Αγορά Γερμανικής ή Ιαπωνικής γουρούνας 250+ κιλων

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κώστα μου k0k0s νομίζω πως λέμε το ίδιο πράγμα. Σε ότι γράφεις προσυπογράφω. Η συζήτηση ξεκίνησε με άλλη βάση κι εγώ σε αυτήν ήθελα να μείνω.
Η βάση αυτή αφορούσε το ανθρώπινο στοιχείο έναντι του άψυχου, τα σίδερα που γράφει και ο gsmaniac

Να το απλουστεύσω όσο μπορώ. Φυσικά και ζηλεύω -με την καλή έννοια- όποιον μπορεί να έχει και 2 και 3 και 4 μοτοσυκλέτες. Όσο μεγαλώνει ο αριθμός τόσο μπορεί να εξαντλεί τις δυνατότητες της κάθε μίας στο εκάστοτε κατάλληλο τερέν. Από την άλλη όμως... ποιος είμαι εγώ που θα πω στο κάθε έναν που έχει ένα μαστόδοντο (ή μια οδοντογλυφίδα) ότι με αυτό που έχει δε μπορεί να περάσει το ίδιο καλά εκεί ή εδώ. Δεν έχω το δικαίωμα αυτό.

Εμένα μου δίνει χαρά να παρασύρω όποιον μπορώ σε αυτό που θέλει και σκέφτεται και δεν τολμάει βάζοντας πίσω τη δική μου "ικανοποίηση" γιατί θα μου δώσει π.χ. μεγαλύτερη χαρά να δω έναν άνθρωπο να κάνει το πρώτο βήμα αισθανόμενος την ασφάλεια ότι είναι με μια "παρέα" που περνάει καλά και με τον rookie. Το γράφω γιατί διάβασα κάτι παρόμοιο από τον Γιάννη τον amyroukai ...

Κανένας εδώ μέσα δε ξεκίνησε τις χωμάτινες επισκέψεις και ήξερε από πριν. Και οι αγωνίες όλων μας ήταν παρόμοιες. Όμως όλοι έμαθαν στη πορεία.
Όπως δε ξέρω ούτε μια περίπτωση παρέας ή φίλων των πέντε ατόμων οι οποίοι να ξεκίνησαν όλοι από το ίδιο επίπεδο και να εξελίχθηκαν ταυτοχρόνως. Πάντα υπάρχει διαφορά στα επίπεδα τη. Φυσικά και ένα σχολείο είναι μια σοφή κίνηση και όχι μόνο για μια φορά αλλά και για δυο και για τρεις φορές (αν αντέχει η τσέπη). Όμως είναι λάθος το σκεπτικό -που είχαμε οι περισσότεροι στο ξεκίνημα μας- θα καθυστερώ τους άλλους, θα τους σπάσω τα νεύρα, θα τους κουράσω κτλ Και αν πέσεις στη περίπτωση του μ@λάκα που θέλει να κάνει επίδειξη δυνατοτήτων και γνώσεων υπάρχουν πολλές παρέες ή πολλά άτομα εντός μιας παρέας που θα ταιριάξεις. Αντίστοιχα δεν έχει σημασία και η μοτοσυκλέτα. Σήμερα σε βοηθάω εγώ στα δύσκολα χωμάτινα κομμάτια, αύριο κλείνεις λίγο το γκάζι εσύ περιμένοντας με στην Εθνική. Είναι απλό το πράγμα.

Νομίζω βέβαια ότι το θέμα του Gregory έδωσε αφορμή για πολλαπλές αναλύσεις.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πολυ ωραια ολα αυτα αλλα εγω δεν ανελυσα τις σχεσεις μιας παρεας και πως θα κινηθουν με διαφορετικα μηχανακια. Πολυ απλα ειπα οτι το καθενα ειδος/μεγεθος εχει τα καλα του και τα κακα του. Εκει που τα μεγαλα υπερτερουν, εκει χανουν τα μικρα και ταναπαλιν. Μιλαω καθαρα για χαρακτηριστικα μηχανων, οχι για αλληλεπιδραση μοτοσυκλετιστων. Εχει βεβαια ξαναγινει αυτη η κουβεντα σε αλλο νημα και δεν κατεληξε πουθενα, μαλλον γιατι ο καθενας εχει διαφορετικο ορισμο του τι εστι "περιπετεια" με τη μηχανη, εαν ειναι καθαρα θεμα χωματος ή οχι κτλ. Και φυσικα ολα ειναι απολυτα υποκειμενικα, γι'αυτο δεν βγαινει ακρη.

Δεν βλεπω που μπορει να χωρανε οι πολλαπλες αναλυσεις οταν οσοι εχουμε μεγαλα και βαρια μηχανακια "εχουμε πεσει θυματα του μαρκετινγκ του φαινεσθαι".
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Ο προβληματισμός που θέτει ο φίλος Gregory είναι λογικός κατά τη γνώμη μου. Εντάξει, μπορεί να μην το διατύπωσε σωστά, αλλά όλοι καταλάβαμε τι ρωτάει.

Συνήθως τέτοιους προβληματισμούς έχουν αυτοί που ξεκινούν τη χωμάτινη σταδιοδρομία τους με κάτι μικρό και ελαφρύ ή έστω μικρομεσαίο. Είναι δεδομένο ότι, βλέποντας κάποιους με βαριές μοτό να παιδεύονται σε δύσκολα τεραίν και εσύ απλά να το διασκεδάζεις περνώντας σχετικά εύκολα, αυτόματα σου δημιουργείται η απορία γιατί αυτοί οι άνθρωποι παιδεύονται και δεν απολαμβάνουν τη βόλτα. Η αλήθεια είναι ότι προσωπικά, από τα τόσα καντήλια που έχω ρίξει όταν τρώω σαβούρα με το 990 και πρέπει να το σηκώσω, εάν υπάρχει Θεός τότε μου επιφυλάσει μία πολύ δυσάρεστη ζωή μετα θάνατον.
Η απάντηση στην απορία του Γρηγόρη έχει πολλά παρακλάδια αλλά η αλήθεια είναι ότι βαριέμαι να γράφω και να αναλύω την σκέψη μου στο πληκτρολόγιο, μου είναι κουραστικό γιατί γράφω αρκετά αργά, άσε που οι περισσότεροι τα έχετε γράψει πολύ όμορφα.

Στο τέλος της μέρας όμως, όλοι οι προβληματισμοί και τα ερωτήματα καταλήγουν μονάχα σε έναν παράγοντα ο οποίος δίνει ένα εντελώς υποκειμενικό χρώμα σε αυτές τις αναζητήσεις, και αυτός είναι ο άνθρωπος και οι προτιμήσεις του.
Δεν υπάρχει θέσφατο σε αυτά και το ξέρετε πολύ καλά.
Οι αντοχές / θέληση / προτίμηση / επιθυμία του καθενός διαφέρουν, τόσο που κάνουν την επιλογή της κατάλληλης μοτό ένα πράγμα που καμία σχέση δεν έχει με τη λογική.
Ασφαλώς και υπάρχουν αντικειμενικές αξίες στο θέμα που κουβεντιάζουμε οι οποίες πηγάζουν από τη λογική, την πρακτικότητα αλλά και από την ασφάλεια, όπως για παράδειγμα ότι το βάρος είναι μειονέκτημα στο δύσκολο τεραίν με μικρές ταχύτητες αλλά ρε διάολε....η μηχανή είναι συναίσθημα γαμώ το καντήλι μου, και στο συναίσθημα κανένα καργιόλης δε θα μου πει τι να κάνω ή θα μου πει τι είναι σωστό!

Πάρτε ΚΤΜ να σωθείτε, πριν να είναι πολύ αργά. Το κάθε δευτερόλεπτο που περνάει καίγεται...η ζωή είναι μια αντίστροφη μέτρηση...τικ,τακ,τικ,τακ,τικ,τακ......μπούμ..... Ο μανιακ με σκονισμένα μαρμάρινα χέρια, περιμένει....πέρνοντας αυτό το πονηρό χαμόγελο όταν γράφει απάντηση στο πουλί που του την είπε για το αργό παρτάλι του.
Ποιος θέλει να γυρίσει και να κοιτάξει πίσω όταν έρθει η στιγμή του τελευταίου ασπασμού, και να δει τί ζωή έζησε, διαπιστώνοντας ότι οδηγούσε bmw. Διαπιστώνοντας ότι δε δοκίμασε την συναρπαστική πλευρά της ζωής. Διαπιστώνοντας, ότι θα μπορούσε να ζει σε ένα κότερο γεμάτο με καλίγραμμες γυναίκες ζώντας ξέφρενες νύχτες επιλέγοντας ΚΤΜ, ενώ αυτός επέλεγε την ύπνωση και τον συντηριτισμό, διαλέγοντας bmw.

Αυτά....κλείνω το laptop τώρα γιατί αν δει η γυναίκα μου ότι γράφω για γυναίκες θα λούσει τα ΚΤΜ με βενζίνη και θα τους βάλει φωτιά, και πάνε και οι γυναίκες και τα κότερα και όλα...

Κινωπηεισται πριν το καταιβασουν!
Ασταδιαλα.....ενα δακρυ...κυλησε....ειδικα οταν αναφερθηκες στον.....γεροντα με τη μαρμαροσκονη......!!!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ασταδιαλα.....ενα δακρυ...κυλησε....ειδικα οταν αναφερθηκες στον.....γεροντα με τη μαρμαροσκονη......!!!!!
Το νου σας....εχω αρχίσει και παίζω με νέα σχεδια, για όλες τις περιστάσεις.




Advphone....
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν βλεπω που μπορει να χωρανε οι πολλαπλες αναλυσεις οταν οσοι εχουμε μεγαλα και βαρια μηχανακια "εχουμε πεσει θυματα του μαρκετινγκ του φαινεσθαι".
Το είπα εγώ αυτό πουθενά; Φαντάζομαι απαντάς αλλού.

Για όλα τα άλλα που έγραψες συνεχίζεις να βγάζεις από την εξίσωση τον άνθρωπο. Φυσικά οι μοτοσυκλέτες έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Όμως όταν σε μια βόλτα το ζητούμενο είναι να περάσουν όλοι "μαζί" καλά όλα αυτά χάνονται. Δεν υπάρχουν πια ούτε πλεονεκτήματα, ούτε μειονεκτήματα. Υπάρχουν άνθρωποι με τη μοτοσυκλέτα τους σε μια κοινή βόλτα και αυτό είναι πλέον το αντικειμενικό που δεν χωράει "άλλη" ανάγνωση. Αν αυτό δεν είναι αντικειμενικό τότε η παρέα δεν είναι η σωστή.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το είπα εγώ αυτό πουθενά; Φαντάζομαι απαντάς αλλού.

Για όλα τα άλλα που έγραψες συνεχίζεις να βγάζεις από την εξίσωση τον άνθρωπο. Φυσικά οι μοτοσυκλέτες έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Όμως όταν σε μια βόλτα το ζητούμενο είναι να περάσουν όλοι "μαζί" καλά όλα αυτά χάνονται. Δεν υπάρχουν πια ούτε πλεονεκτήματα, ούτε μειονεκτήματα. Υπάρχουν άνθρωποι με τη μοτοσυκλέτα τους σε μια κοινή βόλτα και αυτό είναι πλέον το αντικειμενικό που δεν χωράει "άλλη" ανάγνωση. Αν αυτό δεν είναι αντικειμενικό τότε η παρέα δεν είναι η σωστή.
Ρε μαναμ δεν συζηταμε για το ανθρωπινο κομματι, πως να το κανουμε! Αμα βαλεις το ανθρωπινο κομματι, θα σου πουν για τυπαδες που στιβουν τα 1Χ90 και περνανε τα εντουρο απο πανω, και για μουρλους που γυρνανε τον κοσμο με πατινια! Εγω τα μηχανακια συζηταω, αυτο εξαλλου ειναι και το θεμα του νηματος αν καταλαβα καλα.

Οχι βεβαια , δεν το ειπες εσυ αυτο. Συμπερασμα του εκκινητη του νηματος ειναι.
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ρε μαναμ δεν συζηταμε για το ανθρωπινο κομματι, πως να το κανουμε! Αμα βαλεις το ανθρωπινο κομματι, θα σου πουν για τυπαδες που στιβουν τα 1Χ90 και περνανε τα εντουρο απο πανω, και για μουρλους που γυρνανε τον κοσμο με πατινια! Εγω τα μηχανακια συζηταω, αυτο εξαλλου ειναι και το θεμα του νηματος αν καταλαβα καλα.
Εσύ κατάλαβες πολύ καλά.

Εγώ όμως σαν απάντηση και σαν πνεύμα είμαι εδώ:

Βγάλε με από τις συμβουλές Γρηγορη...
Εγώ συμβουλεύω τους φίλους μου να πηγαίνουν στα βουνά με ότι έχουν... Αυτό έχει σημασία.
Σημασία έχει ο αναβάτης και όχι το σίδερο.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ας ρωτήσουμε τον Αντώνη antsoar . Αντώνη θα πήγαινες με το ποδήλατο;

EDIT: Να δώσω και τη δική μου απάντηση. Φίλος μου έχει το R1150GS, σχεδιάζουμε να πάμε μαζί Καπαδοκία (δε ξέρω αν αυτό σε καλύπτει). Ταξιδεύω σταθερά με 110 χλμ/ώρας πραγματικής ταχύτητας (μέτρηση gps) και κυρίως αισθάνομαι ασφάλεια, δεν έχω π.χ. ΚΤΜ... :p


καλη η φιλοσοφια σε θεωρητικο επιπεδο, και στους μαραθωνιους κατι rt1200 ακολουθουσαν τους μαραθωνοδρομους σε ολη τη διαδρομη...εν ολιγης, εν δυναμει ενας πεζος μπορει να κανει ταξιδακι με μοτοσυκλετα παρεα...ταξιδι με μοτοσυκλετες ομως τοσο μεγαλης δυναμικης διαφορας ειναι απλα κουραστικο για ολους και ανουσιο...καλο ειναι γενικα στις βολτες μοτοσυκλετες και κυριοτερο-ρυθμος, να ταιριαζουn
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
είναι με μια "παρέα" που περνάει καλά και με τον rookie. Το γράφω γιατί διάβασα κάτι παρόμοιο από τον Γιάννη τον amyroukai ...
Αυτό είναι προσωπικό κόλλημα, έχοντας υπάρξει από την πλευρά την "γρήγορη" και την αρχάριου στην άσφαλτο και έχοντας δει τόσο ανθρώπους που με είχαν στον νου τους και θα τους έχω πάντα στην καρδιά μου όσο και ανθρώπους που υπερέβαλαν εαυτό άλλες φορές με παραλίγο άσχημα αποτελέσματα και άλλες με άσχημα. Οπότε σε τερέν που συγχωρεί λιγότερο και που δεν είναι εύκολο να παρασχεθεί βοήθεια είτε οδική είτε άλλη, το έχω πάρει από "φόβο". Θα μου πεις -τώρα που το σκέφτομαι- πήγες σαν μ@λ@κ@ς μόνος χωρίς σήμα, με ακατάλληλο μηχανάκι και πέρασες το χωμάτινο πουθενά στο τελευταίο ADV-On που πήγες, παράσημο παλάμης και άδικο δεν θα έχεις.

Η άλλη ανησυχία είναι επίκτητη από άλλα μέρη μακρινά, όπου είχε φτάσει να συζητείται το "βόλτες με άγνωστους και άσχετους δεν γίνονται, μιά Κυριακή έχουμε ή εμείς ή ξέχασέ το", μετά για διάφορους λόγους δεν βόλταρα καθόλου έτσι και αλλιώς και δεν έχει φύγει από το σύστημα η τοξικότητα.

Τέλος πάντων, πρακτικά υπερισχύει το πρώτο. Θα προτιμούσα να ξέρω να μπουσουλάω με ασφάλεια πριν πάω να περπατήσω σε βόλτα, όσο αξιόλογοι και να είναι οι άλλοι συμμετέχοντες και όσο καλές προθέσεις και να έχουν.

Η κρυφή αλήθεια είναι ότι με μηχανάκι που δεν ήταν δημοφιλές στην αγορά και που δεν έχει είκοσι χιλιάρικα πριν τα έξτρα λίγο ντροπή να πηγαίνεις με 15 στο χώμα, άσε που δεν φτάνουν τα πόδια κάτω αυτό που το πας.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εσύ κατάλαβες πολύ καλά.

Εγώ όμως σαν απάντηση και σαν πνεύμα είμαι εδώ:
Ναι, κι εγω ειμαι της ιδιας αποψης με τον Κωστα 100% .

Απλα λεω οτι τα μηχανακια δεν τα αγοράζουμε συνεταιριστικα, ουτε με σκεψεις του τι θα κανουμε με την παρεα. Τα αγοραζουμε σύμφωνα με τις αναγκες μας και τα γουστα μας για το υπολοιπο 90% της χρήσης τους εκτος παρεας. Το εαν θα συμμετεχουμε σε χρηση που προφανώς αρμοζει περισσοτερο σε αλλου τυπου μηχανακια ειναι 1000% θεμα ανθρωπινο. Εξηγω λοιπον την αποψη μου πανω στο θεμα του νηματος για την απορια "γιατι βαρυ μηχανακι στο χωμα" οτι μπορει καποιος να το πηρε κυριως για τις υπολοιπες κατηγοριες στις οποιες διαπρέπει και εχει την εξτρα καβατζα να μπορει να παει καλα και χωμα με συμβιβασμους, και οχι επειδη εφαγε την μαρκετινιστικη παπατζα. Οπως ακριβως καποιος παιρνει ενα 250αρι για το χωμα και εχει την εξτρα καβατζα να παει ταξιδι με συμβιβασμους. Και απλα αναφερω οτι εαν ο συμβιβασμος της μεγαλης στο χωμα ειναι το βαρος, της μικρης στην ασφαλτο ειναι στην ουσια ο επιπλεον χρονος.

Αυτα.
 
Reactions: STF

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Το οτι καποιος γραφεται σε ενα φορουμ με μηχανακια on_off κυριως πανω απο 800cc, τα χωνει μετα απο 2 ωρες για τετοιου ειδους μοτο, χωρις να συστηθεί, οδηγει σε χωμα 35 χρονια και μετα απο τοσες απαντησεις δεν διαβαζει τις τελευταιες 20+ εδω και 3 μερες με καραντινα, εμενα με ξεπερναει.
Με το συμπάθιο κι ολας!!
:muted::p:fls:
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ξεφύγαμε από το αρχικό ερώτημα, το οποίο απάντησε και ο Ιταλός υπεύθυνος του dre.




το βιντεο αυτο δε λεει τιποτα αλλο περα απο το οτι ενας οδηγος που κατεχει τεχνικη, μπορει να κουμανταρει ενα μαστοδοντο καλυτερα απο εναν που δεν κατεχει την τεχνικη...σε καθε περιπτωση με ενα ελαφρυτερο μηχανακι ειτε εχεις τεχνικη ειτε δεν εχεις, πας πιο ανετα και με περισσοτερη ασφαλεια στο χωμα


αυτο ισχυει και σε αγωνιστικο επιπεδο, οπου οταν οι αγωνες στο ντακαρ παρα-ανεβασαν τις ταχυτητες με τα μεγαλα μηχανακια και τις ανοιχτες διαδρομες, επελεξαν πιο κλειστες διαδρομες, και το πλεονεκτhμα της ισχυος των μεγαλων 1000αριων εγινε μειονεκτημα, μιας και το ανεβασμενο βαρος δημιουργουσε προβλημα και οι αναβατες εμεναν πισω σε σχεση με τα πιο μικρα μηχανακια (αυτο ηταν πολυ εντονο τη δευτερη χρονια και τελευταια χρονια αν θυμαμαι καλα συμμετοχης των 950 στο ντακαρ, πριν καταργησουν ολα τα μεγαλα και βαση κανονισμου)

αγωνιζομενοι λοιπον, ειχαν προβλημα με μεγαλα μηχανακια, κομμενα και ραμμενα πανω τους, οταν δε μπορουσαν να εκμεταλλευτουν την σταθεροτητα και τις μεγαλες ταχυτητες που προσφεραν αυτα τα μηχανακια...αυτα τα χαρακτηριστικα ομως εινια που εκαναν αυτες τις μοτοσυκλετες τον πολυσουγια των δικυκλων, να τα κανουν ολα συμπαθητικα και να συμφερουν (καλα, το τελευταιο παιζεται πλεον, γιατι με 25 χιλιαρικα των καινουριων πλεον μπορεις να εχεις ενα εντουρο, ενα σμ, ενα σβκ και ενα σπορ τουρερ και να μεινουν και ρεστα)

γενικα, δεν υπαρχει κανενας λογος να εμπιστευεται κανενας τους διαφορους αγωνιζομενους εκπαιδευτες που πληρωνονται αμεσα απο την εταιρεια για να δειχνουν τις υποτιθεμενες δυνατοτητες της καθε μοτο, off-road, μαζευοντας υποψηφιους οδηγους να πληρωσουν πανακριβα σχολεια ψαχνοντας να παραμυθιασουν κοσμο οτι ο γυαλος ειναι στραβος και οτι δεν αρμενιζουν στραβα

ναι, καλο ειναι να αποκτησει κανεις τεχνικη, αν χρειαστει να πληρωσει για αυτο και μπορει να πληρωσει, γιατι εξαλλου τιποτα δεν ειναι δωρεαν σε αυτη τη ζωη. Καλο ειναι ομως να εχει και πληρη επιγνωση του τι κανει και που βρισκεται


ειπαμε τα ονοφ ειναι τα ιδανικα μηχανακια για να κανεις τα περισσοτερα χιλιομετρα απο την πορτα του σπιτιου σου και να γυρισεις πισω, απο καθε ειδους τερεν...μεχρι εκει ομως...
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να τα πάρουμε λίγο από την αρχή; Λατρεύω σπαμ γιατί δεν έχουμε και τι άλλο να κάνουμε.

Ένας άνθρωπος με 30 χρόνια εμπειρία στο βουνό, με πολλά χωμάτινα χιλιόμετρα, έκανε μιά παρατήρηση αναφορικά με τα μεγάλα ονοφ και τους αναβάτες τους με βάση ό,τι έχει δει στην ζωή του. Μέχρι τώρα έχουμε γεγονότα.

Θεωρεί ότι οι δημοσιογράφοι είναι υπεύθυνοι για την επιλογή λάθος μοτοσικλετών από το ευρύ κοινό. Να προσθέσουμε εδώ σε παρένθεση και τους "φταίει το μάρκετινγκ".

Μπαίνει και ζητάει μιά απάντηση στο γιατί λένε οι δημοσιογράφοι σε όλους ότι είναι τα πιο κατάλληλα μηχανάκια για βουνό τα χιλιάριακαιβάλε των 250 κιλώνκαιβάλε.

Το ερώτημα βέβαια όταν δεν γίνεται απ' ευθείας στην σελίδα του moto magazine ή του mototriti ή του bikeit ή του 2WO ή οποιουδήποτε άλλου δημοσιογραφικού site στην χώρα αλλά γίνεται σε ένα φόρουμ στο οποίο οι περισσότεροι χρήστες είναι ιδιοκτήτες μεγάλων μοτοσικλετών, χάνει την αξία του αφού κανείς ( ; ) δεν είναι υπεύθυνος να απαντήσει στον OP μιά που δεν είναι δημοσιογράφος.

Γεγονός είναι ότι δεν έχει υπάρξει τεστ μεγάλης ονοφ το οποίο κατέληξε στο ότι είναι "καλύτερη" στο εντούρο από μιά μικρή 100 κιλών λιγότερων. Σε μεγκα τεστ του μοτό που είχαν πάρει μαζί το 690R δεν γράφτηκε κάτι τέτοιο ας πούμε, δεν έχω δει αντίστοιχη δοκιμή κάπου αλλού.
Γεγονός είναι ότι δεν έχει υπάρξει τεστ το οποίο να έγραφε ότι τα πιο σωστά μηχανάκια για βουνό είναι τα μεγαονοφ των 250+ κιλών.

Οπότε το πιο απλό που μπορεί να γίνει είναι να αγνοηθεί το αρχικό ερώτημα ως εσφαλμένο και να μην απαντήσει κανείς αφού δεν είναι ( ; ) δημοσιογράφος, άσε που τα δεδομένα που αναφέρονται δεν ισχύουν κιόλας.

Η συζήτηση που προέκυψε μετά, έχει την απλή βάση του ότι θα πάρεις το μηχανάκι που γουστάρεις γιατί έτσι και λογαριασμό δεν θα δώσεις πουθενά. Και αν θες να μην πηγαίνεις με 15 και τα πόδια κάτω υπάρχει τρόπος να περάσεις καλά με το μεγάλο σου. Το να σε λέει θύμα και κορόιδο ο κάθε τρίτος, θα σε βάλει αυτόματα σε θέση να αμυνθείς για την επιλογή σου, η οποία δεν τον αφορά κιόλας. Το ότι ο OP δεν μπήκε να συζητήσει αλλά να πετάξει αξιώματα και να φύγει φάνηκε από τις απαντήσεις ιδιοκτητών μεγάλων και μικρών που αγνοήθηκαν απ' αυτόν. Το διασκέδασα γιατί δεν είναι η πρώτη φορά που συναντάω άκαμπτο σχεδονεξηντάρη στο ίντερνετ, ελπίζω να μην καταλήξω έτσι, φτου φτου μπανανίαμ.

Οπότε το τι κάνουν οι αγωνιζόμενοι (που αν δεν είχαν αλλάξει κανονισμούς θα είχαν εξελίξει διαφορετικά τα μεγάλα) δεν μας αφορά.
Το τι κάνουν οι εκπαιδευτές μας αφορά, γιατί μαθαίνουν στον κόσμο να χρησιμοποιεί την επιλογή που έτσι γούσταρε και έτσι έκανε και δείχνουν ότι χωρίς ιδιαίτερο κόπο, έχει τρόπο.

Οι δημοσιογράφοι πάντως εγώ δεν είδα να έχουν καταλήξει στο "θες βουνό; πάρε GS-ADV φουλ έξτρα 27000 με το τριβάλιτσο να μην ξαναδείς άσφαλτο στις ρόδες σου ποτέΣ". Και να βάλουμε και την άλλη παράμετρο, επειδή έχω τέσσερα μηχανάκια αυτή την στιγμή έξω σε λειτουργία με πινακίδες ασφάλεια κλπ, ότι το ετήσιο εξοδολόγιο μεγαλώνει αρκετά σε σχέση με ένα onoff αν δεν σε ενδιαφέρει η τρελά εξειδικευμένη χρήση και άρα δεν είναι για να προτείνεται ελαφρά τη καρδία.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ε ρε κυρΑγγελος που σας χρειάζεται... :drcl:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ε ρε κυρΑγγελος που σας χρειάζεται... :drcl:
Να είναι καλά ο άνθρωπος, αν είχε γράψει ο OP "Η ΗΟΝDA φτιάχνει εκατό τρισεκατομύρια μηχανάκια το νανοδευτερόλεπτο και ξέρει τις ανάγκες του αναβάτη" θα πίστευα ότι είναι ο ίδιος και τρολάρει. Και βρέθηκα Θεσσαλονίκη και δεν είχα χρόνο να τον πάρω τηλέφωνο να πιούμε έναν καφέ. To tenere του πάει να σπάσει ρεκόρ μακροβιότερης αγγελίας πάντως... Πλέον τουλάχιστον ζητάει πιο λογικά λεφτά. Πρέπει να πάω (μετά τα μέτρα) να το πάρω ένα τεστ.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Το οτι καποιος γραφεται σε ενα φορουμ με μηχανακια on_off κυριως πανω απο 800cc, τα χωνει μετα απο 2 ωρες για τετοιου ειδους μοτο, χωρις να συστηθεί, οδηγει σε χωμα 35 χρονια και μετα απο τοσες απαντησεις δεν διαβαζει τις τελευταιες 20+ εδω και 3 μερες με καραντινα, εμενα με ξεπερναει.
Με το συμπάθιο κι ολας!!
:muted::p:fls:
Χαρδαλιαααα.......βγες αμεσως .....απο το....nickname....του ....Λευτερη.....χαχα...!!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να τα πάρουμε λίγο από την αρχή; Λατρεύω σπαμ γιατί δεν έχουμε και τι άλλο να κάνουμε.

Ένας άνθρωπος με 30 χρόνια εμπειρία στο βουνό, με πολλά χωμάτινα χιλιόμετρα, έκανε μιά παρατήρηση αναφορικά με τα μεγάλα ονοφ και τους αναβάτες τους με βάση ό,τι έχει δει στην ζωή του. Μέχρι τώρα έχουμε γεγονότα.

Θεωρεί ότι οι δημοσιογράφοι είναι υπεύθυνοι για την επιλογή λάθος μοτοσικλετών από το ευρύ κοινό. Να προσθέσουμε εδώ σε παρένθεση και τους "φταίει το μάρκετινγκ".

Μπαίνει και ζητάει μιά απάντηση στο γιατί λένε οι δημοσιογράφοι σε όλους ότι είναι τα πιο κατάλληλα μηχανάκια για βουνό τα χιλιάριακαιβάλε των 250 κιλώνκαιβάλε.

Το ερώτημα βέβαια όταν δεν γίνεται απ' ευθείας στην σελίδα του moto magazine ή του mototriti ή του bikeit ή του 2WO ή οποιουδήποτε άλλου δημοσιογραφικού site στην χώρα αλλά γίνεται σε ένα φόρουμ στο οποίο οι περισσότεροι χρήστες είναι ιδιοκτήτες μεγάλων μοτοσικλετών, χάνει την αξία του αφού κανείς ( ; ) δεν είναι υπεύθυνος να απαντήσει στον OP μιά που δεν είναι δημοσιογράφος.

Γεγονός είναι ότι δεν έχει υπάρξει τεστ μεγάλης ονοφ το οποίο κατέληξε στο ότι είναι "καλύτερη" στο εντούρο από μιά μικρή 100 κιλών λιγότερων. Σε μεγκα τεστ του μοτό που είχαν πάρει μαζί το 690R δεν γράφτηκε κάτι τέτοιο ας πούμε, δεν έχω δει αντίστοιχη δοκιμή κάπου αλλού.
Γεγονός είναι ότι δεν έχει υπάρξει τεστ το οποίο να έγραφε ότι τα πιο σωστά μηχανάκια για βουνό είναι τα μεγαονοφ των 250+ κιλών.

Οπότε το πιο απλό που μπορεί να γίνει είναι να αγνοηθεί το αρχικό ερώτημα ως εσφαλμένο και να μην απαντήσει κανείς αφού δεν είναι ( ; ) δημοσιογράφος, άσε που τα δεδομένα που αναφέρονται δεν ισχύουν κιόλας.

Η συζήτηση που προέκυψε μετά, έχει την απλή βάση του ότι θα πάρεις το μηχανάκι που γουστάρεις γιατί έτσι και λογαριασμό δεν θα δώσεις πουθενά. Και αν θες να μην πηγαίνεις με 15 και τα πόδια κάτω υπάρχει τρόπος να περάσεις καλά με το μεγάλο σου. Το να σε λέει θύμα και κορόιδο ο κάθε τρίτος, θα σε βάλει αυτόματα σε θέση να αμυνθείς για την επιλογή σου, η οποία δεν τον αφορά κιόλας. Το ότι ο OP δεν μπήκε να συζητήσει αλλά να πετάξει αξιώματα και να φύγει φάνηκε από τις απαντήσεις ιδιοκτητών μεγάλων και μικρών που αγνοήθηκαν απ' αυτόν. Το διασκέδασα γιατί δεν είναι η πρώτη φορά που συναντάω άκαμπτο σχεδονεξηντάρη στο ίντερνετ, ελπίζω να μην καταλήξω έτσι, φτου φτου μπανανίαμ.

Οπότε το τι κάνουν οι αγωνιζόμενοι (που αν δεν είχαν αλλάξει κανονισμούς θα είχαν εξελίξει διαφορετικά τα μεγάλα) δεν μας αφορά.
Το τι κάνουν οι εκπαιδευτές μας αφορά, γιατί μαθαίνουν στον κόσμο να χρησιμοποιεί την επιλογή που έτσι γούσταρε και έτσι έκανε και δείχνουν ότι χωρίς ιδιαίτερο κόπο, έχει τρόπο.

Οι δημοσιογράφοι πάντως εγώ δεν είδα να έχουν καταλήξει στο "θες βουνό; πάρε GS-ADV φουλ έξτρα 27000 με το τριβάλιτσο να μην ξαναδείς άσφαλτο στις ρόδες σου ποτέΣ". Και να βάλουμε και την άλλη παράμετρο, επειδή έχω τέσσερα μηχανάκια αυτή την στιγμή έξω σε λειτουργία με πινακίδες ασφάλεια κλπ, ότι το ετήσιο εξοδολόγιο μεγαλώνει αρκετά σε σχέση με ένα onoff αν δεν σε ενδιαφέρει η τρελά εξειδικευμένη χρήση και άρα δεν είναι για να προτείνεται ελαφρά τη καρδία.
Να το πάρουμε λίγο από πιο παλιά?
Κάποιοι σαν εμένα έσκασαν πριν περίπου 15 χρόνια 20000 για μαστοδοντο.
Εκεί κάπου άρχισε και το μάρκετινγκ ότι τα μεγάλα πάνε χώμα.
Έγιναν πολλά σχολεία, επιδοτούμενα από τις εταιρείες στην αρχή, αλλά χώμα πήγαιναν λίγοι.
Για αυτό έλεγαν ότι τα gs πάνε μόνο για καφέ οι φλώροι κλπ κλπ
Μετά από 15 χρόνια βλέπουμε μεγάλα μηχανάκια να πηγαίνουν, με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτηματα χώμα, και γύρισε η κουβέντα ότι κακώς τα βάζετε χώμα... :dstpc:

Προφανώς αυτή η κουβέντα δεν θα τελειώσει ποτέ στα μέσα δικτύωσης... Γιατί εκεί πάνω στα βουνά έχει τελειώσει εδώ και πολλά χρόνια.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Να τα πάρουμε λίγο από την αρχή; Λατρεύω σπαμ γιατί δεν έχουμε και τι άλλο να κάνουμε.

Ένας άνθρωπος με 30 χρόνια εμπειρία στο βουνό, με πολλά χωμάτινα χιλιόμετρα, έκανε μιά παρατήρηση αναφορικά με τα μεγάλα ονοφ και τους αναβάτες τους με βάση ό,τι έχει δει στην ζωή του. Μέχρι τώρα έχουμε γεγονότα.

Θεωρεί ότι οι δημοσιογράφοι είναι υπεύθυνοι για την επιλογή λάθος μοτοσικλετών από το ευρύ κοινό. Να προσθέσουμε εδώ σε παρένθεση και τους "φταίει το μάρκετινγκ".

Μπαίνει και ζητάει μιά απάντηση στο γιατί λένε οι δημοσιογράφοι σε όλους ότι είναι τα πιο κατάλληλα μηχανάκια για βουνό τα χιλιάριακαιβάλε των 250 κιλώνκαιβάλε.

Το ερώτημα βέβαια όταν δεν γίνεται απ' ευθείας στην σελίδα του moto magazine ή του mototriti ή του bikeit ή του 2WO ή οποιουδήποτε άλλου δημοσιογραφικού site στην χώρα αλλά γίνεται σε ένα φόρουμ στο οποίο οι περισσότεροι χρήστες είναι ιδιοκτήτες μεγάλων μοτοσικλετών, χάνει την αξία του αφού κανείς ( ; ) δεν είναι υπεύθυνος να απαντήσει στον OP μιά που δεν είναι δημοσιογράφος.

Γεγονός είναι ότι δεν έχει υπάρξει τεστ μεγάλης ονοφ το οποίο κατέληξε στο ότι είναι "καλύτερη" στο εντούρο από μιά μικρή 100 κιλών λιγότερων. Σε μεγκα τεστ του μοτό που είχαν πάρει μαζί το 690R δεν γράφτηκε κάτι τέτοιο ας πούμε, δεν έχω δει αντίστοιχη δοκιμή κάπου αλλού.
Γεγονός είναι ότι δεν έχει υπάρξει τεστ το οποίο να έγραφε ότι τα πιο σωστά μηχανάκια για βουνό είναι τα μεγαονοφ των 250+ κιλών.

Οπότε το πιο απλό που μπορεί να γίνει είναι να αγνοηθεί το αρχικό ερώτημα ως εσφαλμένο και να μην απαντήσει κανείς αφού δεν είναι ( ; ) δημοσιογράφος, άσε που τα δεδομένα που αναφέρονται δεν ισχύουν κιόλας.

Η συζήτηση που προέκυψε μετά, έχει την απλή βάση του ότι θα πάρεις το μηχανάκι που γουστάρεις γιατί έτσι και λογαριασμό δεν θα δώσεις πουθενά. Και αν θες να μην πηγαίνεις με 15 και τα πόδια κάτω υπάρχει τρόπος να περάσεις καλά με το μεγάλο σου. Το να σε λέει θύμα και κορόιδο ο κάθε τρίτος, θα σε βάλει αυτόματα σε θέση να αμυνθείς για την επιλογή σου, η οποία δεν τον αφορά κιόλας. Το ότι ο OP δεν μπήκε να συζητήσει αλλά να πετάξει αξιώματα και να φύγει φάνηκε από τις απαντήσεις ιδιοκτητών μεγάλων και μικρών που αγνοήθηκαν απ' αυτόν. Το διασκέδασα γιατί δεν είναι η πρώτη φορά που συναντάω άκαμπτο σχεδονεξηντάρη στο ίντερνετ, ελπίζω να μην καταλήξω έτσι, φτου φτου μπανανίαμ.

Οπότε το τι κάνουν οι αγωνιζόμενοι (που αν δεν είχαν αλλάξει κανονισμούς θα είχαν εξελίξει διαφορετικά τα μεγάλα) δεν μας αφορά.
Το τι κάνουν οι εκπαιδευτές μας αφορά, γιατί μαθαίνουν στον κόσμο να χρησιμοποιεί την επιλογή που έτσι γούσταρε και έτσι έκανε και δείχνουν ότι χωρίς ιδιαίτερο κόπο, έχει τρόπο.

Οι δημοσιογράφοι πάντως εγώ δεν είδα να έχουν καταλήξει στο "θες βουνό; πάρε GS-ADV φουλ έξτρα 27000 με το τριβάλιτσο να μην ξαναδείς άσφαλτο στις ρόδες σου ποτέΣ". Και να βάλουμε και την άλλη παράμετρο, επειδή έχω τέσσερα μηχανάκια αυτή την στιγμή έξω σε λειτουργία με πινακίδες ασφάλεια κλπ, ότι το ετήσιο εξοδολόγιο μεγαλώνει αρκετά σε σχέση με ένα onoff αν δεν σε ενδιαφέρει η τρελά εξειδικευμένη χρήση και άρα δεν είναι για να προτείνεται ελαφρά τη καρδία.
Αν δεν ειχε χ3στ3ι η μικρη και ειχα χρονο, ετσι θα τα γραφα.
:ha
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο ΟP επάνω στα βουνά απέκτησε τα δεδομένα του. Δεν έγραψε "πριν δεκαπέντε χρόνια έβλεπα...", έγραψε σε παρόντα χρόνο. Οπότε δεν ξέρω τι τελείωσε και με ποιό τρόπο, δηλαδή ότι συνειδησιακά επιτρέπονται τα μεγάλα ή ότι αποφεύγονται τα μεγάλα, εμένα με ξενίζει η διαπίστωσή του ότι είναι λάθος όποιος τα πήρε γιατί δεν χρειάζονται αφού με ένα μικρό τα κάνεις όλα.
 
Top Bottom