Αναζήτηση adventure μεσαίας κατηγορίας

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και εγώ υποκειμενικούς τους κρίνω όλους όσους κάνουν δοκιμές, αλλά δεν το βγάζουν άχρηστο όπως εσύ για παράδειγμα, αλλά μονόδρομο
Και τα είχαν 2-3 μέρες στα Άγραφα για δοκιμή, όχι μιση-μια ώρα
Για αυτό προτείνω στον Γιάννη να μην παίρνει και πολύ σοβαρά τις δικές μας "υποκειμενικές" απόψεις και να πράξει μόνος μετά από όσο γίνεται περισσότερες δοκιμες
Εγώ δεν το έβγαλα άχρηστο. Το έβγαλα πώς είναι το χειρότερο για μένα απο τα 4 που έβαλε στην λίστα. Δύσκολα υπάρχει πλέον άχρηστο μηχανακι. Λιγότερο καλό όμως υπάρχει.

Είναι σωστό on-off δηλαδή ένα 790 με WP APEX αναρτηση θεόξερη χωρίς ρυθμίσεις και φρένα που όλη σειρά μέχρι και τα Norden νιώθεις πώς πάσχουν απο φρένα?Δηλαδή Tuareg Και vstrom γιατί μου φάνηκε πως έιχαν φρενάρες μπροστά στο 790? ¨Απέκτησα ξαφνικά κόμπλεξ απέναντι στα KTM?!! Αναρτήσεις λέει σεταρισμένες για τον δρόμο!! Και το λέει αυτό ένας δημοσιογράφος και δεν σχολιάζει πώς αυτό είναι μια αποτυχία! Πες το ΝΤΕΜΕΚ On-off να τελειώνουμε.

Πάρτε ότι θέλετε, άσκοπες κουβέντες.

Εσύ πρώτος που ξέρεις πράγματα και απο μεσα και πως γράφονται τέτοιες αράδες έπρεπε να είσαι ο πρώτος που δεν θα έπαιρνες σοβαρά αυτά τα ΄΄τεστ΄΄.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ δεν το έβγαλα άχρηστο. Το έβγαλα πώς είναι το χειρότερο για μένα απο τα 4 που έβαλε στην λίστα. Δύσκολα υπάρχει πλέον άχρηστο μηχανακι. Λιγότερο καλό όμως υπάρχει.

Είναι σωστό on-off δηλαδή ένα 790 με WP APEX αναρτηση θεόξερη χωρίς ρυθμίσεις και φρένα που όλη σειρά μέχρι και τα Norden νιώθεις πώς πάσχουν απο φρένα?Δηλαδή Tuareg Και vstrom γιατί μου φάνηκε πως έιχαν φρενάρες μπροστά στο 790? ¨Απέκτησα ξαφνικά κόμπλεξ απέναντι στα KTM?!! Αναρτήσεις λέει σεταρισμένες για τον δρόμο!! Και το λέει αυτό ένας δημοσιογράφος και δεν σχολιάζει πώς αυτό είναι μια αποτυχία! Πες το ΝΤΕΜΕΚ On-off να τελειώνουμε.

Πάρτε ότι θέλετε, άσκοπες κουβέντες.

Εσύ πρώτος που ξέρεις πράγματα και απο μεσα και πως γράφονται τέτοιες αράδες έπρεπε να είσαι ο πρώτος που δεν θα έπαιρνες σοβαρά αυτά τα ΄΄τεστ΄΄.
Μην λέμε τα ίδια....υποκειμενικές απόψεις λενε-λεμε όλοι, αυτό είπα
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Εχει κάνεις εικόνα για την σελα του tuareg? Δικαβαλο ταξίδι με την στάνταρ σελα κάνεις δλδ η βελαζεις?
Βάζεις την κομφόρτ τις απριλια και είναι τιμιοτατη . Δικαβαλο δεν ξέρω βέβαια για μόνος όμως μια χαρά
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μην λέμε τα ίδια....υποκειμενικές απόψεις λενε-λεμε όλοι, αυτό είπα
Όπως τα λες. Απλές απόψεις. Γιναυτο προτού κάποιος αγοράσει προτείνω πάντα να κάνει καλά test ride να βγάλει ο ίδιος συμπέρασμα.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660

Εδώ ένα πρόσφατη ριβιου από κάτωχο με 5.500 χλμ ο οποίος έχει αλλάξει το πίσω ελατήριο με hyper pro . Εάν θέλεις να το δεις να πάρεις μια γνώμη
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εχει κάνεις εικόνα για την σελα του tuareg? Δικαβαλο ταξίδι με την στάνταρ σελα κάνεις δλδ η βελαζεις?
όλα.ειναι σχετικά με το μέγεθος των αναβατών.γενικα δεν είναι κακό αλλά υπάρχουν πολύ καλύτερα για δικαβαλο
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Εγώ πάντως από το παραπάνω άρθρο διαβάζοντας αυτό :

"Θέλεις να κάνεις sport οδήγηση, με sport συμπεριφορά και γκαζούκλα, και ηλεκτρονικά και μοναδική sport αίσθηση;
Η KTM 790 Adventure είναι μονόδρομος. Θα χάσεις μέρος της άνεσης στο χώμα, αλλά θα κάνεις εξαιρετικά τα πάντα.
Η Yamaha Tenere 700 World Raid είναι μονόδρομος για μεικτή τουριστική χρήση off road. Να κάνεις ταξίδια σε εθνική και επαρχιακή, να πηγαίνεις στο χώμα με αξιώσεις, να πας να γυρίσεις την Αφρική αφού περάσεις από την Ευρώπη. Σκέφτεσαι κάτι καλύτερο;
Η Suzuki V-Strom 800DE δείχνει να ταλαντεύεται ανάμεσα στις προαναφερθείσες, με έμφαση στα ταξίδια περιπέτειας, και στην καθημερινότητα, ως μία μοτοσυκλέτα ιδανική για λίγο απ’ όλα. Όχι όμως τόσο ανταγωνιστική στην άσφαλτο, ούτε και στο χώμα. Αλλά αποτελεί μία εξαιρετική βάση που με λίγες βελτιώσεις θα αλλάξει πλεύση.
Η Honda Transalp 750 είναι ξεκάθαρη: Δεν κοντράρει καμία από τις παραπάνω σε τίποτα. Είναι καλύτερη απ’ όλες, σε ένα συγκεκριμένο τομέα: Της πολυχρηστικότητας. Καλή στην πόλη, καλή στο ταξίδι, καλή στην επαρχιακή οδό, καλή στο χώμα. Πουθενά κακή, πουθενά η καλύτερη. Με ένα χαρακτήρα που εκτιμάται από όσους δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις."

Καταλαβαίνω ότι ωραιοποιείται μία κατάσταση ώστε να μην στεναχωρήσουμε κανέναν αλλά μία αλήθεια λέγεται. Η Yamaha Tenere 700 World Raid είναι μονόδρομος για μεικτή τουριστική χρήση off road. Νομίζω αυτή τους κέρδισε για αυτό που υπόσχεται. Ο όγκος της είναι ένα θέμα σημαντικό. Έχει πολύ μπούγιο είναι η αλήθεια. Φαίνεται όμως καλοστημένη.

Με στεναχωρεί πάντως που μία χωμάτινη εταιρεία όπως η ΚΤΜ έρχεται τόσο κάτω σε κατάταξη στο χώμα. Επίσης είναι κρίμα που δεν συμμετέχει το tuareg στο συγκριτικό.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ πάντως από το παραπάνω άρθρο διαβάζοντας αυτό :

"Θέλεις να κάνεις sport οδήγηση, με sport συμπεριφορά και γκαζούκλα, και ηλεκτρονικά και μοναδική sport αίσθηση;
Η KTM 790 Adventure είναι μονόδρομος. Θα χάσεις μέρος της άνεσης στο χώμα, αλλά θα κάνεις εξαιρετικά τα πάντα.
Η Yamaha Tenere 700 World Raid είναι μονόδρομος για μεικτή τουριστική χρήση off road. Να κάνεις ταξίδια σε εθνική και επαρχιακή, να πηγαίνεις στο χώμα με αξιώσεις, να πας να γυρίσεις την Αφρική αφού περάσεις από την Ευρώπη. Σκέφτεσαι κάτι καλύτερο;
Η Suzuki V-Strom 800DE δείχνει να ταλαντεύεται ανάμεσα στις προαναφερθείσες, με έμφαση στα ταξίδια περιπέτειας, και στην καθημερινότητα, ως μία μοτοσυκλέτα ιδανική για λίγο απ’ όλα. Όχι όμως τόσο ανταγωνιστική στην άσφαλτο, ούτε και στο χώμα. Αλλά αποτελεί μία εξαιρετική βάση που με λίγες βελτιώσεις θα αλλάξει πλεύση.
Η Honda Transalp 750 είναι ξεκάθαρη: Δεν κοντράρει καμία από τις παραπάνω σε τίποτα. Είναι καλύτερη απ’ όλες, σε ένα συγκεκριμένο τομέα: Της πολυχρηστικότητας. Καλή στην πόλη, καλή στο ταξίδι, καλή στην επαρχιακή οδό, καλή στο χώμα. Πουθενά κακή, πουθενά η καλύτερη. Με ένα χαρακτήρα που εκτιμάται από όσους δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις."

Καταλαβαίνω ότι ωραιοποιείται μία κατάσταση ώστε να μην στεναχωρήσουμε κανέναν αλλά μία αλήθεια λέγεται. Η Yamaha Tenere 700 World Raid είναι μονόδρομος για μεικτή τουριστική χρήση off road. Νομίζω αυτή τους κέρδισε για αυτό που υπόσχεται. Ο όγκος της είναι ένα θέμα σημαντικό. Έχει πολύ μπούγιο είναι η αλήθεια. Φαίνεται όμως καλοστημένη.

Με στεναχωρεί πάντως που μία χωμάτινη εταιρεία όπως η ΚΤΜ έρχεται τόσο κάτω σε κατάταξη στο χώμα. Επίσης είναι κρίμα που δεν συμμετέχει το tuareg στο συγκριτικό.
Μην στεναχωριεσαι για τίποτα.
Ο μέσος αναβάτης ότι ανάρτηση και να φοράει το μηχανάκι του, δεν πρόκειται να την φέρει στα όρια και όποιος δεν είναι ικανοποιημένος μπορεί πολύ εύκολα να επέμβει και να την φέρει στα μέτρα του.
Ούτε το Τενερε έχει τίποτα σπουδαίες αναρτήσεις, που θεωρείται καλό στο χώμα...για παράδειγμα.
 

Reinmeister

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SUZUKI GSX 1000S 2018
Από τους τρείς ιάπωνες ,όποιον και να πάρεις θα είσαι μια χαρά...Οδήγησε και τους τρείς και όποιον σου "κάτσει" καλύτερα πάρτον...
Οπωσδήποτε test ride...5 λεπτά οδήγησης θα σου πουν ότι δεν θα σου πει κανένα τέστ τρίτου...
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Αν θες την γνώμη μου , θα σου έλεγα να σκεφτείς λίγο την χρήση που θα κάνεις με το μηχανάκι. Θα είναι για κάθε μέρα και εξορμήσεις το ΣΚ ; Θα είναι δεύτερο μηχανάκι μόνο για ΣΚ; Θα κάνεις συχνά δικάβαλα ταξίδια φορτωμένος;
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Αν θες την γνώμη μου , θα σου έλεγα να σκεφτείς λίγο την χρήση που θα κάνεις με το μηχανάκι. Θα είναι για κάθε μέρα και εξορμήσεις το ΣΚ ; Θα είναι δεύτερο μηχανάκι μόνο για ΣΚ; Θα κάνεις συχνά δικάβαλα ταξίδια φορτωμένος;
Τα παντα εκτος απο δικαβαλα ταξιδια. Σκοπός μου ειναι να εχω ενα μηχανάκι για οσα περισσότερα μπορω. Το χώμα που θελω δεν ειναι μονοπάτια. Τουλαχιστον ετσι το εχω στο μυαλο μου. Εκδρομικό χωμάτινο, επαρχιακό δίκτυο αλλα και καθημερινό.
Μην στεναχωριεσαι για τίποτα.
Ο μέσος αναβάτης ότι ανάρτηση και να φοράει το μηχανάκι του, δεν πρόκειται να την φέρει στα όρια και όποιος δεν είναι ικανοποιημένος μπορεί πολύ εύκολα να επέμβει και να την φέρει στα μέτρα του.
Ούτε το Τενερε έχει τίποτα σπουδαίες αναρτήσεις, που θεωρείται καλό στο χώμα...για παράδειγμα.
Σιγουρα δεν μπορούμε ολοι να τα τερματίσουμε αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν εχουν και διαφορετική φιλοσοφία στο στήσιμο τους απο την αρχη. Και γνώμη μου ειναι να καταλήξω σε ενα πιο ολοκληρωμένο σύνολο πανω στο οποιο αργοτερα αν χρειαστει να κανω βελτιώσεις αλλα οχι με το Καλημερα. Με βαση την χρήση μου θεωρω σωστη επιλογή το τουαρεγκ. Απλα δεν με τρελαίνει απο αισθητικής μεριάς το μούτρο του και εχω ενδοιασμούς για το κομματι αξιοπιστίας το οποιο δεν εχω αποσαφηνίσει αν θα ειναι το μηχανάκι για το οποιο θα κανω τις υποχωρήσεις που χρειάζονται για να παρω.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Νομίζω ότι το tuareg είναι το πιο πλήρες σύνολο σε αυτά που ζητάς. Είναι πιο σωστά ζυγισμένο από το tenere και στα γούστα μου πιο όμορφο από το ktm .
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αφού πετάμε (και) τρολ απαντήσεις, MV Agusta 900 karioli edition γιατί αυτό που περιγράφεις είναι μια χαρά, άσφαλτος κόλαση και χώμα δεν έχει όχι σε διέλευση από χωματόδρομο.

Μην μου πεις ότι είναι ακριβή, είπα troll απάντηση.

Από όσα αναφέρονται, σβήνουν όλα τα με σαμπρέλες αν μιλάμε για κυρίως ασφάλτινη χρήση, σβήνει το όνειρο του Φοίνικα γιατί τα είπε ωραία ο VagLee αλλού, σβήνει το "ασφάλτινο" vstrom με τις χυτές ζάντες γιατί δεν έχει φώτα.

"Ακριβή" λύση το Tuareg και για "φθηνή" λύση θα περίμενα λίγο να δω το voge 900 από κοντά.
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
KTM 890 Adventure R
Ξεφυγε πολύ το πράγμα εκεί.

Και εδώ πολύ ωραία η σειρά όλη με 690,700,701 αλλά πάμε πολύ στο χωμάτινο. Αυτή την κατηγορία την κοιτούσα πριν 15 χρόνια και τώρα σαν δεύτερο αργότερα.

Αφού πετάμε (και) τρολ απαντήσεις, MV Agusta 900 karioli edition γιατί αυτό που περιγράφεις είναι μια χαρά, άσφαλτος κόλαση και χώμα δεν έχει όχι σε διέλευση από χωματόδρομο.

Μην μου πεις ότι είναι ακριβή, είπα troll απάντηση.

Από όσα αναφέρονται, σβήνουν όλα τα με σαμπρέλες αν μιλάμε για κυρίως ασφάλτινη χρήση, σβήνει το όνειρο του Φοίνικα γιατί τα είπε ωραία ο VagLee αλλού, σβήνει το "ασφάλτινο" vstrom με τις χυτές ζάντες γιατί δεν έχει φώτα.

"Ακριβή" λύση το Tuareg και για "φθηνή" λύση θα περίμενα λίγο να δω το voge 900 από κοντά.
Ομολογώ ότι τα σχόλια σου ορισμένες φορές μπορεί να τα γράφεις και με κάποιο κώδικα προγραμματισμού. χρειάστηκα να το διαβάσω δυο τρεις φορές για να καταλάβω. :p


Οι ψήφοι πάνε τουαρεγκ περισσότερο. Και η λογική αυτό λέει. Τι θα γίνει όμως μετά το πέρας της εγγύησης σκέφτομαι. Πολλά ηλεκτρονικά τα οποία από την μία τα θέλουμε από την άλλη βλέποντας πως λειτουργούν τα προιόντα τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια αναρωτιέμαι το χρόνο ζωής και το κόστος αντικατάστασης τους. Αντίθετα στο τενερέ μου αρέσει που το έχουν κρατήσει πιο απλό. Συν του ότι έχουν ένα αρκετά καλό κινητήρα που είναι αυτό που ακριβώς μου αρέσει σαν λειτουργία και μου αρκεί. Δεν έχει τα ξεσπάσματα του ΚΤΜ προφανώς αλλά είναι ικανοποιητικό. Και ανάμεσα στα δύο (Τενερε - τουαρεγκ) από άποψη μοτέρ η διαφορά δεν είναι χαοτική.
 
Top Bottom