Έπρεπε να δείξει απο την αριστερή πλευρά.....Καλό... Δε σκέφτομαι να το πάρω αλλά παρόλα αυτά ένιωσα καλύτερα
Έπρεπε να δείξει απο την αριστερή πλευρά.....Καλό... Δε σκέφτομαι να το πάρω αλλά παρόλα αυτά ένιωσα καλύτερα
Τι να δείξει, εκεί δε χωράει ούτε φακή. Αυτός πρέπει να έχει παλάμη μωρού.Έπρεπε να δείξει απο την αριστερή πλευρά.....
Φημες λενε, οτι υπαρχουν ανθρωποι που αυτοκτονησαν μετα την πρωτη αλλαγη μπουζι!!!!!!!!!!!!!!!!!!Τι να δείξει, εκεί δε χωράει ούτε φακή. Αυτός πρέπει να έχει παλάμη μωρού.
Είδα το βίντεο με το πλήρες λύσιμο και κουράστηκα από τον καναπέ μου.... Αντίστοιχο Ιριδίου και αλλαγή κάθε 20.000 χλμ.
Με χρήση Ιριδίου....Φημες λενε, οτι υπαρχουν ανθρωποι που αυτοκτονησαν μετα την πρωτη αλλαγη μπουζι!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ωραίο μηχανάκι... Όχι σαν τα πενφέ, αλλά ωραιοΠοταμίσιο κατα το Τακαρίσιο...
Καλη μαγκιά με την εξάτμιση ψηλά και μέσα ( σημείο που πονάει το τενερε).Ποταμίσιο κατα το Τακαρίσιο...
Εγώ περίμενα να βγει αυτή η πατέντα αλλά άργησαν και το πούλησα το μηχανάκι. Πάντως μεταξύ μας αν δει κανείς τα μηχανάκια των εργοστασιακών ομάδων θα δει ότι η εξάτμιση δεν ήταν έτσι. Ήταν πιο χαμηλά και πιο έξω. Το έχουμε πει ότι το Tenere 700 είναι η νο1 δικυλινδρη βάση για adve μηχανάκια...Καλη μαγκιά με την εξάτμιση ψηλά και μέσα ( σημείο που πονάει το τενερε).
Είχα δει το κιτ της Camel adv άλλα το δικό σου φαίνεται καλύτερο!!
Αν θες πες μας λεπτομέρειες.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Προσωπική μου άποψη. Το βρίσκω πρακτικό -αλλά όχι όμορφο- όμως αναρωτιέμαι αν εξάτμιση με τόσο μικρό μήκος δουλεύει σωστά. Πατητά συνεπιβάτη, γιοκ.Άλλο ένα ψηλό τελικό!
Αν δεις παντως εχει χωρο. Εχει μαλιστα και ενα κομματι μεταλλο πανω στο λαιμο στο σημειο που καταλήγει το πατακι του συνεπιβατη.Προσωπική μου άποψη. Το βρίσκω πρακτικό -αλλά όχι όμορφο- όμως αναρωτιέμαι αν εξάτμιση με τόσο μικρό μήκος δουλεύει σωστά. Πατητά συνεπιβάτη, γιοκ.
Ισχυει οτι δεν εχει πριονισει την βαση. Απλα η βαση αυτη βγαζει την εξατμιση πολυ δεξια. Αν θελεις να φερεις την εξατμιση ποιο κοντα στη μεσαια γραμμη δεν βολευει.Εμένα μου αρέσει πιο πολύ από ότι έχω δει σήμερα. Και βλέπω ότι κρατάει και την εργοστασιακή βάση. Δεν είναι κακό.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Δεν είναι ο σωλήνας της εξάτμισης, είναι η ίδια η εξάτμιση. Όταν ξαπλώνει από την δεξιά μεριά λόγω μεγέθους του τελικού που περισσεύει πέφτει μέρος του βάρους της μηχανής και το τελικό υποχωρεί, πλησιάζοντας το ψαλίδι. Αν το δεις το στραβωνεις πίσω, αν δεν το δεις τρίβεται το τελικό με το ψαλίδι. Μια λύση είναι να ανέβει ψηλά το τελικό ώστε να μη βρίσκει κάτω. Έχω δει φωτογραφίες από υποπλαίσιο κομμένο στο στήριγμα της εξάτμισης, που όπως αναφέρθηκε παραπάνω δεν είναι βιδωτό στο υποπλαίσιο αλλά κολλημένο.εγω δεν μπορω να καταλαβω τι κερδιζεις με το να βαλεις την εξατμιση ψηλα... αφου το προβλημα ειναι ο σωληνας της εξατμισης που τριβεται στο ψαλιδι και το τρωει.... η μονη λυση ειναι να περναει η σωληνα της εξατμισης κατω απο το μοτερ και μετα να πηγαινει κατω απο το υποπλαισιο, οπως ειναι το 990 η το Τενερε660......και η εξατμιση να ειναι χωμενη κατω απο το πισω φαιρινγκ.... αμα πεσεις απο αυτη τη μερια οπου και να ειναι η εξατμιση θα χτυπησει και θα παρει μαζι της και τον σωληνα που θα ακουμπησει στο ψαλιδι.... εδω να πω οτι εχω φαει απειρες τουμπες στο χωμα αλλα ευτυχως εχω το νου μου και ξαναφερνω την εκατμιση στη σωστη θεση με το χερι γιατι αν το ξεχασεις θα κουνιεται το ψαλιδι πανω κατω και θα τριβεται στον σωληνα της εξατμισης....
Ετσι ακριβως, την πρωτη φορα που ειδα το μηχανακι σε φωτο ειπα "αμαν, που εχουν βαλει την εξατμιση"! Μιλαμε φυσικα για οποιον παρει το μηχανακι για σοβαρο χωμα οποτε και νομοτελειακα θα πεσει, εξ'αλλου αυτη ειναι η χρηση για την οποια εχει σχεδιαστει - ασχετα με το γεγονος οτι πολλοι θα το παρουν για "πουλ αντβε-μουρ" στην καφετερια. Και δυστυχως θελει κοψιμο-ραψιμο με το καλημερα, η λυση της Camel Adve φαινεται η καλυτερη αλλα κοστιζει και τα πισω φλας θα την ακουσουν.Δεν είναι ο σωλήνας της εξάτμισης, είναι η ίδια η εξάτμιση. Όταν ξαπλώνει από την δεξιά μεριά λόγω μεγέθους του τελικού που περισσεύει πέφτει μέρος του βάρους της μηχανής και το τελικό υποχωρεί, πλησιάζοντας το ψαλίδι. Αν το δεις το στραβωνεις πίσω, αν δεν το δεις τρίβεται το τελικό με το ψαλίδι. Μια λύση είναι να ανέβει ψηλά το τελικό ώστε να μη βρίσκει κάτω. Έχω δει φωτογραφίες από υποπλαίσιο κομμένο στο στήριγμα της εξάτμισης, που όπως αναφέρθηκε παραπάνω δεν είναι βιδωτό στο υποπλαίσιο αλλά κολλημένο.