New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κατι αλλο που ειδα στη μπροσουρα με τα αξεσουαρ που ειναι αξιο αναφορας ειναι το εξης. Η μαμα σελα εχει δυο θεσεις, στα 85 και 87εκ, που ρυθμιζονται απλα βαζοντας την σελα του οδηγου σε διαφορετικες υποδοχες (ψηλη και χαμηλη). Στη δοκιμη που εκανα η σελα ητανε στα 85εκ και την αφησα εκει.

Με καποια επιπλεον χρηματα, μπορει να την παρει κανεις 3εκ ψηλοτερα ή και 3εκ χαμηλοτερα, σαν αξεσουαρ. Οι ψηλοτερες θεσεις ειναι στα 88 και 90εκ και οι χαμηλοτερες στα 82 και 84εκ.

Η ΚΤΜ γιατι δεν κανει κατι παρομοιο? Για παραδειγμα, αν το 1190R μπορουσε να κατεβει πχ στα 86 απο τα 89εκ θα ειχε πολυ μεγαλυτερη εμβελεια σε αναβατες που δεν εχουν τευτονικες διαστασεις. Παρομοια το 1190 θα μπορουσε να εχει προαιρετικο υψος σελας 84-85 απο 87εκ. Γιατι κακα τα ψεμματα, στο χωμα πρεπει να μπορει ο αναβατης να βαλει ποδι κατω στα δυσκολα.
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Κατι αλλο που ειδα στη μπροσουρα με τα αξεσουαρ που ειναι αξιο αναφορας ειναι το εξης. Η μαμα σελα εχει δυο θεσεις, στα 85 και 87εκ, που ρυθμιζονται απλα βαζοντας την σελα του οδηγου σε διαφορετικες υποδοχες (ψηλη και χαμηλη). Στη δοκιμη που εκανα η σελα ητανε στα 85εκ και την αφησα εκει.

Με καποια επιπλεον χρηματα, μπορει να την παρει κανεις 3εκ ψηλοτερα ή και 3εκ χαμηλοτερα, σαν αξεσουαρ. Οι ψηλοτερες θεσεις ειναι στα 88 και 90εκ και οι χαμηλοτερες στα 82 και 84εκ.

Η ΚΤΜ γιατι δεν κανει κατι παρομοιο? Για παραδειγμα, αν το 1190R μπορουσε να κατεβει πχ στα 86 απο τα 89εκ θα ειχε πολυ μεγαλυτερη εμβελεια σε αναβατες που δεν εχουν τευτονικες διαστασεις. Παρομοια το 1190 θα μπορουσε να εχει προαιρετικο υψος σελας 84-85 απο 87εκ. Γιατι κακα τα ψεμματα, στο χωμα πρεπει να μπορει ο αναβατης να βαλει ποδι κατω στα δυσκολα.
...και σ' αυτόν τον τομέα, τα GS ήταν μπροστά...:friend:

Συγχωρέστε με, έχω διάθεση για πείραγμα...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
...και σ' αυτόν τον τομέα, τα GS ήταν μπροστά...:friend:

Συγχωρέστε με, έχω διάθεση για πείραγμα...
Δε λες κατι λαθος σε σχεση με το 1200GS.

Στο 800GS ομως η χαμηλη σελα σημαινει ουσιαστικα σελα-σερβιετακι απο παχος οταν η στανταρ θεση στα 88εκ ειναι ηδη ψηλη - και ακομα ψηλοτερη στα 89εκ με την comfort σελα. Και εδω λοιπον το μηχανακι θα ειχε επωφεληθει απο μια καλυτερη προβλεψη για χαμηλοτερη σελα. Η τουλαχιστο απο μοχλικο στην πισω αναρτηση να χαμηλωνει με αφτερμαρκετ συνδεσμους.
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
Στο 800GS ομως η χαμηλη σελα σημαινει ουσιαστικα σελα-σερβιετακι απο παχος οταν η στανταρ θεση στα 88εκ ειναι ηδη ψηλη - και ακομα ψηλοτερη στα 89εκ με την comfort σελα. Και εδω λοιπον το μηχανακι θα ειχε επωφεληθει απο μια καλυτερη προβλεψη για χαμηλοτερη σελα. Η τουλαχιστο απο μοχλικο στην πισω αναρτηση να χαμηλωνει με αφτερμαρκετ συνδεσμους.
Καποιες φορές το ύψος είναι και σχετικό με το βάρος, τουλάχιστον τα 1-2 εκ. Τι θέλω να πω, είμαι 1,80 με μαμά σέλα πατάω μια χαρά στο 800αρι αλλά το κοντρολάρω και το έχω κρατήσει πολύ πιο εύκολα από το χαμηλότερο v strom που είχα πριν και αν θυμάμαι καλά και από το transalp που είχα προ 5ετιας. Επίσης η μαμά comfort σέλα δεν ξέρω αν είναι πιο ψηλή, αλλά αν κάτσεις πατάς ακόμα καλύτερα από ότι με τη μαμά. (Την έχω γι αυτό το λέω)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ θα ήθελα να συμπληρώσω κάτι πολύ απλούστερο. Το ύψος μιας σέλας φτιάχνεται στη στάνταρ θέση για ανθρώπους με μέσο ύψος (περίπου το 1,78). Αυτό σημαίνει πως η σέλα ρυθμίζεται προς τα πάνω ή προς τα κάτω αναλόγως αν είσαι κοντύτερος ή ψηλότερος. Σε φυσιολογική χρήση και σε χρήση δασικών δρόμων δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τον χειρισμό μιας "ψηλής" μοτοσυκλέτας και είναι σχεδόν βέβαιο πως το 90% των αναβατών δεν ξεφεύγουν από τέτοια χρήση.
Μη σας μπερδεύει η συμμετοχή ανθρώπων σε forum σαν αυτό εδώ που τα ποσοστά διαφέρουν. Και πάλι 1000 από εμάς που π.χ. έχουν BMW, KTM κ.τ.λ. δεν είναι παρά το 10% του συνόλου των ιδιοκτητών.


Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και για να ταρακουνήσω λίγο τους Honda-κηδες....
Σας έχω μαντάτα στα 900! Δώρο από μένα που θα πονέσει (θα πάρουν φωτιά τα πληκτρολόγια με τον γούγλη... αλλά...):



Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
 
Τελευταία επεξεργασία:

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Ναι, ναι... τέτοια να βλέπω... τρικύλινδρα με χωματερά λάστιχα και σκαλοπάτια άνευ ουσίας στη σέλα...
:friend:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εγώ θα ήθελα να συμπληρώσω κάτι πολύ απλούστερο. Το ύψος μιας σέλας φτιάχνεται στη στάνταρ θέση για ανθρώπους με μέσο ύψος (περίπου το 1,78). Αυτό σημαίνει πως η σέλα ρυθμίζεται προς τα πάνω ή προς τα κάτω αναλόγως αν είσαι κοντύτερος ή ψηλότερος. Σε φυσιολογική χρήση και σε χρήση δασικών δρόμων δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τον χειρισμό μιας "ψηλής" μοτοσυκλέτας και είναι σχεδόν βέβαιο πως το 90% των αναβατών δεν ξεφεύγουν από τέτοια χρήση.
Μη σας μπερδεύει η συμμετοχή ανθρώπων σε forum σαν αυτό εδώ που τα ποσοστά διαφέρουν. Και πάλι 1000 από εμάς που π.χ. έχουν BMW, KTM κ.τ.λ. δεν είναι παρά το 10% του συνόλου των ιδιοκτητών.
Στεφανε, ακριβως ετσι, αυτα που εγραφα κι'εγω πιο πανω για το υψος σελας αφορουν την ειδικη χρηση που κανουμε καποιοι εδω μεσα που περιλαμβανει "more often than not" πολυ δυσκολα κοματια (κοιτες χειμαρων, κατηφορες-γκρεμια με κοτρωνια, κλπ).

@δημήτρης: για τετοια χρηση σαν την παραπανω, συμφωνα με την εμπειρια μου το μεγιστο υψος σελας για αναβατη 1.80μ (που ειναι και το δικο μου υψος) ειναι 85-86εκ με σωστη/στιβαρη πισω αναρτηση, ουτε εκατοστο παραπανω. Αν βεβαια το μηχανακι εχει κλ@σμενο ελατηριο/αμορτισερ που καθεται με το βαρος, τοτε καποιος ειναι ενταξει και με μεγαλυτερο υψος σελας σε τετοια κοματια.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ναι, ναι... τέτοια να βλέπω... τρικύλινδρα με χωματερά λάστιχα και σκαλοπάτια άνευ ουσίας στη σέλα...
:friend:
Τσίμπησε το πρώτο ψαράκι. Η σέλα δεν είναι πρόβλημα πίστεψε με.

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
 
Τελευταία επεξεργασία:

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Και για να ταρακουνήσω λίγο τους Honda-κηδες....
Σας έχω μαντάτα στα 900! Δώρο από μένα που θα πονέσει (θα πάρουν φωτιά τα πληκτρολόγια με τον γούγλη... αλλά...):



Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
Σοβαρό εργαλείο φωτιά στην κατηγορία καιρός ήταν :welcome:.....:ok:
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Και για να ταρακουνήσω λίγο τους Honda-κηδες....
Σας έχω μαντάτα στα 900! Δώρο από μένα που θα πονέσει (θα πάρουν φωτιά τα πληκτρολόγια με τον γούγλη... αλλά...):



Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
To συγκεκριμενο ειναι Concept bike sketch (For his own pleasure, Bezzi likes to create concept bike sketches that he thinks manufacturers should build. ) http://www.advpulse.com/adv-bikes/the-new-yamaha-tenere-could-be-a-middleweight-triple/
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
To συγκεκριμενο ειναι Concept bike sketch (For his own pleasure, Bezzi likes to create concept bike sketches that he thinks manufacturers should build. ) http://www.advpulse.com/adv-bikes/the-new-yamaha-tenere-could-be-a-middleweight-triple/
Δεν άφηνες να βράσουν μία ημέρα στο ζουμί τους! Είχα φτιάξει σενάρια να αναπτύξω!
:cool:


Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Δεν άφηνες να βράσουν μία ημέρα στο ζουμί τους! Είχα φτιάξει σενάρια να αναπτύξω!
:cool:


Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
:muted::muted: :laugh::laugh:
 
Reactions: STF

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Και για να ταρακουνήσω λίγο τους Honda-κηδες....
Σας έχω μαντάτα στα 900! Δώρο από μένα που θα πονέσει (θα πάρουν φωτιά τα πληκτρολόγια με τον γούγλη... αλλά...):

Μακαρι να βγει κατι τετοιο Στεφ, αντε γιατι οι Τζαπανεζοι την ειχανε ξεχασει τη μεσαια μεχρι 1000 on-off κατηγορια μεχρι τωρα που βγηκε το Αφρικα, το ΧΤΖ660 ητανε too little και βαρυ για μονοκυλινδρο. (Παρεπιπτοντως, για το ΧΤΖ1200 ακουω/διαβαζω τα καλυτερα για συμπεριφορα/αξιοπιστια αλλα ειναι βαρυδι.)
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Δεν άφηνες να βράσουν μία ημέρα στο ζουμί τους! Είχα φτιάξει σενάρια να αναπτύξω!
:cool:


Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
Στα σκαριά είναι θα το δούμε γρήγορα !!
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Παρεπιπτοντως, για το ΧΤΖ1200 ακουω/διαβαζω τα καλυτερα για συμπεριφορα/αξιοπιστια αλλα ειναι βαρυδι.
Ακριβο βαρυδι οταν πρωτοβγηκε θα προσθετα :D
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Μακαρι να βγει κατι τετοιο Στεφ, αντε γιατι οι Τζαπανεζοι την ειχανε ξεχασει τη μεσαια μεχρι 1000 on-off κατηγορια μεχρι τωρα που βγηκε το Αφρικα, το ΧΤΖ660 ητανε too little και βαρυ για μονοκυλινδρο. (Παρεπιπτοντως, για το ΧΤΖ1200 ακουω/διαβαζω τα καλυτερα για συμπεριφορα/αξιοπιστια αλλα ειναι βαρυδι.)
Εκεί είναι η διαφορά θα κάνει το μπάμ !!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως το γεγονός είναι ένα και δεν έχει να κάνει μόνο με την ποσότητα αλλά και με την ποικιλία της θεματολογίας γύρω από το CRF1000L. Το νέο Africa συζητιέται πολύ!

Με άλλα λόγια η Honda σίγουρα έχει πετύχει το αρχικό ζητούμενο για κάθε νέο προϊόν.
Λίγοι ιδιοκτήτες "μεγάλων" δεν ασχολούνται με το νεο Africa. Όταν θα αρχίσει να κινείται στους δρόμους και εφόσον και το ίδιο το προϊόν είναι απροβλημάτιστο θα σαρώσει (μην περιορίζεστε στα δεδομένα της Ελληνικής αγοράς).
Το ξαναέγραψα και παρά τα αντίθετα πρώτα σημάδια, επιμένω πως το Africa τον Μαΐο ΚΑΙ στην Ελλάδα θα πωλείται κάτω από τα 12500, 13300 & 14300 αντίστοιχα. Για το μόνο που αρχίζω να αμφιβάλλω είναι αν η έκδοση χωρίς abs θα υπάρχει κατά τη διάρκεια ολόκληρου του 2016.

Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
Επειδή το έχω αναφέρει πολλάκις και κάποιους μπορεί να τους ενδιαφέρει, αρχίζουν και παρουσιάζονται σιγά-σιγά οι πρώτες "νορμάλ" τιμές, οι οποίες επίσης αλλού έχω γράψει ότι θα είναι καλύτερες και από τις Ευρωπαϊκές!

http://stapountzis.car.gr/bikes/view/7529162/
 
Top Bottom