Αναζήτηση adventure μεσαίας κατηγορίας

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
Αντε και το πήρες το Κινέζικο μηχανάκι αφού μάδησες
τη μαργαρίτα κανά εξάμηνο.
Τώρα που έχει και ολοκαίνουριο Κινέζικο κινητήρα τι θα γίνει?
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Αντε και το πήρες το Κινέζικο μηχανάκι αφού μάδησες
τη μαργαρίτα κανά εξάμηνο.
Τώρα που έχει και ολοκαίνουριο Κινέζικο κινητήρα τι θα γίνει?
Τι εννοας;
Θα σπάσει κιετσ;:thnkg:
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Όχι ρε .
Αφού εγγύηση 3 χρόνια ,αφού .
Οι γρούνες τους γιατί δεν παθαίνουν κάτι;
Κινέζικα μοτερια δε φοράνε;
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Οι γουρούνες οι κινεζικές ακόμα κ 20 χρόνια πίσω,οι κινεζικές στα νησιά,είχε ο ξάδερφος μου.λιωσανε τα σίδερα από τ αλάτι έσπασαν διέλυσαν τα μοτέρ δούλευαν ακομα
 

Acevol

Μέλος
Περιοχή
Λευκωσία, Βόλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
KTM 790 Adv 2023
το cf 450 δεν παίζει να περνά τις 6500. 7500 έχει το KTM 390 Adventure. Αν περάσει τις 6500 θα πάει άκλαφτο. Δεν είναι χαζος ο Κινέζος. Ένα 6αρι θα κάνει με τα καγκελάκια του max.

Σε λίγο καιρό θα μάθουμε.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
το cf 450 δεν παίζει να περνά τις 6500. 7500 έχει το KTM 390 Adventure. Αν περάσει τις 6500 θα πάει άκλαφτο. Δεν είναι χαζος ο Κινέζος. Ένα 6αρι θα κάνει με τα καγκελάκια του max.

Σε λίγο καιρό θα μάθουμε.
Ακόμα καλύτερα .
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Αν είναι γεμάτο, είναι καλή τιμή...αν ειναι άδειο 185, είναι 30 κιλά πιο βαρύ από το μεγαλύτερο σε κυβισμό 690 Enduro R...
Συγκρίνεις το 450MT που έχει ένα σωρό προστατευτικά, σχάρα, βάσεις για βαλίτσες, μεγάλο ντεπόζιτο, μεγάλη σέλα, εξοπλισμό και φέρινγκ, με το σπαρτιάτικο 690 Enduro;
Αν το έβγαζαν σε έκδοση σαν το 690 Enduro, θα ήταν τουλάχιστον 20 κιλά ελαφρύτερο.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δηλαδη τωρα σας αρεσει αυτο το πραγμα;

Περαν αυτου ομως αναρωτιεμαι αν ενα μικρο δικυλινδρο μοτερ σαν αυτο που θα εχει το cf θα εχει αρκετη ροπη χαμηλα ωστε να προσφερει καποια διασκεδαση στο χωμα ή μονο για την ασφαλτο θα ειναι ισως καλο;
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Συγκρίνεις το 450MT που έχει ένα σωρό προστατευτικά, σχάρα, βάσεις για βαλίτσες, μεγάλο ντεπόζιτο, μεγάλη σέλα, εξοπλισμό και φέρινγκ, με το σπαρτιάτικο 690 Enduro;
Αν το έβγαζαν σε έκδοση σαν το 690 Enduro, θα ήταν τουλάχιστον 20 κιλά ελαφρύτερο.
Το ότι στη φωτογραφία εμφανίζεται με προστατευτικά και βάσεις για βαλίτσα κτλ δε σημαίνει ότι τα εχουν συμπεριλαβει στα 185 κιλα...οτι το ζυγισαν ετσι. Εχει ομως μικρότερο κινητηρα αν και δικυλινδρο. Ας βγουν επίσημα τα specs και βλέπουμε.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Σε συνέχεια της αέναης αναζήτησης χθες πήγα και έκανα ένα test ride το πρώτο από τα μικρά που μου έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον. CRF 300L λοιπόν.

Έχω να πω ότι η πρώτη μου μοτοσυκλέτα ήταν το bmw f650 gs οπότε δεν είχα περάσει από τα προηγούμενα μοτοσυκλετιστικά κυβικά πριν από αυτό ανεβαίνοντας όπως θα έπρεπε. Και λέω θα έπρεπε γιατί η αλήθεια είναι ότι ένα 300άρι ψευδοεντουράκι θα ήταν τέλειο στα 18-20. Δεν ξέρω και πότε επιτρέπεται με τα νέα δεδομένα διπλωμάτων που ισχύουν τώρα. Η χθεσινή μου όμως επαφή με ενθουσίασε από την μία και από την άλλη με ξενέρωσε.

Αν ήταν να το επιλέξω για δεύτερο μηχανάκι θα ήταν πολύ ωραίο πραγματικά. Ελαφρύ, ευκίνητο δεν καίει δεν σπάει δεν χαλάει χόντα και τα λοιπά. Αλλά.. Μόνο με το 300αράκι δεν νομίζω ότι καλύπτομαι.. Ανέβηκα μετά στο versys για να φύγω και μου φάνηκε καναπές. και σε βάρος βέβαια μου φάνηκε καναπές που ήταν κάτι που με ξενέρωσε, μαζί με το γεγονός ότι με το crf ανεβοκατέβαινα πεζοδρόμια για να δω τι μπορεί να κάνει ενώ με το versys είναι ένα σημαντικό μείον που έχω από την μέρα που το πήρα.

Και σε κάποια φάση κάθομαι και σκέφτομαι. Από που ξεκίνησε ο προβληματισμός μου και που έχω καταλήξει να κοιτάζω, μόνο και μόνο λόγω των οικονομικών. Και καταλήγω πάλι να σκέφτομαι ότι πέρα από το moto morini xcape δεν υπάρχει σε αυτά τα χρήματα μεταχειρισμένο κάτι που να μπορεί πιθανόν να πάει και στο χώμα ή να είναι λίγο πιο ψηλό έστω στα 650-750 κυβικά με τα χαρακτηριστικά που δεν θέλω να θυσιάσω από αυτό που ήδη έχω. Αλλά και στο moto morini κοιτώντας τα χαρακτηριστικά του είδα ότι η απόσταση από το έδαφος δεν έχει και καμιά σοβαρή διαφορά από το versys όπως επίσης και το βάρος. Θεωρώ πως δεν θα δω τεράστιες διαφορές στα δύο άρα συνδυαστικά με κάποια προβλήματα που διαβάζω, την μεταπωλητική αξία που δεν έχει δεν αξίζει για εμένα το ρίσκο της μετάβασης.

Το τελευταίο που παίζει δυνατά ακόμα είναι το F800 gs. Εδώ όμως έχουμε κάτι που πάλι δεν μπορώ να οδηγήσω πριν το πάρω μιας και δύσκολα θα βρεθεί πωλητής να μου το δώσει για τεστ ώστε να δω αν μου κάνει. Επίσης είναι δύσκολο να βρεθεί σε αυτά τα λεφτά που διαθέτω σε κόσμια κατάσταση σωστά δουλεμένο και συντηρημένο. Vstrom δεν κοιτάζω. Δεν μου άρεσε ποτέ και συνεχίζει να μου βγάζει έντονη την εικόνα της μετριοπάθειας. Από τα μελλοντικά μοντέλα που ΘΑ έρθουν δεν κάθομαι να περιμένω να δω τι έχουν τι δεν έχουν τι λέει ο κόσμος κτλ. Αν κυκλοφορήσουν και βγουν καλά θα τα πάρουμε μεταχειρισμένα και αυτά.

Αυτά τα λίγο πολλά με χωρίς ουσία είχα να πω και σήμερα. προσωπικό ημερολόγιο Παρασκευής .
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ξέρει κάποιος να μας πει πόσο θα κοστίσει να βγουν ελληνικές πινακίδες σε αυτό το λουλούδι μήπως κι αξίζει για τον φίλο;

Δεν αξίζει Μητσαρα ,άστο ,ας δει κάνα ελληνικό ,υπάρχουν πολλά με κάνα 1000αρι ακόμα και εντός της 4ετους εγγύησης τους .
Αυτό με το καλημέρα θέλει κάνα 250αρι να έρθει μέχρι Πρεβεζα
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Αυτό με τα πεζοδρόμια , ποτέ δεν το κατάλαβα και έχει γραφτεί άπειρες φορές εδώ και παντού γενικά.....
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Αυτό με τα πεζοδρόμια , ποτέ δεν το κατάλαβα και έχει γραφτεί άπειρες φορές εδώ και παντού γενικά.....
Εγω συγκεκριμένα για ενα σημείο το χρειάζομαι.. εκει που παρκάρω στην δουλεια μου ειναι πυλωτή. Μπαινω απο ραμπα κανονικά. 8 στις 10 φορες οταν φευγω ομως εχουν παρκάρει μπροστα στη ράμπα γιατι οι έξυπνοι εχουν κ θέση Πάρκιν αυτοκινητου εκει και αναγκάζομαι να πηγαινω απο σκαλιά πεζοδρόμια κτλ. Για να φυγω. Γενικα δεν κυκλοφορω στα πεζοδρόμια απλά ειναι μια καλη προσομοίωση του ποσο άνετα μπορει να κινηθεί μια μοτοσυκλέτα σε δρόμους εκτος ασφάλτου θεωρώ και τι εμπόδια μπορει να προσπεράσει..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
185 κιλά το CF moto λένε αυτοί

http://instagr.am/p/Cy8bTVEIf2W/
Εγώ όταν προέβλεψα πριν μερικές μέρες τα 185 κιλά τα έκανα με το μάτι και λλδεν είχα δει κανένα ποστ. Αν είναι όντως όπως το βλέπουμε γεμάτο 185 κιλα θα είναι πολύ καλό.
Αντε και το πήρες το Κινέζικο μηχανάκι αφού μάδησες
τη μαργαρίτα κανά εξάμηνο.
Τώρα που έχει και ολοκαίνουριο Κινέζικο κινητήρα τι θα γίνει?
Από όλους εσύ βρε?! Τι έχεις να φοβηθεί εσύ?!
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Γενικα δεν κυκλοφορω στα πεζοδρόμια απλά ειναι μια καλη προσομοίωση του ποσο άνετα μπορει να κινηθεί μια μοτοσυκλέτα σε δρόμους εκτος ασφάλτου θεωρώ και τι εμπόδια μπορει να προσπεράσει..
Δεν έχει καμία σχέση ένα μόνο σκαλοπάτι με έναν χωματόδρομο , τελείως διαφορετική λειτουργία σε συνεχόμενες ανωμαλίες. Στο πεζοδρόμιο το θες μαλακό χωρίς να σε νοιάζει η επαναφορά ,μόλις ανεβάσεις ρυθμό στο χώμα.........
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Ε φιου ντεις λειτερ ..

Έχει αρχίσει το F800GS να μου κλείνει το μάτι επικίνδυνα. Υπάρχουν μεταχειρισμένα σε ένα φάσμα κόστους απόκτησης εκεί γύρω από τα χρήματα που κοιτάζω απλά τα περισσότερα είναι 08-09 που απ' όσο έχω καταλάβει είχαν και τις παιδικές ασθένειες με κυριότερη αυτή των πηνίων και των φώτων που για να γλυτώσεις τελείως έχει ένα σοβαρό κόστος. Βέβαια το ξεπερνάω σκεπτόμενος ότι υπάρχουν λύσεις. Επίσης θα ήθελα απόψεις από κατόχους εν έτει 2023 για το τι θα έπρεπε να προσέξω πριν την αγορά. Προφανώς και θα ελεγχθεί σε μηχανικό αλλά καλό θα ήταν να ξέρω και εγώ τι να δω πριν πάμε εκεί. Αξίζει στα κάτω από 7000 περίπου να κινηθώ προς τα εκεί ή καλύτερα να το αφήσω ..

Μία άλλη απορία που έχω είναι αν παίζουν τόσο σοβαρό λόγο τα χλμ. θεωρητικά μία μηχανή του 08-09 15 χρονών σήμερα θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον 150.000 χλμ. αν πούμε ότι κατ' ελάχιστο κάνει 10.000 τον χρόνο ή τουλάχιστον εκεί κοντά. Εμένα μου δημιουργείται ένας φόβος όταν βλέπω 30.000 χλμ ή 150.000 για παράδειγμα και θα προτιμούσα κάποιο που να είναι στην μέση που θεωρώ αυθαίρετα ότι φαίνεται λογικό. Δλδ θα κοιτούσα σε αυτή την ηλικία μοτό γύρω στις 75-85.000 χλμ. που είναι (αυθαίρετα) πιο πιθανό να είναι συντηρημένη σωστά αλλά και χωρίς να κάθεται όλο τον χρόνο ή να είναι φουλ πιωμένο.

Τέλος γνωρίζω ότι όσο παλιό και αν είναι ένα μηχανάκι BMW παραμένει BMW. τα ανταλλακτικά του θα είναι ακριβούτσικα όσο να ναι. Είναι όντως έτσι ; Γενικά οι έχοντες τι εμπειρία έχετε ;

Τέλος το θέμα είναι να μου ταιριάξει. Θα ήθελα πολύ να βρεθεί κάποιο για δοκιμή αν κάποιος έχει την όρεξη να ξοδέψει τον χρόνο του ώστε να μην πάω στα τυφλά όπως έχω κάνει μέχρι τώρα.

Επίσης από χθες παρακολουθώ τις εξελίξεις με το CFmoto στην EICMA, το οποίο μου αρέσει οπτικά αλλά θεωρώ ότι βγήκε λίγο βαρύ για τα κυβικά του. Βέβαια αν δεν βρεθεί κάποια προπέλα και περάσει ο καιρός θα το δούμε κ αυτό.
 
Top Bottom