Επανέρχομαι στο θέμα μετά απο την σημερινή δοκιμή των 150 περίπου Km.
Εως τις 5000σαλ η απόδοσή του είναι σχεδόν ίδια με το DNA.
Η μεγάλη διαφορά είναι απο εκεί και πάνω εως το κόκκινο όπου ανεβάζει σαν τρελό...
Αισθητά μεγάλη διαφορά σε σχέση με πριν...
Σε κάποια ανηφορικά κομμάτια μετά την Πύλη προς τα πάνω το max που είχα δει πριν ήταν εως 120 km/h.
Σήμερα έβλεπα 140+ και δεν το πίστευα...
Πρέπει να ταίριαξε άψογα με το σετάρισμα των καρμπυρατέρ.
Εαν τα πάει εξίσου καλά σε αντοχή και φιλτράρισμα σκόνης πιστεύω οτι θα είναι η χρυσή τομή!
Και κάτι άλλο...
Στην τελευταία αλλαγή λαδιού αντικατέστησα τα BEL-RAY 10w50 με Liqui Moly 10w50.Full συνθετικά και τα δυο.
Έχω κάνει πάνω απο 1000km,το σασμάν δεν δούλευε ποτέ καλύτερα απο τώρα ειδικά ζεστό αλλά μου έκανε εντύπωση η χαμηλή κατανάλωση σε λάδι.
Μόλις 120-130 ml σε αντίθεση με τα προηγούμενα που θέλανε τουλάχιστον 300ml στα ίδια χιλιόμετρα.
Να το δούμε και μετά απο 3000-4000 km πως θα δουλεύει για να βγάλουμε ασφαλή συμπέρασμα.
Αυτιά...!!!