Yamaha T7 Tenere

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πέρα από "ψηλός" είμαι και άφραγκος οπότε μια χαρά βολεύομαι στη σελάρα του 1150 και την φτιαγμένη σελάρα του αντι-adventure DS 404 στα 955 χιλιοστά ύψους :yew:.

:prft:.


Και ναι το παραδέχομαι, ότι δε φτάνει η αλεπού το κάνει κρεμασταρια.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το απλό λες, όχι το R που απευθύνεται και σε πελάτες που δεν έχουν ταχυδρομικό κωδικό στο Hobbiton
Οχι , το R λεω. Παταω και με τα δυο πελματα και με περισσευμα. Με πακετωνουν ομως ασχημα οι γωνιες των γονατων λογω μικρης αποσταση μαρσπιε/σελας.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
είσαι ψηλός για τενερέ 700

είναι Η μοτοσικλέτα για τους... vertically challenged που θέλουν διακαώς κάτι περιπετειώδες :)
Από ένα παλικάρι πάντως στο advrider που είναι λίγο κάτω από 1.75 του φάνηκε ψηλή με την έννοια ότι αν είσαι πχ 100 κιλά, ναι η μηχανή είναι χαμηλή...γιατί χαμηλώνει από το βάρος σου. αν είσαι 65 κιλά...εισαι στις μύτες με το ένα πόδι κάτω...Κοινώς θέλω να πω ότι αν ανέβεις στο μηχανάκι που έχουν στις εκθέσεις χωρίς ρύθμιση του sag και είσαι 90-100 κιλά το μηχανάκι θα κάτσει. Και μου είπε ότι κάθεται πιο πολύ από ό,τι το 790 R...είτε πιο μαλακά ελατήρια το yamaha είτε διαφορετική ρύθμιση της προφόρτισης. Του φάνηκε καπως πιο budget κατασκευή ειδικά οσον αφορά στην οθόνη και κάποια πλαστικά εκεί και παρατήρησε κι αυτός ότι τα πλαστικά γύρω από το κοντέρ-οθόνη ήταν φθαρμένα...ταλαιπωρημενα για να ειμαι πιο ακριβής...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οχι , το R λεω. Παταω και με τα δυο πελματα και με περισσευμα. Με πακετωνουν ομως ασχημα οι γωνιες των γονατων λογω μικρης αποσταση μαρσπιε/σελας.
Nαι είναι πιο "στριμωγμένο" από το 1090 αλλά όχι τόσο που να θεωρείται πακέτο, μου άρεσε.

ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1,75. Τι στο καλό θέλει τώρα ο Φρόντο, ας πάρει ένα monkey. Δεν έχει συνείδηση ο κόσμος για τους φυσικούς περιορισμούς που θέτει το σώμα του; Προφανώς και δεν το διάλεξε ο άνθρωπος να είναι κοντός, αλλά τι θα γίνει τώρα; Ας πάρει GS με χαμηλή σέλα και χαμηλή ανάρτηση και ας κολλήσει διπλό τακούνι στην μπότα ή ας βγάλει τα κάκαλα του Rahier να οδηγεί το ψηλό και ας μην το φτάνει, τι να πω. Ναι το τενερέ είναι πιο μαλακό από το 790R, ακόμα ένα μειονέκτημα για τους κατοίκους έξω από το Χόμπιτον. Θα γίνουν όλες οι μοτοσικλέτες μινιμότο για να πηγαίνει σβέλτα στην Μόρντορ ο Φρόντο, να κυνηγάει τον Σμάουγκ ο Θόριν Όκενσιλντ και να ξεφεύγει από τους white walkers ο Tyrion Lanister; Για όνομα...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Nαι είναι πιο "στριμωγμένο" από το 1090 αλλά όχι τόσο που να θεωρείται πακέτο, μου άρεσε.

ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1,75. Τι στο καλό θέλει τώρα ο Φρόντο, ας πάρει ένα monkey. Δεν έχει συνείδηση ο κόσμος για τους φυσικούς περιορισμούς που θέτει το σώμα του; Προφανώς και δεν το διάλεξε ο άνθρωπος να είναι κοντός, αλλά τι θα γίνει τώρα; Ας πάρει GS με χαμηλή σέλα και χαμηλή ανάρτηση και ας κολλήσει διπλό τακούνι στην μπότα ή ας βγάλει τα κάκαλα του Rahier να οδηγεί το ψηλό και ας μην το φτάνει, τι να πω. Ναι το τενερέ είναι πιο μαλακό από το 790R, ακόμα ένα μειονέκτημα για τους κατοίκους έξω από το Χόμπιτον. Θα γίνουν όλες οι μοτοσικλέτες μινιμότο για να πηγαίνει σβέλτα στην Μόρντορ ο Φρόντο, να κάνει κυνηγάει τον Σμάουγκ ο Θόριν Όκενσιλντ και να ξεφεύγει από τους white walkers ο Tyrion Lanister; Για όνομα...
Πρέπει να έχεις φάει μεγάλο πακέτο από κοντό εσύ, χαχαχα
:roflmao:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πάντως σύμφωνα με μια ψυχή, όσο ψΖηλο και να είναι το μεκανακι δεν έχει σημασία το ύψος του αναβάτη... αν έχεις τεχνική...

Ονόματα δε λέμε υποληψεις δε θίγουμε :p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει γιατί πέρα από την πλάκα, τα μηχανάκια μικραίνουν για να βολέψουν τους ασιάτες που είναι η νέα αγορά. Ψηλώνουν και αυτές οι φυλές σιγά σιγά, αλλά πάτε σε μιά έκθεση και δείτε σε πόσα μηχανάκια χωράει ένας ψηλός με άνεση. Μετρημένα στα δάχτυλα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλά τα λες φίλε μου...το δαχτυλίδι όμως του Σάουρον το κατέστρεψε ο Φρόντο...
Ποποοο ταπααα :roflmao::roflmao:
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Nαι είναι πιο "στριμωγμένο" από το 1090 αλλά όχι τόσο που να θεωρείται πακέτο, μου άρεσε.

ΚΑΤΩ ΑΠΟ 1,75. Τι στο καλό θέλει τώρα ο Φρόντο, ας πάρει ένα monkey. Δεν έχει συνείδηση ο κόσμος για τους φυσικούς περιορισμούς που θέτει το σώμα του; Προφανώς και δεν το διάλεξε ο άνθρωπος να είναι κοντός, αλλά τι θα γίνει τώρα; Ας πάρει GS με χαμηλή σέλα και χαμηλή ανάρτηση και ας κολλήσει διπλό τακούνι στην μπότα ή ας βγάλει τα κάκαλα του Rahier να οδηγεί το ψηλό και ας μην το φτάνει, τι να πω. Ναι το τενερέ είναι πιο μαλακό από το 790R, ακόμα ένα μειονέκτημα για τους κατοίκους έξω από το Χόμπιτον. Θα γίνουν όλες οι μοτοσικλέτες μινιμότο για να πηγαίνει σβέλτα στην Μόρντορ ο Φρόντο, να κυνηγάει τον Σμάουγκ ο Θόριν Όκενσιλντ και να ξεφεύγει από τους white walkers ο Tyrion Lanister; Για όνομα...
Παραφερεσαι για δευτερη φορα στο θεμα των κοντων(δεν ειναι προσωπικο 1.79,μετριος ειμαι),σιγουρα υπαρχουν κοντοι εδω μεσα που σκεφτονται αντιστοιχα ¨Τι το θες το αντβε και το χωματινο?Τι κι αν εισαι ψηλος,αν εισαι συναμα και Κουλος η Χοντρος...παρε κανα Χαρλευ και ασε τα χωματινα σε αλλους...Εχουν τακτ ομως και δεν λενε κουβεντα.;)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καλά τα λες φίλε μου...το δαχτυλίδι όμως του Σάουρον το κατέστρεψε ο Φρόντο...
Eγω θα απαντουσα με ενα τετοιο παντως.








































ή ενα τετοιο...



:fun:fun:fun:fun:fun:fun
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει γιατί πέρα από την πλάκα, τα μηχανάκια μικραίνουν για να βολέψουν τους ασιάτες που είναι η νέα αγορά. Ψηλώνουν και αυτές οι φυλές σιγά σιγά, αλλά πάτε σε μιά έκθεση και δείτε σε πόσα μηχανάκια χωράει ένας ψηλός με άνεση. Μετρημένα στα δάχτυλα.
Γιάννη νομίζω ότι το παγκόσμιο μοντέλο αναβάτη είναι 1,80 και 80 κιλά, και βάση αυτού βγάζουν μοντέλα, κάνουν δοκιμές κτλ...

Τώρα αν είσαι 1,95 η 1,65, ε θα έχεις πρόβλημα ρε φιλαράκι και θα πρέπει να προσαρμοστείς...

#e_re_prokroustis_pousasxreiazetai
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
αμα το κατέχεις το άθλημα και 1.60 να είσαι το οδηγάς το μηχανάκι. Είναι θέμα ισορροπίας και τεχνικής...adve είναι...τα κάγκελα για αυτό τα αγοράζεις για να το ρίξεις. αμα δεν πέσει δεν είναι adve...Αλλά εντάξει δεν είμαστε όλοι γκαστόν...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αποψη μου ειναι οτι αμα θελει να πεσει το 200+ κιλο γαϊδουρι, δεν το σωζεις ειτε 2μ εισαι ειτε 1.50. Γιατι ανετα μαζευει ποδι απο κατω ή πετας κοιλη και μαμας και την παρεα σου και τη βολτα σου και τη μερα σου, πιθανοτατα και την εβδομαδα σου και μπορει και τον μηνα σου... Αυτα τα μηχανακια ειναι φτιαγμενα για να πεφτουν που λενε, οποτε καλυτερα να το αφησει να πεσει. Απο εκει και περα, στο 1090 εχω χαμηλωσει τα μαρσπιε 2εκ και με βολευει παρα πολυ σαν θεση (και με τη σελα στην ψηλη θεση ακομη περισσοτερο αλλα παιρνει ο διαολος το κρανος στην εθνικη) αλλα δεν θυμαμαι οταν ηταν με τα μαρσπιε στο εργοστασιακο υψος να ειχα πει "πρεπει οπωσδηποτε να τα χαμηλωσω". Οταν ανεβηκα πανω στο 790R (μαρτυς μου ο onroad) την περιεργη γωνια στα γονατα την ενιωσα αμεσως, και επειδη η αποσταση μαρσπιε/σελας ειναι μικρη αλλα και επειδη καθεσαι λιγο πιο μπροστα σε σχεση με το 1090 και τα μαρσπιε. Η θεση οδηγησης μου θυμησε πολυ το 690, για να μην πω το 450EXF που ειχα νοικιασει Ντουμπαι και επαθαν τα ποδια μου αγκυλωση πανω του...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η σέλα θα ναι ζορικη, όλα τα άλλα μια χαρά είναι.

Πολύ εντουραδικη τη βλέπω και δεν μου αρέσει.
Κώστα από όσα έχω διαβάσει -γιατί το μηχανάκι ακόμη από κοντά δεν το είδαμε- η σέλα είναι τέτοια γιατί ο MT-07 είναι λίγο μακρύς κινητήρας με αποτέλεσμα να είναι δύσκολο να καταφέρουν να έχουν χαμηλό ύψος σέλας από το έδαφος. Αποτέλεσμα; Η σέλα έγινε εντουράδικη.

Από ένα παλικάρι πάντως στο advrider που είναι λίγο κάτω από 1.75 του φάνηκε ψηλή με την έννοια ότι αν είσαι πχ 100 κιλά, ναι η μηχανή είναι χαμηλή...γιατί χαμηλώνει από το βάρος σου. αν είσαι 65 κιλά...εισαι στις μύτες με το ένα πόδι κάτω...Κοινώς θέλω να πω ότι αν ανέβεις στο μηχανάκι που έχουν στις εκθέσεις χωρίς ρύθμιση του sag και είσαι 90-100 κιλά το μηχανάκι θα κάτσει. Και μου είπε ότι κάθεται πιο πολύ από ό,τι το 790 R...είτε πιο μαλακά ελατήρια το yamaha είτε διαφορετική ρύθμιση της προφόρτισης. Του φάνηκε καπως πιο budget κατασκευή ειδικά οσον αφορά στην οθόνη και κάποια πλαστικά εκεί και παρατήρησε κι αυτός ότι τα πλαστικά γύρω από το κοντέρ-οθόνη ήταν φθαρμένα...ταλαιπωρημενα για να ειμαι πιο ακριβής...
To Tenere είμαι σίγουρος ότι θα έχει μαλακές αναρτήσεις. Το SAG θα ρυθμίζεται και ΠΡΕΠΕΙ να ρυθμίζεται αλλά λίγοι ασχολούνται. Προορίζεται για κοινό που θα χειριστεί τη μηχανή στο χώμα για να περνάει από παντού αλλά όχι σε αγωνιστικούς ρυθμούς που απαιτούν σκληρές αναρτήσεις για να δουλεύουν σωστά σε γρήγορους ρυθμούς. Οπότε αφού -μάλλον- θα είναι και φτωχές οι ρυθμίσεις το σετάρισμα θα είναι μαλακό για να περνάς προβλέψιμα από παντού. Νομίζω πως δε θα απογοητεύσει τους πολλούς. Οι "λίγοι" θα κοιτάξουν προς πορτοκαλί μεριά βάζοντας όμως το χέρι λίγο πιο βαθιά στη τσέπη. Συνεχίζω να πιστεύω και να ελπίζω πως το 2020 θα έχουμε έκδοση με βελτιωμένες αναρτήσεις ως προς τις ρυθμίσεις με καμιά 1500αριά € περισσότερα. Αυτό θα είναι μια πραγματικά καλή περίπτωση.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Και ο 1000αρης της Africa δεν είναι μακρύς; παρομοιας τεχνοτροπίας. και με μεγαλύτερες διαδρομές η africa αλλά λίγο πιο χαμηλή. εχει το κολπο με τις 2 θεσεις στη σέλα βασικα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πιστεύω πως ο MT-07 είναι μακρύτερος, ίσως ο μακρύτερος 700άρης της αγοράς. Αυτός είναι ο λόγος που και το ντεπόζιτο -αν απομονώσει κάποιος τη ματιά θα το δει- είναι τόσο ανηφορικό. Αρκεί να δει κανείς το κάτω χαμηλό της σέλας με το άνω ψηλό του ντεπόζιτου, δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο αλλού. Παίζουν με τα σκούρα χρώματα στο ντεπόζιτο για να ξεγελιέται το μάτι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Και ο 1000αρης της Africa δεν είναι μακρύς; παρομοιας τεχνοτροπίας. και με μεγαλύτερες διαδρομές η africa αλλά λίγο πιο χαμηλή. εχει το κολπο με τις 2 θεσεις στη σέλα βασικα.
Σκάει μύτη φεύγοντας από το γυμναστήριο απόψε ώριμος (στα 60 συν πλην) αναβάτης, ελαφρώς στρογγυλός (και το λέω πολύ ευγενικά γιατί εντάξει, ανήκωμεν εις την συμπαθή κατά τα λοιπά κατηγορία των υπέρβαρων) ο οποίος ήταν και με τα δύο πόδια στον αέρα όταν προσπαθούσε να παρκάρει. Δεν ξέρω πόσο χαμηλά πρέπει να είναι η σέλα της Άφρικα, αλλά προφανώς όχι αρκετά ή πέτυχα τον δαχτυλιδοκουβαλητή πάλι. Το κατάφερε πάντως χωρίς να πέσει.


Α και σχετικά με το ύψος του κινητήρα, της άφρικα έχει "χαμηλές κεφαλές" με τεχνολογία δανεική από τα καθαρόαιμα εντούρο.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom