Υπάρχουν πάρα πολλά που μπορεί να πει κανείς για αυτό το μηχανάκι. Υπάρχει η ουσία, υπάρχει το μίσος, υπάρχει και η αγάπη. Η ουσία είναι πως πρόκειται για ένα μηχανάκι που μεγάλωσε μια γενιά
Ελλήνων μοτοσυκλετιστών, αφού κοντεύει 30 χρόνων το 2018, τους μεγάλωσε φθηνά και αξιόπιστα,
μετά την ενασχόλησή τους με τα παπιά.
Το μίσος έρχεται στις προσωπικές προσδοκίες του καθένα μας, από αυτό το μηχανάκι, και σχόλια του στυλ "Δεν Στρίβει, Δεν Φρενάρει, Δεν Πάει" έδιναν και έπαιρναν όλα αυτά τα χρόνια, και προσωπικά τα θεωρώ βλακώδη και υπερβολικά όταν μιλάμε για ένα μηχανάκι ουσιαστικά κομιούτερ των 250cc με 22 άλογα, τεράστιο μεταξόνιο, μεγάλη γωνία κάστερ και αδύναμα φρένα που ταιριάζουν όμως για την χρήση του, μας κάνουν όμως στην ιδιοσυγκρασία μας ως μοτοσυκλετιστών της ελληνικής υπερβολής, αφού ως γνωστόν είμαστε όλοι "χεράδες" και ο Ρόσσι είναι γατάκι μπροστά μας
Η αγάπη έρχεται μόνη της με τα χρόνια, και όταν κάποιος που αρχίζει να "παππουδίζει" και πλησιάζει
τα 50, βρίσκει επάνω της την ηρεμία που ζητούσε σιγά σιγά στο δρόμο. Μόλις δε ανακαλύπτει και την
οικονομική της συνιστώσα, τότε δεν χρειάζονται πολλά πολλά. Ενα μηχανάκι τίμιο με συντήρηση και τιμές σχεδόν παπιού και όμορφη αειθαλή κάστομ εμφάνιση είναι αυτό που αρκετοί ζητάνε, παραβλέποντας τα όποια μη ουσιαστικά μειονεκτήματα.
Στην Ελλάδα ήρθαν 3 μοντέλα από το 1988 μέχρι το 2000 που σταμάτησε η εισαγωγή της λόγω των προδιαγραφών Euro 2. Την αντικατέστησε στην Ευρώπη το μοντέλο XVS 250 Drag Star μέχρι το 2010, που προσωπικά μου αρέσει και αυτό πολύ, είναι όμως ένα τελείως διαφορετικό μηχανάκι και αρκετά πιο βαρύ.
Το XV 250 παράγεται ακόμα και σήμερα στην Ιαπωνία για τις αγορές της Αμερικής της Ασίας και της
Αυστραλίας, με την ονομασία V-Star, και το μοτέρ έχει αντιγραφεί από τους Κινέζους σε διάφορα μικρά κάστομ που βγάζουν αυτοί. Για το μοντέλο του 2018 η Yamaha παρουσίασε το μοτέρ με ψεκασμό για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών. Στην Ευρώπη μάλλον δεν θα το ξαναδούμε ποτέ
λόγω των ανόητων προδιαγραφών Euro που κάποιοι χαρτογιακάδες μας επέβαλαν και χάσαμε την ουσία .
Αναλυτικά τα μοντέλα που ήρθαν στην Ελλάδα και οι διαφορές τους:
XV 250 (2UJ) Route 66 1988-1991
XV 250 Virago (3LS) 1991-1994
Η μόνη της διαφορά ήταν ότι έφυγε το αυτοκόλλητο Route 66 από το ρεζερβουάρ και το
θρυλικό λογότυπο Virago πήρε την θέση του εκεί. Το ίδιο ακριβώς μηχανάκι !
XV 250 S Virago (3LSU) 1994-1997
Εδώ άρχισαν οι μεγάλες αλλαγές. Ο δίσκος μετακόμισε στην αριστερή πλευρά της ρόδας και μεγάλωσε κατά 20mm, η δαγκάνα έγινε δύο εμβόλων από το XV 500 και το λογότυπο στο ρεζερβουάρ έγινε ανάγλυφο. To τιμόνι έγινε ape hanger από ίσιο που ήταν στα προηγούμενα μοντέλα. Επίσης απέκτησε διχρωμία στα χρώματά της.
XV 250 S Virago (3LSG) 1997-2001
Οι μοναδικές αλλαγές ήταν το λογότυπο που έγινε ένα ανάγλυφο V με "φτερά" με το διακριτικό
Virago μέσα του, οι θερμοαντιστάσεις στο καρμπυρατέρ για να ζεσταίνει το μείγμα τις κρύες μέρες, και οι προδιαγραφές Euro 2 που φαίνονται γύρω από τους κυλίνδρους (και βγαίνουν πολύ εύκολα .).
image
Τουτέστιν αν κάποιος προσπαθήσει να σας πουλήσει ένα 2UJ για "Βιραγκάρα άριστη με 10000 χλμ μοντέλο 2000" απλά ρίξτε του μερικές φάπες να ισιώσει και φύγετε ...δεν είναι αστείο, έχω δει αρκετές τέτοιες αγγελίες στο Car.gr
Όποιος χρειαστεί κάποια πληροφορία ας μου πει, επίσης τα manual που κυκλοφορούν στο ίντερνετ δεν είναι για τα μοντέλα από το 1995 και μετά, υπάρχουν κάποιες διαφορές, κυρίως στο σύστημα ανάφλεξης και στο καρμπυρατέρ, αλλά εδώ είμαστε αν χρειαστεί. Σιγά σιγά θα μεταφέρω όλες τις εργασίες από τα νήματα που είναι σκόρπιες, εδώ για να υπάρχουν μαζεμένες.
Το δικό μου το μωρό τη μέρα που το παρέλαβα στη μεταφορική !
Ελλήνων μοτοσυκλετιστών, αφού κοντεύει 30 χρόνων το 2018, τους μεγάλωσε φθηνά και αξιόπιστα,
μετά την ενασχόλησή τους με τα παπιά.
Το μίσος έρχεται στις προσωπικές προσδοκίες του καθένα μας, από αυτό το μηχανάκι, και σχόλια του στυλ "Δεν Στρίβει, Δεν Φρενάρει, Δεν Πάει" έδιναν και έπαιρναν όλα αυτά τα χρόνια, και προσωπικά τα θεωρώ βλακώδη και υπερβολικά όταν μιλάμε για ένα μηχανάκι ουσιαστικά κομιούτερ των 250cc με 22 άλογα, τεράστιο μεταξόνιο, μεγάλη γωνία κάστερ και αδύναμα φρένα που ταιριάζουν όμως για την χρήση του, μας κάνουν όμως στην ιδιοσυγκρασία μας ως μοτοσυκλετιστών της ελληνικής υπερβολής, αφού ως γνωστόν είμαστε όλοι "χεράδες" και ο Ρόσσι είναι γατάκι μπροστά μας
Η αγάπη έρχεται μόνη της με τα χρόνια, και όταν κάποιος που αρχίζει να "παππουδίζει" και πλησιάζει
τα 50, βρίσκει επάνω της την ηρεμία που ζητούσε σιγά σιγά στο δρόμο. Μόλις δε ανακαλύπτει και την
οικονομική της συνιστώσα, τότε δεν χρειάζονται πολλά πολλά. Ενα μηχανάκι τίμιο με συντήρηση και τιμές σχεδόν παπιού και όμορφη αειθαλή κάστομ εμφάνιση είναι αυτό που αρκετοί ζητάνε, παραβλέποντας τα όποια μη ουσιαστικά μειονεκτήματα.
Στην Ελλάδα ήρθαν 3 μοντέλα από το 1988 μέχρι το 2000 που σταμάτησε η εισαγωγή της λόγω των προδιαγραφών Euro 2. Την αντικατέστησε στην Ευρώπη το μοντέλο XVS 250 Drag Star μέχρι το 2010, που προσωπικά μου αρέσει και αυτό πολύ, είναι όμως ένα τελείως διαφορετικό μηχανάκι και αρκετά πιο βαρύ.
Το XV 250 παράγεται ακόμα και σήμερα στην Ιαπωνία για τις αγορές της Αμερικής της Ασίας και της
Αυστραλίας, με την ονομασία V-Star, και το μοτέρ έχει αντιγραφεί από τους Κινέζους σε διάφορα μικρά κάστομ που βγάζουν αυτοί. Για το μοντέλο του 2018 η Yamaha παρουσίασε το μοτέρ με ψεκασμό για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών. Στην Ευρώπη μάλλον δεν θα το ξαναδούμε ποτέ
λόγω των ανόητων προδιαγραφών Euro που κάποιοι χαρτογιακάδες μας επέβαλαν και χάσαμε την ουσία .
Αναλυτικά τα μοντέλα που ήρθαν στην Ελλάδα και οι διαφορές τους:
XV 250 (2UJ) Route 66 1988-1991
XV 250 Virago (3LS) 1991-1994
Η μόνη της διαφορά ήταν ότι έφυγε το αυτοκόλλητο Route 66 από το ρεζερβουάρ και το
θρυλικό λογότυπο Virago πήρε την θέση του εκεί. Το ίδιο ακριβώς μηχανάκι !
XV 250 S Virago (3LSU) 1994-1997
Εδώ άρχισαν οι μεγάλες αλλαγές. Ο δίσκος μετακόμισε στην αριστερή πλευρά της ρόδας και μεγάλωσε κατά 20mm, η δαγκάνα έγινε δύο εμβόλων από το XV 500 και το λογότυπο στο ρεζερβουάρ έγινε ανάγλυφο. To τιμόνι έγινε ape hanger από ίσιο που ήταν στα προηγούμενα μοντέλα. Επίσης απέκτησε διχρωμία στα χρώματά της.
XV 250 S Virago (3LSG) 1997-2001
Οι μοναδικές αλλαγές ήταν το λογότυπο που έγινε ένα ανάγλυφο V με "φτερά" με το διακριτικό
Virago μέσα του, οι θερμοαντιστάσεις στο καρμπυρατέρ για να ζεσταίνει το μείγμα τις κρύες μέρες, και οι προδιαγραφές Euro 2 που φαίνονται γύρω από τους κυλίνδρους (και βγαίνουν πολύ εύκολα .).
image
Τουτέστιν αν κάποιος προσπαθήσει να σας πουλήσει ένα 2UJ για "Βιραγκάρα άριστη με 10000 χλμ μοντέλο 2000" απλά ρίξτε του μερικές φάπες να ισιώσει και φύγετε ...δεν είναι αστείο, έχω δει αρκετές τέτοιες αγγελίες στο Car.gr
Όποιος χρειαστεί κάποια πληροφορία ας μου πει, επίσης τα manual που κυκλοφορούν στο ίντερνετ δεν είναι για τα μοντέλα από το 1995 και μετά, υπάρχουν κάποιες διαφορές, κυρίως στο σύστημα ανάφλεξης και στο καρμπυρατέρ, αλλά εδώ είμαστε αν χρειαστεί. Σιγά σιγά θα μεταφέρω όλες τις εργασίες από τα νήματα που είναι σκόρπιες, εδώ για να υπάρχουν μαζεμένες.
Το δικό μου το μωρό τη μέρα που το παρέλαβα στη μεταφορική !