Μην άγχεσαι χρυσό μου,θα σε δείξω πως να το δέσειςΤελειώνει ο τενεκές με το λάδι, και έψαχνα πως θα φέρω πάνω...
"Αξίζει, 'φίλε' μου ,να Ζήσεις ένα Όνειρο
κι ας είναι ,η Φωτιά του να σε Κάψει..."
Ούτε οι φυλακές των Ιαπώνων χαλάνε;;;;...... αφήστε τη φυλακή του Ιάπωνα που δεν χαλάει πίσω !
Μεγάλη κουβέντα πραγματικά.Πάρτε εν ολίγης ΚΤΜ, BMW, Aprilia κτλ κτλ ευρωπαϊκά όσοι τα ληγουρεύεστε και αφήστε τη φυλακή του Ιάπωνα που δεν χαλάει πίσω !
[url=https://ibb.co/XJFF0bc][/URL]Μεγάλη κουβέντα πραγματικά.
Να σου χαλάσει το μηχανάκι και να το κάνεις Πρες παπιέ γιατί δεν έχεις λεφτά και χρόνο να το φτιάξεις.
Την κατάληξη την έχουμε δει με πολλαπλά και πανταχόθεν βιασμένα δίτροχα.
Κόψτε κάτι από τα όνειρα και βάλτε πορτοφόλια κάτω, μην σκοτώνετε μηχανάκια απλά για την μαγκιά του "είχα ταδεδεινασουξουμουξου, γαμουσε".
Η τέλος πάντων αν αποφασίσετε ότι ρημαδιό όλα αρκεί να γράψει η άδεια το ονοματάκι, η τιμή στην αγγελία να είναι αντίστοιχη, όχι "συλλεκτικό σκραπ μόνο δια γνώστες".
Για να τα λέμε όλα-όλα.
Η μόνη φυλακή που κανείς ποτέ δεν είχε δραπετεύσει, ούτε καν είχε προσπαθήσει να δραπετεύσει, είναι η Ρωσική και πριν Σοβιετική φυλακή στον παγωμένο Αρκτικό πού ήταν φυλακισμένος ο Ναβάλνι.Ούτε οι φυλακές των Ιαπώνων χαλάνε;;;;
Αυτό δεν το ήξερα!!!!
Μα τι χώρα είναι αυτή;;;;
Για την "black dolphin" μάλλον λες,ναι;Η μόνη φυλακή που κανείς ποτέ δεν είχε δραπετεύσει, ούτε καν είχε προσπαθήσει να δραπετεύσει, είναι η Ρωσική και πριν Σοβιετική φυλακή στον παγωμένο Αρκτικό πού ήταν φυλακισμένος ο Ναβάλνι.
Παντα ετσι δεν πρεπει να γινεται;κυπριακό το κάνατε
Επίσης αφού τα λέμε όλα μερικές φορές αδυνατούμε να καταλάβουμε κρίνοντας εκ ιδίων τα αλλότρια πως καθένας έχει σηκωμαρες μόνο βάσει ατομικών κριτηρίων.Μεγάλη κουβέντα πραγματικά.
Να σου χαλάσει το μηχανάκι και να το κάνεις Πρες παπιέ γιατί δεν έχεις λεφτά και χρόνο να το φτιάξεις.
Την κατάληξη την έχουμε δει με πολλαπλά και πανταχόθεν βιασμένα δίτροχα.
Κόψτε κάτι από τα όνειρα και βάλτε πορτοφόλια κάτω, μην σκοτώνετε μηχανάκια απλά για την μαγκιά του "είχα ταδεδεινασουξουμουξου, γαμουσε".
Η τέλος πάντων αν αποφασίσετε ότι ρημαδιό όλα αρκεί να γράψει η άδεια το ονοματάκι, η τιμή στην αγγελία να είναι αντίστοιχη, όχι "συλλεκτικό σκραπ μόνο δια γνώστες".
Για να τα λέμε όλα-όλα.
Βαγγέλη ωραία τα λες, απλά μιλάς για άλλο ζήτημα.Επίσης αφού τα λέμε όλα μερικές φορές αδυνατούμε να καταλάβουμε κρίνοντας εκ ιδίων τα αλλότρια πως καθένας έχει σηκωμαρες μόνο βάσει ατομικών κριτηρίων.
Κάποιος γνήσια και τίμια λαμβάνει απόλαυση και ευτυχία από την ξεγνοιασιά και την ανεμελιά περισσότερο ενδεχομένως από μια παθιαρα αλλά απαιτητική μοτοσυκλέτα . Δηλαδή ένα nc750x ας πούμε που καιει 3.5 λίτρα και δε σπάει δε χαλάει με τίποτα για αρκετούς είναι το καλύτερο δώρο σε όχημα. Με αυτό φτιαχνιονται.
Δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Δεν θέλουν όλοι να κάνουν από φωτιές σε πυρηνική έκρηξη αρκεί να έχουν προλάβει να βουτήξουν λίγο το μπισκότο στο γάλα.
Δεν διαφωνώ απλά αυτό που παίρνεις εσύ από το 950 δεν είναι αυτό που επιθυμούν όλοι αυτό απλά τονίζω. Το peace of mind,η χαμηλή κατανάλωση, η εύκολη συντήρηση είναι πάνω σε προτεραιότητες πολλών ανθρώπων από την ίδια την οδηγική απόλαυση που πραγματικά σε πολλούς απλά δεν υπάρχει καν σαν κριτήριο επιλογής.Βαγγέλη ωραία τα λες, απλά μιλάς για άλλο ζήτημα.
Είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό το
έχω λεφτά να κάνω το κομμάτι μου και θα κρατάω το 950 μου "χαρτί" όσο και αν στοιχίσει γιατί ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ
και το
τα μάζεψα ψίχουλο-ψίχουλο να πάρω 950 και στην πρώτη στραβή ξεκινάνε πασαλείμματα και μόλις γίνει τόσο χάλια που δεν μαζεύεται αγγελία "6000 ευρώ μοναδικό κομμάτι" πράγμα που είναι το πιο συχνό όπως μαθαίνει ο επόμενος.
Εγώ ήμουν από τους τυχερούς που πήρα ένα γρατζουνισμένο μεν ΟΚ μηχανικά δε 950, την φάση με την αντλία την θεωρώ ενοχλητική μεν, φτηνή και εύκολη επισκευή δε. Έκατσε πάνω σε πρόβλημα υγείας οπότε έμεινε άφτιαχτο, αλλά δεν είναι ότι δεν μπορώ να το κάνω (έστω, πληρώνοντας κάποιον μηχανικό), ούτε καθηλώθηκε από βλάβη (μιά χαρά βολτάρει και έτσι αποδεδειγμένα). Οπότε εξ ιδίων κρίνω ότι ένα ΚΑΛΟ 950 (ή 990 τελευταίας γενιάς όπως αυτό του Θένου) είναι εμπειρία που αν μπορείς να την ζήσεις καλό είναι να την βάλεις στο bucket list και το είπα πιο νωρίς στο νήμα.
Και όπου γράφω 950 βάλτε οτιδήποτε άλλο είναι "μηχανάκι στόχος", κάλλιστα μπορεί κάποιος να χρεπιάσει μιά Άφρικα, ένα Τ7 κλπ αν πασαλείβει τα πάντα επάνω του γιατί "τζαπάν δεν έχει ανάγκη".
Πάλι συζητάς για άλλο θέμα. Το CB500 ας πούμε δεν είναι τυχαία ψηλά στις πωλήσεις. Και μάλλον δεν νοιάζεται και πολύς κόσμος για "οδηγική απόλαυση" όσο και αν γκρινιάζει ο ΚΚ από πριν γεννηθώ για το θέμα.Δεν διαφωνώ απλά αυτό που παίρνεις εσύ από το 950 δεν είναι αυτό που επιθυμούν όλοι αυτό απλά τονίζω. Το peace of mind,η χαμηλή κατανάλωση, η εύκολη συντήρηση είναι πάνω σε προτεραιότητες πολλών ανθρώπων από την ίδια την οδηγική απόλαυση που πραγματικά σε πολλούς απλά δεν υπάρχει καν σαν κριτήριο επιλογής.
Δεν διαφωνώ σε αυτο που λες και προφανώς τα σχόλια μου εχουν και στοιχεία χιούμορ. Προφανώς πρεπει να υπάρχει στο πισω μερος του μυαλού μας οτι θα ερθει κάποιο απρόοπτο πιθανώς έξοδο. Το κόστος ειναι σημαντικός παράγοντας σε ολα. Απλά αυτο ισχύει για ολα τα μηχανάκια. Το δε σπάει δεν χαλάει του Ιάπωνα ισχύει επι το πλείστον αλλα οταν κατι χαλάσει ποσο κανει να φτιαχτεί δεν το συζητάμε συχνα εκει. Εναν αισθητήρα άλλαξα στο Kawasaki οσο το εχω το οποιο ηταν ενα καλώδιο με ενα ματάκι για να διαβάζει τι ταχύτητα υπαρχει στο κιβώτιο. 170 ευρω. Μην πουμε για χοντα μεριά ανταλλακτικά.. Εγω πιστευω πως ολα χαλάνε καποια στιγμη. Κατι πρεπει να δώσεις παραπάνω απο αυτα που υπολόγιζες εκτος και αν παιρνεις συνεχεια καινουριο να εισαι εντός εγγύησης.Πάλι συζητάς για άλλο θέμα. Το CB500 ας πούμε δεν είναι τυχαία ψηλά στις πωλήσεις. Και μάλλον δεν νοιάζεται και πολύς κόσμος για "οδηγική απόλαυση" όσο και αν γκρινιάζει ο ΚΚ από πριν γεννηθώ για το θέμα.
Το σχόλιο που έκανα ήταν επειδή έγραψε ο συνονόματος πιο πάνω ότι συναίσθημα πάνω από όλα, φωτιά στα υπόλοιπα. Όσο δουλεύει το μηχανάκι ισχύει, μόλις ο λογαριασμός χτυπήσει την πόρτα αλλάζει το τροπάριο ανάλογα του αν έχεις να πληρώσεις ή όχι.
Δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις πως μιλάω για άλλο θέμα. Ο φίλος από πάνω λέει συναίσθημα πάνω απ' όλα και φωτιά στα υπόλοιπα. Για κάποιους ισχύει. Δεν θα χαλαστουν ενδεχομένως αν πάθουν και αβαρίες επειδή η απόλαυση που παίρνουν υπερισχύει της ενδεχόμενης ταλαιπωρίας από ένα πιο ειδικό μηχάνημα. Η άλλη πλευρά του νομίσματος είναι πως κάποιο θέλουν το ακριβώς αντίθετο. Εσύ τώρα λες πως κάποιοι ξεκινάνε για συναίσθημα και στη πορεια χαλιονται από τις αβαρίες η δεν είχαν υπολογίσει χρηματικά τις απαιτήσεις. Οκ, μέρος της συζήτησης είναι ολα. Είναι κάτι εκτός θέματος?Πάλι συζητάς για άλλο θέμα. Το CB500 ας πούμε δεν είναι τυχαία ψηλά στις πωλήσεις. Και μάλλον δεν νοιάζεται και πολύς κόσμος για "οδηγική απόλαυση" όσο και αν γκρινιάζει ο ΚΚ από πριν γεννηθώ για το θέμα.
Το σχόλιο που έκανα ήταν επειδή έγραψε ο συνονόματος πιο πάνω ότι συναίσθημα πάνω από όλα, φωτιά στα υπόλοιπα. Όσο δουλεύει το μηχανάκι ισχύει, μόλις ο λογαριασμός χτυπήσει την πόρτα αλλάζει το τροπάριο ανάλογα του αν έχεις να πληρώσεις ή όχι.
Πάλι πας αλλού την συζήτηση...Δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις πως μιλάω για άλλο θέμα. Ο φίλος από πάνω λέει συναίσθημα πάνω απ' όλα και φωτιά στα υπόλοιπα. Για κάποιους ισχύει. Δεν θα χαλαστουν ενδεχομένως αν πάθουν και αβαρίες επειδή η απόλαυση που παίρνουν υπερισχύει της ενδεχόμενης ταλαιπωρίας από ένα πιο ειδικό μηχάνημα. Η άλλη πλευρά του νομίσματος είναι πως κάποιο θέλουν το ακριβώς αντίθετο. Εσύ τώρα λες πως κάποιοι ξεκινάνε για συναίσθημα και στη πορεια χαλιονται από τις αβαρίες η δεν είχαν υπολογίσει χρηματικά τις απαιτήσεις. Οκ, μέρος της συζήτησης είναι ολα. Είναι κάτι εκτός θέματος?