Μας ζηλεύουν που είμαστε ενωμένοι και μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μαςΕπιτέλους πέρασε σχεδόν εβδομάδα χωρίς να αναφερθεί πρόβλημα !!!!χαχα μην μας δουλεύουν οι υπόλοιποι ότι το πιο κινήσιμο νήμα είναι αυτό με τις βλάβες στα ΚΤΜια!!
Πάρε το φανάρι στο χέρι και με μια βέργα που θα έχεις τυλίξει με ενα πανί το οποίο θα βάλεις απο κεί που κουμπώνουν οι λάμπες προσπάθησε να φτάσεις στο λεκέ...Από το πλύσιμο κάπου πέρασε λίγο νερό και άφησε μια μικρή στάμπα στο κρύσταλλο στο μπροστά φανάρι από μέσα
Υπάρχει λύση να καθαριστεί κάπως ή να αλλάξω φανάρι; (πλάκα κάνω)
Αυτό σκέφτηκα.Πάρε το φανάρι στο χέρι και με μια βέργα που θα έχεις τυλίξει με ενα πανί το οποίο θα βάλεις απο κεί που κουμπώνουν οι λάμπες προσπάθησε να φτάσεις στο λεκέ...
Προσοχή δεν χρειάζεται πολύ πίεση και να μην ακουμπήσει τίποτα άλλο στο τζάμι εκτός απο το πανί.
Άσε όλα τα υγρά στην άκρη, πλην λάδια φίλτρο.Χαιρετώ το παρεάκι,
Ετοιμαζομαι να ξανακαβαλήσω το μωρό μου μετά από 4 μήνες ακινησίας και δυστηχώς η μηχανή βρίσκεται σε σκεπαστό μεν, αλλά εξωτερικό χώρο.
Έχω κάνει μια λίστα με κάποιες εργασίες που θα της κάνω πρίν κάνω την πρώτη μου βόλτα, οι οποίες είναι οι εξής:
· Καθάρισμα τεπόζιτου
· Αλλαγή φίλτρων αντλίας βενζίνης
· Αλλαγή υγρών συμπλέκτη
· Αλλαγή υγρών φρένων
· Αλλαγή λαδιών και φίλτρων
· Καθάρισμα clutch oil jet
· Καθάρισμα φίλτρου αέρος
· Τοποθέτηση κολάρα σιλικόνης
· Καθάρισμα ψυγείου και αλλαγή παραφλού
· Έλεγχος μπουζί
· Έλεγχος μπαταρίας (την έχω στο συντηρητή)
· Αλλαγή φλας (μου έχει σπάσει)
· Λεπτομερές πλύσιμο
· Τέντωμα, απολίπανση και λίπανση αλυσίδας
· Γράσσο σε κινούμενα μέρη (μανέτες-σταντ κτλ)
· Έλεγχος για τυχόν λάσκα βίδες – παξιμάδια κτλ
· Έλεγχος για τυχόν διαρροές από τσιμούχες πηρουνιού, τρόμπας φρένου, συμπλέκτη κτλ κτλ
· Αέρα στα λάστιχα
· Δρόμοοοοοοοοοοο (χαλαρά στην αρχή να δούμε εάν όλα δουλεύουν σωστά)
Έχετε να προσθέσετε τίποτα που ξεχνάω?
Εμένα ενα θέμα που είχε στις 60.000 χλμ. μου ειχε οξειδωθεί ο λαιμός στα μπροστινά (κράταγε νερο απο το πλύσιμο) και τα ρουλεμαν είχαν τα χαλια τους. καθαρίστηκε ο λαιμος και άλλαξα όλα τα ρουλεμαν. Άλλο μηχανάκι στην οδήγηση μετα απο αυτό.Χαιρετώ το παρεάκι,
Ετοιμαζομαι να ξανακαβαλήσω το μωρό μου μετά από 4 μήνες ακινησίας και δυστηχώς η μηχανή βρίσκεται σε σκεπαστό μεν, αλλά εξωτερικό χώρο.
Έχω κάνει μια λίστα με κάποιες εργασίες που θα της κάνω πρίν κάνω την πρώτη μου βόλτα, οι οποίες είναι οι εξής:
· Καθάρισμα τεπόζιτου
· Αλλαγή φίλτρων αντλίας βενζίνης
· Αλλαγή υγρών συμπλέκτη
· Αλλαγή υγρών φρένων
· Αλλαγή λαδιών και φίλτρων
· Καθάρισμα clutch oil jet
· Καθάρισμα φίλτρου αέρος
· Τοποθέτηση κολάρα σιλικόνης
· Καθάρισμα ψυγείου και αλλαγή παραφλού
· Έλεγχος μπουζί
· Έλεγχος μπαταρίας (την έχω στο συντηρητή)
· Αλλαγή φλας (μου έχει σπάσει)
· Λεπτομερές πλύσιμο
· Τέντωμα, απολίπανση και λίπανση αλυσίδας
· Γράσσο σε κινούμενα μέρη (μανέτες-σταντ κτλ)
· Έλεγχος για τυχόν λάσκα βίδες – παξιμάδια κτλ
· Έλεγχος για τυχόν διαρροές από τσιμούχες πηρουνιού, τρόμπας φρένου, συμπλέκτη κτλ κτλ
· Αέρα στα λάστιχα
· Δρόμοοοοοοοοοοο (χαλαρά στην αρχή να δούμε εάν όλα δουλεύουν σωστά)
Έχετε να προσθέσετε τίποτα που ξεχνάω?
Τα έχω σκεφτεί τα λαδάκια για τις μπουκάλες, αλλά θέλω να τα δω από κοντά πρώτα (δεν έχω επιστρέψει ακόμα Ελλαδιστάν)@giannis1070 Γιάννη με το καλό να ξανακαβαλήσεις...!!!
Εχω σημειώσει παρακάτω τι θα έκανα εγώ μετά απο μια πολύμηνη ακινησία.
Σημειώνω πως και εδώ πάνω λόγω χειμώνα το διάστημα που αναφέρεις φτάνεται εύκολα...
· Καθάρισμα τεπόζιτου (μπορείς απλά να αδειάσεις προαιρετικά την παλιά βενζίνη.Πλαστικό είναι,τι να καθαρίσεις?)
· Αλλαγή φίλτρων αντλίας βενζίνης (εαν είχε γίνει πριν την ακινησία και αυτό προαιρετικά)
· Αλλαγή υγρών συμπλέκτη (Δεν το θεωρώ απαραίτητο λόγω ακινησίας)
· Αλλαγή υγρών φρένων (ομοίως με το αποπάνω)
· Αλλαγή λαδιών και φίλτρων √
· Καθάρισμα clutch oil jet (Ναι εαν δεν το έχεις καθαρίσει ποτέ)
· Καθάρισμα φίλτρου αέρος √
· Τοποθέτηση κολάρα σιλικόνης √
· Καθάρισμα ψυγείου και αλλαγή παραφλού √
· Έλεγχος μπουζί (Εαν τα είχες αλλάξει πρόσφατα,περιττό...)
· Έλεγχος μπαταρίας (την έχω στο συντηρητή) √
· Αλλαγή φλας (μου έχει σπάσει) √
· Λεπτομερές πλύσιμο √
· Τέντωμα, απολίπανση και λίπανση αλυσίδας √
· Γράσσο σε κινούμενα μέρη (μανέτες-σταντ κτλ) √
· Έλεγχος για τυχόν λάσκα βίδες – παξιμάδια κτλ √
· Έλεγχος για τυχόν διαρροές από τσιμούχες πηρουνιού, τρόμπας φρένου, συμπλέκτη κτλ κτλ √
· Αέρα στα λάστιχα √
· Δρόμοοοοοοοοοοο (χαλαρά στην αρχή να δούμε εάν όλα δουλεύουν σωστά) √√√√...
Έχετε να προσθέσετε τίποτα που ξεχνάω?
Θα άλλαζα τα λάδια στις μπουκάλες εαν τα είχα πολλά χιλιόμετρα + την ακινησία.
Έλεγχος στα τακάκια...
Έλεγχος αλυσιδογράναζα...
Καλές βόλτες...!!!!
Θα φάει ένα λάσπωμα που θα είναι όλο δικό του!Άσε όλα τα υγρά στην άκρη, πλην λάδια φίλτρο.
Άσε επίσης τα μπουζί στην ησυχία τους,άσε τα φλας(σπάνε συνεχώς, με κάποιο τρόπο κόλλησε το) άσε το καθάρισμα ντεπόζιτου, ούτε καν τη παλιά βενζίνη μην βγαλεις,το clutch jet επισης στην άκρη,το καθάρισμα ψυγείου το ίδιο.
Και το λεπτομερές πλύσιμο καντο λεπτομερές λασπωμα.Άντε μπραβο
Κάνε μερικά χιλιόμετρα να δουλέψει και όταν έρθει η ώρα του σερβις άλλαζεις πράγματα, το 4μηνο ακινησίας δεν δημιουργεί θέματα,είναι πολύ μικρό διάστημα
Θα σε δούμε τέλος του μήνα;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Φίλε Νίκο απ' ότι θυμάμαι δεν έχω τέτοια προβλήματα μέχρι στιγμής. Το κρατάω όμως αυτό που λες για να έχω το νου μου..Εμένα ενα θέμα που είχε στις 60.000 χλμ. μου ειχε οξειδωθεί ο λαιμός στα μπροστινά (κράταγε νερο απο το πλύσιμο) και τα ρουλεμαν είχαν τα χαλια τους. καθαρίστηκε ο λαιμος και άλλαξα όλα τα ρουλεμαν. Άλλο μηχανάκι στην οδήγηση μετα απο αυτό.
Τα κολλάρα θα τα αλλάξω γιατί στο τρόφφυ μου ανέβασε 6η μπάρα 2 φορές, παρόλο που έχω βάλει και 2ο βεντυλατέρ.....άσε που ανεβάζει το δείκτη αγριάδας της!Να αλλαξεις κολαρα επειδη εκατσε 4 μηνες?? Αν τα εψεις αγορασει ναι αλλα αν οχι μην ασχολεισαι καν... κανε λαδια φιλτρα παραφλου... αν ειναι να κανεις και μπουζι κανε καλυτερα μεγαλο σερβις με βαλβιδες που τα περιλαμβανει ολα...
Παλαιότερα και εγώ για 7μηνα έφευγα. Σε όλα τα μηχανάκια που είχα συνήθιζα να τους κάνω ένα μικρό σερβισάκι και μια περιποίηση πρίν τα καβαλήσω. Ήταν και γιαπωνέζικα.4 μηνες ειναι πολυ μικρο χρονικο διαστημα. Οτι θεμα προκυψει θα ειναι επειδη ηταν σε εξωτερικο χωρο. Αν ηταν σε κλειστο δε θα ειχες θεμα. Το δικο μου θα ειναι 7 μηνες ακινητο αλλα σε κλειστο γκαραζ. Προφανως σε συντηρητη και 5 λεπτα λειτουργιας μια φορα τον μηνα να δουλευουν τρομπες και να κυκλοφορουν τα υγρα. Δε σκοπευω να κανω τιποτα ομως οταν γυρισω περα απο πλυσιμο και φουσκωμα λαστιχα
Τέλος του άλλου ίσως;; ( εγώ παίζεται δεν είναι σίγουρο δυστυχώς )Θα φάει ένα λάσπωμα που θα είναι όλο δικό του!
Πριν τη λασπώσω όμως της χρωστάω μια καλή περιποίηση...
Σχετ. με τις εργασίες κτλ, με τρώνε τα χέρια μου ρε φίλε, ξέρεις, καμιά φορά το να ασχολείσαι με τη μηχανή είναι ποιο απολαυστικό ακόμα και όταν την οδηγάς... θέλω να τη γδύσω εντελώς και να της αλλάξω τα σέα και τα μέα....
Και αφου γίνουν όλα αυτά, το καβάλημα μετά είναι διαφορετικό......
Δε θα έχω γυρίσει μέχρι τέλος του μήνα ρε Νίκο..
Μάλλον ναι!.....Εάν λες για το lc8 μπορεί να έρθω μόνο το Σάββατο γιατί βαφτίζω τον ανιψιό μουΤέλος του άλλου ίσως;; ( εγώ παίζεται δεν είναι σίγουρο δυστυχώς )
Sent from my iPhone using Tapatalk