R1200GS ....υγρά συμπλέκτη? ... ... αντλία συμπλέκτη?

IoannisPanagiotidis

Μέλος
Περιοχή
Solingen - Thessaloniki
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
R1200GS
Ειχε μερικες απαλες γρατσουνιτσες στο εσωτερικο του που ομως ισως ειναι νορμαλ και η κατασταση του στεγανωτικης φλατσουλας πανω στο ποτηρακι φαινοταν μετα το καθαρισμα σχετικα καλη!. Τι να πω! Καλα θα ηταν να το αλλαζα , αλλα ρωτησα και δεν υπαρχει σαν κωδικος μονο του ...πρεπει να παρεις ολη την τρομπα! To αξονακι που μεταφερει την κινηση της τρομπας και απομονώνει τον συμπλεκτη ηταν σε καλη κατασταση ...κινούταν ανετα ελευθερα και καθαριστηκε και αυτο!




στη τρομπα πισω παλι ....σχολαστικο καθαρισμα με νερο φυσιμα με τον αερα και ξανασυναρμολογηση !



σε αυτο το σημειο γεμισα με υγρα το κυκλωμα αλλα με ενα τροπο που διαβασα στο RepRom εχθες το βραδυ δηλαδη με μια μεγαλη συριγγα πιεσα τα υγρα ανοιγοντας μιση στροφη την βαλβιδα εξαέρωσης πανω στη πισω τρομπα μεχρι που ανεβηκαν στο ποτηρακι ...και οχι με το συμβατικό που συνηθίζουμε να κανουμε ολοι απ το ποτηράκι πιεζοντας με τη μανετα προς τα κατω! Η αληθεια ειναι οτι δεν το περιμενα αλλα ειναι και αυτη μια καλη τακτική λιγο ανορθόδοξη αλλα καλη!











Τοποθετηση στη θεση της παλι προσεχτικα βιδωνοντας παραλληλα και τις 2 βιδες που πιανουν στη βαση διαδοχικα λιγο την μία και λιγο την αλλα για να μην γωνιάσει λογο του οτι στη τοποθετηση βρίσκεται σε κόντρα με το ελατήριο! Εδω θα αναφέρω οτι η αριστερη βιδα ξεβιδώνεται πολυ ευκολα με μια μικρη προέκταση σε μια μικρη καστάνια ... αλλα η δεξια ειναι καπως κριμένη και κανονικά θα επρεπε να βγαλω την πισω αναρτηση για να εχω αμεση πρόσβαση ....εγω ομως με μια μικρη προέκταση με ελατηριο την εβγαλα πολυ ευκολα βρισκοντας το σωστο σημειο καπου αναμεσα στο πλαισιο!

αριστερη...


δεξια...







εξαέρωση με τον παραδοσιακο τροπο ...συμπληρώνοντας απ το ποτηρακι ... πρεσάροντας ισα με 10 φορες την μανετα να ανεβασει την πιεση στο μεγιστο ...και εξαερώνοντας απ τη βαλβιδα εξαγωγης περιστρεφοντας αστραπιαία κατα μιση στροφη και ξανα στη θεση της με ενα με ενα 8αρακι γερμανικο!






το κανα μια βολτα ...μια χαρα !...καλη αισθηση ...καλη αποσυμπλεξη !...ξαναγυρισα !...το ξαναμανακανα μια εξαέρωση ! ...και το αφησα στην ησυχία του! Πηρα τηλεφωνο τον φιλο και αυριο καιρου επιτρέποντος θα το παρει να το κανει μια καλη βολτα να δουμε αν εχει διάρκεια!

δεν μπορω να πω οτι δεν χαρηκα που φαινεται με ενα καθαρισμα και αλλαγη υγρων δειχνει να εχει διορθωθεί το θεμα που ειχε ...γιατι μεχρι εχθες δεν μπορουσες ουτε να καρφωσεις πρωτη ταχητητα απο σταση !..αλλα το ερωτημα που δεν μ αφηνει προς το παρων να χαρω ειναι....


αν ηταν μονο αυτο το προβλημα ... απο που προερχονταν ο θορυβος και γιατι εχανε σταδικα την πιεση της η μανετα !...δηλαδη που πηγαιναν τα λαδια οταν η μανετα πιεζοταν στον αερα???????


.................... :confused:​
 
Τελευταία επεξεργασία:

kostas r1150gs

Μέλος
Περιοχή
Ν ΜΟΥΔΑΝΙΆ
Όνομα
konstantinos
Μοτό
Bmw r1150gs
Το πιο πιθανό είναι να έμενε λίγο πατημένο το αξονακι από την πολύ βρωμιά. Έτσι κρατούσε πατημένο το ρουλεμάν και σου άφηνε και την αίσθηση του κενού στην μανετα.

Κώστας r1150gs
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Γιάννη super!!!
Με το θέμα του θορύβου θα ασχοληθείτε όταν αρχίσει να ξαναβολτάρει ο Θόδωρας και αφού το παρακολουθήσει, βλέπετε.
Το άλλο που λες με τη μανέτα και το χάσιμο της πίεσης, μην ασχολείσαι πλέον!!! Είμαι βέβαιος ότι δε θα παρουσιαστεί ξανά! Ο λόγος είναι ότι της έλυσες όλα τα θέματα;)
Από όσα είδα στις φωτο, δικαιολογείται η ύπαρξη αέρα στο κύκλωμα. Τώρα που καθάρισες τα πάντα, άλλαξες υγρά κι εξαέρωσες 100%, νομίζω ότι δεν υφίσταται πλέον λόγος για απώλεια πίεσης.
Εύχομαι να έχω δίκιο:):):):)
 

vtheo

Μέλος
Περιοχή
Π.Φάληρο
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200 GS Adv 08
Αν η μπουμπού για τη συντηρησή της επισκεπτόταν μηχανικό που θα χε έστω και το μισό μεράκι από σένα Γιάννη ουδέποτε θα εμφάνιζε τέτοιο πρόβλημα.Αλλά ξέχασα για την BMW ακόμα και η μονάδα ABS αναλώσιμο είναι.Ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας τις τεχνικές σου γνώσεις φίλε.
 

IoannisPanagiotidis

Μέλος
Περιοχή
Solingen - Thessaloniki
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
R1200GS
.....

Τελικα ο χαρουμενος κατοχος το πηρε για test ride ....



Μετα απο 50χιλιομετρα που με τηλεφωνησε μου ειπε οτι το μηχανακι εγινα παλι οπως πριν και συμπλεκταριζε μια χαρα αλλα για καποια φαση ένιωσε παλι να χανει την πίεση στη μανέτα εστω και για λίγο.... Αρα συνεχιζουμε το ψαξιμο και περιμενουμε να δουμε την συμπεριφορα της τα επομενα χιλιόμετρα. Η προσοχη μας πεφτει σε αυτο που εμεινε πλεον στη γραμμη της αποσυμπλεξης ... Δηλαδη την πανω τρομπα ... και εννοω αυτη της μανετας του συμπλεκτη ....οποιος φίλος ειχε παρόμοιο προβλημα μπορει να βοηθησει αναφέροντας την εμπειρια του .
 

The Doctor

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναί
Όνομα
Σταύρος
Μοτό
BMW GS1200R(04-Yellow),
YAMAHA TTR250
Μπράβο Γιάννη, :ok:

Kανονικά, θα έπρεπε να ανοίξεις και την αντλία της μανέτας για ένα καλό καθάρισμα, αν η μάκα έχει κολλήσει και σε αυτή μπορεί να μην έφυγε με την αλλαγή των υγρών.
Είχα παρόμοιο πρόβλημα με τo μπροστινό φρένο από το ΤΤR όταν το είχα αγοράσει, τα υγρά μετά την πίεση της μανέτας δεν μπορούσαν να κάνουν επιστροφή γιατί βούλωνε η τρυπούλα που άφηνε να επιστρέψουν τα υγρά από την αντλία μέσα στο δοχείο και δεν μπορούσαν να επιστρέψουν από την αντλία με αποτέλεσμα να μένει το κύκλωμα υπό πίεση και να μαγκώνουν συνέχεια τα φρένα.:cool:

Παρόλαυτα μου κάνει τεράστια εντύπωση η κατάσταση των υγρών, λάσπη,:banghead: ή δεν είχαν αλλαχτεί ποτέ, ή όταν αλλάχτηκαν δεν μπήκαν τα σωστά. Το να μπει σκόνη στο κύκλωμα, σημαινει ότι θα έπρεπε να υπάρχει και διαρροή.
 

IoannisPanagiotidis

Μέλος
Περιοχή
Solingen - Thessaloniki
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
R1200GS
χμμ μαλιστα !.... δηλαδη ανοιγει και μπορω να φτασω μεχρι την τρομπα. Πρεπει να μαθω πως και αν ανοιγει αυτη τρομπουλα εκει πανω ...εξωτερικα φαινονται ολα κλειστα!...δεν βρισκω κατι αναλογο ουτε στο νετς ...ουτε και στο Reprom ... και φιλος μου εχει αναφερει οτι ειχε το ιδιο προβλημα στις 70χιλιαδες και η αλλαγη εγινε ολοκληρης της μανετας με τη τρομπα μαζι! Αυριο ειναι Κυριακη ...και παιζει γυροβολια ...δεν θελω να ακινητοποιήσω τη μηχανη ψαχουλευοντας! Ασε που απ τη στιγμη που δουλευει σχετικα καλα ισως μας δειξει απο μονη της το δρομο παρατηρώντας τα συμπτωματα πιο προσεχτικα!


εγω νομιζα οτι παμε για καινουργια ή ψαχνουμε Ebay για μεταχειρισμένη που να δουλευει σωστα!....αλλα εχουμε λιγο χρονο και θα το ψαξουμε λιγο παραπανω!

καθε βοηθεια/ιδεα πολυτιμη παιδες ...ριξτε τη στο τραπεζι....:ok:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
.....

Τελικα ο χαρουμενος κατοχος το πηρε για test ride ....



Μετα απο 50χιλιομετρα που με τηλεφωνησε μου ειπε οτι το μηχανακι εγινα παλι οπως πριν και συμπλεκταριζε μια χαρα αλλα για καποια φαση ένιωσε παλι να χανει την πίεση στη μανέτα εστω και για λίγο.... Αρα συνεχιζουμε το ψαξιμο και περιμενουμε να δουμε την συμπεριφορα της τα επομενα χιλιόμετρα. Η προσοχη μας πεφτει σε αυτο που εμεινε πλεον στη γραμμη της αποσυμπλεξης ... Δηλαδη την πανω τρομπα ... και εννοω αυτη της μανετας του συμπλεκτη ....οποιος φίλος ειχε παρόμοιο προβλημα μπορει να βοηθησει αναφέροντας την εμπειρια του .
εγω χαρηκα που ειδα την φατσα του τρελοκοζανιτη!!!!!
καλη συνεχεια.....:friendship:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
.....

Τελικα ο χαρουμενος κατοχος το πηρε για test ride ....



Μετα απο 50χιλιομετρα που με τηλεφωνησε μου ειπε οτι το μηχανακι εγινα παλι οπως πριν και συμπλεκταριζε μια χαρα αλλα για καποια φαση ένιωσε παλι να χανει την πίεση στη μανέτα εστω και για λίγο.... Αρα συνεχιζουμε το ψαξιμο και περιμενουμε να δουμε την συμπεριφορα της τα επομενα χιλιόμετρα. Η προσοχη μας πεφτει σε αυτο που εμεινε πλεον στη γραμμη της αποσυμπλεξης ... Δηλαδη την πανω τρομπα ... και εννοω αυτη της μανετας του συμπλεκτη ....οποιος φίλος ειχε παρόμοιο προβλημα μπορει να βοηθησει αναφέροντας την εμπειρια του .
Ιωάννη το ίδιο είχα και εγω (έχανα την πίεση στην Μανέτα ) αλαξα υγρά και καλή εξάερωση!!!
Θεωρώ ότι θέλει ξανά εξάερωση και έλεγχο ποσότητας υγρών
 

The Doctor

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναί
Όνομα
Σταύρος
Μοτό
BMW GS1200R(04-Yellow),
YAMAHA TTR250
χμμ μαλιστα !.... δηλαδη ανοιγει και μπορω να φτασω μεχρι την τρομπα. Πρεπει να μαθω πως και αν ανοιγει αυτη τρομπουλα εκει πανω ...εξωτερικα φαινονται ολα κλειστα!...δεν βρισκω κατι αναλογο ουτε στο νετς ...ουτε και στο Reprom ... και φιλος μου εχει αναφερει οτι ειχε το ιδιο προβλημα στις 70χιλιαδες και η αλλαγη εγινε ολοκληρης της μανετας με τη τρομπα μαζι! Αυριο ειναι Κυριακη ...και παιζει γυροβολια ...δεν θελω να ακινητοποιήσω τη μηχανη ψαχουλευοντας! Ασε που απ τη στιγμη που δουλευει σχετικα καλα ισως μας δειξει απο μονη της το δρομο παρατηρώντας τα συμπτωματα πιο προσεχτικα!


εγω νομιζα οτι παμε για καινουργια ή ψαχνουμε Ebay για μεταχειρισμένη που να δουλευει σωστα!....αλλα εχουμε λιγο χρονο και θα το ψαξουμε λιγο παραπανω!

καθε βοηθεια/ιδεα πολυτιμη παιδες ...ριξτε τη στο τραπεζι....:ok:
Aν δεν ανοίγει, για να αλλάξεις κυλινδράκια, τσιμούχες κ.λ.π, θα πάρεις όλη την μανέτα στο χέρι, και με ένα ήπιο καθαριστικό υγρό να ξεπλύνεις εσωτερικά την αντλία γιατί από την εικόνα της κάτω που μας έδειξες παραπάνω αλλά και το ποτηράκι δεν θέλω να σκεφτώ τι μπορεί να έχει μέσα. :confused:
Όλα αυτά βέβαια στην περίπτωση που συνεχίσει να κάνει προβληματάκια, αλλιώς δεν το πειράζεις. :ok:
 
Τελευταία επεξεργασία:

kostas r1150gs

Μέλος
Περιοχή
Ν ΜΟΥΔΑΝΙΆ
Όνομα
konstantinos
Μοτό
Bmw r1150gs
Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά σήμερα που είδα ένα 1200gs νομίζω ότι μπορείς να το ανοίξεις. Αφού την πάρεις στα χέρια θα βγάλεις το βιδακι τις μανετας και μετά θα βιδωσης το μικρό Άλεν τις αντλίας μέχρι να βγει από τα πάσα του .Μετά βγάζεις την ασφάλεια και παίρνεις το κυλινδρακι στο χέρι
Η φωτογραφία είναι από το ποδήλατο του γιου μου . κάπως έτσι είναι. Συγγνώμη δεν έχω 1200gs για να σου το έδειχνα καλύτερα. Αν έχεις κάποια απορία εδώ είμαι.

Κώστας r1150gs
 

IoannisPanagiotidis

Μέλος
Περιοχή
Solingen - Thessaloniki
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
R1200GS
χμμ!...μαλιστα!!! :ok:

Οκ ...οπως και να χει πριν προχωρησουμε σε αγορα μεταχειρισμένης.... θα προσπαθήσω να εγχειρίσω αυτη που εχει πανω!.... μαζευω και διαβαζω οτι πεσει στα χερια μου και απο εβδομαδα βλεπουμε!

ευχαριστω για τις συμβουλες παιδες!...θα σας κρατησω ενήμερους!
 

nivam

Μέλος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
R1200GS
ΤΑ U-rings της κύριας(επάνω) αντλίας του συμπλέκτη τα αντικατέστησα από repair kit της ΚΤΜ με 30ευρώ. Για την κάτω(βοηθητική) τα U-rings βρίσκονται δύσκολα. Εγώ τα βρήκα σ΄ένα τσιμουχάδικο στη Θεσσαλονίκη, θα κοιτάξω και τις διαστάσεις στο τιμολόγιο.
Για το υγρό τώρα, αντί για Vitamol, είχα βάλει το Royal Blood της Magura.
 

IoannisPanagiotidis

Μέλος
Περιοχή
Solingen - Thessaloniki
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
R1200GS
Νικολα φιλε ... σε ευχαριστω για την πληροφορια!... αν καποια στιγμη μπορεσεις να μου γραψεις καποιο κωδικο ονομα απ το σετακι για να το ψαξω θα σου ημουν ακομα τοσο ευγνώμων!

...και τωρα ερχεται η ευλογη απορια και η πικρη γευση που μενει οταν ρωτας στην αντιπροσωπια για repair σετακι στην αντλια και σου απαντανε οτι δεν υπαρχει ενω γνωριζεις οτι σχεδον σε ολους τους αλλους κατασκευαστές υπαρχει το αντίστοιχο σετακι και για τη τρομπα του συμπλεκτη οπως και για εκεινη της μανετας των φρενων! Πανω απ 280ευρω κοστιζει στη καλυτερη η τρομπα στη μανετα και δεν ρωτησα καν για τα εργατικα!

δεν γκρινιαζω για το οτι ενδεχομένως να φαγωθηκε το τσιμουχακι της κυριως τρομπας στη μανετα και να χανει εσωτερικα την πιεση περνώντας τα υγρα απο πισω (εξαλου ...250.000χιλιομετρα ειναι αυτα)...εκδοχη που νομιζω οτι ειναι το προβλημα μας ...αλλα να μην δινεις ενα πακετο επισκευης διχνει εντελως πελατιλικι και δεν τιμαει την εταιρια! .... πικρα!...


.... τελος παντων θα δειξει!
 
Τελευταία επεξεργασία:

nivam

Μέλος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
R1200GS
Kαλησπέρα Γιάννη, η πολιτική της μαμάς είναι γνωστή, εμένα προσωπικά με αφήνει παγερά αδιάφορο και θα την "εκμεταλλεύομαι", μόνο για τις ανακλήσεις. Το κιτ που είχα αγοράσει ήταν αυτό.
Πρόσεξε, δεν ταιριάζει το έμβολο, μόνο τα U-rings θα αντικαταστήσεις και θα κρατήσεις το παλιό έμβολο.


αριστερά BMW δεξιά, KTM
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Kαλησπέρα Γιάννη, η πολιτική της μαμάς είναι γνωστή, εμένα προσωπικά με αφήνει παγερά αδιάφορο και θα την "εκμεταλλεύομαι", μόνο για τις ανακλήσεις. Το κιτ που είχα αγοράσει ήταν αυτό.
Πρόσεξε, δεν ταιριάζει το έμβολο, μόνο τα U-rings θα αντικαταστήσεις και θα κρατήσεις το παλιό έμβολο.


αριστερά BMW δεξιά, KTM
Kαθαρες κουβεντες.......και καθαρη αντλια!
:hailbig:
 

nivam

Μέλος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
R1200GS
...το τσιμουχάκι της κάτω έχει διαστάσεις 018χ24χ4R (CFW N18-15). Αν χάνεις πίεση στη μανέτα ξεκίνα από την κάτω αντλία. Τουλάχιστον σε μένα, τότε λύθηκε το πρόβλημα. Αν αποφασίσεις να αλλάξεις τα τσιμουχάκια της επάνω, πρόσεξε να τα βάλεις με τη σωστή σειρά, έχουν μικροδιαφορες.
 

IoannisPanagiotidis

Μέλος
Περιοχή
Solingen - Thessaloniki
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
R1200GS
Νικόλα εισαι θυσαυρος! ... Σε ευχαριστω φιλε!

Ο Τεο προς το παρων προσανατολιζετε σε αγορα καινουργιας κυριως τρόμπας για να του μεινει και η εγγυηση ... αλλα το θεμα ενδιαφερει και μενα γιατι θα τα βρουμε μπροστα μας ακομα αυτα τα προβληματα . Για το σετακι της πανω ηδη βρηκα προμηθευτη και στη Γερμανια ... ενω και τις διαστασεις της κατω τσιμουχας απ την βοηθητικη τρομπα τις γραφω στο χαρτι και αρχιζω το ψαξιμο.

Κατι αλλο ομως προς συζητηση αφου βρισκομαστε ακομα στην αναμονη ... Γιατι ενοχοποιεις την κατω τσιμουχα ; ....θελω να πω απο οτι ειδα οταν την άνοιξα , ειχε μια μονο τσιμουχα στεγανοποιησης ... Πραγμα που σημαινει λογικα οτι αν θα ηταν φαγωμενη σε καποιο σημειο ... Και περνουσε τα υγρα απ την αλλη θα βλεπαμε καθαρα την διαρροη ... και εξωτερικα της βοηθητικης ,οπως και στο ποτηρακι με το κατεβασμα της στάθμης


Την κυριως τρόμπα στη μανετα δεν την ανοιξα ... και δεν ξερω ακριβως πως ειναι στημενη ... αλλα απ τις φωτογραφιες που εχεις παραθεσει με το ktm σετακι φαινεται καθαρα οτι μιλαμε για 2 ... και φανταζομουνουν οτι στη καλυτερη για εμας αν το δευτερο που ασκει και τις μεγαλυτερες πιέσεις ειναι φαγωμενο τοτε θα μπορουσε αναλογος της καταστασης ή και κατω απο θερμοκρασιες να χανει την πιεση προς τα πισω αντι να την στειλει κατω στη βοηθιτικη ... και μετα πατωντας επανελημενα την μανετα να τα περναει παλι μπροστα ... μεχρι να ξαναγινει.


Τα συμπτωματα μετα την αλλαγη των υγρων και το καθαρισμα της βοηθιτικης ειναι οτι συμλεκταρει κανονικα μεχρι που σε καποια φαση χανεις την πιεση στη μανετα εντελως ... ενω μετα απο λιγες πιέσεις ξαναρχεται.
 
Top Bottom