Αγορά μηχανής μεσαίου κυβισμού

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Με 4 χιλιάρικα babaj dominar 400 με τον κινητήρα 390 της ktm κούτα με εγγύηση. Παίρνει ωραίες ζελατίνες, είναι ωραίο στο δρόμο και ταξιδεύει με 120-130 άνετα.

Καίει 3.5 με 4 λίτρα.

Τωρα σε μεταχειρισμένα πολλές επιλογές. Ένα 2κυλινδρο σε σειρά πάντως μεσαίου κυβισμού σε τέτοιες διαδρομές θα κάψει 4 το πολύ 4.5 λίτρα δεν είναι κάτι τραγικό να ψάξεις. Για μονοκυλινδρο σώνει και καλά. Και ένα 4Κ τύπου bandit 5 με 5.5 λίτρα.
Για 650cc το σκεφτομαι γιατι θα εχω και μηχανη για καμια βολτα.
Για μεχρι 3 lt/100χλμ λιγες οι επιλογες.
Το crypton απο Δαφνι και οχι Αττικη οδο και με αλλο γραναζωμα θα με κουρασει.
Το cb125f θελει +20χλμ/ωρα πιστευω.
Το dymoto 200 ..........
Τα Benelli bn251 που μου αρεσει καθως και το Bajaj dominar και cb500f καινε το διπλασιο, με το Ηonda να μην δινω τοσα λεφτα για 48 αλογα.
Εχω καποιες επιλογες οπως το υπηρεσιακο τις Παρασκευες και τις Δευτερες το polo με υγραεριο της γυναικας μου.
Και με μισαωρες αδειες προλαβαινω και τον προαστιακο για κατι εκτακτο με τα παιδια.
Ιδωμεν
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Η επιλογή μότο εξαρτάται πόσο "motorhead" είσαι..... για αυτοκίνητο σκέψου πόσο χαλαρός θα είσαι. Το οικονομικό κόστος της καθημερινότητας εξαρτάται από την επιλογή του τύπου μοντέλου οτο/μοτο που θα επιλέξεις.... Τα χιλιόμετρα που αναφέρεις περίπου αυτά τα έκανα επι 25 χρόνια κατά 99% με μότο που άλλαζα κάθε ενάμιση με δύο χρόνια.... όλα γίνονται αλλά είναι σε συνάρτηση με τις επιλογές μας και τις αντοχές μας .... Η σκέψη σου για τρένο μάλλον είναι η οικονομικότερη......
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
μηπως για τοσα κμ και αφου δεν θες αμαξι ειναι καλυτερα ενα σκουτερ? χουφτες για το κρυο , κουβερτα , abs ανεση και εισαι πιο ασφαλης και πιο ζεστος.....250 με 300 cc ειναι αρκετα και πας ανετα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για 650cc το σκεφτομαι γιατι θα εχω και μηχανη για καμια βολτα.
Για μεχρι 3 lt/100χλμ λιγες οι επιλογες.
Το crypton απο Δαφνι και οχι Αττικη οδο και με αλλο γραναζωμα θα με κουρασει.
Το cb125f θελει +20χλμ/ωρα πιστευω.
Το dymoto 200 ..........
Τα Benelli bn251 που μου αρεσει καθως και το Bajaj dominar και cb500f καινε το διπλασιο, με το Ηonda να μην δινω τοσα λεφτα για 48 αλογα.
Εχω καποιες επιλογες οπως το υπηρεσιακο τις Παρασκευες και τις Δευτερες το polo με υγραεριο της γυναικας μου.
Και με μισαωρες αδειες προλαβαινω και τον προαστιακο για κατι εκτακτο με τα παιδια.
Ιδωμεν
Την πραγματική κατανάλωση να βλέπεις όχι τι δηλώνουν. Ένα παπί η ένα cbf125 καταρχήν στα 100 είναι σπασμένα και καίνε 2.5 λίτρα οκ. Στα 100 το dominar καίει 3.5 λίτρα σκάρτα και με πίεση 4 λίτρα. Η ένα cb500x αντίστοιχα. Απλά το dominar το έχουν σε τιμή χώμα πολύ value for money και πολύ μηχανή για τα λεφτα της. Και για βόλτα εκδρομή 130 ταξιδεύει άνετα τελειώνει στα 170. Και στη πόλη παπί.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Ειμαι ακριβως στην ιδια κατασταση κι εγω.
Μετα το καλοκαιρι πηγαινω στο εργοστασιο της Μανδρας με 60χλμ ημερησίως και σε ωρες αιχμης.
Με καποιο μικρο μονοκυλινδρο κατι γινεται. Με μεσαίου κυβισμου ανεβαινουν τα εξοδα +130€ μηνιαιως.
Γερη σπαζοκεφαλια.
Σε ποιο εργοστάσιο εισαι ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη

Στελ

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
Daytona Sprinter 125
Θα ήθελα να μπορώ να πηγαίνω με 140 σταθερά-άνετα στην εθνική γι'αυτό σκέφτομαι για μεσαίου κυβισμού. Και αν έχω αργήσει πολύ να μπορώ να το πατήσω και λίγο. Βλέπω αρκετοί προτείνετε Bandit. Έχουν πολύ αξιόπιστα μοτέρ και καταπίνουν χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα με την προβλεπόμενη συντήρηση? Επίσης ο Gus που έκανε κατι παρομοιο για 25 χρόνια άλλαζε μηχανή κάθε 1μισι-2 χρόνια. Ίσως και αυτο να είναι καλή τακτική άν το κάνω για χρονια. Να μη χανει τοσο την αξία της η μηχανή και πάντα να κινούμαι με κάτι σχετικά καινουριο. Επίσης για Ηonda NC-700 ή ΝC-750 μήπως δεν χρειαζομαι το DCT? Αφού η κύρια χρήση θα είναι εθνική, απλά κουμπωμένη την τελευταία ταχύτητα θα έχω. Ίσως κρατήσω και το παπί για μέσα στην πόλη.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
NC700 manual μεταχειρισμένο με max 5.000 ευρώ.

Αυτό να πάρεις και να αλλάζεις τα λάδια κάθε 12.000 km. Ότι άλλο πάρεις θα δίνεις πολλά λεφτά σε σέρβις και βενζίνες.

Καλές βόλτες και να προσέχεις.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
NC700 manual μεταχειρισμένο με max 5.000 ευρώ.

Αυτό να πάρεις και να αλλάζεις τα λάδια κάθε 12.000 km. Ότι άλλο πάρεις θα δίνεις πολλά λεφτά σε σέρβις και βενζίνες.

Καλές βόλτες και να προσέχεις.
Και το πιθανότερο είναι το συγκεκριμένο μοτέρ να κάνει απόσβεση των 5.000 ευρώ χωρίς να χρειαστεί να το αλλάζει κάθε 2-3 χρόνια καθώς έχει αποδεδειγμένη αξιοπιστία ειδικά αυτής της γενιάς η manual εκδοχή. Απλά να υπάρχει μια συνέπεια στα βασικά σέρβις.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Θα ήθελα να μπορώ να πηγαίνω με 140 σταθερά-άνετα στην εθνική γι'αυτό σκέφτομαι για μεσαίου κυβισμού. Και αν έχω αργήσει πολύ να μπορώ να το πατήσω και λίγο. Βλέπω αρκετοί προτείνετε Bandit. Έχουν πολύ αξιόπιστα μοτέρ και καταπίνουν χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα με την προβλεπόμενη συντήρηση? Επίσης ο Gus που έκανε κατι παρομοιο για 25 χρόνια άλλαζε μηχανή κάθε 1μισι-2 χρόνια. Ίσως και αυτο να είναι καλή τακτική άν το κάνω για χρονια. Να μη χανει τοσο την αξία της η μηχανή και πάντα να κινούμαι με κάτι σχετικά καινουριο. Επίσης για Ηonda NC-700 ή ΝC-750 μήπως δεν χρειαζομαι το DCT? Αφού η κύρια χρήση θα είναι εθνική, απλά κουμπωμένη την τελευταία ταχύτητα θα έχω. Ίσως κρατήσω και το παπί για μέσα στην πόλη.
Εγώ θα σου πω τη γνώμη μου. Πράγματι τα NC700-NC750 είναι μια υπερ-αξιόπιστη και οικονομική μοτοσυκλέτα.

Επι του πρακτέου τώρα. Ας πούμε θες να ταξιδεύεις όλη μέρα με 140-150km/h γιατί εφόσον κάνεις εθνική αυτές τις ταχύτητες θα παίξεις.

Και ας βάλουμε τώρα δίπλα ένα Suzuki Bandit 1250S ή ένα CBF1000.

Αυτές οι μοτοσυκλέτες στα 140-150 χασμουριούνται! ¨Εχουν σφιχτά πλαίσια, απίστευτη σταθερότητα στα χιλιόμετρα, δεν επηρεάζονται απο πλευρικούς ανέμους, πολύ καλά φρένα (τα διπλά δισκόφρενα απο πολλά χιλιόμετρα μία φορά θα στα βγάλουν τα λεφτά τους σε σχέση με τον ένα δίσκο του NC) και σε θέμα κατανάλωσης θα κάψουν σε αυτά τα χιλιόμετρα 5 λίτρα το πολύ 5.5 την ώρα στις μισές στροφές απο τα κόκκινα ενω το NC θα κάψει 4.5 και θα δουλεύει πιεσμένα ψηλά.

και το CBF1000 και το Bandit 1250 θα σου γράψουν ΑΠΕΙΡΑ χλμ χωρίς να σε απασχολήσουν για ΄τιποτα. Σε θέμα αξιοπιστίας δεν έχουν τίποτα απολύτως να ζηλέψουν απο το NC Και φυσικά είναι 2 φορές μοτοσυκλέτες και σε δύναμη, και σε ροπή και σε αίσθηση σε σχέση με το NC.

Αν μιλούσαμε για κίνηση σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος θα έλεγα το NC αλλά απο την στιγμή που μιλάμε για ανοιχτό δρόμο και εθνικες δεν μπορείς να συγκρίνεις ένα 4κύλινδρο σαν αυτά μέ ένα NC σε τίποτα.

Το μισό λίτρο ή το ένα λίτρο διαφορά που θα έχουν διαφορά είναι αμελητέο μπροστά στο πόσο πιο μοτοσυκλέτα θα έχεις στα χέρια σου και πόσο πιο ασφάλεια θα νιώθεις και πόσο πιο άνετα θα ταξιδέυεις.

Με 4000, 4500 ευρό αγοράζεις ένα BANDIT 1250 πένα με λίγα χιλιόμετρα και έξτρα και θα το κρατήσεις 10 χρόνια και γράφτου και 200.000km+ δε νιώθει.. Δεν χρειάζεται να αλλάζεις συχνά, θα το κρατήσεις όσο πάει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Απλά υπολόγισε και 2x250 ευρώ το χρόνο για λάστιχα στον ληστή...
Ότι θέλει ο ληστής ίδια πρσγμστα θέλει και ένα Nc750. Παρόμοιες διαστάσεις φοράνε. Άμα βγάλει 20.000χλμ το bandit με ένα καλό τουριστικό λάστιχο αντε να βγάλει 23.000-24.000χλμ το honda. Δηλαδή μια διαφορά 40 ευρό πρακτικά το χρόνο κλαιν.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ο ληστής όμως βγάζει ροπή 11 κιλά στις 3μιση χιλιάδες στροφές. Το nc/nx είναι σαφώς πιο πολιτισμένο. Αυτό δεν επηρεάζει το πόσο γρήγορα τρώς ένα λάστιχο?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ο ληστής όμως βγάζει ροπή 11 κιλά στις 3μιση χιλιάδες στροφές. Το nc/nx είναι σαφώς πιο πολιτισμένο. Αυτό δεν επηρεάζει το πόσο γρήγορα τρώς ένα λάστιχο?
ναι σαφώς άμα θες να φεύγεις με παντιλίκια μέχρι τα 150 σου τρώει το λάστιχο σε 5.000χλμ για πλάκα, κάθε λάστιχο!

Ένας άνθρωπος που πάει στη δουλειά του και χρησιμοποιεί σωστά τη μοτοσυκλέτα σε σχέση με ένα NC θα έχει μια μείωση στη διάρκεια ζωής 20%.

Επειδή όμως μιλάμε για μοτοσυκλέτες, άμα κάποιον τον ενδιαφέρει η απόλυτη οικονομία και τίποτα άλλο ας πάρει ότι θέλει. Αν κάποιον τον ενδιαφέρει να έχει μοτοσυκλέτα θα πράξει ανάλογα και αυτά τα 30-40€ παραπάνω τον μήνα θα τα δώσει για λόγους που ξέρει ο ίδιος.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να το θέσω και αλλιώς. Αν μου λεγες εμένα αν θέλω να περνάω 2 ώρες τη ζωή μου κάθε μέρα σε μοτοσυκλέτα και σε ανοιχτούς δρομους και να διάλεγα ανάμεσα σε bandit 1250 η fazer 1000 η κάτι αντίστοιχο η ένα Nc750 και η διαφορά θα ήταν 40 ευρό το μήνα θα έβαζα 3 όσπρια ακόμα και μια μακαρονάδα το μήνα να βγάλω το 4κυλινδρο. Ο καθένας βέβαια ότι γουστάρει.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ε, όχι το 1000 για την δουλειά αυτήν, καλύτερα το bandit, αν βρεις το gt πως το έλεγαν το ντυμένο με τις βαλίτσες ακόμα καλύτερα γιατί δεν είναι "γεροντική" η όψη του.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ε, όχι το 1000 για την δουλειά αυτήν, καλύτερα το bandit, αν βρεις το gt πως το έλεγαν το ντυμένο με τις βαλίτσες ακόμα καλύτερα γιατί δεν είναι "γεροντική" η όψη του.
Suzuki GSX 1250fa



Τζάμπα Sport Tourer. πουλιόταν ένα φοβερό κομμάτι στο πεντοχίλιαρο αν θυμάμαι καλά πριν κάνα μήνα με τα πάντα όλα επάνω μέχρι και πλαινές απο μερακλή με κάπου 40.000χλμ αλλά δεν υπάρχει πλέον η αγγελία ούτε κάποια άλλη αντίστοιχη αυτή τη στιγμή με αυτό το μοντέλο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό πάντως που συζητήσαμε τόσα ποστ είναι κέρδος "λίγο" σε χρόνο για πολύ μεγάλη διαφορά σε έξοδα μετακίνησης σε σχέση με αυτοκίνητο.

Και επειδή το ταβάνι που μπήκε σε χρήματα είναι χαμηλά, αναρωτιέμαι αν αξίζει.

Εννοείται ισχύει πάντα το disclaimer σε ξένη τσέπη δεν πέφτει λόγος κλπ κλπ κλπ
 

Στελ

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
Daytona Sprinter 125
Αν αξίζει κάτι πολύ ίσως μπορώ να σπρώξω το μπάτζετ μέχρι 4.500. Πάντως εκεί που καταλήγω είναι να κρατήσω σίγουρα το παπί για πόλη και να πάρω μια μηχανή να τη δουλεύω καθημερινά στην εθνική. Με έχετε βάλει σε σκέψεις και για μεγάλου κυβισμού. Από την άλλη φοβάμαι ότι μπορεί να αναπτύσσω πολύ μεγάλες ταχύτητες αλλά έχουν καλύτερα φρένα και κρατήματα φαντάζομαι κλπ. Πάντως τείνω προς NC-700 manual μέχρι στιγμής και ας δώσω 4 χιλιαρικα+. Έχω ένα φίλο που θα πουλήσει το fazer600 s2 σε κάτι μήνες γύρω στα 3.500 ευρώ με 80.000 χλμ αλλά δε νομίζω να κάνει για αυτή τη δουλειά που θέλω.
 
Top Bottom