Να γραψω 2 λόγια στα πολλά που έχουν γραφτεί βέβαια καθώς το οδήγησα στο adventure meeting κάνα τέταρτο χώμα, κάνα τέταρτο άσφαλτο.
Δεν ήταν πολύς ο χρόνος βεβαια αλλά 2 συμπεράσματα βγαίνουν.
Μπραβο στη Yamaha, έκανε πολυ δουλειά στο μηχανάκι και φαίνεται.Πολύ εξέλιξη στα χέρια ανθρώπων που ξέρουν από χώμα και είμαι σίγουρος έπεσαν ΟΜΗΡΙΚΟΙ καυγάδες με το οικονομικό τμήμα για τις τελικές προδιαγραφές...
Στο πλαίσιο, στη γεωμετρία-στήσιμο, στο ζυγισμ;, στα φρένα, στο μοτέρ, στη θέση οδήγησης, στην ορατότητα, στην αίσθηση rallye έπεσαν διάνα, τα κατάφεραν..
Στις αναρτήσεις δυστυχώς κέρδισε το λογιστήριο.. ΤΊΜΙΟ για δέκα χιλιάρικα και τόσα λεφτά στην εξέλιξη θα το αναγνωρίσω.. Δουλευει, κανείς δε μπορεί να πει πως δε δουλεύει, χωρίς πολλά πολλά δουλεύει.
Για να μη μακρυγορω η μηχανή είναι αυτό που πουλάει το όνομα. Ένα γνήσιο adventure tourer για μια πολυετή ταξιδιωτική σχέση.. Όμως ο απαιτητικός θα πρέπει να βγάλει αλλά 2 χιλιάρικα από τη τσέπη του, να ρίξει το ένα χιλιάρικο στις αναρτήσεις και τα υπόλοιπα σε μια σωστή εξάτμιση να πάρει λίγο χαρακτήρα το μοτέρ που κάνει σαν ηλεκτρική σκούπα.. Μια καλή γερή πόδια για το μοτέρ και κάποια άλλα προστατευτικα. Επίσης ανάθεμα την ώρα κατάρα τη στιγμή με τα EURO προδιαγραφές κλπ. Είναι πνιγμένο το μοτερακι. Να θες να ρίξεις έναν προγραμματιστη επάνω σαν υαινα, να τον κλείσεις 2 μέρες σε ένα υπόγειο, να ξηλώσει καταλύτες, να βάλει μια ολόσωμη, να το ρίξει στο δυναμόμετρο και να το χαρτογράφησε όπως πρέπει..
Η οικονομία στις αναρτήσεις φαίνεται άμα καβαλήσεις back to back οπως έκανα εγω ένα Africa 1000 των 15 χιλιάδων και δεις πόσο πιο αρχοντικά και καθαρά περνάει τη κροκαλα. Είναι λίγο ξερό στις αποσβέσεις του το Tenere αλλά εν ολίγοις είναι το μόνο ουσιαστικό μειονέκτημα που μπόρεσα να βρω για το χαρακτήρα της μηχανής.
Σε όλα τα άλλα πέτυχαν διάνα και τίμησαν το όνομα tenere και την μακρά παράδοση της εταιρείας στα rallye.
Τώρα όσοι ο ονειρεύονται φορτωματα δικαβαλα και σελες καναπέδες ρε παιδιά έχει τόσα άλλα μηχανάκια... Αυτό φτιάχτηκε για να γυρίσεις το κοσμο(μόνος)!!
Επίσης θα ήθελα να οδηγήσω αντίστοιχα το 790 της KTM να έχω εικόνα αλλά η KTM φοβήθηκε να βάλει το 790νστηνadventure διαδρομή και το άφησε στην on road. Να πάω να οδηγήσω το 790 στην on road γιατί??? Κρίμα για τη KTM, δε γίνεται έτσι δουλίτσα..