Δεν διαφωνώ κάπου.Η ανακριβεια που ειναι? Απο αφτερμαρκετ αλλο τιποτα, το θεμα ειναι τι μπορει να κανει το μηχανακι οπως ''βγαινει'' απο το εργοστασιο. Το οτι το τουρινγκ πακετο βγαζει και χειρολαβες για τον συνεπιβατη οι οποιες μπορουν να χρησιμοποιηθουν σαν λαβες για αλλες δουλειες/χταποδια δεν λεει κατι. Η ελλεψη χειρολαβων ειναι τραγικη απο καθε αποψη, ακομα και το ταπεινο χτ600 ειχε, για καθε χρηση.
Τωρα για τις εκπτωσεις σε κοστος παραγωγης, ειναι αστειο να νομιζει κανεις οτι κανανε σκοντο για να βγει φτηνο το μηχανακι στα δυο σιδερα και τα πλαστικα. Επισης τα 10κ, δεν ειναι χαμηλο ποσο, αντιθετως ειναι αρκετα υψηλο, ποσο μαλλον αν παρουμε σαν δεδομενο οτι πηραν ενα μοτερ φτηνο στην κατασκευη, το οποιο εχει ηδη σχεδιαστει και κανει αποσβεση απο αλλο μηχανακι. Και μιας και αυτη η βαση ειναι κοινη, το αδερφο μτ07 εχει 7 χιλιαρικα, η διαφορα της τιμης δεν δικαιολογειται με κανεναν τροπο και κανενα κοστος παραγωγης στο Τ7. Μεχρι και οι αναρτησεις ειναι κακες, εξωτερικο διαβαζω ψαχνουν ηδη για cartridge στα πιρουνια γιατι δε φτιαχνουν με τπτ.
Αλλα οτι και να λεμε, οι εταιρειες κοστολογουν πλεον οσο βλεπουν οτι το κοινο ειναι διατεθημενο να πληρωσει, εχουν ερευνησει το sweet spot, και θετουν την τιμη. Οταν περασουν τα χρονια και η τιμη του τ7 σαν καινουριο θα αυξανεται αντι να πεφτει, αυτος θα ειναι ο λογος (ηδη εχει γινει δηλαδη, παροτι θα επρεπε να συμβαινει το αντιθετο).
Η γιαμαχα επιασε τον παλμο της αγορας, ολοι θελουν ενα μηχανακι που να μυριζει ντακαρ, χωρις κανενα απο τα χουγια του, και να κανει λιγο απ ολα. Εξαλλου, οι περισσοτεροι, ουτε ντακαρ θα πανε, ουτε εντουρο θα κανουν, ουτε η γιαμαχα εχει καμμια υποχρεωση να ομολογκαρει αγωνιστικο μηχανακι. Για αυτο που ειναι, αυτη τη στιγμη, με τον ανταγωνισμο που εχει, ειναι τιμιοτατο και αξιολογο, αλλα μεχρι εκει. Ο βασικοτερος λογος που πουλαει το τ7 ειναι η εμφανιση, το οτι ειναι αξιολογο σαν συνολο ειναι ενα δευτερευον ατου, οχι βασικο χαρακτηριστικο. Αν το 790ρ που ειναι ο αμεσος ανταγωνιστης του παει στα ιδια χρηματα με το τ7, δεν θα μου κανει καμμια εντυπωση αν συνεχισει να πουλαει λιγοτερο, επειδη ειναι σκατα εμφανισιακα.
Ισα -ίσα.
Συμφωνώ απόλυτα.
Γι'αυτό κ έγραψα σε πρώτο πληθυντικό + εισαγωγικά ,και έβαλα επίσης το "ανακρίβειες" σε εισαγωγικά.
Μην "είμαστε" άδικοι με την YAMAHA κ μην λέμε "ανακρίβειες".
Ισχύουν όλα όσα λες για το business + marketing plan ,και μαγκιά τους κ μπράβο τους ,αφού έπιασαν τον παλμό της αγοράς ,κ δρέπουν το μερίδιο του Λέοντα.
Αυτό λέγεται επιτυχημένο επιχειρηματικό σχέδιο.
EDIT: Οσον αφορά για την μείωση κόστους ,η οποία είναι αμελητεά για την προσθήκη χειρολαβών ,διαφωνώ.
Γιατί η μείωση αρχικού κόστους λιανικής διάθεσης ,βγαίνει προσθετικά με το πλάνο:
"Δεν θα μπεί πάνω ούτε βίδα ,η οποία να μην είναι απολύτως απαραίτητη για την κυκλοφορία της μοτοσυκλέτας.
Ολα τα υπόλοιπα ,θα διατεθούν κ θα πληρωθούν Εξτρά ,από όποιον επιθυμεί."
Τελευταία επεξεργασία: