Με την ευκαιρία του οδοιπορικού και των 865 χλμ που γράψαμε σε 30 ώρες περίπου, θα πω όρισμένα συμπεράσματα για τα αναλώσιμα που έχω πάνω στο μηχανάκι αυτή τη στιγμή.
- Λάστιχα Dunlop Trailsmart με κάτι λιγότερο από 7000 χλμ και ηλικίας 6 1/2 μηνών. Πιέση 2,3 - 2,7 μπρος/πίσω.
Θα τα έλεγα άψογα! Με τη μωτ από Ελευσίνα στο Λεωνίδιο να είναι 90 χαω (όλη η διαδρομή από παλαιά ΕΟ), τα λάστιχα πιέστηκαν αρκετά σε όλη τη διαδρομή. Το όσο σε υψηλές ταχύτητες μέχρι το Άργος και τους Μύλους, όσο και σε ακραία φρένα και στριψίματα από εκεί και μετά. Η συμπεριφορά τους άριστη και ενέπνεε σιγουριά σε κάθε τοποθέτηση και σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Υπήρξαν κάποια γλιστρήματα του πίσω σε "καρύδωμα" 2ης ή 3ης σε εξόδους κλειστών στροφών, αλλά μόνο σε κάποια συγκεκριμένα σημεία. Επειδή πριν και μετά από αυτά, δεν υπήρξε θέμα, το αποδίδω στο οδόστρωμα. Το ίδιο και την επόμενη μέρα, όπου πάλι πιέστηκαν πολύ (με μωτ 68 χαω), υπήρξε γλίστρημα μόνο σε κάποια σημεία που σίγουρα οφειλόταν στο δρόμο. Αυτή η άποψη ενισχύεται από το γεγονός ότι γλίστρησε κι ο Γιώργης στα ίδια σημεία, που φορούσε τα Metzeler Tourance NEXT. Αυτά ήταν τα προ-προηγούμενά μου λάστιχα τα οποία επίσης μου άρεσαν και ουσιαστικά έχουν ελάχιστη διαφορά από τα Ντανλοπάκια που έχω τώρα, και κυρίως σε αίσθηση, όχι σε αποτελεσματικότητα.
- Φρένα (δίσκοι μαμα, με 76000χλμ και τακάκια EBC μπρος πίσω με περίπου 15.000 και στο μέσον της ζωής τους).
Α Ψ Ο Γ Α!!!!!
Απίστευτη διάρκεια στο φρένο και ουδέποτε έδωσαν αίσθηση μειωμένης απόδοσης, ακόμα και σε συνεχή φρένα από τα 130-140 στα 40-50 για φουρκέτες. Κατεβήκαμε "αεροπορία" από Τρίπολη προς Μεγαλόπολη και πραγματικά με εντυπωσίασαν!
Σημειωτέον ότι εκεί έχω ανάψει δίσκους από Impreza STi και πήγαμε σε αναβάθμιση άμεσα....
Έχοντας γράψει αρκετά χλμ, τα τακάκια έχουν πατήσει πλήρως στις δισκόπλακες και πλέον το φρένο είναι πολύ δυνατό από την αρχή, ενώ στις πρώτες χιλιάδες χλμ της ζωής τους, απαιτούσαν λίγο ζέσταμα για να αποδώσουν. Τώρα πλέον είναι άψογα! Το έτερο GS φοράει ίδιους δίσκους, με ίδια χλμ και τακάκια κόκκινα Brembo, 'oπου επίσης ο Γιώργος δεν είχε κανένα θέμα, ούτε και σφύριξαν κάπου τα φρένα του, όπως πολλές κακιές γλώσσες ισχυρίζονται.....
Σε σχέση με τα εγροστασιακά τακάκια, προτιμώ και τα 2 προαναφερθέντα aftermarket!
- Αναρτήσεις
Εδώ δεν υπάρχει αλλαγή κλπ από τις εργοστασιακές επιλογές. Με εξαίρεση το μπροστινό μου αμορτισερ που έχει υποστεί μια επισκευή πριν 25000 χλμ και αποδυκνείεται επιτυχημένη και άψογη επίσης.
Οι αναρτήσεις του GS σε αυτές τις συνθήκες, είναι υπεράνω κριτικής! Μιλάω για άσφαλτο με καλό, ή μέτριο οδόστρωμα και υψηλές ταχύτητες με απαιτητικά φρένα κλπ....
Δώσε πόνο κι αυτές λειιτουργούν άψογα! Όσο μου τη σπάνε με την απόδοσή τους όταν οδηγώ χαλαρά, τόσο με φτιάχνουν στα "τέρματα"! Τζέκυλ και Χάιντ ένα πράμα....
Τις καταευχαριστήθηκα σε κάτι εντελώς οριακά φρένα σε κατσαρό οδόστρωμα (το άκρον άοτον της καταπόνησης...) που μόλις το αντελήφθηκα, λέω "μεγάλε δε σταματάς ούτε με τρισάγιο".... κι όμως το μηχανάκι φρέναρε σαν αυτοκίνητο! Παίζει το ρόλο του και το telelever εδώ κι αμφιβάλω αν θα μπορούσε οποιοδήποτε τηλεσκοπικό πηρούνι να μου δώσει τέτοιο αποτέλεσμα κάτω από τις ίδιες συνθήκες! Εδώ λέω μετά παρησίας: ΝΑ ΓΙΑΤΙ GS!!!
Και μια αναφορά στα δύο μηχανάκια. Το Triple Black και το επετειακό του Γιώργου @
gkpapa , και τα 2 μοντέλα 2010+ και με περίπου ίδια χλμ συνολικά.
Και τα δύο μηχανάκια φοράνε after market φίλτρα εισαγωγής αέρα και εξατμήσεις. Εγώ μόνο τελικό Akrapovic , ενώ ο Γιώργος ολόσωμη Akrapovic με τον μικρό καταλύτη της ίδιας μάρκας (δεν υπάρχει ούτε σε στοκ αυτή τη στιγμή- κ@λόφαρδος ο Γιώργης που την έχει). Τα φίλτρα μας είναι DNA για το επετειακό , K&N για το δικό μου.
Ανοίξαμε 4ες από τις 2000 σαλ και μέχρι τις 6-6500 έφευγα μπροστά 2-3 μηχανάκια, ίσως και παραπάνω, ο Γιώργος ξέρει που έβλεπε. Εγώ πίσω δεν κοίταγα
Εκεί κάπου και μέχρι τις 7500 σαλ, με έφτανε και μετά εξαφανιζόταν.....
Κουμπώσαμε 5ες και η διαφορά όσο ανέβαιναν οι στροφές, μεγάλωνε δραματικά! Πρέπει να έχει +10 χλμ τελική τουλάχιστον!!!!
Ψηλά, πάνω από τις 7500 το GS με ολόσωμη ακράπα σκοτώνει! Εκεί που το δικό μου τέλειωνε, το άλλο ακόμα λυσσομανούσε!
Βέβαια έχω το πλεονέκτημα στις χαμηλομεσαίες, που είναι πολύ σημαντικό για μένα. Για όποιον θέλει όμως μέγιστες αποδόσεις και υψηλή τελική, τότε ολόσωμη ακράπα και φίλτρο
Για τυχόν επιπλέον ερωτήσεις - απορείες, εδώ είμαστε