Yamaha T7 Tenere

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έπρεπε να δείξει απο την αριστερή πλευρά..... :dnl:
Τι να δείξει, εκεί δε χωράει ούτε φακή. Αυτός πρέπει να έχει παλάμη μωρού.
Είδα το βίντεο με το πλήρες λύσιμο και κουράστηκα από τον καναπέ μου.... Αντίστοιχο Ιριδίου και αλλαγή κάθε 20.000 χλμ.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Τι να δείξει, εκεί δε χωράει ούτε φακή. Αυτός πρέπει να έχει παλάμη μωρού.
Είδα το βίντεο με το πλήρες λύσιμο και κουράστηκα από τον καναπέ μου.... Αντίστοιχο Ιριδίου και αλλαγή κάθε 20.000 χλμ.
Φημες λενε, οτι υπαρχουν ανθρωποι που αυτοκτονησαν μετα την πρωτη αλλαγη μπουζι!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ha
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Δε φτάνει δηλαδή που η yamaha σκέφτεται πόσο δημιουργικά θα ξοδέψουμε τον ελεύθερο χρόνο μας, με μια τόσο αγχολυτική διαδικασία όπως αυτή γκρινιάζετε κιόλας..... άβυσσος η ψυχή του καταναλωτή!
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Ποταμίσιο κατα το Τακαρίσιο...
Καλη μαγκιά με την εξάτμιση ψηλά και μέσα ( σημείο που πονάει το τενερε).
Είχα δει το κιτ της Camel adv άλλα το δικό σου φαίνεται καλύτερο!!
Αν θες πες μας λεπτομέρειες.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Καλή μαγκια η εξάτμηση ψηλά αλλά εμείς που βλέπουμε το ντακαρ απο τον καναπέ και θέλουμε το μηχανάκι για καμιά βόλτα βλέπω να κάνουμε τα σαμάρια φλαμπέ και τον συνεπιβάτη να ψάχνει το δεξί πατάκι...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Καλη μαγκιά με την εξάτμιση ψηλά και μέσα ( σημείο που πονάει το τενερε).
Είχα δει το κιτ της Camel adv άλλα το δικό σου φαίνεται καλύτερο!!
Αν θες πες μας λεπτομέρειες.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Εγώ περίμενα να βγει αυτή η πατέντα αλλά άργησαν και το πούλησα το μηχανάκι. Πάντως μεταξύ μας αν δει κανείς τα μηχανάκια των εργοστασιακών ομάδων θα δει ότι η εξάτμιση δεν ήταν έτσι. Ήταν πιο χαμηλά και πιο έξω. Το έχουμε πει ότι το Tenere 700 είναι η νο1 δικυλινδρη βάση για adve μηχανάκια...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Άλλο ένα ψηλό τελικό!
Προσωπική μου άποψη. Το βρίσκω πρακτικό -αλλά όχι όμορφο- όμως αναρωτιέμαι αν εξάτμιση με τόσο μικρό μήκος δουλεύει σωστά. Πατητά συνεπιβάτη, γιοκ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Εμένα μου αρέσει πιο πολύ από ότι έχω δει σήμερα. Και βλέπω ότι κρατάει και την εργοστασιακή βάση. Δεν είναι κακό.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Reactions: STF

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Προσωπική μου άποψη. Το βρίσκω πρακτικό -αλλά όχι όμορφο- όμως αναρωτιέμαι αν εξάτμιση με τόσο μικρό μήκος δουλεύει σωστά. Πατητά συνεπιβάτη, γιοκ.
Αν δεις παντως εχει χωρο. Εχει μαλιστα και ενα κομματι μεταλλο πανω στο λαιμο στο σημειο που καταλήγει το πατακι του συνεπιβατη.

Εμένα μου αρέσει πιο πολύ από ότι έχω δει σήμερα. Και βλέπω ότι κρατάει και την εργοστασιακή βάση. Δεν είναι κακό.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Ισχυει οτι δεν εχει πριονισει την βαση. Απλα η βαση αυτη βγαζει την εξατμιση πολυ δεξια. Αν θελεις να φερεις την εξατμιση ποιο κοντα στη μεσαια γραμμη δεν βολευει.

Εγω ιδανικα θελω να φερω την εξατμιση μεσα ωστε να μην χρειαζεται να βαλω ασύμμετρα καγκελα πισω, η καγκελα με κουρμπα. To παλιο τενεκε ειχε καλυτερη διαρυθμιση πισω.
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Δεν είναι θέμα ομορφιάς η ψηλή εξάτμιση ειναι πρακτικότητα. Αν πέσεις από δεξιά το βουλιαγμα της εξάτμισης στη μαμά θέση είναι σίγουρο...

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
εγω δεν μπορω να καταλαβω τι κερδιζεις με το να βαλεις την εξατμιση ψηλα... αφου το προβλημα ειναι ο σωληνας της εξατμισης που τριβεται στο ψαλιδι και το τρωει.... η μονη λυση ειναι να περναει η σωληνα της εξατμισης κατω απο το μοτερ και μετα να πηγαινει κατω απο το υποπλαισιο, οπως ειναι το 990 η το Τενερε660......και η εξατμιση να ειναι χωμενη κατω απο το πισω φαιρινγκ.... αμα πεσεις απο αυτη τη μερια οπου και να ειναι η εξατμιση θα χτυπησει και θα παρει μαζι της και τον σωληνα που θα ακουμπησει στο ψαλιδι.... εδω να πω οτι εχω φαει απειρες τουμπες στο χωμα αλλα ευτυχως εχω το νου μου και ξαναφερνω την εκατμιση στη σωστη θεση με το χερι γιατι αν το ξεχασεις θα κουνιεται το ψαλιδι πανω κατω και θα τριβεται στον σωληνα της εξατμισης....
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
εγω δεν μπορω να καταλαβω τι κερδιζεις με το να βαλεις την εξατμιση ψηλα... αφου το προβλημα ειναι ο σωληνας της εξατμισης που τριβεται στο ψαλιδι και το τρωει.... η μονη λυση ειναι να περναει η σωληνα της εξατμισης κατω απο το μοτερ και μετα να πηγαινει κατω απο το υποπλαισιο, οπως ειναι το 990 η το Τενερε660......και η εξατμιση να ειναι χωμενη κατω απο το πισω φαιρινγκ.... αμα πεσεις απο αυτη τη μερια οπου και να ειναι η εξατμιση θα χτυπησει και θα παρει μαζι της και τον σωληνα που θα ακουμπησει στο ψαλιδι.... εδω να πω οτι εχω φαει απειρες τουμπες στο χωμα αλλα ευτυχως εχω το νου μου και ξαναφερνω την εκατμιση στη σωστη θεση με το χερι γιατι αν το ξεχασεις θα κουνιεται το ψαλιδι πανω κατω και θα τριβεται στον σωληνα της εξατμισης....
Δεν είναι ο σωλήνας της εξάτμισης, είναι η ίδια η εξάτμιση. Όταν ξαπλώνει από την δεξιά μεριά λόγω μεγέθους του τελικού που περισσεύει πέφτει μέρος του βάρους της μηχανής και το τελικό υποχωρεί, πλησιάζοντας το ψαλίδι. Αν το δεις το στραβωνεις πίσω, αν δεν το δεις τρίβεται το τελικό με το ψαλίδι. Μια λύση είναι να ανέβει ψηλά το τελικό ώστε να μη βρίσκει κάτω. Έχω δει φωτογραφίες από υποπλαίσιο κομμένο στο στήριγμα της εξάτμισης, που όπως αναφέρθηκε παραπάνω δεν είναι βιδωτό στο υποπλαίσιο αλλά κολλημένο.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δεν είναι ο σωλήνας της εξάτμισης, είναι η ίδια η εξάτμιση. Όταν ξαπλώνει από την δεξιά μεριά λόγω μεγέθους του τελικού που περισσεύει πέφτει μέρος του βάρους της μηχανής και το τελικό υποχωρεί, πλησιάζοντας το ψαλίδι. Αν το δεις το στραβωνεις πίσω, αν δεν το δεις τρίβεται το τελικό με το ψαλίδι. Μια λύση είναι να ανέβει ψηλά το τελικό ώστε να μη βρίσκει κάτω. Έχω δει φωτογραφίες από υποπλαίσιο κομμένο στο στήριγμα της εξάτμισης, που όπως αναφέρθηκε παραπάνω δεν είναι βιδωτό στο υποπλαίσιο αλλά κολλημένο.
Ετσι ακριβως, την πρωτη φορα που ειδα το μηχανακι σε φωτο ειπα "αμαν, που εχουν βαλει την εξατμιση"! Μιλαμε φυσικα για οποιον παρει το μηχανακι για σοβαρο χωμα οποτε και νομοτελειακα θα πεσει, εξ'αλλου αυτη ειναι η χρηση για την οποια εχει σχεδιαστει - ασχετα με το γεγονος οτι πολλοι θα το παρουν για "πουλ αντβε-μουρ" στην καφετερια. Και δυστυχως θελει κοψιμο-ραψιμο με το καλημερα, η λυση της Camel Adve φαινεται η καλυτερη αλλα κοστιζει και τα πισω φλας θα την ακουσουν.

Επισης διαβαζω οτι οι αναρτησεις θελουν επεμβαση, και ιδιως το μπροστινο που θελει αλλο cartridge για να δουλεψει σωστα - και πισω ελατηριο για πιο βαρεις αναβατες, αλλα αυτο ειναι φυσιολογικο.

Αυτα φαινεται να κοστιζουν μεχρι 1.5 χιλιαρικο, που ανεβαζει την τιμη στα 12. Και παλι good value ειναι το μηχανακι, με κυριοτερα προσοντα την γεωμετρια του και τον εξαιρετικο κινητηρα που ειναι οτι καλυτερο για δυσκολο χωμα - καλυτερος απο πιο δυνατους αλλα οχι τοσο tractable κινητηρες - αλλα αυτο με την εξατμιση ειδικα ειναι απαραδεκτο σχεδιαστικο λαθος.


EDIT: ο λογος μαλλον που την εχουν βαλει εκει ειναι οτι εκει την εχουν και τα real τακαρισια μηχανακια αλλα αυτα και να πεσουν/βουλιαξουν/στραβωσουν δεν τρεχει και τιποτα, στο τελος του αγωνα στον καλαθο η εξατμιση, για τον ιδιωτη ομως ειναι αλλιως.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom