Ανασφάλιστα οχήματα – Τι ισχύει ;

chaosm

Μέλος
Τότε τι λόγω έχει η κατάθεση πινακίδων; με την ίδια λογική μη πληρώνεις και τέλη κυκλοφορίας αφού δε τη κινεις. Δλδ το πρόβλημα είναι τα 60 ευρώ το 6μηνο;
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μιλάμε για κάποιον ,που έχει πληρώσει τα τέλη όλου του χρόνου τον Δεκέβρη ,και που (για όποιους λόγους) για 3-5-6 μήνες ΔΕΝ θα κυκλοφορήσει καθόλου.(πχ ναυτικός-τραυματίας-ασθενής-κτλ...)
Γιατί να καταθέσει πινακίδα ρε φίλε ;
Θα του δώσει πίσω ρέστα για τους πληρωμένους μήνες το κράτος ;
ΟΧΙ.
Θα χάσει κ δυό μεροκάμματα να πάει να στηθεί σε ουρές (μιά για να παραδώσει κ μια για να την πάρει)

Την ασφάλεια την κόβεις μ ένα mail και πιστώνεται η όποια χρηματική διαφορά στο λογ/μό σου.
Κι αν αλλάξει κάτι κ θες να την κυκλοφορήσεις αύριο ,την ασφαλίζεις σε 60 δευτερόλεπτα από τον υπολογιστή σου.

Και...60 € κοστίζει μια φτηνή ασφάλεια για 250 cc.
Kάποιος που χει μεγαλύτερη μοτό κ βάζει μεσα οδική κ νομική ,θέλει 120 € για 6μηνο.
Kάποιος που χει 2 ,τα θέλει Χ2...
Γιατί να τα δώσει ρε φίλε ΑΝ !!! τις έχει παρκαρισμένες στο γκαράζ του ;
Επειδή έτσι γουστάρουν οι κρατικοδίαιτοι!

ΟΚ.
Εδω κ μια 10ετία η επαρχία βρίθει απο μοτό κ αυτοκίνητα χωρίς πινακίδες κ φυσικά ανασφάλιστα που κυκλοφορούν κανονικά εκεί τριγύρω απ'το χουριό τς.
Να μην μιλήσω για τρακτέρ κ λοιπά αγροτικά μηχανήματα.
Εκεί κυρίως είναι ο ογκος του προβλήματος ,γιατί ο ενστολος τους βλέπει-ξέρει ,αλλά είναι θείος-ξαδερφος-μπατζανάκης κ δεν κάνει κάτι.
Στις μεγάλες πόλεις είναι μεγάλο το ρίσκο να κυκλοφορήσεις ανασφάλιστος ,κ σπανίζει.
Χωρίς πινακίδα δε ,σε μάζεψαν άμεσα.
Οπότε συμβαίνει αυτό που είπα παραπάν.
Η ανικανότητα ελέγχου κ επιβολής ποινών σε αυτούς που πρέπει ,οδηγεί σε θεσπιση άδικων ποινών σε αυτούς που δεν θα'πρεπε.
Κοινώς: μαζί με τα ξερά ,καίγονται κ τα χλωρα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Λοιπον,θα πω κατι τελευταιο και δεν ασχολουμαι αλλο.Αυτα που αναφερετε πιο πανω ειναι δημοσιογραφικα αρθρα ,ανακοινωσεις και παρανομες εποχιακες διαταξεις,ακομα και αν (που δεν)ερθει παραβολο ειναι παρανομο.
Δειξτε μου που αναφερει ο νομος(489/76)και οποιεσδηποτε τροποποιησεις του(νομιμες,με προεδρικο διαταγμα,αναρτημενες στο Υπ. συγκοινωνιων)οτι οποιο οχημα φερει πινακιδες(οχι θεωρουμε οτι κυκλοφορει κλπ,οι νομοι ειναι γραπτοι) υποχρεουται ασφαλισης να Μου Ανοιξει και εμενα τα ματια και να ζητησω συγνωμη που επεμεινα σε κατι αστοχο.
NOMOΣ 4261/2014 – ΦΕΚ Α 107

1. Η παρ. 4 του άρθρου 5 του π.δ. 237/1986 (Α 110), όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:
«4. Σε περίπτωση κυκλοφορίας οχήματος, χωρίς την κατά το άρθρο 2 ασφαλιστική κάλυψη, επιβάλλονται, πέραν των αναγραφόμενων στο άρθρο 12 ποινών, και οι παρακάτω διοικητικές κυρώσεις, με πράξη της αστυνομικής αρχής:

αα) Αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγού για έξι (6) μήνες.

ββ) Αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας μετά των κρατικών πινακίδων του οχήματος για έξι (6) μήνες και επί εμπλοκής του σε ατύχημα για δύο (2) χρόνια. Για την επιστροφή των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας μετά την παρέλευση των ανωτέρω περιόδων απαιτείται η προσκόμιση από τον ενδιαφερόμενο του σχετικού συμβολαίου ασφάλισης.

γγ) Χρηματικό πρόστιμο στον κύριο ή κάτοχο του οχήματος και στον οδηγό αυτού, υπέρ του κατά το άρθρο 16 του κ.ν. 489/1976 Επικουρικού Κεφαλαίου ίσο με χίλια (1.000) ευρώ για τα λεωφορεία και τα φορτηγά δημόσιας χρήσης, πεντακόσια (500) ευρώ για τα επιβατηγά και άλλα οχήματα κάθε φύσης και διακόσια πενήντα (250) ευρώ για τα δίκυκλα.



Και εδώ το συμπληρωματικό ΦΕΚ

https://www.e-nomothesia.gr/kat-aytokinita/apophase-pol-1033-2016-phek-720-a-17-3-2016.html

Προφανώς προχώρησαν την υποδομή για την πλήρη εφαρμογή του νόμου και θέλουν να βάλουν χρήμα στο ταμείο..
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
NOMOΣ 4261/2014 – ΦΕΚ Α 107



Και εδώ το συμπληρωματικό ΦΕΚ

https://www.e-nomothesia.gr/kat-aytokinita/apophase-pol-1033-2016-phek-720-a-17-3-2016.html

Προφανώς προχώρησαν την υποδομή για την πλήρη εφαρμογή του νόμου και θέλουν να βάλουν χρήμα στο ταμείο..
Και γραφω παλι (αλλαπραγματικα τελευταια φορα)επειδη ηταν απαντηση στο σχολιο μου.Το αρθρο 3 του εν λογω ΦΕΚ αναφερει
υπάρχει
σύμφωνα
με
το
νόμο
απαλλαγή
υποχρέωσης
από
την
ασφάλισή
του
ή
μπορεί
να
τεκμηριωθεί
η
ακινησία
του
ή
έχει
διαπιστωθεί
λάθος
στα
στοιχεία
κυκλοφορίας
του
Στις
ανωτέρω
περιπτώσεις
δεν
υφίσταται
υποχρέωση
πληρωμής
του
ηλεκτρονικού
παραβόλου
.
Η ακινησια βασει νομου αποδεικνυεται με μια απλη μαρτυρια αν δεν υπαρχει εναντιον αποδεικτικο στοιχειο(φοτο απο καμερες κυκλοφοριας η επαυτοφορω διαπιστωση κυκλοφοριας απο οργανο της ταξης

Πριν αναφερετε τους οποιους ΦΕΚ παρακαλω μπειτε στον κοπο να τους διαβασετε ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ,ευχαριστω


ΥΓ.Μην μασατε ρε,αν σας ερθει το παραβολο (που δεν το βλεπω),πεστε τους να το βαλουν στον κ@λο τους ,δεν ειμαστε ραγιαδες
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Φιλε @tc-drift ,το υφος (το αγανακτησμενο)δεν ειναι για σενα ,εσυ καλοπροαιρετα γραφεις οτι γραφεις,αλλα για τους ληστες που δημιουργουν Φουσκες και οποιος τσιμπησε,τσιμπησε
 

chaosm

Μέλος
Παιδιά δεν υπάρχει θέμα. Μεγάλοι άντρες είμαστε. Ο καθένας ας πράξει όπως νομίζει και αγαπά. Και από κει και πέρα ας αναλάβει τις ευθύνες και αν γίνει κάτι να πάει να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας. Τώρα αν είναι νόμιμο ή παράνομο πάει αλλού το θέμα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η προσωπική μου άποψη είναι πως αν ένα όχημα δεν κυκλοφορεί πρέπει να παραδοθούν οι πινακίδες, αυτό προβλέπει ο νόμος και δεν υπάρχει δικαιολογία να μην το κάνεις από τη στιγμή που δεν κινείς.

Όλοι "ξέρουμε" πως κυκλοφορούν ανάμεσα μας ανασφάλιστοι εγκληματίες και κυκλοφορούν στους δρόμους. Πολλοί από αυτούς αρχικά το ίδιο λέγανε: δεν θα το κινώ και τελικά συνηθίζουν να το κινούν. Ακόμη και μια επιπολαιότητα της στιγμής -π.χ. θα πάρω την ανασφάλιστη μηχανή μου για να πεταχτώ μόνο για τσιγάρα- μπορεί να στοιχίσει πολλαπλά σε παραπάνω από 2 οικογένειες. Ακόμη χειρότερα μπορεί να στοιχίσει μια ζωή επειδή ο ανασφάλιστος ΚΩΛΩΣΕ να σταματήσει και να βοηθήσει ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ήταν ανασφάλιστος.

Μας δίνεται η δυνατότητα να είμαστε καθ' όλα νόμιμοι, αυτό ξέρω εγώ, τα υπόλοιπα είναι να 'χαμε να λέγαμε και είναι υποθετικά σενάρια (πως μπορεί να διασφαλίσει το κράτος ότι ΔΕΝ θα κινηθεί ένα ανασφάλιστο όχημα). Σόρυ για την αυστηρή τοποθέτηση αλλά το νοιώθω χρέος μου απέναντι στους συνανθρώπους μου.

EDIT: Έχετε υπόψη σας πως οι νόμοι ακολουθούνται από ερμηνευτικές εγκυκλίους (που υπογράφουν ή συνυπογράφουν υπουργοί) και είναι πολύ εύκολο να λέμε πως μπορούμε με μια απλή μαρτυρία να αποδείξουμε πως το όχημα ήταν σε ακινησία αλλά το πιθανότερο είναι πως η φράση: "μπορεί να τεκμηριωθεί η ακινησία του" να εξηγείται με ερμηνευτική εγκύκλιο η οποία ρητά επιβάλλει πως μόνο η παράδοση πινακίδων με σημείωση/υπεύθυνη δήλωση για τον τόπο ακινησίας, τεκμηριώνει την ακινησία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

flash

Μέλος
Όνομα
panagiotis
Μοτό
transalp xlv650
Suzuki drz 400
Σημερα παιδια που με ενημερωσε ο αδερφος μου που ειναι ασφαλιστης οτι χτες εγινε διασταυρωση στοιχειων και οσοι δεν ηταν ασφαλισμενοι θα τους ερθει ραβασακι 250€.
Μου ειπε οτι θα γινει παλι ελεγχος στις 15 Ιουνιου και μετα θα σταλουν τα προστιμα.ΕΙμαι ενας απο αυτους που δεν ειχα ασφαλιση του drz γιατι λεω καλοκαιρι ειναι δεν θα ξαναπαω στο βουνο αστο για το Σεπτεβρη αλλα μαλλον την πατησα με τους αλητες.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Σημερα παιδια που με ενημερωσε ο αδερφος μου που ειναι ασφαλιστης οτι χτες εγινε διασταυρωση στοιχειων και οσοι δεν ηταν ασφαλισμενοι θα τους ερθει ραβασακι 250€.
Μου ειπε οτι θα γινει παλι ελεγχος στις 15 Ιουνιου και μετα θα σταλουν τα προστιμα.ΕΙμαι ενας απο αυτους που δεν ειχα ασφαλιση του drz γιατι λεω καλοκαιρι ειναι δεν θα ξαναπαω στο βουνο αστο για το Σεπτεβρη αλλα μαλλον την πατησα με τους αλητες.
Αφού "θα γινει παλι ελεγχος στις 15 Ιουνιου και μετα θα σταλουν τα προστιμα"
γιατί δεν την ασφαλίζεις σήμερα ,ώστε να φαίνεται ασφαλισμένη από 7/6 ;
 

flash

Μέλος
Όνομα
panagiotis
Μοτό
transalp xlv650
Suzuki drz 400
Αφού "θα γινει παλι ελεγχος στις 15 Ιουνιου και μετα θα σταλουν τα προστιμα"
γιατί δεν την ασφαλίζεις σήμερα ,ώστε να φαίνεται ασφαλισμένη από 7/6 ;
Την ασφαλήσα σημερα αλλά το πρόστιμο μου είπε μάλλον θα το πληρώσω.Θα εξαρτηθεί εάν οι ασφαλιστικές ξεσηκωθούν και πουν ότι μετά τις 15 Ιουνίου όπιο είναι ανασφάλιστο θα πληρώσουν το πρόστιμο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Φιλε @tc-drift ,το υφος (το αγανακτησμενο)δεν ειναι για σενα ,εσυ καλοπροαιρετα γραφεις οτι γραφεις,αλλα για τους ληστες που δημιουργουν Φουσκες και οποιος τσιμπησε,τσιμπησε
Φίλε μου κατανοώ την αγανάκτηση σου και έχω την ίδια πίστεψε με. Μονίμως για όλα φταίει ο πολίτης επειδή το κράτος δεν μπορεί να κάνει καλά την δουλειά του. Αν θέλανε να ελέγξουν τα ανασφάλιστα θα το είχαν κάνει απο χρόνια τα αστυνομικά όργανα με σωστους ελέγχους και εξοντωτικά πρόστιμα (γιατί εδώ αξίζει). Τώρα υποχρεούμαστε ακόμα και το μηχανάκι σε επισκευή να έχουμε ή να πληρώνουμε ασφάλιστρα ή να τρεχουμε στις εφορίες.

Δυστυχώς όμως αν διαβάσεις προσεκτικά το ΦΕΚ που σου έβαλα παραπάνω θα δεις πως γράφει πως ο έλεγχος των ανασφάλιστων περνάει πλέον στην ΄΄Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης΄΄ Αυτό σημαίνει πως το κράτος απο την στιγμή που το όχημα σου έχει πινακίδες σε ισχύ και άδεια κυκλοφορίας αντίστοιχα θεωρείται Α PRIORI Πως είναι σε κυκλοφορία. Παίρνει ως απόδειξη δηλαδή πως κυκλοφορείς απο την στιγμή που έχεις στα χέρια σου τις επίσημες πινακίδες κυκλοφορίας και πληρώνεις και τα αντίστοιχα τέλη

Απο την στιγμή που πληρώνεις δηλαδή τέλη ΄΄κυκλοφορίας΄΄ το κράτος (καλώς ή κακώς) θεωρεί πως το κυκλοφορείς.

Αυτό ισχύει φυσικά απο παλιά. Η τυπικότητα που ψάχνεις στην επεξήγηση βρίσκεται στην εξαρχής νομοθεσία για την ύπαρξη τελών κυκλοφορίας, πινακιδών και τί εξυπηρετούν.

Απο πάντα, απο την στιγμή που το όχημα βρίσκεται στον δρόμο πρέπει να έχει πινακίδα και να ασφαλίζεται. Αν πέσει κάποιος επάνω σε παρκαρισμένο όχημα και είναι ανασφάλιστο αυτός θα βρεθεί μπλεγμένος.

Το νόημα με τα παλιά δεδομένα ήταν πως κανένας αστυνομικός δεν τσέκαρε παρκαρισμένα οχήματα και ούτε φυσικά θα έμπαινε στο σπίτι σου για να δει το μηχανάκι σου που δεν κυκλοφορείς σε μια γωνιά παρκαρισμένο.

Τώρα βασιζόμενος ο νομοθέτης στην αρχική εξορισμού διάταξη πως όχημα που έχει πινακίδες είναι σε κυκλοφορία και πρέπει να ασφαλίζεται βάζει στο παιχνίδι την ηλεκτρονική διασταύρωση των στοιχείων και δεν επαφίεται στην επιτόπου μονάχα εξακρίβωση και βεβαίωση προστίμου απο κάποιον αστυνομικό.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτό ακριβώς που ψάχνεις για την τυπικότητα της ερμηνείας του νόμου @KORAX είναι αυτό..

Ρε π@στη δικηγόρος έπρεπε να γίνω..:hungry:

άρθρο 22 του νόμου 2367/1953 με τίτλο «Περί τίτλων κυριότητος, ταξινόμησεως, αδειών κυκλοφορίας και φορολογίας αυτοκινήτων».

«Άρθρο 22.

Δήλωσις ακινησίας.

1. Εις περίπτωσιν ακινησίας αυτοκινήτου οχήματος εξ οιασδήποτε αιτίας, ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος αυτού υποχρεούται όπως προ της ενάρξεως του φορολογικού εξαμήνου από του οποίου το αυτοκίνητον τίθεται εις ακινησίαν, υποβάλη εις τον αρμόδιον Οικον. Έφορον δήλωσιν ακινησίας, εν τη οποία ν` αναφέρωνται λεπτομερώς οι προκαλέσαντες την ακινησίαν λόγοι και ο τόπος σταθμεύσεως του ακινητούντος οχήματος (πόλις, οδός, αριθμός). Η δήλωσις ακινησίας δεν λαμβάνεται υπ΄ όψιν εάν δεν παραδοθώσιν συγχρόνως η άδεια κυκλοφορίας και οι πινακίδες αριθμού κυκλοφορίας του αυτοκινήτου. Άμα τη υποβολή δηλώσεως ακινησίας ο Οικονομικός Έφορος προβαίνει εις την κατάλληλον σφράγισιν του εν ακινησία δηλουμένου αυτοκινήτου προς τον σκοπόν της μηχανικής ακινητοποιήσεως αυτού, συντάσσων περί τούτου πρωτόκολλον. Βάσει της δηλώσεως ακινησίας και του κατά τ` ανωτέρω πρωτοκόλλου σφραγίσεως ο Οικον. Έφορος προβαίνει οίκοθεν εις την έκπτωσιν των τελών του εξαμήνου, δι' ο δηλούται ότι το αυτοκίνητον θέλει παραμείνει εις ακινησίαν.



Πηγή: Taxheaven © Δείτε περισσότερα https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/5453

Ήτοι σου λέει ο νομοθέτης ξεκάθαρα απο το 1953 κιόλας πως εάν και εφόσον θες να θέσεις το όχημα σου σε ακινησία για ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ λόγο, πρέπει να το γνωρίζω και εγώ και θα το μάθω με την δήλωση που θα μου κάνεις στην αρμόδια εφορία και αφού μου επιστρέψεις τα κρατικής ιδιοκτησίας πινακίδες και άδεια κυκλοφορίας. Έντυπα που σου χορηγούνται μονάχα για να τα επιδυκνύεις όταν κυκλοφορείς. Αν συνάδει οποιοσδήποτε λόγος για να μην κυκλοφορείς, πρέπει να μου το δηλώνεις δηλαδή αλλιώς εγώ θα θεωρώ πως εσύ κυκλοφορείς και τώρα που πήγε 2017 και ανακάλυψαν στο υπουργείο τα κομπιούτερ θα σε βρω μαρή λινάτσα και θα στα πάρω γιατί δεν μου βγαινει ο προυπολογισμός και τα παλλικάρια μου στην αστυνομία είναι πολύ απασχολημένα για να κάνουν σοβαρούς ελέγχους στο δρόμο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
και τώρα που πήγε 2017 και ανακάλυψαν στο υπουργείο τα κομπιούτερ θα σε βρω μαρή λινάτσα και θα στα πάρω γιατί δεν μου βγαινει ο προυπολογισμός και τα παλλικάρια μου στην αστυνομία είναι πολύ απασχολημένα για να κάνουν σοβαρούς ελέγχους στο δρόμο.
:ha:ha:ha:ha:ha:ha:ha:ha:ha:ha
 

spyrakos35

japanese axle power
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
fjr 1300
Τελικά θέλουμε να υπάρχουν έλεγχοι ή όχι?

Γιατί εξ όσων ξέρω, αν γίνουν και τη φάμε θα πούμε "εισπρακτικά τα πρόστιμα"....

α, παρεπιπτόντως.....
βρίσκονται σε κανέναν 8.500€ που μου χρωστάει κάποιος ανασφάλιστος κύριος με slk από τον Φεβρουάριο του 2015 και προβλέπεται να τα πάρω (πρώτα ο θεός δλδ) τον γενάρη του 2019?
 

AnotherFace

Μέλος
Περιοχή
Aθηνα
Όνομα
Πετρος
Μοτό
Adv950\hsq510
Η μεγαλύτερη ανούσια μαλακια...
Εγώ έχω 3 μηχανακια.
Το ένα το κυκλοφορω καθημερινά το μεγάλο κάθε 2 εβδομάδες περίπου και το άλλο έχω να το κινήσω 2 χρόνια.
Πιάσε με έξω ανασφάλιστο και σκίσε με.
Γιατί πρέπει να ασφαλίσω και το τρίτο;
Θα μου πεις πήγαινε να παραδώσεις πινακίδα.
Και θα σου πω ότι μπορεί ένα βράδυ στις 3 η ώρα να ξεμείνω και να θέλω να το κυκλοφορισω. Βγάζω μια ασφάλεια ονλινε και έφυγα.
Γιατί να με περιορίζεις να περιμένω να πάει πρωί και μεεεεχρι να τελειώσω απτήν εφορία.
Ποιος σου είπε ότι μπορώ να πάρω άδεια απτή δουλειά μου και να έρθω;
Και αν το θέλω Παρασκευή βράδυ γιατί να μείνω χωρίς όχημα μέχρι δευτερα;;;
Ε ρε φάπες που χρειάζονται......
 

Slane

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW F 650 GS TWIN
Παιδιά όπως και να έχει, μετά από ψάξιμο που έκανα ένα όχημα ΔΕΝ μπορεί να παραμένει ανασφάλιστο κι ας είναι παντελώς ακίνητο.
Στην περίπτωσή μου λόγου χάρη ή πρέπει να καταθέσω πινακίδες ή να την ασφαλίσω.
Αν περάσει το φορολογικό εξάμηνο το παράβολο όντως είναι 250 € και μόνο λίγα δε τα λες.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως εν τέλει, αν πρέπει να ζυγίσω εγώ τουλάχιστον την ταλαιπωρία στην οποία με βάζει αν δεν θέλω να πληρώνω ασφάλεια να τρέχω να καταθέσω πινακίδα και το όφελος οτι μπορούν εν δυνάμει να εξαλειφθούν τα ανασφάλιστα εγώ θα επιλέξω το δεύτερο.

Είμαστε σε ένα κράτος ανίκανων, οι υπηρεσίες δεν δουλεύουν, δεν μπορώ να βασιστώ στην αστυνομία πως θα ελέγξει όπως πρέπει για τα ανασφάλιστα, δεν μπορώ να βασιστώ στο επικουρικό οτι θα πάρω ποτέ τα λεφτά μου αν γίνει κάτι, δεν μπορώ να βασιστώ οτι έχω κάλυψη απο ανασφάλιστο στο συμβόλαιο μου και τρέχα γύρευε, τουλάχιστον ας βασιστώ σε αυτόν τον νόμο πως θα κάνει τον μπαμπούλα, έστω και αν με τα ξερά καίγονται με τα χλωρά.

Δεν με βολέυει ο νόμος με περιορίζει και με δυσκολέυει αλλά εν τέλει μπορώ να τον υποστώ αν αυτό σημαίνει πως θα ασφαλιστούν κάνα εκατομμύριο ανασφάλιστα ή θα φύγουν απ τους δρόμους γιατί έχει παραγίνει το κακό..
 

chaosm

Μέλος
Εγώ πιστεύω θα μειωθεί ένα μικρό ποσοστό. Είναι πολλά οχήματα που χρωστάνε τέλη κ ασφαλιστρα. Με λίγα λόγια είναι πολλοί που τα εμπηξαν όλα μέσα (εφορίες, τεβε, ικα κλπ) οπότε θα συνεχίζουν να βάζουν και αυτά μέσα και κουνιουνται από κει και πέρα.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Εγώ πιστεύω θα μειωθεί ένα μικρό ποσοστό. Είναι πολλά οχήματα που χρωστάνε τέλη κ ασφαλιστρα. Με λίγα λόγια είναι πολλοί που τα εμπηξαν όλα μέσα (εφορίες, τεβε, ικα κλπ) οπότε θα συνεχίζουν να βάζουν και αυτά μέσα και κουνιουνται από κει και πέρα.
και καλα τα λες..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ πιστεύω θα μειωθεί ένα μικρό ποσοστό. Είναι πολλά οχήματα που χρωστάνε τέλη κ ασφαλιστρα. Με λίγα λόγια είναι πολλοί που τα εμπηξαν όλα μέσα (εφορίες, τεβε, ικα κλπ) οπότε θα συνεχίζουν να βάζουν και αυτά μέσα και κουνιουνται από κει και πέρα.
Στη θεωρία ναί αλλά σύμφωνα με το τελευταίο ΦΕΚ που έχω βάλει παραπάνω σε περίπτωση μή συμμόρφωσης των ιδιοκτητών και εμφάνισης εντός 2μήνου το αργότερο με πληρωμένο το πρόστιμο και ασφαλιστήριο συμβόλαιο ενεργοποιούνται οι κυρώσεις του Π.Δ. 237/1986. Και αντιγράφω..

Σε περίπτωση κυκλοφορίας οχήματος, χωρίς την κατά το άρθρο 2 ασφαλιστική κάλυψη, επιβάλλονται, πέραν των αναγραφόμενων στο άρθρο 12 ποινών, και οι παρακάτω διοικητικές κυρώσεις, με πράξη της αστυνομικής αρχής: αα) Αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδηγού για έξι (6) μήνες. ββ) Αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας μετά των κρατικών πινακίδων του οχήματος για έξι (6) μήνες και επί εμπλοκής του σε ατύχημα για δύο (2) χρόνια. Για την επιστροφή των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας μετά την παρέλευση των ανωτέρω περιόδων απαιτείται η προσκόμιση από τον ενδιαφερόμενο του σχετικού συμβολαίου ασφάλισης. γγ) Χρηματικό πρόστιμο στον κύριο ή κάτοχο του οχήματος και στον οδηγό αυτού, υπέρ του κατά το άρθρο 16 του κ.ν. 489/1976 Επικουρικού Κεφαλαίου ίσο με χίλια (1.000) ευρώ για τα λεωφορεία και τα φορτηγά δημόσιας χρήσης, πεντακόσια (500) ευρώ για τα επιβατηγά και άλλα οχήματα κάθε φύσης και διακόσια πενήντα (250) ευρώ για τα δίκυκλα. Σε περίπτωση που οδηγός του οχήματος είναι ο κύριος ή κάτοχος αυτού επιβάλλεται ένα μόνο πρόστιμο. Το παραπάνω χρηματικό πρόστιμο εισπράττεται κατά τις διατάξεις του Κ.Ε.Δ.Ε.. Κατ’ εξαίρεση, επιστρέφονται, προ της παρέλευσης των ανωτέρω περιόδων αφαίρεσης: i. η άδεια ικανότητας οδηγού, στον οδηγό του οχήματος, με την προσκόμιση απόδειξης πληρωμής του κατά περίπτωση επιβληθέντος διοικητικού προστίμου και ii. η αφαιρεθείσα άδεια κυκλοφορίας του οχήματος μετά των κρατικών πινακίδων, στον κύριο ή κάτοχο αυτού, με την προσκόμιση απόδειξης πληρωμής του κατά περίπτωση επιβληθέντος διοικητικού προστίμου και του σχετικού συμβολαίου ασφάλισης του οχήματος. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ρυθμίζεται κάθε λεπτομέρεια που είναι αναγκαία για την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου. - See more at: http://www.dikonomia.gr/content/nomos/pd-2371986-asfalisi-oximaton#sthash.x9x2Glqy.dpuf



Με λίγα λόγια και εφόσον δουλέψει ο νόμος όπως ορίζεται απο την περιγραφή του, σου στέλνουν την ειδοποίηση για το πρόστιμο. Το πληρώνεις και με πληρωμένο το πρόστιμο εκδίδεις ασφάλεια.

Αν δεν το κάνεις, το πρόστιμο πάει στο ΑΦΜ σου και μετά το δίμηνο κλητεύεσαι στο αστυνομικό τμήμα να παραδώσεις το δίπλωμα σου για 6 μήνες και τις πινακίδες του οχήματος με την άδεια επίσης για 6 μήνες κατάσχεση.

Αν πάλι δεν εμφανιστείς τότε θα έρθουν σπίτι σου με ένταλμα σύλληψης.

Αυτός είναι ο νόμος, αν και πώς θα εφαρμοστεί μένει να το δούμε
 
Top Bottom