Καλά δεν είναι πάντα έτσι........δηλαδή τι ήθελες να το πουλήσει σπασμένο και να το κρύβει..???..τουλάχιστόν αυτός το έφτιαξε οπότε την επισκευή που έτσι κι αλλιώς θα την πλήρωνες, την έχει πληρώσει αυτός γι αυτό είναι και πιο ακριβό....Με κάτι τέτοιες λογικές που δυστηχώς έχουν όλοι τελικά την πατάει ο επόμενος....τουλάχιστον ο πωλητής λέει την αλήθεια..........και δεν θα έπρεπε να τον κοροιδεύουμε γι αυτό αλλά να τον επαινούμε.......
Καταρχήν, η a priori αποδοχή πώς κάποιος λέει την αλήθεια είναι στις μέρες μας αξίωμα ουτοπικό. Χρειάζονται στοιχεία ή προσωπική γνωριμία με τον πωλητή (και αυτό με μέτρο).
Κατά δεύτερον, το ενδεχόμενο κάποιος να προχωρήσει σε μια δαπανηρή, ψυχοφθόρα, ολοκληρωμένη και πλήρη απο ανταλλακτικά επισκευή μέχρι σε κάθε τελευταιο σημείο ευαίσθητο του μοτέρ (ειδικά σε ένα V2 Αυστριακό μοτέρ), με αγάπη και επιμονή με μόνο σκοπό να το πουλήσει στην συνέχεια είναι επίσης αξίωμα ουτοπικό. Σημαίνει δαπάνη 2000-2500€ εύκολα με σκοπό να πάρεις τα λεφτά σου πίσω(?) Αν ο μόνος σκοπός είναι η πώληση, η απόλυτα προβλέψιμη, αναμενόμενη και πολλάκις πεπατημένη προσέγγιση του θέματος επισκευη και πώληση, ακολουθεί τον κανόνα άλλαξε ότι πραγματικά χρειάζεται, απόφυγε να αλλάξεις ότι ΄΄πιστεύεις΄΄ πώς αντέχει και χρησιμοποίησε μεταχειρισμένα ανταλλακτικά όπου μπορείς έστω και σε μέτρια κατάσταση. Ποιός διαφωνεί σε αυτό? Αλλιώς αν το κοστολόγιο φτάσει τα 2500-3000 και δεν ψήνεσαι να το κρατήσεις το πουλάς ώς έχει ή το κάνεις ανταλλακτικά.
Αν όμως υποθέσουμε στο καλό σενάριο πώς έγινε πράγματι μια επισκευή 100% σωστή και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό και ο πωλητής το κάνει με μεράκι και επενδύοντας σοβαρά χρήματα και πράγματι βρήκε τον σωστό μάστορα για ένα τέτοιο δυσκολο σχετικά μοτέρ μέσα σε μια θάλασσα κακών μαστόρων, δεν το κάνει αλήθεια με σκοπό να κάνει απόσβεση αυτής της επένδυσης σε βάθος χρόνου? (να κρατήσει και να απολαυσει το αποτέλεσμα?). πώς οδηγείται μετά στη πώληση? Το ένα σενάριο είναι απο τον φόβο πως πλέον δεν εμπιστεύεται το μηχανάκι και έχει ξενερώσει και το δεύτερο σενάριο είναι να έχει δεί σημάδια πως η επισκευή δεν πήγε καλά (π.χ. αυξημένη κατανάλωση λαδιού ή μειωμένη απόδοση) και κακήν κάκώς πάει να διώξει τον μπελά απο πάνω του.
Σε κάθε περίπτωση αν πρέπει να τα κάνουμε πενηνταράκια η γνώμη μου αν θές είναι σε περίπτωση που κάποιος θέλει να πάρει επάνω του μια μηχανή απο επισκευή με όποιο ρίσκο έχει και μάλιστα σε αυξημένη τιμή είναι να ρωτήσει και να μάθει και να ζητήσει πληροφορίες για την επισκευή. Το συνεργείο που έγινε, παραστατικά αγορών και χρεώσεων, πλήρη ανάλυση τί αλλάχτηκε και τί μπήκε καινούργιο και τί μεταχειρισμένο και φωτογραφίες απο την επισκευή και τα ανταλλακτικά της επισκευής. Αν δεν υπάρχουν αυτά ή ΄σοβαρό μέρος αυτών εγώ προσωπικά δεν θα έμπαινα προσωπικά σε καμία διαδικασία.
Τώρα αν κάποιος θέλει να αγοράσει μεταχειρισμένο KTM 20 ετών στα 7 χιλιάρικα με την ΄΄υποσχετική΄΄ μιας αγγελίας πως έχει γίνει γενικό Rebuilt και να επιβαρυνθεί και σοβαρό μέρος του κόστους της επισκευής (αλλιώς γιατί 7 χιλιάρικα??) τότε δικά του είναι τα χρήματα ας τα επενδύσει όπου κρίνει σωστό.