Yamaha T7 Tenere

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
2/3 της διαδρομής. Πριν ξεκινήσεις καν.

Κάτι δεν λες καλά.
1/3 της διαδρομής της ανάρτησης στατικό SAG Και 1/3 +1/3 του ενός τρίτου (για να το γράψω πιο σωστά) δυναμικό SAG

Η για να το πούμε μπακαλίστικα μαθηματικά 1/3 στατικό και 1,33/3 δυναμικό όχι 2/3 βέβαια

Δηλαδή έχεις 15 πόντους διαδρομή ανάρτησης? 5 πόντοι είναι το στατικό SAG και προσθέτεις αλλους 1,7 πόντους με σένα πάνω.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
1/3 της διαδρομής της ανάρτησης στατικό SAG Και 1/3 +1/3 του ενός τρίτου (για να το γράψω πιο σωστά) δυναμικό SAG

Η για να το πούμε μπακαλίστικα μαθηματικά 1/3 στατικό και 1,33/3 δυναμικό όχι 2/3 βέβαια

Δηλαδή έχεις 15 πόντους διαδρομή ανάρτησης? 5 πόντοι είναι το στατικό SAG και προσθέτεις αλλους 1,7 πόντους με σένα πάνω.
Εαν εχεις 5εκ στατικο σαγκ σε 15εκ διαδρομη, ή εχεις κανει το μηχανακι λατερνα απο τα μπλιμπλικια σαν βεστρομ, ή το ελατηριο σου ειναι σωβρακο... Τα 5εκ σε 15 εκ διαδρομης πρεπει να ειναι με εσενα πανω (δυναμικο σαγκ).

Δεν λεω αυτο ομως. Λεω οτι εαν το μηχανακι εχει ρυθμισεις αναρτησεων, καλοδεχουμενο και εαν αφιερωσεις χρονο θα δουλευει καλυτερα οταν και εφοσον το πας ταπα, γιατι απαξ και το φορτωσεις πχ οι ρυθμισεις αποσβεσης πανε "ταξιδι" κι αυτες, θελει εκ νεου ρυθμιση για τη νεα προφορτιση/διαδρομη που απομενει. Για κοινους θνητους ομως ή/και καθημερινη χρηση, μια χαρα ειναι και χωρις ρυθμισεις αποσβεσης.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βασικά, μηχανές χωρίς ρυθμίσεις δεν θα έπρεπε να πωλούνται καν.

Αγοράζω εγώ στα 110 κιλά, αγοράζει... Ξέρω γω ο τυχαίος Φρόντο το ίδιο μοντέλο. Και οι δύο πρέπει να το έχουμε στα μέτρα μας.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν κάποιος είναι άνω των 80 κιλών όσες ρυθμίσεις και να έχει... και ΚΤΜ να έχει.... θέλει άλλο ελατήριο (συνυπολογίστε ότι η ρύθμιση του SAG γίνεται με όλον τον εξοπλισμό "φορεμένο" και σε εμάς και στη μηχανή, σημαίνει τουλάχιστον αλλά 10 επιπλέον κιλά). Αυτά βέβαια ισχύουν περισσότερο αν είσαι από αυτούς που πηγαίνουν τη μηχανή στο χώμα τάπα!

Όπως είχε γράψει κάποτε σε σχετικό θέμα ο φίλος Δημήτρης surikenjim:

Η σειρά είναι:
  1. set up του sag για το βάρος μας
  2. Αλλαγή ελατηρίου/ων αν χρειάζεται
  3. Fine tuning με τα κλικ (όπου υπάρχουν) ανάλογα με το έδαφος και τις προσωπικές επιλογές

Για εκδρομικό εντούρο, δασικούς και αντβεντσουράδες... εξαντλούμε τις διαθέσιμες από το εργοστάσιο ρυθμίσεις, φέρνουμε το SAG όσο πιο κοντά επιτρέπει το εργοστασιακό ελατήριο -άντε να βάλουμε και αποστάτες στο μπροστινό- και η βελτίωση θα είναι εμφανής. Ένα σετ σωστά λαστιχάκια και.... βουρ!

Μη τρελαινόμαστε...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Βασικά, μηχανές χωρίς ρυθμίσεις δεν θα έπρεπε να πωλούνται καν.

Αγοράζω εγώ στα 110 κιλά, αγοράζει... Ξέρω γω ο τυχαίος Φρόντο το ίδιο μοντέλο. Και οι δύο πρέπει να το έχουμε στα μέτρα μας.
Ο φροντος δεν χρειαζεται. Στατικο δυναμικο sag το ιδιο ειναι για εκεινον, ειτε ανεβει ειτε οχι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο φροντος δεν χρειαζεται. Στατικο δυναμικο sag το ιδιο ειναι για εκεινον, ειτε ανεβει ειτε οχι.
Δεν είναι ακριβώς έτσι, έχει και αφράτους Φρόντους. Ξέρεις, τρώνε first breakfast, second breakfast, γενικώς τρώνε και δεν κουβαλάνε και δαχτυλίδι στην Μόρντορ να γυμνάζονται.

Αστείο πάντως ότι αρκετοί ελαφροί αναβάτες Τ700 έψαχναν πιο μαλακά ελατήρια για εμπρός σε ξένο φόρουμ. Εκεί που λες επιτέλους ένα μηχανάκι που δεν είναι σώβρακο, όχι, εκεί να το χαλάσουν.
 

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, (x) Honda CRF 250 Rally
Εγώ (σαν αφράτος Φρόντο) πήρα κατσαβίδι και πήγα Πάρνηθα την Κυριακή να παιξω με τις ρυθμίσεις. Δεν είχα πειράξει τίποτα μέχρι το στρώσιμο - η μηχανή ήταν ρυθμισμένη παντού 1 κλικ πιο σκληρή από αυτό που ορίζει το manual ως μέση σκληρότητα όταν την πήρα
SAG χρειάστηκε κλικς να φτιάξει (είπαμε αφράτος Φρόντο)
Το πίσω ήθελε 1-2 κλικ πιο σκληρό (αν θυμάμαι καλά)
Το μπροστινό το έψαξα πιο πολύ μέχρι να το φέρω εκέι που ήθελα (πιο πολύ πείραξα δύναμη απόσβεσης)

 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εγώ (σαν αφράτος Φρόντο) πήρα κατσαβίδι και πήγα Πάρνηθα την Κυριακή να παιξω με τις ρυθμίσεις. Δεν είχα πειράξει τίποτα μέχρι το στρώσιμο - η μηχανή ήταν ρυθμισμένη παντού 1 κλικ πιο σκληρή από αυτό που ορίζει το manual ως μέση σκληρότητα όταν την πήρα
SAG χρειάστηκε κλικς να φτιάξει (είπαμε αφράτος Φρόντο)
Το πίσω ήθελε 1-2 κλικ πιο σκληρό (αν θυμάμαι καλά)
Το μπροστινό το έψαξα πιο πολύ μέχρι να το φέρω εκέι που ήθελα (πιο πολύ πείραξα δύναμη απόσβεσης)

Τελικα μπροστα εχει ρυθμισεις μονο απόσβεσης συμπιεσης/επαναφορας ή και προφορτισης;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τελικα μπροστα εχει ρυθμισεις μονο απόσβεσης συμπιεσης/επαναφορας ή και προφορτισης;
Δεν έχει προφόρτιση, όχι.

Αλλά δύο αγελαδάκια 110+ κιλών το βρήκαμε αρκετά στιβαρό, ικανοποιητικό συγκρινόμενο με 1000άρι στριτ, οπότε καταλαβαίνεις ότι κάποιος 70-80 κιλά ίσως το βρει υπερβολικό.
 

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, (x) Honda CRF 250 Rally
Αλλά δύο αγελαδάκια 110+ κιλών το βρήκαμε αρκετά στιβαρό, ικανοποιητικό συγκρινόμενο με 1000άρι στριτ, οπότε καταλαβαίνεις ότι κάποιος 70-80 κιλά ίσως το βρει υπερβολικό.
και 3ο αγγελάκι, ίδιας κλάσης το επιβεβαιώνει!
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Δεν έχει προφόρτιση, όχι.

Αλλά δύο αγελαδάκια 110+ κιλών το βρήκαμε αρκετά στιβαρό, ικανοποιητικό συγκρινόμενο με 1000άρι στριτ, οπότε καταλαβαίνεις ότι κάποιος 70-80 κιλά ίσως το βρει υπερβολικό.
Εμένα από τις φωτογραφίες μου είχε δημιουργήσει την εντύπωση πως δεν χωράει καν δυο που τρώνε το φαί τους επάνω.
amyroukai θα κάνατε δηλαδή ταξίδι με μπαγκάζια με αυτό. (ναι ξέρω δεν φτιάχτηκε για κάτι τέτοιο)

Πρέπει να πάω να το δω από κοντά ρε γμτ,
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ε, όχι. Για δικάβαλο όχι, όχι εγώ δηλαδή, δεν μιλάω για άλλους. Για σόλο καριέρα, θα είχα δώσει προκαταβολή ήδη.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εμένα από τις φωτογραφίες μου είχε δημιουργήσει την εντύπωση πως δεν χωράει καν δυο που τρώνε το φαί τους επάνω.
amyroukai θα κάνατε δηλαδή ταξίδι με μπαγκάζια με αυτό. (ναι ξέρω δεν φτιάχτηκε για κάτι τέτοιο)

Πρέπει να πάω να το δω από κοντά ρε γμτ,
Οπως και στον προπαππου του , το ΧΤΖ750, του οποιου ειμαι κατοχος, η σελα του Τ700 ειναι για 1.5 ατομα εαν ο οδηγος τρωει το φαι του. Οπως λεει και ο ετερος Γκρισινο, ειναι για σολο καριερα για οσους αλλαζουν λαμπα χωρις σκαλα και τρωνε και τη ζαμπονοτυροπιτουλα τους.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
(ναι ξέρω δεν φτιάχτηκε για κάτι τέτοιο)

Πρέπει να πάω να το δω από κοντά ρε γμτ,
Βασικά το "δεν φτιάχτηκε" είναι κομματάκι κωμικό. Λες η Vespa φτιάχτηκε για αυτό που έκανε ο γκόγκος; Το GS για commuting και άραγμα Starbucks; Το θέμα τελικά είναι να γουστάρς αυτό που βλεπς μπροστά σου πριν ανέβς. Δεν αφαιρεί από κανέναν το δικαίωμα να πει οτιδήποτε για την χρήση που κάνεις, αλλά αν εσύ γουστάρς τον γράφεις στα παλιά σου τα τακάκια.

Πάρε μαζί λεφτά να αφήσεις πριν φύγεις από την Yamaha, κρίμα να στο πάρει κανένας άλλος. Εσείς είστε πιο μινιόν με την σύζυγο. Λευκό κόκκινο, το αδικούν πολύ οι φωτογραφίες τελικά.
Μιά παραγγελία και εδώ και τέλος: Tenere 700 | Bumot.eu Motorcycle Luggage |
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εμένα από τις φωτογραφίες μου είχε δημιουργήσει την εντύπωση πως δεν χωράει καν δυο που τρώνε το φαί τους επάνω.
amyroukai θα κάνατε δηλαδή ταξίδι με μπαγκάζια με αυτό. (ναι ξέρω δεν φτιάχτηκε για κάτι τέτοιο)

Πρέπει να πάω να το δω από κοντά ρε γμτ,
Το θέμα είναι αν είναι κατασκευασμενο ένα μηχανάκι για τραβελ δικαβαλο φορτωμένο.
Δεν είναι θέμα αναβάτη... Κατά την ταπεινή μου άποψη.
Μπορεί ένας δύο τρεις να ταξιδεύουν με ότι ναναι, αλλά σίγουρα δεν είναι μέτρο σύγκρισης.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ δεν θα έπαιρνα πάντως το Tenere με σκοπό να κάνω 2κάβαλα φορτωμένα ταξίδια. Και μόνο τη σέλα που βλέπεις δεν χρειάζεται κάτι άλλο! Ασχέτως αντοχών υποπλαισίου και εμφανισιακά αν σε πείθει γενικώς.

Να το έχεις να κάνεις τη κ@υλάντα σου και μια δυο φορές το χρόνο να ακολουθάει και η γυναίκα το καλοκαιράκι ξερω γω να πάτε στα νησάκια σας ή κάνα ταξίδι στην Ελλάδα γιατί όχι.

Να το πάρεις για να κάνεις δικάβαλες βόλτες κάθε 2ο σαβ/κο και να βγεις και Ευρώπη το καλοκαίρι δεν νομίζω να σου κάνει τα γούστα.

Ξέρουμε περιπτώσεις βέβαια ζευγαριού να κάνει δικάβαλα ταξίδια με DRZ400 αλλά αυτό δε λέει κάτι και ο άλλος πάει χώμα με R1 τί να κάνουμε!
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Εγώ δεν θα έπαιρνα πάντως το Tenere με σκοπό να κάνω 2κάβαλα φορτωμένα ταξίδια. Και μόνο τη σέλα που βλέπεις δεν χρειάζεται κάτι άλλο! Ασχέτως αντοχών υποπλαισίου και εμφανισιακά αν σε πείθει γενικώς.

Να το έχεις να κάνεις τη κ@υλάντα σου και μια δυο φορές το χρόνο να ακολουθάει και η γυναίκα το καλοκαιράκι ξερω γω να πάτε στα νησάκια σας ή κάνα ταξίδι στην Ελλάδα γιατί όχι.

Να το πάρεις για να κάνεις δικάβαλες βόλτες κάθε 2ο σαβ/κο και να βγεις και Ευρώπη το καλοκαίρι δεν νομίζω να σου κάνει τα γούστα.

Ξέρουμε περιπτώσεις βέβαια ζευγαριού να κάνει δικάβαλα ταξίδια με DRZ400 αλλά αυτό δε λέει κάτι και ο άλλος πάει χώμα με R1 τί να κάνουμε!
Αυτους με το DRZ τους ξερω κ εγω,γ@μω τα ατομα,τους εχω ζηλεψει πολλες φορες
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τέλος πάντων ο Αντώνης είχε 990 παλιότερα, είχε και SS παλιότερα, μικρό παιδί και άμαθο δεν είναι, μόλις το δει από κοντά θα καταλάβει.

Νομίζω ότι πιο κοντά στο "fun bike όλου του χρόνου με περιστασιακές διακοπές διπλό" είναι αυτό που ρωτάει. Για το πρώτο αμφιβολία δεν υπάρχει, για το δεύτερο καλά κάνει και ψάχνεται αλλά όπως όλα τελικά, είναι υποκειμενικό. Χώρος πάντως υπάρχει πίσω, κάθομαι με τα πόδια άνετα, για τα οπίσθια δεν μπορώ να πω με σιγουριά προφανώς.
 
Top Bottom