Πέρα από "ψηλός" είμαι και άφραγκος οπότε μια χαρά βολεύομαι στη σελάρα του 1150 και την φτιαγμένη σελάρα του αντι-adventure DS 404 στα 955 χιλιοστά ύψους .
.
Και ναι το παραδέχομαι, ότι δε φτάνει η αλεπού το κάνει κρεμασταρια.
Πέρα από "ψηλός" είμαι και άφραγκος οπότε μια χαρά βολεύομαι στη σελάρα του 1150 και την φτιαγμένη σελάρα του αντι-adventure DS 404 στα 955 χιλιοστά ύψους .
.
Το απλό λες, όχι το R που απευθύνεται και σε πελάτες που δεν έχουν ταχυδρομικό κωδικό στο Hobbiton
Οχι , το R λεω. Παταω και με τα δυο πελματα και με περισσευμα. Με πακετωνουν ομως ασχημα οι γωνιες των γονατων λογω μικρης αποσταση μαρσπιε/σελας.Το απλό λες, όχι το R που απευθύνεται και σε πελάτες που δεν έχουν ταχυδρομικό κωδικό στο Hobbiton
Από ένα παλικάρι πάντως στο advrider που είναι λίγο κάτω από 1.75 του φάνηκε ψηλή με την έννοια ότι αν είσαι πχ 100 κιλά, ναι η μηχανή είναι χαμηλή...γιατί χαμηλώνει από το βάρος σου. αν είσαι 65 κιλά...εισαι στις μύτες με το ένα πόδι κάτω...Κοινώς θέλω να πω ότι αν ανέβεις στο μηχανάκι που έχουν στις εκθέσεις χωρίς ρύθμιση του sag και είσαι 90-100 κιλά το μηχανάκι θα κάτσει. Και μου είπε ότι κάθεται πιο πολύ από ό,τι το 790 R...είτε πιο μαλακά ελατήρια το yamaha είτε διαφορετική ρύθμιση της προφόρτισης. Του φάνηκε καπως πιο budget κατασκευή ειδικά οσον αφορά στην οθόνη και κάποια πλαστικά εκεί και παρατήρησε κι αυτός ότι τα πλαστικά γύρω από το κοντέρ-οθόνη ήταν φθαρμένα...ταλαιπωρημενα για να ειμαι πιο ακριβής...είσαι ψηλός για τενερέ 700
είναι Η μοτοσικλέτα για τους... vertically challenged που θέλουν διακαώς κάτι περιπετειώδες
Nαι είναι πιο "στριμωγμένο" από το 1090 αλλά όχι τόσο που να θεωρείται πακέτο, μου άρεσε.Οχι , το R λεω. Παταω και με τα δυο πελματα και με περισσευμα. Με πακετωνουν ομως ασχημα οι γωνιες των γονατων λογω μικρης αποσταση μαρσπιε/σελας.
Πρέπει να έχεις φάει μεγάλο πακέτο από κοντό εσύ, χαχαχαNαι είναι πιο "στριμωγμένο" από το 1090 αλλά όχι τόσο που να θεωρείται πακέτο, μου άρεσε.
ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1,75. Τι στο καλό θέλει τώρα ο Φρόντο, ας πάρει ένα monkey. Δεν έχει συνείδηση ο κόσμος για τους φυσικούς περιορισμούς που θέτει το σώμα του; Προφανώς και δεν το διάλεξε ο άνθρωπος να είναι κοντός, αλλά τι θα γίνει τώρα; Ας πάρει GS με χαμηλή σέλα και χαμηλή ανάρτηση και ας κολλήσει διπλό τακούνι στην μπότα ή ας βγάλει τα κάκαλα του Rahier να οδηγεί το ψηλό και ας μην το φτάνει, τι να πω. Ναι το τενερέ είναι πιο μαλακό από το 790R, ακόμα ένα μειονέκτημα για τους κατοίκους έξω από το Χόμπιτον. Θα γίνουν όλες οι μοτοσικλέτες μινιμότο για να πηγαίνει σβέλτα στην Μόρντορ ο Φρόντο, να κάνει κυνηγάει τον Σμάουγκ ο Θόριν Όκενσιλντ και να ξεφεύγει από τους white walkers ο Tyrion Lanister; Για όνομα...
Ποποοο ταπαααΚαλά τα λες φίλε μου...το δαχτυλίδι όμως του Σάουρον το κατέστρεψε ο Φρόντο...
Παραφερεσαι για δευτερη φορα στο θεμα των κοντων(δεν ειναι προσωπικο 1.79,μετριος ειμαι),σιγουρα υπαρχουν κοντοι εδω μεσα που σκεφτονται αντιστοιχα ¨Τι το θες το αντβε και το χωματινο?Τι κι αν εισαι ψηλος,αν εισαι συναμα και Κουλος η Χοντρος...παρε κανα Χαρλευ και ασε τα χωματινα σε αλλους...Εχουν τακτ ομως και δεν λενε κουβεντα.Nαι είναι πιο "στριμωγμένο" από το 1090 αλλά όχι τόσο που να θεωρείται πακέτο, μου άρεσε.
ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1,75. Τι στο καλό θέλει τώρα ο Φρόντο, ας πάρει ένα monkey. Δεν έχει συνείδηση ο κόσμος για τους φυσικούς περιορισμούς που θέτει το σώμα του; Προφανώς και δεν το διάλεξε ο άνθρωπος να είναι κοντός, αλλά τι θα γίνει τώρα; Ας πάρει GS με χαμηλή σέλα και χαμηλή ανάρτηση και ας κολλήσει διπλό τακούνι στην μπότα ή ας βγάλει τα κάκαλα του Rahier να οδηγεί το ψηλό και ας μην το φτάνει, τι να πω. Ναι το τενερέ είναι πιο μαλακό από το 790R, ακόμα ένα μειονέκτημα για τους κατοίκους έξω από το Χόμπιτον. Θα γίνουν όλες οι μοτοσικλέτες μινιμότο για να πηγαίνει σβέλτα στην Μόρντορ ο Φρόντο, να κυνηγάει τον Σμάουγκ ο Θόριν Όκενσιλντ και να ξεφεύγει από τους white walkers ο Tyrion Lanister; Για όνομα...
Eγω θα απαντουσα με ενα τετοιο παντως.Καλά τα λες φίλε μου...το δαχτυλίδι όμως του Σάουρον το κατέστρεψε ο Φρόντο...
Γιάννη νομίζω ότι το παγκόσμιο μοντέλο αναβάτη είναι 1,80 και 80 κιλά, και βάση αυτού βγάζουν μοντέλα, κάνουν δοκιμές κτλ...Δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει γιατί πέρα από την πλάκα, τα μηχανάκια μικραίνουν για να βολέψουν τους ασιάτες που είναι η νέα αγορά. Ψηλώνουν και αυτές οι φυλές σιγά σιγά, αλλά πάτε σε μιά έκθεση και δείτε σε πόσα μηχανάκια χωράει ένας ψηλός με άνεση. Μετρημένα στα δάχτυλα.
Κώστα από όσα έχω διαβάσει -γιατί το μηχανάκι ακόμη από κοντά δεν το είδαμε- η σέλα είναι τέτοια γιατί ο MT-07 είναι λίγο μακρύς κινητήρας με αποτέλεσμα να είναι δύσκολο να καταφέρουν να έχουν χαμηλό ύψος σέλας από το έδαφος. Αποτέλεσμα; Η σέλα έγινε εντουράδικη.Η σέλα θα ναι ζορικη, όλα τα άλλα μια χαρά είναι.
Πολύ εντουραδικη τη βλέπω και δεν μου αρέσει.
To Tenere είμαι σίγουρος ότι θα έχει μαλακές αναρτήσεις. Το SAG θα ρυθμίζεται και ΠΡΕΠΕΙ να ρυθμίζεται αλλά λίγοι ασχολούνται. Προορίζεται για κοινό που θα χειριστεί τη μηχανή στο χώμα για να περνάει από παντού αλλά όχι σε αγωνιστικούς ρυθμούς που απαιτούν σκληρές αναρτήσεις για να δουλεύουν σωστά σε γρήγορους ρυθμούς. Οπότε αφού -μάλλον- θα είναι και φτωχές οι ρυθμίσεις το σετάρισμα θα είναι μαλακό για να περνάς προβλέψιμα από παντού. Νομίζω πως δε θα απογοητεύσει τους πολλούς. Οι "λίγοι" θα κοιτάξουν προς πορτοκαλί μεριά βάζοντας όμως το χέρι λίγο πιο βαθιά στη τσέπη. Συνεχίζω να πιστεύω και να ελπίζω πως το 2020 θα έχουμε έκδοση με βελτιωμένες αναρτήσεις ως προς τις ρυθμίσεις με καμιά 1500αριά € περισσότερα. Αυτό θα είναι μια πραγματικά καλή περίπτωση.Από ένα παλικάρι πάντως στο advrider που είναι λίγο κάτω από 1.75 του φάνηκε ψηλή με την έννοια ότι αν είσαι πχ 100 κιλά, ναι η μηχανή είναι χαμηλή...γιατί χαμηλώνει από το βάρος σου. αν είσαι 65 κιλά...εισαι στις μύτες με το ένα πόδι κάτω...Κοινώς θέλω να πω ότι αν ανέβεις στο μηχανάκι που έχουν στις εκθέσεις χωρίς ρύθμιση του sag και είσαι 90-100 κιλά το μηχανάκι θα κάτσει. Και μου είπε ότι κάθεται πιο πολύ από ό,τι το 790 R...είτε πιο μαλακά ελατήρια το yamaha είτε διαφορετική ρύθμιση της προφόρτισης. Του φάνηκε καπως πιο budget κατασκευή ειδικά οσον αφορά στην οθόνη και κάποια πλαστικά εκεί και παρατήρησε κι αυτός ότι τα πλαστικά γύρω από το κοντέρ-οθόνη ήταν φθαρμένα...ταλαιπωρημενα για να ειμαι πιο ακριβής...
Σκάει μύτη φεύγοντας από το γυμναστήριο απόψε ώριμος (στα 60 συν πλην) αναβάτης, ελαφρώς στρογγυλός (και το λέω πολύ ευγενικά γιατί εντάξει, ανήκωμεν εις την συμπαθή κατά τα λοιπά κατηγορία των υπέρβαρων) ο οποίος ήταν και με τα δύο πόδια στον αέρα όταν προσπαθούσε να παρκάρει. Δεν ξέρω πόσο χαμηλά πρέπει να είναι η σέλα της Άφρικα, αλλά προφανώς όχι αρκετά ή πέτυχα τον δαχτυλιδοκουβαλητή πάλι. Το κατάφερε πάντως χωρίς να πέσει.Και ο 1000αρης της Africa δεν είναι μακρύς; παρομοιας τεχνοτροπίας. και με μεγαλύτερες διαδρομές η africa αλλά λίγο πιο χαμηλή. εχει το κολπο με τις 2 θεσεις στη σέλα βασικα.