R1200GS ....υγρά συμπλέκτη? ... ... αντλία συμπλέκτη?

IoannisPanagiotidis

Μέλος
Περιοχή
Solingen - Thessaloniki
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
R1200GS
:ok:...για χαρα παιδες ...κατευθειαν στο θεμα ...με αφορμη προβλημα που παρουσιαστηκε σε GS καλου φιλου μοντελο 2008 ... θετω ερωτηματα και ψαχνω καθε πιθανη βοηθεια ή εμπειρία οποιουδήποτε φιλου της παρεας που ειχε παρομοιο προβλημα και πως το ελυσε!

το λοιπον ... κανονικα ξερουμε απ το μανουαλ της BMW , οτι τα υγρα του συμπλεκτη στα μοντελα του GS μετα το 2004 δεν ειναι πως συνηθίζετε απλα υγρα φρενων Dot4 αλλα ενα αλλο υδραυλικό λάδι που το ονομαζει Vitamol V10 .... με βασικη του ικανοτητα το οτι δεν επηρεάζεται τοσο απ τις υψηλες θερμοκρασιες και υποτιθεται οτι δεν μαζευει με τον καιρο αερα και δεν επιβαλεται ετσι η αλλαγη του! περιγραφοντας το μαλιστα και σαν Life time fullung!

...το προβλημα που παρουσιαστηκε στον φιλο ειναι οτι αναλογος της χρησης και χωρις καμια ιδιαίτερη προειδοποίηση η μανετα του συμπλεκτη χανει την αρχικη της πιεση ...μεταφεροντας το σημειο πιεσης πολυ πιο κατω στο πατημα της ... αφηνει ενα ελαφρυ συνεχουμενο τσιριχτο σαν να τριβεται ενας ιμάντας αυτοκινητου ...ο οποιος θορυβος φευγει με το πατημα της μανετας του συμπλεκτη και στη χειροτερη εν κινηση αποσυμπλέκει πολυ δυσκολα τις ταχυτητες, σχεδον καρφωτες εως και καθολου.

Εδω να προσθεσω οτι το χρωμα των υγρων στο ποτηρακι ηδη δειχνει πολυ σκουρο ... πολυ πιο σκουρο απ το αρχικο πρασινο ή ανοιχτο γαλαζιο του Vitamol V10 στην αρχικη του συσκευασια.

δεν ξερω απο που να ξεκινησω και ποιο κομματι της γραμμης του συμπλεκτη να ενοχοποιήσω σαν αιτια .....και πριν ξεκινησω αλλαγη και εξαέρωση υγρων ...ή ακομα και αποσυναρμολογηση και ελεγχο της καταστασης της αντλιας (2 στο σχεδιαγραμμα) του συμπλεκτη ... ζηταω οποιαδηποτε εμπειρια/συμβουλη/προτροπη ακομη και αν ακουσατε κατι σχετικο ...γιατι προσωπικα αν και ασχολουμε εδω και 9 σχεδον χρονια με το GS ...τετοιο προβλημα δεν συναντησα!



................ :)
 

kostas r1150gs

Μέλος
Περιοχή
Ν ΜΟΥΔΑΝΙΆ
Όνομα
konstantinos
Μοτό
Bmw r1150gs
Ξεκίνα με την αλλαγή υγρών και μία καλή εξαερωση, αν δεν έχει καμία διαφορά θα πρέπει να αποσυναρμολογησης και τις δύο αντλίες.αν τα λάστιχα που έχει μέσα μπορείς να τα βρεις στο εμπόριο τα αλλάζεις αν όχι τα πλένεις με νερό και ξανά από την αρχή.

Κώστας r1150gs
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Γιαννη μετα απο παρατεταμενη πορεια σε υψηλες ταχυτητες και θερμοκρασιες
χρειαζομαι 4-5 πατηματα του συμπλεκτη για να φυγει αυτο το κενο
που λες και να αρχισει να απομονωνει ωστε να κατεβασω ταχυτητα..
ο μηχανικος προτεινει πρωτα αλλαγη υγρου και εξαερωση
και μετα τα ματια πεφτουν στην επανω αντλια οπως ειπε..
 

IoannisPanagiotidis

Μέλος
Περιοχή
Solingen - Thessaloniki
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
R1200GS
... Ο Θόρυβος που ακουγεται ...αυτο το συνεχουμενο σιγανο "κελάηδισμα" ...σαν να γλυστραει ενας ιμαντας πανω σε ενα ραουλο ...τι μπορει να ειναι? Και αυτο που δεν καταλαβαινω εντελως ειναι γιατι εχει χρονικα διαστήματα που λειτουργει κανονικα ...και μετα ετσι απλα το πιανει παλι το πείσμα και χανει την πίεση στη μανετα!
 

IoannisPanagiotidis

Μέλος
Περιοχή
Solingen - Thessaloniki
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
R1200GS
αν ηταν η τρόμπα/αντλια στη μανετα ....ας την ονομασουμε πανω αντλια .... τοτε μαλλον θα μιλουσαμε για καποια φαγωμενη φλατσουλα στεγανοποίησης εκει μεσα ...ετσι το φανταζομαι ...δεν την εχω ανοιξει ποτε ...αλλα δεν θα υπαρχαν εξωτερικα σημαδια διαρροης των υγρων ή δεν θα υπηρχε σε βαθος χρόνου απωλια υγρων και εμφανης κατεβασμα της σταθμης των υγρων στο ποτηρακι αριστερα στο τιμονι?
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
... Ο Θόρυβος που ακουγεται ...αυτο το συνεχουμενο σιγανο "κελάηδισμα" ...σαν να γλυστραει ενας ιμαντας πανω σε ενα ραουλο ...τι μπορει να ειναι? Και αυτο που δεν καταλαβαινω εντελως ειναι γιατι εχει χρονικα διαστήματα που λειτουργει κανονικα ...και μετα ετσι απλα το πιανει παλι το πείσμα και χανει την πίεση στη μανετα!
αν ηταν η τρόμπα/αντλια στη μανετα ....ας την ονομασουμε πανω αντλια .... τοτε μαλλον θα μιλουσαμε για καποια φαγωμενη φλατσουλα στεγανοποίησης εκει μεσα ...ετσι το φανταζομαι ...δεν την εχω ανοιξει ποτε ...αλλα δεν θα υπαρχαν εξωτερικα σημαδια διαρροης των υγρων ή δεν θα υπηρχε σε βαθος χρόνου απωλια υγρων και εμφανης κατεβασμα της σταθμης των υγρων στο ποτηρακι αριστερα στο τιμονι?
Γιαννη το σφυριγμα που λες δεν το εχω και το ακουω πρωτη φορα...κι εχω ακουσει κι εγω πολλα!!
Δεν ειναι απαραιτητη η διαρροη μπορει να εχει χασει τη στεγανοτητα της εσωτερικα,
τη δυναμη της δηλαδη να πιεσει τα υγρα..Απο αυριο το ξαναψαχνω με τον μηχανικο..
 

IoannisPanagiotidis

Μέλος
Περιοχή
Solingen - Thessaloniki
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
R1200GS
θα περιμενω τα νεα σου φιλε ... εχω λιγο χρονο περιμενοντας τα Vitamol ..... εγω λεω απο Παρασκευη να της βαλω χερι!..ξεκινώντας "σεμνα" παντα με αλλαγη υγρων και εξαέρωση!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
τι να πω ρε φιλε.........εισαι μεγαλο μαμουνι!!!
καλη επιτυχια....στην αποσυναρμολογηση, αν φτασεις ως εκει
 

Kamikaze

Μέλος
Περιοχή
Χαλκίδα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
R1150GS
Σκούρα υγρά &τσιριχτό μάλλον σε φθορα δίσκο πλατώ κάνει. Μακάρι να κάνω λάθος

Στάλθηκε από το HTC Sensation Z710e μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

IoannisPanagiotidis

Μέλος
Περιοχή
Solingen - Thessaloniki
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
R1200GS
γμτο η αληθεια ειναι και εγω εχω μπερδευτει ...αλλα η φθορα στο δισκο νομιζω οτι εχει σαν συμπτωματα να πατιναρει στις αλλαγες και δεν φευγει η μηχανη ενω ανεβαινουν οι στροφες !...ασε που ο φιλος εχει αλλαξει ηδη δισκο !

πως θα μπορουσαμε να συνδεσουμε το χασιμο της πίεσης στη μανετα ...με την φθορα του δισκου? ... το προβλημα και τα συμπτωματα που περιγραφω ... πιστευω οτι δειχνουν για καποια βλαβη στη γραμμη των υγρων του συμπλεκτη! Απλα πιστευα οτι ισως το εχει ηδη παθει καποιος μεχρι τωρα και θα περναμε μια ιδεα πως το αντιμετωπισε μπας και βρω απο που να ξεκινησω πιο συγκεκριμενα!

αυτο που δεν αναφερα ειναι οτι μηχανακι ειναι μεν του 2008 αλλα εχει ηδη γραψει 250.000 υπερηφανα χιλιομετρα πανω του! Η οποια φθορα στο συστημα του συμπλεκτη ειναι για μενα αναμενόμενο αποτελεσμα φυσιολογικης χρησης και φυσικο επομενο ...δεν παραπονιεμαι για αστοχιες υλικων και ρεστα απ τη BMW αλλα πρεπει να βρεθει το προβλημα και να διορθωθεί γαι να μην εχουμε ακομα χειροτερα σε λιγο !
 

Kamikaze

Μέλος
Περιοχή
Χαλκίδα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
R1150GS
Το τσιριχτό μπορεί να οφείλεται στο υλικό τριβής του δίσκου ακόμη &αν αυτός είναι καινούριος. Οπότε με εξαέρωση &αλλαγή υγρών να είσαι κομπλέ

Στάλθηκε από το HTC Sensation Z710e μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kostas r1150gs

Μέλος
Περιοχή
Ν ΜΟΥΔΑΝΙΆ
Όνομα
konstantinos
Μοτό
Bmw r1150gs
Δεν θέλω να σε τρομάξω αλλά αν δεν άλλαξε ολόκληρο το σετ συμπλέκτη. Δίσκο πλατό ρουλεμάν και εφόσον το θόρυβο τον κάνει όταν δουλεύει ο κινητήρας μπορεί να έχει πρόβλημα στον συμπλέκτη. Σπασμένο πλατό η χαλασμένο ρουλεμάν.

Κώστας r1150gs
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
.........."...το προβλημα που παρουσιαστηκε στον φιλο ειναι οτι αναλογος της χρησης και χωρις καμια ιδιαίτερη προειδοποίηση η μανετα του συμπλεκτη χανει την αρχικη της πιεση ...μεταφεροντας το σημειο πιεσης πολυ πιο κατω στο πατημα της ... αφηνει ενα ελαφρυ συνεχουμενο τσιριχτο σαν να τριβεται ενας ιμάντας αυτοκινητου ...ο οποιος θορυβος φευγει με το πατημα της μανετας του συμπλεκτη και στη χειροτερη εν κινηση αποσυμπλέκει πολυ δυσκολα τις ταχυτητες, σχεδον καρφωτες εως και καθολου."..........................

Αυτό είναι ρουλεμάν.... (ειδικά αν ο θόρυβος υπάρχει και στο ρελαντί με νεκρά ΄και κόβεται όταν πατάς συμπλέκτη, μιλάμε για 100% ρουλεμάν).
ή στη χειρότερη , όπως λέει κι ο φίλος πιο πάνω, πρόβλημα στο πλατώ.

Το "χάσιμο" διαδρομής σε οποιοδήποτε υδραυλικό κύκλωμα, σημαίνει :"αέρας στο κύκλωμα"!!!


Αυτά τα λέει η θεωρία και η πράξη!

Απάντηση στο τεχνικό μέρος (τι να λύσεις, πότε και πώς) δεν έχω. Με μόλις 48000 χλμ παρά κάτι.....:D:D:D:D

Καλό θα ήταν να γίνει μια αλλαγή υγρών με την αντίστοιχη εξαέρωση και βλέπεις;)
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Αν τοσες ωρες μιλαμε για το μηχανακι του Θοδωρη αλλαζει το πραγμα...
Αυτο θελει ''Ασφαλτινα Ελληνικα Βουνα'' για να στρωσει!!!!!!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αν τοσες ωρες μιλαμε για το μηχανακι του Θοδωρη αλλαζει το πραγμα...
Αυτο θελει ''Ασφαλτινα Ελληνικα Βουνα'' για να στρωσει!!!!!!!
Κοροιδευεις ε;;;;;;

Send from LG G2
 

IoannisPanagiotidis

Μέλος
Περιοχή
Solingen - Thessaloniki
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
R1200GS
Χεxε! ... Ναι του Τεο ειναι . Αλλα και δω θα το στρωσουμε μην στεναχωριέστε, τον βαλαμε στο αντιστοιχο προγραμμα " ασφαλτινα Γερμανικα βουνά"
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Γιαννη το σφυριγμα ειναι πρωτακουστο στον Μακη που ρωτησα..
Ερχεται απο κατω ο ηχος, απο την περιοχη του δισκου?

Για το ''χασιμο'' της διαδρομης κι αυτος προτεινει πρωτα αλλαγη και εξαερωση μηπως ειναι απλα αερας στο κυκλωμα.
Μετα πας προς την επανω τρομπα μιας και η κατω ειναι αλλαγμενη αν θυμαμαι καλα..
 

IoannisPanagiotidis

Μέλος
Περιοχή
Solingen - Thessaloniki
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
R1200GS
.....

Για το ''χασιμο'' της διαδρομης κι αυτος προτεινει πρωτα αλλαγη και εξαερωση μηπως ειναι απλα αερας στο κυκλωμα.
Μετα πας προς την επανω τρομπα μιας και η κατω ειναι αλλαγμενη αν θυμαμαι καλα..
:ok:... οχι Πασχαλη ...η πανω τρομπα ειναι αλλαγμενη απο οτι ειπε ο Θωδωρας ..αλλα στις 70.000 χιλιομετρα ...απο τοτε εχει γραψει πανω απ τα διπλάσια.



... τα νεα μου παντως ειναι οτι σημερα το μεσημερι μου έφερε το μηχανάκι στο Solingen και το βραδακι μετα τη δουλια λεω να αρχισω τα μαστορέματα!


Η αληθεια ειναι... και για τροφη για σκέψη μεχρι το βραδυ ...ανοιξα το ποτηράκι ετσι στα πεταχτά .... στο τιμονι των υγρών του συμπλέκτη και τι να δω!!!!...τα λαδια κατάμαυρα στη κυριολεξία !!!!... και μια συνοδευτικη μπόχα να αναβλύζει ! Πικρα!


.. αρα το βραδάκι λέω μην αλλαξω υγρα τζαμπα ...καλυτερα λεω να ξεκινησω ανοιγοντας κατευθειαν τη κατω τρομπα να ριξω μια ματια μεσα τι παίζετε! Μου φαινεται απιστευτη η μπίχλα/μαυρίλα που εχουν τα υγρα!..τι μπορει σε ενα τοσο κλειστο κύκλωμα , να φθαρεί και να δωσει τετοιο χρώμα στα υγρα!... κανονικά δεν έρχονται σε τίποτα με επαφη που περιστρέφεται ή εχει κίνηση ! ...λέω εγω τωρα! Τελος παντως ...απο αυριο θα γνωριζω περισσοτερα!



.... αλλα ξανασκεφτομαι τωρα που γραφω δυνατα ....τι μπορει να τα μαυρισε τόσο??? o_O
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νομιζω οτι ηταν πολυ καιρο σε ακινησια.....σε συνδυασμο με πολλα χλμ χρήσης ....ισως να μαυρισαν
Ισως....

Στάλθηκε από adveφον
 

IoannisPanagiotidis

Μέλος
Περιοχή
Solingen - Thessaloniki
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
R1200GS
τελικα παιδες ξεκινησα εχθες το βραδυ και ανοιξα την κατω τρόμπα και κοιταζοντας αμεσως-αμεσως φανηκε οτι εκτος των μαυρων υγρων .. ...υπηρχε και παραματικα πολυ βρωμια σαν χοντρη μαυρη παστα και στην εξωτερικη επιφανια της τρομπας κατι που κανει σιγουρα την λειτουργια της δυσκολοτερη!!






θα μπορουσε να ναι κάλλιστα η σκονη απ τον τριμένο δισκο που περιστρέφεται συνεχεια στην αλλα ακρη ...περνώντας μεσα απ το ελαχιστο κενο απ το αξονακι που τον σπρωχνει! ...οτι και να ναι παντως ειχε κολλησει σαν κολλα γυρω απ το πισω μερος της τρομπας!



.........................................................................................................................................................................


.... αφου το μελετησα αρκετα ....το αφησα σε αυτη τη κατασταση και νωρις το πρωι με καθαρο μυαλο αποφασισα να ξεκινησω μια γενικη καθαριοτητα εξωτερικα και εσωτερικα της τρομπας και μετα αναγόμωση με φρεσκα Vitamol και εξαέρωση!


.... αφου εβγαλα οσα υγρα μπορουσα απ το ποτηρακι με μια μεγαλη συριγγα το καθαρισα σχολαστικά...





...με μπολικο νερο καθαρισα και εξωτερικα τις 2 επιφανιες που εφάπτεται η τρομπα και τελικα απο κατω εμφανίστηκε η ασφάλεια που την κραταει τη στη θεση της !





με ενα εργαλειο εβγαλα προσεκτικα την ασφαλεια ...κρατώντας με το δαχτυλο το ποτηρακι της τρομπας μην μου ερθει στο κεφαλι καθοτι απο κατω ηξερα οτι υπηρχε το ελατηριο της επαναφορας και οντως ειχε αρκετη δυναμη . Προσοχη λοιπον σιγα-σιγα το ποτηρακι εξω !














... 3 πραγματακια ασφαλεια ...ποτηρακι .... ελατηριο και το κουβουκλιο της τρομπας ηταν αδειο .






.... καλο καθαρισμα λοιπον και αξιολογηση της καταστασης του !






 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom