Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024 - 10 έως 14 Απριλίου, Εκθεσιακό Κέντρο METROPOLITAN Expo (Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος)

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Kαλημέρα στην κοινότητα και να ευχαριστήσω όσους μας βρήκαν στην έκθεση μοτοσυκλέτας και μας εξέφρασαν τα σχόλιά τους για τις μοτοσυκλέτες που δημιουργήθηκαν απο εμάς, σε συνεργασία με τις εκάστοτε αντιπροσωπείες (Husqvarna, Suzuki και ΤΜ - το Ducati το είχαμε...). Δεν το περίμενα και εχθές ήταν πραγματικά ευχάριστο να μας σταματούν παιδά του φόρουμ και να μας μιλάνε.

Είναι ελπιδοφόρο πολύ να μας εμπιστεύονται αντιπροσωπείες του χώρου για να έχουν τις μοτοσυκλέτες τους στα περίπτερά τους σε μια τέτοια έκθεση που είναι, πραγματικά, επιπέδου Ιταλίας, αλλά και για να μπούν σε εναν απο τους μεγαλύτερους αγώνες (αν όχι τον μεγαλύτερο) στην Ευρώπη. Το Hellas Rally Raid. Όλες έχουν βελτιωθεί στα σημεία που χρειαζόταν για να τρέξουν εναν αγώνα, και άσχετα με την εμφάνιση που είναι καθαρά υποκειμενικό (σε κάποιους μπορεί να μην αρέσει), η βελτίωσή τους αφορά σημεία όπως τα ηλεκτρικά, η πλοήγηση, η εργονομία, ευκολία συντήρησης, πρόσβαση σε κύρια μέρη της μοτοσυκλέτας που ίσως έχουν πρόβλημα, φώτα, θέση οδήγησης, αναρτήσεις, προστασία μοτοσυκλέτας και άλλα διάφορα. Αυτά τα Project, θέλω να τονίσω ότι δεν είναι κανενός. Αν και έχουν ξεκινήσει απο την Aurora, εμείς είμασταν οι συντονιστές και την τελική απόφαση ή ''σχεδιαστική γραμμή'' όπως θέλετε πείτε το, θα την δίναμε εμείς, αυτά τα project είναι αποτέλεσμα μιας ομάδας ανρθώπων που πιστεύει σε αυτό που κάνει. Απο τον υπάλληλο της εταιρίας που κάθεται μέχρι το βράδυ για να βάλει την εξάτμιση και την ποδιά στο Norden, μέχρι τον Βασίλη απο την Faretra που τα βράδια σχεδίαζε, τον Χρήστο απο την C-Racer αλλά και όλους αυτούς που είναι απο πίσω τους. Αυτό γίνεται στους αγώνες παιδιά και είναι πολύ σημαντικό να το καταλάβουμε γιατί έχει χαθεί η μπάλα και κάποιος τελικά βλέπει μια φωτογραφία και λέει (κι εγώ το κάνω ίσως κάποιες φορές - και είναι λάθος) , και λέει λοιπόν ''μ@λακία αυτό'' ή ''Γαμ@το''. Αν γνωρίζαμε τι έχει απο πίσω ενας αγώνας, για να κάνω μια αναλογία, θα σταματούσαμε να κρίνουμε επι του καναπέος τα πάντα. Πίσω απο κάθε αναβάτη υπάρχουν εκατοντάδες άτομα που έχουν επηρεαστεί απο της συμμετοχή του αναβάτη. Απο οικογένειες, φίλους, συνεργάτες. Τα πάντα. Εγώ πέρασα απο το περίπτερο της Honda, και όλες δηλαδή γενικά, μην λέω, και φανταστείτε παιδιά την μεταφορά τόσων μοτοσυκλετών στο EXPO, να πάνε καθαρές, απο πού, πότε, συντονισμός, κλπ. Πραγματικά είναι απίστευτο. Και μπράβο σε όλους που είναι εκεί. Ο-Λ-ΟΥΣ. Είμαστε όλοι κερδισμένοι και μακάρι του χρόνου να είναι διπλάσιος ο χώρος και να μπορούν να μπουν και μικρότερες εταιρίες γιατί μπορεί η έκθεση να γίνει και μεγέθους Μιλάνο, αλλά είναι και το κόστος παρόμοιου επιπέδου και δεν κάνω καθόλου πλάκα.

Πάω στα δικά μας.

Στο Norden ο σκοπός ήταν να μείνει η ταυτότητα της μοτοσυκλέτας η ίδια, κάτι πολύ σημαντικό, μιας και το Norden έχει πολύ χαρακτηριστική εμφάνιση. Πλην των άλλων αξεσουάρ (DNA Stage 3 και Νο Brand φτερωτή αντλίας νερού) θα ήθελα να προσθέσω τα παρακάτω.
Όλο το κουστούμι που θα δείτε στην έκθεση είναι πρωτότυπο και για τον σχεδιασμό και την κατασκευή του χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά τεχνολογίες που δεν έχω δει πουθενά στον χώρο μας (εννοώ τον rally kits, - τουλάχιστον εγώ). Όποιος ακολουθεί την Faretra Designs στο Instagram μπορεί να δει το πως έγινε αυτό το project. Κατα βάση το Virtual Reality (Gravity Sketch) έπαιξε πολύ βασικό ρόλο (ψάξτε Gravity Sketch Rally Bike στο Youtube, να δείτε πως θα γίνεται ο σχεδιασμός στο πολύ άμεσο μέλλον). Ότι 3D scanner είχαμε και δεν είχαμε μπήκε μέσα για να βοηθήσει και το κουστούμι είναι το πρώτο στον χώρο μας που έχει εκτυπωθεί απο ρητίνη (κάθε κομμάτι είναι εκτυπωμένο μονοκόματο απο ρητίνη) ούτως ώστε να δούμε τα τυχόν προβλήματα στην συναρμογή, να δούμε αν το τρισδιάστατο αρχείο έχει την ακρίβεια που θέλουμε κλπ. Απο μπροστά η μοτοσυκλέτα έμεινε ορθάνοιχτη για να μπορεί να περνάει ο αέρας και απο τα πλαγια του τεπόζιτου και να φεύγει η ζέστη απο μέσα και γενικά έχει δωθεί αρκετή προσοχή στο κομμάτι της απαγωγής θερμότητας. Τα αρχικά σκίτσα υπήρχαν απο πολύ πριν, αλλά όπως πάντα η πραγματικότητα είναι εκεί για να σου φέρει επιπλέον ευχαριστα εμπόδια. Όλα τα ηλεκτρικά της μοτοσυκλέτας είναι σε ξεχωριστά κυκλώματα, με αυτόματες ασφάλειες, τα φώτα έχουν ξεχωριστό κύκλωμα για το ευμεγέθες Denali D7 Pro ενώ ότι δεν χρειαζόταν πάνω στην μοτοσυκλέτα μπήκε σε κούτες. Έχει αλλάξει η σέλα, έχουν φορεθεί τα περισσότερα power parts της Husqvarna και δεν υπάρχει σημείο που να μην έχει δεχθεί κάποια βελτίωση. Έχουν να φύγουν και άλλα πράγματα απο πάνω της μιας και δεν προλάβαμε το σύμπαν, και η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα είναι απο τις ελαφρύτερες της κατηγορίας (και η ελαφρύτερη απο τις τρεις που είναι στο ποστ... more on that later). Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Ελληνική αντιπροσωπεία της Husqvarna Hellas, την Faretra Designs, αλλά θα ήταν αδύνατο να παραστεί η μοτοσυκλέτα στην έκθεση εαν ο Χρήστος απο την C-Racer δεν ήταν στο Project και δεν έχανε αρκετά Σαββατοκύριακα για να μας βοηθήσει. Άνθρωποι τέτοιοι είναι είδος υπο εξαφάνιση. Αυτό.
Μετά το Hellas Rally που θα έχουμε πλήρη εικόνα της απόδοσης, όπως κάναμε και στο Ducati πέρισυ, θα κοιτάξουμε να βγει το κιτ στην παραγωγή. Ο Κίμων Καράμπελας θα είναι στο τιμόνι της μοτοσυκλέτας την οποία θα συντηρεί κατά την διάρκεια του αγώνα ο Βασίλης Μπούδρος.




Στο V-Strom είχαμε την τύχη να συνεργαστούμε για 2η φορά με τον Κο. Γιώργο Ασημακόπουλο (πέρισυ συνεργαστήκαμε όταν ήταν στην Yamaha). Εδώ έχουμε μικρότερες αλλαγές, με εναν πύργο και ζελατίνα που ήδη υπάρχει στην αγορά (Superlight) αλλά με αλλαγή στο μούτρο της μοτοσυκλέτας ούτως ώστε και εδώ να υπάρχει αγωνιστική εργονομία, αλλά και περισσότερος χώρος για τα όργανα πλοήγησης. Η σέλα και η ουρά μεταποιήθηκαν, και στο μούτρο μπήκαν κάποιοι αεραγωγοί στα πλαϊνά της ζελατίνας αλλά και στο κέντρο. Η μοτοσυκλέτα φοράει και αυτή φίλτρο της DNA ανοιχτό, μασπιέδες και tail tidy της Hessler Rally Team, προστατευτικά πλαισίου και ψυγείου της C-Racer, άλλες ζάντες, αναρτήσεις της Ohlins και δεν θυμάμαι και τι άλλο. Και εδώ υπήρχε συνεργασία με την Faretra Design και τον Χρήστο απο την C-Racer, και το να δούμε να κουμπώνουν όλα όπως έπρεπε ήταν πραγματικά μαγικό. Και αυτή η μοτοσυκλέτα θα είναι στο Hellas Rally με τον Παναγιώτη Κακολύρη, οπότε θα έχουμε και απο εκεί σημαντικά δεδομένα για να δούμε αν το κιτ θα βγει στην παραγωγή και σε τι μορφή. Τα σχόλια πάντως είνα θετικά, και αυτό είναι μόνο ευχάριστο.



Το DesertX είναι στο περίπτερο της Μakan Trt, όπου η Μαρία, ο Διονύσης και ο Νίκος μπορούν να σας δείξουν λεπτομέρειες. Έχει το τελευταίο κομμάτι που έχει μείνει στον κόσμο (roadbook holder) με μαγνητική μετάδοση, συλλεκτικό πλέον μιας και δεν υπάρχουν πια σε παραγωγή, καθώς και όλα τα καινούργια εξαρτήματα που είναι σε παραγωγή (όσον αφορά τα κομμάτια του πύργου). Σε σχέση με πέρισυ, έχει κατέβει το βάρος του πύργου κατά 17%, υπάρχει καινούργια μάσκα, καινούργια εισαγωγή αέρα στην μάσκα, καινούργια διαιρούμενη εισαγωγή αέρα στο φίλτρο, χούφτες της HDB και περιμένουμε με αγωνία να βάλουμε τις ζάντες της Bartubeless αλλά και την ηλεκτρονική Rapid Bike για να ολοκληρωθεί το project που ξεκίνησε πέρισυ και να δούμε επιτέλους σε τι κιλά φτάσαμε! Φέτος με την βοήθεια της αντιπροσωπείας, θα παραστεί και αυτή η μοτοσυκλέτα στο Hellas Rally, με τον Στέφανο Θεοχάρη στο τιμόνι και με τις επιπλέον βελτιώσεις, φέτος πάμε για μια ακόμα καλύτερη παρουσία. Στον αγώνα θα υπάρχει και το τελευταίας γενιάς τεπόζιτο (στην Μακαν θα δείτε το πρωτότυπο που έτρεξε στο Hellas Rally πέρισυ).




Ίσως είναι κουραστικό, αλλά εγω δεν θα κουραστώ να το λέω. Το ότι βρέθηκαν τρεις εταιρίες στην Ελλάδα (Aurora, C-Racer, Faretra) και έκαναν αυτά τα project το θεωρώ τουλάχιστον ενα φως στο τέλος του τούνελ, και θα πρέπει ΟΛΟΙ να περάσουμε έστω και μια φορά απο αυτές (χωρίς να θέλω να ευλογήσω τα γένια μου, που δεν έχω και πολλά ούτως ή άλλως) για να τις δούμε. Το ότι βλέπουμε μεταποιημένες μοτοσυκλέτες σε OEM περίπτερα Ελληνικά απο εξωτερικούς συνεργάτες είναι κάτι που δεν το έχουμε δει ούτε έξω (άντε να πω την Aprilia με το Tuareg, αλλά καμία δεν έχει κάνει ότι έκανε η Ελληνική αντιπροσωπεία της Husqvarna φέτος. Προσωπικά το θεωρώ παγκόσμια πρωτιά και πρέπει να αναλογιστούμε το ρίσκο που πήραν αυτοί οι άνθρωποι μιας και τρέχουν αντιπροσωπείες και όχι δικές τους εταιρίες) και είναι ενα turning point θεωρώ εγώ για τα πράγματα που πρόκειται να δούμε στο μέλλον. Το ξέρω ότι το Ελληνικό κοινό δεν έχει συνηθίσει να βλέπει τέτοια πράγματα εδώ, αλλά είναι μια χαρούμενη αλλαγή ότι συγκεκριμένες αντιπροσωπείες τολμούν να κάνουν την διαφορά σε μια χώρα που το 99% εύχεται όχι να πεθάνει η αγελάδα του γείτονα, αλλά ο γείτονας ο ίδιος (και καβατζάρουν και μετά την αγελάδα).

Για την έκθεση εχω να πω μόνο καλά λόγια, όσοι δεν έχουν πάει ποτέ στο Μιλάνο, να ξέρουν οτι η φετινή έκθεση είναι μια μικρογραφία της EICMA. πραγματικά. Να πάτε όλοι γιατί είναι πολύ οικονομική η είσοδος και γιατί πρέπει να στηρίξουμε τις εταιρίες που είναι εκεί να μας δείξουν τι κάνουν. Όποιες είναι εκεί. Όλες. Γιατί έχουν ξοδέψει εναν σκασμό λεφτά για να πάμε εμείς να τις δούμε. Αξίζει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

socrates

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Σωκράτης
Μοτό
dl650
Ειχε τόσο αέρα χθες στην περιοχή που πάνω από 70 δεν σε άφηνε να πας :roflmao::roflmao:
Λίγο προσοχή και στο πάρκινγκ, αποφύγετε ελαφριά μηχανάκια!!
Τόσα χρόνια λέμε για το βάρος και το βάρος και ένα ελαφρύ μηχανάκι ,αλλά μερικές φορές χρειάζεται...πήγα με το μεγάλο για να μην έχω άγχος και το πάρει ο αερας:ha
Ισχυει .. ειδα στο parking μπροστα μου να ριχνει ο αερας ντομινο καποια μηχανακια.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Kαλημέρα στην κοινότητα και να ευχαριστήσω όσους μας βρήκαν στην έκθεση μοτοσυκλέτας και μας εξέφρασαν τα σχόλιά τους για τις μοτοσυκλέτες που δημιουργήθηκαν απο εμάς, σε συνεργασία με τις εκάστοτε αντιπροσωπείες (Husqvarna, Suzuki και ΤΜ - το Ducati το είχαμε...). Δεν το περίμενα και εχθές ήταν πραγματικά ευχάριστο να μας σταματούν παιδά του φόρουμ και να μας μιλάνε.

Είναι ελπιδοφόρο πολύ να μας εμπιστεύονται αντιπροσωπείες του χώρου για να έχουν τις μοτοσυκλέτες τους στα περίπτερά τους σε μια τέτοια έκθεση που είναι, πραγματικά, επιπέδου Ιταλίας, αλλά και για να μπούν σε εναν απο τους μεγαλύτερους αγώνες (αν όχι τον μεγαλύτερο) στην Ευρώπη. Το Hellas Rally Raid. Όλες έχουν βελτιωθεί στα σημεία που χρειαζόταν για να τρέξουν εναν αγώνα, και άσχετα με την εμφάνιση που είναι καθαρά υποκειμενικό (σε κάποιους μπορεί να μην αρέσει), η βελτίωσή τους αφορά σημεία όπως τα ηλεκτρικά, η πλοήγηση, η εργονομία, ευκολία συντήρησης, πρόσβαση σε κύρια μέρη της μοτοσυκλέτας που ίσως έχουν πρόβλημα, φώτα, θέση οδήγησης, αναρτήσεις, προστασία μοτοσυκλέτας και άλλα διάφορα. Αυτά τα Project, θέλω να τονίσω ότι δεν είναι κανενός. Αν και έχουν ξεκινήσει απο την Aurora, εμείς είμασταν οι συντονισθές και την τελική απόφαση ή ''σχεδιαστική γραμμή'' όπως θέλετε πείτε το, θα την δίναμε εμείς, αυτά τα project είναι αποτέλεσμα μιας ομάδας ανρθώπων που πιστεύει σε αυτό που κάνει. Απο τον υπάλληλο της εταιρίας που κάθεται μέχρι το βράδυ για να βάλει την εξάτμιση και την ποδιά στο Norden, μέχρι τον Βασίλη απο την Faretra που τα βράδια σχεδίαζε, τον Χρήστο απο την C-Racer αλλά και όλους αυτούς που είναι απο πίσω τους. Αυτό γίνεται στους αγώνες παιδιά και είναι πολύ σημαντικό να το καταλάβουμε γιατί έχει χαθεί η μπάλα και κάποιος τελικά βλέπει μια φωτογραφία και λέει (κι εγώ το κάνω ίσως κάποιες φορές - και είναι λάθος) , και λέει λοιπόν ''μ@λακία αυτό'' ή ''Γαμ@το''. Αν γνωρίζαμε τι έχει απο πίσω ενας αγώνας, για να κάνω μια αναλογία, θα σταματούσαμε να κρίνουμε επι του καναπέος τα πάντα. Πίσω απο κάθε αναβάτη υπάρχουν εκατοντάδες άτομα που έχουν επηρεαστεί απο της συμμετοχή του αναβάτη. Απο οικογένειες, φίλους, συνεργάτες. Τα πάντα. Εγώ πέρασα απο το περίπτερο της Honda, και όλες δηλαδή γενικά, μην λέω, και φανταστείτε παιδιά την μεταφορά τόσων μοτοσυκλετών στο EXPO, να πάνε καθαρές, απο πού, πότε, συντονισμός, κλπ. Πραγματικά είναι απίστευτο. Και μπράβο σε όλους που είναι εκεί. Ο-Λ-ΟΥΣ. Είμαστε όλοι κερδισμένοι και μακάρι του χρόνου να είναι διπλάσιος ο χώρος και να μπορούν να μπουν και μικρότερες εταιρίες γιατί μπορεί η έκθεση να γίνει και μεγέθους Μιλάνο, αλλά είναι και το κόστος παρόμοιου επιπέδου και δεν κάνω καθόλου πλάκα.

Πάω στα δικά μας.

Στο Norden ο σκοπός ήταν να μείνει η ταυτότητα της μοτοσυκλέτας η ίδια, κάτι πολύ σημαντικό, μιας και το Norden έχει πολύ χαρακτηριστική εμφάνιση. Πλην των άλλων αξεσουάρ (DNA Stage 3 και Νο Brand φτερωτή αντλίας νερού) θα ήθελα να προσθέσω τα παρακάτω.
Όλο το κουστούμι που θα δείτε στην έκθεση είναι πρωτότυπο και για τον σχεδιασμό και την κατασκευή του χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά τεχνολογίες που δεν έχω δει πουθενά στον χώρο μας (εννοώ τον rally kits, - τουλάχιστον εγώ). Όποιος ακολουθεί την Faretra Designs στο Instagram μπορεί να δει το πως έγινε αυτό το project. Κατα βάση το Virtual Reality (Gravity Sketch) έπαιξε πολύ βασικό ρόλο (ψάξτε Gravity Sketch Rally Bike στο Youtube, να δείτε πως θα γίνεται ο σχεδιασμός στο πολύ άμεσο μέλλον). Ότι 3D scanner είχαμε και δεν είχαμε μπήκε μέσα για να βοηθήσει και το κουστούμι είναι το πρώτο στον χώρο μας που έχει εκτυπωθεί απο ρητίνη (κάθε κομμάτι είναι εκτυπωμένο μονοκόματο απο ρητίνη) ούτως ώστε να δούμε τα τυχόν προβλήματα στην συναρμογή, να δούμε αν το τρισδιάστατο αρχείο έχει την ακρίβεια που θέλουμε κλπ. Απο μπροστά η μοτοσυκλέτα έμεινε ορθάνοιχτη για να μπορεί να περνάει ο αέρας και απο τα πλαγια του τεπόζιτου και να φεύγει η ζέστη απο μέσα και γενικά έχει δωθεί αρκετή προσοχή στο κομμάτι της απαγωγής θερμότητας. Τα αρχικά σκίτσα υπήρχαν απο πολύ πριν, αλλά όπως πάντα η πραγματικότητα είναι εκεί για να σου φέρει επιπλέον ευχαριστα εμπόδια. Όλα τα ηλεκτρικά της μοτοσυκλέτας είναι σε ξεχωριστά κυκλώματα, με αυτόματες ασφάλειες, τα φώτα έχουν ξεχωριστό κύκλωμα για το ευμεγέθες Denali D7 Pro ενώ ότι δεν χρειαζόταν πάνω στην μοτοσυκλέτα μπήκε σε κούτες. Έχει αλλάξει η σέλα, έχουν φορεθεί τα περισσότερα power parts της Husqvarna και δεν υπάρχει σημείο που να μην έχει δεχθεί κάποια βελτίωση. Έχουν να φύγουν και άλλα πράγματα απο πάνω της μιας και δεν προλάβαμε το σύμπαν, και η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα είναι απο τις ελαφρύτερες της κατηγορίας (και η ελαφρύτερη απο τις τρεις που είναι στο ποστ... more on that later). Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Ελληνική αντιπροσωπεία της Husqvarna Hellas, την Faretra Designs, αλλά θα ήταν αδύνατο να παραστεί η μοτοσυκλέτα στην έκθεση εαν ο Χρήστος απο την C-Racer δεν ήταν στο Project και δεν έχανε αρκετά Σαββατοκύριακα για να μας βοηθήσει. Άνθρωποι τέτοιοι είναι είδος υπο εξαφάνιση. Αυτό.
Μετά το Hellas Rally που θα έχουμε πλήρη εικόνα της απόδοσης, όπως κάναμε και στο Ducati πέρισυ, θα κοιτάξουμε να βγει το κιτ στην παραγωγή. Ο Κίμων Καράμπελας θα είναι στο τιμόνι της μοτοσυκλέτας την οποία θα συντηρεί κατά την διάρκεια του αγώνα ο Βασίλης Μπούδρος.




Στο V-Strom είχαμε την τύχη να συνεργαστούμε για 2η φορά με τον Κο. Γιώργο Ασημακόπουλο (πέρισυ συνεργαστήκαμε όταν ήταν στην Yamaha). Εδώ έχουμε μικρότερες αλλαγές, με εναν πύργο και ζελατίνα που ήδη υπάρχει στην αγορά (Superlight) αλλά με αλλαγή στο μούτρο της μοτοσυκλέτας ούτως ώστε και εδώ να υπάρχει αγωνιστική εργονομία, αλλά και περισσότερος χώρος για τα όργανα πλοήγησης. Η σέλα και η ουρά μεταποιήθηκαν, και στο μούτρο μπήκαν κάποιοι αεραγωγοί στα πλαϊνά της ζελατίνας αλλά και στο κέντρο. Η μοτοσυκλέτα φοράει και αυτή φίλτρο της DNA ανοιχτό, μασπιέδες και tail tidy της Hessler Rally Team, προστατευτικά πλαισίου και ψυγείου της C-Racer, άλλες ζάντες, αναρτήσεις της Ohlins και δεν θυμάμαι και τι άλλο. Και εδώ υπήρχε συνεργασία με την Faretra Design και τον Χρήστο απο την C-Racer, και το να δούμε να κουμπώνουν όλα όπως έπρεπε ήταν πραγματικά μαγικό. Και αυτή η μοτοσυκλέτα θα είναι στο Hellas Rally με τον Παναγιώτη Κακολύρη, οπότε θα έχουμε και απο εκεί σημαντικά δεδομένα για να δούμε αν το κιτ θα βγει στην παραγωγή και σε τι μορφή. Τα σχόλια πάντως είνα θετικά, και αυτό είναι μόνο ευχάριστο.



Το DesertX είναι στο περίπτερο της Μakan Trt, όπου η Μαρία, ο Διονύσης και ο Νίκος μπορούν να σας δείξουν λεπτομέρειες. Έχει το τελευταίο κομμάτι που έχει μείνει στον κόσμο (roadbook holder) με μαγνητική μετάδοση, συλλεκτικό πλέον μιας και δεν υπάρχουν πια σε παραγωγή, καθώς και όλα τα καινούργια εξαρτήματα που είναι σε παραγωγή (όσον αφορά τα κομμάτια του πύργου). Σε σχέση με πέρισυ, έχει κατέβει το βάρος του πύργου κατά 17%, υπάρχει καινούργια μάσκα, καινούργια εισαγωγή αέρα στην μάσκα, καινούργια διαιρούμενη εισαγωγή αέρα στο φίλτρο, χούφτες της HDB και περιμένουμε με αγωνία να βάλουμε τις ζάντες της Bartubeless αλλά και την ηλεκτρονική Rapid Bike για να ολοκληρωθεί το project που ξεκίνησε πέρισυ και να δούμε επιτέλους σε τι κιλά φτάσαμε! Φέτος με την βοήθεια της αντιπροσωπείας, θα παραστεί και αυτή η μοτοσυκλέτα στο Hellas Rally, με τον Στέφανο Θεοχάρη στο τιμόνι και με τις επιπλέον βελτιώσεις, φέτος πάμε για μια ακόμα καλύτερη παρουσία. Στον αγώνα θα υπάρχει και το τελευταίας γενιάς τεπόζιτο (στην Μακαν θα δείτε το πρωτότυπο που έτρεξε στο Hellas Rally πέρισυ).




Ίσως είναι κουραστικό, αλλά εγω δεν θα κουραστώ να το λέω. Το ότι βρέθηκαν τρεις εταιρίες στην Ελλάδα (Aurora, C-Racer, Faretra) και έκαναν αυτά τα project το θεωρώ τουλάχιστον ενα φως στο τέλος του τούνελ, και θα πρέπει ΟΛΟΙ να περάσουμε έστω και μια φορά απο αυτές (χωρίς να θέλω να ευλογήσω τα γένια μου, που δεν έχω και πολλά ούτως ή άλλως) για να τις δούμε. Το ότι βλέπουμε μεταποιημένες μοτοσυκλέτες σε OEM περίπτερα Ελληνικά απο εξωτερικούς συνεργάτες είναι κάτι που δεν το έχουμε δει ούτε έξω (άντε να πω την Aprilia με το Tuareg, αλλά καμία δεν έχει κάνει ότι έκανε η Ελληνική αντιπροσωπεία της Husqvarna φέτος. Προσωπικά το θεωρώ παγκόσμια πρωτιά και πρέπει να αναλογηστούμε το ρίσκο που πήραν αυτοί οι άνθρωποι μιας και τρέχουν αντιπροσωπείες και όχι δικές τους εταιρίες) και είναι ενα turning point θεωρώ εγώ για τα πράγματα που πρόκειται να δούμε στο μέλλον. Το ξέρω ότι το Ελληνικό κοινό δεν έχει συνηθίσει να βλέπει τέτοια πράγματα εδώ, αλλά είναι μια χαρούμενη αλλαγή ότι συγκεκριμένες αντιπροσωπείες τολμούν να κάνουν την διαφορά σε μια χώρα που το 99% εύχεται όχι να πεθάνει η αγελάδα του γείτονα, αλλά ο γείτονας ο ίδιος (και καβατζάρουν και μετά την αγελάδα).

Για την έκθεση εχω να πω μόνο καλά λόγια, όσοι δεν έχουν πάει ποτέ στο Μιλάνο, να ξέρουν οτι η φετινή έκθεση είναι μια μικρογραφία της EICMA. πραγματικά. Να πάτε όλοι γιατί είναι πολύ οικονομική η είσοδος και γιατί πρέπει να στηρίξουμε τις εταιρίες που είναι εκεί να μας δείξουν τι κάνουν. Όποιες είναι εκεί. Όλες. Γιατί έχουν ξοδέψει εναν σκασμό λεφτά για να πάμε εμείς να τις δούμε. Αξίζει.
Έχετε κάνει εξωπραγματική δουλειά και τα αποτελέσματα είναι πολύ εντυπωσιακά. Μακάρι το πάθος και το όραμα που σας διακατέχει να υπήρχε έν γένει στην ελληνική επιχειρηματικότητα.

Μπράβο ρε παίδες, εδώ πραγματικά αξίζει να σας πούμε "keep up the good work!"

:friendship:
 

kpapageo

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
NC700X
Μιας και για το εσωτερικό της έκθεσης τα είπαν άλλοι, θα προσπεράσω και θα αναφερθώ μόνο στο κομμάτι του test ride.

Η διαδικασία είναι η εξής. Όντας ακόμα μέσα, σε ενα από τα περίπτερα, κάνεις την αίτηση για το test ride. Μπορείς να διαλέξεις μέχρι και 3 μηχανές ανά ημέρα. Την λίστα θα την βρείτε online. Για κάθε μηχανή παίρνεις ενα χαρτάκι με το μοντέλο της και έναν αύξοντα αριθμό που σου δείχνει πόσοι πριν από σένα έχουν διάλεξει το ίδιο. Όπως είσαι βγαίνεις έξω από την πόρτα δίπλα στο περίπτερο και βρίσκεσαι στην αναμονή για να καβαλήσεις.

Εκεί λοιπόν ειναι λίγο ραντομ τα πράγματα και θεωρώ ότι έπρεπε να το είχαν σκεφτεί διαφορετικά. Πως λειτουργεί;

1. Ο υπάλληλος φωνάζει το μοντέλο ("ποιος είναι για το tenere?")

2. Κάποιος σηκώνει το χερι

3. Ο υπάλληλος τον ρωτάει τι νούμερο εχει

4. Ο κάποιος απαντάει πχ 8

5. Ο υπάλληλος φωνάζει να έχει κάποιος μικρότερο του 8

6. Αν κάποιος άλλος απαντήσει ναι, χώνει εκείνον. Αν όχι, πάει ο πρώτος.

Το πρόβλημα με αυτό είναι ότι δεν ξέρεις πόσα νούμερα έχει πριν από σένα άρα δεν ξέρεις πόσο περίπου θα περιμένεις. Ούτε οι υπάλληλοι ξέρουν γιατί δεν θυμούνται πόσα πέρασαν για να σου πουν σε ποιο νούμερο είναι τώρα. Πολύς κόσμος λοιπόν πάει να τους ρωτάει με αποτέλεσμα να χαλάνε οι σειρές, να δημιουργείται μπάχαλο κλπ.

Επίσης, βάζουν σε διαφορετικό γκρουπ προτεραιότητας αυτούς που καβαλησαν ήδη 1 μηχανή αλλά έχουν και 2η.

Κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι δεν φωνάζουν για τα λιγότερο δημοφιλή μοντέλα. Αν εχεις διαλέξει τέτοιο, και επειδή δεν βλέπεις αν είναι παρκαρισμένο εκεί ή αν το έχει κάποιος, παίζει απλά να περιμένεις τζάμπα ενώ αυτό είναι διαθέσιμο. Άρα πρέπει να πας να ρωτήσεις τον υπάλληλο, και να συντηρήσεις και εσύ το μπάχαλο.

Όλα αυτά τα βίωσα Πέμπτη μεσημέρι με 20 άτομα να περιμένουν. Κλαιν δηλαδή. Δεν μπορώ να φανταστώ τι θα γίνεται το σκ με 100. Δεν θα πάει καλά αυτό.

Εγώ επειδή έπρεπε να φύγω, πήγα να παραδώσω στον υπαλληλο το χαρτάκι μου ο οποίος προς τιμήν του μου είπε ότι δε θέλει να φύγω ενώ περίμενα τόση ώρα οπότε μόλις γυρίσει η μηχανή είναι δική μου. Φυσικά οταν με φώναξε, υπήρχε άλλος με μικρότερο νούμερο από το δικό μου ο οποίος μου έκανε την χάρη να το προσπεράσω. Η διάθεση γενικά από όλους ήταν πολύ καλή παρότι η οργάνωση θα μπορούσε να είναι καλύτερη.

Στα της οδήγησης, έχουν διαμορφώσει το πάρκινγκ εκεί με κώνους φτιάχνοντας ένα πιστακι. Ακολουθείς τον πλοηγό και δεν προσπερνάς κλπ. Κάποιοι προσπαθούσαν να ξυσουν γόνατα αλλά δεν το προτείνω γιατί είχε χαλικάκια πάνω στις στροφές. Η διαρκεια είναι επίσης ραντομ, άλλους τους εβγαζαν νωρίτερα και άλλους αργότερα.

Όσον αφορά τον εξοπλισμό, ηταν αρκετά χαλαροί. Είδα κόσμο με σοφτσελ μπουφάν, χωρίς γάντια, αλλά όλοι με κράνος και μακρύ παντελόνι.

Πέρα από το κομμάτι του test ride, η διοργάνωση ήταν πολύ καλή και αξίζει την επίσκεψη. Μακάρι να ακολουθήσουν και άλλες παρόμοιες.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Προσοχή!!!! Μετά τα κτήρια του αεροδρομίου όπως έχουν πει και άλλοι πιο πριν το όριο ταχύτητας είναι 50. Χθες που πήγα στην εκθεση ειμουν προετοιμασμενος. Λοιπόν μετά τα κτήρια πίσω από ένα κοντέινερ λίγο πριν την ανηφόρα για να πας στο εκθεσιακό κέντρο είναι στημένος αστυνομικός με ραντάρ και στοχεύει αυτούς που έρχονται από αθηνα. Οποίος πάει πάνω από 70 τους βγάζει στην άκρη…
Η αστυνόμευση που έχουμε και απ ότι φαίνεται αξίζουμε είναι μόνο τέτοιες μορφές αλητείας τίποτα άλλο. Σε ένα δρόμο να απογειωθεί αεροσκάφος μια ταμπέλα 50 και εισπράκτορες να γράφουν. Εγώ πήγα με το σκουτερ το 125 και πέρασα απο εκει με 40 έτσι για την αλητεία!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Η αστυνόμευση που έχουμε και απ ότι φαίνεται αξίζουμε είναι μόνο τέτοιες μορφές αλητείας τίποτα άλλο. Σε ένα δρόμο να απογειωθεί αεροσκάφος μια ταμπέλα 50 και εισπράκτορες να γράφουν. Εγώ πήγα με το σκουτερ το 125 και πέρασα απο εκει με 40 έτσι για την αλητεία!
Μετά και από αυτό..... θέλω να δω γραμμένη τη φράση από κάποιον..... "Να γιατί cruise control "!!!!!! :ha
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
640 Armageddon καταρχήν πολλά συγχαρητήρια για την συλλογική σας προσπάθεια που έβγαλε τόσο ωραία αποτελέσματα.

Να σταθώ μόνο στην άποψη σου να ρωτήσω για το βελτιωμένο κιτ που έβγαλε για την αντλία η εταιρεία του Κου Θεοχάρη και αφορά τα 790 (και τα 890?). Επειδή είναι μοτέρ που τελευταία κυκλοφορούν πολλες΄αστοχίες για τα εκκεντρα μήπως είναι ένα βήμα προς τη λύση του προβλήματος? ¨Εχεις εμπλάκεί σε κάποια τέτοια κουβέντα που μπορεί να απασχολεί βέβαια ιδιοκτήτες τετοιων μοτοσυκλετων? ¨Εχω δει πάντως και άτομα σε σχετική απο το εξωτερικό με 790 να παραγγέλνουν αυτό το κιτ .
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Η αστυνόμευση που έχουμε και απ ότι φαίνεται αξίζουμε είναι μόνο τέτοιες μορφές αλητείας τίποτα άλλο. Σε ένα δρόμο να απογειωθεί αεροσκάφος μια ταμπέλα 50 και εισπράκτορες να γράφουν. Εγώ πήγα με το σκουτερ το 125 και πέρασα απο εκει με 40 έτσι για την αλητεία!
Υπάρχει και κλήση για βραδυπορία !!!! :ha
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Απορώ πως τους αφήνουν και μπαίνουν στην Αττική οδό.....κάπου ωπα
Αυτό είχα εκείνη τη μέρα με αυτό μπήκα ρε μάγκα! Με 100 πάει μια χαρά και σταθερά!

Όχι σαν κι εσάς τους γλήγορους; στην Α.Ο που πάτε με όσα και μετά όταν σας έρθει η φωτό ψάχνετε να αναστήσετε καμιά γιαγιά με δίπλωμα να πείτε της είχα δώσει το μοτοσακό και είναι κάγκουρας@!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αυτό είχα εκείνη τη μέρα με αυτό μπήκα ρε μάγκα! Με 100 πάει μια χαρά και σταθερά!

Όχι σαν κι εσάς τους γλήγορους; στην Α.Ο που πάτε με όσα και μετά όταν σας έρθει η φωτό ψάχνετε να αναστήσετε καμιά γιαγιά με δίπλωμα να πείτε της είχα δώσει το μοτοσακό και είναι κάγκουρας@!
Η γιαγιά μου φίλε ήταν δεύτερη ξαδέρφη της Μουτόν....στο ίδιο ποτάμι έξω από την Γκρενόμπλ πλενανε τα βρακια τους
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η γιαγιά μου φίλε ήταν δεύτερη ξαδέρφη της Μουτόν....στο ίδιο ποτάμι έξω από την Γκρενόμπλ πλενανε τα βρακια τους
ελπίζω να έχεις κρατήσει το δίπλωμα της για τη δύσκολη ώρα!
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Απορώ πως τους αφήνουν και μπαίνουν στην Αττική οδό.....κάπου ωπα
Έπρεπε να έρθω με το agility ....με το τέρας των 9.5 ίππων και να πηγαίνουμε ψαράκι δίπλα δίπλα με τον Βαγγέλη όλη την Αττική οδό.... όχι για να τα τελικιάσουμε.... για να καταφέρουμε να φτάσουμε κάποια στιγμή και να προλάβουμε ανοικτή την έκθεση:ha
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έπρεπε να έρθω με το agility ....με το τέρας των 9.5 ίππων και να πηγαίνουμε ψαράκι δίπλα δίπλα με τον Βαγγέλη όλη την Αττική οδό.... όχι για να τα τελικιάσουμε.... για να καταφέρουμε να φτάσουμε κάποια στιγμή και να προλάβουμε ανοικτή την έκθεση:ha
Στην αύρα τοτε... Θα είμαι με το pcx της κυρά λενης
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Στην αύρα τοτε... Θα είμαι με το pcx της κυρά λενης
Έγινε ....πάω να προλάβω το σούπερ μάρκετ να πάρω ναφθαλίνες , ευκαιρια να αποθηκεύσω και τα χειμωνιάτικα :ha
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Αλήθεια είσοδο έχει κ αν ναι πόσο παρακαλώ
8 ευρώ είναι το εισιτήριο Γιώργη !!
Αν θες να αφήσεις κράνος μπουφάν πριν πας στα ταμεία ,με το που μπαίνεις δεξιά έχει βεστιάριο!!
 

xarri8

Μέλος
Όνομα
Haris
Μοτό
Ktm 1090 adv r
africa twin 750
F 900 GS MY24.

Δείχνει πολύ καλό σύνολο, πολλά υποσχόμενη μοτοσυκλέτα η οποία θα εκθρονίσει από τον θρόνο πολλά μαρκετινίστικα μοτόρια. Χωρίς φανφάρες και σάλτσες. Τόσο, όσο.













χόντα με bmw σήματα? μας άλλαξαν τα φώτα οι Γερμανοί κρίμα....
 
Top Bottom