Αναζήτηση adventure μεσαίας κατηγορίας

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ξεφυγε πολύ το πράγμα εκεί.



Και εδώ πολύ ωραία η σειρά όλη με 690,700,701 αλλά πάμε πολύ στο χωμάτινο. Αυτή την κατηγορία την κοιτούσα πριν 15 χρόνια και τώρα σαν δεύτερο αργότερα.



Ομολογώ ότι τα σχόλια σου ορισμένες φορές μπορεί να τα γράφεις και με κάποιο κώδικα προγραμματισμού. χρειάστηκα να το διαβάσω δυο τρεις φορές για να καταλάβω. :p


Οι ψήφοι πάνε τουαρεγκ περισσότερο. Και η λογική αυτό λέει. Τι θα γίνει όμως μετά το πέρας της εγγύησης σκέφτομαι. Πολλά ηλεκτρονικά τα οποία από την μία τα θέλουμε από την άλλη βλέποντας πως λειτουργούν τα προιόντα τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια αναρωτιέμαι το χρόνο ζωής και το κόστος αντικατάστασης τους. Αντίθετα στο τενερέ μου αρέσει που το έχουν κρατήσει πιο απλό. Συν του ότι έχουν ένα αρκετά καλό κινητήρα που είναι αυτό που ακριβώς μου αρέσει σαν λειτουργία και μου αρκεί. Δεν έχει τα ξεσπάσματα του ΚΤΜ προφανώς αλλά είναι ικανοποιητικό. Και ανάμεσα στα δύο (Τενερε - τουαρεγκ) από άποψη μοτέρ η διαφορά δεν είναι χαοτική.
Ο προβληματισμός σου είναι λογικός.
Από την άλλη όταν λέμε ότι θα χαλάσουν τα ηλεκτρονικά, τι ακριβώς θα γίνει; Τα παλιότερα προβλήματα στα ηλεκτρικά των ιταλικών μοτοσυκλετών οφείλονταν σε κακής ποιότητας υλικών στο ηλεκτρικό κύκλωμα. Δεν είναι να φοβάται κάποιος ότι θα χαλάσουν τα προγράμματα, αυτό δεν ξέρω να έχει γίνει σε καμία μοτοσυκλέτα κανενός κατασκευαστή. Η εγγύηση τελευταία φορά που κοίταξα ήταν 4 χρόνια, πολύ ικανοποιητικός χρόνος για να πεις ότι έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Επίσης μία που δεν πρόκειται για εντελώς καινούργιο μοντέλο από τους μέχρι σήμερα κάτοχους δεν έχω διαβάσει ιστορίες καταστροφής. Υπήρχαν όντως συγκεκριμένα προβλήματα τα οποία λύθηκαν.

Οι ένστασή μου με το τενερέ είναι η σαμπρέλα για κυρίως ασφάλτιμη χρήση. Θα μου πεις φιλαράκι μου ακριβώς το ίδιο πράγμα έχεις κάνει με το 950, αλλά αυτό είναι 20 ετών μοτοσυκλέτα και troll αγορά.

Επειδή μοτοσυκλέτα είναι κυρίως ευχαρίστηση για πολλούς λόγους που δεν έχουν να κάνουν με το ίδιο το όχημα και τις πραγματικές του δυνατότητες, αν έχεις ψηθεί για Τενερέ αυτό να πάρεις. Αν πάρεις οτιδήποτε άλλο σου πει οποιοσδήποτε από μας ότι είναι καλύτερο και που μπορεί όντως να έχει κάποια πλεονεκτήματα αλλά το δικό σου το μυαλό και η δικιά σου η καρδιά είναι στο τενερέ δεν θα ευχαριστηθείς το οτιδήποτε άλλο όσο το αξίζει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
......... Και ανάμεσα στα δύο (Τενερε - τουαρεγκ) από άποψη μοτέρ η διαφορά δεν είναι χαοτική.
Προφανώς δεν είναι "χαοτική", αλλά υπάρχει, μην κοιτάς μόνο τις διαφορές στα νούμερα. Το Tuareg είναι "κούφιο" χαμηλά σε σχέση με το Tenere, θέλει υψηλούς ρυθμούς περιστροφής για να βγάλει τη δύναμή του.... Overall - και όχι μόνο για το χώμα - το μοτέρ του Tenere μου φάνηκε πιο ευχάριστο. Φυσικά όμως πρέπει να τα οδηγήσεις για να δεις τι ταιριάζει σ' εσένα!

Προσωπικά, αν αγόραζα αύριο καινούρια μοτοσυκλέτα σε αυτήν την κατηγορία (τιμής), η επιλογή μου θα ήταν το Τ7 Extreme.

My 2 cents
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Τα ηλεκτρονικά του τουαρεγκ ποια ειναι ;;; Η μονάδα abs μαζί με το traction control και το cruise control , να χαλάσει τι ;;; Το cruise control ? Οκ δεν θα σε αφήσει στο δρόμο αυτό .

εγω αντί για το τενερε 700 το απλό , μιας και δεν θα κανείς την απόλυτη off road χρήση θα κοιτάγα το africa 1000 . Πολύ όμορφο , 1.000 κυβικά , πιο πολύ γκάζι πιο άνετο για ταξίδι 10 σκαλιά πάνω και με ικανότητες στο χώμα που μας αρκούν για χρήση περιήγησης - εκδρομικού χώματος .

ίδιο εξοπλισμό αφού μπαίνει στο παιχνίδι η σαμπρέλα , ελάχιστα ηλεκτρονικά και τιμή μεταχειρισμένου 10-11κ , μοτέρ που βγάζει 500κ χλμ
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Ο προβληματισμός σου είναι λογικός.
Από την άλλη όταν λέμε ότι θα χαλάσουν τα ηλεκτρονικά, τι ακριβώς θα γίνει; Τα παλιότερα προβλήματα στα ηλεκτρικά των ιταλικών μοτοσυκλετών οφείλονταν σε κακής ποιότητας υλικών στο ηλεκτρικό κύκλωμα. Δεν είναι να φοβάται κάποιος ότι θα χαλάσουν τα προγράμματα, αυτό δεν ξέρω να έχει γίνει σε καμία μοτοσυκλέτα κανενός κατασκευαστή. Η εγγύηση τελευταία φορά που κοίταξα ήταν 4 χρόνια, πολύ ικανοποιητικός χρόνος για να πεις ότι έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Επίσης μία που δεν πρόκειται για εντελώς καινούργιο μοντέλο από τους μέχρι σήμερα κάτοχους δεν έχω διαβάσει ιστορίες καταστροφής. Υπήρχαν όντως συγκεκριμένα προβλήματα τα οποία λύθηκαν.

Οι ένστασή μου με το τενερέ είναι η σαμπρέλα για κυρίως ασφάλτιμη χρήση. Θα μου πεις φιλαράκι μου ακριβώς το ίδιο πράγμα έχεις κάνει με το 950, αλλά αυτό είναι 20 ετών μοτοσυκλέτα και troll αγορά.

Επειδή μοτοσυκλέτα είναι κυρίως ευχαρίστηση για πολλούς λόγους που δεν έχουν να κάνουν με το ίδιο το όχημα και τις πραγματικές του δυνατότητες, αν έχεις ψηθεί για Τενερέ αυτό να πάρεις. Αν πάρεις οτιδήποτε άλλο σου πει οποιοσδήποτε από μας ότι είναι καλύτερο και που μπορεί όντως να έχει κάποια πλεονεκτήματα αλλά το δικό σου το μυαλό και η δικιά σου η καρδιά είναι στο τενερέ δεν θα ευχαριστηθείς το οτιδήποτε άλλο όσο το αξίζει.
Ναι δίκιο εχεις για τα ηλεκτρονικά δεν διαφωνώ. Απλα μπαινω στην ιδια λογική με την οποία κοιτούσα και το 990. Εκει ξερεις τι υποχωρήσεις πρεπει να γίνουν αλλα επειδη το συγκεκριμένο ειναι απο τους πρώτους έρωτες λες κανω τα στραβα ματια. Στο τουαρεγκ δεν το ειχα τοσο αυτο. Το γούσταρα οσο το οδήγησα αλλα δεν το σκεφτομουν μετα. Αντίθετα στο τενερέ πηγα προκατειλημμένος ώστε να βγει απο την λίστα και τελικα μου άφησε πολυ καλύτερες εντυπώσεις απο τις αναμενόμενες.. και εκει κανεις υποχωρήσεις .. σαμπρέλα ανεπίτρεπτη , βαροσ Σχετικά ψηλα και εξατμιση σε σημείο που δεν βολευει σε μια πτώση. Αλλα το μοτερακι του φαινεται λουκούμι.

Προφανώς δεν είναι "χαοτική", αλλά υπάρχει, μην κοιτάς μόνο τις διαφορές στα νούμερα. Το Tuareg είναι "κούφιο" χαμηλά σε σχέση με το Tenere, θέλει υψηλούς ρυθμούς περιστροφής για να βγάλει τη δύναμή του.... Overall - και όχι μόνο για το χώμα - το μοτέρ του Tenere μου φάνηκε πιο ευχάριστο. Φυσικά όμως πρέπει να τα οδηγήσεις για να δεις τι ταιριάζει σ' εσένα!

Προσωπικά, αν αγόραζα αύριο καινούρια μοτοσυκλέτα σε αυτήν την κατηγορία (τιμής), η επιλογή μου θα ήταν το Τ7 Extreme.

My 2 cents
Την ιδια αίσθηση αποκόμισα. Και εγω για το extreme ψηνόμουν μεχρι που με προσγείωσαν οι αντιπρόσωποι για τρίμηνα-πεντάμηνα αναμονής.
Τα ηλεκτρονικά του τουαρεγκ ποια ειναι ;;; Η μονάδα abs μαζί με το traction control και το cruise control , να χαλάσει τι ;;; Το cruise control ? Οκ δεν θα σε αφήσει στο δρόμο αυτό .

εγω αντί για το τενερε 700 το απλό , μιας και δεν θα κανείς την απόλυτη off road χρήση θα κοιτάγα το africa 1000 . Πολύ όμορφο , 1.000 κυβικά , πιο πολύ γκάζι πιο άνετο για ταξίδι 10 σκαλιά πάνω και με ικανότητες στο χώμα που μας αρκούν για χρήση περιήγησης - εκδρομικού χώματος .

ίδιο εξοπλισμό αφού μπαίνει στο παιχνίδι η σαμπρέλα , ελάχιστα ηλεκτρονικά και τιμή μεταχειρισμένου 10-11κ , μοτέρ που βγάζει 500κ χλμ
Δεν το εχω ψάξει καθολου το αφρικα. Αν ειναι σε αυτα τα λεφτα μεταχειρισμένο θα το δω..

Παντως οι ιαπωνικές και ευρωπαϊκές εταιρείες ακομα δεν εχουν πιάσει τον παλμό ακριβώς. Σχεδιάζουν για μετα απο πεντε χρονια ίσως και αλλάζουν οι ανάγκες. Δεν υπαρχει ενα που να τα καλύπτει ολα τα κουτακια.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιάννη κανένα μηχανάκι, ό,τι και να λέει η σοφία του ίντερνετ, δεν θα σε πάει μια ζωή. Όχι γιατί θα χαλάσει, αλλά σε πέντε χρόνια ούτε εσύ ξέρεις σε τι φάση θα είσαι.

Ναι οκ, παραγγελία μηχανάκι τώρα και παράδοση τον Σεπτέμβρη δεν λέει.


Μηχανές που καλύπτουν "όλα τα κουτάκια" υπάρχουν, αλλά τα λεφτά είναι πολλά. Χωρίς σειρά προτίμησης, 890R/901E/1100L είναι κορυφαίες επιλογές.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Ναι δίκιο εχεις για τα ηλεκτρονικά δεν διαφωνώ. Απλα μπαινω στην ιδια λογική με την οποία κοιτούσα και το 990. Εκει ξερεις τι υποχωρήσεις πρεπει να γίνουν αλλα επειδη το συγκεκριμένο ειναι απο τους πρώτους έρωτες λες κανω τα στραβα ματια. Στο τουαρεγκ δεν το ειχα τοσο αυτο. Το γούσταρα οσο το οδήγησα αλλα δεν το σκεφτομουν μετα. Αντίθετα στο τενερέ πηγα προκατειλημμένος ώστε να βγει απο την λίστα και τελικα μου άφησε πολυ καλύτερες εντυπώσεις απο τις αναμενόμενες.. και εκει κανεις υποχωρήσεις .. σαμπρέλα ανεπίτρεπτη , βαροσ Σχετικά ψηλα και εξατμιση σε σημείο που δεν βολευει σε μια πτώση. Αλλα το μοτερακι του φαινεται λουκούμι.



Την ιδια αίσθηση αποκόμισα. Και εγω για το extreme ψηνόμουν μεχρι που με προσγείωσαν οι αντιπρόσωποι για τρίμηνα-πεντάμηνα αναμονής.


Δεν το εχω ψάξει καθολου το αφρικα. Αν ειναι σε αυτα τα λεφτα μεταχειρισμένο θα το δω..

Παντως οι ιαπωνικές και ευρωπαϊκές εταιρείες ακομα δεν εχουν πιάσει τον παλμό ακριβώς. Σχεδιάζουν για μετα απο πεντε χρονια ίσως και αλλάζουν οι ανάγκες. Δεν υπαρχει ενα που να τα καλύπτει ολα τα κουτακια.
Υπάρχουν αλλά είναι πιο ακριβα ! Ή χρίζουν βελτιώσεις σε αυτήν την κατηγορία τιμής
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Πόσο το έχουν όμως ;
Κάνα 9αρι αν θυμάμαι έβγαινε το φουλ.
Άμα φτάσει στα 9, πας στα 11,
V-strom 800 RE. κούτα.

Έχει ότι ζητάει και παραπάνω, με αξιοπιστία τούβλου.
Θα πληρώσει μια φορά και θα ξεμπερδέψει μέχρι το τέλος του κόσμου αν θέλει να το κρατήσει ως τότε. .
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Για μενα αν θες αναβαθμιση ουσιαστικη απο το versys να πας σε GS1250 μεταχειρισμένο.......και χώμα θα κάνεις και στη καφετερια μετραει ακομα και βολτες τις καλυτερες θα κανεις απο ολα τα αλλα που κοιτας, αλλιώς ΚΤΜ 1190 ή ακομα καλυτερα 1290 αν μπορείς........
 

Tol

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
VFR
Καλησπέρα σας, ήρθε η ώρα να αποχωριστώ το τιγρακι μου που εχω γραψει 30.000 απροβληματιστα και πολυ βολικα χιλιομετρα.
Τα σερβις τα εχω κανει ολα στον Κοντη και την Δευτέρα που μας ερχεται θα κανει των 30000χλμ που ειναι λιγο τσουχτερο.
Η τιμη για το φορουμ θα πεσει στα 11.500ε
*ηρθε ο καιρος να μεταβω σε κατι πιο αβολο!
Επίσης κάτι τέτοιο ίσως σε ενδιέφερε?
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Γιάννη κανένα μηχανάκι, ό,τι και να λέει η σοφία του ίντερνετ, δεν θα σε πάει μια ζωή. Όχι γιατί θα χαλάσει, αλλά σε πέντε χρόνια ούτε εσύ ξέρεις σε τι φάση θα είσαι.
Ναι οκ, παραγγελία μηχανάκι τώρα και παράδοση τον Σεπτέμβρη δεν λέει.
Μηχανές που καλύπτουν "όλα τα κουτάκια" υπάρχουν, αλλά τα λεφτά είναι πολλά. Χωρίς σειρά προτίμησης, 890R/901E/1100L είναι κορυφαίες επιλογές.
Ισχύει. Δεν θα ξέρεις σε τι φάση θα είσαι σε πέντε χρόνια ή σε δύο αλλά, επειδή δεν έχω ξανακοιτάξει για καινούριο αυτής της κατηγορίας τιμής κοιτάζω να καλύπτει τα σημαντικότερα από τα κουτακια. Αν πάω πάλι σε μεταχειρισμένο οκ είναι αλλιώς συνήθως. Εκεί πας πίσω και οι απαιτήσεις λιγοστεύουν. Απλά θεωρώ πως θα μπορούσε το τενερέ με δυο τρεις επεμβασούλες ακόμα να είναι τοπ μηχανάκι. Θα γίνει σε λίγο καιρό αλλά γιατί να μην είναι ήδη ; Για να κρατήσει την τιμή χαμηλά. ΟΚ. Βγάλτο το ρημάδι με tubeless βάλε και τις αναρτήσεις του extreme σήκωσε και λίγο την εξάτμιση με αφαιρούμενη βάση και έχεις μία πιο σωστή επιλογή. Και άσε μετά το απλό όπως το έχεις για να παίζεις και χαμηλά την τιμή. Για εμένα το extreme τουλάχιστον έπρεπε να τα έχει αυτά. ή το rally ακόμα καλύτερα. Χεστήκαμε για την ακράποβιτς. Θα μου πεις πάρε τουαρεγκ. και δίκιο θα έχεις.


Για μενα αν θες αναβαθμιση ουσιαστικη απο το versys να πας σε GS1250 μεταχειρισμένο.......και χώμα θα κάνεις και στη καφετερια μετραει ακομα και βολτες τις καλυτερες θα κανεις απο ολα τα αλλα που κοιτας, αλλιώς ΚΤΜ 1190 ή ακομα καλυτερα 1290 αν μπορείς........
Δεν έχω φτάσει εκεί (1250) ακόμα ψυχολογικά. Και δεν ξέρω και αν θα φτάσω.. Επίσης για 1*90 θα είναι μηχανάκια που θα μένουν το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους ανεκμετάλλευτα στα χέρια μου. + του ότι επίσης δεν είμαι στην φάση ούτε της καφετέριας και να δειχτώ ούτε του πάω τάπα 160 άλογα. Το 990 το κοιτούσα και το κοιτάζω γιατί είναι για εμένα μαζί με το 640 adventure μηχανάκια που υπήρξαν σταθμοί στην μοτοσυκλετιστική ιστορία και τα οποία κάποια στιγμή θα ήθελα να κατέχω. Απο εκεί και πέρα το 990 έχει ξεφύγει θεωρώ τιμολογιακά ως μεταχειρισμένο δικυκλο, στην καλύτερη 13 χρονών. Ήδη στο διάστημα που ξεκίνησα να κοιτάζω έως σήμερα (κάπου στο δίμηνο) έχουν ανέβει κανα χιλιάρικο και όσο καλοκαιριάζει θα ανεβαίνουν κ άλλο. Συμπεραίνω λοιπόν ότι η αγορά τους είναι μία φούσκα η οποία θα ξεφουσκώσει σε ένα ή δύο χρόνια όπου θα έχουν μπει κ πιο δυναμικά στο παιχνίδι οικονομικά adventure σύγχρονα μηχανάκια. Οπότε πάω προς το όχι σε αυτό γιατί θα νιώθω λίγο χαζός μέσα μου. Είπαμε τα γούστα πληρώνονται αλλά μαλάκες δεν είμαστε.

Άμα φτάσει στα 9, πας στα 11,
V-strom 800 RE. κούτα.

Έχει ότι ζητάει και παραπάνω, με αξιοπιστία τούβλου.
Θα πληρώσει μια φορά και θα ξεμπερδέψει μέχρι το τέλος του κόσμου αν θέλει να το κρατήσει ως τότε. .
Αν πάω στο Vstrom θα πάω στο DE. Τι 11 τι 12 μετά και πάει λέγοντας.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Ισχύει. Δεν θα ξέρεις σε τι φάση θα είσαι σε πέντε χρόνια ή σε δύο αλλά, επειδή δεν έχω ξανακοιτάξει για καινούριο αυτής της κατηγορίας τιμής κοιτάζω να καλύπτει τα σημαντικότερα από τα κουτακια. Αν πάω πάλι σε μεταχειρισμένο οκ είναι αλλιώς συνήθως. Εκεί πας πίσω και οι απαιτήσεις λιγοστεύουν. Απλά θεωρώ πως θα μπορούσε το τενερέ με δυο τρεις επεμβασούλες ακόμα να είναι τοπ μηχανάκι. Θα γίνει σε λίγο καιρό αλλά γιατί να μην είναι ήδη ; Για να κρατήσει την τιμή χαμηλά. ΟΚ. Βγάλτο το ρημάδι με tubeless βάλε και τις αναρτήσεις του extreme σήκωσε και λίγο την εξάτμιση με αφαιρούμενη βάση και έχεις μία πιο σωστή επιλογή. Και άσε μετά το απλό όπως το έχεις για να παίζεις και χαμηλά την τιμή. Για εμένα το extreme τουλάχιστον έπρεπε να τα έχει αυτά. ή το rally ακόμα καλύτερα. Χεστήκαμε για την ακράποβιτς. Θα μου πεις πάρε τουαρεγκ. και δίκιο θα έχεις.




Δεν έχω φτάσει εκεί (1250) ακόμα ψυχολογικά. Και δεν ξέρω και αν θα φτάσω.. Επίσης για 1*90 θα είναι μηχανάκια που θα μένουν το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους ανεκμετάλλευτα στα χέρια μου. + του ότι επίσης δεν είμαι στην φάση ούτε της καφετέριας και να δειχτώ ούτε του πάω τάπα 160 άλογα. Το 990 το κοιτούσα και το κοιτάζω γιατί είναι για εμένα μαζί με το 640 adventure μηχανάκια που υπήρξαν σταθμοί στην μοτοσυκλετιστική ιστορία και τα οποία κάποια στιγμή θα ήθελα να κατέχω. Απο εκεί και πέρα το 990 έχει ξεφύγει θεωρώ τιμολογιακά ως μεταχειρισμένο δικυκλο, στην καλύτερη 13 χρονών. Ήδη στο διάστημα που ξεκίνησα να κοιτάζω έως σήμερα (κάπου στο δίμηνο) έχουν ανέβει κανα χιλιάρικο και όσο καλοκαιριάζει θα ανεβαίνουν κ άλλο. Συμπεραίνω λοιπόν ότι η αγορά τους είναι μία φούσκα η οποία θα ξεφουσκώσει σε ένα ή δύο χρόνια όπου θα έχουν μπει κ πιο δυναμικά στο παιχνίδι οικονομικά adventure σύγχρονα μηχανάκια. Οπότε πάω προς το όχι σε αυτό γιατί θα νιώθω λίγο χαζός μέσα μου. Είπαμε τα γούστα πληρώνονται αλλά μαλάκες δεν είμαστε.



Αν πάω στο Vstrom θα πάω στο DE. Τι 11 τι 12 μετά και πάει λέγοντας.
Το DE Είναι €1200 ακριβότερο, και είναι και χειρότερο για την χρήση που περιγράφεις.
Αν δεν πας σοβαρά χώμα, το RE μάλιστα θα ήταν προτιμότερο και χωρίς διαφορά τιμής για ασφαλτινη χρήση.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Χρήστο ξεχνάς ότι το ένα έχει πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και το άλλο δεν έχει.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Ισχύει. Δεν θα ξέρεις σε τι φάση θα είσαι σε πέντε χρόνια ή σε δύο αλλά, επειδή δεν έχω ξανακοιτάξει για καινούριο αυτής της κατηγορίας τιμής κοιτάζω να καλύπτει τα σημαντικότερα από τα κουτακια. Αν πάω πάλι σε μεταχειρισμένο οκ είναι αλλιώς συνήθως. Εκεί πας πίσω και οι απαιτήσεις λιγοστεύουν. Απλά θεωρώ πως θα μπορούσε το τενερέ με δυο τρεις επεμβασούλες ακόμα να είναι τοπ μηχανάκι. Θα γίνει σε λίγο καιρό αλλά γιατί να μην είναι ήδη ; Για να κρατήσει την τιμή χαμηλά. ΟΚ. Βγάλτο το ρημάδι με tubeless βάλε και τις αναρτήσεις του extreme σήκωσε και λίγο την εξάτμιση με αφαιρούμενη βάση και έχεις μία πιο σωστή επιλογή. Και άσε μετά το απλό όπως το έχεις για να παίζεις και χαμηλά την τιμή. Για εμένα το extreme τουλάχιστον έπρεπε να τα έχει αυτά. ή το rally ακόμα καλύτερα. Χεστήκαμε για την ακράποβιτς. Θα μου πεις πάρε τουαρεγκ. και δίκιο θα έχεις.




Δεν έχω φτάσει εκεί (1250) ακόμα ψυχολογικά. Και δεν ξέρω και αν θα φτάσω.. Επίσης για 1*90 θα είναι μηχανάκια που θα μένουν το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους ανεκμετάλλευτα στα χέρια μου. + του ότι επίσης δεν είμαι στην φάση ούτε της καφετέριας και να δειχτώ ούτε του πάω τάπα 160 άλογα. Το 990 το κοιτούσα και το κοιτάζω γιατί είναι για εμένα μαζί με το 640 adventure μηχανάκια που υπήρξαν σταθμοί στην μοτοσυκλετιστική ιστορία και τα οποία κάποια στιγμή θα ήθελα να κατέχω. Απο εκεί και πέρα το 990 έχει ξεφύγει θεωρώ τιμολογιακά ως μεταχειρισμένο δικυκλο, στην καλύτερη 13 χρονών. Ήδη στο διάστημα που ξεκίνησα να κοιτάζω έως σήμερα (κάπου στο δίμηνο) έχουν ανέβει κανα χιλιάρικο και όσο καλοκαιριάζει θα ανεβαίνουν κ άλλο. Συμπεραίνω λοιπόν ότι η αγορά τους είναι μία φούσκα η οποία θα ξεφουσκώσει σε ένα ή δύο χρόνια όπου θα έχουν μπει κ πιο δυναμικά στο παιχνίδι οικονομικά adventure σύγχρονα μηχανάκια. Οπότε πάω προς το όχι σε αυτό γιατί θα νιώθω λίγο χαζός μέσα μου. Είπαμε τα γούστα πληρώνονται αλλά μαλάκες δεν είμαστε.



Αν πάω στο Vstrom θα πάω στο DE. Τι 11 τι 12 μετά και πάει λέγοντας.
Ανά διαστήματα βρίσκεις κ σε λογική τιμή 990 απλά θα πρέπει να είσαι αποφασισμένος ότι το Θες κ να πας επιτόπου να το πάρεις, αλλιώς θα το δεις τις επόμενες μέρες 2-3000€ πάνω..Αν δεν το πάρεις κ το έχεις οδηγήσει,θα σου μείνει αποθημενο κ θα το πάρεις κάποια στιγμή γιατί αυτά που κοιτάς δεν θα σου προσφέρουν το παιχνίδι του 990..
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Γιατ
Χρήστο ξεχνάς ότι το ένα έχει πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και το άλλο δεν έχει.
Γιατί το ένα τις χρειάζεται περισσότερο για το χώμα, απ ότι το άλλο για ασφαλτινη χρήση.

Αλλαγές όμως, όπως :Μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων, (150mm αντί για 220 mm) Χαμηλότερο ύψος σέλας, τετραπιστονες ακτινικές δαγκάνες, 19αρης τροχός μπροστά, όλα αυτά κάνουν διάφορα από το DE για χρήση δρόμου.
Αν κρίνω δε από το πόσο καλό είναι το DE, στην άσφαλτο, το RE θα το κάνουν όπλο σε σφιχτούς επαρχιακούς αυτές οι αλλαγές.
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Γιατ

Γιατί το ένα τις χρειάζεται περισσότερο για το χώμα, απ ότι το άλλο για ασφαλτινη χρήση.

Αλλαγές όμως, όπως :Μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων, (150mm αντί για 220 mm) Χαμηλότερο ύψος σέλας, τετραπιστονες ακτινικές δαγκάνες, 19αρης τροχός μπροστά, όλα αυτά κάνουν διάφορα από το DE για χρήση δρόμου.
Αν κρίνω δε από το πόσο καλό είναι το DE, στην άσφαλτο, το RE θα το κάνουν όπλο σε σφιχτούς επαρχιακούς αυτές οι αλλαγές.
Στην έκθεση που ασχολήθηκα με το DE οριακά μου αρεσε η θέση οδήγησης και το ύψος σέλας. Το πιο χαμηλο για εμενα δεν ειναι πάντοτε καλο. Δεν ειμαι πρωτο μπόι αλλα θελω να ειμαι ψηλα. Μου αρεσει. Μπορει επειδη εμαθα να οδηγαω σε αφρικα οταν ημουν πιο μικρός και πιο κοντός; Τι να πω.


Ανά διαστήματα βρίσκεις κ σε λογική τιμή 990 απλά θα πρέπει να είσαι αποφασισμένος ότι το Θες κ να πας επιτόπου να το πάρεις, αλλιώς θα το δεις τις επόμενες μέρες 2-3000€ πάνω..Αν δεν το πάρεις κ το έχεις οδηγήσει,θα σου μείνει αποθημενο κ θα το πάρεις κάποια στιγμή γιατί αυτά που κοιτάς δεν θα σου προσφέρουν το παιχνίδι του 990..
Λογικα θα βρίσκεις .. οσα εχω δει εγω ηταν εκτος Αθηνών κυριως που φαίνονταν καλα σε λογικα χρήματα και ακομα δεν εχει πουληθεί και το versaki.. οποτε ..
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Για καποιον που θελει τουριστικου τυπου adv και οχι hardcore χωματα και μονοπατια αλλά και ένα καθημερινο μηχανακι και ασφαλτινα ταξιδια, νομίζω ότι είναι η πιο καλή λύση. Πιστευω η επομενη εκδοση θα εχει και cruise control και μαλλον τη μασκα με τα διαιρουμενα φωτα που εχει το nx500. Αμα δεν αυξηθει και η τιμή θα είναι ιδανική λύση για καποιον που θελει πολυχρηστικο εργαλείο.
 
Top Bottom