Αναμενόμενο με αυτά που ζητούν οι υπόλοιποι.. Μόλις μπει κάτι σε λογική τιμή είναι θέμα ωρών να φύγει,κ πολύ πιθανό να το δεις πάλι κάνα δυο χιλιάρικα πάνω..Εξαφανίστηκε το κτμακι, πηρα χθες τηλ, δεν το σηκωσε καν ο ανθρωπος!
Αναμενόμενο με αυτά που ζητούν οι υπόλοιποι.. Μόλις μπει κάτι σε λογική τιμή είναι θέμα ωρών να φύγει,κ πολύ πιθανό να το δεις πάλι κάνα δυο χιλιάρικα πάνω..Εξαφανίστηκε το κτμακι, πηρα χθες τηλ, δεν το σηκωσε καν ο ανθρωπος!
Απάντησα κ μετά είδα το μήνυμα σού..Αν είναι αυτό που είχε μπει πιο νωρίς με τα 3000 ευρώ, θα το δεις σύντομα στα διπλά κάπου
To ερώτημα Κώστα έχει εύκολη απάντηση. Το RnineT είναι εθιστικό στη καβάλα. Ένα μικρό μειονέκτημα που δε ξέρω αν πραγματικά είναι πρόβλημα. Λένε κάποιοι ότι έχει μια απόσταση το τιμόνι από το σώμα και σε φέρνει σε θέση που κουράζει σε πολύωρα ταξίδια. Φλερτάριζα κάποια στιγμή έντονα (προ αγοράς NUDA) με το Urban.Και έρχεται το ερώτημα
bmw RnineΤ first edition Vs Triumph Scrambler
Βάζω δυο τυχαίες αγγελίες για να ξέρουμε γιατί μιλάμε .
Δυνατό το κοκοράκι...Κοιτάζω χθες αγγελίες για 890
Το facebook απάντησε
Triumph που λέγαμε δεν αξίζει που κοίταξα χτες, ομοίως 890RΝα μπριζωθούν κάποιοι, τώρα που "άνοιξε" παλι ο δρόμος της Αγγλίας
Auto Trader Bikes - New and Used Bikes For Sale
Find your next bike with Auto Trader UK, the official #1 site to buy and sell new and used bikes. Over 20,000 bikes online. Simple, easy, quick!www.autotrader.co.uk
Η πλάκα είναι οτι η KOVE διαφημίζειΚοιτάζω χθες αγγελίες για 890
Το facebook απάντησε
ανοιξε ο δρόμος πάλι της Αγγλίας?Να μπριζωθούν κάποιοι, τώρα που "άνοιξε" παλι ο δρόμος της Αγγλίας
Auto Trader Bikes - New and Used Bikes For Sale
Find your next bike with Auto Trader UK, the official #1 site to buy and sell new and used bikes. Over 20,000 bikes online. Simple, easy, quick!www.autotrader.co.uk
Δεν μας έχει απαντήσει και ο φίλος για το Βολιώτικο τι έμαθε, δεν έχω κάνει και διαλογισμό αν θέλω να αλλάξω το ένα "λάθος" μηχανάκι με άλλο "λάθος" μηχανάκιΔυνατό το κοκοράκι...
Θα ανοίξει αλλά θα είναι σαν να μην έγινε, γιατί ακόμα πιο ακριβά σε μια κατάσταση που ήταν πιο ακριβή από παλιά και οι υπολογισμοί μου με βγάζουν τιμές car στα μοντέλα που θέλω ή... "Δίπλα" στο καινούριοανοιξε ο δρόμος πάλι της Αγγλίας?
Το Urban με το σκέτο rninet διαφέρουν οδηγικά λόγο αλλού μεταξονιου και διαφορετική διάσταση τροχού. Το σκέτο είναι πιο κοντά στο thruxton, όσο κοντά γίνεται να έρθουν δύο αρκετά διαφορετικά μηχανακια. Το urban είναι πιο κοντά στο triumph scrambler. Tα triumph είναι πιο scrambler όμως. Στο urban ήθελα λίγο παραπάνω διαδρομή ανάρτησης. Μαρεσε πιο πολύ η ευθεία σέλα στο σκραμ. Η θέση οδήγησης ήταν αισθητά πιο άνετη και χαλαρη. Μπορείς να σηκωθείς όρθιος σε ένα πιο δύσκολο κομματι. Η ροπή στα χαμηλά δίνει μεγαλύτερη άνεση στην πιο χαλαρή οδηγηση. Τα πατάκια του urban τα ήθελα ένα τσακ πιο κάτω. Ορθιος η θέση δεν μου ενέπνεε εμπιστοσύνη. Επίσης έχει ανύπαρκτος χωρους. Νομίζω το σκέτο το rninet είναι καλύτερη επιλογή σαν σύνολο αν δεν ψάχνεις σκραμπλερ, απλά ένα νέο ρετρό μηχανάκι αντί για ένα οποιοδήποτε σπορ γυμνό.To ερώτημα Κώστα έχει εύκολη απάντηση. Το RnineT είναι εθιστικό στη καβάλα. Ένα μικρό μειονέκτημα που δε ξέρω αν πραγματικά είναι πρόβλημα. Λένε κάποιοι ότι έχει μια απόσταση το τιμόνι από το σώμα και σε φέρνει σε θέση που κουράζει σε πολύωρα ταξίδια. Φλερτάριζα κάποια στιγμή έντονα (προ αγοράς NUDA) με το Urban.
Ευρώ είχε βάλει αντί για καπελότο;
Υποτίθεται ότι υπήρχε; υπάρχει; δεν ξέρω ακριβώς, θέμα με το συγκεκριμένο εξάρτημα.Ευρώ είχε βάλει αντί για καπελότο;
Έχει γίνει ένας ντόρος με τον LC8c και στις εκδόσεις 790 και 890. Μάλιστα απο την στιγμή που τα μοτέρ αυτά κατασκευαζονται και στην Αυστρία (890) και στην Κίνα πλέον ο 790 δεν μπορείς να πεις πως έιναι θέμα υλικού υποθέτω αλλά σχεδιασμού?? Απ όσο είχα σκρολάρει κι εγώ σε εκείνη την ομάδα δεν είδα να υπάρχει ένα μοτίβο ή να αφορά κάποια παρτίδα το θέμα.Υποτίθεται ότι υπήρχε; υπάρχει; δεν ξέρω ακριβώς, θέμα με το συγκεκριμένο εξάρτημα.
Αν είναι παρτίδα ή αν είναι κακός σχεδιασμός δεν το ξέρει κανείς και ανάκληση δεν θυμάμαι να έχει γίνει (προφανώς και δεν είναι καθολική βλάβη όπως ήταν τα slave cylinders του συμπλέκτη ας πούμε).
Στο εξωτερικό διαβάζω αρκετούς που λένε ότι "το ξεφορτώθηκα πριν φτάσει σε χιλιόμετρα που ΙΣΩΣ βγει το πρόβλημα και πήρα μοντέλο 23+"
Τώρα τι να πεις...
Εγώ θα σου πω τί κατάλαβα απο όσα είδα.Το θέμα είναι ότι δεν έχει τι να ψάξεις.
Απλά ελπίζεις ότι δεν θα σου κάτσει. Δεν είναι σαν τα άλλα ζητήματα που ξέρεις ότι θα συμβεί σίγουρα και μπορείς να πάρεις προληπτικά μέτρα.
Έτσι....τα σοβαρά συνεργεία δεν δέχονται αλλαγές λαδιών κάθε 10000 χλμ και βάλε.Εγώ θα σου πω τί κατάλαβα απο όσα είδα.
Όσους είδα πώς αντιμετώπισαν πρόβλημα με την κεφαλή όλοι υποστήριξαν πως ακολουθούσαν το πρόγραμμα σερβις της εταιρειας. Και τί λέει η εταιρεία???>>>>> Αλλαγή λάδια κάθε 12.000χλμ...
Και λέω εγώ ΄τωρα, με 12.000χλμ λάδια κάτσε πάνω στον Γκιώνη... Οι εταιρείες με τα Euro 5 με τις αυξημένες θερμοκρασίες στα μοτέρ αντί να βοηθάνε τα μοτέρ, με τις απαιτήσεις τις περιβαλλοντικές και τα χαζομάρκετινγκ αναγκάζονται να πάνε τα διαστήματα σερβις στο Θεό. Και εκεί που αλλάζαμε λαδάκια στις 5.000-6.000χλμ (η BMW στο 800 λέει 5.000χλμ) πήγαμε αισίως στις 12.000χλμ και ακούω και κάτι χαζά νομίζω η Ducati για 30.000 χλμ??!! Ένα λαδάκι ταλαίπωρο είναι χειμώνα καλοκαίρι, όλη η βρωμιά του μοτέρ, όλες οι διακυμάνσεις της θερμοκρασίας περνάνε μεσα απο αυτό το λάδι.
Κι εσύ στην πανάκριβη μοτοσυκλέτα σου θα αφήσεις μέσα λάδια 12.000χλμ??
Ο συνδυασμός του σχεδιασμού του LC8c (ίσως με κάποια ευαισθησία εκεί πάνω) με αυτά τα εγκληματικά διαστήματα service πιστεύω οδήγησαν σε ένα βαθμό σε αυτό το πρόβλημα απο χιλιάδες ιδιοκτήτες και την ΚΤΜ να μην αναγνωρίζει τίποτα (όπως πάντα) και να μην κάνει ανάκληση. ΘΑ έβαζα στοίχημα ποιος όποιος αλλάζει λάδια ανα 4-5.000χλμ και έχει μέσα και καλά παραφλού δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα. ¨Ετσι πιστευω μπορεί να κάνω λάθος αλλά αυτό το μοτίβο όλοι να λένε λάδια 12.000 μου δείχνει αυτό. Στην Ελλάδα έχουμε δει 790 με πρόβλημα στη κεφαλή? Δεν έχω ακούσει αλλά ο Έλληνας πιστευω ποτέ δεν θα άφηνε απο μόνος του 12.000 λάδια.
Η KOVE σου λέει αλλαγή λαδιού στο 800Χ στις 5000km!!!!! Ουσιαστικά για το ίδιο μοτέρ μάλιστα με κάποιες βελτιώσεις της KOVE. Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του.
15.000χλμ Γιώργη πλέον στα αμάξια είναι το νορμάλ! Πες 30.000 να εισαι μεσα.Λιγο σπαμ τωρα, αλλα να δειτε στα αυτοκινητα χαος με τις αλλαγες λαδιων...Πρεπει να το εχουν κανει επιτηδες για να μην αντεχουν τα μοτερ, γενικα τα κινουμενα μερη βασικα....
Αλλαγες λαδιων καθε 15000χλμ, επισης σε καποια διαφορικα δεν εχει καν ταπες να αλλαξεις βαλβολινες...τι να πεις...
Opel 1.6 CDTI (πετρέλαιο)Όσο για τα διαφορικά θα μας τρελάνουν αυτοί! Σε λίγο θα τα λένε μιας χρήσης τα αμάξια και τα μηχανάκια.