bros400pgm
Μέλος
Μετά την πατάτα των gsxr, όλα πλέον μου ακούγονται αστεία πλέον, ακόμα και από την BMW.
Γιατί κουφά ρε φιλαράκι...αφού το'πε ο ΑλέΚΧης στις ειδήσεις των 8...ήρθε η ΑνάΠτυξις.Να ξέρετε παντως ότι πέρα από την .μλκια του γερμαναρα, δεν προλαβαίνουν να πουλάνε!
Σήμερα έχω την χοντρούλα για σέρβις στον Γέρακα και τα νούμερα πωλήσεων είναι παλαβά!!
Κουφά πράγματα....δηλαδη!
AΝ? πάντως ανακοινώσει επίσημη παγκόσμια ανάκληση η BMWΑφορά τα BMW R1200GS και R1200GS Adventure παραγωγής από Νοέμβριο του 2013 έως Ιούνιο 2017.
Μάλλον πάμε για Παγκόσμια ανάκληση σε όλα τα R1200GS και R1200GS Adventure που παράχθηκαν σε αυτό το διάστημα.
Η ανάκληση ισχύει ήδη σε Γερμανία και Αγγλία. Θα ακολουθήσει η Αμερική που έχει ήδη αποσταλεί στους dealers οδηγία για παύση πωλήσεων.
Πηγή: http://www.advpulse.com/adv-bikes/bmw-r1200gs-fork-stanchion-recall/
Κατ' αρχας για το συγκεκριμένο και πολύ σοβαρό κατασκευαστικό / σχεδιαστικό λάθος, μιλάμε μόνο για το τελευταίο μοντέλο μετα το 2013.@forester και όχι μόνο
αγαπητέ/οί, το θέτω έτσι γιατί το 90% των κατόχων τζιές (στην ελλάδα που ζω, έξω δεν ξέρω, δε με ενδιαφέρει) έχουν ύφος 1000 καρδιναλίων λες και έχουν πιάσει τον Πάπα από τα απαυτά του.... σόρρυ γκάυς, αλλά μάλλον τα δικά μου έχετε πιάσει, όχι του Πάπα (μην το πάρετε στραβά αυτό, καταλαβαίνετε τι εννοώ)....
το θέμα χρήσης δεν το θίγω καθώς δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ νόημα, ό,τι γουστάρει και μπορεί ο καθένας παίρνει και πολύ καλά κάνει....
σε ό,τι αφορά στην εταιρεία έχω τις εξής ενστάσεις
α. απαράδεκτο ενα τόσο ακριβό μηχανάκι να βγαίνει τόσα χρόνια και να εμφανίζει συνέχεια θεματάκια (σικ)
β. απαράδεκτο να λένε "φέρτε να κάνουμε μια πονταρισιά και βλέπουμε" όταν υπάρχουν τέτοια ατυχήματα
γ. απαράδεκτο οι τοπικοί ντήλερς να επιβάλλουν με ακραίες μεθόδους αυτό το οποίο θα έπρεπε να πράξει η μαμά εταιρεία. αν δλδ η ελληνική αντιπροσωπεία δεν προβεί σε ενέργειες, εδώ δε θα γίνει τίποτα ουσιαστικό? πονταρισιά και τέλος?
δεδομένου οτι η μπεμβέ είναι μια εταιρεία που γενικά "ακούει", θεωρώ οτι οι σύλλογοι μοτοσυκλετιστών των τζιες/μπεμβέ/γουατέβερ θα πρέπει κάπως να αντιδράσουν εφόσον ο λόκαλ ντήλερ κάνει την πάπια...
τα ανωτέρω σαφώς και ισχύουν και για όλες τις μάρκες. είμαι 45+ έχω ξεφύγει από τη φάση "μόνο χόνΔα ρε μνιά" και είμαι στη φάση που κράζω τους πάντες ("να φύγετε, να πάτ' αλλού" κιέτς- γέρασα ρπστμ)
και τα προηγούμενα είχαν τα δικά τους θέματα, ας μην τα ξαναλέμε, δεν έχει και νόημαΚατ' αρχας για το συγκεκριμένο και πολύ σοβαρό κατασκευαστικό / σχεδιαστικό λάθος, μιλάμε μόνο για το τελευταίο μοντέλο μετα το 2013.
ίσως και να έχεις δίκιο, το γεγονός οτι η πλειονότητα της κοινότητας των μοτοσυκλετιστών αναφέρει το περί "ύφους" ίσως πάλι να δίνει δίκιο σε μένα.... μπορεί βεβαια απλά να ζηλεύουν που δεν έχουν τζιές... "κράζεις/θαυμάζεις" φάση.... οι άλλοι βέβαια γιατί εγώ κράζω/κράζω....Στα λοιπά που λες, κυρίως για το ύφος, αυτό το βλέπουμε και σε κατόχους παπιού (σε πίτσι που μόλις απέκτησαν μηχανάκι), το έχω δει και σε κατόχους FJR, ZZR,GSXR,CBR, MultiStrada, KTM κλπ..... Γενικώς, με το που αποκτήσουμε κάτι που το θέλουμε πολύ, το ύφος έρχεται μόνο του, όχι σε όλους, αλλά σε όσους είναι να "βγει" , βγαίνει ανεξάρτητα από τη μάρκα που χει ανάμεσα στα πόδια του! Σε α' πρόσωπο, πιο πολύ "καμάρωνα" με το DT200R στα 22 μου, παρά με οτιδήποτε άλλο καβάλησα έκτοτε.
Αν εσύ αγαπητε το βλέπεις μόνο , ή κυρίως σε κατόχους GS, ψάξε αλλού το πρόβλημα! Όχι πάντως στους κατόχους
συμφωνώ και επαυξάνω.... ΟΛΟΙ το κάνουν αυτό.... και αναγνωρίζω στη μπεμβέ (το έγραψα και πριν) οτι είναι εταιρεία που "ακούει".... και πιο πολύ από όλους ίσως...Δυστυχώς θα συμφωνήσω και με το θέμα "αντιμετώπισης από το εργοστάσιο".! Βασιζόμενοι στα στατιστικά, παίζουν με ατυχήματα και δυστυχήματα που θα έχουν κόστος σε ζωές ανθρώπων, ή σε σοβαρούς τραυματισμούς!
εδώ λίγο θα διαφωνήσω.... γιατί βάσει αυτού που λες, αν τα συμβάντα είχαν γίνει ελλάδα, δε θα υπήρχε θέμα προς διερεύνηση... δεν είναι έτσι.... εχω μαγαζί, σεβομαι τον πελάτη μου (εν προκειμένω, όπου πελάτης = χώρα που έχω αντιπροσωπεία) είτε μου δίνει 10 δραχμές είτε 100.... δεν μπορείς να κάνεις τέτοιου είδους διακρίσεις αν σέβεσαι τον εαυτό σου....Και επίσης δυστυχώς, μόνο το κράτος προστατεύει, όπου τελικά το κάνει. Γιατί και οι τοπικοί ντίλερς που που επέβαλαν τις ακραίες μεθόδους που βλέπουμε (παύση πωλήσεων κλπ), το έκαναν βάσει νομοθεσίας της χώρας τους κι όχι από καλή θέληση Και φυσικά οι αγορές εκεί δεν είναι των 300 μοτό ετησίως, αλλά χιλιάδων μοτό ετησίως και φυσικά μετράνε αλλιώς! Ο Έλληνας αντιπρόσωπος (BMW Hellas) και οι ντίλερς του (Παναγιωτόπουλος, Σφακιανάκης, Βαγιανέλης κλπ) τι να κάνουν? 20-30 μηχανάκια έκαστος πουλάνε κάθε χρόνο. Ποιος τους ακούει?
Συμφωνούμε στο "πρέπει"! Έτσι είναι.εδώ λίγο θα διαφωνήσω.... γιατί βάσει αυτού που λες, αν τα συμβάντα είχαν γίνει ελλάδα, δε θα υπήρχε θέμα προς διερεύνηση... δεν είναι έτσι.... εχω μαγαζί, σεβομαι τον πελάτη μου (εν προκειμένω, όπου πελάτης = χώρα που έχω αντιπροσωπεία) είτε μου δίνει 10 δραχμές είτε 100.... δεν μπορείς να κάνεις τέτοιου είδους διακρίσεις αν σέβεσαι τον εαυτό σου....
Αυτό ακριβώς, όπως δείχνει και το παρακάτω άρθρο:Ο λογος που την ακουσε η BMW πιθανον να ειναι η νομοθεσια στην Αμερικη και πιθανον και στην Αγγλια ειναι η δυνατοτητα μηνυσεως προς τον κατασκευαστη ανα χρηστη.
Θελω να πω, μπορει ο καθ ενας ξεχωριστα να καταθεσει την μυνηση του προς την ΒΜW.
Μετα θα το μυριστει κανας γατος δικηγορος και θα το παει στο συνολο των μυνητών.
Δυο μετρα, δυο σταθμα....Αυτό ακριβώς, όπως δείχνει και το παρακάτω άρθρο:
http://www.bikeit.gr/articles/reportaz/12204-reportaz-2017-bmw-fork-issue.html
Δεν επιτρέπει αντιγραφή η σελίδα, κάντε έναν κόπο να τη διαβάσετε, μιρκό κείμενο είναι.
εννοείται!Δυο μετρα, δυο σταθμα....
Ελπιζω να μην το φορτωσουμε στους νομοθετες αυτο...
Ετσι ακριβως!!! Τα θελει ο κωλος μας.....Να ξέρετε παντως ότι πέρα από την .μλκια του γερμαναρα, δεν προλαβαίνουν να πουλάνε!
Σήμερα έχω την χοντρούλα για σέρβις στον Γέρακα και τα νούμερα πωλήσεων είναι παλαβά!!
Κουφά πράγματα....δηλαδη!
Ασε το παγκοσμιως. Ας μεινουμε στην χωρα μας. Ακομα και τα τριακοσια μηχανακια που πωλουνται στην Ελλαδα, δεν θα επρεπε να'ναι ουτε καν τα μισα, υστερα απο ολα αυτα που "συμβαινουν"!!!Καλά αυτό το "πουλάνε" στην Ελλάδα μιλάμε για 300 μηχανάκια το χρόνο (τόσα είναι περίπου στα τελευταία χρόνια ετησίως) ενώ παγκοσμίως μιλάμε για πωλήσεις χ10 σε κάποιες χώρες!
Τεράστια νούμερα!
35-40000 μηχανάκια το χρόνο!
Όλα μαζί, αντβέντσουρ και σκέτα.
Όσον αφορά την Ελλάδα , δεν έχει παρουσιαστεί τίποτα στα 1000-1500 μηχανάκια που πουλήθηκαν (πάνω-κάτω, με βάση τα 300 το χρόνο). Χθες-προχθες γύρισαν 12 απ αυτά, εντελώς άθικτα μετά από μια εβδομάδα εντούρο από την Αθήνα στην Πίνδο και πίσω.Ασε το παγκοσμιως. Ας μεινουμε στην χωρα μας. Ακομα και τα τριακοσια μηχανακια που πωλουνται στην Ελλαδα, δεν θα επρεπε να'ναι ουτε καν τα μισα, υστερα απο ολα αυτα που "συμβαινουν"!!!
Αλλα, οσο υπαρχουν ανθρωποι που ζουν με το " b m w και ξερο ψωμι", καλα κανει η b m w και τους γραφει ολους στα τετοια της!!!! Η b m w κανει την δουλεια της και κοιταει το συμφερον της. Το ερωτημα ειναι, εμεις τι κανουμε για εμας και το συμφερον μας!!!!!!
Στέργιο γνωρίζουμε 3 περιστατικά, τώρα με το ντόρο βγήκαν κι άλλα 10 (ας πούμε....) στην επιφάνεια.Γιατι εχω μια εντύπωση οτι η πληροφόρηση που εχουμε για τα γεγονότα δεν ειναι ακριβείς ;;!!
Τεσπα ας μην βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα !!
Θεωρώ οτι πισω απο ολα αυτα παίζονται και αλλα παιχνίδια πολυ μεγαλύτερα απο το ονομα μιας μηχανής και τα προβληματα της
Φυσικα υπήρξε ενα θεμα απο την αρχη με το μπροστινό συστημα κάτω απο ακραίες συνθήκες πίεσης της μηχανής το οποίο οπως το δείχνουν τα τελευταια γεγονότα παραμένει
Απο την άλλη σκεφτομαι το απλό !
Τοσο χαζοί ειναι οι κατασκευαστές που δεν έκαναν τιποτα !!!
Δεν ξερω κατι δεν μου παει καλα ......
Θα δείξη
Γιατι εκανε η Γιαμαχα για το τρεισερ;Απο την άλλη σκεφτομαι το απλό !
Τοσο χαζοί ειναι οι κατασκευαστές που δεν έκαναν τιποτα !!!
Δεν ξερω κατι δεν μου παει καλα ......
Θα δείξη