@
konkost Κωστή, μίλησα για συγκεκριμένους ανθρώπους. Δε μίλησα για τις δικές μας χωματόβολτες.
Το ότι πάει κάποιος/κάποιοι με GS εκεί που πάνε "μόνο " εντούρο, είναι γεγονός. Το ότι ένα εντούρο την ίδια στιγμή θα τους περνούσε από πάνω, επίσης γεγονός. Όμως πάνε και κάποιοι με GS σε αμμουδιές 20-25 χλμ, πάνε σε μονοπάτια, και μπαίνουν και σε μοτο κρος πίστα και κάνουν τα άλματα κανονικά, με την ταχύτητα που μπορούν και με άλμα (όχι σαν το άλμα του 110 κιλών καθαρού) αλλά όχι κι όπως το λες όμως. Αυτό που λες θα το έκανα εγώ, που δε μπορώ να κάνω άλμα ούτε με εντούρο. Κάποιοι κάνουν και με GS όμως. Όπως κάνουν και με ΚΤΜ 1290 και με Multistrada Adve.
Όσο για την Πίνδο, οι δασικοί στεγνοί περνάνε κι από CBR, γνωστό!
Αλλά με 2 - 3 μέρες κατακλυσμό (πριν λίγες μέρες ήταν με τη θεομηνία), ε ναι! Είναι εντούρο στη λάσπη με θηρία 250 κιλών! κι όχι σκέτα. Με μπαγκάζια για κατασκήνωση μιας εβδομάδας! Η βόλτα είναι γνωστή, δε βάζω λινκ γιατί αφορά επαγγελματία και δε θα κάνω διαφήμιση. Με πμ όποιος θέλει, ότι θέλει.
Φυσικά τα ανεφερα όλα αυτά επί του θέματος, διότι έχουμε παραδείγματα μοτο που "βιάστηκαν" πραγματικά και δεν έκαναν κιχ (για τα πηρούνια λέω, αυτό είναι εδώ το θέμα κι όχι που πάει και τι κάνει το GS). Για την Ελλάδα των 1000 μηχανών μιλάμε πάντα. Στα 1000, κανένα σπασμένο!
Παγκοσμίως 20-30 μηχανάκια (υπερβολικός ο αριθμός, αλλά λέω τόσα) που έσπασαν στο χώμα.
Πουλήθηκαν 168000 όμως! Κι έσπασαν όσα λέμε.....
Κι επανέρχομαι για να τονίσω τη διαφορά, πώς το βλέπω σαν χρήστης μηχανής και πώς το βλέπουν οι καθ ύλην αρμόδιοι του εργοστασίου! (τα έγραψα χθες, μην επαναλάβω).
Επισημαίνω ότι δεν έχω το συγκεκριμένο μηχανάκι και δε με νοιάζει κι αν σπάει στην τελική!