Yamaha T7 Tenere

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Ήρθαμε κ εμείς!! Βόλτα στο φυσικό του περιβάλλον!!


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να το χαρείς όσο περισσότερο μπορείς...καλές, μακρινές, γρήγορες, χωμάτινες, μονο-δικάβαλες βόλτες...!

Κούκλα..να του βάλεις ματόχαντρο...είναι και μπλε θα του πάει...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πανέμορφο, να είσαι καλά Σπύρο να το λιώσεις στα χιλιόμετρα!
Να σε δούμε και σε καμιά χωμάτινη..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να γραψω 2 λόγια στα πολλά που έχουν γραφτεί βέβαια καθώς το οδήγησα στο adventure meeting κάνα τέταρτο χώμα, κάνα τέταρτο άσφαλτο.

Δεν ήταν πολύς ο χρόνος βεβαια αλλά 2 συμπεράσματα βγαίνουν.

Μπραβο στη Yamaha, έκανε πολυ δουλειά στο μηχανάκι και φαίνεται.Πολύ εξέλιξη στα χέρια ανθρώπων που ξέρουν από χώμα και είμαι σίγουρος έπεσαν ΟΜΗΡΙΚΟΙ καυγάδες με το οικονομικό τμήμα για τις τελικές προδιαγραφές...

Στο πλαίσιο, στη γεωμετρία-στήσιμο, στο ζυγισμ;, στα φρένα, στο μοτέρ, στη θέση οδήγησης, στην ορατότητα, στην αίσθηση rallye έπεσαν διάνα, τα κατάφεραν..

Στις αναρτήσεις δυστυχώς κέρδισε το λογιστήριο.. ΤΊΜΙΟ για δέκα χιλιάρικα και τόσα λεφτά στην εξέλιξη θα το αναγνωρίσω.. Δουλευει, κανείς δε μπορεί να πει πως δε δουλεύει, χωρίς πολλά πολλά δουλεύει.

Για να μη μακρυγορω η μηχανή είναι αυτό που πουλάει το όνομα. Ένα γνήσιο adventure tourer για μια πολυετή ταξιδιωτική σχέση.. Όμως ο απαιτητικός θα πρέπει να βγάλει αλλά 2 χιλιάρικα από τη τσέπη του, να ρίξει το ένα χιλιάρικο στις αναρτήσεις και τα υπόλοιπα σε μια σωστή εξάτμιση να πάρει λίγο χαρακτήρα το μοτέρ που κάνει σαν ηλεκτρική σκούπα.. Μια καλή γερή πόδια για το μοτέρ και κάποια άλλα προστατευτικα. Επίσης ανάθεμα την ώρα κατάρα τη στιγμή με τα EURO προδιαγραφές κλπ. Είναι πνιγμένο το μοτερακι. Να θες να ρίξεις έναν προγραμματιστη επάνω σαν υαινα, να τον κλείσεις 2 μέρες σε ένα υπόγειο, να ξηλώσει καταλύτες, να βάλει μια ολόσωμη, να το ρίξει στο δυναμόμετρο και να το χαρτογράφησε όπως πρέπει..

Η οικονομία στις αναρτήσεις φαίνεται άμα καβαλήσεις back to back οπως έκανα εγω ένα Africa 1000 των 15 χιλιάδων και δεις πόσο πιο αρχοντικά και καθαρά περνάει τη κροκαλα. Είναι λίγο ξερό στις αποσβέσεις του το Tenere αλλά εν ολίγοις είναι το μόνο ουσιαστικό μειονέκτημα που μπόρεσα να βρω για το χαρακτήρα της μηχανής.

Σε όλα τα άλλα πέτυχαν διάνα και τίμησαν το όνομα tenere και την μακρά παράδοση της εταιρείας στα rallye.

Τώρα όσοι ο ονειρεύονται φορτωματα δικαβαλα και σελες καναπέδες ρε παιδιά έχει τόσα άλλα μηχανάκια... Αυτό φτιάχτηκε για να γυρίσεις το κοσμο(μόνος)!!

Επίσης θα ήθελα να οδηγήσω αντίστοιχα το 790 της KTM να έχω εικόνα αλλά η KTM φοβήθηκε να βάλει το 790νστηνadventure διαδρομή και το άφησε στην on road. Να πάω να οδηγήσω το 790 στην on road γιατί??? Κρίμα για τη KTM, δε γίνεται έτσι δουλίτσα..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
tc-drift
Τι εννοείς φοβήθηκε;
Μην το σαβουριάσουν?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
tc-drift
Τι εννοείς φοβήθηκε;
Μην το σαβουριάσουν?
Για να έχουν εκεί διαθέσιμο 790 και να το έχουν αποκλειστικά για test ride σε δρόμο την ώρα που η Ducati έδινε το multistrada 1260, η triumph αντίστοιχα, η Yamaha το tenere μέχρι και η Suzuki έδινε τα vstrom για την adventure χωμάτινη διαδρομη. Και η ktm τίποτα. Οκ παίζει να φάει και καμιά σαβούρα από κάναν άσχετο αλλά οκ, KTM είσαι, χώμα πουλάς!!!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αν το 790 ήταν το πορτοκαλί με τα 20000+ χλμ με τα φθαρμένα Avon...και να του άλλαξαν λάστιχα νομίζω τα συγκεκριμένα δεν κάνουν για χώμα ούτε καν για χωματακι. Ούτως η άλλως παρά τον 21 τροχό το 790 σκέτο η Ktm το προωθεί ως πιο ασφάλτινο...αν είχε το R θα το είχε στη μικτή...και θα ξεκινούσε το debate γιατί να μην ξεχνάμε έχουν διαφορά 4.500 ευρώ το R από το Tenere.
Αλλά για να επανέλθω στην κριτική του tc-drift είχες περιθώριο να κάνεις καμιά ρύθμιση στην ανάρτηση; Επίσης όταν λες ότι πρέπει να ρίξει λεφτά κανείς στην αναρτηση εννοείς να αλλάξει το πίσω αμορτισέρ; Να αλλάξει μόνο ελατήρια μπρος πίσω;
Ή μήπως να πάρει το μπροστινό σύστημα από wr450f και να γίνει κάπως έτσι;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν το 790 ήταν το πορτοκαλί με τα 20000+ χλμ με τα φθαρμένα Avon...και να του άλλαξαν λάστιχα νομίζω τα συγκεκριμένα δεν κάνουν για χώμα ούτε καν για χωματακι. Ούτως η άλλως παρά τον 21 τροχό το 790 σκέτο η Ktm το προωθεί ως πιο ασφάλτινο...αν είχε το R θα το είχε στη μικτή...και θα ξεκινούσε το debate γιατί να μην ξεχνάμε έχουν διαφορά 4.500 ευρώ το R από το Tenere.
Αλλά για να επανέλθω στην κριτική του tc-drift είχες περιθώριο να κάνεις καμιά ρύθμιση στην ανάρτηση; Επίσης όταν λες ότι πρέπει να ρίξει λεφτά κανείς στην αναρτηση εννοείς να αλλάξει το πίσω αμορτισέρ; Να αλλάξει μόνο ελατήρια μπρος πίσω;
Ή μήπως να πάρει το μπροστινό σύστημα από wr450f και να γίνει κάπως έτσι;
Απ όσο έχω διαβάσει δεν έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις το tenere. Όταν λέω για αναρτήσεις εννοώ ένα επώνυμο aftermarket αμορτισέρ ρυθμιζομενο πίσω και ότι μπορεί να γίνει μπροστά. Αν έχει cartridge που δεν το θυμάμαι μπας και αλλάζει κάνα φυσιγγιο βελτιωμένο. Όχι βέβαια να αλλάξεις όλο το μπροστινό είναι ασύμφορο.

Επίσης η Honda το Africa με ασφαλτινα λάστιχα το είχε στην adventure διαδρομη. Δεν ξέρω τους λόγους απλά ktm στην adventure διαδρομή δεν υπήρχε και ήταν κρίμα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το Tenere έχει ρυθμιζόμενες μπρος πίσω...μπροστά δεν έχει για προφορτιση...
Τώρα που το λες το ψαξα λίγο και πράγματι έχει ρυθμίσεις!! Δεν ξέρω πως μου είχε κάτσει πως δεν έχει..

Σε αυτή τη περίπτωση τότε θα πρέπει να ανακάλεσω την άποψη μου για τις αναρτήσεις. Από τη στιγμή που ρυθμίζονται θα πρέπει να πέσει κατσαβίδι και δοκιμές και άλλες δοκιμές με πιέσεις στα λάστιχα για να υπάρχει σωστό συμπέρασμα!!

Πιθανώς αυτό που καβαλησω είχε καμία απόσβεση επαναφοράς ρυθμισμένη στο γρήγορο η και ψηλές πιεσεις στα λάστιχα γιατί το ένιωθα λίγο σκληρό και απότομο στα σκληρά κομμάτια.

Ωραια... Σε κάθε περίπτωση πολύ θετική η άποψη μου για το tenere.. Μονόδρομος στα 10 χιλιάρικα για γνήσιο adventure! Το παιρνα χτες!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Χωρίς να το έχω οδηγήσει αλλά έχοντας διαβάσει και δει αρκετες βίντεο κριτικές νομίζω ότι αποδείχτηκε καλύτερο από ο,τι το περιμένανε και για αυτό ακούγονται διθυραμβικές κριτικές. Και πολλοί όχι μόνο στα 10.000 αλλά και στα 13800 που κοστίζει το απλό 790 όχι το R πάλι το Tenere θα διάλεγαν. Από κει και πέρα είναι και θέμα προτιμήσεων στυλ οδήγησης κτλ.. μπορεί ένα μηχανάκι να είναι πιο γρήγορο στα 0-100 αλλά ο αναβάτης να έχει άλλες προτεραιότητες...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ένα παλικάρι γύρω στα 100 κιλά έκανε ένα τεστ. Το δοκίμασε στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και του φάνηκε ότι τερματιζει γρήγορα στα άλματα. Όταν πείραξε την προφορτιση πίσω βελτιώθηκε δραματικά. Και τελικά πόσοι από αυτούς που θα δώσουν 10 χιλιάρικα για το Tenere ή 15 για το 790R θα τα λιώσουν στα άλματα και τα ακροβατικά;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Κι εγω που δεν βρηκα να κανω αλματα μια χαρα τις τερματισα τις αναρτησεις του...
 

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha Tenere 700
KTM sxf 250
Yamaha tracer 900 (x)
Αρχίζω να καταλαβαίνω για ποιο λόγο αρκετός κόσμος σταματάει να διαβάζει συζητήσεις στα φόρουμ....
Nevermind!! Μην το αγοράσετε ... δεν είναι καλό ... για ρομάνιακς νομίζω δεν κάνει .... :(
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αρχίζω να καταλαβαίνω για ποιο λόγο αρκετός κόσμος σταματάει να διαβάζει συζητήσεις στα φόρουμ....
Nevermind!! Μην το αγοράσετε ... δεν είναι καλό ... για ρομάνιακς νομίζω δεν κάνει .... :(
Ξέρεις πόσο κουραστικό έχει καταντήσει επίσης στα φόρουμ όταν κάποιος αγοράσει μια μοτοσυκλέτα να μην μπορείς να κουβεντιάσεις πλέον τίποτα γι αυτήν (εκτός αν θες να γράψεις πόσο φανταστική είναι) χωρίς να πεταχτεί ο ιδιοκτήτης να κάνει ένα αντίστοιχο σχόλιο όπως έκανες εσύ λες και του έβρισαν τη γκόμενα???

Χρόνια πλέον τώρα η ιδια ιστορία, γι αυτό έχει σταματήσει ο κόσμος να γράφει και να διαβάζει στα φόρουμ.

Εν τω μεταξύ πραγματικά, μόνο καλά λόγια έχουμε πει όλοι για το μηχανάκι και μονάχα μια κουβέντα κάναμε πάνω στις αναρτήσεις που είναι γνωστό και απο τον ειδικό τύπο πως έγινε κάποια έκπτωση για να μπορέσει να κρατηθεί το κόστος σε λόγικά επίπεδα.

Λίγο ήμαρτον ρε παιδιά, αν είναι να μην ασχολουμαστε και χαλάμε και τον χρόνο μας. Αύριο μεθαύριο όμως που θα χετε κάνα πρόβλημα θα ανοίξετε κάνα θέμα και θα ζητάτε συμμετοχή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αρχίζω να καταλαβαίνω για ποιο λόγο αρκετός κόσμος σταματάει να διαβάζει συζητήσεις στα φόρουμ....
Nevermind!! Μην το αγοράσετε ... δεν είναι καλό ... για ρομάνιακς νομίζω δεν κάνει .... :(
Κοπέλι μην μπαίνεις στο τριπάκι. Το μηχανάκι σου δεν θα αρέσει σε όλους, το σπίτι σου δεν θα αρέσει σε όλους, η γυναίκα σου δεν θα αρέσει σε όλους, τα ρούχα σου δεν θα αρέσουν σε όλους, εσύ δεν θα αρέσεις σε όλους, αυτό δεν σημαίνει ότι οι επιλογές σου είναι λάθος ή ότι πρέπει να αλλάξεις σώνει και καλά.

Πήρες κάτι που σου αρέσει; Έχει καλώς (είναι κουκλί το άτιμο, τα είπαμε και στην εκδήλωση). Γράψε τις εντυπώσεις σου όπως το ζεις και σε όποιον δεν αρέσει ξιδάκι, περαστικά και καλά ψώνια σε ότι τον φτιάχνει περισσότερο. Το "να σταματήσει να διαβάζει" κάποιος αν δεν του φιλάνε το χέρι και δεν τον γεμίζουν μπραβοζήτω δεν το καταλαβαίνω.
 
Top Bottom