ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

AnotherFace

Μέλος
Περιοχή
Aθηνα
Όνομα
Πετρος
Μοτό
Adv950\hsq510
Οι κατασκευαστές δίνουν κάποιον αριθμό χιλιομέτρων στους οποίους πρέπει να γίνουν οι αλλαγές λαδιων.
Τα χιλιόμετρα αυτά είναι ήδη λιγότερα απτο ασφαλές και αυτό με το σκεπτικό που έχουμε και εμείς.
Όπως εμείς λέμε <α ας τα κάνω νωρίτερα τα σέρβις να έχω το κεφάλι μου ήσυχο> έτσι και η ΚΤΜ η ή εκάστοτε εταιρία σου προτείνει με την ίδια ακριβώς λογική ποτέ να γίνεται η αλλαγή λαδιων.
Δηλαδή τα 7.500 είναι ήδη νωρίτερα απτο ασφαλές.
Ο καθένας πράττει όπως νομίζει αλλά επειδή και εγώ παλιά ήμουν της άποψης να τα κάνω τα σέρβις ακόμα νωρίτερα το μόνο που κατάλαβα εκ των υστέρων είναι ότι έχανα χρήματα άνευ λόγου καθώς οπότε άλλαζα λάδι ήταν μια χαρά.
(μιλάω και για παλαιότερες μοτοσυκλέτες μου)
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αυτό με την αλλαγή λαδιών είναι μεγάλη κουβέντα και πραγματικά δεν βγαινει άκρη!!
Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι κινητήρες όταν έχουν φρεσκο λαδάκι λειτουργούν καλύτερα!!
Εγώ στα οχήματα μου πάντα άλλαζα κάθε 5000 χλμ τα λάδια.....ανεξαρτητα τι έλεγε ο κατασκευαστής!!
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Εγω στο ktm γυρω στις 6000 τα αλλαζω τα λαδια. Ισως το τραβηξω και μεχρι τις 7500.
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Αυτό με την αλλαγή λαδιών είναι μεγάλη κουβέντα και πραγματικά δεν βγαινει άκρη!!
Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι κινητήρες όταν έχουν φρεσκο λαδάκι λειτουργούν καλύτερα!!
Εγώ στα οχήματα μου πάντα άλλαζα κάθε 5000 χλμ τα λάδια.....ανεξαρτητα τι έλεγε ο κατασκευαστής!!
Ποσο πάει μια αλλαγή λαδιών στο gs;;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
εξαρταται τι λαδι βαζεις
απο 40 μεχρι 70 ευρω.....
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου, στα 230.000χλμ έχεις κάνει 46 αλλαγές, με μέσο όρο τα 55 ευρώ στην αλλαγή έχεις περάσει τα 2500ευρω μόνο σε λάδια..

Πολυέξοδο μηχανάκι, γιαυτο ΚΤΜ και πάλι ΚΤΜ!!!
Χαχαχαχαχαχα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου, στα 230.000χλμ έχεις κάνει 46 αλλαγές, με μέσο όρο τα 55 ευρώ στην αλλαγή έχεις περάσει τα 2500ευρω μόνο σε λάδια..

Πολυέξοδο μηχανάκι, γιαυτο ΚΤΜ και πάλι ΚΤΜ!!!
Χαχαχαχαχαχα


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ναι καλα......αν αρχισεις να υπολογιζεις μεσα στα 10 χρονια ακριβως τα καυσιμα, σερβις, 2 ζευγαρια λαστιχα το χρονο συν τα χωματινα, εξοπλισμο ασφαλειας για τα 240000 χλμ που εχω πλεον, θα δεις οτι η αξια αγορας μπροστα στο κοστος χλμτρων ειναι αστεια!!
Συγκριση ζημιων βεβαια με ΚΤΜ.....δεν την κανω, γιατι δεν ξερω και πολλα που εχουν 240000 χλμ και την χρηση που εχω κανει στη χοντρη:p
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Ναι καλα......αν αρχισεις να υπολογιζεις μεσα στα 10 χρονια ακριβως τα καυσιμα, σερβις, 2 ζευγαρια λαστιχα το χρονο συν τα χωματινα, εξοπλισμο ασφαλειας για τα 240000 χλμ που εχω πλεον, θα δεις οτι η αξια αγορας μπροστα στο κοστος χλμτρων ειναι αστεια!!
Συγκριση ζημιων βεβαια με ΚΤΜ.....δεν την κανω, γιατι δεν ξερω και πολλα που εχουν 240000 χλμ και την χρηση που εχω κανει στη χοντρη:p
Τα κτμ δεν έχουν χιλιόμετρα στην Ελλάδα λόγω νοοτροπίας του βλάκα Έλληνα!!!
Έξω τα φτάνουν αυτά τα χλμ ;)

Σαφώς λιγότερα σε σχέση με τα BMW, αλλά τα κάνουν ;)




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τα κτμ δεν έχουν χιλιόμετρα στην Ελλάδα λόγω νοοτροπίας του βλάκα Έλληνα!!!
Έξω τα φτάνουν αυτά τα χλμ ;)

Σαφώς λιγότερα σε σχέση με τα BMW, αλλά τα κάνουν ;)




Sent from my iPhone using Tapatalk
Νομίζω πως έχεις λάθος εντύπωση. Έξω, σπάνια θα βρεις KTM με πάνω από 100.000 χλμ. ειδικά αν συνυπολογίσεις τον αριθμό των πωλήσεων στο εξωτερικό σε
σχέση με τη χώρα μας. Στη χώρα μας τα KTM έχουν τα περισσότερα χλμ κατα αναλογία πωλήσεων. Το πρόβλημα είναι πως στην Ελλάδα τα KTM αγοράζονται ως βασικό μέσο μεταφοράς (πράγμα που συνήθως ΔΕΝ ισχύει στην Ευρώπη). Σωστό ή λάθος θέλει συζήτηση, πάντως κι εγώ ποτέ δε θα το έπαιρνα ως τέτοιο (και τα γουστάρω ΠΟΛΥ).
Το θέμα όμως δεν είναι αυτό αλλά το γεγονός ότι σε αντίθεση με το τι πιστεύουμε ή πράττουμε εδώ μέσα (στο παρόν forum) οι περισσότεροι όχι μόνο δε κάνουν νωρίτερα τα σέρβις αλλά δεν τα κάνουν ούτε καν στα προτεινόμενα από τα εργοστάσια χιλιόμετρα. Και τα KTM έχουν αυξημένες απαιτήσεις για έγκαιρο -και έγκυρο- σέρβις στο θερμό κλίμα της χώρας μας. Αμφιβάλλω για το πόσες φορές γίνεται ρύθμιση βαλβίδων από τα συνεργεία στον πίσω κύλινδρο των 950/990 (δεν το αποκλείω αλλά έχω πολλές αμφιβολίες).
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Νομίζω πως έχεις λάθος εντύπωση. Έξω, σπάνια θα βρεις KTM με πάνω από 100.000 χλμ. ειδικά αν συνυπολογίσεις τον αριθμό των πωλήσεων στο εξωτερικό σε
σχέση με τη χώρα μας. Στη χώρα μας τα KTM έχουν τα περισσότερα χλμ κατα αναλογία πωλήσεων. Το πρόβλημα είναι πως στην Ελλάδα τα KTM αγοράζονται ως βασικό μέσο μεταφοράς (πράγμα που συνήθως ΔΕΝ ισχύει στην Ευρώπη). Σωστό ή λάθος θέλει συζήτηση, πάντως κι εγώ ποτέ δε θα το έπαιρνα ως τέτοιο (και τα γουστάρω ΠΟΛΥ).
Το θέμα όμως δεν είναι αυτό αλλά το γεγονός ότι σε αντίθεση με το τι πιστεύουμε ή πράττουμε εδώ μέσα (στο παρόν forum) οι περισσότεροι όχι μόνο δε κάνουν νωρίτερα τα σέρβις αλλά δεν τα κάνουν ούτε καν στα προτεινόμενα από τα εργοστάσια χιλιόμετρα. Και τα KTM έχουν αυξημένες απαιτήσεις για έγκαιρο -και έγκυρο- σέρβις στο θερμό κλίμα της χώρας μας. Αμφιβάλλω για το πόσες φορές γίνεται ρύθμιση βαλβίδων από τα συνεργεία στον πίσω κύλινδρο των 950/990 (δεν το αποκλείω αλλά έχω πολλές αμφιβολίες).
Εχω δει αμετρητες φωτογραφιες εξωτερικου σε LC8, και τα κοντερ τους γραφουν 150.000χλμ 200.000χλμ 250.000χλμ και παρα πολλα αλλα ενδιαμεσα νουμερα με πολλα απο αυτα να ειναι και σε μιλια που σημαινει πολλα παραπανω χλμ.. στην ελλαδα αντε να εχω δει 1-2 που εχουν περασει τις 150.000χλμ....γι αυτο εγραψα αυτο που εγραψα παραπανω ;)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εχω δει αμετρητες φωτογραφιες εξωτερικου σε LC8, και τα κοντερ τους γραφουν 150.000χλμ 200.000χλμ 250.000χλμ και παρα πολλα αλλα ενδιαμεσα νουμερα με πολλα απο αυτα να ειναι και σε μιλια που σημαινει πολλα παραπανω χλμ.. στην ελλαδα αντε να εχω δει 1-2 που εχουν περασει τις 150.000χλμ....γι αυτο εγραψα αυτο που εγραψα παραπανω ;)
Κατ' αρχάς μην παρεξηγηθώ γιατί καταλαβαίνω πως το εννοείς!
Απλά να λαμβάνουμε υπόψη μας ότι αυτοί που ασχολούμαστε και ανταλλάσσουμε απόψεις στα διάφορα forum (διαπλανητικά) και ανεβάζουμε βίντεο, είμαστε η μειοψηφία! Απλά το δικό μας ενδιαφέρον το κάνει να φαίνεται πως υπάρχει έντονα μια πραγματικότητα. Και δεν αμφιβάλλω καθόλου για την αξιοπιστία τους, μόνο που έχει πιο αυστηρές προϋποθέσεις, είναι ιδιαίτερες μηχανές για ιδιαίτερους μοτοσυκλετιστές :)
Αυτά που βλέπεις στο ιντερνετ είναι η 5.000 από τις 200.000 (που λέει ο λόγος).

Αν μπεις σε Γερμανικά site αγγελιών θα δεις από τα 400 που πωλούνται τα 390 είναι κάτω από 30.000 χλμ !!!!!!! (μιλάω για 950/990). Και να είσαι 99% σίγουρος πως τα χλμ στις αγγελίες είναι αληθινά γιατί εκεί ο νόμος είναι αυστηρός και με την πώληση μεταχειρισμένων μεταξύ ιδιωτών και ο έλεγχος με τη βοήθεια αρχείων πιο εύκολος (συνήθως περιγράφουν λεκτικά ακόμη και μια γρατζουνιά που δεν φαίνεται στις φωτό).
Κι έχω και την επαφή με Γερμανούς φίλους ή φίλους/φίλων και ξέρω πολύ καλά τη φιλοσοφία τους. Το "άλογο" βγαίνει για βόλτα και όταν επιστρέφει στο στάβλο του δέχεται μερικώς ή ολικώς τη περιποίηση τους (μέσα στα πλαίσια του χόμπυ) με λαγνεία! Επίσης το "άλογο" κυκλοφορεί από Ιούνιο μέχρι Σεπτέμβριο.

 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
@STF ασχετα με την μειοψηφεια(που ειμαστε εννοειται) και ασχετα με τα ποσοστα των μηχανων,εξω υπαρχουν πολυ περισσοτερα μηχανακια με χιλιομετρα παρα εδω, αυτο ηθελα να πω μονο!! :p
Aν ανοιξουμε κεφαλαιο να βρουμε ακρη καηκαμε ;)
 
Reactions: STF

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Άλλη ερώτηση.Πριν από περίπου 3500χλμ που έκανα αλλαγή λαδιών άλλαξα και βαλβίδα λαδιού. Από τότε ,όταν είναι ζεστό το μοτέρ, και μετά από κάμποσα χιλιόμετρα,όταν είμαι σε στάση,αναβοσβήνει το λαμπάκι του λαδιού.Μόνο στο ρελαντί και όχι πάντα.Με λίγο γκάζι η εν κινήσει δεν ανάβει.Να ανησυχώ;
Για την ιστορία.Πριν το τροφφυ,άλλαξα τεντωτήρες και έβαλα και λάδι 10-60.Ο μπροστινός μου φάνηκε λίγο οφφ διότι πατιόταν πιο εύκολα από τον πίσω αλλά και τους καινούριους.Φυσικά τους γέμισα λάδι πριν τους βάλω.Ο θόρυβος μειώθηκε λίγο αλλά εξακολουθεί.Μειώνεται πατώντας τον συμπλέκτη.Το λαμπάκι στο τροφφυ μου άναψε λίγες φορές μόνο (3 μάλλον).Αλλά για να είμαι σίγουρος θα τσεκάρω και την στάθμη λαδιού.
 

parpaul

Μέλος
Όνομα
Παύλος
Μοτό
KTM990 Adventure
[/URL][/IMG]


Παιδιά καλησπέρα, σε 990 Adv ξέρει κάποιος να μου πει που συνδέεται αυτή η φίσα. Ευχαριστώ.
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
[/URL][/IMG]


Παιδιά καλησπέρα, σε 990 Adv ξέρει κάποιος να μου πει που συνδέεται αυτή η φίσα. Ευχαριστώ.
αν δεν κανω λαθος,σε ενα αξεσουαρ το οποιο δεν ηρθε καθολου ευρωπη εκ γεννετης.
πιο σιγουρα θα απαντησουν οι πιο εμπειροι :p
 

Postman

Head of Neuroscience, Psychology & Medicine
Περιοχή
Alpha Centauri
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Africa Twin 1100
αν δεν κανω λαθος,σε ενα αξεσουαρ το οποιο δεν ηρθε καθολου ευρωπη εκ γεννετης.
πιο σιγουρα θα απαντησουν οι πιο εμπειροι :p
για το SAS δεν ειναι??
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
για το SAS δεν ειναι??
Μέσα από ένα μάγουλο, η το δεξί η το αριστερό,εκτός Ευρώπης έβγαινε από το εργοστάσιο με ένα μαραφετι, κάπου είχα βρει αλλά δεν θυμάμαι καθόλου τι που πως ποτέ, αύριο ίσως να το ψάξω από το pc μπας και το ξαναβρώ


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Νομιζω ειναι η φυσα για το φιλτρο ενεργου ανθρακα το οποιο εφοδιαζετε μονο η αμερικανικη και καναδεζικη αγορα.

Με την ευκαιρια να γραψω οτι το ειδα να υπαρχει και στα καινουργια 1290... αρα η νομοθεσια εχει αλλαξει και στην ευρωπη.
 

parpaul

Μέλος
Όνομα
Παύλος
Μοτό
KTM990 Adventure
Το μόνο που με ανησυχεί είναι το γεγονός ότι οι επαφές της φύσας είναι σε άριστη κατάσταση σαν να ήταν κάπου ενωμένες, γι' αυτό μπήκα σε σκέψεις ότι κάπου ήταν συνδεμένη. Πάντος σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας αν κάτι βρείτε μου το λέτε το μηχανάκι το έχω λυμένο για σέρβις οπότε έχουμε ακόμα λίγο χρόνο.
 
Top Bottom