Χαίρετε! Εδώ και 8 χρόνια οδηγώ παπί μέσα στην Αθήνα αλλά και λίγο εκτός όμως μάλλον ήρθε η ώρα να πάρω μηχανή. Πλέον καθημερινά θα χρειάζεται να κάνω 140 χιλιόμετρα στην εθνική οδό για να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά μου. Αυτό σημαίνει 3.000 χιλιόμετρα το μήνα, 36.000 χιλιόμετρα το χρόνο.... Δεν είμαι 100% σίγουρος ακόμα αν θα πάρω μηχανή γιατί σκέφτομαι και το ενδεχόμενο να έπαιρνα ένα αμάξι για πιο άνεση και να κράταγα το παπί ή απλά να έπαιρνα τρένο.
Αν αξίζει να πάρω μηχανή ως πιο ευέλικτη, σβέλτη και ίσως πιο οικονομική από το αμάξι σκεφτόμουν κάτι σε μεταχειρισμένη μεσαίου κυβισμού που να είναι αξιόπιστη, οικονομική και να μπορει να μπει λίγο χώμα στις διακοπές. Απ'όσο έχω ψάξει και συζητήσει με ένα φίλο μηχανόβιο νομίζω πως η ιδανική μηχανή για την περίπτωση μου θα ήταν μια Honda NC-750X με DCT όμως μεταχειρισμένη πωλείται στα 6000+. Το μπάτζετ μου για 1η μηχανή είναι μέχρι 3500 οπότε σκεφτόμουν για Kawasaki Versys 650. Κοίταζα και προς BMW F650GS ως ακόμα μιο φθήνη λύση για 1η μηχανή αλλά διάβαζα για διάφορα προβλήματα και επίσης σκέφτομαι ότι η BMW θα έχει πιο ακριβά σέρβις,ανταλλακτικά κλπ.
Εσείς τι λέτε? Τι ταιριάζει στην περίπτωσή μου?
Αν αξίζει να πάρω μηχανή ως πιο ευέλικτη, σβέλτη και ίσως πιο οικονομική από το αμάξι σκεφτόμουν κάτι σε μεταχειρισμένη μεσαίου κυβισμού που να είναι αξιόπιστη, οικονομική και να μπορει να μπει λίγο χώμα στις διακοπές. Απ'όσο έχω ψάξει και συζητήσει με ένα φίλο μηχανόβιο νομίζω πως η ιδανική μηχανή για την περίπτωση μου θα ήταν μια Honda NC-750X με DCT όμως μεταχειρισμένη πωλείται στα 6000+. Το μπάτζετ μου για 1η μηχανή είναι μέχρι 3500 οπότε σκεφτόμουν για Kawasaki Versys 650. Κοίταζα και προς BMW F650GS ως ακόμα μιο φθήνη λύση για 1η μηχανή αλλά διάβαζα για διάφορα προβλήματα και επίσης σκέφτομαι ότι η BMW θα έχει πιο ακριβά σέρβις,ανταλλακτικά κλπ.
Εσείς τι λέτε? Τι ταιριάζει στην περίπτωσή μου?
Τελευταία επεξεργασία: