Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

Kon83

Μέλος
Όνομα
Kostas
Μοτό
BMW F700GS
Voge 300 Rally
Vespa 300GTS
Οκ... απλα επειδή προσωπικά fb δεν χρησιμοποιω, αν υπαρχουν πληροφοριες δωστε τες και εδω. Και την προηγουμενη Kυριακη ειχαν κανονισει rally και μαθευτηκε απο δω, τελικα πως πηγε;...
Μαζευτήκαμε 3 την προηγούμενη Κυριακή. Ναι μόλις έχω σημείο συνάντησης κ ώρα θα στείλω κ εδώ.
 

Kon83

Μέλος
Όνομα
Kostas
Μοτό
BMW F700GS
Voge 300 Rally
Vespa 300GTS
Την ερχόμενη Κυριακή σκοπεύουμε να βγούμε μερικά ραλακια. Από την πίσω πλευρά της Πάρνηθας μέχρι Αυλωνα λέει το πλάνο. Μέχρι στιγμής είμαστε 3-4, οι περισσότεροι αρχάριοι. Αν κάποιος ενδιαφέρεται, καλοδεχουμενος.
Το ραντεβού είναι για τις 10.15 εδώ

 

ParisAdv

Μέλος
Όνομα
Paris
Μοτό
VOGE300RALLY
YZF-R6
καταρχήν να τονίσω για αποφυγή παρεξήγησης προς κάποιον καλοθελητή επειδή είμαστε δημόσιο φόρουμ πως η τοποθέτηση έγινε σε μηχανακι φίλου που έχει βγεί απο την εγγύηση, άσχετα αν το εξάρτημα αυτό δεν επηρεάζει σε κάτι την λειτουργία της μηχανής προς το κακό παρα μόνο της κάνει καλό και δεν κάνεις καμία επέμβαση στον εγκέφαλο βέβαια. Ουσιαστικά όπως έχουμε πει κάνει λίγο πιο πλούσιο το μίγμα, γεμίζει χαμηλομεσαίες και δουλευει (θεωρητικά) πιο δροσερά. Αυτό το τελευταίο δεν μπορώ να το δω στο μηχανακι του φίλου καθώς δεν έχει ένδειξη θερμοκρασίας.

Στο θέμα της απόδοσης φάνηκε αμέσως πώς καταρχήν άλλαξε και λίγο η χροιά του κινητήρα, έγινε πιο ήσυχο μου φάνηκε καταρχήν σε μηχανικό θόρυβο. Κατα δεύτερον φούσκωσαν όντως οι χαμηλομεσαίες σε ένα βαθμό και μάλιστα ικανό. Το μηχανακι δίνει την άισθηση πώς πήρε 50 κυβικά, σαν να πήρε ανάσα, σαν να απλώνει καλύτερα μέχρι τις 6000-6500rpm. Ψηλά έτσι κι αλλιώς πάνω απο 7000 δεν έχει να δώσει κάτι ιδιαιτερο αυτό το μοτέρ και δεν άλλαξε αυτό. Θέλω όμως να κάνω μερικές βόλτες ακόμα να έχω πιο καλή εικόνα (εδώ βοηθάει το γεγονός πως η συσκευή ανοιγοκλείνει με διακόπτη και μπορείς ανα πάσα στιγμή να το οδηγήσεις με αυτό ή χωρίς και να έχεις άμεση εικόνα.

Χαμηλά όμως σε απόκριση και εκεί 2000-6000rpm φαίνεται πως σπρώχνει καλύτερα, είναι πιο γεμάτο, πιο χορταστικό. Νιώθεις καλύτερη ροπή. Αυτό είναι το πρώτο συμπέρασμα και φυσικά τώρα πρέπει να γράψει χλμ για πιο ολοκληρωμένα συμπεράσματα όπως η κατανάλωση, η ομαλή λειτουργία μέχρι τέρμα ζεστό το μοτέρ και η βελτίωση του πώς φαίνεται σε πιο απαιτητικές συνθήκες όπως ζόρικα ανηφόρια στο βουνό.

Προς το παρόν οι πρώτες εντυπωσεις είναι θετικές και ειδικά σε συνάρτηση με το κόστος του που είναι μικρό φαίνεται πως αξίζει. Να σημειωσω πως ο φίλος έβελα μαζί και το φιλτρο foam της JRendurance
Το έχω και εγώ το κιτάκι περιπου 10 μέρες αλλα δεν ειχα χρόνο, να πώ οτι ψιλοδισταζω λίγο με τα ρεύματα - αν έχουμε πληροφορίες που μπορώ να εγκαταστησω θα με ενδιεφερε. Ευχαριστώ!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το έχω και εγώ το κιτάκι περιπου 10 μέρες αλλα δεν ειχα χρόνο, να πώ οτι ψιλοδισταζω λίγο με τα ρεύματα - αν έχουμε πληροφορίες που μπορώ να εγκαταστησω θα με ενδιεφερε. Ευχαριστώ!
Κοίτα εμένα μου πήρε χοντρά χοντρά μια ώρα και ένα τέταρτο. Σίγουρα θέλει λίγο χώρο, κάποια βασικά εργαλεία και μια Α εμπειρία σε εργασίες στο μηχανάκι να μην κάνεις καμιά ζημιά. Αλλά οι οδηγίες που σου στέλνει είναι αρκετά καλές. Κατανοώ πάντως τον προβληματισμό σου. Για κάποιον που δεν το κάνει συχνά να βαζει έτσι χέρι φαίνεται λίγο βουνο. Οι κλέφτες πάντως που παίρνουν ρεύμα από το πίσω φανάρι είναι κάτι εύκολο. Απλά πιάνεις το σωστό καλώδιο και τον κλείνεις προσεκτικά με ένα τσιμπιδι.
 

Yannis60

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW K1200R (2007)
VOGE 300 RALLY (2024)
Καλημέρα, ρίξτε μια ματιά:
Αυτός διατείνεται ότι πήρε 6 τρελλά αλόγατα στον τροχό με επαναπρογραμματισμό και μια εξάτμιση! Του φτιάχνει διθύραμβους σχετικά με την απόδοση του αλλά δεν έχω ιδέα αν περνάει ΚΤΕΟ (το οποίο βέβαια είναι σε 5-6 χρόνια)... Λέτε?
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Τελικα προχωρησα σε αντικατασταση του voge.. οπως ελεγα και πιο πανω, μπηκε το μικροβιο και η διψα πιο πολυ δυναμη στο χωμα οποτε.. Περισσοτερα στο σχετικο θεμα! CCM 404 New Bike!!!!



 
Τελευταία επεξεργασία:

R.o.C.

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
ΚΤΜ 990 Adventure
Τελικα προχωρησα σε αντικατασταση του voge.. οπως ελεγα και πιο πανω, μπηκε το μικροβιο και η διψα πιο πολυ δυναμη στο χωμα οποτε.. Περισσοτερα στο σχετικο θεμα!



Καλορίζικο! Να το ευχαριστηθεις!
 

R.o.C.

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
ΚΤΜ 990 Adventure
Καλημέρα, ρίξτε μια ματιά:
Αυτός διατείνεται ότι πήρε 6 τρελλά αλόγατα στον τροχό με επαναπρογραμματισμό και μια εξάτμιση! Του φτιάχνει διθύραμβους σχετικά με την απόδοση του αλλά δεν έχω ιδέα αν περνάει ΚΤΕΟ (το οποίο βέβαια είναι σε 5-6 χρόνια)... Λέτε?
Πολλά μου ακούγονται...
 

rovolata

Μέλος
Όνομα
γιώργος
Μοτό
voge rally 300
ονομάζομαι Γιώργος και έχω παραγείλει ένα rally που θα παραλάβω μάλλον τέλος Μαίου.
Τα + 6 άλογα που αναφέρονται παραπάνω και εμένα μου φάνηκαν πολλά, αλλά βρήκα το ακόλουθο σε φορουμ kawasaki.


KLX300 owners,
One of you needs to take your dead stock KLX300, remove the secondary butterfly valve from it's shaft, take it to a dyno shop, have them install a PCFC, have them tune the entire operating range of the engine - All WOT ops should be set to 12.8:1 ( NOT 13, 13.1, 13.2, or any other bogus value..)

Current indications are that you'll net a huge power increase over the entire RPM range and at all loadings - with the possible exception of 9500 rpm on up where smaller gains may be realized.

Caveat: No one knows what power levels will be created as the ECM programming muzzles the power output thru the secondary throttle valve and matching fuel/ignition schemes. Both of which should be obviated with the removal of the valve and PCFC tuning.

The power charts will provide a baseline for further engine modding - possibly creating truly high performance KLX300's..

NEW INFO:
With secondary throttle valve removed, a PCFC installed, a Barker exhaust system installed, a lidless airbox, and a dyno tune that provides 12.6 -12.8:1 for all WOT operations, the KLX300 will produce around 27hp and 18 lb ft TRQ ( SAE at the rear tire ).

As usual, the peak numbers mean nothing compared to the radical differences in the power curve shape. In a nutshell, with above mods, a peep will be riding a whole new bike that only visually resembles the old one.

κάπου είχα διαβάσει ότι το rally έχει 21 άλογα στον τροχό (δυναμομέτρηση). Αν το μοτέρ του έχει κοινά χαρακτηριστικά ΄με το KLX τοτε αυτοι παραπάνω πήρανε +6 (κατά δήλωση πάντα)
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Δηλαδή πήρε 28.5 % παραπάνω απόδοση στον τροχό από ατμοσφαιρικό κινητήρα με επαναχαρτογράφηση και μια εξάτμιση?:thinking:
Και εμένα μου ακούγονται πολλά για τόσες λίγες μετατροπές!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλά όλα αυτά αλλά ποιος τα κάνει και πόσο θα κοστίζουν?? Αν ασχοληθεί κάποιος βελτιωτής και βγάλει ένα κιτ και έχει ένα κόστος ανθρώπινο το συζητάμε. Μέχρι τότε δεν ασχολούμαι να ανοίγω το μοτέρ να κάνω πειράματα. Και 5-6 άλογα να πάρει πάλι παρόμοιο μηχανακι θα είναι. Αν κάποιος νιώθει οτι του λέιπουν αυτα και ίσως και άλλα καλύτερα να κοιτάξει κάτι άλλο.
 

rovolata

Μέλος
Όνομα
γιώργος
Μοτό
voge rally 300
Να ρωτήσω 2 πράγματα ως μέλλοντικός ιδιοκτήτης εσας που χρησιμποιείτε ήδη τα μηχανάκια.
  1. από κατοχο 300 ds ακουσα οτι υπαρχει ενα θεμα διαρροών της τρομπας νερού (καλύπτεται κανονικά από την εγγύηση) σε κάποιες μοτο. Εχει παρατηρηθεί κάτι ανάλογο σε Rally από κάποιον ιδιοκτήτη?
  2. Θεωρώ δεδομένο ότι θα αλλάξω γρανάζι πίσω. Αν καταλαβα καλα οι περισσότεροι πηγαν σε 3 δόντια λιγότερα πίσω (ή +1 εμπρος). Σε πόσες στροφές εχετε τα 100 όσοι το κάνατε? γιατι σκεφτομαι και την περίπτωση του -2 δόντια πίσω.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να ρωτήσω 2 πράγματα ως μέλλοντικός ιδιοκτήτης εσας που χρησιμποιείτε ήδη τα μηχανάκια.
  1. από κατοχο 300 ds ακουσα οτι υπαρχει ενα θεμα διαρροών της τρομπας νερού (καλύπτεται κανονικά από την εγγύηση) σε κάποιες μοτο. Εχει παρατηρηθεί κάτι ανάλογο σε Rally από κάποιον ιδιοκτήτη?
  2. Θεωρώ δεδομένο ότι θα αλλάξω γρανάζι πίσω. Αν καταλαβα καλα οι περισσότεροι πηγαν σε 3 δόντια λιγότερα πίσω (ή +1 εμπρος). Σε πόσες στροφές εχετε τα 100 όσοι το κάνατε? γιατι σκεφτομαι και την περίπτωση του -2 δόντια πίσω.
μπροστά γρανάζι νομίζω δεν χωράει μεγαλύτερο. Φοράει 15

Μαμά γρανάζι πίσω 48, δεν κάνει για ΄τιποτα

Γρανάζι 45 πίσω ωραίο παντού, 100km/h Κοντέρ (τόσα είναι και στο GPS δε χάνει τίποτα) >>>6300RPM (εκεί είναι και το sweet spot για πορεία, παραπάνω αρχίζει κραδασμός

Αν θες ταξίδι άνετο με 110 πραγματικά πάς σε πίσω γρανάζι 42,( το σηκώνει δεν έχει ΄θέμα απλά σε δύσκολα ανηφόρια σε χώμα ίσως βρεθεί να κρεμάσει)
 

ParisAdv

Μέλος
Όνομα
Paris
Μοτό
VOGE300RALLY
YZF-R6
μπροστά γρανάζι νομίζω δεν χωράει μεγαλύτερο. Φοράει 15

Μαμά γρανάζι πίσω 48, δεν κάνει για ΄τιποτα

Γρανάζι 45 πίσω ωραίο παντού, 100km/h Κοντέρ (τόσα είναι και στο GPS δε χάνει τίποτα) >>>6300RPM (εκεί είναι και το sweet spot για πορεία, παραπάνω αρχίζει κραδασμός

Αν θες ταξίδι άνετο με 110 πραγματικά πάς σε πίσω γρανάζι 42,( το σηκώνει δεν έχει ΄θέμα απλά σε δύσκολα ανηφόρια σε χώμα ίσως βρεθεί να κρεμάσει)
Ακριβως ότι λέει ο Βαγγέλης, για τη τρόμπα και γενικότερα ψύξη δε νομίζω να εχει ακουστεί κάτι - συντήρηση όμως πάντα σε όλα τα υγρά προληπτικά - εγω το έβρασα περσι το καλοκαίρι στα μονοπάτια και αλλαξα τα υγρα (όλα τα υγρά προληπτικά) - δεν είναι και κάποιο ιδιαίτερο κόστος.. γραναζι 44αρι εγω πίσω αλουμινιου και τα κάνεις όλα - τηρουμενων των αναλογιών.
 

ParisAdv

Μέλος
Όνομα
Paris
Μοτό
VOGE300RALLY
YZF-R6
Να κανω και εγω μια ερωτηση - εχετε χρησιμοποιησει foam grips σε παρομοια μηχανακια? κατω προγκριπ κοιτάω. Ευχαριστώ
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να κανω και εγω μια ερωτηση - εχετε χρησιμοποιησει foam grips σε παρομοια μηχανακια? κατω προγκριπ κοιτάω. Ευχαριστώ
Εγώ ποτέ. Το παιζω αντρικά να βγάζω καλους να πέφτουν τα κορίτσα

:hungry:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Να κανω και εγω μια ερωτηση - εχετε χρησιμοποιησει foam grips σε παρομοια μηχανακια? κατω προγκριπ κοιτάω. Ευχαριστώ
Κάνουν ψιλοδουλιτσα με τους "τυχόν" κραδασμούς, αλλά φθείρονται υπερβολικά γρήγορα!
Μια φορά είχα βάλει και τέλος!!!
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Να κανω και εγω μια ερωτηση - εχετε χρησιμοποιησει foam grips σε παρομοια μηχανακια? κατω προγκριπ κοιτάω. Ευχαριστώ
Foam rally grips δεν έχω χρησιμοποιήσει αλλά έχω χρησιμοποιήσει τα αντίστοιχα ράλλυ 714 τα οποία κάνουν δουλίτσα και δεν χαλάνε ποτέ.
 
Top Bottom