Αναζήτηση adventure μεσαίας κατηγορίας

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Για να φτάσεις κάποιος να αλλάξει τρόπο με τον οποίο σκέφτεται στο τι θα αγοράσει πρέπει να έχει αποκτήση την εμπειρία χρήσης. Και επίσης η λογική του κάθε αγοραστή κάθε φορά διαφοροποιείται αναλόγως των αναγκών. Ειδικά στους μοτοσυκλετιστές επειδή η χρήση της κάθε μηχανής ακόμα και της ίδιας κατηγορίας εξαρτάται από πολλούς παράγοντες με κύριο του πως ταιριάζει στον καθένα σωματοδομκά και ψυχολογικά κατά την λειτουργία της, την περίδο αγοράς, τον ελεύθερό του χρόνο την διάθεση και τα οικονομικά του και πολλά άλλα με κυριότερο όμως τον διάολο που ονομάζεται car.gr οι σκέψεις αλλάζουν μέρα με την μέρα. Το να φτάσει κάποιος ο οποίος παίρνει χαρά από την οδήγηση της μοτοσυκλέτας του (και δεν την έχει για να γλυτώνει απλά χρόνο στην καθημερινότητα) στο σημείο να διαλέξει μία μοτοσυκλέτα και να μείνει με αυτήν για 20 χρόνια (π.χ. hondaiοι Africanοι 750 και Transalpαίοι 650) είναι κάτι το οποίο θέλει πολύ εσωτερική δουλειά. Και για την δική μου ψυχοσύνθεση ενώ θα ήθελα πολύ να φτάσω σε αυτό το σημείο θεωρώ πως πρέπει να περάσω πρώτα από τα 40 κύματα.

Επειδή και εγώ με το κομμάτι μοτοσυκλέτα έμπλεξα μεγαλύτερος ηλικιακά απ'οτι οι περισσότεροι λόγω αρχικά συνθηκών οικογένειας (που ήταν οκ να οδηγάω ακράνοτος παπί αλλά για μηχανή ούτε λόγος - θα σκοτωθείς- ,άλλο θέμα αυτό) και αργότερα λόγω οικονομικών αδυνατοτήτων, παρόλα αυτά ένα αμαξάκι το είχα με την υποστήριξη της οικογένειας γιατί το αμάξι ήταν ασφαλές. Και εκεί όμως το μυαλό μου ήθελε όχι ένα fiat panda αλλά την alfa την καλή την 147 που στρίβει που είναι γρήγορη για τα λεφτά που κάνει κτλ κτλ. Σε συζήτηση λοιπόν με τον πατέρα μου τότε προσπαθώντας να μου αλλάξει γνώμη για τις επιλογές που έκανα, που κατά την γνώμη του θα με έβαζαν σε μπελάδες οικονομικούς και εν τέλει δεν θα χαιρόμουν το αμαξάκι μου του απάντησε ο νέος εγώ " Ξέρεις κάτι; ξέρω ότι 99.9% έχεις δίκιο. Αν δεν το δω στην πράξη όμως δεν θα μπορέσω να αποκτήσω την γνώση που έχεις και να μου γίνει βίωμα". Δεν είχε πλέον να μου πει κάτι γιατί ήξερε ότι έτσι λειτουργώ.

Και αυτό συνεχίζει μέχρι και σήμερα. Πολύ πιο απλά το ρητό λέει "Αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις" . Έτσι θεωρώ μόνο ότι κάποιος μπορεί να φτάσει στο σημείο αποκτώντας τις όποιες εμπειρίες από τα όποια μηχανάκια έχει στην κατοχή του να βγάλει συμπέρασμα για το τι του δίνει την μεγαλύτερη ευχαρίστηση. Πολλοί είναι εκείνοι που με το NC750 γράφουν χλμ αβίαστα χωρίς προβλήματα χωρίς συμπλέκτες χωρίς φρένα και παίρνουν την μέγιστη ικανοποίηση γιατί η χαρά τους βρίσκεται αλλού. Άλλοι παίρνουν ευχαρίστηση από την κόντρα στο φανάρι με το παπί το τακεκάβα και την ζεμπρινγκ (Δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμα αυτά βέβαια).

Σίγουρα όλοι χαλιούνται με τις αβαρίες και δημιουργείται ένα αίσθημα ανασφάλειας μετά για κάποιο διάστημα. Το αποτέλεσμα όμως της γενικότερης χρήσης δεν μπορεί να αποτυπωθεί μόνο από τις αβαρίες. Όντως αν είναι Κάθε Τρίτη Μάστορα γάμησέ τα. Απλά νομίζω ότι έχει αλλάξει αυτό με τα χρόνια. Απλά θεωρώ το ίδιο πιθανό να συμβεί σε ένα μεταχειρισμένο οποιασδήποτε μάρκας όπου ο προηγούμενος ή οι προηγούμενοι δεν ήταν όπως πρέπει απέναντι στο μηχανάκι τους. Και ξαναλέω ειδικά αν παίξεις το χαρτί "λογική" και δεν σου βγει εκεί είναι ακόμα χειρότερο "γιατί από μέσα σου θα λες αν ήταν έτσι ας είχα παίξει με το "αίσθημα".

Σόρυ για το σεντόνι - είχα πρωινές εμπνεύσεις.
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Round 3 - Fight

Επειδή το car.gr είναι μεγάλο διαόλι και οι σκέψεις που σου χώνει είναι και αυτές ικανές να σε φέρουν σε δύσκολη θέση συνεχίζουμε και ψαχνόμαστε .. "Ένας φίλος λοιπόν από το χωριό" , όχι εγώ :cool: έχει αρχίσει και μπαίνει σε σκέψεις για καινούριο μιας και αυτά που κοιτούσε ως μεταχειρισμένα στην καλύτερη 15ετίας ίσως να μην αξίζουν συγκριτικά με ένα καινούριο τα χρήματα που ζητάνε οι υποψήφιοι πωλητές. Αργεί να φύγει και το δικό του οπότε ψάχνεται. Στην κατηγορία αυτή λοιπόν οι επιλογές του είναι :

  1. Yamaha Tenere 700 (και τα world μέσα)
  2. Aprilia Tuareg 660
  3. KTM 790 Adventure
  4. Suzuki V-strom 800 DE
Οι επιλογές σε μεταχειρισμένο είναι KTM 990 adventure και BMW F800GS. Η λογική λέει τα λεφτά της αγοράς τους + ένα καλό σέρβις + πρόβλεψη για τυχόν ελλείψεις ή αβαρίες μέσα στην χρονιά = προκαταβολή για νέο και δόσεις από εκεί και πέρα. Το ύψος της δόσης και το διάστημα αποπληρωμής ακόμα είναι σε γκρίζα ζώνη κατεχόμενη από την έγκριση της υπουργού εξωτερικών αλλά η πρεσβεία μας έχει καλό διπλωματικό σώμα οπότε υπάρχουν ελπίδες να τρυπώσουμε κ εκεί.

Είναι νωρίς ακόμα αλλά ας κάνουμε ένα ματσάκι για το ποιο προτείνει ο καθένας και γιατί .

Disclaimer : Το τρανσαλπ δεν μπήκε εννοείται στη λίστα δεν χρειάζεται αιτιολόγηση, και το vstrom οριακα μπήκε.
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Έχεις την δυνατότητα να πας σε όλα αυτά καινούργια και πετάς 990 και f800 ?? Γιατί ?
Δεν ξέρω ακόμα αν την έχω την δυνατότητα.. Αλλά των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Round 3 - Fight

Επειδή το car.gr είναι μεγάλο διαόλι και οι σκέψεις που σου χώνει είναι και αυτές ικανές να σε φέρουν σε δύσκολη θέση συνεχίζουμε και ψαχνόμαστε .. "Ένας φίλος λοιπόν από το χωριό" , όχι εγώ :cool: έχει αρχίσει και μπαίνει σε σκέψεις για καινούριο μιας και αυτά που κοιτούσε ως μεταχειρισμένα στην καλύτερη 15ετίας ίσως να μην αξίζουν συγκριτικά με ένα καινούριο τα χρήματα που ζητάνε οι υποψήφιοι πωλητές. Αργεί να φύγει και το δικό του οπότε ψάχνεται. Στην κατηγορία αυτή λοιπόν οι επιλογές του είναι :

  1. Yamaha Tenere 700 (και τα world μέσα)
  2. Aprilia Tuareg 660
  3. KTM 790 Adventure
  4. Suzuki V-strom 800 DE
Οι επιλογές σε μεταχειρισμένο είναι KTM 990 adventure και BMW F800GS. Η λογική λέει τα λεφτά της αγοράς τους + ένα καλό σέρβις + πρόβλεψη για τυχόν ελλείψεις ή αβαρίες μέσα στην χρονιά = προκαταβολή για νέο και δόσεις από εκεί και πέρα. Το ύψος της δόσης και το διάστημα αποπληρωμής ακόμα είναι σε γκρίζα ζώνη κατεχόμενη από την έγκριση της υπουργού εξωτερικών αλλά η πρεσβεία μας έχει καλό διπλωματικό σώμα οπότε υπάρχουν ελπίδες να τρυπώσουμε κ εκεί.

Είναι νωρίς ακόμα αλλά ας κάνουμε ένα ματσάκι για το ποιο προτείνει ο καθένας και γιατί .

Disclaimer : Το τρανσαλπ δεν μπήκε εννοείται στη λίστα δεν χρειάζεται αιτιολόγηση, και το vstrom οριακα μπήκε.
Με σειρά προτίμησης
1)Vstrom 800 (μοτέρ, αναρτήσεις, φρένα, ζύγισμα/στήσιμο, θέση οδήγησης, δυνατότητα 2καβαλο φόρτωμα, αξιοπιστία)
2)Aprilia Tuareg (ελαφριά αίσθηση, αναρτήσεις, φρένα, ζύγισμα/στήσιμο, ηλεκτρονικά)
3)Yamaha Tenere (δοκιμασμένο σκυλί αξιόπιστο, εύκολο, κλασσικό πλεον σε ομορφιά, μεταπώληση)
4)KTM 790 (δεν μου άρεσε). Σώζεται ίσως λίγο απο το μοτέρ. Αναρτήσεις/φρένα μέτριο. Και με ερωτηματικό τα συχνά τελευταία φαινόμενα με τους εκκεντροφορους KTM αν αφορούν μόνο τα Αυστριακά μοτέρ ή επηρεάζονται και τα CFmoto μοτέρ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Με σειρά προτίμησης
1)Vstrom 800 (μοτέρ, αναρτήσεις, φρένα, ζύγισμα/στήσιμο, θέση οδήγησης, δυνατότητα 2καβαλο φόρτωμα, αξιοπιστία)
2)Aprilia Tuareg (ελαφριά αίσθηση, αναρτήσεις, ζύγισμα/στήσιμο, ηλεκτρονικά)
3)Yamaha Tenere (δοκιμασμένο σκυλί αξιόπιστο, εύκολο, κλασσικό πλεον σε ομορφιά, μεταπώληση)
4)KTM 790 (δεν μου άρεσε). Σώζεται ίσως λίγο απο το μοτέρ. Αναρτήσεις/φρένα μέτριο. Και με ερωτηματικό τα συχνά τελευταία φαινόμενα με τους εκκεντροφορους KTM αν αφορούν μόνο τα Αυστριακά μοτέρ ή επηρεάζονται και τα CFmoto μοτέρ.
Βάζεις πρώτο το Strom? Δεν το έχω οδηγήσει. ούτε και το 790. Είναι όντως τόσο καλό ανάμεσα στα άλλα σαν σύνολο ; Εγώ κολλάω αρκετά στο αισθητικό να πω την αλήθεια στο συγκεκριμένο περισσότερο. Και εμένα το 790 δεν μπορώ να πω ότι με τρελαίνει και σαν θέση οδήγησης δεν μου πολυκάθεται στατικά απλά ήλπιζα οδηγόντας το να άλλαζα γνώμη. Για αναρτήσεις ενώ στην αρχή άκουγα ότι είναι τέλειο και δεν χρειάζεται ρυθμίσεις κ τέτοια στην πορεία ακούω ότι δεν.. Αυτό με τα μοτέρ. Σε λίγο θα λέμε μακάρι να είναι κινέζικο .. τα έχουν κάνει πτνα όλα στο ματιχόφεν.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Μην το ψάχνεις υπερβολικά στο θέμα αναρτήσεων , από ασφάλτινο versys έρχεσαι... ό,τι και να πάρεις από αυτά θα σου είναι ΥΠΕΡαρκετό. Καβάλα τα και όποιο σου ταιριάξει καλύτερα , τσίμπα το.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βάζεις πρώτο το Strom? Δεν το έχω οδηγήσει. ούτε και το 790. Είναι όντως τόσο καλό ανάμεσα στα άλλα σαν σύνολο ; Εγώ κολλάω αρκετά στο αισθητικό να πω την αλήθεια στο συγκεκριμένο περισσότερο. Και εμένα το 790 δεν μπορώ να πω ότι με τρελαίνει και σαν θέση οδήγησης δεν μου πολυκάθεται στατικά απλά ήλπιζα οδηγόντας το να άλλαζα γνώμη. Για αναρτήσεις ενώ στην αρχή άκουγα ότι είναι τέλειο και δεν χρειάζεται ρυθμίσεις κ τέτοια στην πορεία ακούω ότι δεν.. Αυτό με τα μοτέρ. Σε λίγο θα λέμε μακάρι να είναι κινέζικο .. τα έχουν κάνει πτνα όλα στο ματιχόφεν.
Εγώ ξετρελάθηκα με το Vstrom και μου άρεσε επίσης πάρα πολύ το Tuareg. Βρήκα το tenere τίμιο αλλά λίγο χλιαρό και το 790 προς το κακό.

Το αισθητικό καλώς ή κακώς είναι μεγάλο κεφάλαιο για πολλούς. Αν δεν σου αρέσει καθόλου το Strom δεν βλέπω πώς γίνεται να το παίρνεις. Αλλά για μένα είναι το πιο ολοκληρωμένο. Μπορείς να το οδηγήσεις και να έχεις την δική σου άποψη!

Το 790 τί να πω. Απο φρένα μέχρι αναρτήσεις μου φάνηκε σαν άντε φτιάχτε ένα μηχανάκι στα 11.700 να πάρουμε μερίδιο στην κατηγορία εκεί και ας βγει όπως να ναι. Μην το συγκρίνουμε με τα προηγούμενα 790 ειδικά τα R. Αυτές οι WP οι APEX που φοράει το 790 μου έχουν κάτσει στο λαιμό σε όποιο τις καβαλάω, όπως και το 390 έχει τις ίδιες. Μου φαίνονται τόσο ξερές σε αίσθηση, δεν μου αρέσουν καθόλου.
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Μην το ψάχνεις υπερβολικά στο θέμα αναρτήσεων , από ασφάλτινο versys έρχεσαι... ό,τι και να πάρεις από αυτά θα σου είναι ΥΠΕΡαρκετό. Καβάλα τα και όποιο σου ταιριάξει καλύτερα , τσίμπα το.
Το πιστεύω αυτό που λες αλλά είχα και ένα dakarάκι το οποίο δεν μου έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις από άποψη ανάρτησης "χωμάτινου" συνόλου. βέβαια το χειρότερο σημερινό onoff είναι απείρως καλύτερο από το dakar εκείνης της εποχής. Και επειδή για τα δεδομένα μου η κίνηση αυτή είναι επένδυση σοβαρή το ψάχνω ώστε να μην μπω άμεσα σε αλλες αναζητήσεις. Όσο μπορώ. Και ένας λόγος που σκέφτομαι και το αισθητικό κομμάτι πέρα από το κομμάτι χαρακτηριστικών είναι και αυτός.

Εγώ ξετρελάθηκα με το Vstrom και μου άρεσε επίσης πάρα πολύ το Tuareg. Βρήκα το tenere τίμιο αλλά λίγο χλιαρό και το 790 προς το κακό.

Το αισθητικό καλώς ή κακώς είναι μεγάλο κεφάλαιο για πολλούς. Αν δεν σου αρέσει καθόλου το Strom δεν βλέπω πώς γίνεται να το παίρνεις. Αλλά για μένα είναι το πιο ολοκληρωμένο. Μπορείς να το οδηγήσεις και να έχεις την δική σου άποψη!

Το 790 τί να πω. Απο φρένα μέχρι αναρτήσεις μου φάνηκε σαν άντε φτιάχτε ένα μηχανάκι στα 11.700 να πάρουμε μερίδιο στην κατηγορία εκεί και ας βγει όπως να ναι. Μην το συγκρίνουμε με τα προηγούμενα 790 ειδικά τα R. Αυτές οι WP οι APEX που φοράει το 790 μου έχουν κάτσει στο λαιμό σε όποιο τις καβαλάω, όπως και το 390 έχει τις ίδιες. Μου φαίνονται τόσο ξερές σε αίσθηση, δεν μου αρέσουν καθόλου.
Αν έχουν αντίστοιχη λειτουργία με του 390 ξέρω τι να περιμένω. Και είναι κρίμα για την ΚΤΜ. Ήταν το πρώτο που είχα σκεφτεί σαν πιθανή μελλοντική αγορά αλλά στην έκθεση απ'ότι είδα μόνο στο 890R κούμπωσα καλύτερα.

Το Vstrom είναι στα υποψήφια για test ride άμεσα και αν καταφέρει να μου στρέψει το βλέμμα αλλού από τη μουτσούνα του καλώς..
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Οι δικές μας υποκειμενικές απόψεις από μικρά τεστ ραιντ, μάλλον δεν πρέπει να σε επηρεάσουν
Στα τεστ των "ειδικων" το ΚΤΜ είναι το καλύτερο, εδώ κάποιος ίσως σου πει είναι το χειρότερο, άντε βγάλε άκρη
Ξεκινα εσύ να Καβαλάς και ψώνισε ότι σου αρεσει
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Οι δικές μας υποκειμενικές απόψεις από μικρά τεστ ραιντ, μάλλον δεν πρέπει να σε επηρεάσουν
Στα τεστ των "ειδικων" το ΚΤΜ είναι το καλύτερο, εδώ κάποιος ίσως σου πει είναι το χειρότερο, άντε βγάλε άκρη
Ξεκινα εσύ να Καβαλάς και ψώνισε ότι σου αρεσει
Εννοείται ότι θα καβαλήσω και θα ψωνίσω αλλά αμα δεν πει όμως και ο καθένας τι γνώμη έχει αποκομίσει δεν βγαίνει γενικότερο συμπέρασμα.(πως θα φάνε κάποιοι τα ποπ κορν) Και το test ride που θα κάνω έτσι όπως τα κάνουν μήπως και θα με αφήσει να καταλάβω τι είναι το καθένα; στο μισάωρο το πολύ. Μια γεύση παίρνεις που πιθανόν να είναι και λάθος αναλόγως πως είναι ρυθμισμένο το μηχανάκι την ώρα που το παίρνεις, πόσα χλμ έχει τι χρηση και συντήρηση του έχει κάνει η αντιπροσωπεία κτλ κτλ.
Το ΚΤΜ βγαίνει καλύτερο πιστεύω λόγω χαμηλού κεντρου βάρους στο χώμα. Απ'ότι έχω διαβάσει η ανάρτηση είναι προσανατολισμένη περισσότερο στην άσφαλτο με ότι συνεπάγεται για το χώμα αυτό.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οι δικές μας υποκειμενικές απόψεις από μικρά τεστ ραιντ, μάλλον δεν πρέπει να σε επηρεάσουν
Στα τεστ των "ειδικων" το ΚΤΜ είναι το καλύτερο, εδώ κάποιος ίσως σου πει είναι το χειρότερο, άντε βγάλε άκρη
Ξεκινα εσύ να Καβαλάς και ψώνισε ότι σου αρεσει
Συγνώμη, το τελευταίο 790 έχει βγει στα τεστ των ειδικών πως έιναι το καλύτερο στην κατηγορία? Για δείξε ένα τέτοιο τεστ.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Συγνώμη, το τελευταίο 790 έχει βγει στα τεστ των ειδικών πως έιναι το καλύτερο στην κατηγορία? Για δείξε ένα τέτοιο τεστ.
Μέχρι μονόδρομο το λένε κάπου στο τέλος

 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
ΕΓΩ

θα έπερνα Τουαρέγκ για μικτή χρήση γιατί έχω οδηγήσει τα τρία της κατηγορίας.
Αν έβγαινα αρκετά off ίσως πήγαινα και σε τενερε.

Το στρώμα το βγάζω εκτός γιατί το θεωρώ πιο άσχημο από το 790, το οποίο βέβαια είναι εντελώς υποκειμενικό.
 

Kon83

Μέλος
Όνομα
Kostas
Μοτό
BMW F700GS
Voge 300 Rally
Vespa 300GTS
Εχει κάνεις εικόνα για την σελα του tuareg? Δικαβαλο ταξίδι με την στάνταρ σελα κάνεις δλδ η βελαζεις?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μέχρι μονόδρομο το λένε κάπου στο τέλος

Ναι το διάβασα μόλις το άρθρο. Γράφει ότι άμα θες να κάνεις αυτά:



τότε μάλλον είναι μονόδρομος το 790 γράφουν.

Μα άμα ήθελα να κάνω αυτά ποιος ο λόγος να πάρω on-off? Ουσιαστικά ένα 790 με μη ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και σεταρισμένες στο σκληρό τους,πάει καλύτερα στην άσφαλτο απο Vstrom και Tenere που είναι γνήσια on-off. Θαύμα! Η απόλυτη αποτυχία σαν να λέει για ένα on-off. καλό στην άσφαλτο, κακό στο χώμα. Μα φυσικά θα είναι πιο σφιχτό και σκληρό και θα φαίνεται πιο στιβαρό στην άσφαλτο αλλά Who cares για αυτή τη κατηγορία?!!

Σε ομάδες του εξωτερικου παντως χωμάτινοι ασχολούνται σχεδόν αποκλειστικά με Tenere, Vstrom800 και Tuareg και μετά με το 890 R της KTM Που δεν έχει σχέση με το 790. Με το 790 δεν ασχολείται κανείς. Έχει και κάποιους με Transalp που έχουν δώσει βέβαια και 5000$ για αναβαθμίσεις και μετά λένε πώς πάλι κάτι δεν τους αρέσει.

Και για να μην ανοίξουμε μια μακρά συζήτηση περι δοκιμών δημοσιογράφων, δεν εμπιστεύομαι κανέναν απολύτως που βγάζει το ψωμί του ειδικά στην Ελλάδα σε οποιοδήποτε τεστ. Είναι προφανής ο λόγος και έχει αποδειχτεί πολλάκις. Να κάτσω τώρα να διαβάσω συγκριτικό που δεν κονταροχτυπιέται ουσιαστικά το 790 με το Tuareg η το 800 αλλά ο Πετρόπουλος με τον Σφακιανάκη και την Aprilia Hellas. Μηδέν στο πηλικο. Έχει κανείς τους την δυνατότητα να πει την αληθινή του γνώμη? Ούτε ένας ακόμα και το moto τα στρογγυλευει απο ανάγκη. Σε δημοσιογράφο άντε κανένα απο μεγάλες χώρες και με μεγάλο Influencer Κοινό που έχουν και κάποια επίκτητα balls.

Εγώ έχω ίδια άποψη για τα μηχανάκια που έχω οδηγήσει και μετά όσα διαβάζω απο πραγματικούς χρήστες και χωμάτινους και ταξιδιώτες χωρίς συμφέροντα. Απο εκεί και έπειτα ο καθένας ας κρίνει για τον εαυτό του τί θέλει να καβαλάει!
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι το διάβασα μόλις το άρθρο. Γράφει ότι άμα θες να κάνεις αυτά:



τότε μάλλον είναι μονόδρομος το 790 γράφουν.

Μα άμα ήθελα να κάνω αυτά ποιος ο λόγος να πάρω on-off? Ουσιαστικά ένα 790 με μη ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και σεταρισμένες στο σκληρό τους,πάει καλύτερα στην άσφαλτο απο Vstrom και Tenere που είναι γνήσια on-off. Θαύμα! Η απόλυτη αποτυχία σαν να λέει για ένα on-off. καλό στην άσφαλτο, κακό στο χώμα. Μα φυσικά θα είναι πιο σφιχτό και σκληρό και θα φαίνεται πιο στιβαρό στην άσφαλτο αλλά Who cares για αυτή τη κατηγορία?!!

Σε ομάδες του εξωτερικου παντως χωμάτινοι ασχολούνται σχεδόν αποκλειστικά με Tenere, Vstrom800 και Tuareg και μετά με το 890 R της KTM Που δεν έχει σχέση με το 790. Με το 790 δεν ασχολείται κανείς. Έχει και κάποιους με Transalp που έχουν δώσει βέβαια και 5000$ για αναβαθμίσεις και μετά λένε πώς πάλι κάτι δεν τους αρέσει.

Και για να μην ανοίξουμε μια μακρά συζήτηση περι δοκιμών δημοσιογράφων, δεν εμπιστεύομαι κανέναν απολύτως που βγάζει το ψωμί του ειδικά στην Ελλάδα σε οποιοδήποτε τεστ. Είναι προφανής ο λόγος και έχει αποδειχτεί πολλάκις. Να κάτσω τώρα να διαβάσω συγκριτικό που δεν κονταροχτυπιέται ουσιαστικά το 790 με το Tuareg η το 800 αλλά ο Πετρόπουλος με τον Σφακιανάκη και την Aprilia Hellas. Μηδέν στο πηλικο.

Εγώ έχω ίδια άποψη για τα μηχανάκια που έχω οδηγήσει και μετά όσα διαβάζω απο πραγματικούς χρήστες και χωμάτινους και ταξιδιώτες χωρίς συμφέροντα. Απο εκεί και έπειτα ο καθένας ας κρίνει για τον εαυτό του τί θέλει να καβαλάει!
Και εγώ υποκειμενικούς τους κρίνω όλους όσους κάνουν δοκιμές, αλλά δεν το βγάζουν άχρηστο όπως εσύ για παράδειγμα, αλλά μονόδρομο
Και τα είχαν 2-3 μέρες στα Άγραφα για δοκιμή, όχι μιση-μια ώρα
Για αυτό προτείνω στον Γιάννη να μην παίρνει και πολύ σοβαρά τις δικές μας "υποκειμενικές" απόψεις και να πράξει μόνος μετά από όσο γίνεται περισσότερες δοκιμες
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Aν σε ενδιαφέρει η μακροβιότητα πάρε το DR - BiG - DE

Αν σε ενδιαφέρει το Σόλο τουρ πάρε το DR - BiG - DE

Αν σε ενδιαφέρει το δικάβαλο ή + τριβάλιτσο πάρε το DR - BiG - DE

Αν σε ενδιαφέρει το made in Japan πάρε το DR - BiG - DE

Αν σε ενδιαφέρει το καλύτερο εργοστασιακό Shifter πάρε το DR - BiG - DE

Αν σε ενδιαφέρει overall το πληρέστερο μοτέρ πάρε το DR - BiG - DE







Αν σε ενδιαφέρει απλά να γίνεται κ@υλ@ντ@ εδώ μέσα πες ότι θα πάρεις το TRANSALP 750 john rambo edition
 
Top Bottom