stavrouliasp
Μέλος
- Όνομα
- Παντελής
- Μοτό
- DR800S
Πρόεδρε, ωραίος όπως πάντα!
...και σ' αυτόν τον τομέα, τα GS ήταν μπροστά...Κατι αλλο που ειδα στη μπροσουρα με τα αξεσουαρ που ειναι αξιο αναφορας ειναι το εξης. Η μαμα σελα εχει δυο θεσεις, στα 85 και 87εκ, που ρυθμιζονται απλα βαζοντας την σελα του οδηγου σε διαφορετικες υποδοχες (ψηλη και χαμηλη). Στη δοκιμη που εκανα η σελα ητανε στα 85εκ και την αφησα εκει.
Με καποια επιπλεον χρηματα, μπορει να την παρει κανεις 3εκ ψηλοτερα ή και 3εκ χαμηλοτερα, σαν αξεσουαρ. Οι ψηλοτερες θεσεις ειναι στα 88 και 90εκ και οι χαμηλοτερες στα 82 και 84εκ.
Η ΚΤΜ γιατι δεν κανει κατι παρομοιο? Για παραδειγμα, αν το 1190R μπορουσε να κατεβει πχ στα 86 απο τα 89εκ θα ειχε πολυ μεγαλυτερη εμβελεια σε αναβατες που δεν εχουν τευτονικες διαστασεις. Παρομοια το 1190 θα μπορουσε να εχει προαιρετικο υψος σελας 84-85 απο 87εκ. Γιατι κακα τα ψεμματα, στο χωμα πρεπει να μπορει ο αναβατης να βαλει ποδι κατω στα δυσκολα.
Δε λες κατι λαθος σε σχεση με το 1200GS....και σ' αυτόν τον τομέα, τα GS ήταν μπροστά...
Συγχωρέστε με, έχω διάθεση για πείραγμα...
Καποιες φορές το ύψος είναι και σχετικό με το βάρος, τουλάχιστον τα 1-2 εκ. Τι θέλω να πω, είμαι 1,80 με μαμά σέλα πατάω μια χαρά στο 800αρι αλλά το κοντρολάρω και το έχω κρατήσει πολύ πιο εύκολα από το χαμηλότερο v strom που είχα πριν και αν θυμάμαι καλά και από το transalp που είχα προ 5ετιας. Επίσης η μαμά comfort σέλα δεν ξέρω αν είναι πιο ψηλή, αλλά αν κάτσεις πατάς ακόμα καλύτερα από ότι με τη μαμά. (Την έχω γι αυτό το λέω)Στο 800GS ομως η χαμηλη σελα σημαινει ουσιαστικα σελα-σερβιετακι απο παχος οταν η στανταρ θεση στα 88εκ ειναι ηδη ψηλη - και ακομα ψηλοτερη στα 89εκ με την comfort σελα. Και εδω λοιπον το μηχανακι θα ειχε επωφεληθει απο μια καλυτερη προβλεψη για χαμηλοτερη σελα. Η τουλαχιστο απο μοχλικο στην πισω αναρτηση να χαμηλωνει με αφτερμαρκετ συνδεσμους.
Στεφανε, ακριβως ετσι, αυτα που εγραφα κι'εγω πιο πανω για το υψος σελας αφορουν την ειδικη χρηση που κανουμε καποιοι εδω μεσα που περιλαμβανει "more often than not" πολυ δυσκολα κοματια (κοιτες χειμαρων, κατηφορες-γκρεμια με κοτρωνια, κλπ).Εγώ θα ήθελα να συμπληρώσω κάτι πολύ απλούστερο. Το ύψος μιας σέλας φτιάχνεται στη στάνταρ θέση για ανθρώπους με μέσο ύψος (περίπου το 1,78). Αυτό σημαίνει πως η σέλα ρυθμίζεται προς τα πάνω ή προς τα κάτω αναλόγως αν είσαι κοντύτερος ή ψηλότερος. Σε φυσιολογική χρήση και σε χρήση δασικών δρόμων δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τον χειρισμό μιας "ψηλής" μοτοσυκλέτας και είναι σχεδόν βέβαιο πως το 90% των αναβατών δεν ξεφεύγουν από τέτοια χρήση.
Μη σας μπερδεύει η συμμετοχή ανθρώπων σε forum σαν αυτό εδώ που τα ποσοστά διαφέρουν. Και πάλι 1000 από εμάς που π.χ. έχουν BMW, KTM κ.τ.λ. δεν είναι παρά το 10% του συνόλου των ιδιοκτητών.
Τσίμπησε το πρώτο ψαράκι. Η σέλα δεν είναι πρόβλημα πίστεψε με.Ναι, ναι... τέτοια να βλέπω... τρικύλινδρα με χωματερά λάστιχα και σκαλοπάτια άνευ ουσίας στη σέλα...
To συγκεκριμενο ειναι Concept bike sketch (For his own pleasure, Bezzi likes to create concept bike sketches that he thinks manufacturers should build. ) http://www.advpulse.com/adv-bikes/the-new-yamaha-tenere-could-be-a-middleweight-triple/
Δεν άφηνες να βράσουν μία ημέρα στο ζουμί τους! Είχα φτιάξει σενάρια να αναπτύξω!To συγκεκριμενο ειναι Concept bike sketch (For his own pleasure, Bezzi likes to create concept bike sketches that he thinks manufacturers should build. ) http://www.advpulse.com/adv-bikes/the-new-yamaha-tenere-could-be-a-middleweight-triple/
Δεν άφηνες να βράσουν μία ημέρα στο ζουμί τους! Είχα φτιάξει σενάρια να αναπτύξω!
Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
Μακαρι να βγει κατι τετοιο Στεφ, αντε γιατι οι Τζαπανεζοι την ειχανε ξεχασει τη μεσαια μεχρι 1000 on-off κατηγορια μεχρι τωρα που βγηκε το Αφρικα, το ΧΤΖ660 ητανε too little και βαρυ για μονοκυλινδρο. (Παρεπιπτοντως, για το ΧΤΖ1200 ακουω/διαβαζω τα καλυτερα για συμπεριφορα/αξιοπιστια αλλα ειναι βαρυδι.)
Στα σκαριά είναι θα το δούμε γρήγορα !!Δεν άφηνες να βράσουν μία ημέρα στο ζουμί τους! Είχα φτιάξει σενάρια να αναπτύξω!
Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE
Ακριβο βαρυδι οταν πρωτοβγηκε θα προσθεταΠαρεπιπτοντως, για το ΧΤΖ1200 ακουω/διαβαζω τα καλυτερα για συμπεριφορα/αξιοπιστια αλλα ειναι βαρυδι.
Εκεί είναι η διαφορά θα κάνει το μπάμ !!Μακαρι να βγει κατι τετοιο Στεφ, αντε γιατι οι Τζαπανεζοι την ειχανε ξεχασει τη μεσαια μεχρι 1000 on-off κατηγορια μεχρι τωρα που βγηκε το Αφρικα, το ΧΤΖ660 ητανε too little και βαρυ για μονοκυλινδρο. (Παρεπιπτοντως, για το ΧΤΖ1200 ακουω/διαβαζω τα καλυτερα για συμπεριφορα/αξιοπιστια αλλα ειναι βαρυδι.)
Επειδή το έχω αναφέρει πολλάκις και κάποιους μπορεί να τους ενδιαφέρει, αρχίζουν και παρουσιάζονται σιγά-σιγά οι πρώτες "νορμάλ" τιμές, οι οποίες επίσης αλλού έχω γράψει ότι θα είναι καλύτερες και από τις Ευρωπαϊκές!Πάντως το γεγονός είναι ένα και δεν έχει να κάνει μόνο με την ποσότητα αλλά και με την ποικιλία της θεματολογίας γύρω από το CRF1000L. Το νέο Africa συζητιέται πολύ!
Με άλλα λόγια η Honda σίγουρα έχει πετύχει το αρχικό ζητούμενο για κάθε νέο προϊόν.
Λίγοι ιδιοκτήτες "μεγάλων" δεν ασχολούνται με το νεο Africa. Όταν θα αρχίσει να κινείται στους δρόμους και εφόσον και το ίδιο το προϊόν είναι απροβλημάτιστο θα σαρώσει (μην περιορίζεστε στα δεδομένα της Ελληνικής αγοράς).
Το ξαναέγραψα και παρά τα αντίθετα πρώτα σημάδια, επιμένω πως το Africa τον Μαΐο ΚΑΙ στην Ελλάδα θα πωλείται κάτω από τα 12500, 13300 & 14300 αντίστοιχα. Για το μόνο που αρχίζω να αμφιβάλλω είναι αν η έκδοση χωρίς abs θα υπάρχει κατά τη διάρκεια ολόκληρου του 2016.
Στάλθηκε από το τηλέφωνο που βρίσκεται στο BAR του JOE