Yamaha T7 Tenere

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Σωστός ο Στέφανος.

Η μονη ένσταση για το υπέρ-φόρτωμα.
Αν κάνεις 10μερο δικαβαλο ταξίδι στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, χρειάζεσαι φόρτωμα.
Αν κάνεις και κατασκήνωση ειδικά, θέλεις υπερφόρτωση.
Κώστα μου, πιστεύω πως ακόμη και για την κατασκήνωση υπάρχουν λύσεις ώστε να μείνεις στο επίπεδο ενός φορτώματος και όχι υπερφορτώματος. Η εξέλιξη και η τεχνολογία μας έχει προσφέρει ένα σωρό αγαθά που είναι μαζεμένα και λειτουργικά. Κοστίζουν; Κοστίζουν! Πόσο κοστίζει η προσωπική ασφάλεια του καθενός μας όμως, γιατί μια υπερφορτωμένη μηχανή δεν είναι ασφαλής και ενίοτε μπορεί να μεταφέρει άγχος και σκορπίσματα στην Εθνική....

Είναι προσωπική υπόθεση. Το έχω κάνει κι εγώ. Μου τελείωσε όμως, έκλεισα αυτόν τον διακόπτη και έμαθα να αυτοπεριορίζομαι και να αναζητώ αξεσουάρ μικρά και λειτουργικά. Υπάρχει αυτοφούσκωτο στρώμα με 20 ευρώ, υπάρχει και με 80 ευρώ, το δεύτερο όμως για κάποιον λόγο στοιχίζει τόσο. Αυτήν την υπόθεση την στήνω χρόνια και έχω κάνει λάθος επιλογές μέχρι να εντοπίζω το σωστό. Σήμερα όμως ακόμη και με το 250άρι μπορώ να πάω Αυστρία και να κάνω κάμπινγκ χωρίς να υπερφορτωθώ (μονοκάβαλος εννοείται). Αν ήμουν με τη κυρά (π.χ. με το Τ700), το ίδιο θα κατάφερνα γιατί το επιπλέον θα ήταν ένα αυτοφούσκωτο στρώμα (μικρό σε όγκο), ένας υπνόσακος (μικρός σε όγκο) και 2 αλλαξιές ρούχα + 1 αδιάβροχο (το πλύνε/βάλε συνεχίζει να υφίσταται).

Πολλά πραγματάκια από λίγο το καθένα αυξάνουν τον όγκο. Βλέπω κάποιους φίλους μας εδώ μέσα όταν βγάζουν σε μια Ον/Οφφάδα τα εργαλεία τους και κουφαίνομαι (έχω δει σχεδόν οικιακή εργαλειοθήκη), ενώ η μοτοσυκλέτα απαιτεί άλλα εργαλεία, ψαγμένα, λειτουργικά και ανθεκτικά, μικρά και ικανά να κάνουν τα πάντα. Αν βγεις στην Ευρώπη έτσι κάηκες....
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Γυναίκα... Με 2 αλλαξιες ρούχα??? :fun
Πέρα από την πλάκα λίγες μηχανές φορτώνονται και δεν καταλαβαίνουν τίποτα.
Φυσικά μιλάω για ασφάλεια και μόνο αυτή.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Γυναίκα... Με 2 αλλαξιες ρούχα??? :fun
Πέρα από την πλάκα λίγες μηχανές φορτώνονται και δεν καταλαβαίνουν τίποτα.
Φυσικά μιλάω για ασφάλεια και μόνο αυτή.
Ναι και το απολαμβάνει και όλας γιατί οι διακοπές είναι να είμαστε χαλαροί και όχι στη τσίτα για μια έξοδο που μπορεί να γίνει με απλά καλοκαιρινά ρουχαλάκια. Το αφήνουμε όμως αυτό... για να επιστρέψουμε στο θέμα μας.

Από πολύ νωρίς έχω πει πως όποιος ονειρεύεται πως θα φορτώσει το Tenere (π.χ. όπως ένα R1200GS) θα περάσει δύσκολες στιγμές, άσε που δε νομίζω να είναι εφικτό.
Όποιος όμως ξέρει τι παίρνει και το φορτώσει τόσο-όσο, μπορεί να περάσει και πιο όμορφες στιγμές από αυτές ενός GS (αρκεί να του αρέσει αυτό).
Για μένα το Tenere θα ταξιδέψει ιδανικά μόνο με πλαϊνές και ένα tank bag, άντε και ένα μικρό tail bag για εργαλεία. Με τέτοιο φόρτωμα μπορεί να ταξιδέψει άνετα μέχρι τη Κίνα.
Από εκεί και πέρα μπορείς να του βάλεις και άλλο λουκάνικο, τσαντάκια-παρατσαντάκια, κτλ. Όμως θα συμβιβαστείς με κάποια πράγματα στο δρόμο.
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μια χαρα θα φορτωνεται το Τ7 απλα κατι θα πρεπει να αφησεις πισω. Ειτε συνεπιβατη ειτε βαλιτσες. Ταξιδεψα Ιταλια με τον παππου του Τ7 με 2Χ Givi 21lt με παπουτσια/εργαλεια/ανταλλακτικα (στα προτυπα του Γκαντι) , μια τσαντα Louis στην -ουτως ή αλλως μιση- θεση του συνεπιβατη με ρουχα, τανκ-μπαγκ με τα συμπραγκαλα διανυκτερευσης και φορτιστες, και πισω-πισω αυτοφουσκωτο/υπνοσακο για το καραβι. Μεχρι τα 120 ημουν αρχοντας, απο εκει και πανω ολα εξαρτωνταν απο το που ηταν η πλησιεστερη νταλικα, απο που φυσουσε ο ανεμος και που κοιτουσε εκεινη τη στιγμη η "Μαντονα Μια"...



Φυσικα το Τ7 εχει πολυ καλυτερες αναρτησεις και σιγουρα καλυτερο πλαισιο -για φρενα δεν το συζηταω, και ενα ΒΜΧ εχει καλυτερα φρενα απο το 750- , αλλα οι χωροι του ειναι παραπλησιοι. Δεν ειναι θεμα μοτερ καθως το 750 ειχε την ιδια ιπποδυναμη και ειναι υπεραρκετη για ταξιδι φορτωμενος. Ειναι θεμα γεωμετριας και χωρων, και το 750 ειχε (εστω και υποτυπωδη) σχαρα με επιπεδο χωρο φορτωσης λιγο πισω απο τον πισω αξονα.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Όλα υπερ-φορτώνονται. Αλλά εγώ θέλω να το αποφεύγω αυτό.
Το θέμα είναι να απολαμβάνεις το ταξίδι, να προσπερνάς σας άνθρωπος και να κατεβαίνεις από τη μηχανή ατσαλάκωτος.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Να γιατί χίλια
Μπα.....δεν φτανουν.....απο..1600GT....κ πανω..!!!!
Σας το αντιστρέφω... Να γιατί 500-750, γιατί η μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι μια μινιμαλιστική απόλαυση.
Αν σας χρειάζονται 1000+ για να κουβαλάτε το οικιακό νοικοκυριό... να σας θυμίσω πως υπάρχει μια άλλη "ανακάλυψη" που λέγεται αυτοκίνητο.
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σας το αντιστρέφω... Να γιατί 500-750, γιατί η μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι μια μινιμαλιστική απόλαυση.
Αν σας χρειάζονται 1000+ για να κουβαλάτε το οικιακό νοικοκυριό... να σας θυμίσω πως υπάρχει μια άλλη "ανακάλυψη" που λέγεται αυτοκίνητο.
Μονο μην ερθει κανεις απο τους βεσπακιδες που εχουν γυρισει τον κοσμο να μιλήσει για 500-750 μινιμαλισμο... :p
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Σας το αντιστρέφω... Να γιατί 500-750, γιατί η μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι μια μινιμαλιστική απόλαυση.
Αν σας χρειάζονται 1000+ για να κουβαλάτε το οικιακό νοικοκυριό... να σας θυμίσω πως υπάρχει μια άλλη "ανακάλυψη" που λέγεται αυτοκίνητο.
Ελα βρε Στεφανε.....αυτα που λες....δεν βγαινουν εξω απο Αττικη....σε λιγο θα περασουμε τα 2000κυβικα στις μοτο. !!!!






Φυσικα......αστειευομαι...με την ταση της εποχης....!!!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: STF

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Παιδιά όλα είναι στο πλαίσιο πειράγματος. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα μεγάλα κυβικά.

Απλά έχω αλλάξει λίγο τη φιλοσοφία μου ως προς τον μηχανοκίνητο δικυκλισμό. Ασχέτου κυβισμού δεν είμαι φίλος του υπερφορτώματος.
Πιστεύω πως με το υπερφόρτωμα χάνεται μεγάλο τμήμα της μαγείας του μοτοσυκλετισμού. Είναι ο τρόπος να κάνεις ένα μαγικό ταξίδι να γίνει αγγαρεία. Η ίδια η φύση της μοτοσυκλέτας δεν παραπέμπει σε υπερφόρτωμα. Οπότε φόρτωμα με σύνεση και κάθε φορά να ψάχνω πως μπορώ να βρω λύσεις για να μειώσω βάρος ή να κατανείμω βάρος καλύτερα.

Θυμόσαστε στη δεκαετία του '70, ακόμη και του '80 κάτι Opel Kadett που είχαν μέσα 6 άτομα, δεν έβλεπες τίποτα από το πίσω παράθυρο από τα πράγματα και στη σχάρα υπήρχαν οι καρέκλες και τραπέζια της βεράντας, συν αποσκευές, συν στρώμα.... ε μα ήταν εικόνα αυτή;

Υπάρχουν μοτοσυκλέτες που είναι φτιαγμένες να φορτώνονται καλύτερα και ίσως όχι περισσότερο από ότι έχουμε συνηθίσει να λέμε. Το XT1200Z είναι μία από αυτές. Υπάρχουν και άλλες και φυσικά στη κορυφή της λίστας μάλλον είναι το GS, αλλά κι σε αυτές έχω δει υπερβολές.... απαράδεκτες!
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Σας το αντιστρέφω... Να γιατί 500-750, γιατί η μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι μια μινιμαλιστική απόλαυση.
Αν σας χρειάζονται 1000+ για να κουβαλάτε το οικιακό νοικοκυριό... να σας θυμίσω πως υπάρχει μια άλλη "ανακάλυψη" που λέγεται αυτοκίνητο.
"πρέπει". να τι μου το χαλάει.

διάβαζα κάποτε ένα άλλο παιδί με αρκετά λογική σκέψη -συνήθως- ο οποίος ήταν της άποψης ότι "πρέπει" να έχεις.... δεν ξέρω πόσα μηχανάκια γιατί το μηχανάκι ή το πας τάπα ή δεν το πας. γιατί να έχεις χιλιάρι αν πηγαίνεις ΕΟ με 130-140, πάρε 250 συζήτηση τέλος είσαι λάθος. πρέπει να πας με αυτοκίνητο λες τώρα.

το "πρέπει" το είχα κολλημένο και εγώ στον εγκέφαλο κάποτε με διάφορα.

τελικά δεν "πρέπει" τίποτα. το μόνο που πρέπει είναι να καβαλάω και να γουστάρω, κάθε φορά. και αν το μικρό μου χαλάει την βόλτα ή με κουράζει, κακώς ξεκινάω με αυτό, μεγάλο και πάλι μεγάλο και αν δεν με κάνει χαρούμενο και αυτό τότε οτιδήποτε με κάνει χαρούμενο και ας είναι και 2500 κυβικά. ή ας είναι και 50 κυβικά, ξέρω και 'γω, πολλά κορόιδευα και τα λούστηκα στο τέλος. όταν το μηχανάκι με ζορίζει και μου χαλάει την διασκέδαση ή με δυσκολεύει στην χρήση, έχω λάθος μηχανάκι, απλά.

Σε ότι αφορά το φόρτωμα, έχω κάνει διακοπές με φορτίο στα κιλά μου, έχω κάνει και με "σχεδόν τίποτα". Ωραία πέρασα και έτσι και αλλιώς, οπότε "πρέπει" δεν έχω ούτε εκεί. Το μόνο ενοχλητικό στα πολλά μπαγκάζια είναι η ώρα που θες να τα δέσεις. Ίσως αν είχα βαλίτσες στο μεγάλο να ήταν αλλιώς.


Για να γυρίσουμε στο Τ700, από την στιγμή που δίνει σχάρες/πίσω/πλαϊνές η Yam έστω και με τιμή που πρέπει να είσαι πολύ μπρούκλης και μερακλής για να τα πάρεις, το μηχανάκι προφανώς και φορτώνεται, ο Σάντερς το ταξίδεψε Αφρική καλά άσε το ο Σάντερς είναι σιδερένιος, αλλά τέλος πάντων, θα πάει παντού και "άδειο" και "γεμάτο". Και η Lea "Got2Go"φορτωμένη έφυγε και είναι και κοπέλα και το έριξε και κάτω και έγραψε ότι σηκώνεται εύκολα και δεν σπάει. GS1200 δεν θα γίνει αλλά πάλι αυτό το λες και ανάποδα ;)

*έχω χαζέψει... τεσπα, διορθώθηκε το τελευταίο.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Αγαπητέ Γιάννη amyroukai προσπαθώ πάντοτε να γράφω προσεκτικά (ακόμη και όταν αστειεύομαι), παρ' όλα αυτά ενίοτε γίνονται συντακτικά λάθη. Το πρέπει αφορά το δικό μου πρέπει, για εμένα πρέπει (το αναφέρω σε άλλα σχόλια μου γύρω από τη συζήτηση, ότι εγώ έχω αλλάξει φιλοσοφία, πράγμα που πηγάζει από τις δικές μου εμπειρίες και τα δικά μου βιώματα).

Σε αντίθεση με σένα εγώ θυμάμαι πολλές φορές τον εαυτό μου να ξεφορτώνει τη μηχανή και τις επόμενες μέρες βολτάροντας για να επισκεφθώ ευρύτερες περιοχές από τη "τουριστική έδρα" και απαλλαγμένος από τα μπαγκάζια να αισθάνομαι ότι "τώρα" καβαλάω μοτοσυκλέτα, γιατί την προηγούμενη μέρα ήταν γκρέιντερ.

Και μια διευκρίνιση: Ποιος είμαι εγώ που θα κρίνω πόσο φορτώνει ο καθένας τη μηχανή του; Η συζητήσεις γίνονται μόνο ως τροφή για σκέψη.
Κάποιος μπορεί να δοκιμάσει και να πει: δίκιο είχε ρε ο Στέφανος. Κάποιος άλλος μπορεί να δοκιμάσει και να πει: ορίστε τώρα με τον μλκ τον Στέφανο, δεν έχω φέρει τα βατραχοπέδιλα και το 3ο μαγιό...
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Αυτό που γράφεις, το έχουν γράψει/κάνει αρκετοί RTW ταξιδιώτες. Πάνε με τον εξοπλισμό κάπου, στήνουν, μετά με άδεια μοτοσικλέτα βολτάρουν/εξερευνούν, φόρτωμα, next.

Στην φάση της ημερήσιας/ΣΚ εννοείται ότι τα πολλά είναι πρόβλημα. Από την άλλη, αν πας με σκηνή για ΣΚ κάπου, το βάρος είναι αναπόφευκτο.

Μιλώντας για τις δυνατότητες των "μεγάλων", το να μπορεί να φορτωθεί για να πας με την καλή σου κάπου άνετος και να μην πας "σπαρτιάτης" γιατί έτσι σε υποχρεώνει το μηχανάκι, είναι ζήτημα προς διερεύνηση και απαίτηση για ένα μοναδικό, το οποίο υπόσχονται όλες οι εταιρίες ότι παρέχουν στην κατηγορία.
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Eγω παλι σημερα ειδα εναν μινιμαλιστη με 750 RD04 στο κοκοσεα, δικαβαλο και με τοσα μπαγκαζια πανω , που το ενα σακ βουαγιαζ απο την αριστερη πλαϊνη ειχε κρεμασει πισω και σχεδον το εσερνε , σκεπαζοντας τη μιση πινακιδα. Επειδη δεν νομιζω ετσι φορτωμενος και με το Σοιχιρικο θαυμα των 60ιππων (στις καλες του μερες) να το ειχε κανει επιτηδες για να ξεγλιστρήσει απο ρανταρ, του εβαλα φωνη μπας και τον προλαβω αλλα εις ματην. Ξαναβγηκε εθνικη σαν τον Αγιο Βασιλη με το σακο με τα δωρα πισω του, ελπιζω να μη σκορπισε την προικα του (ή τιποτε χειροτερο, κουφια η ωρα) στην εθνικη... Τις προαλλες ειδα ενα SuperTransalp επισης δικαβαλο, αδειο απο φορτωμα αλλα με την κακομοιρα τη συνοδηγο φορτωμενη με το μπεργκιν του Σβαρτσενεγκερ απο το Κομμαντο, εκεινο που κουβαλουσε 30 υποπολυβολα και ενα ρουκετοβολο μεσα. Χωρις υπερβολη, ηταν μεγαλυτερο σε μεγεθος απο εκεινη. Με το ζορι στεκοταν ορθια με τον σακο φορεμενο στην πλατη. Αλλο ενα ακραια επικινδυνο φορτωμα.

Ολα φορτωνονται, αρκει να ξερεις. Και οταν φορτωνεις, πρεπει να τριπλοτσεκαρεις το φορτωμα, ειδικα οταν εχεις φορτωσει με μη εξειδικευμενα για μοτοσυκλετιστικη χρηση μπαγκαζια. Κι εγω οταν ξεκινησα να ταξιδευω με μηχανη επαιρνα μαζι οικοσκευη. Με τον καιρο επαθα, εμαθα, ακουσα, διαβασα και συμπερανα. Πλεον φορτωνω μπαγκαζια με ακριβεια χρησιμοποιοντας ζυγαρια αποσκευων, και ακολουθω την καταπληκτικη οδηγια των ταξιδευτων "απλωσε στο πατωμα οσα αρχικα σκοπευες να παρεις μαζι σου, ασε τα μισα πισω και φορτωσε μονο τα αλλα μισα". Αυτα ομως για τον τροπο που ταξιδευω εγω (μιλαμε παντα για πολυημερα ταξιδια, οχι ΣΚ στο χωριο). Αλλος μπορει να θελει να εχει μαζι του περισσοτερο , συμβιβαζομενος στην ανεση και ταχυτητα που θα κινηθει. Αλλος μπορει να κανει υποχωρησεις στην ανεση των αποσκευων που θα φερει μαζι του ωστε να μπορει να κινηθει σβελτα και χωρις να ταλαιπωρηθει πολυ.

Εγω μιλαω για την ικανοτητα φορτωματος του Τ7 και καθε μηχανης. Υπαρχουν πχ 650/750 αρια που φορτωνονται και ταξιδευουν πολυ ανετα (βλεπε DL650, ΤΑ, ΑΤ) οπως υπαρχουν και αλλα που δεν την παλευουν (ΧΤΖ750, Versys, MTS620). Υπαρχουν 1000αρια + που τα φορτωνεις ο,τι θες και απλα φευγεις (Moνοδρομοι, ΑΤ, ΧΤΖ1200, DL1000) και αλλα που θελουν μεγαλη προσοχη στο φορτωμα αλλα και στο ταξιδι γιατι "τσιγκλανε" λογω γεωμετριας και ιπποδυναμης (ΚΤΜια, MTS1200). Το Τ7 ειναι καπου στη μεση. Οπως και το ΑΤ ειναι σεταρισμενο για αναβατη μεσου ορου 75κιλων, αλλα λογω γεωμετριας και επιδοσεων δεν θα καταλαβεις και πολλα φορτωμενος απο κουνηματα. Σε αντιθεση με το ΑΤ ομως δεν εχει σχαρα, η εξτρα σχαρα που εχει σαν αξεσουαρ ειναι πολυ πιο πισω απο τον πισω αξονα, κατι που επιδεινώνει την κατασταση για το πισω αμορτισερ, και γενικα δεν εχει και την πιο ανετη σελα για δικαβαλο ΚΑΙ φορτωμα.

Φυσικα καταληγουμε στο οτι οποιος το παρει για ταξιδια με 100κιλα φορτωμα + συνεπιβατη θα κανει τεραστιο λαθος στην επιλογη. Αλλα υπαρχουν και εκεινοι που θα το παρουν για να κανουν καλα ολα τα υπολοιπα που προσφερει και μια στο τοσο να μπουν στη διαδικασια να δεινοπαθησουν για να μπορεσουν να ταξιδεψουν αναγκαστικα φορτωμενοι και δικαβαλοι. Απλα (εαν αυτο εννοουσε ο Κωστας παραπανω) μην λεμε οτι φορτωνεται "ανετα" με την εννοια οτι "το'χει" σαν αλλα της κατηγοριας. Αλλου ειναι το ατου του. Οπως και αλλου ειναι η "ομορφια" ενος χιλιαριου, οχι στο φορτωμα...
 

Aldebaran

Λασπωμένο μέλος.
Περιοχή
Στο νησί του Αίαντα.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Panamax Bulk Carrier
Πότε μου δεν κατάλαβα αυτές τις ατέρμονες αναλύσεις σχετικά με τα γούστα του κάθε αναβάτη.

Αν γουστάρω να κουβαλάω τραπεζοκαθισματα μαζί μου, εσένα τι σε κόφτει ρε φιλαράκι;
Το ψωμί σου κλέβω;
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Πότε μου δεν κατάλαβα αυτές τις ατέρμονες αναλύσεις σχετικά με τα γούστα του κάθε αναβάτη.

Αν γουστάρω να κουβαλάω τραπεζοκαθισματα μαζί μου, εσένα τι σε κόφτει ρε φιλαράκι;
Το ψωμί σου κλέβω;
Συζητάς ποτέ με φίλους σου για πράγματα που δε γουστάρεις ή δε γουστάρουν; Απλά ρωτάω... Δε θεωρώ τη κουβέντα μεταξύ συμφορουμιστών ατέρμονη ανάλυση. Την θεωρώ... απλώς κουβέντα. Επίσης έγραψα (ακριβώς για να μη παρεξηγηθώ) ποιος είμαι εγώ που θα πω στον καθένα τι να κουβαλά.

Όμως έτσι όπως το θέτεις, πας τη συζήτηση αλλού. Αν είσαι επικίνδυνος με το τρόπο που κουβαλάς την οικοσκευή σου με μηχανή... σόρυ αλλά με κόφτει, γιατί μπορεί να έρχομαι από πίσω σου και ουκ ολίγες φορές έχουμε δει να "χύνονται" πράγματα και χωρίς τραπεζοκαθίσματα. Αν μπορείς να το κάνεις με ασφάλεια πάρε και ξυλόσομπα μαζί σου, όντως δε με κόφτει.

Edit: Το ξαναδιάβασα και ήθελα να διευκρινίσω πως η απάντηση γίνεται με φιλική διάθεση, πάντα!
 
Τελευταία επεξεργασία:

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Είναι αλήθεια ότι το φόρτωμα απασχολεί πολύ κόσμο τα τελευταία χρόνια και είναι ενδιαφέρον θέμα σαν πληροφορία.
Ο μονόδρομος παραμένει κορυφαία νταλίκα στο θέμα λόγω αναρτησης και όχι μόνο,,,, αλλά και το τ7 κάτι θα κανει;)
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Θα έβαζα πρώτο το R12x0GS και μάλλον δεύτερο το XT1200Z. Θεωρώ πως μοτοσυκλέτες που έχουν μεγάλο αυτοφερόμενο βάρος πλεονεκτούν στο τομέα φόρτωμα. Συνήθως έχουν τον απαραίτητο όγκο και η δύναμη της ορμής που δίνει ο συνδυασμός βάρους / μεγάλου κινητήρα βοηθούν την ευστάθεια σε δύσκολες καιρικές συνθήκες.
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Όλα στα 200 κιλά ωφέλιμο συν λίγο πλην λίγο είναι τελικά...

Το θέμα είναι να έχει χώρο (το τ7 μάλλον πιο πολύ+πιο γερή σχάρα από Άφρικα) και όταν το φορτώσει κάποιος να μην κουνάει κλπ
 
Top Bottom