RIGGER
Μέλος
πανεμορφο,ψυχωμενο,με μοτερ θαυμα και εγγυηση Honda (αν εχουν δει και το θεμα με τα πηνια που απασχολησε παλαιοτερα θα ειναι ιδανικο) δεν θα μετανοιωσεις και θα εισαι ερωτευμενος μονιμα.
Κώστα ο φίλος σου είχε πριν R1?!Και εσύ πρίν Hornet?!Και ομως ειναι τεσταρισμενο απο φιλο με 100,000χλμ σε βουνα κ ταξιδια τσιτα χωρις να εχει κανει κιχ!
Δεν θα εβγαζε η honda μηχανακι φολα!
Αλλωστε το ονομα του ειναι ΝewConcept .
καλημέρα φυσικα το cb δεν συγκρίνεται ουτε για αστειο με το vfr,οσο για το mt09 tracer το εχω οδηγήσει σε τετ και δεν μου αρεσε σε σχέσει με το vfr ,[και οπτικά] ισως εχω κακομάθει σε τετρακύλινδρο και μου φαίνεται κάπως.και σαν αίσθηση στιβαρότητας, πατηματος στο δρομο δαγκωτό vfr,αν η τιμη ηταν κοντα με το mt09 σιγουρα θα πουλαγε περισσότερο ,σαρακακης ειναι αυτος.ναι η αληθεια ειναι οτι οι Αμερικανοι και οι Αυστραλοι το εχουν σε πολυ εκτιμηση το cb και την συγκεκριμενη μετατροπη αλλα εχει κατι που μου αρεσει ρε γμτο. το συγκεκριμενο μοντελο το εβαλα χαριν αστεισμου μιας και δεν πλησιαζει καν την κατηγορια που μιλαμε. πιο πολυ θεωρω το mt-09 tracer πιο κοντα σε αυτο που θελει
το z1000sx 40 αλογάκια παραπανω που θέλουν και φαγάκι παραπανω όμορφο αλλά για ταξιδι δικάβαλο λιγο άβολο για τον συνοδηγό και αλλο στυλ ποιο σπορ δεν νομίζεις; το verrsys όμορφο δεν λέω αλλα πας πολυ παράπανω και σαν αγορά και σαν κόστος συντήρησης πχ τέλη ασφάλειες ,το 650 το εχω οδηγήσει ετσι για να εχω μια εικόνα.
Φίλε Βασίλη, αυτά είναι ανάλογα με τις ανάγκες σου, αν χρειάζεσαι να κάνεις χλμ με συνοδηγό το Z1000SX μάλλον δεν είναι το ιδανικό.το z1000sx 40 αλογάκια παραπανω που θέλουν και φαγάκι παραπανω όμορφο αλλά για ταξιδι δικάβαλο λιγο άβολο για τον συνοδηγό και αλλο στυλ ποιο σπορ δεν νομίζεις; το verrsys όμορφο δεν λέω αλλα πας πολυ παράπανω και σαν αγορά και σαν κόστος συντήρησης πχ τέλη ασφάλειες ,το 650 το εχω οδηγήσει ετσι για να εχω μια εικόνα.
Για ποιο μηχανάκι αναφέρεσαι γιατίδέν καταλαβα λιγο φίλε μου;χωρις να θελω να μειωσω το μηχανακι,αλλωστε ολα τα review το δοξαζουν και απο κοντα αποπνεει ποιοτητα που το ειχε φιλικο ζευγαρι στο οδοιπορικο.μου εκανε τρομερη εντυπωση στο κομματι μετα την αδριτσαινα(διαδρομη οδοιπορικου)η παρεα σταματησε διοτι ειχε ανεβασει θερμοκρασια.υπαρχει σχετικο videaki απο τον Σαββα.σαφως το κομματι ηταν στραμπουληκτο,αλλα τοσο πολυ σηκωνουν?
Σωστο, ομως την ιδια τιμη που την ειδες φιλε μου το vfr 12.000 [11.300 μετρητης πριν ανεβει ο φπα] και το versys 13.500 . ισως να κανω λαθοςΦίλε Βασίλη, αυτά είναι ανάλογα με τις ανάγκες σου, αν χρειάζεσαι να κάνεις χλμ με συνοδηγό το Z1000SX μάλλον δεν είναι το ιδανικό.
Τώρα όσο αφορά το Versys 1000, έχει ακριβώς την ίδια τιμή με το VFR 800 καινούργιο! Και έχει πραγματικά ένα εκπληκτικό μοτέρ και είναι πιο πολυχρηστική μοτοσυκλέτα απο το VFR. Πιο άνετη σαφώς και πιο εύκολη λόγω τιμονιού και για κάθε μέρα.
Εγώ προσωπικά την βρίσκω πολύ όμορφη αλλά εξίσου όμορφο είναι και το VFR στα μάτια μου.
Όσο αφορά το κόστος, σαν κόστος συντήρησης, βενζίνες, τέλη και ασφάλεια είναι το ίδιο πράγμα και οι 2 μοτοσυκλέτες. Μην σε επηρεάσουν αυτά στην απόφαση σου.
Θα σου πρότεινα να οδηγήσεις μηχανές πριν αποφασίσεις. Η άισθηση στο δρόμο είναι το απόλυτο κριτήριο, πέρα απο κάθε άλλο!
για το cross 880αρι με το μοτερ vfr...Για ποιο μηχανάκι αναφέρεσαι γιατίδέν καταλαβα λιγο φίλε μου;
και εγω γι αυτο λεω..Έχουμε καταλάβει όλοι ότι μιλάμε για αυτό το μηχανάκι;
VFR800X δε λέει ο τίτλος, ή εγώ δεν έχω καταλάβει κάτι;
Σε σύγκριση με το Versys 1000, προσωπικά το βρίσκω πιο όμορφο και αν είχα να διαλέξω μεταξύ των 2 θα πήγαινα για το VFR800X.
δεν καταλαβα ποιο μηχανάκι λες φιλε μου.για το cross 880αρι με το μοτερ vfr...
Σωστά για αυτό μιλάμε,κούκλα δεν είναι; ακριβή κούκλα θα μου πεις εεεεε και με το δίκιο σου,Έχουμε καταλάβει όλοι ότι μιλάμε για αυτό το μηχανάκι;
VFR800X δε λέει ο τίτλος, ή εγώ δεν έχω καταλάβει κάτι;
Σε σύγκριση με το Versys 1000, προσωπικά το βρίσκω πιο όμορφο και αν είχα να διαλέξω μεταξύ των 2 θα πήγαινα για το VFR800X.