Είδες... έμεινα στην επικεφαλίδα... δεν πρόσεξα τα ψηλά γράμματα. Πάντως νομίζω μέχρι τον Μαϊο αυτός ο τιμοκατάλογος θα αλλάξει.15300€ με abs - dct...too much
Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν είναι Γιάννης είναι Γιαννάκης... 14400 με abs!Επειδή το έχω αναφέρει πολλάκις και κάποιους μπορεί να τους ενδιαφέρει, αρχίζουν και παρουσιάζονται σιγά-σιγά οι πρώτες "νορμάλ" τιμές, οι οποίες επίσης αλλού έχω γράψει ότι θα είναι καλύτερες και από τις Ευρωπαϊκές!
http://stapountzis.car.gr/bikes/view/7529162/
1,400 ευρω ακριβοτερη την πουλανε απο την γαλλια
Το είδα κι εγώ! Η επικεφαλίδα με παραπληροφόρησε.... γράφει 13.400 με DCT. Με άλλα λόγια με εξαπάτησε, του έστειλα και σχετικό e-mail.Δεν είναι Γιάννης είναι Γιαννάκης... 14400 με abs!
Στάλθηκε από το C1905 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θα κανει ο Κεχαγιας test ride?? Θα πεσει πολυ γελιοΩραία τα βίντεο του καθενός, που δεν γνωρίζουμε ποια είναι η εμπειρία του και τι πρεσβεύει...
TestRide πότε θα κάνουμε...άκουσε κανείς τίποτα.... ?
χαχαχαχα..και γιατί όχι....θα πάω αύριο από κει να δω...Θα κανει ο Κεχαγιας test ride?? Θα πεσει πολυ γελιο
Τετοια να του λες, να παίρνουν τα φτερά του αέρα και μετά να πρέπει να τον προσγειωνω. ....Αστεριε, με ενα τετοιο και με το φοβερο GS-RS για σπορτ-τουρινγκ εισαι καλυμενος! Αν βεβαια θες να πας σε μακρινα χωματα και περιπετειες, γιατι για πιο κοντινες χωματοβολτες το 640Adv ειναι αστερι.
Με λίγα λόγια ένα αναβαθμισμένο, γιαπωνέζικο F800 GS με 200cc έξτρα (κι ό,τι συνεπάγεται αυτό).Επανερχομαι στο θεμα του Αφρικα για να συμπληρωσω κατι σε σχεση με την αποδοση του κινητηρα ψηλα. Οπως εγραψα και στο review, ενω εχει ευστροφια δεν εχει τη δυναμη να "λυσαξει" ψηλα οπως ο κινητηρας του 990 ή πχ του VFR VTEC που εχω που ειναι και 800αρι - αλλα βεβαια V4 με 110 αλογα αντι για τα 95 του V2 Αφρικα. Ανοιξα το γκαζι τερμα με 6η και 105μλω/170χμω και δεν συνεβη τιποτα "δραματικο", στην ιδια ταχυτητα το 990 τιναζεται μπροστα και το ιδιο συμβαινει και στο VFR μου. Ακομα και με μικροτερες ταχυτητες στο κιβωτιο, δηλ 3η/4η/5η, μου φανηκε οτι δεν κερδιζει κανεις πολλα με το να ανεβαζει τις στροφες μεχρι τις 8000+ πριν αλλαξει σχεση και σιγουρα ο κινητηρας δεν εχει με τιποτα την λυσσα ψηλα του 990 ή και του Tiger 800. Αυτο ειναι ενα αρνητικο σημειο απο πλευρας αισθησης αλλα πιθανα αντισταθμιζεται απο τη ροπη στις χαμηλομεσαιες και την πιθανα χαμηλη καταναλωση. Να το πω με αλλα λογια: ενας κατοχος 990 που γουσταρει να κοκκινιζει το μηχανακι του και να βγαζει γουστα (οι περισοτεροι δηλαδη) δεν νομιζω οτι θα εντυπωσιαστει απο τον κινητηρα, δηλ. παρα τη ροπη του μαλλον θα του φανει χλιαρος. Το γραφω αυτο καθως δεν μου αρεσε και μενα και μαλιστα το ανεφερα στον Κωστα-Γατο οταν μιλησαμε τηλεφωνικα αλλα μου ειπε "λογικο, με το σεταρισμα του κινητηρα για ροπη, χαμηλη καταναλωση και αξιοπιστια". Παντως για να ειναι πληρες το review, θεωρω καλο να το υπογραμμισω για να εχουμε ολες τις οψεις του νομισματος.
Μπορεί να μην έχει χώρο κάτω από τη σέλα, αλλά έχει χώρο που προορίζεται για εργαλεία (tool box).για να κοιταξω αν το CRF1000 εχει καθολου χωρο κατω απο τη σελα. Δεν ειχα καμια ελπιδα, καθως σχεδον ολα τα μοντερνα μηχανακια δεν εχουν καθολου χωρο απο κατω, και ετσι ακριβως ειναι και στο Αφρικα.
Γιαννη οχι ακριβως, ο κινητηρας του εξιταρει πολυ περισοτερο απο τον σχετικα "αχρωμο" γραμμικο κινητηρα του 800GS - οπως εγραψα και στο τελος του τεστ στη συγκριση με τα 800GS και Tiger 800 XC.Με λίγα λόγια ένα αναβαθμισμένο, γιαπωνέζικο F800 GS με 200cc έξτρα (κι ό,τι συνεπάγεται αυτό).