Αγορα μηχανης VFR 800 X

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ρε φιλαράκι μου μας μπέρδεψες Λίγο και φταίει και η Honda με τα μπασταρδεμένα ονόματα της!!! χαχα

VFR 800 ξέρω αυτό..

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5840763/

Και έχει κάπου 13,5 χιλιάρικα.

Αυτό που λες έχει το μοτέρ του VFR αλλά λέγεται Crossrunner βασικά και έχουν βάλει και το VFR800X 'ετσι να μας μπερδευουν!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ναι πολλοι μπερδευτηκαμε με το VFR 800 (X) στν τιτλο του θεματος, θατανε καλυτερα να λεει Crossrunner.

[offtopic]
Σχετικα με το sport touring VFR800, η τελευταια γενια (7η) που βγηκε το 2014 λεγεται VFR800 F και δεν εισαγεται επισημα στην Ελλαδα απο τον Σακαρακη ο οποιος φερνει μονο το Crossrunner Χ, το VFR F μονο κατοπιν παραγγελιας. Ξερω μονο εναν που το εχει παρει απο εισαγωγεα για €13000. Πληροφοριακα, η προηγουμενη γενια (6η), 2002-2010 που πουλιοτανε μεχρι το 2013, λεγεται VFR800 VTEC (αυτο που εχω κι'εγω) και η προ-προηγουμενη γενια (5η), 1998-2001, λεγεται VFR800 FI γιατι ητανε το πρωτο ψεκαστο (τετοιο εχει ο Ανεστης @osonoupo). Οι προηγουμενες γενιες (1η-4η) ειχανε 750κ.εκ. και καρμπυρατερ, για πολλους η 4η γενια 1994-1997 θεωρειται το απωγειο των VFR.
[/offtopic]
 
Τελευταία επεξεργασία:
Reactions: est

moyrlos

Μέλος
Όνομα
βασιλης
Μοτό
vfr 800 x
Ναι πολλοι μπερδευτηκαμε με το VFR 800 (X) στν τιτλο του θεματος, θατανε καλυτερα να λεει Crossrunner.

[offtopic]
Σχετικα με το sport touring VFR800, η τελευταια γενια (7η) που βγηκε το 2014 λεγεται VFR800 F και δεν εισαγεται επισημα στην Ελλαδα απο τον Σακαρακη ο οποιος φερνει μονο το Crossrunner Χ, το VFR F μονο κατοπιν παραγγελιας. Ξερω μονο εναν που το εχει παρει απο εισαγωγεα για €13000. Πληροφοριακα, η προηγουμενη γενια (6η), 2002-2010 που πουλιοτανε μεχρι το 2013, λεγεται VFR800 VTEC (αυτο που εχω κι'εγω) και η προ-προηγουμενη γενια (5η), 1998-2001, λεγεται VFR800 FI γιατι ητανε το πρωτο ψεκαστο (τετοιο εχει ο Ανεστης @osonoupo). Οι προηγουμενες γενιες (1η-4η) ειχανε 750κ.εκ. και καρμπυρατερ, για πολλους η 4η γενια 1994-1997 θεωρειται το απωγειο των VFR.
[/offtopic]
Συγνωμη αν σας μπερδεψα παιδια μιλαω για το crossraner δεν ηταν αυτος ο σκοπος μου.το εχει παρει κανεις; η θα ειμαι μονος μου.παντως δεν κυκλοφορουν και πολλα.ελπιζω λογο κοστους και οχι κατι αλλο
 

kostasra

Ncλάτρης
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Nc750x
Συγνωμη αν σας μπερδεψα παιδια μιλαω για το crossraner δεν ηταν αυτος ο σκοπος μου.το εχει παρει κανεις; η θα ειμαι μονος μου.παντως δεν κυκλοφορουν και πολλα.ελπιζω λογο κοστους και οχι κατι αλλο
Το μηχανακι ειναι πολυ ωραιο κ καλο!
Αλλα πριν τα σκασεις κανε ενα τεστ ride να το δεις αν σου αρεσει οδηγικα ...
Και θα το ξανα πω κανε βολτα κ το NC :secret:
 

Θάνος.Κ

Σκουτεροtraveller
Περιοχή
Νότια Προάστια Αθηνών forever
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda SH 300i C-Abs
Αναλύσεις που προκύπτουν απο το 1/2 ωρο τεστ ντραιβ δε μπορούν να γίνουν. Αναβατης που θα έχει κανει δεκάδες χιλιομέτρων με το καθε μοντέλο μπορεί εαν ειναι αντικειμενικος αν δωσει μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.

Οδηγησε τα υποψήφια 3-4 μοντέλα που λες. Οποιο δεις οτι σου ταιριαζει με βαση τα θελω κ τα μπορω αυτό επέλεξε.

Πχ εγω γιαυτο ειμαι κατοχος του SH ... Οσο κ να θελω μεγαλυτερο μοτο ΔΕΝ μπορω οικονομικα να το εχω

Αν επέλεγα κατι μεγαλύτερο θα επέλεγα το NC λογω ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ κ πάλι.

55 ροπατα αλογα με καταναλωσεις 3,5-4,0 λιτρα φτανουν να ταξιδεψεις .

Αλλα εγω ειμαι ο Θανος Κ κ εσυ εισαι ο moyrlos ... Δυο διαφορετικοι ανθρωποι με διαφορετικα ενδεχομενως θελω κ διαφορετικα εισοδηματα κλπ κλπ
 

moyrlos

Μέλος
Όνομα
βασιλης
Μοτό
vfr 800 x
Το μηχανακι ειναι πολυ ωραιο κ καλο!
Αλλα πριν τα σκασεις κανε ενα τεστ ride να το δεις αν σου αρεσει οδηγικα ...
Και θα το ξανα πω κανε βολτα κ το NC :secret:
Καλημερα φιλε το εχω οδηγησει και μου αρεσε φοβερα το nc δεν το εχω κανει τεστ αλλα πιστευω οτι η διαφορα τους ειναι τεραστια .ευχαριστω
 

moyrlos

Μέλος
Όνομα
βασιλης
Μοτό
vfr 800 x
Αναλύσεις που προκύπτουν απο το 1/2 ωρο τεστ ντραιβ δε μπορούν να γίνουν. Αναβατης που θα έχει κανει δεκάδες χιλιομέτρων με το καθε μοντέλο μπορεί εαν ειναι αντικειμενικος αν δωσει μια πιο ολοκληρωμένη άποψη.

Οδηγησε τα υποψήφια 3-4 μοντέλα που λες. Οποιο δεις οτι σου ταιριαζει με βαση τα θελω κ τα μπορω αυτό επέλεξε.

Πχ εγω γιαυτο ειμαι κατοχος του SH ... Οσο κ να θελω μεγαλυτερο μοτο ΔΕΝ μπορω οικονομικα να το εχω

Αν επέλεγα κατι μεγαλύτερο θα επέλεγα το NC λογω ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ κ πάλι.

55 ροπατα αλογα με καταναλωσεις 3,5-4,0 λιτρα φτανουν να ταξιδεψεις .

Αλλα εγω ειμαι ο Θανος Κ κ εσυ εισαι ο moyrlos ... Δυο διαφορετικοι ανθρωποι με διαφορετικα ενδεχομενως θελω κ διαφορετικα εισοδηματα κλπ κλπ
Καλημερα και απο μενα συμφωνο σε αυτο που λες, οσο για το nc ηταν στις πρωτες σκεψεις μου το dct βεβαια.αν πηγαινα στο απλο θα ηθελα νατο τεσταρω με το νεο mto7 700 tracer
 

kostasra

Ncλάτρης
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Nc750x
Άμα καταφέρεις και ερωτευτείς το NC θα σε παραδεχτώ..

Που είναι η συγκίνηση, να τη βλέπεις και να σου τρέχουν τα σάλια, να ανοίγεις το γκάζι και να σου φεύγει και μια σταγονίτσα στο σλιπάκι..:roflmao::roflmao:

Εξάλλου γι αυτό καβαλάμε μοτουσλέτες νομίζω, η συγκίνηση και η κ@υλα είναι ο πρώτος λόγος.

Ω θεοί του Ολύμπου...!! Να δώσω 6700 να πάρω το ασθματικό και μέτριο σε περιφερειακά και ψιλοάσχημο CB500X, να δώσω και ακόμη 2500€ δηλαδή το σύνολο 9200€ και να καταλήξω με ένα μπασταρδεμένο μηχανακι με συμβατικό πηρούνι (νομίζω δεν έχει κάν Cartridge), μικρούλι ατσάλινο ψαλιδάκι και 50 και κάτι αλογάκια..

Όχι ρε φιλαράκι, μην μας το το κάνεις αυτό με τις Αμερικανιές! Αυτά τα κάνουν οι Αμερικανοι που έχουν λεφτά για πέταμα για να το παίξουν μούρες οτι κάτι έκανα! Αν κάποιος θέλει να κάνει καμιά μόντα και να δώσει λεφτά και να φτάσει τα 9000€ ας πάρει κάποιο μηχανακι που θα είναι μια σοβαρή βάση και να αξίζει τον κόπο..!
Εχεις απολυτο δικιο το Bandit τα εχει ολα αυτα χαχαχα.

Mε 77 αλογα που βαζουν φωτια στο οδοστρωμα!

Να πω οτι ειχες ενα οπλο θα το δεχομουν αλλα οχι και απο το Bandit !
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εχεις απολυτο δικιο το Bandit τα εχει ολα αυτα χαχαχα.

Mε 77 αλογα που βαζουν φωτια στο οδοστρωμα!

Να πω οτι ειχες ενα οπλο θα το δεχομουν αλλα οχι και απο το Bandit !
Αστοχη η σύγκριση αλλά να απαντήσω. Πρώτον δεν χρειάζεται να το κάνεις προσωπικό το θέμα. Δεν χρειάζεται να συγκρίνεις την μηχανή μου με οτιδήποτε γιατί δεν ήταν μέρος της συζήτησης. Αυτό απλά δείχνει όρεξη για μανούρα.

Αν είχες κάτι να απαντήσεις, το μήνυμα που απάντησα αφορούσε ένα CB500X ΠΟυ ένας Αμερικάνος έφτασε σε κοστολόγιο 9000€+ για να το βάζει χώμα και μου φάνηκε άστοχο τελείως. Εσένα σου άρεσε?

Παρόλα αυτά να απαντήσω και για το Bandit. Τα 86 άλογα στρόφαλο και και 77 άλογα τροχό του bandit σε σχέση με τα 47 άλογα στρόφαλο και 43 τροχό του CB500 αλλά και τα 55 άλογα στρόφαλο και 48 άλογα τροχό του NC750, Κάνουν το Bandit να φαίνεται όπλο μπροστά σε αυτά, χαχα

Βάλε άλλα 30 άλογα στο NC και πες μου αν δεν σου φανεί όπλο..:roflmao::roflmao:

Στο ενδιάμεσο ας κουβεντιάζουμε για την τρελή τεχνολογία που ρίχνοντας 20-25 άλογα σε ένα μοτέρ (βάλε ένα δικύλινδρο ΜΤ07 δίπλα π.χ. με 20 άλογα παραπάνω και ίδια διάταξη κινητήρα) κερδίζουμε 30% σε κατανάλωση..! Μεγάλες στιγμές για τη Honda..:UH:
 
Τελευταία επεξεργασία:

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Αλλα εγω ειμαι ο Θανος Κ κ εσυ εισαι ο moyrlos ... Δυο διαφορετικοι ανθρωποι κλπ κλπ
Εδω ΑΚΡΙΒΩΣ ειναι ολη η μαγεία του Κοσμου της Μοτοσυκλετας!...:)
Διοτι ΕΥΤΥΧΩΣ ο καθενας ειναι διαφορετικος με άλλα "θελω" και γουστα και ως εκ τουτου προκυπτει ενας Κοσμος με διαφορετικες μοτοσυκλετες που καθενας μας,γουσταρει πολυ τη μοτοσυκλετα επιλογης του και ολοι ειμαστε ευχαριστημενοι.:friendship:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εδω ΑΚΡΙΒΩΣ ειναι ολη η μαγεία του Κοσμου της Μοτοσυκλετας!...:)
Διοτι ΕΥΤΥΧΩΣ ο καθενας ειναι διαφορετικος με άλλα "θελω" και γουστα και ως εκ τουτου προκυπτει ενας Κοσμος με διαφορετικες μοτοσυκλετες που καθενας μας,γουσταρει πολυ τη μοτοσυκλετα επιλογης του και ολοι ειμαστε ευχαριστημενοι.:friendship:
Αυτό είναι αλήθεια. Η μηχανή είναι σαν τη γυναίκα, τα έχουμε πει.

Για χ-ψ λόγους δεν αρέσουν όλες οι μοτοσυκλέτες σε όλους, ακόμα ενδεχομένως και οι καλύτερες στα χαρτιά.

Εγώ πέρασα π.χ. απο πολλά Street παρόμοιας κατηγορίας και τελικά κατέληξα στο Bandit, δεν είναι το καλύτερο αλλά σε μένα αρέσει και δεν το αλλάζω.

τα υπολοιπα για άλογα και ροπές και πλαίσια είναι περισσότερο για συζήτηση.

Πρόσφατο παράδειγμα..

Φίλος καλός πήρε ένα Varadero 1000 το ψεκαστό. Είναι ψηλός και με αρκετά κιλά και τον βόλεψε πολύ η μηχανή. Τη γουστάρει πολύ.

Εγώ την καβάλησα και μου φάνηκε θεόβαρη και αδύναμη. Πολύ αργή σε γεωμετρία και πραγματικά σίδερο σε βάρος.

Άντε τώρα βγάλε άκρη.. Γενικά δεν υπάρχουν κανόνες αλλά στο καθαρά τεχνικό μέρος και το μέρος των προδιαγραφών και τα κοστολόγια μπορούμε να κάνουμε μια κουβέντα.

Κάποιες μηχανές για τα περιφερειακά τους και τα μοτέρ τους είναι ακριβές και κάποιες πιο σωστά τιμολογημένες. Παρόλα αυτά όταν έρθει η ώρα του ταμείου, καλύτερα να πάρεις αυτή που ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ και ας είναι πιο ακριβη ή με χειρότερο value for money παρά κάτι άλλο λόγω χρημάτων γιατί μετά θα την πουλήσεις όταν καταλάβεις πως δεν σου κάνει και πάλι ζημιωμένος θα σαι!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
...Γενικά δεν υπάρχουν κανόνες αλλά στο καθαρά τεχνικό μέρος και το μέρος των προδιαγραφών και τα κοστολόγια μπορούμε να κάνουμε μια κουβέντα...
Aκομα κι εκει Βαγγελη,το πορτοφολι καθενος ειναι προσωπικη υποθεση και ποσα εχεις και πως τα διαθετεις.Οποτε οτι και να συζητησουμε καποιος που θελει το Χ μηχανακι να το χρησιμοποιησει οπως θελει αυτος,ανεξαρτητα απο τις αντικειμενικες αποψεις ή αν αρεσει σε εμας ή οχι...θα το παρει.Οπως και στον τομεα των επιδοσεων.Σε αλλον αρεσει μια μοτο με λιγα αλογα και χαλαρους ρυθμους η για οικονομια η για βολτα ή για οποιους προσωπικους λογους,σε αλλους αρεσει να καβαλανε 200+ αλογα και να μην τα στριβουν ποτέ αλλά να τα στιβουν στις ευθειες,σε αλλους αρεσουν τα ροπατα σε αλλους τα γΛηγορα σε αλλους τα χωματινα κλπ κλπ...
Σαφως και κουβεντες γινονται πολλες,αποψεις εχουμε ολοι και σεβαστες απο ολους,αρκει να σεβεται τον συνομιλητη εννοειται...Αλλες κουβεντες καταληγουν συναινετικα αλλες σε διαμαχες αλλά οποια κι αν ειναι η καταληξη το ρεζουμε θα ειναι αυτο που λεμε.Οτι αν θελω εγω μια μοτο,ας λεει ο κοσμος οτι θελει,εμενα μου αρεσει και θα την παρω(αν εχω...)Το ιδιο κι εσυ κι ο αλλος και ολοι...Και καταληγουμε στο χαμογελο.Ειτε ως μοτοσυκλετα ειτε ως χρηση της.Αν βγαινει ευτυχια και χαμογελο ακομα και ενα ZZR1400 παει χωμα ακομα και ενα R1200GSA παει μονο για καφε...και ολοι ειναι ευτυχισμενοι,οι αλλοι απλα λεμε για να λεμε...
Αρα,αν το δουμε λιγο πιο σφαιρικα,ας παρει ο καθενας αυτο που θελει αμα τον ευχαριστει.Εγω θα του πω καλοταξιδο και καλοριζικο και να το χαιρεται.Και θα ειμαστε ολοι ευχαριστημενοι.
 

moyrlos

Μέλος
Όνομα
βασιλης
Μοτό
vfr 800 x
Ευχαριστω παιδια να ειστε παντα καλα γεροι και δυνατοι με πολλα ΚΑΙ ορθια χλμ.συμφωνο με οσα λετε,αλλα μια γνωμη παραπανω δεν εβλαψε ποτε κανενα.ανεβαζωντας το θεμα ο σκοπος μου δεν ηταν η κοντρα μεταξυ μας αλλα αυτο το κατι παραπανω που γνωριζει ο καθενας και μπορει να βοηθησει τον αλλον που ειναι πελαγομενος.καθε απαντηση δεκτη....
 

kostasra

Ncλάτρης
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Nc750x
Αστοχη η σύγκριση αλλά να απαντήσω. Πρώτον δεν χρειάζεται να το κάνεις προσωπικό το θέμα. Δεν χρειάζεται να συγκρίνεις την μηχανή μου με οτιδήποτε γιατί δεν ήταν μέρος της συζήτησης. Αυτό απλά δείχνει όρεξη για μανούρα.

Αν είχες κάτι να απαντήσεις, το μήνυμα που απάντησα αφορούσε ένα CB500X ΠΟυ ένας Αμερικάνος έφτασε σε κοστολόγιο 9000€+ για να το βάζει χώμα και μου φάνηκε άστοχο τελείως. Εσένα σου άρεσε?

Παρόλα αυτά να απαντήσω και για το Bandit. Τα 86 άλογα στρόφαλο και και 77 άλογα τροχό του bandit σε σχέση με τα 47 άλογα στρόφαλο και 43 τροχό του CB500 αλλά και τα 55 άλογα στρόφαλο και 48 άλογα τροχό του NC750, Κάνουν το Bandit να φαίνεται όπλο μπροστά σε αυτά, χαχα

Βάλε άλλα 30 άλογα στο NC και πες μου αν δεν σου φανεί όπλο..:roflmao::roflmao:

Στο ενδιάμεσο ας κουβεντιάζουμε για την τρελή τεχνολογία που ρίχνοντας 20-25 άλογα σε ένα μοτέρ (βάλε ένα δικύλινδρο ΜΤ07 δίπλα π.χ. με 20 άλογα παραπάνω και ίδια διάταξη κινητήρα) κερδίζουμε 30% σε κατανάλωση..! Μεγάλες στιγμές για τη Honda..:UH:
Το τι εκανε ο Αμερικλανος μας ειναι αδιαφορο...
Αλλωστε το παιδι δεν κοιτα καν το 500χ

Εμεις μιλησαμε για το NC σαν ενα συνολο και ναι ειναι κλασης μπροστα με πολλα αλλα που κυκλοφορουν.

Το μηχανακι κυκλοφορει απο το '12 και πουλα σα ζεστο ψωμακι χωρις κανενα μηχανικο προβλημα.
Δοκιμασμενο απο φιλους με 100.000+ km !
Δεν βγαζω τπτ απο το κεφαλι μου.

Για 7650€ που εχει σε εμπορο αξιζει με ταμπουνια!

Η ιδια η Χοντα λεει οτι μεχρι τα 120km ειναι πιο γρηγορο το NC700 κιολας απο το CBF600

που ειναι ιδια κατηγορια με το Bandit και εχουν παραπλησιες επιδοσεις.

οποτε για ποιο οπλο μιλας?

Και θα στο ξανα πω τα 55ps δεν ειναι πολλα αλλα η ροπη που ειναι 7κιλα στις 4500στροφες δεν τα βλεπεις πουθενα λιγα.
Ελα να ανοιξουμε απο σταση να δουμε που ειναι τα +30 αλογα.

Δεν εχω σκοπω να γραφω για μανουρα αλλα οταν ενας "φιλος" ρωτα τη γνωμη του ας εχει μια απαντηση απο καποιον που το εχει ή εστω απο καποιον που το εχει κανει βολτα.

tc-drift έγραψε:
Η σύγκριση με ένα NC 750 είναι τουλάχιστον ατυχής!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ακου φίλε μου, διάβασε ξανά τα μηνύματα προσεκτικά και βγάλε απο το κεφάλι σου το ενδεχόμενο κόλλημα που μπορεί να έχεις με την μοτοσυκλέτα σου επειδή την έχεις και την γουστάρεις.

Κανείς δεν εκρινε εσένα και τις επιλογές σου που είναι μια χαρά για τα δικά σου θέλω.

Τέθηκε ένα ζήτημα οτι το παλλικάρι σκέφτεται για CBF 1000. Και είπα πως η σύγκριση NC750 με CBF1000 είναι τουλάχιστον ατυχής! Το CBF 1000 έχει ΜΟΤΕΡΟΥΚΛΑ που σε κολλάει απο την επιτάχυνση, έχει ΦΡΕΝΑΡΕΣ που το NC δεν τις έχει ούτε στον ύπνο του και στρίβει και με τα μπούνια που το NC δεν θα προλάβει να δει τί το πέρασε.

Το NC φτιάχτηκε για οικονομία και είναι περισσότερο όχημα πόλης,σε αυτόν τον τομέα είναι εξαιρετικό. Εϊναι ελαφρύ, ζυγισμένο, άνετο σχετικά και φοβερά οικονομικό και με ένα συμπαθητικό μοτέρ το οποίο για μένα όπως είναι λίγο άψυχο για μοτοσυκλέτα γιατί εκεί που πάει και ροπιάζει, τελειώνει απότομα. το CBF 1000 είναι ένα Sport Touring ουσιαστικά με ΑΛΛΕΣ δυνατότητες.

Τώρα, εγώ απάντησα για το CB500 γιατί αναφέρθηκε στο θέμα. Δεν ξέρω αυτό που σε πείραξε εσένα, τέλοσπαντων

Όσο αφορά τί λέει η Honda και μπούρου μπούρου και όπλα κλπ κλπ που εγώ δεν είπα πουθενά κάτι τέτοιο.

Εγώ θα ήθελα απο σένα πέρα απο τί λέει η Honda να μου πεις απο τί άλλες μοτοσυκλέτες έχεις εμπειρία και τί γνώμη έχεις ΕΣΥ απο σύγκριση με άλλες μοτοσυκλέτες για το Μοτέρ του NC και γενικότερα σαν μηχανή.

Όσο αφορά να κάνουμε και κάνα ανοιγματάκι να δούμε τα 30 άλογα διαφορά, έλα σε έναν καφέ όπως τον χτεσινό στο περιστέρι με το NC, θα έρθω με το Bandit και κάνουμε ένα φιλικό ανοιγματάκι να δούμε τί διαφορές υπάρχουν, no problem..:friendship:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και προτού βάλεις και το χέρι στο Ευαγγέλιο για το τί λέει η Honda Και τί πιστευεις για ρίξε μια ματιά και σε αυτά τα 2 τα video και πες μου αν εντοπίζεις διαφορές..:)




Όσο για το CBF 600, τό είχα και αυτό, παρόμοιες επιδόσεις με το Bandit.

Όπως είπα όμως, οι πράξεις είναι καλύτερες, πες μου όποτε θες για άνοιγμα και εδώ είμαι.. Θέλω να δω εσύ που έχεις και το απλό το NC Πώς θα καταφέρεις να το κρατάς εκεί στις 4500-5000 rpm, σε αυτό το στενό κομμάτι στροφών που βγάζει τη δύναμη του καθώς το μοτέρ του δεν ακούγεται, δεν έχει κάποιο κραδασμό, δεν έχει αναλογικό στροφόμετρο να σε βοηθάει και ταυτόχρονα πρέπει να βλέπεις και τον δρόμο.
 

ta-sio

Μέλος
Όνομα
ΤΑΣΟΣ
Μοτό
HONDA NC750X το γκρι το αντβέτσιουρ...
yamaha virago 250
Βρε παιδια τι ψαχνετε τωρα...; Ο mAthosalas τα ειπε ολα σωστα. Αντι για κοντρες πατε για κανα καφεδακι ή καντε κανα ταξιδακι και μετα μαλωστε για το ποιο μαγαζι ειχε την καλυτερη μπριζολα, θεα και αν εχετε πιο αγριες διαθεσες παιξτε κανα superatou( το θυμαστε το παιχνιδακι με τις καρτες;)... Και το bandit και το NC και το CB500 και το Crossrunner θα σας πανε οπου θελετε.
Φιλε moyrlos ψαξε μονος σου την μηχανη που θελεις με βαση τις αναγκες, τα θελω και τα οικονομικα σου. Οτι και να παρεις δεν θα ειναι η απολυτη μηχανη και σιγουρα καπου θα κανεις συμβιβασμους. Το μονο σιγουρο οτι θα σε πανε εκει που θελεις και αν σου πουν οτι το μηχανακι σου δεν μπορει να κανει αυτο, το αλλο κτλ...ασε τους να λενε.
 

must

Μέλος
Όνομα
Άρης
Μοτό
C50,vfr800x crossrunner
Γειά στην παρεα ,νέος στο φόρουμ γράφτηκα μετά από αναζήτηση του φίλου που άνοιξε το θεμα σε άλλο σαιτ θα γράψω και εγώ επί του θέματος . Την μηχανή την έχω 13 μήνες προηγούμενη εμπειρία δεν είχα γιατί από c 50 πήγα εκεί. Από πλευρικούς ανέμους δεν την ακουει σχεδόν καθόλου τα φρένα είναι πολύ δυνατά και αξιόπιστα με το abs να παρεμβαίνει όπου το χρειάζεσαι και την λειτουργία την καταλαβαίνεις μόνο στο πόδι σου ( μονό το πίσω έχω χρειαστεί) στο δρόμο και στην συμπεριφορά της μότο δεν καταλαβαίνεις γιατί είναι τόσο ομαλή η λειτουργία του. Το γκάζι της δεν θα σε προδώσει ποτέ στις 7000 σας καταλαβαίνεις ότι κάτι αλλαζει vtec γαρ θόρυβος και γκάζι. Η ζελατίνα είναι αποτελεσματική μέχρι τα 90χλμ ( 1.80 )μετά όλα εξαρτωνται απ το κράνος σου.

Κατανάλωση τώρα 2 άτομα 200kg συν τριβαλιτσο Honda με ταχύτητα έως 160χλμ Αθήνα - Κέρκυρα 1,5 τεποζιτο (21 λίτρα το γέμισμα). Επιστροφή Κέρκυρα - Αθήνα 2 άτομα πάλι 1 κεντρική βαλίτσα πίσω ( τις άλλες τις έστειλα με το ΚΤΕΛ λόγο ατυχήματος) ταχύτητα μέχρι 210χλμ (8500σαλ είχε πολύ ακόμα) συνέχεια πάνω από 160χλμ με μερικά μικρά κομμάτια στην Πατρών - Αθηνών με κάτω από 100χλμ κατανάλωση 2 τεποζιτα. Στάση 1 και στις 2 περιπτώσεις. Δεν είναι street αλλά μπαίνει ( δεν κάνω σύγκριση).

Όταν ήταν να την πάρω είδα και το tracer ποιο ακριβό το crossrunner αλλά καμία φορά ότι πληρώνεις παίρνεις πιο ποιοτικό και αξιόπιστο ( είμαι βασικά Hondaκιας ). Η αίσθηση οδήγησης είναι εξαιρετική και δίνει την εντύπωση ότι την ξέρεις χρόνια. Θερμοκρασία από περιοδικά και τεστ που έχω διαβάσει τα ψυγεία έρχονται από τα αγωνιστικά μοντέλα της όπου και να την πας από μποτιλιάρισμα στη Αθήνα ή όπου αλλού δεν ανεβάζει ποτέ πάνω από 3 γραμμές ( μέση). Έχω 7000 χλμ πρόβλημα κανένα ( τα ηλεκτρονικά αν τα χρειάζεσαι παρεμβαίνουν εκεί που πρέπει ( στην 2 σκάλα είναι πιο ευαίσθητο). Στα τεστ είναι στα ίδια σε επιτάχυνση με το tracer και ας έχει 40 κιλά παραπάνω και μερικά άλογα λιγότερα ,μέχρι τα 130 αν δεν κάνω λάθος είναι ένα κλάσμα γρηγορότερο το Honda .

Και σιφτερ που της έβαλα αξίζει! Αν είναι κάτι ρωτά με και αν θυμηθώ κάτι που ξέχασα θα στο γράψω.
Τελευταίο είναι 782cc γιαυτό τα τέλη κυκλοφορίας είναι 50 Ευρ. ( η κλίμακα αλλάζει στα 785 ) και χαμηλότερη ασφάλεια από άλλα κυβικά .
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Είναι ένα μικρό φορουμάκι φίλων με σκουτερ, ένας φίλος πήγε απο SH300 σε Crossruner και επειδή ασχολείται αρκετά και το ψάχνει το θέμα υπάρχουν πολλά νήματα με συζητήσεις πάνω σε αυτό το μοντέλο με χρήσιμες πληροφορίες.

Σου δίνω το link

http://scooter-hellas-forum.forumgreek.com/f3-forum
 
Top Bottom