Αν πηγαίνεις συνέχεια με χαμηλή στάθμη βενζινης είναι φυσικό επακόλουθο η τρόμπα που βρίσκεται μέσα στο ρεζερβουάρ να παραδώσει πνεύμα.
Στα 990 η τρόμπα είναι στον "πάτο" του αριστερού τεπόζιτου ,που σημαίνει ότι ,κολυμπάει στη βενζίνη μέχρι το τελευταίο μισό-λιτρο του ρεζερβουάρ.
Οπότε ,δεν τίθεται θέμα υπερθέρμανσης ή αρπάγματος από το λίγο καύσιμο.
Επίσης ,δεν έχω συναντήσει ποτέ μεχρι τώρα "καμένη" τρόμπα βενζίνης σε/από 990.
Οσα έχουν μείνει από τροφοδοσία ,είναι από κακό/βρώμικο καύσιμο κ βουλωμένα φίλτρα αντλίας ,τα οποία ,επειδή είναι 2 (1 τύπου γάζας + 1 χάρτινο)
,πολύ δυσκολα θα αφήσουν να περάσει κάτι στην αντλία που θα την καταστρέψει.
Τώρα ,αν κάποιοι μηχανικοί ,έχουν υποβάλει τον πελάτη σε αλλαγή ολόκληρου του σώματος της αντλίας (γιατί "χάλασε") ,με 500 € κόστος ,επειδή ήθελαν να βγάλουν εύκολα λ7 ,
αντί να αποσυναρμολογήσουν το σώμα ,να καθαρίσουν τα πάντα ,κ να αλλάξουν φίλτρα κ o-rings
(κάτι το οποίο θα πρέπει να γίνεται προληπτικά το αργότερο κάθε 2 μεγάλα σερβις ή 30.000 χλμ)
....Αυτό είναι "αλλουΝού Παππά Ευαγγέλιο".
Στα 950 η τρόμπα είναι εξωτερική ,υψομετρικά κάτω από τον πάτο των ρεζερβουάρ ,κ χαλάει όχι το υδραυλικό της μέρος λόγω λίγου καυσίμου ,αλλά το ηλεκρικό της μέρος λόγω αρχαίας σχεδίασης.
Λειτουργεί με πλατίνες ,οι οποίες λιώνουν ,κ δεν κάνουν επαφή ,κ δεν πρεσάρει βενζίνη.
κάποιος με λίγες γνώσεις κ όρεξη ,αν ασχοληθεί κ αλλάξει τις πλατίνες ,λειτουργούν κ πάλι μια χαρά.
Αλλά δεν αξίζει τον κόπο ,μια κ υπάρχουν after καλύτερες ,κ πλατινοφόρες Κινέζικες πάμφθηνες
Επίσης οι δισκοι στα lc8 έχουν ένα μέσο όρο 130-200.00χλμ. Ένα μηχανάκι τέτοιου τύπου προφανως και δεν είναι φτιαγμένο για να δούλευει μέσα στην πόλη και από φανάρι σε φανάρι στη ζέστη της Αθήνας. Αν θες να το κάνεις τότε ξέρεις εκ των προτέρων πως θα το πληρώνεις στα σέρβις.
Σε αυτό θα συμφωνήσω.
Οντως επιβαρύνεται πολύ η φθορά των δίσκων με κίνηση εντός αστικού ιστού.
Οπως επίσης κ με πατιναρίσματα σε δύσκολο χώμα ,σούζες ,παντιλίκια ,πίστες ,κλπ
Αλλά ,το εργαλείο είναι R2R ,και θα δουλέψει κ σε αυτές τις συνθήκες.
Σε κίνηση εντός αστικού ιστού ,αυτό που επιβαρύνεται κυρίως κ χαλάει συνεχώς ,είναι οι αντλίες (κάτω κ άνω) συμπλέκτη.
Οσα ΚΤΜ πέρασαν από τα χέρια μου ,έφυγαν από τα χέρια μου με τις ΟΕΜ αντλίες 1ης τοποθέτησης ,χωρίς κανένα πρόβλημα.
*
Αλλά !!! Εντός πόλης ,κινούμαι σχεδόν αποκλειστικά με αυτ/το ,σπάνια με μοτό ,κ Ποτέ με ΚΤΜ.
* Εκτός από το 690 μου ,στο οποίο το πρόβλημα προυπήρχε ,κ με άφησε από κάτω τρόμπα στην 1η βόλτα στο 4γωνο.
Οπου φυσικά έβαλα απ'ευθείας μια OBERON ,για να λυθεί μιά κι έξω το θέμα κ για τους επόμενους.