Sevax
Πλανόδιος
Τζάμπα ρε θα το δώσουν ...Άστα.... Και όσο το βλέπω μεγαλώνει το νούμερο
Απλά όπως έχει πει και ο Γάτος ... αναμένουμε φθηνή και ακριβή βερσιον ...
Sent with post pigeon
Τζάμπα ρε θα το δώσουν ...Άστα.... Και όσο το βλέπω μεγαλώνει το νούμερο
8000 λιρες στην Αγγλία.... 13000 ευρώ στην ΕλλάδαΤζάμπα ρε θα το δώσουν ...
Sent with post pigeon
εξαρτάται. αν σε ενδιαφέρει το χώμα κατά βάση και θα κάνεις εκδρομές τύπου troffy συνήθως, τα 40-50 κιλά διαφορά από το 1090 μετράνε. πολύ.Πάνω από 11 πας μετά σε 1090 r.
Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
Μα δεν απευθύνονται σε μας ρε φίλοςΑν το βγάλουν πάνω από 11Κ και είναι και πάνω από 190 κιλά στεγνό, συμφαίρει να χτυπήσεις ένα 690 μεταχείρο στα 4500Κ, να του ρίξεις και άλλα 3Κ σε rally/adventure equipment και να έχεις ένα μηχάνημα γ@μιστερό.
Έχουν εκτοξεύσει τις τιμές στο δι@ολο, λες και τα ευρώ είναι στραγάλια
Δε συμφωνώ Θοδωρή, όχι γιατί πιστεύω ότι είμαστε το κέντρο του σύμπαντος (που εννοείτε ότι δεν είμαστε), αλλά γιατί θεωρώ ότι οι τιμές γενικά είναι υψηλές.Μα δεν απευθύνονται σε μας ρε φίλος
Υπάρχει πολύ χρήμα σε πολυ κόσμο παγκόσμια! Εμάς θα σκεφτούν; Γιατί αισθάνεστε σαν να είμαστε το κέντρο του σύμπαντος...;;;
Για Ελληνική αγορά μιλώντας, είμαστε απειροελάχιστη ως αγορά!!! (αλλά και στην Ελλάδα οι αντιπρόσωποι των ακριβών μηχανών, δεν έχουν στόχο το μικρομεσαίο Έλληνα, ακόμα κι εδώ υπάρχει κόσμος που δεν παίρνει χαμπάρι από κρίση και τα ρέστα)!
ΥΓ: το Τ7 δύσκολα θα κρατηθεί ακόμα και στα 12-13 Κ € που λέει ο Κώστας @gsmaniac . Το αν βγει σε 2 εκδόσεις , άλλο καπέλο. Το καλό πάντως, θα είνα ακριβό !
Ναι μεν ΑΛΛΑ.Δε συμφωνώ Θοδωρή, όχι γιατί πιστεύω ότι είμαστε το κέντρο του σύμπαντος (που εννοείτε ότι δεν είμαστε), αλλά γιατί θεωρώ ότι οι τιμές γενικά είναι υψηλές.
Η όποια δαπάνη τηε εκάστοτε εταιρίας στη μελέτη, έρευνα, κατασκευή, δοκιμές, διαφήμιση και διάθεση της μοτοσυκλέτας.....και οι όποιες οικονομικές διαδικασίες του κράτους, για να εισάγει, φορολογήσει και διαθέσει επίσης τη μοτοσυκλέτα, δεν δικαιολογούν επ' ουδενι αυτές τις τιμές.
Δηλαδή τώρα τι εννοείς;Δε συμφωνώ Θοδωρή, όχι γιατί πιστεύω ότι είμαστε το κέντρο του σύμπαντος (που εννοείτε ότι δεν είμαστε), αλλά γιατί θεωρώ ότι οι τιμές γενικά είναι υψηλές.
Η όποια δαπάνη τηε εκάστοτε εταιρίας στη μελέτη, έρευνα, κατασκευή, δοκιμές, διαφήμιση και διάθεση της μοτοσυκλέτας.....και οι όποιες οικονομικές διαδικασίες του κράτους, για να εισάγει, φορολογήσει και διαθέσει επίσης τη μοτοσυκλέτα, δεν δικαιολογούν επ' ουδενι αυτές τις τιμές.
Βρε την κ@υλα την πλερώ και θα την πλερώ μέχρι να πεθάνουμε, δεν αντιλέγω. Αλλά γιατί να μην είναι δικαίωμα περισσοτέρων ανθρώπων ρε φιλαράκι?Ναι μεν ΑΛΛΑ.
Τι ειπαμε ειναι η μοτο?Δυο λεξεις ερχονται στο μυαλο μας:Παθος,Κ@υλ@.
Και η Κ@υλ@ πλερωνεται μιστερ!
χαχαχαχαΒρε την κ@υλα την πλερώ και θα την πλερώ μέχρι να πεθάνουμε, δεν αντιλέγω. Αλλά γιατί να μην είναι δικαίωμα περισσοτέρων ανθρώπων ρε φιλαράκι?
Από ποιο έχει διαφορά 40-50 κιλά το 1090?εξαρτάται. αν σε ενδιαφέρει το χώμα κατά βάση και θα κάνεις εκδρομές τύπου troffy συνήθως, τα 40-50 κιλά διαφορά από το 1090 μετράνε. πολύ.
Είναι τόσα τα κιλά του;; Η KTM λέει 214 χωρίς καύσιμα......
Γιάννη το 1090R είναι μετρημένο στα 240 κιλά από περιοδικά, αν το Τ700 βγει στα 190 (όσα και το tracer 700) να η διαφορά
Το euro 5 θα ισχύει από 2020 ή κάνω λάθος;