Αναζήτηση adventure μεσαίας κατηγορίας

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Φίλε Γιάννη μια πιο διαλλακτική στάση θεωρώ θα σε βοηθούσε πιο εύκολα να επιλέξεις το επόμενο κατάλληλο για εσένα.
Δεν μιλώ για συμβιβασμό αλλά για το να μην απορρίψεις κάτι από το όνομα,τον τίτλο η την εμφάνιση.

Γράφεις:
Δεν σε συγκινεί..
Διεκπαιρεωτικό..
Δεν θα βγάλει συναίστημα..

Με το ίδιο σκεπτικό,κάποιο άλλο που δεν έχεις καβαλήσει θα σου φαίνεται κατάλληλο.
Γιατί;Επειδή το λένε άλλοι;Επειδή έχει όνομα;Επειδή έχει εμφάνιση;
Να βοηθήσω θέλω.Ελπιζω να γίνεται αντιληπτό.

Θά σου πρότεινα να δεχθείς με ανοιχτό μυαλό την προσφορά του φίλου Asxetos κι αν σου φανεί λίγο ή αδιάφορο σε σχέση με αυτό που έχεις τότε ΟΚ.
Δεν είναι για εσένα το transalp..

:friendship:
Δεν εχεις άδικο σε αυτο που λες. Η αλήθεια ειναι οτι προσπαθω (μπορει να μην φαινεται απο αυτα που γράφω βεβαια) να κοιτάξω περα απο τα στεγανά μιας μονο μάρκας και να διευρύνω τις επιλογές μου. Το τρανσαλπ δεν νομίζω οτι συγκριτικά με αυτο που ειχα (επωληθει) θα ειναι χειρότερο μηχανάκι. Σαφώς ενα μοντελο που σχεδιάστηκε απο την αρχη το 2022-23 δεν περιμένεις να μην ειναι καλο. Απλα η επιλογή δεν παει μονο βαση χαρακτηριστικών ή λογικής. Αν ψωνίζαμε βάσει λογικής θα έπρεπε είτε να εχουμε ενα μηχανάκι απο καθε κατηγορία ή επειδη τα περισσότερα χλμ τα κανουμε στη πολη ενα σκούτερ μονο. Αναγκαστικά μπαίνει το συναίσθημα που σου βγάζει οταν το βλέπεις Καβάλας ταξιδευεις . Οταν πας ειδικα να μαζέψεις πολλες χρήσεις για ενα οχημα επιλέγεις τις παραχωρήσεις που θα κανεις.. Σκοπός ειναι πως αν προχωρήσω σε αγορα καινουριου θα ηθελα να με γεμίζει αρχικα οταν το βλεπω και να μην ξενερωνω οταν το οδηγαω με σκοπο να μπορεσει να μεινει στα χερια μου οσο περισσότερο μπορω. Να εχει μια καλη βαση πανω στην οποία αργοτερα να αξιζει να αλλάξω μικροπράγματα που θα με ενοχλούν η δεν θα μου αρεσουν τοσο. Και επειδη με ξερω το τρανσαλπ δεν μου καλύπτει καποια πραγματα πριν καν το οδηγησω με κυριότερο την εμφάνιση.. παρόλα αυτα με βαζεις σε μια διαδικασία να το ψάξω παραπάνω κ να το οδηγησω κ αυτο.. παντως η μούρη του ειναι 10 χρονια πισω.. :p

Στο explore mode η απόκριση του γκαζιού είναι στην θέση 2 , θα πρέπει να μπεις στο individual mode και να την επιλέξεις στην θέση 1 , επίσης αν απενεργοποιήσεις πλήρως το TC δίνει κιαλο
Αυτο δεν μου το ειπε.. απο τα λεγόμενα του πριν μου το δώσει για τεστ ραιντ καταλαβα οτι ηταν το πιο δυνατό του προγραμμα .. άρα κ αυτο πρεπει να το ξανα οδηγησω ..

Ε ρε τι τραβάμε .. να πρεπει να οδηγήσουμε τόσα μηχανάκια κ να τα δίνουν ολοι μεχρι τις πεντε το απόγευμα..:p
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Δεν εχεις άδικο σε αυτο που λες. Η αλήθεια ειναι οτι προσπαθω (μπορει να μην φαινεται απο αυτα που γράφω βεβαια) να κοιτάξω περα απο τα στεγανά μιας μονο μάρκας και να διευρύνω τις επιλογές μου. Το τρανσαλπ δεν νομίζω οτι συγκριτικά με αυτο που ειχα (επωληθει) θα ειναι χειρότερο μηχανάκι. Σαφώς ενα μοντελο που σχεδιάστηκε απο την αρχη το 2022-23 δεν περιμένεις να μην ειναι καλο. Απλα η επιλογή δεν παει μονο βαση χαρακτηριστικών ή λογικής. Αν ψωνίζαμε βάσει λογικής θα έπρεπε είτε να εχουμε ενα μηχανάκι απο καθε κατηγορία ή επειδη τα περισσότερα χλμ τα κανουμε στη πολη ενα σκούτερ μονο. Αναγκαστικά μπαίνει το συναίσθημα που σου βγάζει οταν το βλέπεις Καβάλας ταξιδευεις . Οταν πας ειδικα να μαζέψεις πολλες χρήσεις για ενα οχημα επιλέγεις τις παραχωρήσεις που θα κανεις.. Σκοπός ειναι πως αν προχωρήσω σε αγορα καινουριου θα ηθελα να με γεμίζει αρχικα οταν το βλεπω και να μην ξενερωνω οταν το οδηγαω με σκοπο να μπορεσει να μεινει στα χερια μου οσο περισσότερο μπορω. Να εχει μια καλη βαση πανω στην οποία αργοτερα να αξιζει να αλλάξω μικροπράγματα που θα με ενοχλούν η δεν θα μου αρεσουν τοσο. Και επειδη με ξερω το τρανσαλπ δεν μου καλύπτει καποια πραγματα πριν καν το οδηγησω με κυριότερο την εμφάνιση.. παρόλα αυτα με βαζεις σε μια διαδικασία να το ψάξω παραπάνω κ να το οδηγησω κ αυτο.. παντως η μούρη του ειναι 10 χρονια πισω.. :p



Αυτο δεν μου το ειπε.. απο τα λεγόμενα του πριν μου το δώσει για τεστ ραιντ καταλαβα οτι ηταν το πιο δυνατό του προγραμμα .. άρα κ αυτο πρεπει να το ξανα οδηγησω ..

Ε ρε τι τραβάμε .. να πρεπει να οδηγήσουμε τόσα μηχανάκια κ να τα δίνουν ολοι μεχρι τις πεντε το απόγευμα..:p
Πια αλλά έχεις οδηγήσει και συγκρίνεις το τουαρεγκ;
από το γκάζι του που θα είναι κάτι παραπάνω από αυτο που οδήγησες , τα θετικά της είναι το καλό της ζύγισμα , οι καλές αναρτήσεις , η γρήγορη εναλλαγή κατεύθυνσης στο δρόμο , το βάρος της , τα ηλεκτρονικά της και η χρηστικότητα τους , τα τουμπλες ελαστικά
 
Τελευταία επεξεργασία:

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Πια αλλά έχεις οδηγήσει και συγκρίνεις το τουαρεγκ;
από το γκάζι του που θα είναι κάτι παραπάνω από αυτο που οδήγησες , τα θετικά της είναι το καλό της ζύγισμα , οι καλές αναρτήσεις , η γρήγορη εναλλαγή κατεύθυνσης στο δρόμο , το βάρος της , τα ηλεκτρονικά της και η χρηστικότητα τους , τα τουμπλες ελαστικά
Εγω το σύγκρινα με το τενερε το απλό ως προς το πως βγάζει την δύναμη στο δρόμο. Αυτα τα δυο εχω οδηγησει προς το παρον και απο αυτα τα δυο ειπα οτι η διάφορες στο γκάζι δεν ειναι χαοτικές υπέρ του τουαρεγκ. Στα χαμηλα μου αρεσε λιγο καλυτερα το τενερε. Ψηλα το τουαρεγκ έδινε λιγο περισσότερο. Αν ομως μου λες οτι εχει κ αλλη δύναμη θα ηθελα να το ξαναδω ώστε να εχω πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Σε ολα τα αλλα ειναι ανώτερο απο το τενερε τεχνολογικά και απο θεμα στησίματος. Το πιο σημαντικό υπέρ του ειναι η ικανότητα του να στρίβει λες κ δεν εχει 21 τροχό και τα τιουμπλες. Απο εκει κ περα υπαρχει ενα γκρίζο σύννεφο στο μυαλο μου σε σχέση με κατι θέματα που εχω διαβασει με κάποιες παιδικές ασθένειες, το κόστος και η συχνότητα των σέρβις που δεν έχω ψάξει καθώς και η τιμη που φτάνει τα 13.000 σχεδον. Οποτε εκει αρχίζω κ σκεφτομαι οτι το απλό τενερε με 11600 δίνει κ 700 ευρω σε αξεσουάρ ή αν ειναι να ανεβω τοσο οικονομικά υπαρχει κ ενα world rally στα 13500 που θα ηθελα να οδηγησω κ να δω την συμπεριφορά του το οποιο ειναι βεβαια ελαφρώς μεταχειρισμένο αλλα πρακτικά καινουριο με καποια αξεσουάρ πανω. Το 790 κ το v storm δεν τα εχω βρει για τεστ σε χρονο που να μπορω να τα κανω.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Εγω το σύγκρινα με το τενερε το απλό ως προς το πως βγάζει την δύναμη στο δρόμο. Αυτα τα δυο εχω οδηγησει προς το παρον και απο αυτα τα δυο ειπα οτι η διάφορες στο γκάζι δεν ειναι χαοτικές υπέρ του τουαρεγκ. Στα χαμηλα μου αρεσε λιγο καλυτερα το τενερε. Ψηλα το τουαρεγκ έδινε λιγο περισσότερο. Αν ομως μου λες οτι εχει κ αλλη δύναμη θα ηθελα να το ξαναδω ώστε να εχω πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Σε ολα τα αλλα ειναι ανώτερο απο το τενερε τεχνολογικά και απο θεμα στησίματος. Το πιο σημαντικό υπέρ του ειναι η ικανότητα του να στρίβει λες κ δεν εχει 21 τροχό και τα τιουμπλες. Απο εκει κ περα υπαρχει ενα γκρίζο σύννεφο στο μυαλο μου σε σχέση με κατι θέματα που εχω διαβασει με κάποιες παιδικές ασθένειες, το κόστος και η συχνότητα των σέρβις που δεν έχω ψάξει καθώς και η τιμη που φτάνει τα 13.000 σχεδον. Οποτε εκει αρχίζω κ σκεφτομαι οτι το απλό τενερε με 11600 δίνει κ 700 ευρω σε αξεσουάρ ή αν ειναι να ανεβω τοσο οικονομικά υπαρχει κ ενα world rally στα 13500 που θα ηθελα να οδηγησω κ να δω την συμπεριφορά του το οποιο ειναι βεβαια ελαφρώς μεταχειρισμένο αλλα πρακτικά καινουριο με καποια αξεσουάρ πανω. Το 790 κ το v storm δεν τα εχω βρει για τεστ σε χρονο που να μπορω να τα κανω.
Ε δεν θα είναι χαοτικές οι διάφορες , σίγουρα το τουαρεγκ θα είναι λίγο πιο γρήγορο , αλλά μικρής σημασίας δεδομένου της κατηγορίας και των κυβικών . Παιδικές ασθένειες δεν νομίζω να είχε , η αξιοπιστία του με προβλημάτιζε κ εμένα . Έχω δει βέβαια έχουν φτάσει και 50-70κ χλμ κάποιοι ξένοι .

είναι κατηγορία χωμάτινη όμως κι τα δυο που αναφέρεις , θες να κανείς σοβαρό χώμα ;
 

Asxetos

Μέλος
Όνομα
Σταθης
Μοτό
XL750
Αν ανέβεις στο ΤΑ λογικά θα γλυτώσεις πολύ χρόνο να δοκιμάζεις τα άλλα. :p Πέρα απ´την πλάκα επειδή βλέπω οτι σε ενδιαφέρει το γκάζι και παραδέχεσαι την κύρια χρήση αν μπορείς να ξεπεράσεις το ´´παλιακό´´ φανάρι μπορεί και να σε συγκινήσει σε σχέση με τα προαναφερθέντα.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Εγω το σύγκρινα με το τενερε το απλό ως προς το πως βγάζει την δύναμη στο δρόμο. Αυτα τα δυο εχω οδηγησει προς το παρον και απο αυτα τα δυο ειπα οτι η διάφορες στο γκάζι δεν ειναι χαοτικές υπέρ του τουαρεγκ. Στα χαμηλα μου αρεσε λιγο καλυτερα το τενερε. Ψηλα το τουαρεγκ έδινε λιγο περισσότερο. Αν ομως μου λες οτι εχει κ αλλη δύναμη θα ηθελα να το ξαναδω ώστε να εχω πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Σε ολα τα αλλα ειναι ανώτερο απο το τενερε τεχνολογικά και απο θεμα στησίματος. Το πιο σημαντικό υπέρ του ειναι η ικανότητα του να στρίβει λες κ δεν εχει 21 τροχό και τα τιουμπλες. Απο εκει κ περα υπαρχει ενα γκρίζο σύννεφο στο μυαλο μου σε σχέση με κατι θέματα που εχω διαβασει με κάποιες παιδικές ασθένειες, το κόστος και η συχνότητα των σέρβις που δεν έχω ψάξει καθώς και η τιμη που φτάνει τα 13.000 σχεδον. Οποτε εκει αρχίζω κ σκεφτομαι οτι το απλό τενερε με 11600 δίνει κ 700 ευρω σε αξεσουάρ ή αν ειναι να ανεβω τοσο οικονομικά υπαρχει κ ενα world rally στα 13500 που θα ηθελα να οδηγησω κ να δω την συμπεριφορά του το οποιο ειναι βεβαια ελαφρώς μεταχειρισμένο αλλα πρακτικά καινουριο με καποια αξεσουάρ πανω. Το 790 κ το v storm δεν τα εχω βρει για τεστ σε χρονο που να μπορω να τα κανω.
Γιάννη αν μου επιτρέπεις να πω κάτι, πέρα από την πλακιτσα που κάνουμε συνήθως, καλοπροαιρετα πάντα, τουλάχιστον εγώ.
Οδηγα ότι σου αρέσει εμφανισιακά, οτι δε σου κάθεται στο μάτι μην ασχολείσαι.
Πέρνα το μέγιστο χρόνο που σου επιτρέπεται σε αυτό που οδηγείς, μιας και μιλάμε για καινούριο.
Και τέλος και βασικότερο.........
Μην ακούς κανέναν, μη διαβάζεις κανέναν, βάζω και τον εαυτό μου μέσα.
Οτι αγαπήσεις αγόρασε το, και κανε βόλτες ,όσο περισσότερο μπορείς.
Αυτά..
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εγω το σύγκρινα με το τενερε το απλό ως προς το πως βγάζει την δύναμη στο δρόμο. Αυτα τα δυο εχω οδηγησει προς το παρον και απο αυτα τα δυο ειπα οτι η διάφορες στο γκάζι δεν ειναι χαοτικές υπέρ του τουαρεγκ. Στα χαμηλα μου αρεσε λιγο καλυτερα το τενερε. Ψηλα το τουαρεγκ έδινε λιγο περισσότερο. Αν ομως μου λες οτι εχει κ αλλη δύναμη θα ηθελα να το ξαναδω ώστε να εχω πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Σε ολα τα αλλα ειναι ανώτερο απο το τενερε τεχνολογικά και απο θεμα στησίματος. Το πιο σημαντικό υπέρ του ειναι η ικανότητα του να στρίβει λες κ δεν εχει 21 τροχό και τα τιουμπλες. Απο εκει κ περα υπαρχει ενα γκρίζο σύννεφο στο μυαλο μου σε σχέση με κατι θέματα που εχω διαβασει με κάποιες παιδικές ασθένειες, το κόστος και η συχνότητα των σέρβις που δεν έχω ψάξει καθώς και η τιμη που φτάνει τα 13.000 σχεδον. Οποτε εκει αρχίζω κ σκεφτομαι οτι το απλό τενερε με 11600 δίνει κ 700 ευρω σε αξεσουάρ ή αν ειναι να ανεβω τοσο οικονομικά υπαρχει κ ενα world rally στα 13500 που θα ηθελα να οδηγησω κ να δω την συμπεριφορά του το οποιο ειναι βεβαια ελαφρώς μεταχειρισμένο αλλα πρακτικά καινουριο με καποια αξεσουάρ πανω. Το 790 κ το v storm δεν τα εχω βρει για τεστ σε χρονο που να μπορω να τα κανω.
Αν δεν θες το μπλε,το Τουαρέγκ είναι στα 12.300 με συνήθως δώρο το quickshifter.εκει που το πήρα εγώ μου έκαναν κ περαιτέρω εκπτώσεις.
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Ε δεν θα είναι χαοτικές οι διάφορες , σίγουρα το τουαρεγκ θα είναι λίγο πιο γρήγορο , αλλά μικρής σημασίας δεδομένου της κατηγορίας και των κυβικών . Παιδικές ασθένειες δεν νομίζω να είχε , η αξιοπιστία του με προβλημάτιζε κ εμένα . Έχω δει βέβαια έχουν φτάσει και 50-70κ χλμ κάποιοι ξένοι .

είναι κατηγορία χωμάτινη όμως κι τα δυο που αναφέρεις , θες να κανείς σοβαρό χώμα ;
Θελω να έχω την δυνατότητα να εξελιχθώ στο χώμα. Εντουρο δεν θα κανω μάλλον με αυτο που θα πάρω. Θέλω όμως σιγά σιγά να μπω πιο βαθεια στο χωμάτινο κομμάτι. Το σενάριο του να έχω δύο μηχανάκια ώστε να έχω ένα ελαφρύ για χώμα αποκλειστικά ακόμα δεν παίζει.

Από σερβις τι λέει το τουαρεγκ ; τι διαστήματα σέρβις έχει και από οικονομικής πλευράς πως είναι ; Θα μου πεις κοιτάς το κόστος των σερβις ενώ κοιτούσες 990 ; Ναι γιατί πλέον θα υπάρχει και μία δόση δανείου στο παιχνίδι οπότε τα τρεχούμενα έξοδα ανεβαίνουν σε αντίθεση με το 990 που θα ήταν αγορά καθαρή χωρίς υπόλοιπα. Συν του ότι στο καινούριο με την εγγύηση θα πας συνεργείο. Στο 990 θα ασχοληθείς και μόνος σου με κάποια.

Αν ανέβεις στο ΤΑ λογικά θα γλυτώσεις πολύ χρόνο να δοκιμάζεις τα άλλα. :p Πέρα απ´την πλάκα επειδή βλέπω οτι σε ενδιαφέρει το γκάζι και παραδέχεσαι την κύρια χρήση αν μπορείς να ξεπεράσεις το ´´παλιακό´´ φανάρι μπορεί και να σε συγκινήσει σε σχέση με τα προαναφερθέντα.
Κοίτα δέχομαι ότι μπορεί να έχει ωραία απόκριση. Χόντα είναι ωραία θα δουλεύει. Τώρα για τα γκάζια αν έχεις καταλάβει ότι είναι το κύριο κριτήριο μου ίσως φταίω και εγώ έτσι όπως τα έχω αχταρμά στο κεφάλι μου. Θέλω να είναι ροπάτο και ελαστικό το μοτέρ αλλά δεν κυνηγάω τις επιδόσεις τόσο. Από το Τενερέ και μέχρι το 790 είμαι καλυμένος από θέμα ιπποδύναμης. Το θέμα μου είναι πως βγάζει την δύναμη στο δρόμο ώστε να το εκμεταλλεύομαι στο φάσμα που το δουλεύω. Με τα δύο που έχω οδηγήσει έως τώρα είμαι καλυμμένος και σε αυτό το κομμάτι. Τελικές δεν κυνηγάω. Το τρανσάλπ σκέφτομαι ότι του λείπουν μερικά αξεσουάρ που θα έπρεπε να έχει από το εργοστάσιο ώστε να υποστηρίξει την χρήση για την οποία προορίζεται τα οποία θα στοιχίσουν και αυτά σίγουρα 1,5κ άρα πάμε πάλι στα 13+. Μου φαίνονται πολλά για το συγκεκριμένο. Γιατί κάποιος να τα δώσει και να μην πάρει μεταχειρισμένο άφρικα; χοντα είναι δεν παθαίνει τίποτα. 13500 παιζουν στοκ 890 του '22.

Γιάννη αν μου επιτρέπεις να πω κάτι, πέρα από την πλακιτσα που κάνουμε συνήθως, καλοπροαιρετα πάντα, τουλάχιστον εγώ.
Οδηγα ότι σου αρέσει εμφανισιακά, οτι δε σου κάθεται στο μάτι μην ασχολείσαι.
Πέρνα το μέγιστο χρόνο που σου επιτρέπεται σε αυτό που οδηγείς, μιας και μιλάμε για καινούριο.
Και τέλος και βασικότερο.........
Μην ακούς κανέναν, μη διαβάζεις κανέναν, βάζω και τον εαυτό μου μέσα.
Οτι αγαπήσεις αγόρασε το, και κανε βόλτες ,όσο περισσότερο μπορείς.
Αυτά..
Εγώ πάντα καλοπροαίρετα παίρνω την πλάκα και τα πειράγματα και το ότι ο καθένας θα σου πει την γνώμη του με αυτό που βλέπει εκείνος εκείνη την στιγμή. Το συγκεκριμένο φόρουμ έχει ένα επίπεδο ποιοτικής πληροφορίας που ο καθένας μπορεί να διαβάσει και να αποκομίσει πράγματα ώστε να έχει μία εικόνα πιο σφαιρική για μηχανές που ενδιαφέρεται. Καλό είναι να ακούς. Αυτό έχω μάθει στην ζωή μου και προσπαθώ να το εφαρμόζω όσο μπορώ. Εγώ δεν θα επηρεαστώ σε βαθμό να αγοράσω κάτι πριν το οδηγήσω πλέον γιατί μετά από κάποιους πειραματισμούς μαθαίνεις τι σε καλύπτει. και το τι καλύπτει τον καθένα διαφέρει από άτομο σε άτομο. Καλό είναι όμως να υπάρχουν σχόλια σαν το δικό σου γιατί κάποιος άλλος που πιθανόν διαβάζει το θέμα αλλά δεν συμμετέχει και δεν έχει κάνει τα λάθη του να επηρεαστεί από κάποια άλλα σχόλια και να προβεί σε μία λανθασμένη αγορά. Τα γραφόμενα μας εδώ είναι δημόσια και μπορεί να τα διαβάσει ο οποιοσδήποτε και στα λεφτά που συζητάμε τα λάθη είναι κρίμα να γίνονται. Ακούμε όμως τι έχουν να μας πουν ώστε να ανοίξει το μυαλό μας και να δούμε πέρα από αυτά που έχουμε ασυναίσθητα ορίσει ως όρια. Καλό είναι όποιος είναι σε ψάξιμο να μαθαίνει πρώτα διαβάζοντας οκ αλλά τον τελικό λόγο να τον έχει οδηγώντας και έπειτα να δημιουργεί την δική του εικόνα όσο μπορεί ανεπηρέαστος από τα λόγια των άλλων.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Θελω να έχω την δυνατότητα να εξελιχθώ στο χώμα. Εντουρο δεν θα κανω μάλλον με αυτο που θα πάρω. Θέλω όμως σιγά σιγά να μπω πιο βαθεια στο χωμάτινο κομμάτι. Το σενάριο του να έχω δύο μηχανάκια ώστε να έχω ένα ελαφρύ για χώμα αποκλειστικά ακόμα δεν παίζει.

Από σερβις τι λέει το τουαρεγκ ; τι διαστήματα σέρβις έχει και από οικονομικής πλευράς πως είναι ; Θα μου πεις κοιτάς το κόστος των σερβις ενώ κοιτούσες 990 ; Ναι γιατί πλέον θα υπάρχει και μία δόση δανείου στο παιχνίδι οπότε τα τρεχούμενα έξοδα ανεβαίνουν σε αντίθεση με το 990 που θα ήταν αγορά καθαρή χωρίς υπόλοιπα. Συν του ότι στο καινούριο με την εγγύηση θα πας συνεργείο. Στο 990 θα ασχοληθείς και μόνος σου με κάποια.



Κοίτα δέχομαι ότι μπορεί να έχει ωραία απόκριση. Χόντα είναι ωραία θα δουλεύει. Τώρα για τα γκάζια αν έχεις καταλάβει ότι είναι το κύριο κριτήριο μου ίσως φταίω και εγώ έτσι όπως τα έχω αχταρμά στο κεφάλι μου. Θέλω να είναι ροπάτο και ελαστικό το μοτέρ αλλά δεν κυνηγάω τις επιδόσεις τόσο. Από το Τενερέ και μέχρι το 790 είμαι καλυμένος από θέμα ιπποδύναμης. Το θέμα μου είναι πως βγάζει την δύναμη στο δρόμο ώστε να το εκμεταλλεύομαι στο φάσμα που το δουλεύω. Με τα δύο που έχω οδηγήσει έως τώρα είμαι καλυμμένος και σε αυτό το κομμάτι. Τελικές δεν κυνηγάω. Το τρανσάλπ σκέφτομαι ότι του λείπουν μερικά αξεσουάρ που θα έπρεπε να έχει από το εργοστάσιο ώστε να υποστηρίξει την χρήση για την οποία προορίζεται τα οποία θα στοιχίσουν και αυτά σίγουρα 1,5κ άρα πάμε πάλι στα 13+. Μου φαίνονται πολλά για το συγκεκριμένο. Γιατί κάποιος να τα δώσει και να μην πάρει μεταχειρισμένο άφρικα; χοντα είναι δεν παθαίνει τίποτα. 13500 παιζουν στοκ 890 του '22.



Εγώ πάντα καλοπροαίρετα παίρνω την πλάκα και τα πειράγματα και το ότι ο καθένας θα σου πει την γνώμη του με αυτό που βλέπει εκείνος εκείνη την στιγμή. Το συγκεκριμένο φόρουμ έχει ένα επίπεδο ποιοτικής πληροφορίας που ο καθένας μπορεί να διαβάσει και να αποκομίσει πράγματα ώστε να έχει μία εικόνα πιο σφαιρική για μηχανές που ενδιαφέρεται. Καλό είναι να ακούς. Αυτό έχω μάθει στην ζωή μου και προσπαθώ να το εφαρμόζω όσο μπορώ. Εγώ δεν θα επηρεαστώ σε βαθμό να αγοράσω κάτι πριν το οδηγήσω πλέον γιατί μετά από κάποιους πειραματισμούς μαθαίνεις τι σε καλύπτει. και το τι καλύπτει τον καθένα διαφέρει από άτομο σε άτομο. Καλό είναι όμως να υπάρχουν σχόλια σαν το δικό σου γιατί κάποιος άλλος που πιθανόν διαβάζει το θέμα αλλά δεν συμμετέχει και δεν έχει κάνει τα λάθη του να επηρεαστεί από κάποια άλλα σχόλια και να προβεί σε μία λανθασμένη αγορά. Τα γραφόμενα μας εδώ είναι δημόσια και μπορεί να τα διαβάσει ο οποιοσδήποτε και στα λεφτά που συζητάμε τα λάθη είναι κρίμα να γίνονται. Ακούμε όμως τι έχουν να μας πουν ώστε να ανοίξει το μυαλό μας και να δούμε πέρα από αυτά που έχουμε ασυναίσθητα ορίσει ως όρια. Καλό είναι όποιος είναι σε ψάξιμο να μαθαίνει πρώτα διαβάζοντας οκ αλλά τον τελικό λόγο να τον έχει οδηγώντας και έπειτα να δημιουργεί την δική του εικόνα όσο μπορεί ανεπηρέαστος από τα λόγια των άλλων.
Δεν θυμάμαι τώρα τι δίνει ο κατασκευαστής σαν διάστημα για αλλαγή λαδιών κτλ . Εγώ άλλαζα λάδια κάθε 5.000χλμ . Στο πρώτο σέρβις είχα πληρώσει 80€ και στα υπόλοιπα 60-65€ . Τίποτα δεν είναι
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Ο κατασκευαστής δίνει κάθε 10κ χλμ λάδια.εννοειται αλλάζεις κάθε 5000.σε οποιοδήποτε μηχανάκι,πρώτο σερβίς ήταν 100 νομίζω,γενικά δεν είναι ακριβό στη συντήρηση του.
Τώρα μεγάλε αν θες να βελτιωθείς στο χώμα κ;με τη χάρη στον εαυτό σου και πάρε κάτι γύρω στα 130 κιλά και ξεκίνα να μαθαίνεις.
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Τώρα μεγάλε αν θες να βελτιωθείς στο χώμα κ;με τη χάρη στον εαυτό σου και πάρε κάτι γύρω στα 130 κιλά και ξεκίνα να μαθαίνεις.
Δεκτό και αυτό και δίκαιο. Παίζουν όλα στο τραπέζι. Απλά το σενάριο "έχω δύο" απόσο το έχω ψάξει δεν βγαίνει ικανοποιητικό με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Γιατί οκ το ένα θα είναι ένα χωμάτινο ελαφρύ κτλ. (με 3000-4000 έουρα κάτι θα βρεθεί πιστεύω) το άλλο τι θα είναι για all around?
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Δεκτό και αυτό και δίκαιο. Παίζουν όλα στο τραπέζι. Απλά το σενάριο "έχω δύο" απόσο το έχω ψάξει δεν βγαίνει ικανοποιητικό με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Γιατί οκ το ένα θα είναι ένα χωμάτινο ελαφρύ κτλ. (με 3000-4000 έουρα κάτι θα βρεθεί πιστεύω) το άλλο τι θα είναι για all around?
Βρες ένα klr250 με βαριά 1000 ευρώ κ ξεκινά τις βόλτες να μάθεις.θα σε πάει παντού,από βόλτα στην Εύβοια μέχρι μονοπάτια στη Βαρυμπόμπη,και στο all around συνέχισε αυτό που ψάχνεις
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Βρες ένα klr250 με βαριά 1000 ευρώ κ ξεκινά τις βόλτες να μάθεις.θα σε πάει παντού,από βόλτα στην Εύβοια μέχρι μονοπάτια στη Βαρυμπόμπη,και στο all around συνέχισε αυτό που ψάχνεις
1500 συν τα μαζεματα, για κάποιο ικανό για χωμα
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
1500 συν τα μαζεματα, για κάποιο ικανό για χωμα
Ρε Κώστα πετάς τιμές χωρίς να έχεις καν κοιτάξει.δεν είπα τυχαία το klr250.βρισκεις με 800 κάποιο σε καλή κατάσταση να βολταρεις.ικανοτερο ενός στοκ klr για να ξεκινήσει κάποιος χώμα δεν χρειάζεται.ειναι υπέρ του δέοντος αρκετό για οποιαδήποτε χρήση
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ρε Κώστα πετάς τιμές χωρίς να έχεις καν κοιτάξει.δεν είπα τυχαία το klr250.βρισκεις με 800 κάποιο σε καλή κατάσταση να βολταρεις.ικανοτερο ενός στοκ klr για να ξεκινήσει κάποιος χώμα δεν χρειάζεται.ειναι υπέρ του δέοντος αρκετό για οποιαδήποτε χρήση
Ρε γιατρέ. ..μπήκα και είδα 1300-1400 1500 και είναι χρεπια
Έτσι θα μπει στο χώμα ο άνθρωπος?
Ξέρεις καλά ότι θέλουν μαζεματα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Ρε Κώστα πετάς τιμές χωρίς να έχεις καν κοιτάξει.δεν είπα τυχαία το klr250.βρισκεις με 800 κάποιο σε καλή κατάσταση να βολταρεις.ικανοτερο ενός στοκ klr για να ξεκινήσει κάποιος χώμα δεν χρειάζεται.ειναι υπέρ του δέοντος αρκετό για οποιαδήποτε χρήση
Ρε Μήτσο που βρήκες klr με 800?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ρε Μήτσο που βρήκες klr με 800?
Βρε άντε και βρήκε....για να το κάνεις να κινείται στο χώμα θέλει τουλαχιστον άλλα τόσα
Τα έχει πληρώσει και ξερει
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Βρε άντε και βρήκε....για να το κάνεις να κινείται στο χώμα θέλει τουλαχιστον άλλα τόσα
Τα έχει πληρώσει και ξερει
Και εγώ κάτι τέτοιο πιστεύω. και επειδή το κοιτάζω και αυτό το ενδεχόμενο δεν βρίσκω. Γενικά νομίζω θα παίξει τουλάχιστον 2000 στο σύνολο του ένα τέτοιο εγχείρημα.
Πάλι πάντως μιλάμε για δεύτερο το οποίο θεωρώ ότι είναι δύσκολο να επιτευχθεί και δεν υπάρχει και λόγος πιθανόν. Ανεβάζει το κόστος και στην τελική θα κανονίζω εκδρομή και θα πηγαίνω με το καρούλι 30 χρόνων και θα αφήνω το καινούριο σπίτι, το οποίο δεν είναι καινούριο στριτ ; Προτιμώ να πάω στο χώμα που μπορώ και αν δω ότι κάτι άλλο στο μέλλον με ενδιαφέρει περισσότερο και με παίρνει οικονομικά κοιτάζω και για ελαφρύ μικρό.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom