Ανανεωση σχεσης οδηγου-κινητηρα R 1200 GS

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Σ'ευχαριστώ για τον κόπο σου να μου απαντήσεις αναλυτικά Πασχάλη.:friendship:
Με κάλυψες πλήρως.:ok:

Να τις χαίρεσαι τις Μπέμπες σου ,ούλες. ;)
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Σ'ευχαριστώ για τον κόπο σου να μου απαντήσεις αναλυτικά Πασχάλη.:friendship:
Με κάλυψες πλήρως.:ok:

Να τις χαίρεσαι τις Μπέμπες σου ,ούλες. ;)
Το λιγοτερο που θα μπορουσα,αυτο εκανα.
Κωστα θα το πω σε σενα αλλα πιανει ολη την ομαδα των πουρο Γιωργη, Κλουνη, Λευκαδιο, Στεφανους
κι οποιον αλλο ξεχναω-μη βαρας-αλλα αθορυβα δινει τεραστιας αξιας πληροφοριες για ''τα μηχανακια'' και τον κοσμο τους.
Εχετε δωσει σε ελαχιστο χρονο μια νεα πνοη στα γραπτα του advride, και σε τεχνικα θεματα και στις κοντρες για τα μοντελα και στον παρειστικο χωματινο αερα
η οποια σε συνδυασμο με τις ηδη υπαρχουσες αναφορες και τον τομεα της φωτογραφιας εκτοξευει την ποιοτητα και τη χρησιμοτητα του στον κοσμο της μοτοσυκλετας πανω απο εκει και κυριως σε πολυ λιγοτερο χρονο απο οτι φανταζομασταν.
Να ειμαστε ολοι καλα(κι αυτοι που μας φιλοξενουν τις φωτογραφιες τζαμπα καλυτερα) ...να το φτασουμε ακομα παραπερα!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το λιγοτερο που θα μπορουσα,αυτο εκανα.
Κωστα θα το πω σε σενα αλλα πιανει ολη την ομαδα των πουρο Γιωργη, Κλουνη, Λευκαδιο, Στεφανους
κι οποιον αλλο ξεχναω-μη βαρας-αλλα αθορυβα δινει τεραστιας αξιας πληροφοριες για ''τα μηχανακια'' και τον κοσμο τους.
Εχετε δωσει σε ελαχιστο χρονο μια νεα πνοη στα γραπτα του advride, και σε τεχνικα θεματα και στις κοντρες για τα μοντελα και στον παρειστικο χωματινο αερα
η οποια σε συνδυασμο με τις ηδη υπαρχουσες αναφορες και τον τομεα της φωτογραφιας εκτοξευει την ποιοτητα και τη χρησιμοτητα του στον κοσμο της μοτοσυκλετας πανω απο εκει και κυριως σε πολυ λιγοτερο χρονο απο οτι φανταζομασταν.

Να ειμαστε ολοι καλα(κι αυτοι που μας φιλοξενουν τις φωτογραφιες τζαμπα καλυτερα) ...να το φτασουμε ακομα παραπερα!

Αυτό ειδικά για τους Πουροντουραίους, είναι μεγάλη αλήθεια!!!!
Να τα λέμε αυτά :):cool::ok::ok::ok::ok:
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Μιας και σε βρήκα εύκαιρο λέω να ρωτήσω.

Λογικά άλλαξες.

1. 2 ζευγάρια κουζινέτα ..............
2. 4 βίδες μπιέλας ........
3. 2 Set ελατήρια πιστονιού .........
4. 2 φλάντζες κεφαλής ...............

Πόσο κάνει το καθένα.

Πείρους αφήνω εκτός.

Βαλβίδες έτριψες θα τρίψεις μιας και έχεις τις κεφαλές στο χέρι.

Μήπως είχες την περιέργεια να μετρήσεις πόσο εκτός, όριον αντικατάστασης ήταν οι πείροι ;
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Μιας και σε βρήκα εύκαιρο λέω να ρωτήσω.

Λογικά άλλαξες.

1. 2 ζευγάρια κουζινέτα ..............
2. 4 βίδες μπιέλας ........
3. 2 Set ελατήρια πιστονιού .........
4. 2 φλάντζες κεφαλής ...............

Πόσο κάνει το καθένα.

Πείρους αφήνω εκτός.

Βαλβίδες έτριψες θα τρίψεις μιας και έχεις τις κεφαλές στο χέρι.

Μήπως είχες την περιέργεια να μετρήσεις πόσο εκτός, όριον αντικατάστασης ήταν οι πείροι ;
Πειρους δεν μετρησαμε η πατουρα φαινεται με γυμνο ματι,
οι δε μτχ που προσφερε ο Παρασκευας δωρεαν (και τον υπερευχαριστω τον παλιοπετσακια :p)
εχουν απλα αλλαξει χρωμα οπως φαινεται και στη φωτο.

Βιδες για τις μπιελες δεν παραγγειλαμε ισως το εκανε ο μηχανικος και δεν το γνωριζω.
Προσθεσε και 8 τσιμουχακια βαλβιδων στη λιστα αυτων που θα αλλαχτουν.
Τωρα,τα ανταλλακτικα εχουν αξια προ εκτωσης 430 ευρω,και δημοσιευω την αξια αυτη αναγκαστικα
γιατι οι τελικες τιμες τους σε συγκριση Αθηνας-Θεσσαλονικης εχουν διαφορα εως και 15 τοις εκατο.:(
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Πειρους δεν μετρησαμε η πατουρα φαινεται με γυμνο ματι,
οι δε μτχ που προσφερε ο Παρασκευας δωρεαν (και τον υπερευχαριστω τον παλιοπετσακια :p)
εχουν απλα αλλαξει χρωμα οπως φαινεται και στη φωτο.

Βιδες για τις μπιελες δεν παραγγειλαμε ισως το εκανε ο μηχανικος και δεν το γνωριζω.
Προσθεσε και 8 τσιμουχακια βαλβιδων στη λιστα αυτων που θα αλλαχτουν.
Τωρα,τα ανταλλακτικα εχουν αξια προ εκτωσης 430 ευρω,και δημοσιευω την αξια αυτη αναγκαστικα
γιατι οι τελικες τιμες τους σε συγκριση Αθηνας-Θεσσαλονικης εχουν διαφορα εως και 15 τοις εκατο.:(
ξερω πως η bmw δεν πουλαει σκετους πειρους πιστονιων αλλα σιγουρα θα πουλανε αλλες μαρκες οπως wiseco,prox κλπ.
εχεις και την αντιπροσωπεια της wiseco εκει πανω...
ποσο να κανουν οι πειροι? 15-20 ευρω ο ενας?
αυτοι που σου εδωσε ο παρασκευας λες πως εχουν αλλαξει χρωμα,αυτο σημαινει οτι εχουν παρει θερμοκρασιες,εχει φυγει η σκληροτητα τους-βαφη τους και
η φθορα τους-πατουρα θα επελθει συντομα.
οι βιδες των μπιελων δεν χαλανε ευκολα,φαινεται και με το ματι η κατασταση τους,οποτε καλα κανετε και δεν τις αλλαζεται.
βαλβιδες εννοειται οτι θα τριψουνε,δεν χρειαζεται να ρωτατε τα αυτονοητα
οι κυλινδροι απ οτι ειδα στις φωτο ειναι αψογοι,ουτε γυαλισμα δεν θελουν
βρες και βαλε πασχαλη ενα ζευγαρι καινουργιους πειρους πιστονιων και δεν θα το μετανιωσεις
καλα και απροβληματιστα χιλιομετρα να εχεις για πολλα χρονια ακομα με την μπεμπα σου:friendship:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
edit τωρα ειδα τις φωτο των πειρων...
ενταξει εχουν παρει λιιιιγο θερμοκρασιες αλλα δεν βλεπω τον λογο να μην βαλεις 2 καινουργιους πειρους αφου ειναι φτηνοι ,να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
edit τωρα ειδα τις φωτο των πειρων...
ενταξει εχουν παρει λιιιιγο θερμοκρασιες αλλα δεν βλεπω τον λογο να μην βαλεις 2 καινουργιους πειρους αφου ειναι φτηνοι ,να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
Δεν νομίζω να έχουν αλλάξει χρώμα λόγο θερμοκρασιών, αν το έκανα θα το έκανα στα σημεία τριβής.

 

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
Αλλά αν πάμε με το βιβλίο μετράμε.

Piston pin diameter When new 21.995...22 mm
Piston pin diameter Wear limit min 21.96 mm

Piston-pin bore diameter in piston 22.005...22.011 mm

Piston-pin radial play in piston When new 0.015...0.03 mm
Piston-pin radial play in piston Wear limit max 0.06 mm
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Αλλά αν πάμε με το βιβλίο μετράμε.

Piston pin diameter When new 21.995...22 mm
Piston pin diameter Wear limit min 21.96 mm

Piston-pin bore diameter in piston 22.005...22.011 mm

Piston-pin radial play in piston When new 0.015...0.03 mm
Piston-pin radial play in piston Wear limit max 0.06 mm
Πολυτιμη οδηγια την εστειλα ηδη στον Μακη μαζι με την παρακληση να μιλησει με τον φιλο Λευτερη στη wiseco για καινουριους.Η μοτο ειναι ακομα στη ραμπα περιμενοντας τα κουζινετα οποτε χρονος υπαρχει.

adv phone
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Δεν νομίζω να έχουν αλλάξει χρώμα λόγο θερμοκρασιών, αν το έκανα θα το έκανα στα σημεία τριβής.

φαινεται ξεκαθαρα οτι εχουν κανει γραμμες,εχει φυγει το σκληροχρωμιο,εχουν παρει θερμοκρασιες (οπως θετε πεστε το,μην κολλατε στις λεξεις) εκει που
εδραζουν τα πιστονια-μπιελα.
πασχαλη πες του μαστορα να μετρησει τις ανοχες εκει που εχει φυγει το σκληροχρωμιο,αν και εγω δεν θα μετρουσα καθολου,θα εβαζα καινουργιους ετσι κι αλλιως.
ειπαμε το εξοδο ειναι ελαχιστο,εξαλου για να σου εκαναν πατουρα οι πειροι που φορουσες επανω,παει να πει οτι και τα δακτυλιδια μπιελων και τρυπες που
μπαινουν στο πιστονι,θα εχουν και αυτα μια ελαχιστη φθορα
οποτε βαλε καινουργιους να εχεις την δυνατη καλυτερη εφαρμογη,να παει στο διαολο:laugh::laugh:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ο Πασκουάλ θα απαντήσει, έτσι κι αλλιώς και θα είναι η απάντηση που περιμένεις, μιας και σ' αυτόν απευθύνεσαι.
Εγώ γενικά θα πω -ειδικά για τα μοτέρ 2004-2010 - η λειτουργία πάνω από τις 6500-7000σαλ είναι άσκοπη. Φαντάσου ότι στις 8000 έχουν κόφτη....Στο "λένε" και μόνα τους όταν τα σκίζεις.... Πας "μια πάνω" εκμεταλλευόμενος τη ροπάκλα και όλα καλά. Στην ουσία αυτό λέει κι ο Πασχάλης, οδήγηση στην οφέλιμη περιοχή του κινητήρα.
Τα μοτέρ μετά το 2010, με 2 επι κεφαλής εκκεντροφόρους έχουν διευρυμένο φάσμα απόδοσης και κόφτη στις 8600, οπότε το λίγο παραπάνω στροφάρισμα έρχεται μόνο του. Και πάλι ισχύουν όσα γράφω πιο πάνω, αλλά σε λίγο ευρύτερα όρια περιστροφής.
Τα μοτεράκια αυτά είναι αργόστροφα , με τα στάνταρ των μοτοσυκλετών μιλώντας! Ακόμα και η αρχαία Άφρικα έφτανε τις 9000 σαλ ;)


Και κάτι άλλο σε σχέση με τα τελικιάσματα: 'Εχουμε αερόψυκτα μοτέρ. Όταν τα δουλεύεις για κανά μισάωρο στις 7800-8000 (το δικό μου εκεί έχει max ιπποδύναμη), είναι τραγικό να κόψεις και να σταματήσεις στο φανάρι ας πούμε.... Αμα το πας τελικές για καμιά κατοστή χλμ (το έχω κάνει, Αθηνα - Τρίπολη το γκάζι κολημμένο στο στοπ και συνεχώς 4η-5η-6η, να μην πέφτω ποτέ από τα 180) θα το πας και 10'-15' χαλαρά πριν σταματήσεις και σβήσεις. Λογικό δεν είναι? Δεν υπάρχει υδρόψυξη, υπενθυμίζω!!!
Κωστα-Γατε, Θοδωρη, Πασχαλη,

Προσωπικα τα ηξερα ολ'αυτα για τα μοτερ των αεροψυκτων GS, μαλιστα οπως εχω πει σε καποιους εχω δει με τα ματια μου μοτερ να σπαει σε ενα συνεφο ασπρου καπνου σε "κυνηγητο" με 200+ χμω στην ευθεια των Οινοφυτων. Και ειναι ενα κυριος λογος που δεν πηρα ποτε 1200GS παρα το οτι το χαλβαδιαζα/χαλβαδιαζω, επειδη εχω το κακο συνηθειο να "κοκκινιζω"/τελικιαζω τα μηχανακια μου (το ιδιο και ακομα περισοτερο ο Γατος ;) :eek:). Επισης παρατηρησα στις τελευταιες βολτες οτι τα μοντελα 2010-2012 με τους δυο εκκεντροφορους ειναι πολυ πιο "ζωντανα" απο τα προηγουμενα 2004-2009 (εχω οδηγησει μονο τα 2009 με τα "χρυσα" πηρουνια και 2007). Συντομα ελπιζω να κανω ενα test-ride του Θοδωρη-Forester.

Το LC βεβαια παιζει αλλου οπως ειδα τις δυο φορες που το οδηγησα αλλα θαθελα ν'ακουσω και πιο εκτεταμενες αποψεις επι του θεματος απο κατοχους - και δε φαινεται ναχουμε αρκετους ακομη εδω μεσα.

ΥΓ Πασχαλη ευχομαι αλλα 200Κ χμ με το μοτερ! :cool:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Mister Jim

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS
φαινεται ξεκαθαρα οτι εχουν κανει γραμμες,εχει φυγει το σκληροχρωμιο,εχουν παρει θερμοκρασιες (οπως θετε πεστε το,μην κολλατε στις λεξεις) εκει που
εδραζουν τα πιστονια-μπιελα.
πασχαλη πες του μαστορα να μετρησει τις ανοχες εκει που εχει φυγει το σκληροχρωμιο,αν και εγω δεν θα μετρουσα καθολου,θα εβαζα καινουργιους ετσι κι αλλιως.
ειπαμε το εξοδο ειναι ελαχιστο,εξαλου για να σου εκαναν πατουρα οι πειροι που φορουσες επανω,παει να πει οτι και τα δακτυλιδια μπιελων και τρυπες που
μπαινουν στο πιστονι,θα εχουν και αυτα μια ελαχιστη φθορα
οποτε βαλε καινουργιους να εχεις την δυνατη καλυτερη εφαρμογη,να παει στο διαολο:laugh::laugh:
Οι γραμμές είναι από το αυλάκι στο πιστόνι εκεί δεν έρχεται σε επαφή με το μέταλλο.
Για τις γραμμές που δείχνω με τα βελάκια λέω.
Αυτός φυσικά δεν είναι ο πείρος του Πασχάλη.

 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
..................... Συντομα ελπιζω να κανω ενα test-ride του Θοδωρη-Forester......................
Αυτό το είπαμε! Στην επόμενη μάζωξη-βόλτα ;)
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Ευχαριστω για την παρεα ρε σεις ηρθαν ολα τα ανταλλακτικα κ εγω περιμενω με το τηλ. στο χερι να παω να αρχισω το στρωσιμο.Μετα..... :)

adv phone
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Ρε σεις παλιομπεμβεδάκηδες χιλιομετροφάγοι...
για να μην τα έχουμε αποσπασματικά και διασκορπισμένα...
δεν ενημερώνετε κι εμάς τους φιλόδοξους μελλοντικούς χιλιομετροφάγους alá GS, με κάποιον τρόπο, τις εργασίες που πρέπει να γίνονται και σε ποιες χιλιάδες χιλιομέτρων, ώστε να κρατάμε τον μπόξερ ή και το εργαλείο γενικότερα, ζωντανό και ζουμπουρλούδικο;
Διαφωτήστε μας!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ρε σεις παλιομπεμβεδάκηδες χιλιομετροφάγοι...
για να μην τα έχουμε αποσπασματικά και διασκορπισμένα...
δεν ενημερώνετε κι εμάς τους φιλόδοξους μελλοντικούς χιλιομετροφάγους alá GS, με κάποιον τρόπο, τις εργασίες που πρέπει να γίνονται και σε ποιες χιλιάδες χιλιομέτρων, ώστε να κρατάμε τον μπόξερ ή και το εργαλείο γενικότερα, ζωντανό και ζουμπουρλούδικο;
Διαφωτήστε μας!
λαδια καθε 5000χλμ
φιλτρο καθε 10000 (λαδιου)
φιλτρο αερα τακτικος ελεχγος
βαλβιδες καθε 10000χλμ
βαλβολινες καθε 10000χλμ
οχι ασκοπα ανοιγματα απο σταση
οχι κοφτες
οχι πιεση οταν κανει ζεστη
αγαπαει το μοτερ εκει γυρω στις 6000 στροφες
κανε και ενα σταυρο και θα βγαλεις πανω απο 300000χλμ
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Aυτό με τον σταυρό μΕ άρεσε!:D

Εγώ εννοώ, πέρα από την τακτική συντήρηση, τις εργασίες που πρέπει να γίνουν ξεχωριστά. Π.χ. κάθε χρόνο άλλαγμα υγρών μονάδας του ABS, Κάθε 150.000 χλμ αλλαγή ωστηρίων κλπ.
Τόσοι έχουν ξεπεράσει τις 200.000 χλμ, κάτι θα ξέρουν!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Aυτό με τον σταυρό μΕ άρεσε!:D

Εγώ εννοώ, πέρα από την τακτική συντήρηση, τις εργασίες που πρέπει να γίνουν ξεχωριστά. Π.χ. κάθε χρόνο άλλαγμα υγρών μονάδας του ABS, Κάθε 150.000 χλμ αλλαγή ωστηρίων κλπ.
Τόσοι έχουν ξεπεράσει τις 200.000 χλμ, κάτι θα ξέρουν!
για τα υγρα οκ το ξεχασα
για τα ωστηρια κλπ εχει να κανει πως του συμπεριφερεσαι δηλαδη το οτι αναφερα της 6000στροφες δεν ειναι τυχαιο !!!
επι της ουσιας ειναι ενας αργοστροφος κινητηρας που οταν τον πιεζεις ψηλα υπαρχει θεμα με την λιπανση στις κεφαλες και ετσι αρχινανε τα προβληματα με τους τεντωτηρες ,ωστηρια κλπ
 
Top Bottom