R1200 GS/GSA LC.....τα υδροψυκτα (...προβλήματα)

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Να ξέρετε παντως ότι πέρα από την .μλκια του γερμαναρα, δεν προλαβαίνουν να πουλάνε!
Σήμερα έχω την χοντρούλα για σέρβις στον Γέρακα και τα νούμερα πωλήσεων είναι παλαβά!!
Κουφά πράγματα....δηλαδη!
Γιατί κουφά ρε φιλαράκι...αφού το'πε ο ΑλέΚΧης στις ειδήσεις των 8...ήρθε η ΑνάΠτυξις. :D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Καλά αυτό το "πουλάνε" στην Ελλάδα μιλάμε για 300 μηχανάκια το χρόνο (τόσα είναι περίπου στα τελευταία χρόνια ετησίως) ενώ παγκοσμίως μιλάμε για πωλήσεις χ10 σε κάποιες χώρες!
Τεράστια νούμερα!
35-40000 μηχανάκια το χρόνο!
Όλα μαζί, αντβέντσουρ και σκέτα.
 

freco

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χίος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Tracer 9
Αφορά τα BMW R1200GS και R1200GS Adventure παραγωγής από Νοέμβριο του 2013 έως Ιούνιο 2017.
Μάλλον πάμε για Παγκόσμια ανάκληση σε όλα τα R1200GS και R1200GS Adventure που παράχθηκαν σε αυτό το διάστημα.
Η ανάκληση ισχύει ήδη σε Γερμανία και Αγγλία. Θα ακολουθήσει η Αμερική που έχει ήδη αποσταλεί στους dealers οδηγία για παύση πωλήσεων.



Πηγή: http://www.advpulse.com/adv-bikes/bmw-r1200gs-fork-stanchion-recall/
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αφορά τα BMW R1200GS και R1200GS Adventure παραγωγής από Νοέμβριο του 2013 έως Ιούνιο 2017.
Μάλλον πάμε για Παγκόσμια ανάκληση σε όλα τα R1200GS και R1200GS Adventure που παράχθηκαν σε αυτό το διάστημα.
Η ανάκληση ισχύει ήδη σε Γερμανία και Αγγλία. Θα ακολουθήσει η Αμερική που έχει ήδη αποσταλεί στους dealers οδηγία για παύση πωλήσεων.



Πηγή: http://www.advpulse.com/adv-bikes/bmw-r1200gs-fork-stanchion-recall/
AΝ? πάντως ανακοινώσει επίσημη παγκόσμια ανάκληση η BMW
και μάλλιστα ΑΝ? το προβληματικό κ επικίνδυνο εξάρτημα αντικατασταθεί με νέο-επανασχεδιασμένο κ ασφαλές
σε ΌΛΕΣ τις GS που εχουν παραχθεί-πουληθεί όλα αυτά τα χρόνια
τότε θα υποβάλω τα Σέβη μου στην εταιρία.
(μπορεί να πάρω μετά κ μία) :D
 

spyrakos35

japanese axle power
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
fjr 1300
@forester και όχι μόνο

αγαπητέ/οί, το θέτω έτσι γιατί το 90% των κατόχων τζιές (στην ελλάδα που ζω, έξω δεν ξέρω, δε με ενδιαφέρει) έχουν ύφος 1000 καρδιναλίων λες και έχουν πιάσει τον Πάπα από τα απαυτά του.... σόρρυ γκάυς, αλλά μάλλον τα δικά μου έχετε πιάσει, όχι του Πάπα (μην το πάρετε στραβά αυτό, καταλαβαίνετε τι εννοώ)....
το θέμα χρήσης δεν το θίγω καθώς δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ νόημα, ό,τι γουστάρει και μπορεί ο καθένας παίρνει και πολύ καλά κάνει....

σε ό,τι αφορά στην εταιρεία έχω τις εξής ενστάσεις
α. απαράδεκτο ενα τόσο ακριβό μηχανάκι να βγαίνει τόσα χρόνια και να εμφανίζει συνέχεια θεματάκια (σικ)
β. απαράδεκτο να λένε "φέρτε να κάνουμε μια πονταρισιά και βλέπουμε" όταν υπάρχουν τέτοια ατυχήματα
γ. απαράδεκτο οι τοπικοί ντήλερς να επιβάλλουν με ακραίες μεθόδους αυτό το οποίο θα έπρεπε να πράξει η μαμά εταιρεία. αν δλδ η ελληνική αντιπροσωπεία δεν προβεί σε ενέργειες, εδώ δε θα γίνει τίποτα ουσιαστικό? πονταρισιά και τέλος?
δεδομένου οτι η μπεμβέ είναι μια εταιρεία που γενικά "ακούει", θεωρώ οτι οι σύλλογοι μοτοσυκλετιστών των τζιες/μπεμβέ/γουατέβερ θα πρέπει κάπως να αντιδράσουν εφόσον ο λόκαλ ντήλερ κάνει την πάπια...

τα ανωτέρω σαφώς και ισχύουν και για όλες τις μάρκες. είμαι 45+ έχω ξεφύγει από τη φάση "μόνο χόνΔα ρε μνιά" και είμαι στη φάση που κράζω τους πάντες ("να φύγετε, να πάτ' αλλού" κιέτς- γέρασα ρπστμ)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@forester και όχι μόνο

αγαπητέ/οί, το θέτω έτσι γιατί το 90% των κατόχων τζιές (στην ελλάδα που ζω, έξω δεν ξέρω, δε με ενδιαφέρει) έχουν ύφος 1000 καρδιναλίων λες και έχουν πιάσει τον Πάπα από τα απαυτά του.... σόρρυ γκάυς, αλλά μάλλον τα δικά μου έχετε πιάσει, όχι του Πάπα (μην το πάρετε στραβά αυτό, καταλαβαίνετε τι εννοώ)....
το θέμα χρήσης δεν το θίγω καθώς δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ νόημα, ό,τι γουστάρει και μπορεί ο καθένας παίρνει και πολύ καλά κάνει....

σε ό,τι αφορά στην εταιρεία έχω τις εξής ενστάσεις
α. απαράδεκτο ενα τόσο ακριβό μηχανάκι να βγαίνει τόσα χρόνια και να εμφανίζει συνέχεια θεματάκια (σικ)
β. απαράδεκτο να λένε "φέρτε να κάνουμε μια πονταρισιά και βλέπουμε" όταν υπάρχουν τέτοια ατυχήματα
γ. απαράδεκτο οι τοπικοί ντήλερς να επιβάλλουν με ακραίες μεθόδους αυτό το οποίο θα έπρεπε να πράξει η μαμά εταιρεία. αν δλδ η ελληνική αντιπροσωπεία δεν προβεί σε ενέργειες, εδώ δε θα γίνει τίποτα ουσιαστικό? πονταρισιά και τέλος?
δεδομένου οτι η μπεμβέ είναι μια εταιρεία που γενικά "ακούει", θεωρώ οτι οι σύλλογοι μοτοσυκλετιστών των τζιες/μπεμβέ/γουατέβερ θα πρέπει κάπως να αντιδράσουν εφόσον ο λόκαλ ντήλερ κάνει την πάπια...

τα ανωτέρω σαφώς και ισχύουν και για όλες τις μάρκες. είμαι 45+ έχω ξεφύγει από τη φάση "μόνο χόνΔα ρε μνιά" και είμαι στη φάση που κράζω τους πάντες ("να φύγετε, να πάτ' αλλού" κιέτς- γέρασα ρπστμ)
Κατ' αρχας για το συγκεκριμένο και πολύ σοβαρό κατασκευαστικό / σχεδιαστικό λάθος, μιλάμε μόνο για το τελευταίο μοντέλο μετα το 2013.
Στα λοιπά που λες, κυρίως για το ύφος, αυτό το βλέπουμε και σε κατόχους παπιού (σε πίτσι που μόλις απέκτησαν μηχανάκι), το έχω δει και σε κατόχους FJR, ZZR,GSXR,CBR, MultiStrada, KTM κλπ..... Γενικώς, με το που αποκτήσουμε κάτι που το θέλουμε πολύ, το ύφος έρχεται μόνο του, όχι σε όλους, αλλά σε όσους είναι να "βγει" , βγαίνει ανεξάρτητα από τη μάρκα που χει ανάμεσα στα πόδια του! Σε α' πρόσωπο, πιο πολύ "καμάρωνα" με το DT200R στα 22 μου, παρά με οτιδήποτε άλλο καβάλησα έκτοτε.
Αν εσύ αγαπητε το βλέπεις μόνο , ή κυρίως σε κατόχους GS, ψάξε αλλού το πρόβλημα! Όχι πάντως στους κατόχους :cool:

Δυστυχώς θα συμφωνήσω και με το θέμα "αντιμετώπισης από το εργοστάσιο".! Βασιζόμενοι στα στατιστικά, παίζουν με ατυχήματα και δυστυχήματα που θα έχουν κόστος σε ζωές ανθρώπων, ή σε σοβαρούς τραυματισμούς!

Και επίσης δυστυχώς, μόνο το κράτος προστατεύει, όπου τελικά το κάνει. Γιατί και οι τοπικοί ντίλερς που που επέβαλαν τις ακραίες μεθόδους που βλέπουμε (παύση πωλήσεων κλπ), το έκαναν βάσει νομοθεσίας της χώρας τους κι όχι από καλή θέληση ;) Και φυσικά οι αγορές εκεί δεν είναι των 300 μοτό ετησίως, αλλά χιλιάδων μοτό ετησίως και φυσικά μετράνε αλλιώς! Ο Έλληνας αντιπρόσωπος (BMW Hellas) και οι ντίλερς του (Παναγιωτόπουλος, Σφακιανάκης, Βαγιανέλης κλπ) τι να κάνουν? 20-30 μηχανάκια έκαστος πουλάνε κάθε χρόνο. Ποιος τους ακούει?
 

spyrakos35

japanese axle power
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
fjr 1300
Κατ' αρχας για το συγκεκριμένο και πολύ σοβαρό κατασκευαστικό / σχεδιαστικό λάθος, μιλάμε μόνο για το τελευταίο μοντέλο μετα το 2013.
και τα προηγούμενα είχαν τα δικά τους θέματα, ας μην τα ξαναλέμε, δεν έχει και νόημα

Στα λοιπά που λες, κυρίως για το ύφος, αυτό το βλέπουμε και σε κατόχους παπιού (σε πίτσι που μόλις απέκτησαν μηχανάκι), το έχω δει και σε κατόχους FJR, ZZR,GSXR,CBR, MultiStrada, KTM κλπ..... Γενικώς, με το που αποκτήσουμε κάτι που το θέλουμε πολύ, το ύφος έρχεται μόνο του, όχι σε όλους, αλλά σε όσους είναι να "βγει" , βγαίνει ανεξάρτητα από τη μάρκα που χει ανάμεσα στα πόδια του! Σε α' πρόσωπο, πιο πολύ "καμάρωνα" με το DT200R στα 22 μου, παρά με οτιδήποτε άλλο καβάλησα έκτοτε.
Αν εσύ αγαπητε το βλέπεις μόνο , ή κυρίως σε κατόχους GS, ψάξε αλλού το πρόβλημα! Όχι πάντως στους κατόχους :cool:
ίσως και να έχεις δίκιο, το γεγονός οτι η πλειονότητα της κοινότητας των μοτοσυκλετιστών αναφέρει το περί "ύφους" ίσως πάλι να δίνει δίκιο σε μένα.... μπορεί βεβαια απλά να ζηλεύουν που δεν έχουν τζιές... "κράζεις/θαυμάζεις" φάση.... οι άλλοι βέβαια γιατί εγώ κράζω/κράζω....
αβυσσος το ύφος του μοτοσυκλετιστή
(πρέπει να σου πω οτι από την ομάδα του τρέισερ στο φατσοβιβλίο με έκαναν πλοκ για το κράξιμο που έριχνα στο υπέρτατο μοτοσακό τους)

Δυστυχώς θα συμφωνήσω και με το θέμα "αντιμετώπισης από το εργοστάσιο".! Βασιζόμενοι στα στατιστικά, παίζουν με ατυχήματα και δυστυχήματα που θα έχουν κόστος σε ζωές ανθρώπων, ή σε σοβαρούς τραυματισμούς!
συμφωνώ και επαυξάνω.... ΟΛΟΙ το κάνουν αυτό.... και αναγνωρίζω στη μπεμβέ (το έγραψα και πριν) οτι είναι εταιρεία που "ακούει".... και πιο πολύ από όλους ίσως...

Και επίσης δυστυχώς, μόνο το κράτος προστατεύει, όπου τελικά το κάνει. Γιατί και οι τοπικοί ντίλερς που που επέβαλαν τις ακραίες μεθόδους που βλέπουμε (παύση πωλήσεων κλπ), το έκαναν βάσει νομοθεσίας της χώρας τους κι όχι από καλή θέληση ;) Και φυσικά οι αγορές εκεί δεν είναι των 300 μοτό ετησίως, αλλά χιλιάδων μοτό ετησίως και φυσικά μετράνε αλλιώς! Ο Έλληνας αντιπρόσωπος (BMW Hellas) και οι ντίλερς του (Παναγιωτόπουλος, Σφακιανάκης, Βαγιανέλης κλπ) τι να κάνουν? 20-30 μηχανάκια έκαστος πουλάνε κάθε χρόνο. Ποιος τους ακούει?
εδώ λίγο θα διαφωνήσω.... γιατί βάσει αυτού που λες, αν τα συμβάντα είχαν γίνει ελλάδα, δε θα υπήρχε θέμα προς διερεύνηση... δεν είναι έτσι.... εχω μαγαζί, σεβομαι τον πελάτη μου (εν προκειμένω, όπου πελάτης = χώρα που έχω αντιπροσωπεία) είτε μου δίνει 10 δραχμές είτε 100.... δεν μπορείς να κάνεις τέτοιου είδους διακρίσεις αν σέβεσαι τον εαυτό σου....
 

Vasilis_st

Μέλος
Όνομα
vasilis
Μοτό
BMS GS
Παίδες είναι ένα θέμα που πονάει γενικά ..... και πονάει πιο πολύ όταν έχεις δώσει και 25000 για να πάρεις το Moto που γουστάρεις τόσο καιρό . Αυτό που θέλω εγω να τονίσω ειναι

1. Η άγνοια των αντιπροσώπων και η θέληση να βγάλουν μια παπαντζα να κουκουλόσουν το πρόβλημά και όχι να καθίσουν να δουν σοβαρά τη έχει γίνει και πως μπορούν να ακουστεί το πρόβλημα και απο Ελλάδα στην μαμά εταιρία σαν κάτι που συμβαίνει !!! Αυτο το λέω απο προσωπική εμπειρία οτι όταν πήγα στην αντιπροσωπία και μίλαγα ο αρχιμιχανικός δεν ήξερε τι γίνετε καν ...μετά απο 2 εβδομάδες τους ενημέρωσαν !!

2. Να τονίσω οτι οτ πρόβλημα δεν προκύπτει όταν πας ταξιδάκια και δεν πατάς χώμα το πρόβλημμα προκίπτει όταν πας χώμα και για το χώμα και 300 κιλα μιχανάκι αυτη η πατέντα με το δαχτυλίδι δεν κάνει δουλίτσα......Να πούμε βέβαια και ότι το λανσάρισμα που έχουν κάνει με τα adve και τa ραλλυ είναι οτι πάνε χώμα κλπ
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
εδώ λίγο θα διαφωνήσω.... γιατί βάσει αυτού που λες, αν τα συμβάντα είχαν γίνει ελλάδα, δε θα υπήρχε θέμα προς διερεύνηση... δεν είναι έτσι.... εχω μαγαζί, σεβομαι τον πελάτη μου (εν προκειμένω, όπου πελάτης = χώρα που έχω αντιπροσωπεία) είτε μου δίνει 10 δραχμές είτε 100.... δεν μπορείς να κάνεις τέτοιου είδους διακρίσεις αν σέβεσαι τον εαυτό σου....
Συμφωνούμε στο "πρέπει"! Έτσι είναι.
Εγώ όμως λέω τι έγινε! Που ΔΕΝ έγινε ότι και όπως έπρεπε ;)
Αν διαβάσεις από την αρχή το θέμα εδώ και δεις τα ρεπορτάζ που έχουμε παραθέσει, θα καταλάβεις ότι έγινε κάτι τέτοιο: "αν τα συμβάντα είχαν γίνει ελλάδα, δε θα υπήρχε θέμα προς διερεύνηση.."
Όσο το θέμα ήταν περιορισμένο σε Ν. Αφρική και Κίνα (μεγάλες αγορές λέμε, όχι Ελλάδα κλπ) δεν ίδρωσε καθόλου η BMW! Ο ομογενής στη Ν. Αφρική τραβιέται 1 χρόνο και μόνο όταν η κόρη του το έκανε ευρέως γνωστό μέσω FB κλπ, μπήκε στο παιχνίδι η Αμερική και η Αγγλία! Εκεί λόγω νομοθεσίας οι αντιπρόσωποι έκαναν recall!!! Και δεν αρκέστηκαν στην αρχική οδηγία του εργοστασίου! Κι όχι επειδή ήταν καλά παιδάκια αυτοί οι ντίλερς...! Απλώς δε μπορούσαν να κάνουν αλλιώς λόγω νόμων! Στην Αμερικη (ΗΠΑ εννοώ) παίζει και σκηνικό stop sale!
Εκεί "την άκουσε" η μητριά πλέον ;)



Στα λοιπά περί GS και υφους, ειλικρινά -και το βλέπεις κι εδώ- εγώ τα χώνω και τα λέω όπως είναι σε όλους! Ούτε υπήρξα μπεμβεδακιας στο παρελθόν, ούτε τα γούσταρα από παλιά. Έτυχε να συμβιώσω με το συγκεκριμένο μηχανάκι (που σαν μοντέλο έχει μηδενικά θέματα, συγκρινόμενο με το παρελθόν αλλά και με το επόμενο μοντέλο) κι εφόσον επί 100000 χλμ μόνο το ευχαριστιέμαι, ε, το παινεύω κιόλας. Τίποτα παραπάνω όμως!
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ο λογος που την ακουσε η BMW πιθανον να ειναι η νομοθεσια στην Αμερικη και πιθανον και στην Αγγλια ειναι η δυνατοτητα μηνυσεως προς τον κατασκευαστη ανα χρηστη.
Θελω να πω, μπορει ο καθ ενας ξεχωριστα να καταθεσει την μυνηση του προς την ΒΜW.
Μετα θα το μυριστει κανας γατος δικηγορος και θα το παει στο συνολο των μυνητών.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ο λογος που την ακουσε η BMW πιθανον να ειναι η νομοθεσια στην Αμερικη και πιθανον και στην Αγγλια ειναι η δυνατοτητα μηνυσεως προς τον κατασκευαστη ανα χρηστη.
Θελω να πω, μπορει ο καθ ενας ξεχωριστα να καταθεσει την μυνηση του προς την ΒΜW.
Μετα θα το μυριστει κανας γατος δικηγορος και θα το παει στο συνολο των μυνητών.
Αυτό ακριβώς, όπως δείχνει και το παρακάτω άρθρο:


http://www.bikeit.gr/articles/reportaz/12204-reportaz-2017-bmw-fork-issue.html

Δεν επιτρέπει αντιγραφή η σελίδα, κάντε έναν κόπο να τη διαβάσετε, μιρκό κείμενο είναι.
 

spyrakos35

japanese axle power
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
fjr 1300
Αυτό ακριβώς, όπως δείχνει και το παρακάτω άρθρο:


http://www.bikeit.gr/articles/reportaz/12204-reportaz-2017-bmw-fork-issue.html

Δεν επιτρέπει αντιγραφή η σελίδα, κάντε έναν κόπο να τη διαβάσετε, μιρκό κείμενο είναι.
Δυο μετρα, δυο σταθμα....
Ελπιζω να μην το φορτωσουμε στους νομοθετες αυτο...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δυο μετρα, δυο σταθμα....
Ελπιζω να μην το φορτωσουμε στους νομοθετες αυτο...
εννοείται!
το εργοστάσιο 1 είναι και κατά τόπους κάνει όπως το βολεύει ;)

Προσοχή! λέω τι κάνει, όχι τι θα έπρεπε να κάνει!!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Γιατι εχω μια εντύπωση οτι η πληροφόρηση που εχουμε για τα γεγονότα δεν ειναι ακριβείς ;;!!
Τεσπα ας μην βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα !!
Θεωρώ οτι πισω απο ολα αυτα παίζονται και αλλα παιχνίδια πολυ μεγαλύτερα απο το ονομα μιας μηχανής και τα προβληματα της
Φυσικα υπήρξε ενα θεμα απο την αρχη με το μπροστινό συστημα κάτω απο ακραίες συνθήκες πίεσης της μηχανής το οποίο οπως το δείχνουν τα τελευταια γεγονότα παραμένει
Απο την άλλη σκεφτομαι το απλό !
Τοσο χαζοί ειναι οι κατασκευαστές που δεν έκαναν τιποτα !!!
Δεν ξερω κατι δεν μου παει καλα ......
Θα δείξη
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Να ξέρετε παντως ότι πέρα από την .μλκια του γερμαναρα, δεν προλαβαίνουν να πουλάνε!
Σήμερα έχω την χοντρούλα για σέρβις στον Γέρακα και τα νούμερα πωλήσεων είναι παλαβά!!
Κουφά πράγματα....δηλαδη!
Ετσι ακριβως!!! Τα θελει ο κωλος μας.....
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Καλά αυτό το "πουλάνε" στην Ελλάδα μιλάμε για 300 μηχανάκια το χρόνο (τόσα είναι περίπου στα τελευταία χρόνια ετησίως) ενώ παγκοσμίως μιλάμε για πωλήσεις χ10 σε κάποιες χώρες!
Τεράστια νούμερα!
35-40000 μηχανάκια το χρόνο!
Όλα μαζί, αντβέντσουρ και σκέτα.
Ασε το παγκοσμιως. Ας μεινουμε στην χωρα μας. Ακομα και τα τριακοσια μηχανακια που πωλουνται στην Ελλαδα, δεν θα επρεπε να'ναι ουτε καν τα μισα, υστερα απο ολα αυτα που "συμβαινουν"!!!
Αλλα, οσο υπαρχουν ανθρωποι που ζουν με το " b m w και ξερο ψωμι", καλα κανει η b m w και τους γραφει ολους στα τετοια της!!!! Η b m w κανει την δουλεια της και κοιταει το συμφερον της. Το ερωτημα ειναι, εμεις τι κανουμε για εμας και το συμφερον μας!!!!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ασε το παγκοσμιως. Ας μεινουμε στην χωρα μας. Ακομα και τα τριακοσια μηχανακια που πωλουνται στην Ελλαδα, δεν θα επρεπε να'ναι ουτε καν τα μισα, υστερα απο ολα αυτα που "συμβαινουν"!!!
Αλλα, οσο υπαρχουν ανθρωποι που ζουν με το " b m w και ξερο ψωμι", καλα κανει η b m w και τους γραφει ολους στα τετοια της!!!! Η b m w κανει την δουλεια της και κοιταει το συμφερον της. Το ερωτημα ειναι, εμεις τι κανουμε για εμας και το συμφερον μας!!!!!!
Όσον αφορά την Ελλάδα , δεν έχει παρουσιαστεί τίποτα στα 1000-1500 μηχανάκια που πουλήθηκαν (πάνω-κάτω, με βάση τα 300 το χρόνο). Χθες-προχθες γύρισαν 12 απ αυτά, εντελώς άθικτα μετά από μια εβδομάδα εντούρο από την Αθήνα στην Πίνδο και πίσω.
Γιατί να μην είναι ούτε τα μισά πουλημένα, όπως το λες?
Πούλα το αδερφέ και πάρε κάτι άλλο.
Δεν αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό σου, ειδικά αφού παραμένεις κάτοχος GS. Άσε το nickname....

Μήπως τρολάρεις και τσιμπάμε?:D:D:D:D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Γιατι εχω μια εντύπωση οτι η πληροφόρηση που εχουμε για τα γεγονότα δεν ειναι ακριβείς ;;!!
Τεσπα ας μην βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα !!
Θεωρώ οτι πισω απο ολα αυτα παίζονται και αλλα παιχνίδια πολυ μεγαλύτερα απο το ονομα μιας μηχανής και τα προβληματα της
Φυσικα υπήρξε ενα θεμα απο την αρχη με το μπροστινό συστημα κάτω απο ακραίες συνθήκες πίεσης της μηχανής το οποίο οπως το δείχνουν τα τελευταια γεγονότα παραμένει
Απο την άλλη σκεφτομαι το απλό !
Τοσο χαζοί ειναι οι κατασκευαστές που δεν έκαναν τιποτα !!!
Δεν ξερω κατι δεν μου παει καλα ......
Θα δείξη
Στέργιο γνωρίζουμε 3 περιστατικά, τώρα με το ντόρο βγήκαν κι άλλα 10 (ας πούμε....) στην επιφάνεια.
Τα πουλημένα μηχανάκια παγκοσμίως είναι 168000 (από strats η ενημέρωση, τη θεωρώ έγκυρη).
Έστω 30 μηχανάκια (τραγικά μεγάλο το νούμερο, δεν υπάρχουν τόσα περιστατικά) με σπασμένα καλάμια ανά την υφήλιο.
Αυτό αναγόμενο % μας κάνει 0,018%

Με τέτοια ποσοστά, σαφώς και δεν ασχολείται το εργοστάσιο και φυσικά δεν προβαίνει αυτοβούλως σε παγκόσμιας κλίμακας ανάκληση! Το κάνει όπου υποχρεώνεται από τους ισχύοντες τοπικούς νόμους! Και μόνο!
Στις άλλες χώρες κάνει αυτό που ξέρουμε, την οδηγία ελέγχου και τοποθέτησης δαχτυλιδιών, αν απαιτείται. Το ίδιο κάνει και στη χώρα μας, όπως είδαμε στο άρθρο του Τάκη που έβαλα πιο πάνω (bike it).
Τώρα μιλάω/σκέπτομαι σαν BMW

Σαν καταναλωτής, δε με νοιάζουν τα ποσοστά κι οι αριθμοί! Με νοιάζει η ακεραιότητά μου!
Σαν καταναλωτής/αναβάτης δε συμφωνώ με το εργοστάσιο λοιπόν και του τα χώνω (ζζζζζμπούτζατ...... και καλά κάνει).
Αλλά αν ήμανε εγώ στη θέση ευθύνης για λήψη απόφασης, το ίδιο θα έκανα. (κι ας μ έστελνε ο γάτος @el-Gatto γι αγρανάπαυση ύστερα:D ).
 

spyrakos35

japanese axle power
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
fjr 1300
Απο την άλλη σκεφτομαι το απλό !
Τοσο χαζοί ειναι οι κατασκευαστές που δεν έκαναν τιποτα !!!
Δεν ξερω κατι δεν μου παει καλα ......
Θα δείξη
Γιατι εκανε η Γιαμαχα για το τρεισερ;
ή μηπως παλιοτερα για τα φειζερ/R1;

Ολα στο βωμο του κερδους
 
Top Bottom