Αναζήτηση adventure μεσαίας κατηγορίας

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
CFMOTO 450MT καλό και φτηνό φαίνεται ότι θα είναι


 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
CFMOTO 450MT καλό και φτηνό φαίνεται ότι θα είναι


Ωραίο το Κινεζάκι. Αν είναι και μέχρι το εξάρι χιλιάρικα θα τινάξει την μπάγκα στο άερα.
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Ποσο δυσκολο ειναι άραγε να βγουν τετοια μηχανάκια και απο άλλους; Και δικύλινδρο ακομα καλυτερα .. θα σκότωνε μια τετοια κατηγορία στα 450 κυβικά. Τουλαχιστον Αμερική και Ελλάδα θα πήγαιναν καλα..
 

mikechios

Μέλος
Όνομα
mikechios
Μοτό
Bmw f650gs Dakar
CFMOTO 450MT καλό και φτηνό φαίνεται ότι θα είναι


Ίσως να είναι επιτέλους αυτό που θα πάρω κουτα μετά το f650
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ποσο δυσκολο ειναι άραγε να βγουν τετοια μηχανάκια και απο άλλους; Και δικύλινδρο ακομα καλυτερα .. θα σκότωνε μια τετοια κατηγορία στα 450 κυβικά. Τουλαχιστον Αμερική και Ελλάδα θα πήγαιναν καλα..
Το ερώτημα είναι

Ένα μηχανάκι που έχει ίδιο εξοπλισμό με ένα Τ7, ένα 890R κλπ αλλά απλώς μικρότερο κυβισμό, γιατί θα είναι πιο φθηνό; μόνο και μόνο λόγω του πιο μικρού μοτέρ; δεν βγαίνουν τα κουκιά και το είχαν εξηγήσει κάποτε με τα SS που είχε πάθει ψύχωση και αγόραζε όλος ο κόσμος, τα 600 και τα 1000 τους στοιχίζαν το ίδιο.

Θα πληρώσει το πόπολο 450cc και 12000 ευρώ; δύσκολο. Θέλει 450cc στις 6000 ταβάνι αλλά τα πάντα top shelf.
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Το ερώτημα είναι

Ένα μηχανάκι που έχει ίδιο εξοπλισμό με ένα Τ7, ένα 890R κλπ αλλά απλώς μικρότερο κυβισμό, γιατί θα είναι πιο φθηνό; μόνο και μόνο λόγω του πιο μικρού μοτέρ; δεν βγαίνουν τα κουκιά και το είχαν εξηγήσει κάποτε με τα SS που είχε πάθει ψύχωση και αγόραζε όλος ο κόσμος, τα 600 και τα 1000 τους στοιχίζαν το ίδιο.

Θα πληρώσει το πόπολο 450cc και 12000 ευρώ; δύσκολο. Θέλει 450cc στις 6000 ταβάνι αλλά τα πάντα top shelf.
Ισχύει αυτό. Αλλά για παράδειγμα αν έβγαινε ενα Honda crf 450 rally με ενα μοτέρ που ηδη υπάρχει αλλα πιο εξευγενισμένο πολιτικό με 38 ας πουμε άλογα και λιγο καλύτερες αναρτήσεις ποσο παραπάνω απο το 300άρι θα στοίχιζε; Πολυ στο θεωρητικό το πηγα. Αλλα νομίζω πως λείπει λιγο μια τετοια κατηγορία. Για κάποιον που θα ήθελε να ασχοληθεί απο το μηδέν με το adventure θα έπρεπε για εμενα να υπάρχουν πρώτα οι κατηφοριές 300-450 και μετα να παει στα γυρω 700 οπου και θεωρω πικ. Τα παραπάνω κυβικά που κυκλοφορούν εγω (προσωπική άποψη) τα θεωρώ υπερβολικά σε αγορά συντήρηση και κόστος φθοράς. Δεν θα έπαιρνα 20000 μηχανη να την βάλω ευκολα σε χώμα ..
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το πιο εξευγενισμένο μοτέρ σε τι είναι πιο φθηνό; έχει λιγότερα εξαρτήματα;

Δες και στα εντουρο, πρακτικά ίδια τιμή όλα τα κυβικά.

Πάντως για να χτίσεις ράλι με βάση καινούριο χωμάτινο μηχανάκι θες λεφτά μεσαίου adventure.

Εξαίρεση το kove που στις 8500 λίρες είναι εξαιρετική πρόταση. Κάπου εκεί κοντά ήταν το ajp pr7 κάποτε.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Νομίζω έρχεται η ώρα να φύγει το 300αρι και να έρθει αυτό .
Μέχρι 7 αν θα πάει (που νομίζω είναι λογικό )
Θα με βάλει σε πολλές σκέψεις λόγω του επιπλέον γκαζιού που θα βγάζει λόγω 46αλογων
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νομίζω έρχεται η ώρα να φύγει το 300αρι και να έρθει αυτό .
Μέχρι 7 αν θα πάει (που νομίζω είναι λογικό )
Θα με βάλει σε πολλές σκέψεις λόγω του επιπλέον γκαζιού που θα βγάζει λόγω 46αλογων
Ακόμη δεν ήρθε.....φεύγει??
Φρουρααααα
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Ισχύει αυτό. Αλλά για παράδειγμα αν έβγαινε ενα Honda crf 450 rally με ενα μοτέρ που ηδη υπάρχει αλλα πιο εξευγενισμένο πολιτικό με 38 ας πουμε άλογα και λιγο καλύτερες αναρτήσεις ποσο παραπάνω απο το 300άρι θα στοίχιζε; Πολυ στο θεωρητικό το πηγα. Αλλα νομίζω πως λείπει λιγο μια τετοια κατηγορία. Για κάποιον που θα ήθελε να ασχοληθεί απο το μηδέν με το adventure θα έπρεπε για εμενα να υπάρχουν πρώτα οι κατηφοριές 300-450 και μετα να παει στα γυρω 700 οπου και θεωρω πικ. Τα παραπάνω κυβικά που κυκλοφορούν εγω (προσωπική άποψη) τα θεωρώ υπερβολικά σε αγορά συντήρηση και κόστος φθοράς. Δεν θα έπαιρνα 20000 μηχανη να την βάλω ευκολα σε χώμα ..
Βγήκε εξευγενισμένο CRF450L με 25hp (40hp+ εκτός Ευρώπης ) χωρίς καν εξοπλισμό Rally και κόστιζε 10.000+.
Ήταν ακριβό,είχε σφιχτό πρόγραμμα συντήρησης (πιο light σε σχέση με καθαρόαιμο αγωνιστικό αλλά όχι στα επίπεδα dualsport) και η Honda αποφάσισε να αλλάξει το όνομα του σε RL γιατί απλά δεν είχε καμία σχέση με τα μικρότερα L (250 και 300).

Το CFmoto 450MT το υπολογίζω γύρω στο 6.500-7.000 γιατί το supersport 450SR (με ίδιο μοτέρ) έχει 6.000-6400
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Νομίζω έρχεται η ώρα να φύγει το 300αρι και να έρθει αυτό .
Μέχρι 7 αν θα πάει (που νομίζω είναι λογικό )
Θα με βάλει σε πολλές σκέψεις λόγω του επιπλέον γκαζιού που θα βγάζει λόγω 46αλογων
Πως το χρησιμοποιείς το 300αρι και θέλεις το μεγαλύτερο και το βαρύτερο;
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Τα adve τυπου μοντελα κοστιζουν πιο ακριβα...μακάρι να παίζει αναμεσα στα 6.500 με 7.000...πιο πιθανό το βλέπω για τα 7.000 με 7.500. Μακάρι επίσης να μη ζυγίζει 200 κιλά...Αυτό που επρεπε να είχε κανει η ΚΤΜ το κάνει τωρα η cfmoto...
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Εγώ από την άλλη ,αν ήθελα ένα να κάνω λίγο απ' όλα , με ένα Versys Χ 300 μια χαρά θα ήμουν !! Αλλά αυτό μάλλον πιάνει στη μικρή κατηγορία :wacky:
Πάντως για το cf αν το πάει ταβάνι 7 με όλα αυτά τα κάγκελα ,σχάρες κλπ σιδεριές θα είναι σούπερ
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Το πιο εξευγενισμένο μοτέρ σε τι είναι πιο φθηνό; έχει λιγότερα εξαρτήματα;

Δες και στα εντουρο, πρακτικά ίδια τιμή όλα τα κυβικά.

Πάντως για να χτίσεις ράλι με βάση καινούριο χωμάτινο μηχανάκι θες λεφτά μεσαίου adventure.

Εξαίρεση το kove που στις 8500 λίρες είναι εξαιρετική πρόταση. Κάπου εκεί κοντά ήταν το ajp pr7 κάποτε.
Θα μπορούσε να εχει ενα cb500 τοτε δικύλινδρο με 21-18 τροχούς λιγο ψηλότερες αναρτήσεις και δυο πλαστικά διαφορετικα. Ειδικα η Honda εχει και κινητήρες και μοντέλα στα οποία δεν χρειαζεται να αναπτύξει απο λευκό χαρτί. Γλυτωνει πολλα χρήματα χρησιμοποιώντας οσα ηδη εχει μια εταιρεία .. Η ΚΤΜ απο την αλλη εχει το 390 π.χ. Απλα νομίζω μάλλον δεν ικανοποιεί αυτη η κατηγορία μεγαλο όγκο πωλήσεων παγκοσμίως και γι αυτο δεν αναπτύσσονται τετοια μοντέλα..
 
Top Bottom