Αγορά Andventure tourer μηχανής

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Πες τίποτα για το τενερε εντυπώσεις τι θετικά κ το αρνητικά να βοηθήσεις την κατάσταση.
Αν είδα καλά είσαι κάτοχος.

Είναι ψοφίμι που λένε η έχει ότι χρειάζεται?

Πες κάτι τέλος πάντων ;):D
Προσωπικά, τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει ΤΟ καλύτερο μηχανάκι. Υπάρχει τι ταιριάζει σε αυτό που θέλω να κάνω, υπάρχει αν καταλαβαίνω διαφορά ανάμεσα σε ένα μηχανάκι ακριβότερο ή πιο σύγχρονο από ένα άλλο και φυσικά τι λεφτά θέλω και μπορώ να διαθέσω.

Βέβαια αυτά τα λέω τώρα, που είμαι 43.
Το 2004 που πήρα το 950, απλά δεν υπήρχε τίποτα άλλο! Δεν ήξερα καν τι είναι τα VStrom και τα GS ήταν κάτι θολούρες που προσπέρναγα στην εθνική. Κατανάλωση;! Ας γελάσω! Τι είναι αυτό!

Αλλά, ας πούμε, ότι προσπαθούμε να βοηθήσουμε ορθολογικά.

Για ασφάλτινα-δικάβαλα-τριβάλιτσα κτλ εκδρομές-ταξίδια, οι επιλογές όπως είπαν και οι συνάδελφοι παραπάνω είναι τα 4 αξονάτα on-off των 1.200 κυβικών, κάνω την υπόθεση ότι μιλάμε μόνο για μεταχειρισμένα αφού το budget είναι 12.000 ευρώ. GS, TENERE, CROSSTOURER και TIGER. Τέλος, λαμπάδα και τα λοιπά.

Ποιο σου προτείνω; Δεν έχω ιδέα...

Για εμένα διάλεξα το TENERE. Εμφανισιακά το βάζω πρώτο με διαφορά, πολύ βασικό κριτήριο!
Να κάθεσαι και να χαζεύεις την μηχανή σου!
Επίσης, θεωρώ την ποιότητα κατασκευής του και την αξιοπιστία του ανώτερη από GS και TIGER.
Στο χώμα το θεωρώ μακράν καλύτερο από TIGER και CROSSTOURER.
Άνεση θα έλεγα όλα πάνω-κάτω τα ίδια. Άσφαλτο θεωρώ καλύτερο το CROSSTOURER, όπως και το φοβερό μοτέρ του (V4! Όχι μαλακίες), αλλά επειδή κυκλοφορώ κάθε μέρα με το ΤΕΝΕRΕ, το 4κυλινδρο θα με επιβάρυνε στην κατανάλωση και είχα και την χωμάτινη συμπεριφορά, όπως είπα παραπάνω προτεραιότητα.

Το GS έχει κάτι που προφανώς εγώ δεν καταλαβαίνω (μην βαράτε είχα 3 BMW) και δεν μπορούσα να δικαιολογήσω στον εαυτό μου, το να δώσω 7-8.000 ευρώ για μηχανή του 2007-2008 ή 10-12.000 ευρώ για μηχανή του 2010-2012 με +70.000-80.000 χλμ. Οπότε πριν 1,5 χρόνο όταν βρήκα ένα TENERE facelift μοντ. 2014, ελληνικό, 1η άδεια το 2016, με 35.000 χλμ. και 10.000 ευρώ, έσπευσα!

Όσο ψόφιο είναι το R1200GS του 2010-2012, άλλο τόσο είναι και το TENERE. Οι διάφορες είναι μικρές, τα ίδια άλογα βγάζουν (110) και με το GS-Adventure το ΤENERE είναι και τα ίδια κιλά. Και για να είμαι δίκαιος, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει κάποιος στο TENERE είναι να φλασάρει τον εγκέφαλο να φύγουν οι περιορισμοί. Μεγάλη διαφορά. Μαμά το GS έχει καλύτερη αίσθηση στα γκάζια του.

'Εξτρα μπόνους στο TENERE, τα facelift (+´14) έχουν στάνταρ cruise-control. Τα GS μέχρι και 2012 δεν είχαν καθόλου.

Καταναλώσεις έχω αρχείο από τη πρώτη μέρα. Για όλες τις συνθήκες, μέση 6 λίτρα/100, καλύτερη 5, χειρότερη δεν έχω δει πάνω από 7. Σχεδόν πάντα με 98αρα βενζίνη.
(Σημείωση, είμαι στα κυβικά του φίλου μας, 1.90 και 110 κιλά)
Συντήρηση τυφλοσούρτη, ότι λέει το βιβλίο. Πατέντες, εγγυήσεις, ανακλήσεις, 50σελιδα thread για κάποιο πρόβλημα, δεν με αφορούν. Έχω το 950 για να γεμίζω τον χρόνο μου...

Αν και είναι μία γενιά πίσω, τα ηλεκτρονικά του είναι ότι πρέπει για τα γούστα μου. Καλό traction, χωρίς να είναι γκιλοτίνα, οδηγάς άνετα στο χώμα με το traction στο level 2 - αν θες (2 έχει όλα κι όλα... και τα rally mode με τα 9 level τα ακούω βερεσέ) ουσιαστικά δεν θες περισσότερα. Ένα για την βροχή (level 1), ένα πιο παιχνιδιάρικο (2) και off.
Το ABS, επίσης ότι πρέπει και επειδή είναι συνδυασμένο, αμολάει πάρα μα πάρα πολύ δύσκολα. Το μόνο κακό είναι ότι δεν έχει διακόπτη για απενεργοποίηση. Διορθώνεται όμως κι αυτό εύκολα.

Ένας λόγος που απέρριψα το TIGER ήταν και το πολύ υποδεέστερο δίκτυο της Triumph, τόσο στην χώρα μας αλλά και στην Ευρώπη.

Σόρρυ για το σεντόνι, ελπίζω να βοήθησα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Noobas

Μέλος
Όνομα
Ioannis
Μοτό
Benelli trk502x
Προσωπικά, τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει ΤΟ καλύτερο μηχανάκι. Υπάρχει τι ταιριάζει σε αυτό που θέλω να κάνω, υπάρχει αν καταλαβαίνω διαφορά ανάμεσα σε ένα μηχανάκι ακριβότερο ή πιο σύγχρονο από ένα άλλο και φυσικά τι λεφτά θέλω και μπορώ να διαθέσω.

Βέβαια αυτά τα λέω τώρα, που είμαι 43.
Το 2004 που πήρα το 950, απλά δεν υπήρχε τίποτα άλλο! Δεν ήξερα καν τι είναι τα VStrom και τα GS ήταν κάτι θολούρες που προσπέρναγα στην εθνική. Κατανάλωση;! Ας γελάσω! Τι είναι αυτό!

Αλλά ας πούμε ότι προσπαθούμε να βοηθήσουμε ορθολογικά.

Για ασφαλτινα-δικάβαλα-τριβαλιτσα κτλ εκδρομες-ταξίδια, οι επιλογές όπως είπαν και οι συνάδελφοι παραπάνω είναι τα 4 αξονάτα on-off των 1.200 κυβικών, κάνω την υπόθεση ότι μιλάμε μόνο για μεταχειρισμένα αφού το budget είναι 12.000 ευρώ. GS, TENERE, CROSSTOURER και TIGER. Τέλος, λαμπάδα και τα λοιπά.

Ποιο σου προτείνω; Δεν έχω ιδέα...

Για εμένα διάλεξα το TENERE. Εμφανισιακά το βάζω πρώτο με διαφορά, πολύ βασικό κριτήριο! Να κάθεσαι και να χαζευεις την μηχανή σου!
Επισης, θεωρώ την ποιότητα κατασκευής του και την αξιοπιστία του ανώτερη από GS και TIGER.
Στο χώμα το θεωρώ μακράν καλύτερο από TIGER και CROSSTOURER.
Άνεση θα έλεγα όλα πάνω κάτω τα ίδια. Άσφαλτο θεωρώ καλύτερο το CROSSTOURER, όπως και το φοβερό μοτέρ του (V4! Όχι μαλακιες), αλλά επειδή κυκλοφορώ καθε μέρα με το ΤΕΝΕRΕ, το 4κυλινδρο θα με επιβάρυνε στην κατανάλωση και είχα και την χωμάτινη συμπεριφορά, όπως είπα παραπάνω προτεραιότητα.

Το GS έχει κάτι που προφανώς εγώ δεν καταλαβαίνω (μην βαράτε είχα 3 BMW) και δεν μπορούσα να δικαιολογήσω στον εαυτό μου, το να δώσω 7-8.000 ευρώ για μηχανή του 2007 ή 10-12.000 ευρώ για μηχανή του 2010-2012 με +70.000-80.000 χλμ. Οπότε πριν 1,5 χρόνο όταν βρήκα ένα TENERE facelift του 2016, ελληνικό, με 35.000 και 10.000 ευρώ έσπευσα!

Όσο ψόφιο είναι το R1200GS του 2010-2012, άλλο τόσο είναι και το TENERE. Οι διάφορες είναι μικρές, τα ίδια άλογα βγάζουν (110) και με το GS-Adventure το ΤENERE είναι και τα ίδια κιλά. Και για να είμαι δίκαιος, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει κάποιος στο TENERE είναι να φλασάρει τον εγκέφαλο να φύγουν οι περιορισμοί. Μεγάλη διαφορά. Μαμά το GS έχει καλύτερη αίσθηση στα γκάζια του.

Εξτρα μπόνους στο TENERE, τα facelift (+´14) έχουν στάνταρ cruise control. Τα GS μέχρι και 2012 δεν είχαν καθόλου.

Καταναλώσεις έχω αρχείο από τη πρώτη μέρα. Για ολες τις συνθηκες Μέση 6 λίτρα/100. Καλύτερη 5, χειρότερη δεν έχω δει πάνω από 7. Σχεδόν πάντα με 98αρα βενζίνη. (Σημείωση, είμαι στα κυβικά του φίλου μας, 1.90 και 110 κιλά)
Συντήρηση τυφλοσούρτη, ότι λέει το βιβλίο. Πατέντες, εγγυήσεις, ανακλήσεις, 50σελιδα thread για κάποιο πρόβλημα, δεν με αφορούν. Έχω το 950 για για γεμίζω τον χρόνο μου...

Αν και είναι μία γενιά πίσω, τα ηλεκτρονικά του ειναι ότι πρέπει για τα γούστα μου. Καλό traction, χωρίς να είναι γκιλοτίνα, οδηγάς άνετα στο χώμα με το traction στο level 2 - αν θες (2 έχει όλα κι όλα... και τα rally mode με τα 9 level τα ακούω βερεσέ) δεν θες αλλά. Ένα για την βροχή (level 1), ένα πιο παιχνιδιάρικο (2) και off.
Το ABS επίσης οτι πρέπει και επειδή είναι συνδυασμένο, αμολάει πάρα μα πάρα πολύ δύσκολα. Το μόνο κακό είναι ότι δεν έχει διακόπτη για απενεργοποίηση. Διορθώνεται όμως κι αυτό εύκολα.

Ένας λόγος που απέρριψα το TIGER ήταν και το πολύ υποδεέστερο δίκτυο της Triumph, τόσο στην χώρα μας αλλά και στην Ευρώπη.

Σορρυ για το σεντόνι, ελπίζω να βοήθησα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Πολυ κατατοπιστικος σχετικα με το τενερε..και ο τροπος που μιλας υποδηλωνει οτι οντως τη γουσταρεις τη μηχανη σου..και εν τελη αυτο ειναι το νοημα! Οταν το χαζευεις να λες τι μηχαναρα εχω! Σ ευχαριστω που μπηκες στον κοπο να γραψεις τοσα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Προσωπικά, τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει ΤΟ καλύτερο μηχανάκι. Υπάρχει τι ταιριάζει σε αυτό που θέλω να κάνω, υπάρχει αν καταλαβαίνω διαφορά ανάμεσα σε ένα μηχανάκι ακριβότερο ή πιο σύγχρονο από ένα άλλο και φυσικά τι λεφτά θέλω και μπορώ να διαθέσω.

Βέβαια αυτά τα λέω τώρα, που είμαι 43.
Το 2004 που πήρα το 950, απλά δεν υπήρχε τίποτα άλλο! Δεν ήξερα καν τι είναι τα VStrom και τα GS ήταν κάτι θολούρες που προσπέρναγα στην εθνική. Κατανάλωση;! Ας γελάσω! Τι είναι αυτό!

Αλλά, ας πούμε, ότι προσπαθούμε να βοηθήσουμε ορθολογικά.

Για ασφαλτινα-δικάβαλα-τριβαλιτσα κτλ εκδρομες-ταξίδια, οι επιλογές όπως είπαν και οι συνάδελφοι παραπάνω είναι τα 4 αξονάτα on-off των 1.200 κυβικών, κάνω την υπόθεση ότι μιλάμε μόνο για μεταχειρισμένα αφού το budget είναι 12.000 ευρώ. GS, TENERE, CROSSTOURER και TIGER. Τέλος, λαμπάδα και τα λοιπά.

Ποιο σου προτείνω; Δεν έχω ιδέα...

Για εμένα διάλεξα το TENERE. Εμφανισιακά το βάζω πρώτο με διαφορά, πολύ βασικό κριτήριο!
Να κάθεσαι και να χαζευεις την μηχανή σου!
Επισης, θεωρώ την ποιότητα κατασκευής του και την αξιοπιστία του ανώτερη από GS και TIGER.
Στο χώμα το θεωρώ μακράν καλύτερο από TIGER και CROSSTOURER.
Άνεση θα έλεγα όλα πάνω κάτω τα ίδια. Άσφαλτο θεωρώ καλύτερο το CROSSTOURER, όπως και το φοβερό μοτέρ του (V4! Όχι μαλακιες), αλλά επειδή κυκλοφορώ καθε μέρα με το ΤΕΝΕRΕ, το 4κυλινδρο θα με επιβάρυνε στην κατανάλωση και είχα και την χωμάτινη συμπεριφορά, όπως είπα παραπάνω προτεραιότητα.

Το GS έχει κάτι που προφανώς εγώ δεν καταλαβαίνω (μην βαράτε είχα 3 BMW) και δεν μπορούσα να δικαιολογήσω στον εαυτό μου, το να δώσω 7-8.000 ευρώ για μηχανή του 2007 ή 10-12.000 ευρώ για μηχανή του 2010-2012 με +70.000-80.000 χλμ. Οπότε πριν 1,5 χρόνο όταν βρήκα ένα TENERE facelift του 2016, ελληνικό, με 35.000 χλμ. και 10.000 ευρώ έσπευσα!

Όσο ψόφιο είναι το R1200GS του 2010-2012, άλλο τόσο είναι και το TENERE. Οι διάφορες είναι μικρές, τα ίδια άλογα βγάζουν (110) και με το GS-Adventure το ΤENERE είναι και τα ίδια κιλά. Και για να είμαι δίκαιος, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει κάποιος στο TENERE είναι να φλασάρει τον εγκέφαλο να φύγουν οι περιορισμοί. Μεγάλη διαφορά. Μαμά το GS έχει καλύτερη αίσθηση στα γκάζια του.

Εξτρα μπόνους στο TENERE, τα facelift (+´14) έχουν στάνταρ cruise-control. Τα GS μέχρι και 2012 δεν είχαν καθόλου.

Καταναλώσεις έχω αρχείο από τη πρώτη μέρα. Για ολες τις συνθηκες Μέση 6 λίτρα/100. Καλύτερη 5, χειρότερη δεν έχω δει πάνω από 7. Σχεδόν πάντα με 98αρα βενζίνη. (Σημείωση, είμαι στα κυβικά του φίλου μας, 1.90 και 110 κιλά)
Συντήρηση τυφλοσούρτη, ότι λέει το βιβλίο. Πατέντες, εγγυήσεις, ανακλήσεις, 50σελιδα thread για κάποιο πρόβλημα, δεν με αφορούν. Έχω το 950 για για γεμίζω τον χρόνο μου...

Αν και είναι μία γενιά πίσω, τα ηλεκτρονικά του ειναι ότι πρέπει για τα γούστα μου. Καλό traction, χωρίς να είναι γκιλοτίνα, οδηγάς άνετα στο χώμα με το traction στο level 2 - αν θες (2 έχει όλα κι όλα... και τα rally mode με τα 9 level τα ακούω βερεσέ) δεν θες αλλά. Ένα για την βροχή (level 1), ένα πιο παιχνιδιάρικο (2) και off.
Το ABS, επίσης οτι πρέπει και επειδή είναι συνδυασμένο, αμολάει πάρα μα πάρα πολύ δύσκολα. Το μόνο κακό είναι ότι δεν έχει διακόπτη για απενεργοποίηση. Διορθώνεται όμως κι αυτό εύκολα.

Ένας λόγος που απέρριψα το TIGER ήταν και το πολύ υποδεέστερο δίκτυο της Triumph, τόσο στην χώρα μας αλλά και στην Ευρώπη.

Σορρυ για το σεντόνι, ελπίζω να βοήθησα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ωραίος :ok:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για το Tiger 1200 "πρώτης γενιάς" είχε βγει μιά ανάκληση για κεφαλή. Δεν μπορώ να θυμηθώ αν είχε άλλη "συστηματική βλάβη" γιατί το καβάλησα σε έκθεση (και ακόμα δύο φίλοι λίγο πιο ψηλοί, λίγο πιο εύσωμοι) το βρήκα αστεία άβολο σαν θέση οδήγησης, ρώτησα και είχε το στάνταρ κάθισμα στην στάνταρ θέση, οπότε ενώ το θεωρώ από τα όμορφα τελείωσε σαν θεωρητική επιλογή και δεν ξανακοίταξα τι μπορεί να βγάλει.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Για το Tiger 1200 "πρώτης γενιάς" είχε βγει μιά ανάκληση για κεφαλή. Δεν μπορώ να θυμηθώ αν είχε άλλη "συστηματική βλάβη" γιατί το καβάλησα σε έκθεση (και ακόμα δύο φίλοι λίγο πιο ψηλοί, λίγο πιο εύσωμοι) το βρήκα αστεία άβολο σαν θέση οδήγησης, ρώτησα και είχε το στάνταρ κάθισμα στην στάνταρ θέση, οπότε ενώ το θεωρώ από τα όμορφα τελείωσε σαν θεωρητική επιλογή και δεν ξανακοίταξα τι μπορεί να βγάλει.
Έτσι ακριβώς για θέση οδήγησης. Το περιγράφω πιο πάνω αλλά κρατούσα μια πισινή μήπως και ήμουν περίεργος. Ειδικά όταν εκείνη την περίοδο ήμουν με το 990 adv.
 

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Αν το GS σου αρέσει εμφανισιακά και μπορείς να το συντηρήσεις κάνοντας τα βασικά χωρίς εκπτώσεις στην συντήρηση, θα το πάρεις και δεν θα μετανοιώσεις ποτέ.
Το μπατζετ σου είναι θέμα γιατί με 12000 ευρώ δυστυχώς δεν βρίσκεις στην Ελλάδα adventure από το 2014 και πάνω που είναι τα LC.
Αν σε ενδιαφερει LC και μπορείς, θα κοιτάξεις μόνο από το 2016 και μετά, άντε με το ζόρι μοντέλο του 2015.
Κάνε υπομονή και οικονομία για να πάρεις ένα καλό μηχανάκι που θα σας ταξιδέψει για πολλά χρόνια, ΠΑΝΤΟΥ......
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Γι αυτο βλεπω αξονες. Οχι οτι η καδενα ειναι αποκρουστικη απλα με τον αξονα εχεις πιο ησυχο το κεφαλι σου εχω την εντυπωση.
Όταν είναι καινούργιος ο άξονας ναι. Όταν έχει κάμποσα km στην πλάτη του είναι μεγάλο το ρίσκο να παρεις μεταχειρισμένο αξονάτο γιατί δεν μπορείς να ξέρεις πως οδηγούσε ο πρώην κάτοχος.

Επίσης υποψιν ο άξονας δεν συμπαθεί τις απότομες αλλαγές στο γκάζι και θέλει πιο στρωτή οδήγηση.

Πάντως 12000 για μεταχειρισμένο δεκαετίας είναι πολλά λεφτά κατά την ταπεινή μου γνώμη.

Υπάρχουν κι άλλες επιλογές.

Το νέο benelli στα 750 cc?

ή

Προκαταβολή στην ΚΤΜ και δόσεις για ένα ολοκαίνουργιο 1250?

Το νέο V strom 1000?
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Νομίζω, ότι όποια συζήτηση για αγορά GS-LC στο budget των 12.000 ευρώ δεν είναι ρεαλιστική.
Αν υπάρχουν σε αυτή την τιμή, 2013 μοντέλα, θα έχουν αρκετά χλμ. και όλοι θα του λέγαμε να πάρει μεταγενέστερο μοντέλο για να αποφύγει τις παιδικές ασθένειες

Ο φίλος μας είχε Benelli, δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάει σε GS-LC ή σε μότο 150-160 αλόγων. Το βρίσκω λάθος, σταδιακά καλύτερα.
Ούτος ή άλλος και χωρίς να θέλω να τον στεναχωρήσω, από την στιγμή που είναι νέος στο "άθλημα" και δεν έχει βρει τα πατήματα του ακόμη, ότι και να πάρει πιθανότατα θα το αλλάξει σε 2-3 χρόνια.

Επίσης, πρέπει να συμπεριλάβουμε και κάποια επιπλέον έξοδα όπως αγορά εξοπλισμού αναβάτη (χαλαρά 1.000 ευρώ, για όχι κορυφαία πράγματα, αν κράνος 250-μποτες 150-παντελονι 150-μπουφαν 250-γαντια 100-αδιαβροχα 100). Σημειώστε επί 2, αν θα έρθει και η γυναίκα σου παρέα. Δεν ξέρω για εσάς, εμείς ένα πορτοφόλι έχουμε...! Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Σίγουρα δεν θα χρειάζονται όλα μαζί, πάντα κάτι διαθέτουμε, αλλά αργά ή γρήγορα θα τα αγοράσεις/ανανεώσεις όλα.

Τέλος, το πιο ουσιαστικό κόστος - το κόστος του ταξιδιού. Για αυτό γίνονται όλα! Ένα δικάβαλο ταξίδι (ειδικά με την γυναίκα σου!) στην Ευρώπη για 10 ήμερες, δεν πρόκειται να πάει κάτω από 1.500 ευρώ. Συν το όποιο service και αλλαγή ελαστικών πριν, πες συν ένα 500αρικο. Θέλω να καταλήξω ότι ειδικά τον πρώτο χρόνο, εκτός από την αγορά (αν 12.000) θα δώσεις και ένα ποσό των 3.000 ευρώ περίπου επιπλέον. Όποτε αν δεν περισσεύουν, το budget αγοράς μηχανής πέφτει στα 9.000 ευρω...
 
Τελευταία επεξεργασία:

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Είναι ξεκάθαρος ότι το μπατζετ του για αγορά μοτοσικλέτας, είναι μέχρι 12000 ευρώ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νομίζω, ότι όποια συζήτηση για αγορά GS-LC στο budget των 12.000 ευρώ δεν είναι ρεαλιστική.
Αν υπάρχουν σε αυτή την τιμή, 2013 μοντέλα, θα έχουν αρκετά χλμ. και όλοι θα του λέγαμε να πάρει μεταγενέστερο μοντέλο για να αποφύγει τις παιδικές ασθένειες

Ο φίλος μας είχε Benelli, δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάει σε GS-LC ή σε μότο 150-160 αλόγων. Το βρίσκω λάθος, σταδιακά καλύτερα.
Ούτος ή άλλος και χωρίς να θέλω να τον στεναχωρήσω, από την στιγμή που είναι νέος στο "άθλημα" και δεν έχει βρει τα πατήματα του ακόμη, ότι και να πάρει πιθανότατα θα το αλλάξει σε 2-3 χρόνια.

Επίσης, πρέπει να συμπεριλάβουμε και κάποια επιπλέον έξοδα όπως αγορά εξοπλισμού αναβάτη (χαλαρά 1.000 ευρώ, για όχι κορυφαία πράγματα, αν κράνος 250-μποτες 150-παντελονι 150-μπουφαν 250-γαντια 100-αδιαβροχα 100). Σημειώστε επί 2, αν θα έρθει και η γυναίκα σου παρέα. Δεν ξέρω για εσάς, εμείς ένα πορτοφόλι έχουμε...! Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Σίγουρα δεν θα χρειάζονται όλα μαζί, πάντα κάτι διαθέτουμε, αλλά αργά ή γρήγορα θα τα αγοράσεις/ανανεώσεις όλα.

Τέλος, το πιο ουσιαστικό κόστος - το κόστος του ταξιδιού. Για αυτό γίνονται όλα! Ένα δικάβαλο ταξίδι (ειδικά με την γυναίκα σου!) στην Ευρώπη για 10 ήμερες, δεν πρόκειται να πάει κάτω από 1.500 ευρώ. Συν το όποιο service και αλλαγή ελαστικών πριν, πες συν ένα 500αρικο. Θέλω να καταλήξω ότι ειδικά τον πρώτο χρόνο, εκτός από την αγορά (αν 12.000) θα δώσεις και ένα ποσό των 3.000 ευρώ περίπου επιπλέον. Όποτε αν δεν περισσεύουν, το budget αγοράς μηχανής πέφτει στα 9.000 ευρω...
Σωστότατος... Να δώσω και την οικονομική λύση του ταξιδιού στα Βαλκάνια.
Μισό κόστος από τους πιο δυτικούς.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Βέβαια αυτά τα λέω τώρα, που είμαι 43.
Το 2004 που πήρα το 950, απλά δεν υπήρχε τίποτα άλλο! Δεν ήξερα καν τι είναι τα VStrom και τα GS ήταν κάτι θολούρες που προσπέρναγα στην εθνική.
Το έχουμε ξαναπει μην τα γράφετε έτσι απότομα. εχουμε μεγάλο ανθρωπο στο φόρουμ θα τα διαβασει και θα πάθει τίποτα...
 

YANNIS EFTHIMIOU

Μέλος
Όνομα
YANNIS
Μοτό
Suzuki VStrom 800 DE
Προσωπικά, τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει ΤΟ καλύτερο μηχανάκι. Υπάρχει τι ταιριάζει σε αυτό που θέλω να κάνω, υπάρχει αν καταλαβαίνω διαφορά ανάμεσα σε ένα μηχανάκι ακριβότερο ή πιο σύγχρονο από ένα άλλο και φυσικά τι λεφτά θέλω και μπορώ να διαθέσω.

Βέβαια αυτά τα λέω τώρα, που είμαι 43.
Το 2004 που πήρα το 950, απλά δεν υπήρχε τίποτα άλλο! Δεν ήξερα καν τι είναι τα VStrom και τα GS ήταν κάτι θολούρες που προσπέρναγα στην εθνική. Κατανάλωση;! Ας γελάσω! Τι είναι αυτό!

Αλλά, ας πούμε, ότι προσπαθούμε να βοηθήσουμε ορθολογικά.

Για ασφάλτινα-δικάβαλα-τριβάλιτσα κτλ εκδρομές-ταξίδια, οι επιλογές όπως είπαν και οι συνάδελφοι παραπάνω είναι τα 4 αξονάτα on-off των 1.200 κυβικών, κάνω την υπόθεση ότι μιλάμε μόνο για μεταχειρισμένα αφού το budget είναι 12.000 ευρώ. GS, TENERE, CROSSTOURER και TIGER. Τέλος, λαμπάδα και τα λοιπά.

Ποιο σου προτείνω; Δεν έχω ιδέα...

Για εμένα διάλεξα το TENERE. Εμφανισιακά το βάζω πρώτο με διαφορά, πολύ βασικό κριτήριο!
Να κάθεσαι και να χαζεύεις την μηχανή σου!
Επίσης, θεωρώ την ποιότητα κατασκευής του και την αξιοπιστία του ανώτερη από GS και TIGER.
Στο χώμα το θεωρώ μακράν καλύτερο από TIGER και CROSSTOURER.
Άνεση θα έλεγα όλα πάνω-κάτω τα ίδια. Άσφαλτο θεωρώ καλύτερο το CROSSTOURER, όπως και το φοβερό μοτέρ του (V4! Όχι μαλακίες), αλλά επειδή κυκλοφορώ κάθε μέρα με το ΤΕΝΕRΕ, το 4κυλινδρο θα με επιβάρυνε στην κατανάλωση και είχα και την χωμάτινη συμπεριφορά, όπως είπα παραπάνω προτεραιότητα.

Το GS έχει κάτι που προφανώς εγώ δεν καταλαβαίνω (μην βαράτε είχα 3 BMW) και δεν μπορούσα να δικαιολογήσω στον εαυτό μου, το να δώσω 7-8.000 ευρώ για μηχανή του 2007-2008 ή 10-12.000 ευρώ για μηχανή του 2010-2012 με +70.000-80.000 χλμ. Οπότε πριν 1,5 χρόνο όταν βρήκα ένα TENERE facelift μοντ. 2014, ελληνικό, 1η άδεια το 2016, με 35.000 χλμ. και 10.000 ευρώ, έσπευσα!

Όσο ψόφιο είναι το R1200GS του 2010-2012, άλλο τόσο είναι και το TENERE. Οι διάφορες είναι μικρές, τα ίδια άλογα βγάζουν (110) και με το GS-Adventure το ΤENERE είναι και τα ίδια κιλά. Και για να είμαι δίκαιος, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει κάποιος στο TENERE είναι να φλασάρει τον εγκέφαλο να φύγουν οι περιορισμοί. Μεγάλη διαφορά. Μαμά το GS έχει καλύτερη αίσθηση στα γκάζια του.

'Εξτρα μπόνους στο TENERE, τα facelift (+´14) έχουν στάνταρ cruise-control. Τα GS μέχρι και 2012 δεν είχαν καθόλου.

Καταναλώσεις έχω αρχείο από τη πρώτη μέρα. Για όλες τις συνθήκες, μέση 6 λίτρα/100, καλύτερη 5, χειρότερη δεν έχω δει πάνω από 7. Σχεδόν πάντα με 98αρα βενζίνη.
(Σημείωση, είμαι στα κυβικά του φίλου μας, 1.90 και 110 κιλά)
Συντήρηση τυφλοσούρτη, ότι λέει το βιβλίο. Πατέντες, εγγυήσεις, ανακλήσεις, 50σελιδα thread για κάποιο πρόβλημα, δεν με αφορούν. Έχω το 950 για να γεμίζω τον χρόνο μου...

Αν και είναι μία γενιά πίσω, τα ηλεκτρονικά του είναι ότι πρέπει για τα γούστα μου. Καλό traction, χωρίς να είναι γκιλοτίνα, οδηγάς άνετα στο χώμα με το traction στο level 2 - αν θες (2 έχει όλα κι όλα... και τα rally mode με τα 9 level τα ακούω βερεσέ) ουσιαστικά δεν θες περισσότερα. Ένα για την βροχή (level 1), ένα πιο παιχνιδιάρικο (2) και off.
Το ABS, επίσης ότι πρέπει και επειδή είναι συνδυασμένο, αμολάει πάρα μα πάρα πολύ δύσκολα. Το μόνο κακό είναι ότι δεν έχει διακόπτη για απενεργοποίηση. Διορθώνεται όμως κι αυτό εύκολα.

Ένας λόγος που απέρριψα το TIGER ήταν και το πολύ υποδεέστερο δίκτυο της Triumph, τόσο στην χώρα μας αλλά και στην Ευρώπη.

Σόρρυ για το σεντόνι, ελπίζω να βοήθησα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Δεν Ήξερα για την πατέντα στον εγκέφαλο, μάλλον για αυτό μου είχε φανεί πολύ αργό σε σχέση με το gs που ειχα τοτε.

αν το ήξερα μπορεί να το είχα πάρει αντί για το επόμενης τοτε γενιάς gs (2πλους εκκεντροφόρους)

την ανάρτηση που είχε και τον άξονα ακόμα θυμάμαι ποσό μακράν καλύτερος ήταν από των gs..
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το έχουμε ξαναπει μην τα γράφετε έτσι απότομα. εχουμε μεγάλο ανθρωπο στο φόρουμ θα τα διαβασει και θα πάθει τίποτα...
Στον δρόμο αυτά.. Εδώ γράφετε ότι θέτε
Εγώ στη ζωή αυτή πάντα ήμουν και θα είμαι άμα τη εμφανισει
 

Noobas

Μέλος
Όνομα
Ioannis
Μοτό
Benelli trk502x
Νομίζω, ότι όποια συζήτηση για αγορά GS-LC στο budget των 12.000 ευρώ δεν είναι ρεαλιστική.
Αν υπάρχουν σε αυτή την τιμή, 2013 μοντέλα, θα έχουν αρκετά χλμ. και όλοι θα του λέγαμε να πάρει μεταγενέστερο μοντέλο για να αποφύγει τις παιδικές ασθένειες

Ο φίλος μας είχε Benelli, δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάει σε GS-LC ή σε μότο 150-160 αλόγων. Το βρίσκω λάθος, σταδιακά καλύτερα.
Ούτος ή άλλος και χωρίς να θέλω να τον στεναχωρήσω, από την στιγμή που είναι νέος στο "άθλημα" και δεν έχει βρει τα πατήματα του ακόμη, ότι και να πάρει πιθανότατα θα το αλλάξει σε 2-3 χρόνια.

Επίσης, πρέπει να συμπεριλάβουμε και κάποια επιπλέον έξοδα όπως αγορά εξοπλισμού αναβάτη (χαλαρά 1.000 ευρώ, για όχι κορυφαία πράγματα, αν κράνος 250-μποτες 150-παντελονι 150-μπουφαν 250-γαντια 100-αδιαβροχα 100). Σημειώστε επί 2, αν θα έρθει και η γυναίκα σου παρέα. Δεν ξέρω για εσάς, εμείς ένα πορτοφόλι έχουμε...! Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Σίγουρα δεν θα χρειάζονται όλα μαζί, πάντα κάτι διαθέτουμε, αλλά αργά ή γρήγορα θα τα αγοράσεις/ανανεώσεις όλα.

Τέλος, το πιο ουσιαστικό κόστος - το κόστος του ταξιδιού. Για αυτό γίνονται όλα! Ένα δικάβαλο ταξίδι (ειδικά με την γυναίκα σου!) στην Ευρώπη για 10 ήμερες, δεν πρόκειται να πάει κάτω από 1.500 ευρώ. Συν το όποιο service και αλλαγή ελαστικών πριν, πες συν ένα 500αρικο. Θέλω να καταλήξω ότι ειδικά τον πρώτο χρόνο, εκτός από την αγορά (αν 12.000) θα δώσεις και ένα ποσό των 3.000 ευρώ περίπου επιπλέον. Όποτε αν δεν περισσεύουν, το budget αγοράς μηχανής πέφτει στα 9.000 ευρω...
Σχετικά με το μπάτζετ μου , ξεκίνησε από τις 10000€ και λογω κορονοιού και αποταμίευσης αναγκαστικής ανέβηκε σταδιακά. Θεωρώ πολλά τα 10000 για ένα μηχανάκι δεκαετίας (βλ τενερε του 11 κοντα στο 10ρικο) . Γι αυτό και είπα να ανέβω λίγο για να κοιτάω τα αντίστοιχα πενταετίας (βλ explorer 1200 2015-2016 κοντά στα 12000). Το BMW το βαλα στο παιχνίδι επειδή υπάρχουν κάποια LC (οχι adv) του 13 με σχετικά λίγα χιλιόμετρα κοντα στο 12000. Για adv gs1200 του 10 έως 13 δεν μου δίνονται τα λεφτά που ζητούνται δεδομένου του φόρτου των χιλιομέτρων στην πλειοψηφία των μηχανών αυτών καθώς και της εμφάνισής τους (ίδια περίπου από το 2004). Όσο αφορά την ιπποδύναμη επειδή ξέρω ότι αν πάρω τώρα μεσαίο μετά θα ζητάω πάλι μεγάλο πάω απευθείας στο μεγάλο για να μην κάνω αυτό που περιγράφεις. Τέλος και η γυναίκα μου και εγω είμαστε πληρως εξοπλισμένοι ήδη (έχουμε κάνει ταξιδάκια με το μπενελι) από όλα σχεδον, μπουφαν χειμερινα καλοκαιρινα παντελονια μποτες γαντια ισοθερμικά και αδιαβροχα, full face και ενδοεπικοινωνία. Οπότε τώρα μας λείπει η μηχανή..
 

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Σχετικά με το μπάτζετ μου , ξεκίνησε από τις 10000€ και λογω κορονοιού και αποταμίευσης αναγκαστικής ανέβηκε σταδιακά. Θεωρώ πολλά τα 10000 για ένα μηχανάκι δεκαετίας (βλ τενερε του 11 κοντα στο 10ρικο) . Γι αυτό και είπα να ανέβω λίγο για να κοιτάω τα αντίστοιχα πενταετίας (βλ explorer 1200 2015-2016 κοντά στα 12000). Το BMW το βαλα στο παιχνίδι επειδή υπάρχουν κάποια LC (οχι adv) του 13 με σχετικά λίγα χιλιόμετρα κοντα στο 12000. Για adv gs1200 του 10 έως 13 δεν μου δίνονται τα λεφτά που ζητούνται δεδομένου του φόρτου των χιλιομέτρων στην πλειοψηφία των μηχανών αυτών καθώς και της εμφάνισής τους (ίδια περίπου από το 2004). Όσο αφορά την ιπποδύναμη επειδή ξέρω ότι αν πάρω τώρα μεσαίο μετά θα ζητάω πάλι μεγάλο πάω απευθείας στο μεγάλο για να μην κάνω αυτό που περιγράφεις. Τέλος και η γυναίκα μου και εγω είμαστε πληρως εξοπλισμένοι ήδη (έχουμε κάνει ταξιδάκια με το μπενελι) από όλα σχεδον, μπουφαν χειμερινα καλοκαιρινα παντελονια μποτες γαντια ισοθερμικά και αδιαβροχα, full face και ενδοεπικοινωνία. Οπότε τώρα μας λείπει η μηχανή..
Σαφέστατος !
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
 

Noobas

Μέλος
Όνομα
Ioannis
Μοτό
Benelli trk502x
ποσο κ@%υλα είναι αυτό το μηχανάκι... πηγα το είδα στην αντιπροσωπεία και όταν ανέβηκα πάνω του με βλέπει η γυναίκα μου και μου λέει "χαμογελάς-γελάν και τα μουστάκια σου". Αυτό είναι το συναίσθημα που πρέπει να σ αφήνει η μηχανή. Μετά άκουσα την τιμή και προσγειώθηκα.
 
Περιοχή
Πλαταιές Κιθαιρωνας
Όνομα
ΛΕΩΝΙΔΑΣ.
Μοτό
GS 1150 ADV
Συζήτηση κάνουμε μην παρεξηγηθω που θα μιλήσω πάλι για τενερε,αλλά το θεωρώ πολύ καλό ίσως όπως έχω προαναφέρει το πιο αξιόπιστο από όλα κ το πιο φτηνο σχετικά,αφού όσο κάνει ένα μεταχειρισμένο gs του 15 έχει καινούργιο του 19 -20 αυτό, πάνω κάτω.....
Εξάλλου στα 10.000 παίζουν κ του 15 τενερε μπιμπελό.
Δεν θα μπω στην διαδικασία να πω ότι με 14000 περίπου αγοράζεις καινούργιο.
Θα μείνω στα 10-12000 € που είναι κ το ζητούμενο.
 

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
Σχετικά με το μπάτζετ μου , ξεκίνησε από τις 10000€ και λογω κορονοιού και αποταμίευσης αναγκαστικής ανέβηκε σταδιακά. Θεωρώ πολλά τα 10000 για ένα μηχανάκι δεκαετίας (βλ τενερε του 11 κοντα στο 10ρικο) . Γι αυτό και είπα να ανέβω λίγο για να κοιτάω τα αντίστοιχα πενταετίας (βλ explorer 1200 2015-2016 κοντά στα 12000). Το BMW το βαλα στο παιχνίδι επειδή υπάρχουν κάποια LC (οχι adv) του 13 με σχετικά λίγα χιλιόμετρα κοντα στο 12000. Για adv gs1200 του 10 έως 13 δεν μου δίνονται τα λεφτά που ζητούνται δεδομένου του φόρτου των χιλιομέτρων στην πλειοψηφία των μηχανών αυτών καθώς και της εμφάνισής τους (ίδια περίπου από το 2004). Όσο αφορά την ιπποδύναμη επειδή ξέρω ότι αν πάρω τώρα μεσαίο μετά θα ζητάω πάλι μεγάλο πάω απευθείας στο μεγάλο για να μην κάνω αυτό που περιγράφεις. Τέλος και η γυναίκα μου και εγω είμαστε πληρως εξοπλισμένοι ήδη (έχουμε κάνει ταξιδάκια με το μπενελι) από όλα σχεδον, μπουφαν χειμερινα καλοκαιρινα παντελονια μποτες γαντια ισοθερμικά και αδιαβροχα, full face και ενδοεπικοινωνία. Οπότε τώρα μας λείπει η μηχανή..
όντως 10.000 ευρώ για Tenere του 2011 είναι πάρα πολλά, 7.000 ίσως. Αλλά, βλέπω τώρα ένα στο car.gr ΤΕΝΕRE του '16 με 35.000 χλμ. 11.500 συζητήσιμη.
Βλέπω επίσης ότι η YAMAHA έχει στοκ καινούργια στα 14.800, που σημαίνει πιθανόν φθηνότερα μετρητά, οπότε δεν θα έδινα πάνω από 11.000 για Tenere-1200 αυτή την στιγμή.

πράγματι τα EXPLORER είναι σε καλές τιμές, για λίγο πιο φρέσκα μοντέλα. Αλλά υπάρχει λόγος για αυτό, θεωρείται το χειρότερο από τα 4 μηχανάκια που συζητάμε.

Επίσης και η Honda βλέπω έχει στοκ καινούργια CROSSTOURER στα 15.000 ευρώ. Το λέω γιατί το γεγονός ότι υπάρχουν ακόμη καινούργια στοκ επηρεάζει τις τιμές των μεταχειρισμένων.

Όταν F800GS 10ετιας (όχι χρέπια) πουλιούνται 6-7.000 ή Vstrom 650 5ετιας πουλιούνται 5-6.000, που θες να πάνε τα +1.000αρια?! άσχετα από ηλικία ή χλμ.

ΒΜW GS έχει τόσα πολλά, που σίγουρα υπάρχει κάτι για όλα τα budget.

Αυτή την στιγμή τα μεταχειρισμένα είναι λίγο τσιμπημένα γενικά θα έλεγα, ευκαιριες παντα υπαρχουν βεβαια.

(Λεωνίδα, πάνω κάτω προσπαθούμε να πούμε το ιδιο πράγμα. Είδα το σχολιο σου αφου εστειλα την απαντηση μου)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom