al800
Μέλος
Τα 16K θα είναι σούπερ τιμή με κύριο σκοπό να κλέψει πελατεία από αλλού γιατί αυτήν την πελατεία η Ducati δεν την έχει...
Πήγα να σας γλυτώσω από περαιτέρω γυμνάσια αλλά δεν πρόλαβα...Επειδή έχουμε τραβήξει "απλό" σε καμία δεν θα ήθελα να τραβήξω, το "περιπετειώδες"
Δεν νομίζω ότι οι αγοραστές του τ700 βρίζουν.Αλλά και με 10κ το Γιαμάχα, πάλι το 90% των αγοραστών βρίζει. Για το υποπλαίσιο, για την εξάτμιση, για τα όργανα, για την σέλα, για για για...
Ρε συ έτσι όπως τα γράφεις πρέπει να ανοίξουμε ένα GoFund me για την Yamaha να πούμε να μην πέσει έξω το μαγαζί!tc-drift . Μην νομίζεις ότι αυτοί ζουν άλλο πακέτο. Μεγάλα καράβια, μεγάλες φουρτούνες. Και το λέω μετά λόγου γνώσεις γιατί μιλάω με ανθρώπους που είναι πολύ κοντά και στην Yamaha , Fantic και στην ΚΤΜ. Η τιμή, πχ. αν βγεί να πουληθεί 11.500, θα του βάλουν 1000 Ευρώ καπέλο στις μέρες που ζούμε, γιατί μετά απο δυο μηνες που θα μεταφερθούν, τα μεταφορικά θα έχουν πάρει τα πάνω τους. Δεν είναι να το βγάλω τόσο απο μέσα μου, όσο αυτά που ακούω κάθε μέρα απο πελάτες κι έχει καταντήσει αηδία.
Αν το raid αξίζει τα χρήματά του δεν μπορώ να γνωρίζω. Αυτό που ξέρω είναι ότι με την τιμή του, μπαίνει σε άλλη κατηγορία. Αλλά δεν δέχομαι να λέμε ρε φίλοι μεταξύ μας ότι η Yamaha μας κλέβει. Τι να πουμε δηλαδή ρε παιδιά για άλλες εταιρίες? Η κάθε εταιρία έχει την τιμολογιακή πολιτική της. Προσωπικά, εμένα το Τ700 μου φαίνεται το Transalp της δεκαετίας με λίγο παραπάνω συμβιβασμούς στην άσφαλτο (προστασία, άνεση - αν το συγκρίνω και με Vstorm που ήταν λεωφορείο...) . Το Raid μπήκε σε κατηγορία που προσωπικά με αφήνει αδιάφορο, οπότε δεν το βλέπω καν στον ορίζοντά μου.
lospsi - Ο μπαλαντέρ κινητήρας παιδιά, είναι λίγο το παραμύθι που ζούμε. Γι αυτό έφερα σαν παράδειγμα την Honda με το v2 της τότε. Τον είχε κάνει λάστιχο όσο δεν πάει. Μονο σε CBR δεν τον έβαλε τότε (μουχαχαχα). Ναι, οκ, έχει εναν κινητήρα. Αυτό είναι ακόμα χειρότερο σχεδιαστικά σας πληροφορώ. Να πρέπει να ''αγκαλιάσουμε'' χωρίς καμία σχεδιαστική ελευθερία πια, τον κινητήρα και να κάνουμε εντούρο, adventure, on-off, street, γυμνό, ημίγυμνο, κλπ. τουλάχιστον η Honda έβαλε ψύκτρες στο Steed/Shadow τότε... Εδώ είναι πολύ πιο δύσκολο να το κάνουν.
Θα ήταν η τιμή η ίδια αν δεν είχαμε το χάλι που έχουμε. Δεν μπαίνω σε υποθετικά σενάρια. Αυτό που γνωρίζω παιδιά είναι ότι έχει καταστραφεί ο παραγωγικός τομέας. Μιλάμε για καταστροφή ανεύ προηγουμένου. Έχω επαγγελματίες που εργάζονται σε R&D της Fox και της Specialized και τους έχει δώσει η Shimano, χρόνο παράδοσης (άκου τώρα...) 552 ημέρες. Έχει διπλασιαστεί η ζήτηση, έχει πακετωθεί η μεταφορά. Το κόστος σήμερα μιας μοτοσυκλέτας είναι μεγαλύτερο απο το 2020. Προσέξτε τι θα πω: όπου και να κατασκευάζεται. Ακόμα και Κίνα έχει αρχίσει και γίνεται ακριβή.
Βλέπω μια ''εκδικητική'' συμπεριφορά απο αγοραστές, (και δεν εννοώ εδω μέσα), όπου σκέφτονται ''με κλέβει η Honda, τώρα θα δει τι εστί βερύκοκο...'' . Πάρε το φθηνό. Δεν λέω. Αλλά και με 10κ το Γιαμάχα, πάλι το 90% των αγοραστών βρίζει. Για το υποπλαίσιο, για την εξάτμιση, για τα όργανα, για την σέλα, για για για... ίσως είναι η φύση μας, δεν ξέρω, αλλά δεν είναι όμως καλό για τις εταιρίες.
Να σας πω κάτι? Αν ο Ιάπωνας δεν είχε R&D, για να αντιγράψει ο Κινέζος, να δω τι θα βγάζανε. Και (2), μόλις ο κινέζος πάρει ''λίγο'' τ' απάνω του, τότε θα δείτε τιμές κοντά σε Ευρωπαϊκά και παραπάνω (Huawei, Xiaomi κλπ είναι παράδειγμα, LG για τους πιο παλιούς κλπ). Αν δώσουν και την αντίστοιχη βέβαια ποιότητα, να κοντραριστούν στα ίσα, δεν λέω. Αλλά δεν μπορώ να συγκρίνω το Zontes με το ΜΤ. Οι εταιρίες αυτές θα έπρεπε να στηρίζονται απο αγοραστές. Ιδίως η Γιαμάχα που μιά ζωή με το TDM? με το GTS? με το TDR? με το R1? Mε το άλλο το τρίροδο τώρα? Πάντα συνεχίζει να βγάζει μοναδικές μοτοσυκλέτες. Θυμάστε τότε που ήταν να το κλείσουν η Σουζούκι και η Καβασάκι το μαγαζί και άρχισαν και είχαν κοινά μοντέλα για να την παλέψουν? Δεν είναι τα πράγματα μάυρα ή άσπρα.
Θα το ξαναπώ μια φορά, λόγω δουλειάς. Για να σχεδιαστεί μία μοτοσυκλέτα χρειάζονται άπειρα χρήματα. Αν θέλετε σε κάποιο καφέ, καθίστε με φίλους και βάλτε κάτω τα έξοδα πχ. της Γιαμάχα να ταξιδεύει απο δω κι απο κει για τεστ, σχεδιαστές, προμηθευτές, καλούπια, υλικά, ξανα μανά σχεδιαστές, πρωτότυπα, λάθη κλπ. Το κεφάλαιο που χρειάζεται για να τα έχεις έτοιμα κλπ κλπ. Και θα δείτε, όπως είπαν και παραπάνω ότι κανένας δεν γίνεται ζάμπλουτος στην πλάτη του άλλου. Μια χαρά τιμές έχει η Γιαμάχα κατά την γνώμη μου και με την Ιστορία της και την αξιοπιστία της θα έπρεπε να είναι πολύ παραπάνω. 10κ το Γιαμάχα, και 6-7 χιλίαρικα τα Ανατολής. Που δεν έχω απολύτως τίποτα με την Ανατολή, αλλά ο άλλος θα κυκλοφορεί με τα ίδια λάδια και κινητήρα μέχρι να βγει ο πραγματικός terminator.
Θέλετε να πούμε για το DesertX που κάνει κοντά στα 16? Και έχει και ωραία χρηματοδότηση?
Ένα f800gs έχω και ένα ktm lc4 640 Enduro.tc-drift τι μηχανάκι έχει ; Να υποθέσω εάν όχι τενερε σίγουρα καβαλας γιαμαχα σωστά η κάνω λάθος ;
Κουραγιο!Ένα f800gs έχω και ένα ktm lc4 640 Enduro.
Τώρα μας πετσοκοψες...πέφτω για ύπνο.Ρε συ έτσι όπως τα γράφεις πρέπει να ανοίξουμε ένα GoFund me για την Yamaha να πούμε να μην πέσει έξω το μαγαζί!
Πέρα από τη πλάκα η κουβέντα που ανοίγεις είναι μεγάλη και πολυδιάστατη. Καταρχήν ευτυχώς για την Yamaha το. 2021 πήγε καλά και είχε μεγάλη αύξηση και στα ακαθάριστα έσοδα της και στα κέρδη προ φόρων.
1800 δις γιεν τα ακαθάριστα έσοδα περίπου και 180 δις γιεν τα κέρδη προ φόρων.
Αυτο σημαίνει πως λειτουργεί με ένα 10% μικτό περιθώριο κέρδους
Σε αυτό να πω φυσικά σε όποιον δεν έχει σχέση με λογιστική πως εφόσον έχουν πληρωθεί όλα τα έξοδα της εταιρείας από πάγια, λειτουργικά, διοικητικά, παραγωγικά κλπ κλπ κλπ αφαιρώντας τα από τον ετήσιο τζίρο τα ακαθάριστα έσοδα όπως γράφω πιο πάνω έχουμε το κέρδος προ φόρων.
Η τιμή φυσικά που φτάνει στον καταναλωτή απέχει από την τιμή που πουλάει η yamaha στον κάθε εισαγωγέα χονδρεμπορο και σε αυτήν προστίθονται μεταφορικά, τελωνειακοι δασμοί, φορολογία κάθε χώρας, κόστος logistics και φυσικα τα κέρδη των ενδιάμεσων και τρίτων στην εμπορική αλυσίδα.
Συνεπώς όταν λέμε Yamaha και τιμές και όταν υπάρχει γκρίνια για τις τιμές αυτό αφορά όλη την αλυσίδα αυτή και ενδεχομένως πολύ περισσότερο την πολιτική κάθε εισαγωγικής εταιρείας έναντι της μητρικής της.
Για παράδειγμα το cfmoto clx 700 πωλείται στην Ελλάδα 6 χιλιαρικα και στην Ιταλία 6.5
Το tenere 700 πωλειταΙ στην Ελλάδα 11 χιλιάρικα και στην Ιταλία 10 χιλιάρικα.
Βλέπουμε λοιπόν πως μετά από την μητρικη εταιρεία, τα μεταφορικά, τα logistics, τους φόρους, ο Έλληνας εισαγωγέας της cfmoto καταφέρνει να εναι 500 ευρό πιο φτηνός από τον Ιταλό στη λιανική τιμή και ο αντίστοιχος Έλληνας εισαγωγέας της Yamaha καταφέρνει να μας τα πουλάει 1000 ευρό ακριβότερα τα tenere από την Ιταλία.
Συνεπώς για να θέσω σε καλύτερη βάση και λογιστικά την τοποθέτηση μου, η Yamaha hellas σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία παγκοσμίως και εγχώρια φροντίζει να μας ξεκωλιαζει με τα περιθώρια κέρδους με τα οποία δουλευει.
Άρα κι εμείς σαν καταναλωτές να φροντίσουμε να υποστηρίξουμε εταιρείες οι οποίες σέβονται τον πελάτη τους ειδικά αυτά τα χρόνια.
Ναι στην Ελλάδα το tenere είναι πανάκριβο και αυτό οφείλεται κατά βάση στον εισαγωγέα για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους.
Πέρα από το φτηνό και ακριβό που ως ένα βαθμό είναι μετρήσιμο, η παράμετρος αξίζει/δεν αξίζει που είναι υποκειμενική του κάθε ενός. Εκεί δεν χωράει κριτική, όσο δεν προσπαθεί ο κάθε ένας να πείσει ότι έχει το απόλυτο κριτήριο.Αν το raid αξίζει τα χρήματά του δεν μπορώ να γνωρίζω. Αυτό που ξέρω είναι ότι με την τιμή του, μπαίνει σε άλλη κατηγορία.
Δες τώρα που μπερδευόμαστε.Αλλά και με 10κ το Γιαμάχα, πάλι το 90% των αγοραστών βρίζει.
<<Συνεπώς για να θέσω σε καλύτερη βάση και λογιστικά την τοποθέτηση μου, η Yamaha hellas σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία παγκοσμίως και εγχώρια φροντίζει να μας ξεκωλιαζει με τα περιθώρια κέρδους με τα οποία δουλευει.>>Ένα f800gs έχω και ένα ktm lc4 640 Enduro.
Σε Yamaha παλιότερα tt600r
γιατί άδειο? καμιά μηχανή δεν πωλιέται με κάγκελα και κεντρικο σταντΕγώ βλέπω ότι η γιαμάχα τελικά πουλησε ελλειψη άλλης λύσης στα 11κ.εδωσε ένα άδειο αλλά σχετικά ικανό μηχανάκι, οχι φθηνά, αλλά πιο φθηνά από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορουσε.
Απλά τώρα το παιχνίδι αλλάζει και δεν θα είναι πια μονοπώλιο στα λεφτά αυτά. Με 1350 ακόμα υπάρχει το Aprilia, και πιθανολογω ότι σιγά σιγά έρχονται κ άλλες εταιρείες στη κατηγορία αυτή με παρεμφερείς τιμές. Όταν θα γίνει αυτό, λογικά η πιτα θα μοιραστεί σε όλους και εννοείται ότι εκεί θα φανεί πιο έντονα ότι το τ700 είναι λίγο για να καλύψει τις μοντέρνες απαιτήσεις που έχει η πλειοψηφία των καταναλωτών
Ε τώρα, όχι, λυπάμαι, δεν τα λες καλά και κόβεσαι από τον επόμενο γύρο.γιατί άδειο? καμιά μηχανή δεν πωλιέται με κάγκελα και κεντρικο σταντ
Αν ήταν να μιλάνε μόνο οι κάτοχοι τ700 , θα ήμασταν ομάδα στο φατσομπουκι<<Συνεπώς για να θέσω σε καλύτερη βάση και λογιστικά την τοποθέτηση μου, η Yamaha hellas σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία παγκοσμίως και εγχώρια φροντίζει να μας ξεκωλιαζει με τα περιθώρια κέρδους με τα οποία δουλευει.>>
<<Φτάσαμε να πληρώνουμε Nc750 10 χιλιάρικα και tenere 13.5>>
θα ήθελα να μου εξηγήσεις ποτε πλήρωσες για τενερε 13.5 και πως σε ξεκωλιασε η yamaha hellas ?
όλα τα σχολια δεχτά αλλά τα παραπάνω αστα να τα κάνουμε εμείς που πληρώσαμε την γιαμαχα και που γουστάρουμε να μας ξεκωλιαζει κ για αυτό τον λογο δεν σχολιάζουμε το τι τραβάμε.
ηρεμα μιλάω
O Έλληνας δεν είχε κατα πλειοψηφία ποτέ του ούτε αγοραστική συνείδηση, ούτε ιδιαίτερη γνώση και κρίση του πώς λειτουργεί η αγορά και πώς μπορεί ο καταναλωτής να αξιοποιήσει την ισχυρή θέση που έχει.<<Συνεπώς για να θέσω σε καλύτερη βάση και λογιστικά την τοποθέτηση μου, η Yamaha hellas σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία παγκοσμίως και εγχώρια φροντίζει να μας ξεκωλιαζει με τα περιθώρια κέρδους με τα οποία δουλευει.>>
<<Φτάσαμε να πληρώνουμε Nc750 10 χιλιάρικα και tenere 13.5>>
θα ήθελα να μου εξηγήσεις ποτε πλήρωσες για τενερε 13.5 και πως σε ξεκωλιασε η yamaha hellas ?
όλα τα σχολια δεχτά αλλά τα παραπάνω αστα να τα κάνουμε εμείς που πληρώσαμε την γιαμαχα και που γουστάρουμε να μας ξεκωλιαζει κ για αυτό τον λογο δεν σχολιάζουμε το τι τραβάμε.
ηρεμα μιλάω
Ισχύει αλλά η γνώμη των κατόχων, γενικά και όχι μόνο για το τ700, από ότι φαίνεται δεν έχει βαρύτητα διότι χαλάει το αφήγημα της γκρίνιας και φυσικά τον χαβαλέ.Αν ήταν να μιλάνε μόνο οι κάτοχοι τ700 , θα ήμασταν ομάδα στο φατσομπουκι
Τον χαβαλέ δεν θα τον χαλάτε, τον χαβαλέ.Ισχύει αλλά η γνώμη των κατόχων, γενικά και όχι μόνο για το τ700, από ότι φαίνεται δεν έχει βαρύτητα διότι χαλάει το αφήγημα της γκρίνιας και φυσικά τον χαβαλέ.