Αναζήτηση adventure μεσαίας κατηγορίας

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αρχικά φαινεται ιδανική επιλογή για τα θελω μου. Κολλάω λιγο στο κομμάτι αντιπροσωπεία συνεργεία χαζοβλαβες που εχω διαβασει κατά καιρούς. Υπαρχει καποιος που να εχει εμπειρία έστω οδήγησης αν οχι συμβίωσης;
Το έχει πρώην μέλος αν κρίνω από ποστ στο φβ. Δεν έχω δει παράπονα και είναι "κανονικός" χωμάτινος αναβάτης.

Αλλά 7890 ευρώ είναι πάνω από το όριο.
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Πόσο το έχουν όμως ;
Κάνα 9αρι αν θυμάμαι έβγαινε το φουλ.
Υπαρχουν και μεταχειρισμένα στα λεφτα που κοιτάζω γι αυτο εχει μπει στο παιχνίδι. Το οποιο ειναι κ ενα αλλο μείον γιατι μετα χανεις αρκετα λόγω μη δημοφιλίας του μοντέλου. Γενικα πλέον για μεταχειρισμένα κοιτάζω οτι και αν ειναι. Καινουρια μονο τα Α2 παίζουν που δεν με ψήνουν ιδιαιτερα ..

κρατα αυτο που εχεις γιατι τα 6500 ειναι λιγα πλεον για μοτοσυκλετα
Ισχύει.. σε αυτα τα λεφτα πας πλέον σε 15ετιας μηχανάκια .. παμε καλα σαν ελλαδα μάλλον..

Βεστρωμ λέμε!
Και το μορινι είναι στα υποψήφια.
Υπάρχει αυτή τη στιγμή μεταχειρισμένο στην τιμή που λες ακριβώς.
Το φ800 ξεφεύγει από αυτά που λες .
Έχει άλλο προσανατολισμό.
Όχι ότι δεν θα σου κάνει αλλά είναι άλλη φάση.
ειναι πιο χωμάτινο ειναι η αλήθεια που δεν ξερω αν θα το χρησιμοποιήσω τοσο χώμα. Συν του οτι φοβίζει πλέον η σαμπρέλα. Επίσης κ λόγω παλαιότητας δεν ξερω τι κουσούρια μπορει να εχει κ αν εχουν λυθεί απο τον προηγούμενο..
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το φτηνότερο Vstrom του 21, 7990 ευρώπουλα. Και εκεί (8000) ξεκινούν και τα ΧΤ.

Δεν λέω καλό, αλλά κούτα/εγγύηση γιατί όχι;
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Το φτηνότερο Vstrom του 21, 7990 ευρώπουλα. Και εκεί (8000) ξεκινούν και τα ΧΤ.

Δεν λέω καλό, αλλά κούτα/εγγύηση γιατί όχι;
Από το 21 και μετά έχουν ενεργή εγγύηση (είναι 4ετης).
Θα του πρότεινα κι εγώ στρόμα ,αλλά ξεφεύγει στα λ7
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Voge 525DSX,το επεξεργάστηκα αρκετά από κοντά και μου φάνηκε τιμιότατο στα λεφτά του (6000).
Τροχοί tubeless,επώνυμα περιφερειακά (αναρτήσεις και φρένα ) και μοτέρ με βελτίωση σε hp, ροπή σε σχέση με το original της Honda.
Θα ήθελα να είχε προστατευτική ποδιά από κάτω ,χούφτες είναι φτηνές και δεν με απασχόλησε η έλλειψη τους.
Μέχρι τώρα φαίνεται απροβλημάτιστο (αν και είναι καινούργιο μοντέλο) με μόνο παράπονο από κατόχους για την αναγνωσιμότητα της οθόνης στον Ήλιο.
Μου άρεσε και κάποια στιγμή θα ήθελα να το οδηγήσω .
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Το έχει πρώην μέλος αν κρίνω από ποστ στο φβ. Δεν έχω δει παράπονα και είναι "κανονικός" χωμάτινος αναβάτης.

Αλλά 7890 ευρώ είναι πάνω από το όριο.
Το... είχε....
Πιο γρήγορος από την σκιά του..
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Για να μην ανοίγω κ εγω ενα θέμα με τίτλο μετά το versys τι είπα να το γενικεύσω λιγο. Σιγουρα θα εχουν ειπωθεί και σε αλλα θέματα αντίστοιχες προτάσεις με αυτες που ζητάω να μου προσφέρετε απλόχερα, αλλά έχω μπει κ εγω σε μία θέση που δεν ξερω τι θελω απο τη ρημάδα τη ζωή αφου τελεια μηχανή δεν υπάρχει κτλ κτλ. Οπότε θα ρίξω τα δεδομένα ώστε οι έχοντες περισσότερες εμπειρίες απο εμένα πιθανώς να εχουν να προτείνουν κατι που εγω δεν εχω σκεφτεί.
Δεδομένο πρωτο : Εχω ενα Kawasaki versys mk3 2017 μοντέλο (το ωραιο)
Δεδομένο δεύτερο : ειμαι ικανοποιημένος απο τα γκάζια του και τα φρένα για την καθημερινότητα που εχω δεν ζητάω κατι παραπάνω απαραίτητα αλλα δυσκολεύομαι στο κατι λιγότερο. Ειδικα στο φρένο
Δεδομένο τρίτο : Δεν εχω εντυπωσιαστεί απο τις αναρτήσεις του χωρις να εχω επέμβει σε ρυθμίσεις αφου δεν εχω βρει άνθρωπο να θελει να ασχοληθεί μαζι μου σε αυτο γιατι ειναι κατι που δεν ξέρω να κανω μονος μου. Παρόλα αυτα δεν ειναι ασχημες. Ευχαριστιεμαι στρίψιμο για τις δυνατότητες μου. Σε λακούβες ανωμαλίες κτλ ομως πονάει η καρδια μου καθε φορα.
Δεδομένο τεταρτο: δεν μου εχει κατσει καλα η θέση οδήγησης απο την πρώτη μερα έως τωρα . Ενώ ειναι ογκώδες μηχανάκι και εγω μονο 1.80 νιωθω λιγο στριμωχτά τα ποδια και καπως η μηχανη να χάνεται απο κατω μου. Εχει επίσης μια κλίση προς τα εμπρός που με την σέλα που εχει δεν εχω βολευτεί χωρις να τσουλάω..
Δεδομένο πέμπτο: ωραίες οι 17αρες ζάντες για στρίψιμο αλλα χάνει πολλες δυνατότητες η μηχανη χωρις έστω μια 19αρα. Έχοντας ως δεδομένο τις δυνατότητες μου παντα θεωρω οτι δεν θα χάσω κατι σε στρίψιμο με μια 19αρα.
Το ερώτημα τωρα ειναι αφου δεν τα βρίσκουμε πολυ μηπως πρεπει να κοιτάξω καπου αλλου; Και ποιο θα ειναι αυτο το αλλου με δυνατότητες για λαιτ χωματακι φλαταδουρες κτλ;;
Οικονομικά θα ηθελα να ειναι κοντα στα 6500 ευρά. Να μην ειναι αρχαίο με ενα εκατομμύριο χλμ, να εχει abs που να βγαινει και ιδανικά tubeless ζάντες με ακτίνες. Η σκέτο ακτίνες .
Ή μηπως επειδη ειναι σκυλί μαυρο το βερσακι να ξεχάσω τις σκεψεις μου κ να μείνω στην ασφάλεια όσων εχω τωρα; Πείτε γνώμες και θα ρωτήσω και παρακάτω κ αλλα γιατι μάκρυνε το σεντόνι..
Δεδομένου του μπάτζετ των €6500, θα σου έλεγα κάτσε όπως είσαι.

Ιδανικά θα έλεγα το V Strom. 800 (το απλό όχι το DE) αλλά πας για €11.000, και μόνο κούτα αφού μόλις κυκλοφόρησε.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το θέμα σου είναι διφορούμενο. Έχεις ένα ουσιαστικά καινούργιο μηχανακι. Καλό μηχανακι. Με καλές αναρτήσεις. Το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι να ρυθμίσεις σωστά το SAG στις αναρτήσεις και τις αποσβέσεις. Αυτό απο μόνο του σε πρώτη φάση ίσως σου λύσει ταυτόχρονα και άλλα προβλήματα. Αν για παράδειγμα η προφόρτιση πίσω είναι τερμα και δεν έρχεται στο σωστό υψος η πίσω ανάρτηση απο εκεί ίσως άμα κατέβει ένα δύο πόντους με το SAG Μπορεί να κάτσεις πιο σωστά στη θέση οδήγησης.

Επίσης επειδή είχα Versys έστω και πιο παλιό οι αναρτήσεις του είναι ποιοτικές. Άμα μαλακώσεις λίγο αποσβέσεις και βρεις τις προφορτίσεις θα είναι και γενικά πιο άνετο. Όπως επίσης πρέπει να δεις τί παίζει με τις πιέσεις στα λάστιχα. Νομίζω 36 πίσω και 32 μπροστά θα είσαι σωστός. Αν εχεις παραπάνω μπιστάει και απο εκεί στις λακκουβες. Την μέτρηση όμως πρέπει να την κάνεις με σωστό μανόμετρο όχι κάτι σάπια απο βενζινάδικα.

Σίγουρα το Versys επειδή έχει απευθείας έδραση αμορτισέρ πίσω χάνει λίγο σε σχέση με ένα μοχλικό όμως δεν δικαιολογείται να σου κοπανάει δίχως αυριο.

Απο εκεί και έπειτα με κάνα 130€ κάνεις σελα ανατομική και μπορείς απο εκεί να δώσεις 2 πόντους στο ύψος της σέλας και έτσι να είσαι πιο άνετος πάνω στο μηχανακι και σε γωνίες των ποδιών και γενικά στη θέση οδήγησης.

Ουσιαστικά δηλαδή με μια σελα και λίγο φροντίδα στις λεπτομέρειες να βρεις τη χρυσή τομή στην συμβίωση σας. Δεν ξέρω αν αξίζει να το σχολάσεις ενώ σε όλα τα άλλα σε καλύπτει. Ο 17αρης τροχός είναι μια χαρά. Δεν θα κερδίσεις ή θα χάσεις κα΄τι ιδιαιετερο με έναν 19.

Αν είσαι ευρύτερη περιοχή Πειραιά Κορυδαλλό Νίκαια Κερατσίνι ή τελοσπάντων αν θες μπορείς να έρθεις προς εμένα να σε βοηθήσω με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων σε πρώτη φάση και να κάνουμε ένα γενικό έλεγχο αν κάτι άλλο φταίει.
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Το θέμα σου είναι διφορούμενο. Έχεις ένα ουσιαστικά καινούργιο μηχανακι. Καλό μηχανακι. Με καλές αναρτήσεις. Το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι να ρυθμίσεις σωστά το SAG στις αναρτήσεις και τις αποσβέσεις. Αυτό απο μόνο του σε πρώτη φάση ίσως σου λύσει ταυτόχρονα και άλλα προβλήματα. Αν για παράδειγμα η προφόρτιση πίσω είναι τερμα και δεν έρχεται στο σωστό υψος η πίσω ανάρτηση απο εκεί ίσως άμα κατέβει ένα δύο πόντους με το SAG Μπορεί να κάτσεις πιο σωστά στη θέση οδήγησης.

Επίσης επειδή είχα Versys έστω και πιο παλιό οι αναρτήσεις του είναι ποιοτικές. Άμα μαλακώσεις λίγο αποσβέσεις και βρεις τις προφορτίσεις θα είναι και γενικά πιο άνετο. Όπως επίσης πρέπει να δεις τί παίζει με τις πιέσεις στα λάστιχα. Νομίζω 36 πίσω και 32 μπροστά θα είσαι σωστός. Αν εχεις παραπάνω μπιστάει και απο εκεί στις λακκουβες. Την μέτρηση όμως πρέπει να την κάνεις με σωστό μανόμετρο όχι κάτι σάπια απο βενζινάδικα.

Σίγουρα το Versys επειδή έχει απευθείας έδραση αμορτισέρ πίσω χάνει λίγο σε σχέση με ένα μοχλικό όμως δεν δικαιολογείται να σου κοπανάει δίχως αυριο.

Απο εκεί και έπειτα με κάνα 130€ κάνεις σελα ανατομική και μπορείς απο εκεί να δώσεις 2 πόντους στο ύψος της σέλας και έτσι να είσαι πιο άνετος πάνω στο μηχανακι και σε γωνίες των ποδιών και γενικά στη θέση οδήγησης.

Ουσιαστικά δηλαδή με μια σελα και λίγο φροντίδα στις λεπτομέρειες να βρεις τη χρυσή τομή στην συμβίωση σας. Δεν ξέρω αν αξίζει να το σχολάσεις ενώ σε όλα τα άλλα σε καλύπτει. Ο 17αρης τροχός είναι μια χαρά. Δεν θα κερδίσεις ή θα χάσεις κα΄τι ιδιαιετερο με έναν 19.

Αν είσαι ευρύτερη περιοχή Πειραιά Κορυδαλλό Νίκαια Κερατσίνι ή τελοσπάντων αν θες μπορείς να έρθεις προς εμένα να σε βοηθήσω με τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων σε πρώτη φάση και να κάνουμε ένα γενικό έλεγχο αν κάτι άλλο φταίει.
Κατ´αρχας σε υπέρ ευχαριστώ για την πρόταση και το χερι βοηθείας. Ειναι πολυ σημαντικό να υπάρχει αυτη η αλληλεγγύη ανάμεσα μας. Θα σου στειλω πμ εφόσον μεινει στα χερια μου αν υπάρξει ο χρόνος να μου κανεις ενα μαθήματακι για τις αναρτήσεις. Μεχρι sag νομίζω μπορω να ρυθμίσω . Και νομίζω οτι το εχω ρυθμίσει σωστά. Γιατι εχει βελτιωθεί αρκετα σε σχέση με οταν το πρωτοπήρα. Και ο αέρας στα λάστιχα ειναι αυτος που λες βάσει προδιαγραφών κ όντως εκανε διαφορα όπως και τα καινουρια λάστιχα που εβαλα. Η σέλα θελει μια καποια επέμβαση και για να ψηλώσει λιγο κ για να μαλακώσει λιγο και να μην γλιστράει τοσο. Η αποσταση απο το έδαφος ομως δεν θα αλλαξει και ειναι κατι που με πειραζει γιατι πολλες φορες αναγκάζομαι να ανεβοκατέβω σκαλιά και τωρα ειναι οκ αλλα μου αποκλείει το να μπορω να βάλω ενα διπλό σταντ το οποιο εχω συνηθίσει απο παλιότερα κ μου λείπει.. για ολα σιγουρα υπάρχουν λύσεις βεβαια. Το θεμα ειναι να βρω τι θελω περισσότερο.
Παντως το θεμα ειναι πως υπαρχει ενα κενό στην αγορά στις adventure μοτοσυκλετες στα χρήματα που κοιτάζω που θα σε αναγκάσει είτε να πας πιο κατω σε κυβικά και να κινηθείς στις εταιρείες απο Κίνα που ειναι περισσότερο κομιουτερ παρα αντβε ή θα πας σε πιο παλια μοντέλα συνήθως φορτωμένα χλμ και κουρασμένα για τα οποία νομίζω δεν αξιζει καποιος να επενδύσει τόσα χρήματα .. το «τοσα χρηματα» βεβαια ειναι για εμενα γιατι για κάποιον αλλο μπορει να ειναι λίγα. Παντως εχω αρχίσει να σκεφτομαι και το ενδεχόμενο να κατέβω σε κυβικά. Μπέρδεμα δίχως τελος αυτές οι αναζητήσεις και ποτε δεν παίρνουμε την σωστη απόφαση στο τελος.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Το x cape δεν το λες κομιουτερ. Είναι μηχανάκι με πολύ ποιτικα περιφερειακά,brembo,Marzocchi και σίγουρα αν το πάρεις ελαφρά μεταχειρισμένο γλυτώνεις και το οποίο χάσιμο σε μεταπωλητικη αξία από καινουργιο
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Το x cape δεν το λες κομιουτερ. Είναι μηχανάκι με πολύ ποιτικα περιφερειακά,brembo,Marzocchi και σίγουρα αν το πάρεις ελαφρά μεταχειρισμένο γλυτώνεις και το οποίο χάσιμο σε μεταπωλητικη αξία από καινουργιο
Δεν αναφερόμουν στο Μορινι ειναι η αλήθεια αν και αυτο εχει κινεζικές βάσεις και παραγωγή. νομίζω ομως η ανάπτυξη και ο σχεδιασμός γινεται στην Ιταλία. Νομίζω αν τα θυμαμαι καλα γιατι με τόσες νέες εταιρείες που εχουν βγει εχουμε χάσει την μπαλα συν τις παλιές καλές που ξέραμε που δεν βγάζει σχεδον κανεις πλέον στην χώρα του. Περισσότερο για voge cfmoto benelli qj αναφέρομαι.
Και θυμάμαι καλά ότι έχει μοτέρ πρώην βερσις;
Ειναι της cfmoto το μοτέρ που ειναι αντίγραφο βερσις της πρώτης σειράς.ο ψεκασμός ομως πρεπει να εχει γινει απο τη Morini. Γιατι νομίζω εχει διάφορες σε απόδοση με το cf.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Δεν αναφερόμουν στο Μορινι ειναι η αλήθεια αν και αυτο εχει κινεζικές βάσεις και παραγωγή. νομίζω ομως η ανάπτυξη και ο σχεδιασμός γινεται στην Ιταλία. Νομίζω αν τα θυμαμαι καλα γιατι με τόσες νέες εταιρείες που εχουν βγει εχουμε χάσει την μπαλα συν τις παλιές καλές που ξέραμε που δεν βγάζει σχεδον κανεις πλέον στην χώρα του. Περισσότερο για voge cfmoto benelli qj αναφέρομαι.


Ειναι της cfmoto το μοτέρ που ειναι αντίγραφο βερσις της πρώτης σειράς.ο ψεκασμός ομως πρεπει να εχει γινει απο τη Morini. Γιατι νομίζω εχει διάφορες σε απόδοση με το cf.
μπος ειναι ο ψεκασμος και το abs,οι δε αναρτησεις ειναι μαρτζοκι 50αρι μπροστα πληρες ρυθμισεων με brembo φρενα και πισω καγιαμπα με αποσβεση επαναφορας εκτος της προσφορτισης.
η εκδοση με τις ακτινες ειναι χωρις σαμπρελα...ποιοτικο εργαλειο
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
Φίλε μου καλησπέρα.

Η λύση σου είναι μία. Μένεις με αυτό που έχεις και μαζευεις λεφτά, πουλάς το παλιό και πας και πέρνεις κούτα σαβαρό μηχανάκι στα 10-12 χιλ.

Με 6.5 χιλ. θα μετανιώσεις που έδωσες το Versys και πήρες είτε χρέπι με ένα εκατομύριο χιλιόμετρα είτε κινέζικο μικρότερου κυβισμού που στην τελική μπορεί να είναι και χειρότερο.

Μην βιαστείς. Απόλαυσε τις βόλτες με το μηχανάκι σου που από ότι κατάλαβα είναι αξιοπρεπές και όταν μαζεψεις ακόμα λίγα πάρε αυτό που γουστάρεις χωρίς εκπτώσεις.

Φιλικά.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Με 6500€ κ λίγο υπομονή θα βρεις κάτι καλό είτε σε Tiger 800 είτε σε BMW f800gs, Tiger σίγουρα μίας κ δεν έχουν μεταπώληση κ κατά καιρούς εμφανίζονται ευκαιρίες.Πιστευω πέρα από τα ηλεκτρονικά που έχουν οι σημερινές μηχανές αυτές δεν υστερούν σε κάτι..Αν πάρεις μεταχειρισμένο υπολόγισε ότι θα δώσεις κ κάνα φράγκο σε αναλώσιμα,από την άλλη αν πάρεις καινούργιο θα δώσεις κάνα φράγκο σε έξτρα..Εγώ θα έλεγα ότι κ αν κάνεις μην κατέβεις σε κυβικά..
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Φίλε μου καλησπέρα.

Η λύση σου είναι μία. Μένεις με αυτό που έχεις και μαζευεις λεφτά, πουλάς το παλιό και πας και πέρνεις κούτα σαβαρό μηχανάκι στα 10-12 χιλ.

Με 6.5 χιλ. θα μετανιώσεις που έδωσες το Versys και πήρες είτε χρέπι με ένα εκατομύριο χιλιόμετρα είτε κινέζικο μικρότερου κυβισμού που στην τελική μπορεί να είναι και χειρότερο.

Μην βιαστείς. Απόλαυσε τις βόλτες με το μηχανάκι σου που από ότι κατάλαβα είναι αξιοπρεπές και όταν μαζεψεις ακόμα λίγα πάρε αυτό που γουστάρεις χωρίς εκπτώσεις.

Φιλικά.
Αυτο θα ηταν το ιδανικό σενάριο .. αν ηθελα να χωρίσω.. μετα θα ειχα και ενα έξτρα κόστος βεβαια διατροφή και ενοίκιο.. οποτε ανεβαίνει το μπατζετ! Χαχα!!
Πέρα απο την πλάκα όμως η αλήθεια ειναι οτι θα γούσταρα παρα πολυ να παρω ενα Τενερε ή τουαρεγκ καινουριο αλλά μετά σκεφτομαι οτι δεν εχω ακομα τα χερια για να το χρησιμοποιω στο έπακρο ενα τετοιο μηχανάκι.. στο χώμα δλδ. Οπότε πριν κανω οποιαδήποτε κίνηση σκέφτηκα να κλείσω ένα πρωτο μαθημα για οδήγηση στο χώμα και ελπιζω να κανω και τα τρια που κλείνουν την εκπαίδευση όπου και θα δω μετά ποια ειναι αυτη η κατηγορία που θα με ικανοποιεί περισσότερο. Μηπως τελικά τα θελω μου καλύπτονται απο κατι μικρότερου κυβισμού που μπορω να αγοράσω με πιο χωμάτινο χαρακτήρα. Οι εκδρομές και τα ταξιδια ακομα στο προγραμμα ετσι κ αλλιως δεν χωράνε λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων οποτε για τα καθημερινά 50-70 χλμ που κανω και μια βολτα στο βουνό μπορει τελικα να ειναι καλυτερο να κατέβω σε κυβικά. Αυτο που θελω ειναι να μην χαθει το φαν φακτορ..
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
αλλά μετά σκεφτομαι οτι δεν εχω ακομα τα χερια για να το χρησιμοποιω στο έπακρο ενα τετοιο μηχανάκι.. στο χώμα δλδ. Οπότε πριν κανω οποιαδήποτε κίνηση σκέφτηκα να κλείσω ένα πρωτο μαθημα για οδήγηση στο χώμα mpla mpla mpla
και ούτε θα τα αποκτήσεις μένοντας στο ίδιο μηχανάκι και κάνοντας τα ίδια πράγματα
όπως είχε πει και ο Ντολαβέρης κάποτε -σχετικά πρωί που ήταν νορμάλ-
Η μηχανή σε κάνει οδηγό. Είναι δασκάλα.
Πάρτη και μετά κλείνεις οποιοδήπορε μάθημα αν θες
Βουρ στο μπατσά ρε παιδί μου
 
Top Bottom