New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
15300€ με abs - dct...too much

Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είδες... έμεινα στην επικεφαλίδα... δεν πρόσεξα τα ψηλά γράμματα. Πάντως νομίζω μέχρι τον Μαϊο αυτός ο τιμοκατάλογος θα αλλάξει.
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Επειδή το έχω αναφέρει πολλάκις και κάποιους μπορεί να τους ενδιαφέρει, αρχίζουν και παρουσιάζονται σιγά-σιγά οι πρώτες "νορμάλ" τιμές, οι οποίες επίσης αλλού έχω γράψει ότι θα είναι καλύτερες και από τις Ευρωπαϊκές!

http://stapountzis.car.gr/bikes/view/7529162/
Δεν είναι Γιάννης είναι Γιαννάκης... 14400 με abs!

Στάλθηκε από το C1905 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν είναι Γιάννης είναι Γιαννάκης... 14400 με abs!

Στάλθηκε από το C1905 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το είδα κι εγώ! Η επικεφαλίδα με παραπληροφόρησε.... γράφει 13.400 με DCT. Με άλλα λόγια με εξαπάτησε, του έστειλα και σχετικό e-mail.
Αν του τραβήξει κανένας καμιά αγωγή θα αναγκαστεί να το δώσει στα 13.400 με DCT εφόσον έτσι το διαφημίζει με κεφαλαία γράμματα.

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
 
Τελευταία επεξεργασία:

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Ωραία τα βίντεο του καθενός, που δεν γνωρίζουμε ποια είναι η εμπειρία του και τι πρεσβεύει...

TestRide πότε θα κάνουμε...άκουσε κανείς τίποτα.... ?
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Ωραία τα βίντεο του καθενός, που δεν γνωρίζουμε ποια είναι η εμπειρία του και τι πρεσβεύει...

TestRide πότε θα κάνουμε...άκουσε κανείς τίποτα.... ?
Θα κανει ο Κεχαγιας test ride?? :eek: Θα πεσει πολυ γελιο :p
 
Reactions: yns

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Μετα απο προτροπη του φιλου Χριστοφ, περασα χθες παλι απο τη Honda/Triumph (που βολικα ειναι πανω στο δρομο σπιτι-δουλεια) για να κοιταξω αν το CRF1000 εχει καθολου χωρο κατω απο τη σελα. Δεν ειχα καμια ελπιδα, καθως σχεδον ολα τα μοντερνα μηχανακια δεν εχουν καθολου χωρο απο κατω, και ετσι ακριβως ειναι και στο Αφρικα.

Βαζω ακομη μερικες φωτο που τραβηξα. Πρωτ'απ'ολα, εβαλα τη σελα στην ψηλη θεση (87εκ) στην οποια το μπροστα κομματι γινεται συνεχομενο με το πισω, στη χαμηλη θεση (85εκ) κανει ενα σκαλι 2εκ. Παταγα παλι καλουτσικα κατω στην ψηλη θεση αλλα για χωμα (και για ασφαλτο λογω προστασιας) θα την αφηνα στη χαμηλη θεση για το υψος μου (1.80μ).

Εδω με τη σελα του οδηγου στην ψηλη θεση.




Και εδω ξαναβαζω τη φωτο που ειχα βαλει με τη σελα στη χαμηλη θεση, οπου φαινεται με λιγη προσοχη το σκαλι των 2εκ, αριστερα απο το κρανος.




Κατι αλλο: η σχαρα ειναι μικρη σε σχεση με τη σχαρα του Τρανσαλπ 650. Εχει "καρφια" απο κατω για να πιανουν χταποδια, οπως επισης και 4 τρυπες στις οποιες προφανως πιανει το top-box της Χονδα. Ελπιζω να βγουν προεκτασεις της σχαρας απο ανεξαρτητους προμηθευτες (motech, touratech κλπ) που πιανουν σ'αυτες τις τρυπες.




Και εδω ο (μη) χωρος κατω απο τη σελα, σε δυο φωτο με τη σελα του οδηγου βγαλμενη. Η σελα του συνοδηγου βγαινει μονο αν λυσει καποιος δυο γερμανικες βιδες που εχουν προσβαση οταν βγει η σελα του οδηγου. Η πρωτη φωτο ειναι τραβηγμενη απο το πλαϊ και η δευτερη απο το πισω μερος της μηχανης.




 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αστεριε, με ενα τετοιο και με το φοβερο GS-RS για σπορτ-τουρινγκ εισαι καλυμενος! Αν βεβαια θες να πας σε μακρινα χωματα και περιπετειες, γιατι για πιο κοντινες χωματοβολτες το 640Adv ειναι αστερι (και πολυ ελαφροτερο).
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τ
Αστεριε, με ενα τετοιο και με το φοβερο GS-RS για σπορτ-τουρινγκ εισαι καλυμενος! Αν βεβαια θες να πας σε μακρινα χωματα και περιπετειες, γιατι για πιο κοντινες χωματοβολτες το 640Adv ειναι αστερι.
Τετοια να του λες, να παίρνουν τα φτερά του αέρα και μετά να πρέπει να τον προσγειωνω. ....:UH:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Επανερχομαι στο θεμα του Αφρικα για να συμπληρωσω κατι σε σχεση με την αποδοση του κινητηρα ψηλα. Οπως εγραψα και στο review, ενω εχει ευστροφια δεν εχει τη δυναμη να "λυσαξει" ψηλα οπως ο κινητηρας του 990 ή πχ του VFR VTEC που εχω που ειναι και 800αρι - αλλα βεβαια V4 με 110 αλογα αντι για τα 95 του V2 Αφρικα. Ανοιξα το γκαζι τερμα με 6η και 105μλω/170χμω και δεν συνεβη τιποτα "δραματικο", στην ιδια ταχυτητα το 990 τιναζεται μπροστα και το ιδιο συμβαινει και στο VFR μου. Ακομα και με μικροτερες ταχυτητες στο κιβωτιο, δηλ 3η/4η/5η, μου φανηκε οτι δεν κερδιζει κανεις πολλα με το να ανεβαζει τις στροφες μεχρι τις 8000+ πριν αλλαξει σχεση και σιγουρα ο κινητηρας δεν εχει με τιποτα την λυσσα ψηλα του 990 ή και του Tiger 800. Αυτο ειναι ενα αρνητικο σημειο απο πλευρας αισθησης αλλα πιθανα αντισταθμιζεται απο τη ροπη στις χαμηλομεσαιες και την χαμηλη καταναλωση. Να το πω με αλλα λογια: ενας κατοχος 990 που γουσταρει να κοκκινιζει το μηχανακι του και να βγαζει γουστα (οι περισοτεροι δηλαδη) δεν νομιζω οτι θα εντυπωσιαστει απο τον κινητηρα, δηλ. παρα τη ροπη του μαλλον θα του φανει χλιαρος. Το γραφω αυτο καθως δεν μου αρεσε και μενα και μαλιστα το ανεφερα στον Κωστα-Γατο οταν μιλησαμε τηλεφωνικα αλλα μου ειπε "λογικο, με το σεταρισμα του κινητηρα για ροπη, χαμηλη καταναλωση και αξιοπιστια". Παντως για να ειναι πληρες το review, θεωρω καλο να το υπογραμμισω για να εχουμε ολες τις οψεις του νομισματος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Επανερχομαι στο θεμα του Αφρικα για να συμπληρωσω κατι σε σχεση με την αποδοση του κινητηρα ψηλα. Οπως εγραψα και στο review, ενω εχει ευστροφια δεν εχει τη δυναμη να "λυσαξει" ψηλα οπως ο κινητηρας του 990 ή πχ του VFR VTEC που εχω που ειναι και 800αρι - αλλα βεβαια V4 με 110 αλογα αντι για τα 95 του V2 Αφρικα. Ανοιξα το γκαζι τερμα με 6η και 105μλω/170χμω και δεν συνεβη τιποτα "δραματικο", στην ιδια ταχυτητα το 990 τιναζεται μπροστα και το ιδιο συμβαινει και στο VFR μου. Ακομα και με μικροτερες ταχυτητες στο κιβωτιο, δηλ 3η/4η/5η, μου φανηκε οτι δεν κερδιζει κανεις πολλα με το να ανεβαζει τις στροφες μεχρι τις 8000+ πριν αλλαξει σχεση και σιγουρα ο κινητηρας δεν εχει με τιποτα την λυσσα ψηλα του 990 ή και του Tiger 800. Αυτο ειναι ενα αρνητικο σημειο απο πλευρας αισθησης αλλα πιθανα αντισταθμιζεται απο τη ροπη στις χαμηλομεσαιες και την πιθανα χαμηλη καταναλωση. Να το πω με αλλα λογια: ενας κατοχος 990 που γουσταρει να κοκκινιζει το μηχανακι του και να βγαζει γουστα (οι περισοτεροι δηλαδη) δεν νομιζω οτι θα εντυπωσιαστει απο τον κινητηρα, δηλ. παρα τη ροπη του μαλλον θα του φανει χλιαρος. Το γραφω αυτο καθως δεν μου αρεσε και μενα και μαλιστα το ανεφερα στον Κωστα-Γατο οταν μιλησαμε τηλεφωνικα αλλα μου ειπε "λογικο, με το σεταρισμα του κινητηρα για ροπη, χαμηλη καταναλωση και αξιοπιστια". Παντως για να ειναι πληρες το review, θεωρω καλο να το υπογραμμισω για να εχουμε ολες τις οψεις του νομισματος.
Με λίγα λόγια ένα αναβαθμισμένο, γιαπωνέζικο F800 GS με 200cc έξτρα (κι ό,τι συνεπάγεται αυτό).
Τα κάνει όλα σχεδόν ΤΕΛΕΙΑ αλλά δεν είναι πουθενά (εκτός από την κατανάλωση) κορυφαίο.
Πολύ θα 'θελα να το κάνω ένα τεστ αν μας το φέρουν εδώ κάτω.
Θενξ εγκέν εξ ελ τζι.

_________________
Ντακάρετε-φον
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Εγω δεν ψη-νο-μαι να μαζεψω για να αγορασω ον-οφ σκουτερ,οσο οφ κι απροβληματιστο να ειναι, δεν ψη-νο-μαι.Παντα σε προσωπικο επιπεδο κι οτι κι αν περιεχει αυτο το πλαισιο.

adv phone
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
για να κοιταξω αν το CRF1000 εχει καθολου χωρο κατω απο τη σελα. Δεν ειχα καμια ελπιδα, καθως σχεδον ολα τα μοντερνα μηχανακια δεν εχουν καθολου χωρο απο κατω, και ετσι ακριβως ειναι και στο Αφρικα.
Μπορεί να μην έχει χώρο κάτω από τη σέλα, αλλά έχει χώρο που προορίζεται για εργαλεία (tool box).
Αν και δεν τρελαίνομαι για Χόντα, με το 1000άρι Άφρικα φαίνεται πως έχουν κάνει ωραία δουλειά και έχουν δώσει σημασία σε λεπτομέρειες - τη λεπτομέρεια της ΠΡΟΣΘΕΤΗΣ εργαλειοθήκης:

Παρμένο από advrider:

Η μπαταρία βρίσκεται στην αριστερή πλευρά, πίσω από την εργαλειοθήκη:



Αφού αφαιρέσεις την εργαλειοθήκη φαίνεται το προστατευτικό της μπαταρίας:



Και εδώ η εργαλειοθήκη:

 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Με λίγα λόγια ένα αναβαθμισμένο, γιαπωνέζικο F800 GS με 200cc έξτρα (κι ό,τι συνεπάγεται αυτό).
Γιαννη οχι ακριβως, ο κινητηρας του εξιταρει πολυ περισοτερο απο τον σχετικα "αχρωμο" γραμμικο κινητηρα του 800GS - οπως εγραψα και στο τελος του τεστ στη συγκριση με τα 800GS και Tiger 800 XC.

Αυτη η εμφαση στη ροπη στις χαμηλομεσαιες θυμιζει σε ενα βαθμο το στυλ αποδοσης των αεροψυκτων boxer σαν pattern αλλα με διαφορα στην αισθηση καθως ειναι δικυλινδρος εν σειρα.
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Πάντως να ξέρεις δεν το είπα για κακό. Με το F800 GS έκανα 70.000 απολαυστικότατα χιλιόμετρα, τα καλύτερά μου μέχρι στιγμής! Το θεωρώ μηχάναρο και μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου τον γνήσιο "απόγονο της Africa Twin". Οψόμεθα με το καινούριο 1000άρι αν και μετά το 990 δύσκολα θα βρεθεί εύκολα κάτι να με συγκινήσει...

_________________
Ντακάρετε-φον
 
Top Bottom