ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

parpaul

Μέλος
Όνομα
Παύλος
Μοτό
KTM990 Adventure
Τελικά είναι για έξτρα σένσορα που απαιτείται σε χώρες εκτός Ευρώπης, όλα καλά λοιπόν.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Τελικά είναι για έξτρα σένσορα που απαιτείται σε χώρες εκτός Ευρώπης, όλα καλά λοιπόν.

Τι σενσορα ? τι μετραει ?
 

parpaul

Μέλος
Όνομα
Παύλος
Μοτό
KTM990 Adventure
Δε το γνωρίζω ακριβώς γιατί και εγώ ψάχνομαι. Πάντος αυτό που έγραψα παραπάνω είναι αυτό που μου είπε ο μηχανικός μου, ίσως κάποιος από το φόρουμ να γνωρίζει κάτι παραπάνω.
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Δε το γνωρίζω ακριβώς γιατί και εγώ ψάχνομαι. Πάντος αυτό που έγραψα παραπάνω είναι αυτό που μου είπε ο μηχανικός μου, ίσως κάποιος από το φόρουμ να γνωρίζει κάτι παραπάνω.
H δουλεια του δεν ξερω ποια ακριβως ειναι, μπορεις να ψαξεις να μαθεις περισσοτερα στο google γραφωντας στην αναζητηση evaporate cannister ktm 990 ή charcoal cannister ktm 990.
Aυτου του συστηματος ειναι η φυσα που βρηκες , και μενα σε πολυ καλη κατασταση ηταν οταν την βρηκα και εψαξα και επεσα πανω στο παραπανω συστημα, το οποιο δεν ηρθε ποτε στην Ελλαδα/Ευρωπη οποτε και σταματησα να ψαχνω μιας και δεν μας απασχολει ;)

Αν μαθεις περισσοτερα ενημερωσε μας ;)
 

parpaul

Μέλος
Όνομα
Παύλος
Μοτό
KTM990 Adventure
Σχετικά με το Δοχείο Εξατμίσεων (Evaporate Canister χρήση σε USA models) ο σκοπός του είναι να φιλτράρει τους υδρογονάνθρακες από τις αναθυμιάσεις του καυσίμου απο τα δύο ρεζερβουάρ (και από πλωτήρες των καρμπυρατέρ σε 950) με
ενεργό άνθρακα προτού εισέλθουν στην ατμόσφαιρα. Συμπληρωματικά βοηθά στην αποφυγή βουλώματος των γραμμών εξαερισμού απο υγρό καύσιμο κάτω απο τις "κανονικές συνθήκες λειτουργίας" μιας On-Off KTM μοτοσυκλέτας, τα αποτελέσματα των οποίων μπορεί να κυμαίνονται ατην ταλαιπωρία ενός ανεπαρκούς σε ισχή κινητήρα που σβήνει και εργάζεται με τραχύτητα ή δε τροφοδοτεί καυσίμου εξίσου και απο τις δυο δεξαμενές.
Η αφαίρεση αυτού του δοχείου με τη προυπόθεση την καλή εξαέρωση των δεξαμενών καυσίμου (και από τους πλωτήρες των καρμπυρατέρ σε 950) δεν έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ομαλή λειτουργία ή ανθεκτικότητα του κινητήρα.
Πηγή: http://www.ktm950.info/how/Orange Garage/Emissions Equipment/canisterectomy.html
Άρα στα δικά μας μοντέλα έχει μόνο αυτή την φίσα-αναμονή.
 

left950

Μέλος
Όνομα
Λευτερης Ατσοπαρδης
Μοτό
ΚΤΜ 950 ADV
Ξερει κανεις αν γινεται να αντικαταστησω τη μπαταρια απο ytz14s, σε ytx14bs?
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Δεν ξερω.. θα βεεις διαστασεις σιγουρα σε καποιο site.. και μετα ειναι τα αμπερ εκκινησης και τετοια που πρεπει να ταιριαζουν με την μαμισια..
 

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
Παιδιά από αλλαγή σε αλλαγή με 6.0000χλμ μου έκαψε 1 λίτρο λάδι. Με δύο μπασιματα χώμα Κ ΤΟ TROFFY μέσα. Έχει δει άλλος να καίει τοσο;;;
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
ααα οκ... μην τρελενεσαι.. βαλε αλλο λαδι πχ belray η denicol και θα σου καψει λιγοτερο.. εγψ παντως προτεινω και αλλαγη καθε 5000 αν ειδικα μπαινεις και χωμα..
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Παιδιά από αλλαγή σε αλλαγή με 6.0000χλμ μου έκαψε 1 λίτρο λάδι. Με δύο μπασιματα χώμα Κ ΤΟ TROFFY μέσα. Έχει δει άλλος να καίει τοσο;;;
εγω 1 λιτρο στα 7500, μικρη διαφορα, καλα εισαι, δεν εχεις θεμα!
 

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
Παιδιά ξέρει κανείς αν μπορώ να βρώ πουθενά φτερό πορτοκαλί έτυμο βαμμένο. Γιατι μου το έκανε καινούριο ενας με ένα αγροτικό που έκανε όπισθεν και ουτε που το είδε ολόκληρο θηρίο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Παιδιά ξέρει κανείς αν μπορώ να βρώ πουθενά φτερό πορτοκαλί έτυμο βαμμένο. Γιατι μου το έκανε καινούριο ενας με ένα αγροτικό που έκανε όπισθεν και ουτε που το είδε ολόκληρο θηρίο.
Ο κωδικός του ανταλακτικού στην KTM είναι 6000801000070A
Όσο για τον αγρότη φρόντισε να τον δαγκώσει καλά το θηρίο...;)
 

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
Ο κωδικός του ανταλακτικού στην KTM είναι 6000801000070A
Όσο για τον αγρότη φρόντισε να τον δαγκώσει καλά το θηρίο...;)
θα φάει δάγκωμα που θα το θυμάται. ευχαριστω
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Καλημερα αγορια. Σκεφτομαι εντονα να βαλω τα τελικα της leovince στο μηχανακι https://www.leovince.com/int/en/product/8430e-lv-one-evo-stainless-steel-ktm-990-lc8-adventure . Τα εχει βαλει καποιος να μου πει εντυπωσεις? Θα χρειαστει φανταζομαι να κανω επαναχαρτογηραφηση για να το δουλεψω χωρις σιγαστηρες. Επειδη δε γνωριζω πως ακριβως γινεται επαναχαρτογραφηση στα ktm εχω καποιες αποριες. Αγοραζω νεα ecu της ktm που εχει τον χαρτη μεσα ή περναω χαρτη στην υπαρχουσα? Υπαρχουν διαθεσιμοι χαρτες καπου, φτιαχνω custom χαρτη η απλα περναω της Akrapovič κι ολα καλα????

Ευχαριστω πολυ!
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Honda CRF1100D3
@rock n rolla_990 σε μια γραμμή : περνάς χάρτη εσύ.
πέρα από το PC (ή λαπτοπ) χρειάζεσαι ένα "tune ecu" καλώδιο
Googlare: " K T M 990 tune ecu cable" και θα σου απαντηθούν όλες οι ερωτήσεις. Το θέμα έχει υπεραναλυθεί και καλυφθεί.

κοίτα και στα γρήγορα youtube:
 
Top Bottom