Το λιγοτερο που θα μπορουσα,αυτο εκανα.Σ'ευχαριστώ για τον κόπο σου να μου απαντήσεις αναλυτικά Πασχάλη.
Με κάλυψες πλήρως.
Να τις χαίρεσαι τις Μπέμπες σου ,ούλες.
Το λιγοτερο που θα μπορουσα,αυτο εκανα.
Κωστα θα το πω σε σενα αλλα πιανει ολη την ομαδα των πουρο Γιωργη, Κλουνη, Λευκαδιο, Στεφανους
κι οποιον αλλο ξεχναω-μη βαρας-αλλα αθορυβα δινει τεραστιας αξιας πληροφοριες για ''τα μηχανακια'' και τον κοσμο τους.
Εχετε δωσει σε ελαχιστο χρονο μια νεα πνοη στα γραπτα του advride, και σε τεχνικα θεματα και στις κοντρες για τα μοντελα και στον παρειστικο χωματινο αερα
η οποια σε συνδυασμο με τις ηδη υπαρχουσες αναφορες και τον τομεα της φωτογραφιας εκτοξευει την ποιοτητα και τη χρησιμοτητα του στον κοσμο της μοτοσυκλετας πανω απο εκει και κυριως σε πολυ λιγοτερο χρονο απο οτι φανταζομασταν.
Να ειμαστε ολοι καλα(κι αυτοι που μας φιλοξενουν τις φωτογραφιες τζαμπα καλυτερα) ...να το φτασουμε ακομα παραπερα!
Πειρους δεν μετρησαμε η πατουρα φαινεται με γυμνο ματι,Μιας και σε βρήκα εύκαιρο λέω να ρωτήσω.
Λογικά άλλαξες.
1. 2 ζευγάρια κουζινέτα ..............
2. 4 βίδες μπιέλας ........
3. 2 Set ελατήρια πιστονιού .........
4. 2 φλάντζες κεφαλής ...............
Πόσο κάνει το καθένα.
Πείρους αφήνω εκτός.
Βαλβίδες έτριψες θα τρίψεις μιας και έχεις τις κεφαλές στο χέρι.
Μήπως είχες την περιέργεια να μετρήσεις πόσο εκτός, όριον αντικατάστασης ήταν οι πείροι ;
ξερω πως η bmw δεν πουλαει σκετους πειρους πιστονιων αλλα σιγουρα θα πουλανε αλλες μαρκες οπως wiseco,prox κλπ.Πειρους δεν μετρησαμε η πατουρα φαινεται με γυμνο ματι,
οι δε μτχ που προσφερε ο Παρασκευας δωρεαν (και τον υπερευχαριστω τον παλιοπετσακια )
εχουν απλα αλλαξει χρωμα οπως φαινεται και στη φωτο.
Βιδες για τις μπιελες δεν παραγγειλαμε ισως το εκανε ο μηχανικος και δεν το γνωριζω.
Προσθεσε και 8 τσιμουχακια βαλβιδων στη λιστα αυτων που θα αλλαχτουν.
Τωρα,τα ανταλλακτικα εχουν αξια προ εκτωσης 430 ευρω,και δημοσιευω την αξια αυτη αναγκαστικα
γιατι οι τελικες τιμες τους σε συγκριση Αθηνας-Θεσσαλονικης εχουν διαφορα εως και 15 τοις εκατο.
Δεν νομίζω να έχουν αλλάξει χρώμα λόγο θερμοκρασιών, αν το έκανα θα το έκανα στα σημεία τριβής.edit τωρα ειδα τις φωτο των πειρων...
ενταξει εχουν παρει λιιιιγο θερμοκρασιες αλλα δεν βλεπω τον λογο να μην βαλεις 2 καινουργιους πειρους αφου ειναι φτηνοι ,να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
Πολυτιμη οδηγια την εστειλα ηδη στον Μακη μαζι με την παρακληση να μιλησει με τον φιλο Λευτερη στη wiseco για καινουριους.Η μοτο ειναι ακομα στη ραμπα περιμενοντας τα κουζινετα οποτε χρονος υπαρχει.Αλλά αν πάμε με το βιβλίο μετράμε.
Piston pin diameter When new 21.995...22 mm
Piston pin diameter Wear limit min 21.96 mm
Piston-pin bore diameter in piston 22.005...22.011 mm
Piston-pin radial play in piston When new 0.015...0.03 mm
Piston-pin radial play in piston Wear limit max 0.06 mm
φαινεται ξεκαθαρα οτι εχουν κανει γραμμες,εχει φυγει το σκληροχρωμιο,εχουν παρει θερμοκρασιες (οπως θετε πεστε το,μην κολλατε στις λεξεις) εκει πουΔεν νομίζω να έχουν αλλάξει χρώμα λόγο θερμοκρασιών, αν το έκανα θα το έκανα στα σημεία τριβής.
Κωστα-Γατε, Θοδωρη, Πασχαλη,Ο Πασκουάλ θα απαντήσει, έτσι κι αλλιώς και θα είναι η απάντηση που περιμένεις, μιας και σ' αυτόν απευθύνεσαι.
Εγώ γενικά θα πω -ειδικά για τα μοτέρ 2004-2010 - η λειτουργία πάνω από τις 6500-7000σαλ είναι άσκοπη. Φαντάσου ότι στις 8000 έχουν κόφτη....Στο "λένε" και μόνα τους όταν τα σκίζεις.... Πας "μια πάνω" εκμεταλλευόμενος τη ροπάκλα και όλα καλά. Στην ουσία αυτό λέει κι ο Πασχάλης, οδήγηση στην οφέλιμη περιοχή του κινητήρα.
Τα μοτέρ μετά το 2010, με 2 επι κεφαλής εκκεντροφόρους έχουν διευρυμένο φάσμα απόδοσης και κόφτη στις 8600, οπότε το λίγο παραπάνω στροφάρισμα έρχεται μόνο του. Και πάλι ισχύουν όσα γράφω πιο πάνω, αλλά σε λίγο ευρύτερα όρια περιστροφής.
Τα μοτεράκια αυτά είναι αργόστροφα , με τα στάνταρ των μοτοσυκλετών μιλώντας! Ακόμα και η αρχαία Άφρικα έφτανε τις 9000 σαλ
Και κάτι άλλο σε σχέση με τα τελικιάσματα: 'Εχουμε αερόψυκτα μοτέρ. Όταν τα δουλεύεις για κανά μισάωρο στις 7800-8000 (το δικό μου εκεί έχει max ιπποδύναμη), είναι τραγικό να κόψεις και να σταματήσεις στο φανάρι ας πούμε.... Αμα το πας τελικές για καμιά κατοστή χλμ (το έχω κάνει, Αθηνα - Τρίπολη το γκάζι κολημμένο στο στοπ και συνεχώς 4η-5η-6η, να μην πέφτω ποτέ από τα 180) θα το πας και 10'-15' χαλαρά πριν σταματήσεις και σβήσεις. Λογικό δεν είναι? Δεν υπάρχει υδρόψυξη, υπενθυμίζω!!!
Οι γραμμές είναι από το αυλάκι στο πιστόνι εκεί δεν έρχεται σε επαφή με το μέταλλο.φαινεται ξεκαθαρα οτι εχουν κανει γραμμες,εχει φυγει το σκληροχρωμιο,εχουν παρει θερμοκρασιες (οπως θετε πεστε το,μην κολλατε στις λεξεις) εκει που
εδραζουν τα πιστονια-μπιελα.
πασχαλη πες του μαστορα να μετρησει τις ανοχες εκει που εχει φυγει το σκληροχρωμιο,αν και εγω δεν θα μετρουσα καθολου,θα εβαζα καινουργιους ετσι κι αλλιως.
ειπαμε το εξοδο ειναι ελαχιστο,εξαλου για να σου εκαναν πατουρα οι πειροι που φορουσες επανω,παει να πει οτι και τα δακτυλιδια μπιελων και τρυπες που
μπαινουν στο πιστονι,θα εχουν και αυτα μια ελαχιστη φθορα
οποτε βαλε καινουργιους να εχεις την δυνατη καλυτερη εφαρμογη,να παει στο διαολο
Αυτό το είπαμε! Στην επόμενη μάζωξη-βόλτα..................... Συντομα ελπιζω να κανω ενα test-ride του Θοδωρη-Forester......................
λαδια καθε 5000χλμΡε σεις παλιομπεμβεδάκηδες χιλιομετροφάγοι...
για να μην τα έχουμε αποσπασματικά και διασκορπισμένα...
δεν ενημερώνετε κι εμάς τους φιλόδοξους μελλοντικούς χιλιομετροφάγους alá GS, με κάποιον τρόπο, τις εργασίες που πρέπει να γίνονται και σε ποιες χιλιάδες χιλιομέτρων, ώστε να κρατάμε τον μπόξερ ή και το εργαλείο γενικότερα, ζωντανό και ζουμπουρλούδικο;
Διαφωτήστε μας!
για τα υγρα οκ το ξεχασαAυτό με τον σταυρό μΕ άρεσε!
Εγώ εννοώ, πέρα από την τακτική συντήρηση, τις εργασίες που πρέπει να γίνουν ξεχωριστά. Π.χ. κάθε χρόνο άλλαγμα υγρών μονάδας του ABS, Κάθε 150.000 χλμ αλλαγή ωστηρίων κλπ.
Τόσοι έχουν ξεπεράσει τις 200.000 χλμ, κάτι θα ξέρουν!