Doudo
Μέλος
Προσωπικά, τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει ΤΟ καλύτερο μηχανάκι. Υπάρχει τι ταιριάζει σε αυτό που θέλω να κάνω, υπάρχει αν καταλαβαίνω διαφορά ανάμεσα σε ένα μηχανάκι ακριβότερο ή πιο σύγχρονο από ένα άλλο και φυσικά τι λεφτά θέλω και μπορώ να διαθέσω.Πες τίποτα για το τενερε εντυπώσεις τι θετικά κ το αρνητικά να βοηθήσεις την κατάσταση.
Αν είδα καλά είσαι κάτοχος.
Είναι ψοφίμι που λένε η έχει ότι χρειάζεται?
Πες κάτι τέλος πάντων
Βέβαια αυτά τα λέω τώρα, που είμαι 43.
Το 2004 που πήρα το 950, απλά δεν υπήρχε τίποτα άλλο! Δεν ήξερα καν τι είναι τα VStrom και τα GS ήταν κάτι θολούρες που προσπέρναγα στην εθνική. Κατανάλωση;! Ας γελάσω! Τι είναι αυτό!
Αλλά, ας πούμε, ότι προσπαθούμε να βοηθήσουμε ορθολογικά.
Για ασφάλτινα-δικάβαλα-τριβάλιτσα κτλ εκδρομές-ταξίδια, οι επιλογές όπως είπαν και οι συνάδελφοι παραπάνω είναι τα 4 αξονάτα on-off των 1.200 κυβικών, κάνω την υπόθεση ότι μιλάμε μόνο για μεταχειρισμένα αφού το budget είναι 12.000 ευρώ. GS, TENERE, CROSSTOURER και TIGER. Τέλος, λαμπάδα και τα λοιπά.
Ποιο σου προτείνω; Δεν έχω ιδέα...
Για εμένα διάλεξα το TENERE. Εμφανισιακά το βάζω πρώτο με διαφορά, πολύ βασικό κριτήριο!
Να κάθεσαι και να χαζεύεις την μηχανή σου!
Επίσης, θεωρώ την ποιότητα κατασκευής του και την αξιοπιστία του ανώτερη από GS και TIGER.
Στο χώμα το θεωρώ μακράν καλύτερο από TIGER και CROSSTOURER.
Άνεση θα έλεγα όλα πάνω-κάτω τα ίδια. Άσφαλτο θεωρώ καλύτερο το CROSSTOURER, όπως και το φοβερό μοτέρ του (V4! Όχι μαλακίες), αλλά επειδή κυκλοφορώ κάθε μέρα με το ΤΕΝΕRΕ, το 4κυλινδρο θα με επιβάρυνε στην κατανάλωση και είχα και την χωμάτινη συμπεριφορά, όπως είπα παραπάνω προτεραιότητα.
Το GS έχει κάτι που προφανώς εγώ δεν καταλαβαίνω (μην βαράτε είχα 3 BMW) και δεν μπορούσα να δικαιολογήσω στον εαυτό μου, το να δώσω 7-8.000 ευρώ για μηχανή του 2007-2008 ή 10-12.000 ευρώ για μηχανή του 2010-2012 με +70.000-80.000 χλμ. Οπότε πριν 1,5 χρόνο όταν βρήκα ένα TENERE facelift μοντ. 2014, ελληνικό, 1η άδεια το 2016, με 35.000 χλμ. και 10.000 ευρώ, έσπευσα!
Όσο ψόφιο είναι το R1200GS του 2010-2012, άλλο τόσο είναι και το TENERE. Οι διάφορες είναι μικρές, τα ίδια άλογα βγάζουν (110) και με το GS-Adventure το ΤENERE είναι και τα ίδια κιλά. Και για να είμαι δίκαιος, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει κάποιος στο TENERE είναι να φλασάρει τον εγκέφαλο να φύγουν οι περιορισμοί. Μεγάλη διαφορά. Μαμά το GS έχει καλύτερη αίσθηση στα γκάζια του.
'Εξτρα μπόνους στο TENERE, τα facelift (+´14) έχουν στάνταρ cruise-control. Τα GS μέχρι και 2012 δεν είχαν καθόλου.
Καταναλώσεις έχω αρχείο από τη πρώτη μέρα. Για όλες τις συνθήκες, μέση 6 λίτρα/100, καλύτερη 5, χειρότερη δεν έχω δει πάνω από 7. Σχεδόν πάντα με 98αρα βενζίνη.
(Σημείωση, είμαι στα κυβικά του φίλου μας, 1.90 και 110 κιλά)
Συντήρηση τυφλοσούρτη, ότι λέει το βιβλίο. Πατέντες, εγγυήσεις, ανακλήσεις, 50σελιδα thread για κάποιο πρόβλημα, δεν με αφορούν. Έχω το 950 για να γεμίζω τον χρόνο μου...
Αν και είναι μία γενιά πίσω, τα ηλεκτρονικά του είναι ότι πρέπει για τα γούστα μου. Καλό traction, χωρίς να είναι γκιλοτίνα, οδηγάς άνετα στο χώμα με το traction στο level 2 - αν θες (2 έχει όλα κι όλα... και τα rally mode με τα 9 level τα ακούω βερεσέ) ουσιαστικά δεν θες περισσότερα. Ένα για την βροχή (level 1), ένα πιο παιχνιδιάρικο (2) και off.
Το ABS, επίσης ότι πρέπει και επειδή είναι συνδυασμένο, αμολάει πάρα μα πάρα πολύ δύσκολα. Το μόνο κακό είναι ότι δεν έχει διακόπτη για απενεργοποίηση. Διορθώνεται όμως κι αυτό εύκολα.
Ένας λόγος που απέρριψα το TIGER ήταν και το πολύ υποδεέστερο δίκτυο της Triumph, τόσο στην χώρα μας αλλά και στην Ευρώπη.
Σόρρυ για το σεντόνι, ελπίζω να βοήθησα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία: