Αγορά 990 07 η tennere 20 ?

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Οι πληροφορίες έχουν παρθεί και η απόφαση επίσης όπως και η φυλετικές διαμάχες της αγέλης τα αποκαλυπτήρια θα αναρτηθουν εντός ολίγων ημερών

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πάντως το 990 απο Αλεξανδρούπολη που έβαλες λίνκ φαίνεται καλό,είναι φορτωμένο και αν στο δίνει 6000€ νομίζω είναι καλή περίπτωση,άσε που 1ο χέρι πρέπει να ήταν φίλου(από Κρήτη,ρώτα τον).Το άλλο(990)που σου είπε πως είναι 2009(ίσως εννοεί 1ή ημερομηνία ταξινόμησης)άστο να το καμαρώνει που στο παίζει καί δύσκολος.Το 950 από Καλαμάτα που σου είπε ο Παντελής δείχνει οκ επίσης και καλή τιμή.Υπάρχουν πολλά αξιόλογα 950/990 με μια πρόχειρη ματιά που έριξα στο γνωστό site αγγελιών.Καλή αγορά εύχομαι!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Spiros 00

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Σπυρος
Μοτό
ktm 640 adventure 1997
ktm 990 adventure s 2007
honda z50r 1984
Αν πηγαίνεις συνέχεια με χαμηλή στάθμη βενζινης είναι φυσικό επακόλουθο η τρόμπα που βρίσκεται μέσα στο ρεζερβουάρ να παραδώσει πνεύμα. Επίσης οι δισκοι στα lc8 έχουν ένα μέσο όρο 130-200.00χλμ. Ένα μηχανάκι τέτοιου τύπου προφανως και δεν είναι φτιαγμένο για να δούλευει μέσα στην πόλη και από φανάρι σε φανάρι στη ζέστη της Αθήνας. Αν θες να το κάνεις τότε ξέρεις εκ των προτέρων πως θα το πληρώνεις στα σέρβις.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αν πηγαίνεις συνέχεια με χαμηλή στάθμη βενζινης είναι φυσικό επακόλουθο η τρόμπα που βρίσκεται μέσα στο ρεζερβουάρ να παραδώσει πνεύμα.
Στα 990 η τρόμπα είναι στον "πάτο" του αριστερού τεπόζιτου ,που σημαίνει ότι ,κολυμπάει στη βενζίνη μέχρι το τελευταίο μισό-λιτρο του ρεζερβουάρ.
Οπότε ,δεν τίθεται θέμα υπερθέρμανσης ή αρπάγματος από το λίγο καύσιμο.

Επίσης ,δεν έχω συναντήσει ποτέ μεχρι τώρα "καμένη" τρόμπα βενζίνης σε/από 990.

Οσα έχουν μείνει από τροφοδοσία ,είναι από κακό/βρώμικο καύσιμο κ βουλωμένα φίλτρα αντλίας ,τα οποία ,επειδή είναι 2 (1 τύπου γάζας + 1 χάρτινο)
,πολύ δυσκολα θα αφήσουν να περάσει κάτι στην αντλία που θα την καταστρέψει.

Τώρα ,αν κάποιοι μηχανικοί ,έχουν υποβάλει τον πελάτη σε αλλαγή ολόκληρου του σώματος της αντλίας (γιατί "χάλασε") ,με 500 € κόστος ,επειδή ήθελαν να βγάλουν εύκολα λ7 ,
αντί να αποσυναρμολογήσουν το σώμα ,να καθαρίσουν τα πάντα ,κ να αλλάξουν φίλτρα κ o-rings
(κάτι το οποίο θα πρέπει να γίνεται προληπτικά το αργότερο κάθε 2 μεγάλα σερβις ή 30.000 χλμ)
....Αυτό είναι "αλλουΝού Παππά Ευαγγέλιο".

Στα 950 η τρόμπα είναι εξωτερική ,υψομετρικά κάτω από τον πάτο των ρεζερβουάρ ,κ χαλάει όχι το υδραυλικό της μέρος λόγω λίγου καυσίμου ,αλλά το ηλεκρικό της μέρος λόγω αρχαίας σχεδίασης.
Λειτουργεί με πλατίνες ,οι οποίες λιώνουν ,κ δεν κάνουν επαφή ,κ δεν πρεσάρει βενζίνη.
κάποιος με λίγες γνώσεις κ όρεξη ,αν ασχοληθεί κ αλλάξει τις πλατίνες ,λειτουργούν κ πάλι μια χαρά.
Αλλά δεν αξίζει τον κόπο ,μια κ υπάρχουν after καλύτερες ,κ πλατινοφόρες Κινέζικες πάμφθηνες

Επίσης οι δισκοι στα lc8 έχουν ένα μέσο όρο 130-200.00χλμ. Ένα μηχανάκι τέτοιου τύπου προφανως και δεν είναι φτιαγμένο για να δούλευει μέσα στην πόλη και από φανάρι σε φανάρι στη ζέστη της Αθήνας. Αν θες να το κάνεις τότε ξέρεις εκ των προτέρων πως θα το πληρώνεις στα σέρβις.
Σε αυτό θα συμφωνήσω.
Οντως επιβαρύνεται πολύ η φθορά των δίσκων με κίνηση εντός αστικού ιστού.
Οπως επίσης κ με πατιναρίσματα σε δύσκολο χώμα ,σούζες ,παντιλίκια ,πίστες ,κλπ
Αλλά ,το εργαλείο είναι R2R ,και θα δουλέψει κ σε αυτές τις συνθήκες.

Σε κίνηση εντός αστικού ιστού ,αυτό που επιβαρύνεται κυρίως κ χαλάει συνεχώς ,είναι οι αντλίες (κάτω κ άνω) συμπλέκτη.
Οσα ΚΤΜ πέρασαν από τα χέρια μου ,έφυγαν από τα χέρια μου με τις ΟΕΜ αντλίες 1ης τοποθέτησης ,χωρίς κανένα πρόβλημα. *
Αλλά !!! Εντός πόλης ,κινούμαι σχεδόν αποκλειστικά με αυτ/το ,σπάνια με μοτό ,κ Ποτέ με ΚΤΜ.


* Εκτός από το 690 μου ,στο οποίο το πρόβλημα προυπήρχε ,κ με άφησε από κάτω τρόμπα στην 1η βόλτα στο 4γωνο.
Οπου φυσικά έβαλα απ'ευθείας μια OBERON ,για να λυθεί μιά κι έξω το θέμα κ για τους επόμενους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εάν υπήρχε πανεπιστημιο που να διδάσκεται η ΚΤΜολογία ο el-Gatto θα έπρεπε να είναι πρύτανης, όχι απλό μέλος ΔΕΠ.
Τόσα έχεις πει για μένα... Ενα αγαλματάκι έξω από το ktmfactory για τον Γάτο?
Κλειδιά της χώρας από τον ΓΚΕΙ πρόεδρο τους?
Είσαι άδικος..
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Όλοι μπεμφε θα πάρετε !!!
Πήραμε φίλε ,αλλά δε χαλΝάει ,κ δεν έχει "πλάκα" έτσι.
Το λυσα κ το δεσα όλο για να δω πως είναι μέσα τα ζυμπράγκαλά του ,κ να ξέρω οτι τα'χω μοντάρει/σερβισάρει μόνος μου.
Αμα ήμαστάΝΑΙ Λεύτεροι κ του κανα χλμτρα ,θα μουν ευτυΧιεσμένος.
Αλλά τώρα που καθόμαστε ,δεν σου δίνει διέξοδο δημιουργικής ψυχοθεραπευτικής μουτζουροκατάστασης.
Ενιωθα οτι γερνάω απότομα κ βούλιαζα στον καναπέ.
Με το που πήρα ξανά σΚαΤέΜ ,ξανάΝιωσα...δεν τελειώνουν οι μόντες κ οι προσθήκες που σκέφτομαι να κάνω.
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Αλλά τώρα που καθόμαστε ,δεν σου δίνει διέξοδο δημιουργικής ψυχοθεραπευτικής μουτζουροκατάστασης.
Ενιωθα οτι γερνάω απότομα κ βούλιαζα στον καναπέ.
Προσεχε τι λες, θα σου φερω τον V4 Soihiro και θα πεθυμισεις τον καναπε σου.
 

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90
Στα 990 η τρόμπα είναι στον "πάτο" του αριστερού τεπόζιτου ,που σημαίνει ότι ,κολυμπάει στη βενζίνη μέχρι το τελευταίο μισό-λιτρο του ρεζερβουάρ.
Οπότε ,δεν τίθεται θέμα υπερθέρμανσης ή αρπάγματος από το λίγο καύσιμο.

Επίσης ,δεν έχω συναντήσει ποτέ μεχρι τώρα "καμένη" τρόμπα βενζίνης σε/από 990.

Οσα έχουν μείνει από τροφοδοσία ,είναι από κακό/βρώμικο καύσιμο κ βουλωμένα φίλτρα αντλίας ,τα οποία ,επειδή είναι 2 (1 τύπου γάζας + 1 χάρτινο)
,πολύ δυσκολα θα αφήσουν να περάσει κάτι στην αντλία που θα την καταστρέψει.

Τώρα ,αν κάποιοι μηχανικοί ,έχουν υποβάλει τον πελάτη σε αλλαγή ολόκληρου του σώματος της αντλίας (γιατί "χάλασε") ,με 500 € κόστος ,επειδή ήθελαν να βγάλουν εύκολα λ7 ,
αντί να αποσυναρμολογήσουν το σώμα ,να καθαρίσουν τα πάντα ,κ να αλλάξουν φίλτρα κ o-rings
(κάτι το οποίο θα πρέπει να γίνεται προληπτικά το αργότερο κάθε 2 μεγάλα σερβις ή 30.000 χλμ)
....Αυτό είναι "αλλουΝού Παππά Ευαγγέλιο".

Στα 950 η τρόμπα είναι εξωτερική ,υψομετρικά κάτω από τον πάτο των ρεζερβουάρ ,κ χαλάει όχι το υδραυλικό της μέρος λόγω λίγου καυσίμου ,αλλά το ηλεκρικό της μέρος λόγω αρχαίας σχεδίασης.
Λειτουργεί με πλατίνες ,οι οποίες λιώνουν ,κ δεν κάνουν επαφή ,κ δεν πρεσάρει βενζίνη.
κάποιος με λίγες γνώσεις κ όρεξη ,αν ασχοληθεί κ αλλάξει τις πλατίνες ,λειτουργούν κ πάλι μια χαρά.
Αλλά δεν αξίζει τον κόπο ,μια κ υπάρχουν after καλύτερες ,κ πλατινοφόρες Κινέζικες πάμφθηνες


Σε αυτό θα συμφωνήσω.
Οντως επιβαρύνεται πολύ η φθορά των δίσκων με κίνηση εντός αστικού ιστού.
Οπως επίσης κ με πατιναρίσματα σε δύσκολο χώμα ,σούζες ,παντιλίκια ,πίστες ,κλπ
Αλλά ,το εργαλείο είναι R2R ,και θα δουλέψει κ σε αυτές τις συνθήκες.

Σε κίνηση εντός αστικού ιστού ,αυτό που επιβαρύνεται κυρίως κ χαλάει συνεχώς ,είναι οι αντλίες (κάτω κ άνω) συμπλέκτη.
Οσα ΚΤΜ πέρασαν από τα χέρια μου ,έφυγαν από τα χέρια μου με τις ΟΕΜ αντλίες 1ης τοποθέτησης ,χωρίς κανένα πρόβλημα. *
Αλλά !!! Εντός πόλης ,κινούμαι σχεδόν αποκλειστικά με αυτ/το ,σπάνια με μοτό ,κ Ποτέ με ΚΤΜ.


* Εκτός από το 690 μου ,στο οποίο το πρόβλημα προυπήρχε ,κ με άφησε από κάτω τρόμπα στην 1η βόλτα στο 4γωνο.
Οπου φυσικά έβαλα απ'ευθείας μια OBERON ,για να λυθεί μιά κι έξω το θέμα κ για τους επόμενους.

Μια ερώτηση el-Gatto μιας κ αναφέρθηκες στα φιλτρα βενζινης,προτιμάς γνησια ή aftermarket?σε έχω ψηλα στα μάτια μου κ λογω αγάπης κ ανάλυσης
για τα μοτο κ λογω αποψεων(κ ας πηρες bmw).
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μια ερώτηση el gato μιας κ αναφέρθηκες στα φιλτρα βενζινης,προτιμάς γνησια ή aftermarket?σε έχω ψηλα στα μάτια μου κ λογω αγάπης κ ανάλυσης
για τα μοτο κ λογω αποψεων(κ ας πηρες bmw).
H αλήθεια είναι οτι "ζάρωσα" λίγο με το ΠενΦέ ,αλλά τώρα που ξαναπήρα σΚαΤέμ ,θα ψηλώσω πάλι. :laugh:


Το ΚΤΜ-ΟΕΜ κιτ φίλτρων ,

είναι το "ενδεδειγμένο" by the KTM-book ,αλλά παραμένει ακριβό ,παρόλη την μείωση τιμής που είχε τα τελευταία χρόνια.,κ όπως καλά ξέρουμε όλοι ,η ΚΤΜ δεν φτιάχνει φίλτρα ,από κάπου τα παραγγέλνει.



Προσωπικά χρησιμοποιώ το σετ φίλτρων του ¨δικού μας" Γίωργη (gefr) ,εδώ κ χρόνια ,χωρίς κανένα πρόβλημα ,με τιμή Ελληνικών(βλ.φυσιο-λογικών) δεδομένων.



Το μόνο θετικό στο ΟΕΜ κιτ (από άποψη ευκολίας) ,είναι ότι εχει όλα τα o-rings που υπάρχει περίπτωση να χρειαστείς ,ΑΝ έχουν φθορά κάποια.
(Στο κιτ του Γιώργη gefr ,υπάρχει μόνο το 1 από τα 2 που σφραγγίζουν το σώμα της αντλίας στο τεπόζιτο ,αυτό που συνήθως θέλει αλλαγή)
Αλλά ακόμα κ να χρειαστείς κάποιο από τα υπόλοιπα ,μπορείς να τα βρείς όλα στο εμπόριο ,σχεδόν σε οποιοδήποτε "τσιμουχάδικο" ,κ να πάρεις μια χούφτα με μερικά € να τα έχεις.

Το λάστιχο στήριξης του φυσιγγίου της αντλίας ,καθώς κ το λαστιχένιο ακροφύσιο εισαγωγής (που υπάρχουν στο OEMκιτ) ,δεν μου έχει τύχει ποτέ να δω ούτε καν υποψία φθοράς ,οπότε θωρώ μη αναγκαία την αλλαγή τους ,άρα κ την πληρωμή τους.
 

christos ktm R

Μέλος
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm adventure 990R
Yamaha xt 550
Piaggio liberty
honda cub 90
Ωραια..Εχω αγορασει κ εγω ένα σετ από τον gefr για το σερβις των 30χιλιαδων χλμ.Οταν ανοίξαμε την αντλία κ τοποθετήσετε τα καινούργια φίλτρα είδαμε ότι το φίλτρο "τσαγιου" το πλαστικό μέρος που κουμπωνει στην αντλία ήταν πιο φαρδυ.Για να σου δώσω να καταλάβεις όταν πηγαμε να βάλουμε την αντλία στην θέση της δεν καθόταν σωστα το μεταλλικό λαμακι.ξαναδοκιμαζοντας το παλιό κουμπώνεις χαρα.Στο τελος καθαρίσαμε το τσαγιοφιλτρο με καθαριστικό σπρέι φρενων κ δεσαμε το μηχανακι αλλάζοντας μονο το μικρο φιλτρακι.επειδη πλησιάζω στις 45χιλιαδες χλμ(λεμε τωρα..εχω κανα 8αρι μέχρι εκει) σκέφτομουν να δώσω άλλη μια ευκαιρία στο gefr η να παρω από την ktm.
Δυστυχώς βρίσκομαι πολυ μακρια για να σου έστελνα φωτο να έβλεπες ακριβώς τι εννοω.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Τι να σου πω.
Δεν μου χει τύχει ποτέ να αντιμετωπίσω ανάλογο πρόβλημα.
Πρόσφατα άνοιξα μια, χρησιμοποίησα το ίδιο σετ, κ όλα κουμπωσα μια χαρά.







Sent from Gatto's-phone, using Gatto's-talk
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Επιβεβαιώνω, μια φορά που χρειάστηκε, πήρα το σετακι του συμφορουμιτη gefr ,Τοποθέτησα και το μηχανάκι δούλευε όπως πρέπει όμορφα και ωραία
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Και εγώ με του Γιώργου gefr είμαι.
Μάλιστα έβαλα και ένα tie wrap σφιγγοντας τα δύο σώματα της αντλίας γιατί έκανα ματσολιά και δεν την κουμπωσα καλά πριν τη βάλω με αποτέλεσμα να μη σηκώνει πίεση.
 
Top Bottom