Αγορά Γερμανικής ή Ιαπωνικής γουρούνας 250+ κιλων

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Ο Σωτήρης.... Να μετρηθεί με το πουλι.
Οταν καβαλαει το πιστολι να ξερεις γινεται γουρνοπουλα!! :wacky: :laugh::laugh:
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Οταν καβαλαει το πιστολι να ξερεις γινεται γουρνοπουλα!! :wacky:
Λαχταριστος και για φάγωμα είναι έτσι κι αλλιώς
 

Gregory

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
SWM SUPERDUAL X
Δεν ειναι μονο προνομιο των Ιαπωνεζων και των Γερμανων οι γουρουνες των 250+ κιλων. Και η δικια μου η Αυστριακια, μαζι με καγκελα διπλο σταντ εργαλεια καπου στα 245 παιζει, μπορει και παραπανω.

Εγω βασικα για αυτον τον λογο την πηρα. Καλα , οχι για 15 με τα ποδια κατω αλλα για καμια 40αρια , αντε 60 στο τσακιρ κεφι σε καμια φλαταδουρα. Αλλα επισης γιατι με την ιδια γουρουνα μπορω να φορτωσω για ασφαλτινο ταξιδακι, μπορω να παω για ορεινο στροφιλικι κτλ. Απλα παει παντου.

Η δικη μου απορια δεν ειναι γιατι βαρια μηχανη αργα στο βουνο, αφου παει γιατι οχι. Η δικη μου απορια ειναι ακριβως το αντιθετο, γιατι βαρια μηχανη ΤΕΖΑ στο βουνο. Ισως επειδη για το δικο μου επιπεδο φαινεται ακατορθωτο, οι πιο εμπειροι με διαβεβαιωνουν οτι προσφερει πολλη διασκεδαση.
Σιγουρα όχι τεζα πουθενά, πάντα με προσοχή, αλλά με ένα καλό μηχανάκι 250-600 κυβικά μονοκύλινδρο πας ταξίδι και το φορτώνεις και μπαίνεις σε μονοπάτια με άνεση και αν σου πέσει κάτω δεν χρειάζεσαι άλλους 3 να σε βοηθήσουν και όλα αυτά με πολύ οικονομία.
Στο χώμα δεν χρειάζονται 80+ άλογα, χρειάζεται πολύ ελαφριά μηχανή με χαμηλά την ροπή.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Κάνω αντιγραφή επικόλληση από μια ανάρτηση μου στο φόρουμ της μοτοπαρέας, γιατί πιστεύω ότι ο προβληματισμος του νηματοθέτη είναι παρομοιος.

"Έχω στην κατοχή μου τρεις μοτοσυκλέτες, ένα μεγκα ονοφ, ένα travel enduro, και ένα sports touring.

Με το μέγκα ον οφφ, περσυ έκανα 2 εκπληκτικά 3ημερα ταξίδια στην κεντρική/βορεια ελλαδα σε αναλογία 50 άσφαλτο 50 χώμα. (όταν λέω χώμα, δεν εννοώ εντουρο, το αναφέρω γιατί καμιά φορά μπερδευομαστε).

Στο πρώτο τριήμερο, Παρασκευή πήρα μέρος σε χωματοβολτα στα Γεράνια, γύρισα σπίτι μεσημέρι, έκανα μπάνιο, άλλαξα, καβαλησα το ίδιο μηχανάκι όπως ήταν, μπήκα στο Φερυ (μένω Σαλαμίνα), έφτασα Ελάτη από παλιά Εθνική, την επόμενη μέρα περάσαμε το Μπαρο και διασχίσαμε αρκετά χωριά των Τζουμερκων και ξαναγύρισαμε Ελατη, μειώσαμε ελαφρώς την τοπική πανίδα της περιοχής και μετά γίναμε κολληταρια με το Μορφέα.

Την τελευταια μέρα ξεκινήσαμε από χώμα για Αγραφα έως και Καρπενήσι, και μετά κατεβήκαμε Ναύπακτο, φάγαμε σουβλάκια, ήπιαμε κοκακόλα και επιστρέψαμε από Εθνική, απλά και ξεκούραστα.

Το δεύτερο τριήμερο, ξεκίνησα από Σαλαμυκονο Παρασκευή μεσημέρι, έφτασα Λίμνη Πλαστήρα από Εθνική και περιφεριακους, έστησα σκηνή και διανυκτερευσαμε δίπλα στη λίμνη ακούγοντας τα βατραχάκια βρεκεκεξ κουαξ κουαξ, κάτω από το φεγγαροφως (πιο σαλιάρης πεθαίνεις).
Το επόμενο πρωί, μαζέψαμε σκηνές και τα ρέστα και ξεκινήσαμε από χώμα, διασχίσαμε απίστευτα κομμάτια της Πίνδου (Γκρόπα κτλ) και να μην τα πολυλογώ, καταλήξαμε Βωβουσα Ιωαννίνων όπου και διανυκτερευσαμε.
Την επόμενη μέρα, έκανα τουρισμό από άσφαλτο στη δυτική Ελλάδα, περνώντας από Αμφιλοχία κτλ κτλ.

Τα δύο παραπάνω τριήμερα, ήταν οι πιο ωραίες βόλτες που έχω κάνει μέχρι στιγμής, γιατί μπόρεσα και συνδύασα :
  • Οδήγηση σε επαρχιακό ασφαλτινο στροφιλικι.
  • Οδήγηση σε χωμάτινα περάσματα σε απομακρυσμενες περιοχές απείρου κάλλους με εκπληκτικά παρθένα δάση και αγρια βουνα, αποκοσμες βουνοκορφές και απίστευτα καταπράσινα ορολιβαδα καθώς επίσης και περάσματα από ποτάμια με κρυστάλλινο νερο.
  • Διανυκτερευσεις σε ορεινές περιοχές, δίπλα σε λίμνες και μέσα σε χωριά της Πίνδου.
  • Την ικανότητα να μεταφέρω μαζί μου πράγματα όπως σκηνές, ύπνο σάκους, φωτογραφικό εξοπλισμό, ρούχα, παπούτσια, 2 αλλαξιές, φαγητο/σνακ και νερό.
  • και τέλος ξεκούραστη γρηγορη επιστροφή από Εθνική, όντας κουρασμένος και ταλαιπωρημενος με μωτ 140-160 χαω.
Και στα τρία τριήμερα, ήμουν φορτωμένος με 2 βαλίτσες και σάκο, φορώντας χωμάτινα ελαστικά με εντουραδικες σαμπρέλες και αυξομειωση πιέσεων ανάλογα το τεραιν που επρόκειτο να διασχησω.
Ο ρουχισμός μου ήταν στολή Adventure 4 εποχών, με αυξομιωση του αερισμού της αναλόγως των συνθηκών.
Μπότες αδιάβροχες adventure (Forma Terra).
Κράνος adventure με ζελατίνα και γείσο (για το ενοχλητικό φως του ήλιου μέσα από τα δέντρα) και ικανό για υποδοχή offroad goggles.
Αναφέρω τον εξοπλισμό γιατί αν δεν είναι τεχνικά σωστός, οδηγεί σε άσχημες εμπειρίες και χάνεις από την απόλαυση της βόλτας.

Τα δύο παραπάνω τριήμερα, δε θα μπορούσα να τα κάνω επ ουδενί, ούτε με το sports touring (για προφανής λόγους) ούτε και με το travel enduro (δε θα μου έδινε την κατάλληλη απόλαυση στο ασφαλτινο στριφτερο στροφιλικι, όσο το δικύλινδρο LC8, αφενός και αφετέρου η διεκπεραίωση 350 χιλιομέτρων Εθνικής με ταχύτητες 100-110, με μειωμένη άνεμοκάλυψη θα ήταν μαρτύριο όταν ταλαιπωρημενος απ'το τριήμερο ταξίδι.

Εκ κατακλείδι.
Το μέγκα ον οφφ δεν το παίρνεις για να κάνεις χώμα με αξιώσεις εντουρο, άλματα και καφρίλες στο χώμα (αν και ορισμένοι τα κάνουν, και δικαίωμά τους αφού μπορούν και γουστάρουν).
Το παίρνεις για να εκμεταλευτεις την καθολική υπεροχή του στην μικτή οδήγηση σε απομακρυσμενες περιοχές, φορτωμένος, μακρυά από την έδρα σου, χωρίς να σου βγαίνει το μεδούλι στις μεγάλες ασφάλτινες αποστάσεις που θα χρειαστεί να κάνεις.

Συν το γεγονός, ότι με αυτό θα μπορέσεις να κάνεις μεγάλα ασφάλτινα ταξίδια, φορτωμένος και με άνεση, καθώς επίσης να πας στη δουλειά σου στο κέντρο της Αθήνας, αν τελικά είναι το μοναδικό σου μηχανάκι.

Εννοείται ότι οι εταιρίες προμοταρουν και διαφημίζουν τα Adventure με τρόπο ουτοπικό, αλλά η διαφήμιση παντός είδους είναι υπερβολική, όχι μονο στις μοτοσυκλέτες.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Gregory

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
SWM SUPERDUAL X
Γρήγορα με τα βαρια σε καμμια φλαταδουρα... Δεν μπορεί να κυνηγήσει στα δύσκολα τα μονοκυλινδρα
Αλλά αν δεις στο κοντέρ του πρώτου βιδεο 80 με 100 τα έχεις στα εύκολα.
Αν πεις ότι πάω συντηρητικά περνάς παντού και ξεκούραστα.
Μην σου πέσει είναι το θέμα.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Αν μπορείς να έχεις μία μοτό για κάθε περίσταση, έχεις 3-4 και είσαι μάγκας παντού (δε φαντάζεσαι πόσο μου λείπει το crf μου στο χώμα, αλλά δυστυχως δε μπορώ να το έχω μαζί μου πλέον).
Αν όχι, απλα συμβιβάζεσαι με αυτό που έχεις για να κάνεις αυτό που θες. Συν το οτι υπάρχουν και τα βίτσια βέβαια, κάποιοι γουστάρουν χοντρές.

υ.γ
με ένα καλό μηχανάκι 250-600 κυβικά μονοκύλινδρο πας ταξίδι και το φορτώνεις
Το γενικεύεις σε βαθμό που απαντάς αντίστροφα στην ίδια σου την ερώτηση... Αν είναι έτσι και ένα μεγάλο on-off δικύλινδρο το ξεφορτώνεις, και μπαίνεις χώμα μια χαρά.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Νομίζω ότι το κλειδί στον όλο προβληματισμό είναι ότι αναφέρει ο Aldebaran. Τα μεγάλα ον οφ δεν τα παίρνουν/με για να μπούμε χώμα με αξιώσεις αλλά γιατί μας ταξιδεύουν άνετα μέχρι εκεί και συνεχίζουν σε αυτό(με τις όποιες παραχωρήσεις).
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
διοτι απλα ειναι ο καλυτερος συμβιβασμος για να ξεκινησεις απο την πορτα του σπιτιου σου, να πας οπουδηποτε θες ανεξαρτητως χιλιομετρων, και να ξαναγυρισεις στην πορτα του σπιτιου σου οδικως...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σιγουρα όχι τεζα πουθενά, πάντα με προσοχή, αλλά με ένα καλό μηχανάκι 250-600 κυβικά μονοκύλινδρο πας ταξίδι και το φορτώνεις και μπαίνεις σε μονοπάτια με άνεση και αν σου πέσει κάτω δεν χρειάζεσαι άλλους 3 να σε βοηθήσουν και όλα αυτά με πολύ οικονομία.
Στο χώμα δεν χρειάζονται 80+ άλογα, χρειάζεται πολύ ελαφριά μηχανή με χαμηλά την ροπή.
Καλα, με 250 ταξιδι φορτωμενος δεν πας , εκτος εαν εχεις κανα 6μηνο αδεια ή εαν εισαι ο Βροχιδης. Με 600 μονοκυλινδρο θα πας λιγο πιο μακρυα, αλλα εαν πχ προσπαθησεις να περασεις συνορα παλι θα θες να εχεις απλετο χρονο και παρα πολλη υπομονη. Σιγουρα το κανεις με πολλους συμβιβασμους, αλλα απο την αλλη παλι με συμβιβασμους μπαινεις χωμα με 250κιλα μηχανακι.

Γενικα αυτη η συζητηση ειναι η ιδια με το τι τα θελουμε τα 1000αρια σουπερσπορτ, τα 800αρια σκουτερ, τα 1600αρια τουρερ και παει λεγοντας.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Ο Σωτήρης.... Να μετρηθεί με το πουλι.
Μεγεθος εννοείς?
Η το παλικάρι εκεί που πηγαίνωέρχονται τα νερά?
 

Gregory

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
SWM SUPERDUAL X
Αν μπορείς να έχεις μία μοτό για κάθε περίσταση, έχεις 3-4 και είσαι μάγκας παντού (δε φαντάζεσαι πόσο μου λείπει το crf μου στο χώμα, αλλά δυστυχως δε μπορώ να το έχω μαζί μου πλέον).
Αν όχι, απλα συμβιβάζεσαι με αυτό που έχεις για να κάνεις αυτό που θες. Συν το οτι υπάρχουν και τα βίτσια βέβαια, κάποιοι γουστάρουν χοντρές.

υ.γ

Το γενικεύεις σε βαθμό που απαντάς αντίστροφα στην ίδια σου την ερώτηση... Αν είναι έτσι και ένα μεγάλο on-off δικύλινδρο το ξεφορτώνεις, και μπαίνεις χώμα μια χαρά.
8 days Laos adventure δες αυτό το video για το CRF 250L
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
8 days Laos adventure δες αυτό το video για το CRF 250L
Έχω δει πολλά ωραία πράγματα με μικρομεσαία μονοκύλινδρα και από κοντά και σε βίντεο και δηλώνω υπέρμαχος.
Για ποιο πράγμα προσπαθείς να πείσεις δεν έχω καταλάβει. Νιώθεις οτι η κατηγορία αυτή αδικείται από τις εταιρίες και από το κοινό? αν ναι, τότε το ερώτημα είναι διαφορετικό.
Αν θες διάβασε με πιο πολύ υπομονή τις απαντήσεις που γράφτηκαν παραπάνω, από τη στιγμή που διερωτήθηκες για αυτό.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
όσο πιο "σκληρό" το τερέν τόσο πιο εύκολο για τα μικρά, θεωρητικά.

εγώ πάλι χαίρομαι που το challenge είναι λιγότερα κιλά από το 250, πιο πολλά άλογα από το 250, ίδια κατανάλωση με το 250 και με σοβαρές αναρτήσεις. αν μάθω να οδηγώ, έχει προοπτικές μεγαλείου :p
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
όσο πιο "σκληρό" το τερέν τόσο πιο εύκολο για τα μικρά, θεωρητικά.

εγώ πάλι χαίρομαι που το challenge είναι λιγότερα κιλά από το 250, πιο πολλά άλογα από το 250, ίδια κατανάλωση με το 250 και με σοβαρές αναρτήσεις. αν μάθω να οδηγώ, έχει προοπτικές μεγαλείου :p
Όταν ξεφύγουμε από αυτό που ζούμε... Δεν πρέπει να χάσεις βόλτα που θα γινει.
Θα το μάθεις θες δεν θες...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όταν ξεφύγουμε από αυτό που ζούμε... Δεν πρέπει να χάσεις βόλτα που θα γινει.
Θα το μάθεις θες δεν θες...
Έχω κλείσει σχολείο ήδη το οποίο αναβλήθηκε λόγω κορώνας γιατί ξεβράκωτος στα αγγούρια δεν με βλέπω να έρχομαι. Ήθελα να πάω και σε ένα ακόμα που έπεσε ακριβώς πάνω στην αρχή των μέτρων που να πάρει.

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να χαλάσει η βόλτα τρίτων "πεινασμένων" για να κάνουν baby sitting στον πρωτάρη ή να τον μαζεύουν γενικώς αν και εφ' όσον μακριά από εμάς.
 

Gregory

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
SWM SUPERDUAL X
Έχω δει πολλά ωραία πράγματα με μικρομεσαία μονοκύλινδρα και από κοντά και σε βίντεο και δηλώνω υπέρμαχος.
Για ποιο πράγμα προσπαθείς να πείσεις δεν έχω καταλάβει. Νιώθεις οτι η κατηγορία αυτή αδικείται από τις εταιρίες και από το κοινό? αν ναι, τότε το ερώτημα είναι διαφορετικό.
Αν θες διάβασε με πιο πολύ υπομονή τις απαντήσεις που γράφτηκαν παραπάνω, από τη στιγμή που διερωτήθηκες για αυτό.
Όπου και να πας και με ότι μέσο είναι ωραία απλά λέω με το ότι θα διασκεδάσεις καλύτερα και με ασφάλεια με μια 50-50. Όσο για τις μεγάλες και βαριές τις προτίμησαν στο Paris-Dacar την δεκαετία του 80 για να διανύσουν χιλιάδες χιλιόμετρα με μεγαλες ταχύτητες και έγιναν μοδα. Όμως για το μποτιλιάρισμα της Αθήνας, για την Εθνική οδό του σ/κ και για κάτι εκδρομουλες στα πεδινά δεν καταλαβαίνω το νόημα της κατοχής τέτοιας μηχανής. Τι κάνει το μάρκετινγκ του φαίνεσθαι!!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κοίτα, κάπου έχεις καταπιεί τον μύθο του Αισώπου με την αλεπού με την κομμένη ουρά αμάσητο. Κυκλοφορούσα με χιλιάρι κάθε μέρα στην Αθήνα, εννοείται ακόμα το παίρνω όποτε και αν πρέπει, δεν έχει κανένα μειονέκτημα πλην της κατανάλωσης σε σχέση με τα μικρά. Μην τα κάνουμε όλα ίσιωμα, αν ξέρεις να οδηγείς τα παπιοσκούτερ κλπ οχήματα πόλης απλά σου σπάνε τα νεύρα με το πόσο αργά πάνε.
 
Top Bottom