Ασ'τα όλα και πα'νε κάνε βόλτα τη λεπτή 1250 gs.Άσε τώρα έχω σκέψεις σκοτεινές, να πάω να κάνω τεστ το νέο XR με τις αναρτήσεις που προσφέρουν και παραπάνω άνεση; Το GS με προβλημάτισε αρκετά, σκεφτόμουν ότι αν είχα παραγγείλει αυτό αντί για XR πριν δύο χρόνια θα μου έλειπε το γκάζι, το πιο πιθανό. Μπορεί να μην οδηγώ γρήγορα αλλά δεν τα μίσησε κανείς τα άτια. Πρέπει να δω αν υπάρχει κάτι σε revalving για τις μαμά αναρτήσεις του μοντέλου μου ή σε φυσίγγια/αμορτισέρ αν χαλάσει το ESA. Μετά λέω πόσα παραπάνω θα δώσεις για το ίδιο αλλά πιο άνετο μοντέλο 2020+, όσα έχει ένα 1290R, τυχαίο δεν νομίζω, μετά μου λέει και ο σατανάς από Αγγλία "ρε συ έχει γεμίσει ο κόσμος Multi" και έχει ας πούμε φτηνά 1260 στο νησί, γενικότερα τι τα θες, θα τα φάω σε ρύπους με αυτό που έχω τώρα τελικά, Αλ Γκορ ξέρεις εσύ.
Εδώ να πω ότι αυτή η συζήτηση έγινε μετά το "έλα να νοικιάσουμε Tuareg 660 και Ducati DS με 170 λίρες την ημέρα και βόλτα Ουαλία" που όλο και κάτι καλύτερο θα σου κάνουν εκτός σεζόν και θα έχεις καβαλήσει την νάρα και την μήχα παρέα.
Είναι πιο γεμάτη παντού και φυσικά πιο δυνατή .
Τη λεπτή ,όχι το μοσχάρι το adve .