Ας μην ήτανε ο POL TARES να σου πω εγω πόσο θα πούλαγε.......Άγαλμα πρέπει να του κάνουνε τα έχω ξαναπεί.......Η πλάκα είναι ότι το έκανε άθελά του με το πρώτο SEEKER, δεν τον πλήρωνε η YAMAHA.....Πρίν από το βιντέακι αυτό πήγαινες στην αντιπροωπεία και σε παρακαλάγανε να πάρεις ΤΕΝΕΡΕ, φοβόντουσαν ότι θα τους μείνουν στην βίτρίνα γιατί όποιος ανέβαινε επάνω, ξανακατέβαινε....Οι περισσότεροι πελάτες ήταν πρωην SUPERTENERE750 ή ΧΤ600 ή XLV650.....και αυτό που βλέπανε ήταν ένα χοντρό enduro.......Είναι όπως όταν πρωτοβγήκε το 950 που το παίρνανε μόνο κανίβαλοι εντουράδες........Απλά σε αυτό άργησε πολύ να αλλάξει γνώμη ο κόσμος γιατί δεν υπήρχε το youtube τότε......
Δεν είναι ακριβώς έτσι, ούτε το Video του Pol ¨εγινε ποτέ ''κατα λάθος'' . Ούτε άθελα κλπ. Απλά το πρώτο δεν το έκανε με την Yamaha 100%, ¨ομως ήταν ήδη σε ομιλίες για να οδηγήσει με Γιαμάχα οπότε το τι έγινε πίσω απο τις κουρτίνες, ας το αφήσουμε.
Δεν είναι σωστό παιδιά, και το έχουν αναφέρει πολλές φορές εδω, να κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια. Το Τ700 πουλούσε μια χαρά, και χωρίς τον Pol. Μια χαρά.
Αστρονομικά νούμερα σε Ευρώπη σε σχέση με 790 και 890. Δεν αγοράζει κανένας σοβαρός άνθρωπος (σοβαρός λέω...) επειδή ο Pol πήγε Romaniacs με την αρκούδα, ούτε Peugeot 3008 επειδή κέρδισε (και καλά ...) με αυτό το Dakar Η εταιρία. Το αγοράζει γιατί (1) του αρέσει εμφανισιακώς, και πράγματι είναι αντικειμενικά μια ιδιαίτερα όμορφη μοτοσυκλέτα, (2) γιατί είναι οικονομική (όχι φθηνή, οικονομική.) και (3) γιατί είναι αξιόπιστη.
Το Τενερέ με τον κινητήρα που έχει, θα μας θάψει όλους. , το απλό έκανε 10k και έχει διακόπτη που τον έχει πατήσει Ιαπωνικό robot 4 εκκατομύρια κλίκ για να δει αν αντέχει.
Αυτό που λέμε για το υποπλαίσιο, ναι, οκ . Αν το έβγαζε όπως το θέλαμε όλοι, θα ήταν στα 14 και θα τους βρίζαμε πάλι. Είναι παντόφλα να μην είμαστε ευχαριστημένοι σαν κοινό με τίποτα. Δεν βάζουν ABS? Μα ο άλλος έχει και εγώ αν πέσω θα σκοτωθώ. Βάζουν? Μα γιατί να το βάλουν εγώ είμαι Price. Βάζουν διακόπτη να βγαίνει το πίσω? Δεν είναι σωστό, θέλω να βγαίνει και το μπροστά. Μπείτε λίγο στην θέση του εργοστασίου. Πόσα χρόνια είναι το Τ7 στην αγορά? Και ξαφνικά απο το πουθενά, μέσα σ'ένα χρόνο σκάει ενα face λιΦτ που είναι στην ουσία η μισή άλλη μοτοσυκλέτα με άλλα ηλεκτρονικά. Δεν μιλάω για ομορφιά, σε αλλους αρέσει ο καινούργιος βρυκόλακας που βγάζει η Bimota. Και προσοχή. Στις εποχές που ζούμε έτσι? Θα μπορούσε ο κάθε κατασκευαστής να πει ''COVID? Σιγά μην αλλάξω γραμμές παραγωγής, με το παλτό που έχω φάει απο προμηθευτές'' .
Για τα failure points του υποπλαισίου, είναι άκυρο να νομίζει κάποιος ότι υπάρχουν. Δεν μιλάμε για ''ειδικές'' κατασκευές (aftermarket) ούτε για αυτοκινητοβιομηχανία που κάνει crash test. Έπεφτες με Bros και τα όργανα πήγαιναν στον παράδεισο, το τεπόζιτο το ίδιο και το ψυγείο άντε γεια. (790 πλαίσιο βάσεις φαναριού? Θυμίζει κάτι?) . Απο την στιγμή που τράκαρες, ο θεός μαζί σου.
Αν θέλουμε και failure point όταν πέφτουμε να μην γίνεται το άλφα, αλλά το βήτα κλπ, τότε θα κάνουμε να δούμε καινούργια μοτό κάθε 10 χρόνια και θα κάνει 20 χιλιάρικα. Αυτά τα failure points τα έχουν (1) αγωνιστικές κατασκευές, (2) εύκολα εξαρτήματα (πχ. μανέτες, βάσεις ψυγείου κλπ.) αλλά όχι ψαλίδι, μοχλικό, λαιμός, πλαίσια κλπ. Τουλάχιστον εγώ στην 20αετή καριέρα μου και ενασχόληση με τα motorsports δεν βρήκα κανέναν OEM να το σκέφτεται και να το βάζει ως κριτήριο. Μάλλον θα έλεγα το ανάποδο ίσως να συμβαίνει (ας πάρει άλλο ο ιδιοκτήτης, να του πληρώσει άλλο η ασφάλεια κλπ).