Yamaha T7 Tenere

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Δεν είναι ο σωλήνας της εξάτμισης, είναι η ίδια η εξάτμιση. Όταν ξαπλώνει από την δεξιά μεριά λόγω μεγέθους του τελικού που περισσεύει πέφτει μέρος του βάρους της μηχανής και το τελικό υποχωρεί, πλησιάζοντας το ψαλίδι.
Δεν υποχωρεί το τελικό. Αλλάζει η γωνία της βάσης στήριξης του τελικού.
Με ενα καγκελο πίσω (και ανάλογα την κάλυψη ) παντως σώνεις μεγάλο μέρος από το πρόβλημα χωρίς κοψε ραψε. Και ειδικά την στρέψη του σημείου στήριξης του τελικού που είναι και το πρόβλημα που τρωει το ψαλίδι. Θα δεις κιόλας ότι όλες οι φωτο κοπτοραπτικής είναι χωρίς πίσω κάγκελο.
Αν ρίξεις το μηχανάκι κάτω σε άσφαλτο με κάγκελο θα δείς ότι δεν αγγίζει πουθενά το τελικό. Σε ένα χωματόδρομο το κάτω μέρος του τελικού είναι λίγο εκτεθειμένο λόγο μεγέθους αλλά ακόμα και να χτυπήσει η ζημιά θα είναι στο τελικό γιατί ο λαιμός δεν δίνει περιθώρια να στραφεί προς τα μέσα.
Εγώ την έγδαρα σε βαθύ λούκι γιατί καθώς η πίσω ανάρτηση συμπιέζεται ο λαιμός και η άκρη του τελικού βρίσκονται αρκετά χαμηλά. Παρόλα αυτά δεν άλλαξε θέση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Εγώ πάντως που έχω τα κάγκελα της GiVi πίσω, ακουμπάνε στο μαμά τελικό με ένα ελαστικό δίσκο. Σε περίπτωση πτώσης η δύναμη παραμόρφωσης θα περάσει μέσω της επαφής αυτής στο τελικό και κατά συνέπεια στον βραχίονα στήριξής του.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εγώ πάντως που έχω τα κάγκελα της GiVi πίσω, ακουμπάνε στο μαμά τελικό με ένα ελαστικό δίσκο. Σε περίπτωση πτώσης η δύναμη παραμόρφωσης θα περάσει μέσω της επαφής αυτής στο τελικό και κατά συνέπεια στον βραχίονα στήριξής του.
Αμφιβάλλω άν μία στατική πτώση θα μεταφέρει τόση ενέργεια ώστε μέσω του ελαστικού δίσκου να παραμορφώσει την βάση της εξάτμισης. Εγώ το έριξα με τα κάγκελα της motortek επίτηδες και δεν έιδα αλλαγη. :roflmao: H απόσταση από το τελικό πάντως είναι μεγαλύτερη από ότι βλέπω στις φωτό σου.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ετσι ακριβως, την πρωτη φορα που ειδα το μηχανακι σε φωτο ειπα "αμαν, που εχουν βαλει την εξατμιση"! Μιλαμε φυσικα για οποιον παρει το μηχανακι για σοβαρο χωμα οποτε και νομοτελειακα θα πεσει, εξ'αλλου αυτη ειναι η χρηση για την οποια εχει σχεδιαστει - ασχετα με το γεγονος οτι πολλοι θα το παρουν για "πουλ αντβε-μουρ" στην καφετερια. Και δυστυχως θελει κοψιμο-ραψιμο με το καλημερα, η λυση της Camel Adve φαινεται η καλυτερη αλλα κοστιζει και τα πισω φλας θα την ακουσουν.

Επισης διαβαζω οτι οι αναρτησεις θελουν επεμβαση, και ιδιως το μπροστινο που θελει αλλο cartridge για να δουλεψει σωστα - και πισω ελατηριο για πιο βαρεις αναβατες, αλλα αυτο ειναι φυσιολογικο.

Αυτα φαινεται να κοστιζουν μεχρι 1.5 χιλιαρικο, που ανεβαζει την τιμη στα 12. Και παλι good value ειναι το μηχανακι, με κυριοτερα προσοντα την γεωμετρια του και τον εξαιρετικο κινητηρα που ειναι οτι καλυτερο για δυσκολο χωμα - καλυτερος απο πιο δυνατους αλλα οχι τοσο tractable κινητηρες - αλλα αυτο με την εξατμιση ειδικα ειναι απαραδεκτο σχεδιαστικο λαθος.


EDIT: ο λογος μαλλον που την εχουν βαλει εκει ειναι οτι εκει την εχουν και τα real τακαρισια μηχανακια αλλα αυτα και να πεσουν/βουλιαξουν/στραβωσουν δεν τρεχει και τιποτα, στο τελος του αγωνα στον καλαθο η εξατμιση, για τον ιδιωτη ομως ειναι αλλιως.
Eκτος απο αυτο, στα γνησια ραλλυ μηχανακια η εξατμιση βγαινει αρκετα πιο εξω απο το ψαλιδι καθως ουτε μαρσπιε για συνεπιβατη πρεπει να χωρεσουν, ουτε καγκελα για βαλιτσες/σαμαρια.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
τα ραλλυ μηχανακια εχουν την εξατμιση εκει λογω των τεποζιτων που ειναι στην ουρα...τωρα σε μηχανακια παραγωγης....μεχ...αλλα ολα για το λουκ γινονται εξαλλου
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Εγώ πάντως που έχω τα κάγκελα της GiVi πίσω, ακουμπάνε στο μαμά τελικό με ένα ελαστικό δίσκο. Σε περίπτωση πτώσης η δύναμη παραμόρφωσης θα περάσει μέσω της επαφής αυτής στο τελικό και κατά συνέπεια στον βραχίονα στήριξής του.
Μαμα τελικό έχεις εάν σου είναι εύκολο βάλε μια φωτογραφία


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δεν υποχωρεί το τελικό. Αλλάζει η γωνία της βάσης στήριξης του τελικού.
Με ενα καγκελο πίσω (και ανάλογα την κάλυψη ) παντως σώνεις μεγάλο μέρος από το πρόβλημα χωρίς κοψε ραψε. Και ειδικά την στρέψη του σημείου στήριξης του τελικού που είναι και το πρόβλημα που τρωει το ψαλίδι. Θα δεις κιόλας ότι όλες οι φωτο κοπτοραπτικής είναι χωρίς πίσω κάγκελο.
Αν ρίξεις το μηχανάκι κάτω σε άσφαλτο με κάγκελο θα δείς ότι δεν αγγίζει πουθενά το τελικό. Σε ένα χωματόδρομο το κάτω μέρος του τελικού είναι λίγο εκτεθειμένο λόγο μεγέθους αλλά ακόμα και να χτυπήσει η ζημιά θα είναι στο τελικό γιατί ο λαιμός δεν δίνει περιθώρια να στραφεί προς τα μέσα.
Εγώ την έγδαρα σε βαθύ λούκι γιατί καθώς η πίσω ανάρτηση συμπιέζεται ο λαιμός και η άκρη του τελικού βρίσκονται αρκετά χαμηλά. Παρόλα αυτά δεν άλλαξε θέση.
Και παλι, θα τολμησει κανεις να βαλει Ακραπα ή αλλη εξατμιση των 800 ευρωπουλων οταν ακομη και με καγκελα βαλιτσων ειναι πολυ πιθανο σε πεσιμο να βρει και να γδαρθει?

Αλλα το θεμα ειναι αλλο: το μηχανακι αυτο ειναι πιο χωματινο απο τα αλλα μεγαλα travel adve και δεν του πανε τα πισω καγκελα, και ειναι αμαρτια να τα βαλει κανεις μονο και μονο για μερικη προστασια της εξατμισης. Η οποια θα προστατευοτανε πληρως αν ειχε αλλη θεση πιο ψηλα οπως σε αλλα μηχανακια, αλλα με μελετη της μαμας απο το εργοστασιο. Τουλαχιστο εχουνε βγει λυσεις οπως του Camel Adv, αλλα ειναι αμαρτια ν'αρχιζει κανεις κοπτοραπτικη σε καινουργιο μηχανακι (χωρια το κοστος).
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Αλλα το θεμα ειναι αλλο: το μηχανακι αυτο ειναι πιο χωματινο απο τα αλλα μεγαλα travel adve και δεν του πανε τα πισω καγκελα, και ειναι αμαρτια να τα βαλει κανεις μονο και μονο για μερικη προστασια της εξατμισης.
H SW-Motech δινει την δυνατοτητα γρηγορης προσθαφαιρεσης στα πλαινα καγκελα και τα χρησιμοποιησεις κατα το δοκουν.
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Μα και τα givi κάγκελα είναι 4 εύκολες βίδες πάνω από πέντε λεπτά δεν κάνεις για να τα βάλεις και να τα βγάλεις.
Μέχρι να τοποθετήσω την εξάτμιση αλλού εγώ θα τα έχω επάνω γιατί δεν του πάνε μεν, άλλά έχω το κεφάλι μου ήσυχο όταν πέσω, δε
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Σχετικά είναι όλα.
Και τα 690-701 ,έχουν το τεπόζιτο σαν υποπλαίσιο κ ουρά ταυτόχρονα ,αλλά η εξάτμιση είναι μαζεμένη ,κολλητή στην ουρά κ ψηλά ,για να μην ενοχλεί κ να μην κινδυνεύει σε πτώσεις.
Και μ'ένα RallyKit στο μούτρο ,μιά χαρά DAKARίσιο look έχουν επίσης.
Οπότε .όλα είναι θέμα μηχανολογικής προσέγγισης & σχεδιαστικής άποψης.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σχετικά είναι όλα.
Και τα 690-701 ,έχουν το τεπόζιτο σαν υποπλαίσιο κ ουρά ταυτόχρονα ,αλλά η εξάτμιση είναι μαζεμένη ,κολλητή στην ουρά κ ψηλά ,για να μην ενοχλεί κ να μην κινδυνεύει σε πτώσεις.
Και μ'ένα RallyKit στο μούτρο ,μιά χαρά DAKARίσιο look έχουν επίσης.
Οπότε .όλα είναι θέμα μηχανολογικής προσέγγισης & σχεδιαστικής άποψης.
Εγώ σκεφτόμουν ότι μόνο ο σοιχιρο κάνει τέτοιες σχεδιαστικές μλκιες, αλλά το έχουν στο αίμα τους, οι κιτρινιαρηδες.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Και παλι, θα τολμησει κανεις να βαλει Ακραπα ή αλλη εξατμιση των 800 ευρωπουλων οταν ακομη και με καγκελα βαλιτσων ειναι πολυ πιθανο σε πεσιμο να βρει και να γδαρθει?

Αλλα το θεμα ειναι αλλο: το μηχανακι αυτο ειναι πιο χωματινο απο τα αλλα μεγαλα travel adve και δεν του πανε τα πισω καγκελα, και ειναι αμαρτια να τα βαλει κανεις μονο και μονο για μερικη προστασια της εξατμισης. Η οποια θα προστατευοτανε πληρως αν ειχε αλλη θεση πιο ψηλα οπως σε αλλα μηχανακια, αλλα με μελετη της μαμας απο το εργοστασιο. Τουλαχιστο εχουνε βγει λυσεις οπως του Camel Adv, αλλα ειναι αμαρτια ν'αρχιζει κανεις κοπτοραπτικη σε καινουργιο μηχανακι (χωρια το κοστος).
Η επιλογη της εξατμισης και το αισθητικό κομμάτι ειναι υποκειμενικες αντιλήψεις γιατι καθε ιδιοκτήτης εχει την δικια του οπτική.
Και καθόλα σεβαστή.
Οι κατασκευαστες επίσης κανουνε επιλογές που δεν καλύπτουν όλους. Τι να κάνουμε?

Η δικια μου οπτική λεει ότι το μηχανακι αν κολλήσει στη λάσπη, δεν εχει από που να το πιάσεις και ειναι 200 κιλά γαιδούρι. Και ένα χερούλι δεν βάλανε οι άχρηστοι! Λες και ειμαστε jedi να το σηκώνουμε με τη σκεψη.
Επίσης αν και οπως ειπε ο clear τα καγκελα ειναι 4 βίδες, το βαλε βγάλε το βαριέμαι. Το εκανα ηδη μια φορά αλλά την επόμενη δεν θα τα ξαναβγάλω.
Ακόμη εμενα δεν μαρεσει το ασυμμετρο με την εξάτμιση δεξιά γιατί στο φόρτωμα με σαμάρια μου βγαίνει η παναγία και πάντα μετα την πρωτη μέρα το ενα σαμάρι εχει κρεμάσει. Και τι να πείς για τις ασύμετρες βαλλιτσες? o_O:eek::alien:

Γιαυτο λοιπόν έβαλα το χερακι μου να πείσω ένα φίλο ότι ηταν ονειρο ζωης να πάρει mig και εχει να πέσει κοπτοραπτική σε κάγκελα και εξατμισεις μέχρι να φέρω το μηχανάκι όπως θα το εκανα παραγγελία εγώ απο τη γιαμαχα.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το μηχανακι δεν εχει φτιαχτει για εντουρο χρηση/για να πεφτει σε μονοπατια. Αυτο φαινεται απο παντου, εξατμιση που προεξεχει χωρις κανενα προφανη λογο, ελλειψη χειρολαβων, σκληρα πλαστικα αντι των μαλακων εντουροπλαστικων που θα σπασουν αντι να υποχωρησουν κλπ κλπ κλπ...Το βασικο ατου αυτης της μηχανης ειναι το ραλλυ λουκ, οχι το ραλλυ χαντλινγκ.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μην "είμαστε" άδικοι με την YAMAHA κ μην λέμε "ανακρίβειες".

Χερούλια στην ουρά ,τα οποία χρησιμεύουν σαν λαβές (συνεπιβάτη-μετακίνησης-έλξης-στήριξης) έχουν σχεδιάσει κ βγάλει.
Απλά τα πουλάνε ξεχωριστά σαν after ,μαζί με την σχάρα/βάση της ουράς.


Και είναι λογικό επιχειρηματικά ,διότι:
  1. Για να βγάλεις στην αγορά μια ολοκαίνουργια σχεδιαστικά κ παραγωγικά μοτοσυκλέτα στα 10.000 € λιανική ,θα πρέπει να κάνεις εκπτώσεις κόστους παραγωγής από παντού
  2. Για να έχεις επιπλέον κέρδος βραχυ-πρόθεσμο ,θα πρέπει να έχεις σχεδιάσει κ να διαθέτεις ετοιμοπαράδοτο ,ότι επιπλέον θα ήθελε ο αγοραστής του Τ7 (σχαρες-καγκελα-ποδιές-κεντρικό σταντ-προστατευτικά-εξατμιση-κλπ)
  3. Η χαμηλή αρχική τιμή βιτρίνας ,η σχεδιαστική επιτυχία ,η μηχανολογική αξιοπιστία ,και λειτουργική ικανότητα της μοτοσυκλέτας ,θα έχουν σαν αποτέλεσμα την ευρεία αποδοχή της ,οπότε θα φέρουν κ το μακρο-πρόθεσμο κέρδος ,αφού θα πουληθούν πολλές 1000άδες μονάδες ,κάτι που θα εξασφαλίσει μακροχρόνια υπεραξία εσόδων ,από ανταλλακτικά κ αναλώσιμα
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Μην "είμαστε" άδικοι με την YAMAHA κ μην λέμε "ανακρίβειες".

Χερούλια στην ουρά ,τα οποία χρησιμεύουν σαν λαβές (συνεπιβάτη-μετακίνησης-έλξης-στήριξης) έχουν σχεδιάσει κ βγάλει.
Απλά τα πουλάνε ξεχωριστά σαν after ,μαζί με την σχάρα/βάση της ουράς.


Και είναι λογικό επιχειρηματικά ,διότι:
  1. Για να βγάλεις στην αγορά μια ολοκαίνουργια σχεδιαστικά κ παραγωγικά μοτοσυκλέτα στα 10.000 € λιανική ,θα πρέπει να κάνεις εκπτώσεις κόστους παραγωγής από παντού
  2. Για να έχεις επιπλέον κέρδος βραχυ-πρόθεσμο ,θα πρέπει να έχεις σχεδιάσει κ να διαθέτεις ετοιμοπαράδοτο ,ότι επιπλέον θα ήθελε ο αγοραστής του Τ7 (σχαρες-καγκελα-ποδιές-κεντρικό σταντ-προστατευτικά-εξατμιση-κλπ)
  3. Η χαμηλή αρχική τιμή βιτρίνας ,η σχεδιαστική επιτυχία ,η μηχανολογική αξιοπιστία ,και λειτουργική ικανότητα της μοτοσυκλέτας ,θα έχουν σαν αποτέλεσμα την ευρεία αποδοχή της ,οπότε θα φέρουν κ το μακρο-πρόθεσμο κέρδος ,αφού θα πουληθούν πολλές 1000άδες μονάδες ,κάτι που θα εξασφαλίσει μακροχρόνια υπεραξία εσόδων ,από ανταλλακτικά κ αναλώσιμα


Η ανακριβεια που ειναι? Απο αφτερμαρκετ αλλο τιποτα, το θεμα ειναι τι μπορει να κανει το μηχανακι οπως ''βγαινει'' απο το εργοστασιο. Το οτι το τουρινγκ πακετο βγαζει και χειρολαβες για τον συνεπιβατη οι οποιες μπορουν να χρησιμοποιηθουν σαν λαβες για αλλες δουλειες/χταποδια δεν λεει κατι. Η ελλεψη χειρολαβων ειναι τραγικη απο καθε αποψη, ακομα και το ταπεινο χτ600 ειχε, για καθε χρηση.

Τωρα για τις εκπτωσεις σε κοστος παραγωγης, ειναι αστειο να νομιζει κανεις οτι κανανε σκοντο για να βγει φτηνο το μηχανακι στα δυο σιδερα και τα πλαστικα. Επισης τα 10κ, δεν ειναι χαμηλο ποσο, αντιθετως ειναι αρκετα υψηλο, ποσο μαλλον αν παρουμε σαν δεδομενο οτι πηραν ενα μοτερ φτηνο στην κατασκευη, το οποιο εχει ηδη σχεδιαστει και κανει αποσβεση απο αλλο μηχανακι. Και μιας και αυτη η βαση ειναι κοινη, το αδερφο μτ07 εχει 7 χιλιαρικα και ηταν σχεδιασμενο σε λευκο χαρτι, η διαφορα της τιμης δεν δικαιολογειται με κανεναν τροπο και κανενα κοστος παραγωγης στο Τ7. Μεχρι και οι αναρτησεις ειναι κακες, εξωτερικο διαβαζω ψαχνουν ηδη για cartridge στα πιρουνια γιατι δε φτιαχνουν με τπτ.
Αλλα οτι και να λεμε, οι εταιρειες κοστολογουν πλεον οσο βλεπουν οτι το κοινο ειναι διατεθημενο να πληρωσει, εχουν ερευνησει το sweet spot, και θετουν την τιμη. Οταν περασουν τα χρονια και η τιμη του τ7 σαν καινουριο θα αυξανεται αντι να πεφτει, αυτος θα ειναι ο λογος (ηδη εχει γινει δηλαδη, παροτι θα επρεπε να συμβαινει το αντιθετο).

Η γιαμαχα επιασε τον παλμο της αγορας, ολοι θελουν ενα μηχανακι που να μυριζει ντακαρ, χωρις κανενα απο τα χουγια του, και να κανει λιγο απ ολα. Εξαλλου, οι περισσοτεροι, ουτε ντακαρ θα πανε, ουτε εντουρο θα κανουν, ουτε η γιαμαχα εχει καμμια υποχρεωση να ομολογκαρει αγωνιστικο μηχανακι. Για αυτο που ειναι, αυτη τη στιγμη, με τον ανταγωνισμο που εχει, ειναι τιμιοτατο και αξιολογο, αλλα μεχρι εκει. Ο βασικοτερος λογος που πουλαει το τ7 ειναι η εμφανιση, το οτι ειναι αξιολογο σαν συνολο ειναι ενα δευτερευον ατου, οχι βασικο χαρακτηριστικο. Αν το 790ρ που ειναι ο αμεσος ανταγωνιστης του παει στα ιδια χρηματα με το τ7, δεν θα μου κανει καμμια εντυπωση αν συνεχισει να πουλαει λιγοτερο, επειδη ειναι σκατα εμφανισιακα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom