Ka0s
Μέλος
- Όνομα
- Ανδρέας
- Μοτό
-
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Αλλάζοντας λίγο πλεύση της συζήτησης, να πω ότι, παρακολουθόντας την ανακοίνωση του "χοντρού" Τ7 οι περισσότεροι ιδιοκτήτες του απλού δείχνουν έτοιμοι να δώσουν τα απλά Τ7 για να τα αντικαταστήσουν με το world raid. Το πόσοι θα το κάνουν βέβαια δεν ξέρω. Οι ίδιοι που υποστήριζαν ότι διάλεξαν το τ7 για την απλότητα , το χαμηλό (για κάποιους έστω) κόστος και την λεπτή εντουράδικη του σιλουέτα ξαφνικά άλλαξαν γνώμη ( ; ). Κάτι το οποίο δεν είδα να γίνεται ούτε με την ανακοίνωση του norden ούτε με το tuareg. Εμένα αυτό με βγάζει στο συμπέρασμα ότι μια χαρά το πάει η yamaha. Απο θέμα μαρκετινκ ή από θέμα σχεδιασμού δεν ξέρω αλλά λίγους είδα να γκρινιάζουν για την τιμή. Βλέπω γενικά σχόλια κάτω από άρθρα περιοδικών μοτο να λένε τι τιμές είναι αυτές για μοτό μεσαίου κυβισμού, έχουμε ξεφύγει κτλ αλλά το 1250gs που κοστίζει τα διπλά και λεφτά είναι πρώτο στις ταξινομήσεις όπως επίσης αρκετά ψηλά είναι και το xadv της χόντα που αν δεν κάνω λάθος είναι στα 15 χιλιάρικα και είναι σκούτερ για όνομα του θεού.
Που θέλω να καταλήξω; Όλα είναι θέμα μάρκετινκ, δεν γίνεται τα 11-12 να είναι πολλά και τα 25 να είναι φυσιολογική τιμή. Τώρα το πόσο αξίζουν όλα αυτά είναι καθαρά προσωπική επιλογή. Εμένα δεν μου περισσεύουν τα 3 χιλιάρικα (βάλε αξεσουάρ) για το world raid και ούτε βρίσκω να μου καλύπτει κάτι παραπάνω σε σχέση με το απλό οπότε δεν το κοιτάω καν. Επίσης να πω κι εγώ ότι τα κόστη παραγωγής έχουν πάει στον θεό και μιλάμε από μια χώρα που ο βασικός μισθός είναι στα πατώματα.
Που θέλω να καταλήξω; Όλα είναι θέμα μάρκετινκ, δεν γίνεται τα 11-12 να είναι πολλά και τα 25 να είναι φυσιολογική τιμή. Τώρα το πόσο αξίζουν όλα αυτά είναι καθαρά προσωπική επιλογή. Εμένα δεν μου περισσεύουν τα 3 χιλιάρικα (βάλε αξεσουάρ) για το world raid και ούτε βρίσκω να μου καλύπτει κάτι παραπάνω σε σχέση με το απλό οπότε δεν το κοιτάω καν. Επίσης να πω κι εγώ ότι τα κόστη παραγωγής έχουν πάει στον θεό και μιλάμε από μια χώρα που ο βασικός μισθός είναι στα πατώματα.