Αγορα καινουργιας μοτοσυκλετας

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Τότε νομίζω ότι η λύση είναι μια και βρίσκετε ακριβός στο πίσω μέρος του μυαλού σου !
 

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Δυστυχώς ο φίλος αποφάσισε να βγάλει εκτός το Versys 1000 19'
Το μόνο μηχανάκι που στο Test Ride στο Σοφικό είπα ότι φεύγω τώρα με αυτό και με ψάχνουν να με βρουν!!

Δύναμη όσο χρειάζεσαι
Φρένα τα καλύτερα στην κατηγορία
Μοτέρ το πιο ελαστικό με ήχο κάτσε καλά!!
Σέλα την δεύτερη καλύτερη μετά το Gs
Και ζελατίνα έτοιμη για όλα!

Φουλ άσφαλτινο με 17' τροχούς και
Κατανάλωση για τσέπες χωρίς περγαμηνές!!!


Για εμένα πριν αποφασίσεις πήγαινε κάνε το μια καλή βόλτα!!!

Α... Ξέχασα να πω ότι είχε το καλύτερο σε αίσθηση ηλεκτρογκάζο!!!

Για την ιστορία εκείνη την μέρα οδήγησα τα
GS1250,Multi950s,Ktm1250adv,Versys1000SE 19
Θα το έχω στα υπόψιν φίλε μου αν και νομίζω έχω κατάληξει σε ποια μοντέλο θα κατευθυνθω. Σε ευχαριστώ πάντως για τις πληροφορίες σου
 

voults

Μέλος
Όνομα
voults
Μοτό
CRF 1100
Τότε νομίζω ότι η λύση είναι μια και βρίσκετε ακριβός στο πίσω μέρος του μυαλού σου !
Το είδα από κοντά φίλε μου ανέβηκα πάνω και μπορώ να πω ότι έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος.
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Και γιατί δεν το πήρες να φύγεις :) πέρα από την πλάκα νομίζω ότι από όλα αυτά που κοιτάς είναι το πιο ταξιδιάρικο και πιο κοντά στο 1200gs


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εγώ τώρα στο δικό μου μυαλό αν ψώνιζα στην κατηγορία και είχα budget 16-17 χιλιάρικα θα έπαιρνα μάλλον το καινούργιο V-strom 1000 θα πήγαινα στην Γερμανία στην HRT και θα τους έλεγα..



και βάλτε μου πάνω το κιτ το καλό...


giphy via images


:inlove::inlove:
Kαι θα νομιζες οτι το εκανες χωματινο :rolleyes:
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Kαι θα νομιζες οτι το εκανες χωματινο :rolleyes:
το V-Strom 1000 του Hessler πήρε την 4η θέση ανάμεσα στους 13 τερματίσαντες της κατηγορίας Μ6, πίσω από τρεις ΚΤΜ – 790 Adventure R με τον Chris Birch, 950 Adventure και 990 Adventure.

 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Ζητώ ταπεινά συγνώμη αν προσεβαλα τα θεία αποκαλοντας το Τ700 άσχημο δεν είχα καμμια τέτοια πρόθεση και είμαι έτοιμος να δεχτώ οποιαδήποτε τιμωρία και ανακαλώ αμεσως:hlb:. (αλλά πάλι άσχημο θα συνεχίζει να είναι )  :secret::fun
Συμφωνώ για το μέγεθος που πήρε το thread αλλά Μην το βλέπεις σαν 8 σελίδες και 130 ποστ και ότι θα μπορούσα να είχα κάνει 3-4 test drive αλλά δες το σαν καλές συμβουλές διευκόλυνσης ενός νέου αναβάτη και νέο στον χώρο. Νομίζω άλλωστε αυτη είναι μια από τις λειτουργίες των forum. Να αλληλοβοηθιοσαστε και να ανταλλάσετε απόψεις και από ότι φαίνεται το thread αγοράς καινούργιας μοτοσυκλέτας πάντα θα τραβάει αρκετό κόσμο. Εγώ βλέπω κιόλας ότι μαζευτήκατε αρκετοί στο συγκεκριμένο θέμα και μπορεί και στο τέλος να κανονίσετε και καμμια βόλτα
Υ. Γ πανέμορφο το Ducati φίλε. Μου
Είσαι νέος για αυτό σε συγχωρούμε...θα σου γράψω μια συνταγή κάθε μέρα δύο ώρες βίντεο από Ντακάρ...κατά προτίμηση από τα τελευταία 17 που κερδίζουν τα Ktm...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
το V-Strom 1000 του Hessler πήρε την 4η θέση ανάμεσα στους 13 τερματίσαντες της κατηγορίας Μ6, πίσω από τρεις ΚΤΜ – 790 Adventure R με τον Chris Birch, 950 Adventure και 990 Adventure.

Το συγκεκριμενο που φαινεται στη φωτο που ανεβασε ο tc drift δεν εχει καμια σχεση με αυτο που ετρεξε ο Hessler
Παραμενει ενα ασφαλτινο vstrom (οπως ολα) με καποιες ισως βελτισεις, μερικα αχρηστα μπλιμπλικια και εντυπωσιακο χρωμα που ψαρευει πελατες

Δες το καλυτερα και θα το καταλαβεις
 

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
yamaha
Επειδή αν κατάλαβα καλά σου αρέσει και το δικό μου, πάρτο με 1000 είναι πάρα πολύ καλή μηχανή, παρά πολύ ελαφριά αίσθηση για τα κιλά της πάντα, κινητήρας ροπατος δεν θα σου φανεί αδύναμος πουθενά, στρίβει φορτώνεται πάρα πολύ και είναι για 2 άτομα τέλεια. Πάντως στην περιοχή που μένεις θα ήμουν ανάμεσα στο δικό μου και το αφρικα 1100 με την tubeless ζάντα. Αν με ενδιέφερε λίγο πιο πολύ το χώμα αφρικα αλλιώς xtz1200. Είμαι ερωτευμένος μαζί της.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Φίλε δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η κουβέντα περιστρέφεται γύρω από τα 1000άρια...Άμα θές 1000άρι πάς σε BMW,KTM,DUCATI....Δεν υπάρχει άλλη αντιπροσώπευση σε αυτά τα κυβικά.....Αλλά αυτά είναι πανάκριβα οπότε δεν σε κόβω να πας εκει.....Εγώ εάν την ψιλοπάλευα οικονομικά θα έπερνα το DUCATI MULTI 950 για το μοναδικό λόγο ότι έχει 4 χρόνια εγγύηση. Το μοναδικό χιλιάρι που μπορείς να αγοράσεις και έχει και μοτεράκλα και δεν θα κολωσει πουθενα ειναι το VSTROM 1000 αλλά σε κανένα δεν αρέσει γιατί είναι παπουδέ με το καλημέρα, άσε που εγώ μηχανάκι μπατσικό δεν θα έπαιρνα ποτέ.......Αυτά περι VERSYS ειναι εκτός τόπου γιατί κανένας δεν αγοράζει ψηλωμένο Ζ1000, όλοι το παραδεχόμαστε και εγώ ακόμα ότι το μηχανάκι αυτό τα σπάει και τεχνολογικά και οδηγικά και μοτερικά...αλλά δεν το αγοράζει κανένας γιατί δεν έχει το εφέ το on-off άδικο...είναι σαν ψηλό μηχανάκι τουρισμού και τα μηχανάκια τουρισμού στην Ελλάδα εκτός από το bandit που το δίνανε τζάμπα πήγανε ακλαφτα. Τώρα για ΑΦΡΙΚΑ οτι και να λεμε το μηχανακι ειναι ταφος αλλά ειναι πανεμορφο ,ειναι ψηλο και θα παει 200.000km για πλάκα....αλλά φίλε είναι και αυτό πανάκριβο και σε αυτά τα λεφτά πάς σε KTM,DUCATI

Αυτά με τα 1000αρια φίλε......εάν έχεις τα φράγκα πάνε πάρε........εάν θες όντως τα χαρακτηριστικά του 1000μοτερ και δεν έχεις λεφτά πάς σε στρωμα......Να ξέρεις τα 1000αρια εινια όλο βενζίνη, πιο βαρια στην κινηση και φευγουν στα φαναρια πρωτα....στο ταξιδι κρατας 200αρες και δεν νοιωθεις κομπλεξικα σε αυτούς της παρέας που εχουν GS, MULTI ή ΚΤΜ.........στην εθνικη εεεε...Αθηνα - Χαλκιδα....γιατι στις στροφες αμα εχεις καλα λαστιχα και transalp σε ξεφτυλιζει αμα ο αδηγος ειναι ινδιανος.....

Αλλά όπως σε κόβω δεν έχεις και πολλά λεφτά αλλά θες και το πουλ μοθρ, οπότε φίλε θα κατέβεις σε λεφτά και θα πας σε μικρότερα κυβικά και θα πας σε BMW GS850, εάν δεν κάνω λάθος με κανά 13άρι το πήρες και θα είσαι και γαμώ γιατί το μηχανάκι αυτό μοιάζει πάρα πολύ με το 1250GS και πουλάς πολύ μούρη και έχει και τον ήχο του μποξερ και κάνει τα πάντα και είναι και μανιτζέβελο φουλ και πολυ ωραιο (είδα ένα σε καταμαυρο και το χαζεψα λίγο). Μετά πάς σε TRACER900 που και αυτό το παιρνεις με ενα 10αρικο και τους αλλαζεις τα φωτα ολων και ξεμπερδεύεις, δεν σε πιάνει τίποτα.....

Το ΤΕΝΕΡΕ700 μη το κοιτάς γιατί είναι ένα μεγάλο ENDURO και είναι μηχανάκι για μονοκάβαλο.....και μπράβο στη γιαμαχα γιατι το κόβω αυτό το μηχανάκι με τη φόρα που έχει πάρει να αλλάξει όλη την φιλοσοφία των on-off για τα καλά...Το ΚΤΜ790 το χαμηλό είναι για κλάματα οπτικά για εμένα πολυ ασχημια πραγματικά κρίμα...το ψηλό άστο εκτός από πανάκριβο ειναι και αυτο εντουρο μηχανακι

Τελος πάντων......αυτά.........εγώ θα έπαιρνα MULTI950 με 4 χρονια εγγύηση........αλλά σε κόβω για BMW850 που είναι άψογο μηχανάκι πραγματικά.......όσο για τα triumph από τη στιγμή που υπάρχει το tracer900 δεν νομίζω ότι αξίζει να το ρισκάρεις.......αυτο πιστευω εγω......
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Φίλε δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η κουβέντα περιστρέφεται γύρω από τα 1000άρια...Άμα θές 1000άρι πάς σε BMW,KTM,DUCATI....Δεν υπάρχει άλλη αντιπροσώπευση σε αυτά τα κυβικά.....Αλλά αυτά είναι πανάκριβα οπότε δεν σε κόβω να πας εκει.....Εγώ εάν την ψιλοπάλευα οικονομικά θα έπερνα το DUCATI MULTI 950 για το μοναδικό λόγο ότι έχει 4 χρόνια εγγύηση. Το μοναδικό χιλιάρι που μπορείς να αγοράσεις και έχει και μοτεράκλα και δεν θα κολωσει πουθενα ειναι το VSTROM 1000 αλλά σε κανένα δεν αρέσει γιατί είναι παπουδέ με το καλημέρα, άσε που εγώ μηχανάκι μπατσικό δεν θα έπαιρνα ποτέ.......Αυτά περι VERSYS ειναι εκτός τόπου γιατί κανένας δεν αγοράζει ψηλωμένο Ζ1000, όλοι το παραδεχόμαστε και εγώ ακόμα ότι το μηχανάκι αυτό τα σπάει και τεχνολογικά και οδηγικά και μοτερικά...αλλά δεν το αγοράζει κανένας γιατί δεν έχει το εφέ το on-off άδικο...είναι σαν ψηλό μηχανάκι τουρισμού και τα μηχανάκια τουρισμού στην Ελλάδα εκτός από το bandit που το δίνανε τζάμπα πήγανε ακλαφτα. Τώρα για ΑΦΡΙΚΑ οτι και να λεμε το μηχανακι ειναι ταφος αλλά ειναι πανεμορφο ,ειναι ψηλο και θα παει 200.000km για πλάκα....αλλά φίλε είναι και αυτό πανάκριβο και σε αυτά τα λεφτά πάς σε KTM,DUCATI

Αυτά με τα 1000αρια φίλε......εάν έχεις τα φράγκα πάνε πάρε........εάν θες όντως τα χαρακτηριστικά του 1000μοτερ και δεν έχεις λεφτά πάς σε στρωμα......Να ξέρεις τα 1000αρια εινια όλο βενζίνη, πιο βαρια στην κινηση και φευγουν στα φαναρια πρωτα....στο ταξιδι κρατας 200αρες και δεν νοιωθεις κομπλεξικα σε αυτούς της παρέας που εχουν GS, MULTI ή ΚΤΜ.........στην εθνικη εεεε...Αθηνα - Χαλκιδα....γιατι στις στροφες αμα εχεις καλα λαστιχα και transalp σε ξεφτυλιζει αμα ο αδηγος ειναι ινδιανος.....

Αλλά όπως σε κόβω δεν έχεις και πολλά λεφτά αλλά θες και το πουλ μοθρ, οπότε φίλε θα κατέβεις σε λεφτά και θα πας σε μικρότερα κυβικά και θα πας σε BMW GS850, εάν δεν κάνω λάθος με κανά 13άρι το πήρες και θα είσαι και γαμώ γιατί το μηχανάκι αυτό μοιάζει πάρα πολύ με το 1250GS και πουλάς πολύ μούρη και έχει και τον ήχο του μποξερ και κάνει τα πάντα και είναι και μανιτζέβελο φουλ και πολυ ωραιο (είδα ένα σε καταμαυρο και το χαζεψα λίγο). Μετά πάς σε TRACER900 που και αυτό το παιρνεις με ενα 10αρικο και τους αλλαζεις τα φωτα ολων και ξεμπερδεύεις, δεν σε πιάνει τίποτα.....

Το ΤΕΝΕΡΕ700 μη το κοιτάς γιατί είναι ένα μεγάλο ENDURO και είναι μηχανάκι για μονοκάβαλο.....και μπράβο στη γιαμαχα γιατι το κόβω αυτό το μηχανάκι με τη φόρα που έχει πάρει να αλλάξει όλη την φιλοσοφία των on-off για τα καλά...Το ΚΤΜ790 το χαμηλό είναι για κλάματα οπτικά για εμένα πολυ ασχημια πραγματικά κρίμα...το ψηλό άστο εκτός από πανάκριβο ειναι και αυτο εντουρο μηχανακι

Τελος πάντων......αυτά.........εγώ θα έπαιρνα MULTI950 με 4 χρονια εγγύηση........αλλά σε κόβω για BMW850 που είναι άψογο μηχανάκι πραγματικά.......όσο για τα triumph από τη στιγμή που υπάρχει το tracer900 δεν νομίζω ότι αξίζει να το ρισκάρεις.......αυτο πιστευω εγω......
Πιο...απολυτος....πεθαινεις...!!!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Φίλε δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η κουβέντα περιστρέφεται γύρω από τα 1000άρια...Άμα θές 1000άρι πάς σε BMW,KTM,DUCATI....Δεν υπάρχει άλλη αντιπροσώπευση σε αυτά τα κυβικά.....Αλλά αυτά είναι πανάκριβα οπότε δεν σε κόβω να πας εκει.....Εγώ εάν την ψιλοπάλευα οικονομικά θα έπερνα το DUCATI MULTI 950 για το μοναδικό λόγο ότι έχει 4 χρόνια εγγύηση. Το μοναδικό χιλιάρι που μπορείς να αγοράσεις και έχει και μοτεράκλα και δεν θα κολωσει πουθενα ειναι το VSTROM 1000 αλλά σε κανένα δεν αρέσει γιατί είναι παπουδέ με το καλημέρα, άσε που εγώ μηχανάκι μπατσικό δεν θα έπαιρνα ποτέ.......Αυτά περι VERSYS ειναι εκτός τόπου γιατί κανένας δεν αγοράζει ψηλωμένο Ζ1000, όλοι το παραδεχόμαστε και εγώ ακόμα ότι το μηχανάκι αυτό τα σπάει και τεχνολογικά και οδηγικά και μοτερικά...αλλά δεν το αγοράζει κανένας γιατί δεν έχει το εφέ το on-off άδικο...είναι σαν ψηλό μηχανάκι τουρισμού και τα μηχανάκια τουρισμού στην Ελλάδα εκτός από το bandit που το δίνανε τζάμπα πήγανε ακλαφτα. Τώρα για ΑΦΡΙΚΑ οτι και να λεμε το μηχανακι ειναι ταφος αλλά ειναι πανεμορφο ,ειναι ψηλο και θα παει 200.000km για πλάκα....αλλά φίλε είναι και αυτό πανάκριβο και σε αυτά τα λεφτά πάς σε KTM,DUCATI

Αυτά με τα 1000αρια φίλε......εάν έχεις τα φράγκα πάνε πάρε........εάν θες όντως τα χαρακτηριστικά του 1000μοτερ και δεν έχεις λεφτά πάς σε στρωμα......Να ξέρεις τα 1000αρια εινια όλο βενζίνη, πιο βαρια στην κινηση και φευγουν στα φαναρια πρωτα....στο ταξιδι κρατας 200αρες και δεν νοιωθεις κομπλεξικα σε αυτούς της παρέας που εχουν GS, MULTI ή ΚΤΜ.........στην εθνικη εεεε...Αθηνα - Χαλκιδα....γιατι στις στροφες αμα εχεις καλα λαστιχα και transalp σε ξεφτυλιζει αμα ο αδηγος ειναι ινδιανος.....

Αλλά όπως σε κόβω δεν έχεις και πολλά λεφτά αλλά θες και το πουλ μοθρ, οπότε φίλε θα κατέβεις σε λεφτά και θα πας σε μικρότερα κυβικά και θα πας σε BMW GS850, εάν δεν κάνω λάθος με κανά 13άρι το πήρες και θα είσαι και γαμώ γιατί το μηχανάκι αυτό μοιάζει πάρα πολύ με το 1250GS και πουλάς πολύ μούρη και έχει και τον ήχο του μποξερ και κάνει τα πάντα και είναι και μανιτζέβελο φουλ και πολυ ωραιο (είδα ένα σε καταμαυρο και το χαζεψα λίγο). Μετά πάς σε TRACER900 που και αυτό το παιρνεις με ενα 10αρικο και τους αλλαζεις τα φωτα ολων και ξεμπερδεύεις, δεν σε πιάνει τίποτα.....

Το ΤΕΝΕΡΕ700 μη το κοιτάς γιατί είναι ένα μεγάλο ENDURO και είναι μηχανάκι για μονοκάβαλο.....και μπράβο στη γιαμαχα γιατι το κόβω αυτό το μηχανάκι με τη φόρα που έχει πάρει να αλλάξει όλη την φιλοσοφία των on-off για τα καλά...Το ΚΤΜ790 το χαμηλό είναι για κλάματα οπτικά για εμένα πολυ ασχημια πραγματικά κρίμα...το ψηλό άστο εκτός από πανάκριβο ειναι και αυτο εντουρο μηχανακι

Τελος πάντων......αυτά.........εγώ θα έπαιρνα MULTI950 με 4 χρονια εγγύηση........αλλά σε κόβω για BMW850 που είναι άψογο μηχανάκι πραγματικά.......όσο για τα triumph από τη στιγμή που υπάρχει το tracer900 δεν νομίζω ότι αξίζει να το ρισκάρεις.......αυτο πιστευω εγω......
Τελικά τι έγινε με τον άλλο κύλινδρο;
Δούλεψε;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Kαι θα νομιζες οτι το εκανες χωματινο :rolleyes:
Οχι ιδιαίτερα απλά μου αρέσει πολύ το vstrom 1000 και θα το αγόραζα αν έψαχνα να κάνω τέτοια αγορά τουριστικού εννοείται. Μου άρεσε πολύ αυτό το κιτ γιατί δίνει χαρακτήρα και βελτιώνει τη μηχανή σε κάποια σημεία

Χωμάτινο δεν θα γίνει φυσικά με την έννοια που θέλω εγώ το χωμάτινο αλλά επειδή πάντα έχω και ελαφρύ χωμάτινο μονοκυλινδρο αν δεν είχα το tiger θα γούσταρα ένα τέτοιο vstrom 1000 με το bonus πως άμα εβλεπα χωματόδρομο θα πήγαινα άνετα άνω τώρα βάζω οπισθεν.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και για να στηρίξω και το σπίτι μου αν και το αποφεύγω το tiger 1050 sport ειναι φοβερό εργαλείο.

Μοτερουκλα δυνατή, στήσιμο νταμάρι το πλαίσιο, πολύ καλές αναρτήσεις και φρένα, σε καλα ασφάλτινα κομμάτια κάνει κηδείες..Ταξιδεύει με 180 και 7000 στροφές με κόκκινα στις 10.500. Καίει μέσο όρο 6 με 6,5 λίτρα και απολαμβάνεις και το σφύριγμα του 3κυλινδρου.
 
Top Bottom