Yamaha T7 Tenere

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Και γιατί να μην περιμένεις τότε να βγει με τα ηλεκτρονικά αν είναι να βγει σε λίγο καιρό; Νομίζω ότι αν γίνει facelift δυσκολα θα ειναι σε λίγο καιρό...Τιποτα δεν αποκλείεται βεβαια. αλλά θα είναι απάτη γιατί το πιθανότερο όσοι πάρουν το τωρινό μοντέλο δε θα μπορούν να το αναβαθμίσουν με τα ηλεκτρονικά.
Πιστεύω πως η τιμή με το facelift θα είναι 1500-2000+ και βάλε βάρος και λοιπά. Οι τύποι με ενημέρωσαν ότι ετσι αξίζει το μηχανάκι και ότι τίποτα απο τα υπολοιπα δεν ειναι απαραίτητο . μιλάμε πάντα για ενα νορμαλ επίπεδο ( not ready to race). Επίσης σε καμιά 3ετία είναι πιθανόν να βγει και κάτι αντίστοιχο με τον μτ09 κινητήρα .
Τέλος ρώτησα σε σχέση με tiger 800 / bmw 850 και μου είπαν πως σε χώμα είναι σαφώς πολυ πιο καλό , στην ασφαλτο πιο παιχνιδιάρικο αλλά λιγότερο άνετο (λογικό) . Οι 2 έμειναν αρκετα ευχαριστημένοι με την σελά , ο ένας μου είπε ότι είναι λίγο πιο κάτω απο το tracer . όπως και η ποιότητα των πλαστικών. αλλα στο χώμα δεν θες κατι σε καλό διότι θα το πληρώνεις και πολύ για να το αλλάξεις.....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το θέμα των κιλών όταν μιλάμε για On/Off καλό θα είναι κάποια στιγμή να το ξεπεράσουμε...
Θα ήθελα να διαβάσω σχόλια μετά από ταξίδι Αθήνα-Λάρισα (δε τολμώ να πω παραπάνω) με ψηλό δικύλινδρο On/Off 160 κιλών και 3 μποφόρ.
Λίγο ταμπού η υπόθεση με τα κιλά παρά ουσία. Μια χαρά είναι και το 790R και το Τ700.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το ότι έχει διαφορά ο Πήγασος των 200 κιλών από το gs των 250 είναι γεγονός. αλλά αυτή η διαφορά είναι επιθυμητή και γίνεται πάρα πολύ συνειδητή επιλογή γιατί δεν αγοράζεις μηχανη των 160 κιλών για να κινείστε στην Εθνική οδό το παίρνεις για όλα τα υπόλοιπα.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Το αν έχει γίνει πρόοδος... 205 κιλά γεμάτο το τ700, 215 κιλά (213.5 το μέτρησαν πρόσφατα από την ροτβάιλερ) το 790. Κατανομή βάρους, αυτονομία, κατανάλωση που δεν τα έβλεπαν τα παλιά ούτε για πλάκα, καλύτερες αναρτήσεις, φρένα. Καλύτερο από οποιοδήποτε παλιότερο τενερέ και το 790 μάλλον καλύτερο (συνολικά) από το 950SE.

Γιατί να γκρινιάξεις; Υπήρχε κόσμος που περίμενε ότι θα βγει δικύλινδρο στα 170-180 κιλά, μάλλον ακατόρθωτο για road legal μηχανάκι. Αλλά για τους περισσότερους που έβλεπαν την κατηγορία να ξεκινάει από τα 230 κιλά και 15000 της απλής άφρικα του 2016 και να ανεβαίνει, η διαφορά σε βάρος είναι δώρο θεού (εντάξει, μηχανικών). Από αυτούς που γκρινιάζουν, άντε στο 1% να πέσει πραγματικά λίγο το μηχανάκι.
Το θέμα των κιλών όταν μιλάμε για On/Off καλό θα είναι κάποια στιγμή να το ξεπεράσουμε...
Θα ήθελα να διαβάσω σχόλια μετά από ταξίδι Αθήνα-Λάρισα (δε τολμώ να πω παραπάνω) με ψηλό δικύλινδρο On/Off 160 κιλών και 3 μποφόρ.
Λίγο ταμπού η υπόθεση με τα κιλά παρά ουσία. Μια χαρά είναι και το 790R και το Τ700.
Μάλλον(?) σε μένα αναφερόταν ο Αμυρού πιο πάνω, γιατί όντως είχα σχολιάσει παλιότερα ότι πιθανότατα το 790 θα μπορούσε να είναι το ίδιο ή και ελαφρύτερο από το 950SE, από τη στιγμή που είναι offroad-oriented και έχοντας έναν ακόμη πιο compact κινητήρα...
Βλέποντας όμως που πάει η αγορά, τους άλλους κατασκευαστές δηλαδή να προσπαθούν (απογοητευτικό κατά την γνώμη μου) να μιμηθούν όλο και περισσότερο τα bmw και να αυξάνουν σε όγκο και βάρος τις μηχανές από έκδοση σε έκδοση, φορτώνοντας κυρίως μπλιμπλίκια κτλ, σαφώς θεωρώ ότι τόσο το 790R όσο και το T700 επιτυχία το ότι έμειναν σε αυτά τα κιλά... ειδικά το τελευταίο που προσφέρει ένα σαφώς ανώτερο -απ' ότι φαίνεται- πακέτο από το προηγούμενο Τ660 σε ακόμη λιγότερα (από τα 208) κιλά!
Μου αρέσει επίσης που το νέο Tenere είναι στο concept του πρώτου Africa (του '16), προσωπικά δεν θα το θεωρήσω "αναβάθμιση" αν σε 2-3 χρόνια το πήξουν σε riding modes, cornering ABS, ηλεκτρονικές αναρτήσεις, ξεχωριστές σέλες, ρυθμιζόμενες ζελατίνες, έγχρωμες οθόνες, ντουλαπάκια στο φέρινγκ για το κινητό με usb,........ κλπ και το φτάσουν στα 13-14000ευρώ και τα 230κιλά...
Συμφωνώ λοιπόν ότι δεν πρέπει να μετράμε τα γραμμάρια, αλλά καλό είναι να υπάρχουν και πιο "λιτά" (to the point, όχι basic) μηχανάκια!
Δεν χρειάζονται όλοι 1250GS Adventure... και το απλό καλό είναι ! :p
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ο μισός Κόσμος του advrider ακριβώς αυτό το ίδιο με σένα περιέγραφε Αλέξανδρε οπότε δεν μιλάω για σένα μιλάω πραγματικά για πολύ κόσμο δεν είναι προσωπικό
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Tα κιλα του 950SE ή πολυ κοντα εκει θα τα δουμε μαλλον στο επερχομενο 790SMC που ακουγεται οτι θα βγει και σε 790SE... Aλλιως με υποπλαισιο ικανο για φορτωμα και 400+ χλμ αυτονομια δεν βγαινουν.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Tα κιλα του 950SE ή πολυ κοντα εκει θα τα δουμε μαλλον στο επερχομενο 790SMC που ακουγεται οτι θα βγει και σε 790SE... Aλλιως με υποπλαισιο ικανο για φορτωμα και 400+ χλμ αυτονομια δεν βγαινουν.
Δεν χρειάζεται να διυλίσουμε τον κώνωπα... αλλά το 950SE μια χαρά υποπλαίσιο για φόρτωμα είχε και το τεπόζιτο των 23λ δεν είναι και αυτοσκοπός απαραίτητα, ειδικά για τους σύγχρονους οικονομικούς κινητήρες...
Τεσπα την προσωπική μου γνώμη εκφράζω, η ΚΤΜ και κάθε εταιρεία ξέρει καλύτερα την αγορά στην οποία απευθύνεται.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Eγω απο την αλλη ποτε δεν καταλαβα τη χρησιμοτητα ενος εντουρο 190κιλων και 100ιππων, αλλιως γιατι οχι το αντιστοιχο 950Adventure?
Σπαμαρουμε ομως στο θεμα του Τ7.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είναι η δεύτερη φορά που γράφεις Juohmaru! ότι το Τ700 είναι σαν Άφρικα του 2016. Είναι γεγονός ότι έχουν ομοιότητες, στα απλά LCD όργανα (μόνο που του τενερέ διαβάζονται κιόλας), στο γκάζι με συρματόσχοινο και στο ABS, η Άφρικα είχε τριών σταδίων έλεγχο πρόσφυσης. Όμως το Τ700 δεν έρχεται με σχάρα, δεν έχει σέλα για δύο, δεν έχει πλαστικά που σπάνε μόλις τα φυσήξει ο σορόκος και έχει 25 κιλά λιγότερα. Ευελπιστώ ότι δεν θα έχει αυτοκαταστρεφόμενα πηρούνια, ακτίνες που διαβρώνονται και διακόπτες που διαλύονται. Σαν κόνσεπτ πάντως είναι εντελώς διαφορετικά. Αν θυμάσαι από τα βίντεο του τότε, ο ηλικιωμένος Ιάπωνας έλεγε ότι η Άφρικα είναι μοτοσυκλέτα εξερεύνησης, "you see a road, you go". To T700 βασίζεται περισσότερο στο κόνσεπτ της ΚΤΜ, έτοιμο να πιεί το αίμα χωματόδρομων και ευτυχώς δεν πάει άσχημα στον ανοιχτό δρόμο από ότι διαβάζουμε και βλέπουμε. Η παρουσίαση που ήταν ακριβώς στο στυλ της ΚΤΜ ενισχύει την εντύπωση που θέλει να περάσει η εταιρία.


Όταν γίνουν τα τενεΚέ ντέιζ θα πάω να το πάρω βόλτα, έχω περιέργεια, ειδικά αν βρεθεί μοντέλο με την ψηλή σέλα, πως θα είναι στον δρόμο γιατί στατικά δεν ενθουσιάστηκα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Όταν γίνουν τα τενεΚέ ντέιζ θα πάω να το πάρω βόλτα, έχω περιέργεια, ειδικά αν βρεθεί μοντέλο με την ψηλή σέλα, πως θα είναι στον δρόμο γιατί στατικά δεν ενθουσιάστηκα.
Επιμενω, χαμηλοτερα μαρσπιε θες, οχι ψηλοτερη σελα, θα με θυμηθεις.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Επιμενω, χαμηλοτερα μαρσπιε θες, οχι ψηλοτερη σελα, θα με θυμηθεις.
έχει η ΚΤΜ τα ράλι και βγάζει και ο μπόσλει, εντάξει, το 'χουμε το κόνσεπτ, κάναμε και τα οβερλέιΖ και επιστημονηστήκαμε εργομετρικά :p
Το τ700 δεν έχει σέλα για δύο, οπότε δεν μπορεί να είναι το "ένα μηχανάκι".

να ψάξω καμιά φωτό του Τ700 από το πλάι τώρα που το λέμε....
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Tα ραλυ της ΚΤΜ δεν ειναι χαμηλοτερα.

Υπαρχει παντα κι αυτο εδω, αλλα δυστυχως δεν εχει ακομη τα 790 και Τ7 , και επισης δεν λαμβανει υποψη του το sag.

Motorcycle Ergonomics
 

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Σχετικά με την σέλα με ενημέρωσαν ότι είναι καλύτερη απο αυτό που δείχνει και αρκετά άνετη με δύο άτομα. Λίγο πιο κάτω απο το tracer σαν άνεση , και προφανώς πιο κάτω απο το KTM. αλλά αυτό είναι και πόσο αντέχουν τα μόρια του καθενός. :D
Επίσης έχει βγάλει στα επίσημα αξεσουάρ πιο άνετη σέλα συνοδηγού
Ténéré 700 - Μοτοσυκλέτα - Yamaha Motor
Και λογικά θα βγούν άπειρα τέτοιου είδους aftermarket για το μηχανάκι αυτό.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Για την ιστορια, τα STR που φοραει απο το εργοστασιο ειναι στο πιο τραβηγμενο τους 80-20 λαστιχα. Βασικα ειναι σχεδον φουλ ασφαλτινα απλα σε εμφανιση μοιαζουν με τακουνατα.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Oντως και για αυτό ο,τι και να λένε οι reviewers το μηχανάκι είναι on-off...δηλαδή ο,τι και να λένε γράφουν δεν ειναι για μονοπάτια κτλ...άμα ο αναβάτης το έχει, πάει και R1200gs Adve σε μονοπάτι.αλλά τα λάστιχα είναι 80-20 και αυτό δείχνει ότι η Yamaha δε στοχεύει στο hardcore χωμάτινο κοινό αλλά σε αυτούς που θέλουν αξιοπιστο ικανό πολυεργαλείο...και το πετυχε από ο,τι φαίνεται.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
έχει η ΚΤΜ τα ράλι και βγάζει και ο μπόσλει, εντάξει, το 'χουμε το κόνσεπτ, κάναμε και τα οβερλέιΖ και επιστημονηστήκαμε εργομετρικά :p
Το τ700 δεν έχει σέλα για δύο, οπότε δεν μπορεί να είναι το "ένα μηχανάκι".

να ψάξω καμιά φωτό του Τ700 από το πλάι τώρα που το λέμε....
0και τόσα χρόνια που είχα σέλα για 2 κατάλαβα...?
Μια ζωή μπακούρης ήμουνα.

Μπορείς πάντα να βάλεις μαξιλάρι τουκάνο ή και πιο σοφιστικέ πάνω ακόμα και προβιά
για πιο μπρούταλ καταστάσεις
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Oντως και για αυτό ο,τι και να λένε οι reviewers το μηχανάκι είναι on-off...δηλαδή ο,τι και να λένε γράφουν δεν ειναι για μονοπάτια κτλ...άμα ο αναβάτης το έχει, πάει και R1200gs Adve σε μονοπάτι.αλλά τα λάστιχα είναι 80-20 και αυτό δείχνει ότι η Yamaha δε στοχεύει στο hardcore χωμάτινο κοινό αλλά σε αυτούς που θέλουν αξιοπιστο ικανό πολυεργαλείο...και το πετυχε από ο,τι φαίνεται.
Βασικά είναι On/Off όπως και το 790R, δε περιμένουμε τα reviews για να μας το πουν. Τι άλλο θα μπορούσαν να είναι εκτός από On/Off.
Αυτό με το hardcore χωμάτινο κοινό και την επιλογή ελαστικών δεν τη κατάλαβα. Ποιος είναι ο hardcore; Αν φορούσε ας πούμε TKC80 αυτός που θα το διάλεγε θα ήταν hardcore;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πιστεύω πως η τιμή με το facelift θα είναι 1500-2000+ και βάλε βάρος και λοιπά. Οι τύποι με ενημέρωσαν ότι ετσι αξίζει το μηχανάκι και ότι τίποτα απο τα υπολοιπα δεν ειναι απαραίτητο . μιλάμε πάντα για ενα νορμαλ επίπεδο ( not ready to race). Επίσης σε καμιά 3ετία είναι πιθανόν να βγει και κάτι αντίστοιχο με τον μτ09 κινητήρα .
Τέλος ρώτησα σε σχέση με tiger 800 / bmw 850 και μου είπαν πως σε χώμα είναι σαφώς πολυ πιο καλό , στην ασφαλτο πιο παιχνιδιάρικο αλλά λιγότερο άνετο (λογικό) . Οι 2 έμειναν αρκετα ευχαριστημένοι με την σελά , ο ένας μου είπε ότι είναι λίγο πιο κάτω απο το tracer . όπως και η ποιότητα των πλαστικών. αλλα στο χώμα δεν θες κατι σε καλό διότι θα το πληρώνεις και πολύ για να το αλλάξεις.....
Αντίστοιχο με τον MT09 δε πρόκειται να είναι. Αντίστοιχο με το XT1200Z μπορεί.
 
Top Bottom