IoannisPanagiotidis
Μέλος
...για χαρα παιδες ...κατευθειαν στο θεμα ...με αφορμη προβλημα που παρουσιαστηκε σε GS καλου φιλου μοντελο 2008 ... θετω ερωτηματα και ψαχνω καθε πιθανη βοηθεια ή εμπειρία οποιουδήποτε φιλου της παρεας που ειχε παρομοιο προβλημα και πως το ελυσε!
το λοιπον ... κανονικα ξερουμε απ το μανουαλ της BMW , οτι τα υγρα του συμπλεκτη στα μοντελα του GS μετα το 2004 δεν ειναι πως συνηθίζετε απλα υγρα φρενων Dot4 αλλα ενα αλλο υδραυλικό λάδι που το ονομαζει Vitamol V10 .... με βασικη του ικανοτητα το οτι δεν επηρεάζεται τοσο απ τις υψηλες θερμοκρασιες και υποτιθεται οτι δεν μαζευει με τον καιρο αερα και δεν επιβαλεται ετσι η αλλαγη του! περιγραφοντας το μαλιστα και σαν Life time fullung!
...το προβλημα που παρουσιαστηκε στον φιλο ειναι οτι αναλογος της χρησης και χωρις καμια ιδιαίτερη προειδοποίηση η μανετα του συμπλεκτη χανει την αρχικη της πιεση ...μεταφεροντας το σημειο πιεσης πολυ πιο κατω στο πατημα της ... αφηνει ενα ελαφρυ συνεχουμενο τσιριχτο σαν να τριβεται ενας ιμάντας αυτοκινητου ...ο οποιος θορυβος φευγει με το πατημα της μανετας του συμπλεκτη και στη χειροτερη εν κινηση αποσυμπλέκει πολυ δυσκολα τις ταχυτητες, σχεδον καρφωτες εως και καθολου.
Εδω να προσθεσω οτι το χρωμα των υγρων στο ποτηρακι ηδη δειχνει πολυ σκουρο ... πολυ πιο σκουρο απ το αρχικο πρασινο ή ανοιχτο γαλαζιο του Vitamol V10 στην αρχικη του συσκευασια.
δεν ξερω απο που να ξεκινησω και ποιο κομματι της γραμμης του συμπλεκτη να ενοχοποιήσω σαν αιτια .....και πριν ξεκινησω αλλαγη και εξαέρωση υγρων ...ή ακομα και αποσυναρμολογηση και ελεγχο της καταστασης της αντλιας (2 στο σχεδιαγραμμα) του συμπλεκτη ... ζηταω οποιαδηποτε εμπειρια/συμβουλη/προτροπη ακομη και αν ακουσατε κατι σχετικο ...γιατι προσωπικα αν και ασχολουμε εδω και 9 σχεδον χρονια με το GS ...τετοιο προβλημα δεν συναντησα!
................
το λοιπον ... κανονικα ξερουμε απ το μανουαλ της BMW , οτι τα υγρα του συμπλεκτη στα μοντελα του GS μετα το 2004 δεν ειναι πως συνηθίζετε απλα υγρα φρενων Dot4 αλλα ενα αλλο υδραυλικό λάδι που το ονομαζει Vitamol V10 .... με βασικη του ικανοτητα το οτι δεν επηρεάζεται τοσο απ τις υψηλες θερμοκρασιες και υποτιθεται οτι δεν μαζευει με τον καιρο αερα και δεν επιβαλεται ετσι η αλλαγη του! περιγραφοντας το μαλιστα και σαν Life time fullung!
...το προβλημα που παρουσιαστηκε στον φιλο ειναι οτι αναλογος της χρησης και χωρις καμια ιδιαίτερη προειδοποίηση η μανετα του συμπλεκτη χανει την αρχικη της πιεση ...μεταφεροντας το σημειο πιεσης πολυ πιο κατω στο πατημα της ... αφηνει ενα ελαφρυ συνεχουμενο τσιριχτο σαν να τριβεται ενας ιμάντας αυτοκινητου ...ο οποιος θορυβος φευγει με το πατημα της μανετας του συμπλεκτη και στη χειροτερη εν κινηση αποσυμπλέκει πολυ δυσκολα τις ταχυτητες, σχεδον καρφωτες εως και καθολου.
Εδω να προσθεσω οτι το χρωμα των υγρων στο ποτηρακι ηδη δειχνει πολυ σκουρο ... πολυ πιο σκουρο απ το αρχικο πρασινο ή ανοιχτο γαλαζιο του Vitamol V10 στην αρχικη του συσκευασια.
δεν ξερω απο που να ξεκινησω και ποιο κομματι της γραμμης του συμπλεκτη να ενοχοποιήσω σαν αιτια .....και πριν ξεκινησω αλλαγη και εξαέρωση υγρων ...ή ακομα και αποσυναρμολογηση και ελεγχο της καταστασης της αντλιας (2 στο σχεδιαγραμμα) του συμπλεκτη ... ζηταω οποιαδηποτε εμπειρια/συμβουλη/προτροπη ακομη και αν ακουσατε κατι σχετικο ...γιατι προσωπικα αν και ασχολουμε εδω και 9 σχεδον χρονια με το GS ...τετοιο προβλημα δεν συναντησα!
................