"Αναζωογόνηση" Africa Twin XRV 650

AlexAfrica650

Μέλος
Όνομα
Alex
Μοτό
Africa Twin RD03
Φιλε Manouel καλησπερα.Θα ακολουθησω την συμβουλη σου και θα αγορασω διακοπτες απο XRV750 μηπως γνωριζεις εαν η ηλεκρονικη απο το 750 ειναι απλα συνενωση των 2 δικων μας; Για να το πω πιο απλα μιλωντας με εναν φιλο μου ειπε οτι η ηλεκτρονικη απο το 750 μπαινει χωρις προβλημα στο 650 αλλαζοντας μονο την θηκη και ξενοιαζεις μια και καλη με τα γνωστα προβληματα των ηλεκτρονικων που εχουν τα 650.Επειδη θεωρω οτι εισαι master σε οτι εχει να κανει με την συγκεκριμμενη μοτο θα ηθελα την αποψη σου .Φοβαμαι μηπως παω για καλό και στο τελος δημιουργησω αλλα θεματα στην γριουλα μου .
Σ΄ευχαριστω εκ των προτερων
Καλημέρα παίδες!
Εαν θελετε ακουστε με και προσεξτε ΠΟΛΥ καλα τι κανετε με τις ηλεκτρονικες γιατι την πατησα πολυ ασχημα..Τον Απριλιο αγορασα το πρωτο μου Africa ενα RD03 650 '88 με μοτερ απο RD04 750. Το μηχανακι καθοτανε εναν περιπου χρονο ακινητο με αποτελεσμα να σκιστουν οι μεμβρανες υποπιεσης οπότε απο τοτε που το πηρα εσκαγε σαν τρελο. Οι μεμβρανες αλλαχτηκαν απο την Wolf Racing στη Μεσογειων και τα παιδια με ενημερωσαν οτι τα σκασιματα μειωθηκαν αλλα θα συνεχισει να τα κανει λογο βλαβης της ηλεκτρονικης. Πηγα λοιπον και αγορασα την ηλεκτρονικη για το μοτερ μου (RD04 750) απο την Ignitech. Οταν με το καλό εφτασε στα χερια μου επιασα να την βαλω αλλα τα αποτελεσματα που πηρα ηταν οτι μολις γυριζα το κλειδι στη θεση on μου εκαιγε την ασφαλεια της μιζας. Το παιδεψα λιγο αλλα τιποτα, ψαχνοντας λοιπον κατεληξα οτι μαλλον κατι βραχυκυκλωνει λογο γυμνου καλωδιου αλλα......οταν πηγα το μηχανακι σε εναν ηλεκτρολογο (αυτοκινητου) φιλο του πατερα μου με ενημερωσε οτι δεν βραχυκυκλωνει λογο γυμνου καλωδιου αλλα βραχυκυκλωνει η ιδια η φυσα της Ignitech που ηρθε μαζι με την ηλεκτρονικη και καπακια μου καιει και την ηλεκτρονικη με την οποια δουλεβε τοσο καιρο. Πηρε λοιπον εναν κολητο του ηλεκτρολογο μοτο ο οποιος μας ενημερωσε οτι η πλεξουδα του 650 ΔΕΝ δουλεβει σωστα με την ηλεκτρονικη του 750 (το ενα μηχανακι εχει την γειωση στο πλαισιο και το αλλο στην καλωδιωση) και οτι η ιδια η πλεξουδα κατεστεφε ουσιαστικα την μαμα ηλεκτρωνηκη του 750. Η λυσεις που μου προτεινε
1η να αλλαξω τα πηνια του 750 με αυτα του 650 και να μπει ηλεκτρωνικη απο 650 ή
2η να αλλαχτει ολη η πλεξουδα του 650 με αυτη του 750 μαζι με ανορθωτη και ηλεκτρωνικη.
Μετα απο σκεψη πηρα την πλεξουδα του 750, ηλεκτρονικη εχω του 750 απο Ignitech και πηρα ανορθωτη απο SXElectronics για το 750 και απο Δευτερα παει το μηχανακι Αθηνα για να γινουν οι αλλαγες. Δεν ξερω αν εχει δικιο ο ηλεκτρολογος αλλα ξεκαθαρα για εμενα το μηχανακι δεν δουλεβε σωστα (μετα απο παιχνιδι εντονο του γκαζιου ανεβαζε πολυ ψηλα το ρελαντι (2500rpm-3000rpm), ακαφτες στην εξατμηση, προαναφλεξεις) Για εμενα καλο ειναι να μην παιζετε με τα ηλεκτρικα/ηλεκτρονικα της.

Τωρα για δοχειο υγρων του ψυγειου βρηκα στη Wolf Racing δοχειο της Motion Pro που ειναι για αγωνιστικη χρηση και υπερβολικα μικρο και θα βαλω στο δικο μου αφρικανακι ενα τετοιο αλλα το παλιο που ειναι μεγαλυτερο γιατι το καινουριο της εταιριας ειναι παρα πολυ μικρο για καθημερινη χριση.
Ανεβασα φωτο των δυο για να παρετε μια γευση ειναι σε μορφη pdf....

Ελπιζω να βοηθησα.
 

Attachments

Τελευταία επεξεργασία:

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Καλημέρα παίδες!
Εαν θελετε ακουστε με και προσεξτε ΠΟΛΥ καλα τι κανετε με τις ηλεκτρονικες γιατι την πατησα πολυ ασχημα..Τον Απριλιο αγορασα το πρωτο μου Africa ενα RD03 650 '88 με μοτερ απο RD04 750. Το μηχανακι καθοτανε εναν περιπου χρονο ακινητο με αποτελεσμα να σκιστουν οι μεμβρανες υποπιεσης οπότε απο τοτε που το πηρα εσκαγε σαν τρελο. Οι μεμβρανες αλλαχτηκαν απο την Wolf Racing στη Μεσογειων και τα παιδια με ενημερωσαν οτι τα σκασιματα μειωθηκαν αλλα θα συνεχισει να τα κανει λογο βλαβης της ηλεκτρονικης. Πηγα λοιπον και αγορασα την ηλεκτρονικη για το μοτερ μου (RD04 750) απο την Ignitech. Οταν με το καλό εφτασε στα χερια μου επιασα να την βαλω αλλα τα αποτελεσματα που πηρα ηταν οτι μολις γυριζα το κλειδι στη θεση on μου εκαιγε την ασφαλεια της μιζας. Το παιδεψα λιγο αλλα τιποτα, ψαχνοντας λοιπον κατεληξα οτι μαλλον κατι βραχυκυκλωνει λογο γυμνου καλωδιου αλλα......οταν πηγα το μηχανακι σε εναν ηλεκτρολογο (αυτοκινητου) φιλο του πατερα μου με ενημερωσε οτι δεν βραχυκυκλωνει λογο γυμνου καλωδιου αλλα βραχυκυκλωνει η ιδια η φυσα της Ignitech που ηρθε μαζι με την ηλεκτρονικη και καπακια μου καιει και την ηλεκτρονικη με την οποια δουλεβε τοσο καιρο. Πηρε λοιπον εναν κολητο του ηλεκτρολογο μοτο ο οποιος μας ενημερωσε οτι η πλεξουδα του 650 ΔΕΝ δουλεβει σωστα με την ηλεκτρονικη του 750 (το ενα μηχανακι εχει την γειωση στο πλαισιο και το αλλο στην καλωδιωση) και οτι η ιδια η πλεξουδα κατεστεφε ουσιαστικα την μαμα ηλεκτρωνηκη του 750. Η λυσεις που μου προτεινε
1η να αλλαξω τα πηνια του 750 με αυτα του 650 και να μπει ηλεκτρωνικη απο 650 ή
2η να αλλαχτει ολη η πλεξουδα του 650 με αυτη του 750 μαζι με ανορθωτη και ηλεκτρωνικη.
Μετα απο σκεψη πηρα την πλεξουδα του 750, ηλεκτρονικη εχω του 750 απο Ignitech και πηρα ανορθωτη απο SXElectronics για το 750 και απο Δευτερα παει το μηχανακι Αθηνα για να γινουν οι αλλαγες. Δεν ξερω αν εχει δικιο ο ηλεκτρολογος αλλα ξεκαθαρα για εμενα το μηχανακι δεν δουλεβε σωστα (μετα απο παιχνιδι εντονο του γκαζιου ανεβαζε πολυ ψηλα το ρελαντι (2500rpm-3000rpm), ακαφτες στην εξατμηση, προαναφλεξεις) Για εμενα καλο ειναι να μην παιζετε με τα ηλεκτρικα/ηλεκτρονικα της.

Τωρα για δοχειο υγρων του ψυγειου βρηκα στη Wolf Racing δοχειο της Motion Pro που ειναι για αγωνιστικη χρηση και υπερβολικα μικρο και θα βαλω στο δικο μου αφρικανακι ενα τετοιο αλλα το παλιο που ειναι μεγαλυτερο γιατι το καινουριο της εταιριας ειναι παρα πολυ μικρο για καθημερινη χριση.
Ανεβασα φωτο των δυο για να παρετε μια γευση ειναι σε μορφη pdf....

Ελπιζω να βοηθησα.
Αγαπητέ Alex, απότι φαίνεται το μηχανάκι σου έχει υποστεί τέτοιες επεμβάσεις που προφανώς δεν είναι δυνατόν να εξαχθούν υγιή συμπεράσματα από αυτό(και ούτε να γενικευθούν βέβαια).

Καλό κουράγιο πάντως...

:)
 

VRAG

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΦΩΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΕΛΟΣ
Μοτό
GS 1150
XRV 650
Φιλε Alex θα ακολουθησω τις συμβουλες του malouel τον παρακολουθω και ο ανθρωπο ειναι πραγματικα γνωστης.Αλλωστε το project εχει σταματησει λογω αφραγκιας ελλειψης χρονου και χειμωνα.Νομιζω ομως καλυτερα ετσι γιατι θα βρω με ανεση χρονου ολα αυτα που θελει η μοτο .

Στάλθηκε από το GT-I9300 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Δεύτερη φετινή εξόρμηση για την Αφρικάνα στην Ιταλία. Συμμετοχή στο FIM - Europe Club, με επίκεντρο αυτή την φορά την Τοσκάνη.
Η "γριούλα" με κούρασε λίγο στο Καβάλα- Ηγουμενίτσα αλλά ήταν σκέτη απόλαυση στους Ιταλικούς επαρχιακούς δρόμους που κινηθήκαμε για ένα τριήμερο:





 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Παναγιώτη καλημέρα !!!
Σε λάθος .......θέμα γράφεις........Περιμένουμε σε νέο θέμα το ταξιδιωτικό....να θυμηθώ την Τοσκάνη γιατί έχω καιρό να πάω :friendship:
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Στο σωστό θέμα είμαι, το ότι η γριούλα πήγε και ήρθε άλλη μια φορά Ιταλία, απροβλημάτιστα και συγκεντρώνοντας εγκωμιαστικά σχόλια.

Ταξιδιωτικό μόλις μας κλείσει ο καιρός στο σπίτι.
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
H ειδοποίηση του ασφαλιστηρίου, μου υπενθύμισε πως πάει ένας χρόνος που το κυκλοφορώ.

Μέσα σε αυτόν τον έναν χρόνο, το μηχανάκι έγραψε σχεδόν είκοσι χιλιάδες χιλιόμετρα, με καθημερινή χρήση, αρκετές βόλτες, και δύο εξορμήσεις στην Ιταλία, μία τον Αύγουστο στους Δολομίτες:



και μία ακόμη τον Οκτώβριο στην Τοσκάνη:



Μέσα σε αυτόν τον χρόνο, το μηχανάκι έβγαλε πολλά, πάρα πολλά..............











.............χαμόγελα...........

Είναι απίστευτο, πώς ένα μηχανάκι, με σχεδόν τριάντα χρόνια στην πλάτη του, με "μόλις" 650 κυβικά, μπορεί ακόμη και σήμερα να σε κάνει να το προτιμάς από άλλα, "καταλληλότερα" για ταξίδι μηχανάκια, απλά και μόνο γιατί είναι........... καλλίτερο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
H ειδοποίηση του ασφαλιστηρίου, μου υπενθύμισε πως πάει ένας χρόνος που το κυκλοφορώ.

Μέσα σε αυτόν τον έναν χρόνο, το μηχανάκι έγραψε σχεδόν είκοσι χιλιάδες χιλιόμετρα, με καθημερινή χρήση, αρκετές βόλτες, και δύο εξορμήσεις στην Ιταλία, μία τον Αύγουστο στους Δολομίτες:



και μία ακόμη τον Οκτώβριο στην Τοσκάνη:



Μέσα σε αυτόν τον χρόνο, το μηχανάκι έβγαλε πολλά, πάρα πολλά..............











.............χαμόγελα...........

Είναι απίστευτο, πώς ένα μηχανάκι, με σχεδόν τριάντα χρόνια στην πλάτη του, με "μόλις" 650 κυβικά, μπορεί ακόμη και σήμερα να σε κάνει να το προτιμάς από άλλα, "καταλληλότερα" για ταξίδι μηχανάκια, απλά και μόνο γιατί είναι........... καλλίτερο.
Γεγονός ότι η αίσθηση του "παλιου" δεν συγκρίνεται
Να είσαι γερός να τριγυρνάς....
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Πάντα τέτοια και καλύτερα!!
:friendship:

Και φυσικά :pc:να συνεχίσεις να μας ενημερώνεις εδώ και να βλέπουμε τις ομορφιές!
 

Japos

Μέλος
Περιοχή
vyronas
Όνομα
giannis
Μοτό
xrv 650
H ειδοποίηση του ασφαλιστηρίου, μου υπενθύμισε πως πάει ένας χρόνος που το κυκλοφορώ.

Μέσα σε αυτόν τον έναν χρόνο, το μηχανάκι έγραψε σχεδόν είκοσι χιλιάδες χιλιόμετρα, με καθημερινή χρήση, αρκετές βόλτες, και δύο εξορμήσεις στην Ιταλία, μία τον Αύγουστο στους Δολομίτες:



και μία ακόμη τον Οκτώβριο στην Τοσκάνη:



Μέσα σε αυτόν τον χρόνο, το μηχανάκι έβγαλε πολλά, πάρα πολλά..............











.............χαμόγελα...........

Είναι απίστευτο, πώς ένα μηχανάκι, με σχεδόν τριάντα χρόνια στην πλάτη του, με "μόλις" 650 κυβικά, μπορεί ακόμη και σήμερα να σε κάνει να το προτιμάς από άλλα, "καταλληλότερα" για ταξίδι μηχανάκια, απλά και μόνο γιατί είναι........... καλλίτερο.
Παντα τετοια φιλε! καποια μαγικη συνταγη χρησιμοποιησε η χοντα για αυτο το μηχανακι που το εκανε τοσο ξεχωριστο!!! Οπου να ναι τελειωνω και το δικο μου! Να σαι καλα
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Παντα τετοια φιλε! καποια μαγικη συνταγη χρησιμοποιησε η χοντα για αυτο το μηχανακι που το εκανε τοσο ξεχωριστο!!!
Νομίζω πως η "μαγική συνταγή" ήταν πολύ απλή: "Μηχανικοί φτιάξτε ένα μηχανάκι, λογιστάδες μην ασχολείστε με τα σχεδιαστικά - κατασκευαστικά και τις μαρκετίστικες μ@λ@κίες σας"...............
 

Japos

Μέλος
Περιοχή
vyronas
Όνομα
giannis
Μοτό
xrv 650
Νομίζω πως η "μαγική συνταγή" ήταν πολύ απλή: "Μηχανικοί φτιάξτε ένα μηχανάκι, λογιστάδες μην ασχολείστε με τα σχεδιαστικά - κατασκευαστικά και τις μαρκετίστικες μ@λ@κίες σας"...............
Για αυτο οποίος είχε και πούλησε το Αφρικα το μετάνοιωσε :yew:
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Υπομονή και ........υπομονή. Θέλει δουλειά αλλά το αποτέλεσμα θα σου φέρει χαμόγελο στα χείλη.
Για σφουγγαράκια, εγώ τα ψάχνω δύο χρόνια τώρα, το αριστερό το έχω βρεί καινούργιο στο σακουλάκι του, το δεξί δεν πρέπει να υπάρχει πουθενά παγκοσμίως, μέχρι και Silvio Manicardi, ο τέως επικεφαλής της Χόντα Ευρώπης το έψαξε για μένα αλλά πάπαλα. Μόνη λύση να βρεθεί παρόμοιο υλικό και να κατασκευαστούν, εδώ στην Καβάλα δεν βρήκα τίποτα, αν βρεις κάπου σε Αθήνα ή Θεσσαλονίκη, count me in για παραγγελία.
Αυτή είναι η πίσω πλευρά, το πάχος του υλικού είναι 10 mm.



Η αναζήτηση των εν λόγω σφουγγαρακίων έλαβε ευτυχές τέλος:

 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
απο τι υλικο παναγιωτη, η ειναι αγορασμενα?
Αγορασμένα φίλε, βρήκα συμπτωματικά κάποιον "τρελλό" που κάνει διάφορα καντραν κλπ για Αφρικάνες, Μπάμπης Φιτσάλος το όνομα 6958863161 το τηλέφωνο, τον βρίσκεις και στο F.B., κάνει πολλές πατέντες και για CBR και για NSR.
 

Japos

Μέλος
Περιοχή
vyronas
Όνομα
giannis
Μοτό
xrv 650
Αγορασμένα φίλε, βρήκα συμπτωματικά κάποιον "τρελλό" που κάνει διάφορα καντραν κλπ για Αφρικάνες, Μπάμπης Φιτσάλος το όνομα 6958863161 το τηλέφωνο, τον βρίσκεις και στο F.B., κάνει πολλές πατέντες και για CBR και για NSR.
Ωραιος! Παναγιωτη τελεια φαινονται.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
παντα το χα απορια στα συγκεκριμενα.
υπαρχει καποιος λογος που επιλεχθηκε το "σφουγγαρι" σαν υλικο?

btw καλυτερα αυτα που εβαλες απο τα μαμα "σφουγγαρια"
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Νομίζω πως η "μαγική συνταγή" ήταν πολύ απλή: "Μηχανικοί φτιάξτε ένα μηχανάκι, λογιστάδες μην ασχολείστε με τα σχεδιαστικά - κατασκευαστικά και τις μαρκετίστικες μ@λ@κίες σας"...............
Και σημερα ετσι ειναι...:Watching:απλα εχει αλλαξει λιγο η σειρα λεξεων...
"Λογισταδες φτιάξτε ένα μηχανάκι με τις μαρκετίστικες μ@λ@κίες σας, μηχανικοι μην ασχολείστε με τα σχεδιαστικά - κατασκευαστικα "...............:D
 
Top Bottom