Για να πάμε λίγο on topic!
Πως σας φαίνεται αυτό?
Είναι αυτόματο (DCT) που με ενδιαφέρει.
Έχει μόνο 1820 χλμ και είναι μοντέλο του 2016.
Link
Να το πάρεις!
Φαίνεται φοβερή ευκαιρία. Έχω την manual έκδοση (ποτέ δεν μ'άρεσαν τα αυτόματα αλλά είναι έπος το DCT) οπότε αν θες στείλε μου και ερωτήσεις.
Για μένα κλάσης ανώτερο από ΧΧ/Hayabusa/K1300S και αναφέρω αυτά τα 3 διότι έχω εμπειρία με αυτά (με αντίστοιχα της κατηγορίας τύπου FJR1300, GTR1400, ZZR δεν έχω). Καλύτερη γεωμετρία και συμπεριφορά, καλά για τον V4 δεν το συζητώ, ό,τι καλύτερο και σχεδιαστικά μόνο από Ι4. Για τα σημερινά "Sport touring" επίσης δεν τίθεται θέμα σύγκρισης κατά την ταπεινή άποψη μου, ο σχεδιασμός του VFR1200 είναι από άλλη εποχή που είχε συγκεκριμένο κοινό και ακόμα πιο μικρό σήμερα. Δεν είναι τόσο sport η στάση σώματος (είμαι 1.90) ώστε να πονέσεις ή να είναι άβολο, και εγώ ερχόμενος από on/off μηχανές είμαι και σημαντικό, κάνω και daily commuting με την μηχανή αυτή. 18.5lt ντεπόζιτο αν και σε αυτή που βρήκες (gen2 αρα δεν σε απασχολεί αν τυχόν ακούσεις για ανάκληση άξονα, ήταν για gen1) παίζει να είναι 19.5lt και η κατανάλωση είναι ~7.8/100 μέσο όρο με εφαρμογή που έχω στο κινητό, εντός πόλης που προσωπικά δεν βλέπω κανένα πρόβλημα που και καλά λένε ότι είναι αδύνατο σημείο. Εκτός πόλης με 3βάλιτσο, 2κάβαλο, σταθερή 180-200km/h μ.ο. είναι ~6.5/100. Το πιο ακριβό service με ρύθμιση βαλβίδων ~410€ σε επίσημο συνεργείο Honda, που συγκριτικά με άλλες περιπτώσεις είναι μια χαρά κατά την άποψη μου. Επίσης τα intervals είναι πολύ πιο αραιά, πχ μπουζί αλλάζεις ανα 50K χλμ.
Αυτά off the top of my head! Αν έχεις την επιλογή για test ride να μας πεις και εντυπώσεις!