Yamaha T7 Tenere

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η ανακριβεια που ειναι? Απο αφτερμαρκετ αλλο τιποτα, το θεμα ειναι τι μπορει να κανει το μηχανακι οπως ''βγαινει'' απο το εργοστασιο. Το οτι το τουρινγκ πακετο βγαζει και χειρολαβες για τον συνεπιβατη οι οποιες μπορουν να χρησιμοποιηθουν σαν λαβες για αλλες δουλειες/χταποδια δεν λεει κατι. Η ελλεψη χειρολαβων ειναι τραγικη απο καθε αποψη, ακομα και το ταπεινο χτ600 ειχε, για καθε χρηση.

Τωρα για τις εκπτωσεις σε κοστος παραγωγης, ειναι αστειο να νομιζει κανεις οτι κανανε σκοντο για να βγει φτηνο το μηχανακι στα δυο σιδερα και τα πλαστικα. Επισης τα 10κ, δεν ειναι χαμηλο ποσο, αντιθετως ειναι αρκετα υψηλο, ποσο μαλλον αν παρουμε σαν δεδομενο οτι πηραν ενα μοτερ φτηνο στην κατασκευη, το οποιο εχει ηδη σχεδιαστει και κανει αποσβεση απο αλλο μηχανακι. Και μιας και αυτη η βαση ειναι κοινη, το αδερφο μτ07 εχει 7 χιλιαρικα, η διαφορα της τιμης δεν δικαιολογειται με κανεναν τροπο και κανενα κοστος παραγωγης στο Τ7. Μεχρι και οι αναρτησεις ειναι κακες, εξωτερικο διαβαζω ψαχνουν ηδη για cartridge στα πιρουνια γιατι δε φτιαχνουν με τπτ.
Αλλα οτι και να λεμε, οι εταιρειες κοστολογουν πλεον οσο βλεπουν οτι το κοινο ειναι διατεθημενο να πληρωσει, εχουν ερευνησει το sweet spot, και θετουν την τιμη. Οταν περασουν τα χρονια και η τιμη του τ7 σαν καινουριο θα αυξανεται αντι να πεφτει, αυτος θα ειναι ο λογος (ηδη εχει γινει δηλαδη, παροτι θα επρεπε να συμβαινει το αντιθετο).

Η γιαμαχα επιασε τον παλμο της αγορας, ολοι θελουν ενα μηχανακι που να μυριζει ντακαρ, χωρις κανενα απο τα χουγια του, και να κανει λιγο απ ολα. Εξαλλου, οι περισσοτεροι, ουτε ντακαρ θα πανε, ουτε εντουρο θα κανουν, ουτε η γιαμαχα εχει καμμια υποχρεωση να ομολογκαρει αγωνιστικο μηχανακι. Για αυτο που ειναι, αυτη τη στιγμη, με τον ανταγωνισμο που εχει, ειναι τιμιοτατο και αξιολογο, αλλα μεχρι εκει. Ο βασικοτερος λογος που πουλαει το τ7 ειναι η εμφανιση, το οτι ειναι αξιολογο σαν συνολο ειναι ενα δευτερευον ατου, οχι βασικο χαρακτηριστικο. Αν το 790ρ που ειναι ο αμεσος ανταγωνιστης του παει στα ιδια χρηματα με το τ7, δεν θα μου κανει καμμια εντυπωση αν συνεχισει να πουλαει λιγοτερο, επειδη ειναι σκατα εμφανισιακα.
Δεν διαφωνώ κάπου.
Ισα -ίσα.
Συμφωνώ απόλυτα.

Γι'αυτό κ έγραψα σε πρώτο πληθυντικό + εισαγωγικά ,και έβαλα επίσης το "ανακρίβειες" σε εισαγωγικά.
Μην "είμαστε" άδικοι με την YAMAHA κ μην λέμε "ανακρίβειες".

Ισχύουν όλα όσα λες για το business + marketing plan ,και μαγκιά τους κ μπράβο τους ,αφού έπιασαν τον παλμό της αγοράς ,κ δρέπουν το μερίδιο του Λέοντα.
Αυτό λέγεται επιτυχημένο επιχειρηματικό σχέδιο.


EDIT: Οσον αφορά για την μείωση κόστους ,η οποία είναι αμελητεά για την προσθήκη χειρολαβών ,διαφωνώ.
Γιατί η μείωση αρχικού κόστους λιανικής διάθεσης ,βγαίνει προσθετικά με το πλάνο:
"Δεν θα μπεί πάνω ούτε βίδα ,η οποία να μην είναι απολύτως απαραίτητη για την κυκλοφορία της μοτοσυκλέτας.
Ολα τα υπόλοιπα ,θα διατεθούν κ θα πληρωθούν Εξτρά ,από όποιον επιθυμεί."
 
Τελευταία επεξεργασία:

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Υπάρχει εταιρεία που βγάζει συμμετρικά κάγκελα pl;


Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV

Ενημερωτικά έχει αυτήν την λαβή για να πιάσεις το μηχανάκι από την πίσω μεριά !


Sent from my iPhone using Tapatalk
Σωστός.
Το'χα ξεχάσει.

Μου'ρθε τώρα flash back από το TestRide που έκανα στις Αφίδνες.
Ενα από αυτά που δοκίμασα ,ήταν να την γύρω μέχρι να ακουμπήσει έδαφος (για να νιώσω το σταδιακό στατικό βάρος της υπο κλίση)
και να την σηκώσω από κάτω (για να νιώσω τον βαθμό δυσκολίας)
και είδα την λαβή αυτή.
Εξυπνα αόρατη σχεδιαστικά.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
EDIT: Οσον αφορά για την μείωση κόστους ,η οποία είναι αμελητεά για την προσθήκη χειρολαβών ,διαφωνώ.
Γιατί η μείωση αρχικού κόστους λιανικής διάθεσης ,βγαίνει προσθετικά με το πλάνο:
"Δεν θα μπεί πάνω ούτε βίδα ,η οποία να μην είναι απολύτως απαραίτητη για την κυκλοφορία της μοτοσυκλέτας.
Ολα τα υπόλοιπα ,θα διατεθούν κ θα πληρωθούν Εξτρά ,από όποιον επιθυμεί."

Το θεμα ειναι οτι οταν πουλας ενα προιον εξ ολοκληρου και κατα πολυ, υπερκοστολογημενο, το να μη το δινεις τουλαχιστον, υποτυπωδως ολοκληρωμενο, ειναι μαλακια απο καθε αποψη. Ναι οκ, αθροιστικα στο τελος το 1ε που θα γλιτωσουν ανα μηχανακι ειναι κερδος και θα παει σε καποιον, αλλα ειναι ξεκαθαρη γυφτια, και ρελιζευει την εταιρεια. Και σαν καταναλωτες, τα κερδη της εταιρειας απο τη στιγμη που δεν ειμαστε μετοχοι πρεπει να τα γραφουμε στα παπακια μας. Οκ να γινει σκοντος στο πηρουνι, ας γινει και στο αμορτισερ, να καταπιουμε και οτι δεν βαζουν κεντρικο σταντ για ''λογους βαρους'' (ναι, σε μοσχαρι 210 κιλα, τα 3-4 του σταντ ειναι προβλημα), αλλα οι χειρολαβες συνεπιβατη αμα φτασαμε στο σημειο να μην θεωρειται στανταρ, οκ ας ψαξουμε πετρα να πηδηξουμε.

Και οσο οι καταναλωτες δεν αποκτουν στοιχειωδως συνειδηση, αυτα θα συμβαινουν. Σε λιγα χρονια θα μας τα πουλανε και χωρις λαστιχα, γιατι θα ''πρεπει να ειναι προσωπικη επιλογη του αναβατη και ειναι και αναλωσιμα". Λιγο σαν τη φαση με τους φορτιστες της apple, δικαιολογιες της κακιας ωρας για να δικαιολογισεις τα αδικαιολογητα.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Γίνεται πολυ ανάλυση για το ποιος και για ποιο λόγο αγοράζει το συγκεκριμένο μηχανάκι. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν 40.000 λόγοι μέσα σε αυτούς και αυτά που αναφέρετε, την εμφάνιση, κλπ. Για εμένα ήταν η αμέσως επόμενη λογική αγορά, προερχόμενος από ΤΑ 600. Στα δικά μου τα μάτια είναι ένα all around μηχανάκι που θα μου επιτρεψει να κάνω ότι έκανα και πριν βελτιωμένο παντού σε σχέση με πρίν. Είναι όλα θέμα οπτικής. Οι αναρτήσεις που έχουν γραφτεί τόσα αρνητικά, εμένα μου φάνηκαν εκπληκτικές για τις λίγες βόλτες που την έχω κάνει. Αν γίνω σαν τον Birch και πηγαίνω τάπα στο χώμα και κάνω άλματα, ναι τότε οι αναρτήσεις θα είναι λίγες. Προσωπικά ξέρω ότι δεν αγοράζω ready to race, αν ήθελα τέτοιο θα έβαζα το επιπλέον ποσό για να το αποκτήσω. Έχω αποφασίσει ότι θα κάνω κάπου εκπτώσεις και αν είναι κάτι που μπορώ να φτιάξω σε λογικά πλαίσια θα το κάνω. Πρώτος στόχος να το καβαλήσω και να κάνω χιλιόμετρα μαζί του...

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γίνεται πολυ ανάλυση για το ποιος και για ποιο λόγο αγοράζει το συγκεκριμένο μηχανάκι. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν 40.000 λόγοι μέσα σε αυτούς και αυτά που αναφέρετε, την εμφάνιση, κλπ. Για εμένα ήταν η αμέσως επόμενη λογική αγορά, προερχόμενος από ΤΑ 600. Στα δικά μου τα μάτια είναι ένα all around μηχανάκι που θα μου επιτρεψει να κάνω ότι έκανα και πριν βελτιωμένο παντού σε σχέση με πρίν. Είναι όλα θέμα οπτικής. Οι αναρτήσεις που έχουν γραφτεί τόσα αρνητικά, εμένα μου φάνηκαν εκπληκτικές για τις λίγες βόλτες που την έχω κάνει. Αν γίνω σαν τον Birch και πηγαίνω τάπα στο χώμα και κάνω άλματα, ναι τότε οι αναρτήσεις θα είναι λίγες. Προσωπικά ξέρω ότι δεν αγοράζω ready to race, αν ήθελα τέτοιο θα έβαζα το επιπλέον ποσό για να το αποκτήσω. Έχω αποφασίσει ότι θα κάνω κάπου εκπτώσεις και αν είναι κάτι που μπορώ να φτιάξω σε λογικά πλαίσια θα το κάνω. Πρώτος στόχος να το καβαλήσω και να κάνω χιλιόμετρα μαζί του...

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Θα μπορούσες να γράψεις κάτι πιο συναρπαστικό πάντως.... είσαι εκτός πνεύματος, για το teneRe 700 μιλάμε...
Μόνο εσύ και ο Nick Sanders δε θέλετε να αλλάξετε τις αναρτήσεις.

 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Θα μπορούσες να γράψεις κάτι πιο συναρπαστικό πάντως.... είσαι εκτός πνεύματος, για το teneRe 700 μιλάμε...
Μόνο εσύ και ο Nick Sanders δε θέλετε να αλλάξετε τις αναρτήσεις.

Καλά... Κάτσε να το παραλαβει :p
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τι λες ότι θα συμβεί; Για πες;
Στην αρχή θα του αρέσει και όταν αρχίζει να το πιέζει και να το μαθαίνει, θα ψάχνετε με την ανάρτηση, όπως κάνουμε όλοι οι "βλαμμένοι" εδώ μέσα.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ενημερωτικά έχει αυτήν την λαβή για να πιάσεις το μηχανάκι από την πίσω μεριά !
Αμα δεν το έγραφες ακόμα θα ψαχνόμουν γιατί έχουν τις μεταλλικές βάσεις εκει κάτω. Και τράβαγα την ουρά σαν μλκς τόσο καιρό.

:ha
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στην αρχή θα του αρέσει και όταν αρχίζει να το πιέζει και να το μαθαίνει, θα ψάχνετε με την ανάρτηση, όπως κάνουμε όλοι οι "βλαμμένοι" εδώ μέσα.
Τι να πω, δε ξέρω. Εγώ στο δικό μου είχα αντικειμενικό πρόβλημα. Στο τέρμα σφιχτό η απόσβεση επαναφοράς ήταν σαν ελατήριο ενώ θα έπρεπε στο τέρμα να "κολλάει"... Είναι κλασικό πρόβλημα σε όλα τα WR250R, εκ γενετής. Όσο άρχισα να ανεβάζω ρυθμούς στις βόλτες τόσο άρχισα να αντιλαμβάνομαι το πρόβλημα. Αν δεν είχα αυτό δε θα πείραζα τίποτα (μάλλον). Παλιότερα πίστευα ότι χρειάζομαι ένα πιο σφιχτό ελατήριο, μετά άρχισα να αντιλαμβάνομαι ότι ένα σφιχτό ελατήριο θα διόρθωνε μια μικρή απόκλιση που έχω -πίσω μόνο- στο SAG, αλλά θα έχανα στην άνεση. Δε θέλω να πω μεγάλες κουβέντες -γιατί με τρώει ο κώλος μου- αλλά ξεκινάω με το να διορθώσω το πραγματικό πρόβλημα και για το ελατήριο θα δω αργότερα. Έχω σχηματίσει την άποψη ότι απόλυτες ρυθμίσεις απαιτούν απόλυτες οδηγικές ικανότητες αλλιώς μπορεί να κάνουν και κακό.

Για το Tenere 700 δεν έχω διαβάσει κάτι που να λέει ότι δεν "ακούει" στις ρυθμίσεις του. Ένα σφιχτό ελατήριο μάλλον θα μειώσει την άνεση που την χρειάζεται ακόμη πιο πολύ μια τέτοια μοτοσυκλέτα. Γνωρίζοντας τον Στέφανο (stefos ) προσωπικά, θεωρώ πως δε θα χρειαστεί ούτε ελατήριο.
Φυσικά ο καθένας για τη μηχανή του κάνει ότι θέλει.
Ότι είμαστε "βλαμμένοι" είμαστε, αλλά πολλές φορές κάνουμε πράγματα που είναι περιττά (εγώ τουλάχιστον κάνω).
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Τι να πω, δε ξέρω. Εγώ στο δικό μου είχα αντικειμενικό πρόβλημα. Στο τέρμα σφιχτό η απόσβεση επαναφοράς ήταν σαν ελατήριο ενώ θα έπρεπε στο τέρμα να "κολλάει"... Είναι κλασικό πρόβλημα σε όλα τα WR250R, εκ γενετής. Όσο άρχισα να ανεβάζω ρυθμούς στις βόλτες τόσο άρχισα να αντιλαμβάνομαι το πρόβλημα. Αν δεν είχα αυτό δε θα πείραζα τίποτα. Παλιότερα πίστευα ότι χρειάζομαι ένα πιο σφιχτό ελατήριο, μετά άρχισα να αντιλαμβάνομαι ότι ένα σφιχτό ελατήριο θα διόρθωνε μια μικρή απόκλιση που έχω -πίσω μόνο- στο SAG, αλλά θα έχανα στην άνεση. Δε θέλω να πω μεγάλες κουβέντες -γιατί με τρώει ο κώλος μου- αλλά ξεκινάω με το να διορθώσω το πραγματικό πρόβλημα και για το ελατήριο θα δω αργότερα. Έχω σχηματίσει την άποψη ότι απόλυτες ρυθμίσεις απαιτούν απόλυτες οδηγικές ικανότητες αλλιώς μπορεί να κάνουν και κακό.

Για το Tenere 700 δεν έχω διαβάσει κάτι που να λέει ότι δεν "ακούει" στις ρυθμίσεις του. Ένα σφιχτό ελατήριο μάλλον θα μειώσει την άνεση που την χρειάζεται ακόμη πιο πολύ μια τέτοια μοτοσυκλέτα. Γνωρίζοντας τον Στέφανο (stefos ) προσωπικά, θεωρώ πως δε θα χρειαστεί ούτε ελατήριο.
Φυσικά ο καθένας για τη μηχανή του κάνει ότι θέλει.
Ότι είμαστε "βλαμμένοι" είμαστε, αλλά πολλές φορές κάνουμε πράγματα που είναι περιττά (εγώ τουλάχιστον κάνω).
Ισα ισα που ενα πιο σκληρο ελατήριο για να πιασεις το σωστο σαγκ χωρις πολλη προφορτιση δινει περισσοτερο στατικο σαγκ και γενικα πιο μαλακη λειτουργία.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ισα ισα που ενα πιο σκληρο ελατήριο για να πιασεις το σωστο σαγκ χωρις πολλη προφορτιση δινει περισσοτερο στατικο σαγκ και γενικα πιο μαλακη λειτουργία.
Μπορεί να έχεις και δίκιο Κώστα αν και εννοούσα χωρίς να μπω στο κυνήγι του σωστού SAG, ας είμαι και λίγο εκτός χωρίς προφόρτιση.
Το έχω αφήσει για αργότερα, θα το κουβεντιάσω και με τον αναρτήσα. Δεν είναι εύκολη υπόθεση στο δικό μου, έχει ιδιαιτερότητες και στις διαστάσεις του το ελατήριο μου, δύσκολο να βρεθεί στα 9.0 Kgr/mm. Μπορώ και να κατασκευάσω, οπώς έχω βρει και κάτι στην Αυστραλία.... μπλέξιμο και αυτό. Από την άλλη προσπαθώ να αποφύγω τη λύση χρήσης αποστάτη στο πίσω ελατήριο, ούτε θέλω να βάλλω ελαφρώς κοντύτερο. Θα δω τι θα κάνω... το αφήνω λίγο μέχρι να το μελετήσω λίγο πιο βαθιά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
H SW-Motech δινει την δυνατοτητα γρηγορης προσθαφαιρεσης στα πλαινα καγκελα και τα χρησιμοποιησεις κατα το δοκουν.
Λαμπρο και λοιποι, ναι, και τετοια εχω στο Αφρικα και τα βαζω πανω συνηθως μονο οταν θελω να βαλω βαλιτσες ή σαμαρια. Και αυτα για το Αφρικα δεν ειναι αντιαισθητικα, ουτε βεβαια για καλιστεια, απλα δε "χαλανε" το μηχανακι. Αλλα βαζω παρακατω τα καγκελα της Motech για το Τενερε, και τουλαχιστο για μενα ..no-no :thumbsdown: Αν εβαζα πισω καγκελα, θα εβαζα κατι πιο αισθητικο, πιθανα τα μαμισια ή της Givi και ας θελουν καποιο χρονο για να μπουν/βγουν.

Αλλα θα εκανα σιγουρα τη μοντα της Camel Adventures για ν'αλλαξει θεση η εξατμιση. Και θα αλλαζα σιγουρα και την εξατμιση επειδη δε μου αρεσει το look της μαμισιας, παρ'οτι ο ηχος της ειναι μια χαρα.


 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Η δικια μου οπτική λεει ότι το μηχανακι αν κολλήσει στη λάσπη, δεν εχει από που να το πιάσεις και ειναι 200 κιλά γαιδούρι. Και ένα χερούλι δεν βάλανε οι άχρηστοι! Λες και ειμαστε jedi να το σηκώνουμε με τη σκεψη.
Επίσης αν και οπως ειπε ο clear τα καγκελα ειναι 4 βίδες, το βαλε βγάλε το βαριέμαι. Το εκανα ηδη μια φορά αλλά την επόμενη δεν θα τα ξαναβγάλω.
Ακόμη εμενα δεν μαρεσει το ασυμμετρο με την εξάτμιση δεξιά γιατί στο φόρτωμα με σαμάρια μου βγαίνει η παναγία και πάντα μετα την πρωτη μέρα το ενα σαμάρι εχει κρεμάσει. Και τι να πείς για τις ασύμετρες βαλλιτσες? o_O:eek::alien:

Γιαυτο λοιπόν έβαλα το χερακι μου να πείσω ένα φίλο ότι ηταν ονειρο ζωης να πάρει mig και εχει να πέσει κοπτοραπτική σε κάγκελα και εξατμισεις μέχρι να φέρω το μηχανάκι όπως θα το εκανα παραγγελία εγώ απο τη γιαμαχα.
Εννοειται, το πρωτο πραγμα που μουκανε εντυπωση οταν πηρα το μηχανακι για το πρωτο ολοκληρωμενο τεστ και επρεπε να το βαλω στο γκαραζ διπλα στο Αφρικα ητανε οτι δεν εδινε χερι πουθενα πισω για να το πιασω, αντιγραφω τι ειχα γραψει τοτε:
"Αλλα ουτε ενα χερουλι πισω να το πιασεις να το μετακινησεις ή να δεσεις κατι στην πισω σελα, μονο εξτρα. "

Ειδικα το δεσιμο πραγματων στην πισω σελα χωρις πισω σχαρα, καγκελα, και αλλα τετοια ειναι αυτο για το οποιο επρεπε να υπαρχει καποια προβλεψη. Στο CRF υπαρχουν χειρολαβες που τις εχω χρησιμοποιησει γι'αυτη τη δουλεια, καποιοι επισης πιανουν γατζακια χταποδιων στις κατω εσοχες για τις μαμα βαλιτσες, στο Τενερε δε φαινεται να υπαρχει κατι σχετικο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γίνεται πολυ ανάλυση για το ποιος και για ποιο λόγο αγοράζει το συγκεκριμένο μηχανάκι. Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν 40.000 λόγοι μέσα σε αυτούς και αυτά που αναφέρετε, την εμφάνιση, κλπ. Για εμένα ήταν η αμέσως επόμενη λογική αγορά, προερχόμενος από ΤΑ 600. Στα δικά μου τα μάτια είναι ένα all around μηχανάκι που θα μου επιτρεψει να κάνω ότι έκανα και πριν βελτιωμένο παντού σε σχέση με πρίν. Είναι όλα θέμα οπτικής. Οι αναρτήσεις που έχουν γραφτεί τόσα αρνητικά, εμένα μου φάνηκαν εκπληκτικές για τις λίγες βόλτες που την έχω κάνει. Αν γίνω σαν τον Birch και πηγαίνω τάπα στο χώμα και κάνω άλματα, ναι τότε οι αναρτήσεις θα είναι λίγες. Προσωπικά ξέρω ότι δεν αγοράζω ready to race, αν ήθελα τέτοιο θα έβαζα το επιπλέον ποσό για να το αποκτήσω. Έχω αποφασίσει ότι θα κάνω κάπου εκπτώσεις και αν είναι κάτι που μπορώ να φτιάξω σε λογικά πλαίσια θα το κάνω. Πρώτος στόχος να το καβαλήσω και να κάνω χιλιόμετρα μαζί του...
Εννοειται Στεφανε, και φυσικα ολα ειναι θεμα οπτικης, οι αναρτησεις αν και οχι οσο ποιοτικες (αλλα ok σ'αυτα τα λ7) δεν ειναι θεμα, αλλα το γεγονος οτι η εξατμιση ειναι τοσο εκτεθειμενη, και εχουν υπαρξει παμπολλα θεματα απο ιδιοκτητες που τα τιμησανε στο χωμα, κατα τη γνωμη μου ΕΙΝΑΙ θεμα.

Θα πω μονο το εξης: φιλος που ητανε ετοιμος να το παρει κουτα, εχει κανει πισω επειδη δε θελει να μπει στη διαδικασια αλλαγης θεσης εξατμισης με κοπτοραπτικη σε κατακαινουργιο μηχανακι. Κι'αυτο ειναι κατι που νομιζω πρεπει να δει η Γιαμαχα στο επομενο revision.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Για το Tenere 700 έχουν κυκλοφορήσει τόσες λύσεις για τόσα θέματα...που...δε νομίζω ότι κανείς θα πάει στο 790 R λόγω θέματος στη εξάτμιση και μόνο. Και δε νομίζω ότι έχει να πάει και κάπου αλλού σε δικύλινδρο.
 
Top Bottom