Αγγελία που χαζεύω σήμερα .

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Εξαφανίστηκε το κτμακι, πηρα χθες τηλ, δεν το σηκωσε καν ο ανθρωπος!
Αναμενόμενο με αυτά που ζητούν οι υπόλοιποι.. Μόλις μπει κάτι σε λογική τιμή είναι θέμα ωρών να φύγει,κ πολύ πιθανό να το δεις πάλι κάνα δυο χιλιάρικα πάνω..
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και έρχεται το ερώτημα

bmw RnineΤ first edition Vs Triumph Scrambler

Βάζω δυο τυχαίες αγγελίες για να ξέρουμε γιατί μιλάμε .



To ερώτημα Κώστα έχει εύκολη απάντηση. Το RnineT είναι εθιστικό στη καβάλα. Ένα μικρό μειονέκτημα που δε ξέρω αν πραγματικά είναι πρόβλημα. Λένε κάποιοι ότι έχει μια απόσταση το τιμόνι από το σώμα και σε φέρνει σε θέση που κουράζει σε πολύωρα ταξίδια. Φλερτάριζα κάποια στιγμή έντονα (προ αγοράς NUDA) με το Urban.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να μπριζωθούν κάποιοι, τώρα που "άνοιξε" παλι ο δρόμος της Αγγλίας
Triumph που λέγαμε δεν αξίζει που κοίταξα χτες, ομοίως 890R

Γενικά... Η φάση με Αγγλία μάλλον τελείωσε εκτός αν βρεθεί η σούπερ ευκαιρία ή είναι κάτι που δεν πουλήθηκε εδώ.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κοιτάζω χθες αγγελίες για 890

Το facebook απάντησε

Η πλάκα είναι οτι η KOVE διαφημίζει
Να μπριζωθούν κάποιοι, τώρα που "άνοιξε" παλι ο δρόμος της Αγγλίας
ανοιξε ο δρόμος πάλι της Αγγλίας?
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δυνατό το κοκοράκι...
Δεν μας έχει απαντήσει και ο φίλος για το Βολιώτικο τι έμαθε, δεν έχω κάνει και διαλογισμό αν θέλω να αλλάξω το ένα "λάθος" μηχανάκι με άλλο "λάθος" μηχανάκι


ανοιξε ο δρόμος πάλι της Αγγλίας?
Θα ανοίξει αλλά θα είναι σαν να μην έγινε, γιατί ακόμα πιο ακριβά σε μια κατάσταση που ήταν πιο ακριβή από παλιά και οι υπολογισμοί μου με βγάζουν τιμές car στα μοντέλα που θέλω ή... "Δίπλα" στο καινούριο
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
To ερώτημα Κώστα έχει εύκολη απάντηση. Το RnineT είναι εθιστικό στη καβάλα. Ένα μικρό μειονέκτημα που δε ξέρω αν πραγματικά είναι πρόβλημα. Λένε κάποιοι ότι έχει μια απόσταση το τιμόνι από το σώμα και σε φέρνει σε θέση που κουράζει σε πολύωρα ταξίδια. Φλερτάριζα κάποια στιγμή έντονα (προ αγοράς NUDA) με το Urban.
Το Urban με το σκέτο rninet διαφέρουν οδηγικά λόγο αλλού μεταξονιου και διαφορετική διάσταση τροχού. Το σκέτο είναι πιο κοντά στο thruxton, όσο κοντά γίνεται να έρθουν δύο αρκετά διαφορετικά μηχανακια. Το urban είναι πιο κοντά στο triumph scrambler. Tα triumph είναι πιο scrambler όμως. Στο urban ήθελα λίγο παραπάνω διαδρομή ανάρτησης. Μαρεσε πιο πολύ η ευθεία σέλα στο σκραμ. Η θέση οδήγησης ήταν αισθητά πιο άνετη και χαλαρη. Μπορείς να σηκωθείς όρθιος σε ένα πιο δύσκολο κομματι. Η ροπή στα χαμηλά δίνει μεγαλύτερη άνεση στην πιο χαλαρή οδηγηση. Τα πατάκια του urban τα ήθελα ένα τσακ πιο κάτω. Ορθιος η θέση δεν μου ενέπνεε εμπιστοσύνη. Επίσης έχει ανύπαρκτος χωρους. Νομίζω το σκέτο το rninet είναι καλύτερη επιλογή σαν σύνολο αν δεν ψάχνεις σκραμπλερ, απλά ένα νέο ρετρό μηχανάκι αντί για ένα οποιοδήποτε σπορ γυμνό.
 
Reactions: STF

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ευρώ είχε βάλει αντί για καπελότο;
Υποτίθεται ότι υπήρχε; υπάρχει; δεν ξέρω ακριβώς, θέμα με το συγκεκριμένο εξάρτημα.
Αν είναι παρτίδα ή αν είναι κακός σχεδιασμός δεν το ξέρει κανείς και ανάκληση δεν θυμάμαι να έχει γίνει (προφανώς και δεν είναι καθολική βλάβη όπως ήταν τα slave cylinders του συμπλέκτη ας πούμε).

Στο εξωτερικό διαβάζω αρκετούς που λένε ότι "το ξεφορτώθηκα πριν φτάσει σε χιλιόμετρα που ΙΣΩΣ βγει το πρόβλημα και πήρα μοντέλο 23+"

Τώρα τι να πεις...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Υποτίθεται ότι υπήρχε; υπάρχει; δεν ξέρω ακριβώς, θέμα με το συγκεκριμένο εξάρτημα.
Αν είναι παρτίδα ή αν είναι κακός σχεδιασμός δεν το ξέρει κανείς και ανάκληση δεν θυμάμαι να έχει γίνει (προφανώς και δεν είναι καθολική βλάβη όπως ήταν τα slave cylinders του συμπλέκτη ας πούμε).

Στο εξωτερικό διαβάζω αρκετούς που λένε ότι "το ξεφορτώθηκα πριν φτάσει σε χιλιόμετρα που ΙΣΩΣ βγει το πρόβλημα και πήρα μοντέλο 23+"

Τώρα τι να πεις...
Έχει γίνει ένας ντόρος με τον LC8c και στις εκδόσεις 790 και 890. Μάλιστα απο την στιγμή που τα μοτέρ αυτά κατασκευαζονται και στην Αυστρία (890) και στην Κίνα πλέον ο 790 δεν μπορείς να πεις πως έιναι θέμα υλικού υποθέτω αλλά σχεδιασμού?? Απ όσο είχα σκρολάρει κι εγώ σε εκείνη την ομάδα δεν είδα να υπάρχει ένα μοτίβο ή να αφορά κάποια παρτίδα το θέμα.

Λένε πώς η CFmoto στο 800ΜΤ δεν έχει αντιμετωπίσει αυτό το θέμα αλλά λέω κι εγώ what(?) αφού ίδιο μοτέρ είναι με άλλη χαρτογράφηση.

Μετά έρχεται σε πρόσφατη ανακοίνωση της η KOVE και βγάζει σχέδια και διευκρινίσεις για το μοτέρ του 800Χ πώς ναι μεν απέξω απέξω είναι ο LC8c αλλά έχουν κάνει ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΕΣ αλλαγές και ειδικά στη κεφάλη!!! Σαν να σου λέει είδαμε το πρόβλημα και το διορθώσαμε?! Δεν ξέρω, δεν βγάζω άκρη, όποιος έχει υπομονή και τον αφορά ας το ψάξει παραπάνω.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το θέμα είναι ότι δεν έχει τι να ψάξεις.
Απλά ελπίζεις ότι δεν θα σου κάτσει. Δεν είναι σαν τα άλλα ζητήματα που ξέρεις ότι θα συμβεί σίγουρα και μπορείς να πάρεις προληπτικά μέτρα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το θέμα είναι ότι δεν έχει τι να ψάξεις.
Απλά ελπίζεις ότι δεν θα σου κάτσει. Δεν είναι σαν τα άλλα ζητήματα που ξέρεις ότι θα συμβεί σίγουρα και μπορείς να πάρεις προληπτικά μέτρα.
Εγώ θα σου πω τί κατάλαβα απο όσα είδα.

Όσους είδα πώς αντιμετώπισαν πρόβλημα με την κεφαλή όλοι υποστήριξαν πως ακολουθούσαν το πρόγραμμα σερβις της εταιρειας. Και τί λέει η εταιρεία???>>>>> Αλλαγή λάδια κάθε 12.000χλμ...

Και λέω εγώ ΄τωρα, με 12.000χλμ λάδια κάτσε πάνω στον Γκιώνη... Οι εταιρείες με τα Euro 5 με τις αυξημένες θερμοκρασίες στα μοτέρ αντί να βοηθάνε τα μοτέρ, με τις απαιτήσεις τις περιβαλλοντικές και τα χαζομάρκετινγκ αναγκάζονται να πάνε τα διαστήματα σερβις στο Θεό. Και εκεί που αλλάζαμε λαδάκια στις 5.000-6.000χλμ (η BMW στο 800 λέει 5.000χλμ) πήγαμε αισίως στις 12.000χλμ και ακούω και κάτι χαζά νομίζω η Ducati για 30.000 χλμ??!! Ένα λαδάκι ταλαίπωρο είναι χειμώνα καλοκαίρι, όλη η βρωμιά του μοτέρ, όλες οι διακυμάνσεις της θερμοκρασίας περνάνε μεσα απο αυτό το λάδι.

Κι εσύ στην πανάκριβη μοτοσυκλέτα σου θα αφήσεις μέσα λάδια 12.000χλμ??

Ο συνδυασμός του σχεδιασμού του LC8c (ίσως με κάποια ευαισθησία εκεί πάνω) με αυτά τα εγκληματικά διαστήματα service πιστεύω οδήγησαν σε ένα βαθμό σε αυτό το πρόβλημα απο χιλιάδες ιδιοκτήτες και την ΚΤΜ να μην αναγνωρίζει τίποτα (όπως πάντα) και να μην κάνει ανάκληση. ΘΑ έβαζα στοίχημα ποιος όποιος αλλάζει λάδια ανα 4-5.000χλμ και έχει μέσα και καλά παραφλού δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα. ¨Ετσι πιστευω μπορεί να κάνω λάθος αλλά αυτό το μοτίβο όλοι να λένε λάδια 12.000 μου δείχνει αυτό. Στην Ελλάδα έχουμε δει 790 με πρόβλημα στη κεφαλή? Δεν έχω ακούσει αλλά ο Έλληνας πιστευω ποτέ δεν θα άφηνε απο μόνος του 12.000 λάδια.

Η KOVE σου λέει αλλαγή λαδιού στο 800Χ στις 5000km!!!!! Ουσιαστικά για το ίδιο μοτέρ μάλιστα με κάποιες βελτιώσεις της KOVE. Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ θα σου πω τί κατάλαβα απο όσα είδα.

Όσους είδα πώς αντιμετώπισαν πρόβλημα με την κεφαλή όλοι υποστήριξαν πως ακολουθούσαν το πρόγραμμα σερβις της εταιρειας. Και τί λέει η εταιρεία???>>>>> Αλλαγή λάδια κάθε 12.000χλμ...

Και λέω εγώ ΄τωρα, με 12.000χλμ λάδια κάτσε πάνω στον Γκιώνη... Οι εταιρείες με τα Euro 5 με τις αυξημένες θερμοκρασίες στα μοτέρ αντί να βοηθάνε τα μοτέρ, με τις απαιτήσεις τις περιβαλλοντικές και τα χαζομάρκετινγκ αναγκάζονται να πάνε τα διαστήματα σερβις στο Θεό. Και εκεί που αλλάζαμε λαδάκια στις 5.000-6.000χλμ (η BMW στο 800 λέει 5.000χλμ) πήγαμε αισίως στις 12.000χλμ και ακούω και κάτι χαζά νομίζω η Ducati για 30.000 χλμ??!! Ένα λαδάκι ταλαίπωρο είναι χειμώνα καλοκαίρι, όλη η βρωμιά του μοτέρ, όλες οι διακυμάνσεις της θερμοκρασίας περνάνε μεσα απο αυτό το λάδι.

Κι εσύ στην πανάκριβη μοτοσυκλέτα σου θα αφήσεις μέσα λάδια 12.000χλμ??

Ο συνδυασμός του σχεδιασμού του LC8c (ίσως με κάποια ευαισθησία εκεί πάνω) με αυτά τα εγκληματικά διαστήματα service πιστεύω οδήγησαν σε ένα βαθμό σε αυτό το πρόβλημα απο χιλιάδες ιδιοκτήτες και την ΚΤΜ να μην αναγνωρίζει τίποτα (όπως πάντα) και να μην κάνει ανάκληση. ΘΑ έβαζα στοίχημα ποιος όποιος αλλάζει λάδια ανα 4-5.000χλμ και έχει μέσα και καλά παραφλού δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα. ¨Ετσι πιστευω μπορεί να κάνω λάθος αλλά αυτό το μοτίβο όλοι να λένε λάδια 12.000 μου δείχνει αυτό. Στην Ελλάδα έχουμε δει 790 με πρόβλημα στη κεφαλή? Δεν έχω ακούσει αλλά ο Έλληνας πιστευω ποτέ δεν θα άφηνε απο μόνος του 12.000 λάδια.

Η KOVE σου λέει αλλαγή λαδιού στο 800Χ στις 5000km!!!!! Ουσιαστικά για το ίδιο μοτέρ μάλιστα με κάποιες βελτιώσεις της KOVE. Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του.
Έτσι....τα σοβαρά συνεργεία δεν δέχονται αλλαγές λαδιών κάθε 10000 χλμ και βάλε.
Η ζωή του κινητήρα εξαρτάται από το φρέσκο λαδι
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Λιγο σπαμ τωρα, αλλα να δειτε στα αυτοκινητα χαος με τις αλλαγες λαδιων...Πρεπει να το εχουν κανει επιτηδες για να μην αντεχουν τα μοτερ, γενικα τα κινουμενα μερη βασικα....
Αλλαγες λαδιων καθε 15000χλμ, επισης σε καποια διαφορικα δεν εχει καν ταπες να αλλαξεις βαλβολινες...τι να πεις...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Λιγο σπαμ τωρα, αλλα να δειτε στα αυτοκινητα χαος με τις αλλαγες λαδιων...Πρεπει να το εχουν κανει επιτηδες για να μην αντεχουν τα μοτερ, γενικα τα κινουμενα μερη βασικα....
Αλλαγες λαδιων καθε 15000χλμ, επισης σε καποια διαφορικα δεν εχει καν ταπες να αλλαξεις βαλβολινες...τι να πεις...
15.000χλμ Γιώργη πλέον στα αμάξια είναι το νορμάλ! Πες 30.000 να εισαι μεσα.

Όσο για τα διαφορικά θα μας τρελάνουν αυτοί! Σε λίγο θα τα λένε μιας χρήσης τα αμάξια και τα μηχανάκια.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Όσο για τα διαφορικά θα μας τρελάνουν αυτοί! Σε λίγο θα τα λένε μιας χρήσης τα αμάξια και τα μηχανάκια.
Opel 1.6 CDTI (πετρέλαιο)
Για να βγάλεις την μίζα πρέπει να κατεβάσεις το σασμάν διότι η βίδες της είναι από τη μέσα πλευρά του σασμάν.
Ομοίως και για να αλλάξεις ιμάντα χρονισμού ή καδένα (δεν ξέρω τι ακριβώς έχει) διότι βρίσκεται ανάμεσα στον κινητήρα και στο σασμάν... :hungover:
Σε ερώτηση στην εταιρεία γιατί αυτή η κατασκευή η απάντηση ήταν ότι στο όριο ζωής του κινητήρα που δίνουμε εμείς σαν Opel δεν θα χρειαστεί πότε επισκευή κανένα από τα δύο...
 
Top Bottom